http://www.guidetohometheater.com/news/090105hdtv/quote:Op maandag 20 februari 2006 14:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo ondersteunt HDTV niet omdat de Revolution te langzaam is en omdat zoveel mensen het toch niet hebben.
dit was dus in 2004 en het ging toen al om een marktaandeel van ongeveer 20% van de verkochte TV'squote:In 2004, 31.5 million televisions were sold in the US (183 million worldwide). Of these, 7.5 million were DTVs; 85% of these DTVs were HDTV-capable.
http://news.com.com/HDTV+(...)-1041_3-5643466.htmlquote:Panasonic's Jeff Cove predicted that HDTVs will be in 64% of U.S. households by 2009.
Europa loopt natuurlijk hopeloos achterquote:As many as 10 million homes worldwide currently have high-definition TV sets, and that number will grow more than 50 percent to reach 15.5 million by the end of the year, according to a new study.
The study released Monday by market researcher In-Stat showed that the boom will continue in coming years and that by 2009, the total number of households that watch TV programs from an HDTV set will soar to 52 million.
Ja oke maar hoeveel mensen zullen het verschil merken? Als je zo'n setje pc boxen neerzet van 100 euro is dat ook goed genoeg voor 99% van de mensen (heb zelf zo'n logitec set van 90 euro oid en dat klinkt goed genoeg).quote:Op maandag 20 februari 2006 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je kwaliteit speakertjes wil dan betaal je daar wel een leuk bedrag voor...
Reggiequote:Where is Nintendo right now with the development of the Revolution?
We have been sharing the controller mechanics with developers across the world. We have shipped over a thousand controller dev kits to developers so that they can begin getting experience with the controller mechanics. The response to the controller has been fantastic. Developers are truly embracing the innovation. They’re embracing the approach and quite frankly, they’re embracing our vision; our vision of creating games that are as sophisticated as the core gamer wants it to be but could also be as straightforward and as accessible as brand new gamers. And that vision, that strategy is what Nintendo is all about. We want to create a system with Revolution that appeals to all types of gamers versus going down a path that, frankly, is a bit exclusionary.
Maareh... je moet toch wel iéts hebben om die controllers op uit te testen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:57 schreef mordradead het volgende:
De controller is natuurlijk wel het meest essentiele onderdeel van "de Revolution" en ik denk dan ook dat de verscheping van dit aantal controllers enkel is om de werking uit te testen in bepaalde games die nog niet geprogrammeerd worden naar "Revo" maatstafen.
ofzo.
Een apparaat met USB interface zodat je de sensoren op een PC kan aansluiten?!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:02 schreef mordradead het volgende:
Dat zou toch iets kunnen zijn wat nog niet de kracht van de revolution bezit? Enkel de gameplay mogelijkheden doorheeft maar de grafische pracht nog niet aankan.
Weet ik veel ik krijg hem pas morgen thuisgestuurd.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Een apparaat met USB interface zodat je de sensoren op een PC kan aansluiten?!
quote:Op zondag 19 februari 2006 10:49 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Forget it, want als ie naar de rev komt dan hebben ze de hele engine opnieuw in elkaar moeten zetten en zullen we dus met een beetje geluk pas wat zien op de E3
Reggie heeft bevestigd dat Zelda op de GC komtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Hoeft die engine trouwens niet alleen opnieuw gecompileerd te worden? ik neem aan dat alles gewoon in C++ oid word gemaakt. Dan hoeven ze alleen hier en daar wat dingen aan te passen. Modellen wat meer poly's geven, wat betere textures, wat extra effecten in de engine, moet best kunnen met al die extra maanden (en zeker als ze van te voren al rekening hebben gehoude met een eventueele revo launch).
de revo is gewoon backwards compatible, dus op de revo zal hij het ook wel doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja duhmaar de kans zit er ook dik in dat ie ook voor de revo komt. En als reactie op fliepke die denkt dat ze dan de hele engine overnieuw moeten maken zeg ik dat ze hem alleen opnieuw hoeven te compileren.
Dat is goed, want dan hebben ze hier geen kut discussies over offtopic onzinquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:30 schreef BroesWillems het volgende:
het is hier rustig......
....te rustig![]()
quote:Volgens een anoniem mailtje van een Adobe-medewerker (Adobe ontwerpt blijkbaar voor Sony een aangepaste versie van Flash voor toekomstig gebruik op de PSP en de PS3). Nintendo's Perrin Kaplan is nog maar amper uitgesproken of het gerucht dat Sony Nintendo achterna gaat steekt ook daadwerkelijk de kop al op. Maar niet zoals je denkt.
"Ik heb ook nog wat PS2 info voor je als je interesse hebt. Sony is van plan daar hun 'Revolution Killer' van te maken. Ze zijn bezig om een controller te ontwikkelen die in samenwerking met de Eyetoy hetzelfde kan als de Revolution controller. Met een userbase van meer dan 100 miljoen gebruikers, tienduizenden developer kits bij zo'n beetje elke software ontwikkelaar en de lage kosten die Revolution-stijl games op de PS2 met zich meebrengen, verwacht Sony nog eens 50 miljoen (!) PS2's te verkopen in de komende vijf jaar. Met een klein beetje hulp van het 99 dollar prijskaartje dat er vanaf 2007 aan komt te hangen."
Kost die ps2 trouwens nog steeds meer dan 100 euroquote:
Hoe kansloos ook echtquote:
Nintendo heeft dit helemaal niet uitgevonden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:42 schreef remcheese het volgende:
stelletje pleurisdieven zijn het toch ook he
Wat ik nog het meest zielig van ze vindt is dat ze elke keer weer roepen : Nintendo is geen concurentie, we zijn niet bang...
en vervolgens gewoonweg kopieren wat nintendo uitvind.....
(waar is dat schiet icon als je t nodig hebt ?)
http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.htmlquote:Recently, Nintendo of America's Executive Vice President of Sales and Marketing Reggie Fils-Aime revealed to tech blog Engadget that over a thousand Revolution controller development kits have been sent out to various studios. In a follow-up story, IGN spoke with developers about these kits regarding their power, price and functionality.
The developers questioned stated that the console's SDK costs a relatively meager $2000. By comparison, the PlayStation 2 SDK was priced about $20,000 per kit at the console's launch. Even the original PlayStation's SDK weighed in between $4000-5000 at the beginning of that system's life span. Notably, the inexpensive nature of the SDK is in line with Nintendo's goal of lowering development costs.
Apparently, developers have cycled through three development kit revisions. The first development kit was a GameCube console with a wired Revolution controller attached. The second was similar, with a few minor tweaks. The third prototype, shipped out approximately a month ago, adhered to the same structure, but also showed some boosts in CPU power. The latest kit, sent out to only top publishers, displays a more 'next-generation' snapshot and comes with a wireless Revolution controller. However, for uncommitted third parties, it will be several weeks before they receive this kit.
Developers preparing playable Revolution software for E3 2006 will soon be receiving the fourth SDK which should provide 90-95% of the final system's achievable performance. According to IGN's development sources, final developments kits are expected to be made widely available around June of this year.
A number of software houses admitted that studios familiar with GameCube achitecture would find little difficulty in getting their Revolution projects up and running with due speed. In regards to Revolution's horsepower, many developers were finding it to be quite sufficient, also saying that the uniqueness of the controller made up for any lower amount of raw power.
On a final note, most studios working on Revolution titles think the console could retail under $200 US, possibly as low as $150.
Developers beginnen al positiever te praten over de capabilities. Precies wat ik al verwachte zal het verschil echt niet zo groot zijn als sommige 'techheads' hier beweerden. En dat voor (wellicht) ¤150 MAKES A WINNER.quote:"We have shipped over a thousand controller dev kits to developers so that they can begin getting experience with the controller mechanics," Fils-Aime elaborated.
IGN Revolution has been in talks with a half dozen studios around the globe for further details about the nature of the kits. While the fundamentals of the innovative new controller can be experienced with the barebones development hardware available to most developers, the majority of kits out there are hardly representative of the final Revolution system.
Developers we spoke to confirm that - at least so far - three revisions of the development kits have been sent out to studios. The first development kit was, quite literally, a GameCube console with a wired Revolution controller attached. The second was the same with a few minor tweaks. And the third prototype, which was shipped to most studios about a month ago, follows the same structure, but also shows some boosts in CPU power, according to sources.
Insiders allege that some big-name publishers have recently received a more complete Revolution development kit - we call it revision three and a half -- complete with internal hardware more reflective of the 'new generation' system and a wireless Revolution controller. However, most uncommitted third parties will not gain access to this unit for several weeks, if not longer.
Developers making Revolution software that will show up at E3 2006 in playable form - high profile companies like EA and Ubisoft, to name a few - will soon be sent the official fourth SDK prototype, which promises to deliver between 90% and 95% of the final system's performance.
Software houses tell IGN that any studio familiar with GameCube's architecture will find that they can get their Revolution projects up and running in no time. The make-up of the systems is very similar, although Revolution will be roughly twice as powerful.
Asked whether or not Revolution's horsepower was insufficient, one development source said no. "At first, we were discouraged that it would be less powerful than Xbox 360, but once we got everything working with the controller, our concerns faded," he explained.
Other studios IGN Revolution has been in contact with have echoed this enthusiasm, always admitting that Nintendo's new console will be less powerful, but stressing that with the emphasis on the innovative controller it simply won't matter.
Final, completely finished development kits are expected to be made widely available this June, according to sources we contacted.
Every studio insider we queried said that they believed Revolution could launch for under $200, and possibly as low as $150 - a figure that would amazingly put Nintendo's new console at a price point hundreds of dollars cheaper than any competitor.
Nintendo itself has not yet commented on a Revolution price point, except to confirm that it would sell for less than $299. However, if the price of Revolution development hardware is any indication, the system could be very cheap indeed. Studios tell IGN that Revolution SDKs sell for about $2,000, which is thousands of dollars cheaper than a PSP SDK, let alone an Xbox 360 or PlayStation 3 one.
Het artikel schijnt nu aangepast te zijn? Maar die SDK's zijn zeer zeker goedkoop ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:13 schreef Kill_em_all het volgende:
haha sony ziet nu al aankomen dat die brakke veels te dure ps3 niks gaat worden![]()
![]()
![]()
[..]
http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html
en 1 zwaluw maakt nog geen zomer (ofzoietsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:16 schreef alex4allofyou het volgende:
IGN:
http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html
[..]
Developers 1 developer begint al positiever te praten over de capabilities. Precies wat ik al verwachte zal het verschil echt niet zo groot zijn als sommige 'techheads' hier beweerden. En dat voor (wellicht) ¤150 MAKES A WINNER.
http://boards.ign.com/Message.aspx?topic=110829452&brd=9029&replies=0quote:It's finally starting again.
For more than a year I've chatted with developers, gone to see pubishers, and it's always the same. I hear them talk about their Xbox 360 and PlayStation 3 products, but they either don't know or don't care about Nntendo's new generation console, codenamed Revolution. I'd call it frustrating, but that'd be an understatement.
But times, they are a changing.
I've visted a handful of publishers in the last couple of weeks. I'm always armed with the question. It feels like I've asked it a million times. "Do you have anything in the works for Revolution?"
Usually, this query is met with blank stares or occasionally laughter. But more recently, the answers have been dramatically different. A rep for a major studio will come up to me and say, "We need to talk. We've got something for you." Another answers: "We are extremely excited about Revolution and we will have product for it at E3 2006."
Devs are getting kits. And I know of a half dozen major games -- not the ones announced by Nintendo, but real, tangible, working, playable things -- that are underway and ramping up. Everyone seems extremely enthusiastic about their projects, and based on what I know of a couple of them, it's easy to understand why.
It's contagious. I'm hyped. And I can't wait for this May.
This whole new generation terminology Nintendo loves to use, I'm starting to beleive it. Clearly I'm not the only one. Look at the apes from 2001 in he above pictures. They are ready for a whopper of a change in the industry, too.
Eh, heb je mij horen zeggen dat de graphics on par zijn met de 360?!? Ik zeg alleen maar dat ze positiever zijn en dat de vooronderstelling van 'devkits tonen aan dat het een opgefokte XBOX is' hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar is (aangezien de DEVS niet representatief waren).quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef kepler het volgende:
[..]
en 1 zwaluw maakt nog geen zomer (ofzoiets)
geloof nou niet dat de graphics van de Revolution in de buurt komen van de 360/PS3 want dat zal niet gebeuren. Nintendo heeft toch ook zelf gezegd dat het helemaal niet op de graphics gaat, maar om de controller. En dat zegt die ene developer ookDie developer heeft het helemaal niet over de graphics
Dan wil ik eens screens zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:41 schreef disjfa het volgende:
Ja laten we weer de graphics discussie voeren
En wat ik nog het meest zielig vindt is dat je die domme gerucht gelijk voor waar aanneemt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:42 schreef remcheese het volgende:
stelletje pleurisdieven zijn het toch ook he
Wat ik nog het meest zielig van ze vindt is dat ze elke keer weer roepen : Nintendo is geen concurentie, we zijn niet bang...
en vervolgens gewoonweg kopieren wat nintendo uitvind.....
(waar is dat schiet icon als je t nodig hebt ?)
Vind het best een grappig gerucht, door de Eye-Toy heb je nog meer functionaliteit dan alleen de controllerquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wat ik nog het meest zielig vindt is dat je die domme gerucht gelijk voor waar aanneemt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:02 schreef H.Flick het volgende:
De eyetoy heeft toch al zat spelletjes die lijken op wat je met de revolution controller moet doen?! Dus wie jat er nou van wie?
Die indeling is ook legitiem, is maar net hoe je t bekijkt (jij kijkt vanuit perspectief PC). Maar ik ben er niet zeker van, sterker nog, overtuigt dat de PS3 echt wel een stukje krachtiger wordt dan de 360. Fight Night op 360 is geweldig, maar ik miste wel wat in vergelijk met de PS3 demo (ik geloof namelijk dat die wel representatief is voor diens capabilities; discussie hierover is zinloos op dit moment).quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef Retuobak het volgende:
Eerder zo:
Rev = lowrange
360 = upper midrange
PS3 = upper midrange
En verder:
-Ga voor de lol eens 360 games spelen op een SDTV, dat ziet er nog steeds geweldig goed uit, veel beter dan een machine die 2x de kracht van de cube heeft ooit aan zal kunnen. En dit is nog het begin van de generatie.
-Technologie loopt inderdaad niet evenredig qua price/performance. Maar Nintendo heeft zich ook ten doele gesteld een goedkope, kleine en zuinige console te maken. Wat dan weer _enorm_ in de performance hakt.
-Och die $100 tussen de veronderstelde Rev prijs en 360 prijs vind ik wel meevallen eigenlijk.
Nav het stukje uit IGN vind ik het wel juist om een opmerking te maken over de graphics. Onze vooronderstellingen tav dit onderwerp waren namelijk gebasseerd op oude DEVS en verkeerde interpretatie van de developers.quote:Ja laten we weer de graphics discussie voeren
Dat is een hele mooie samenvatting!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:
...discussie hierover is zinloos op dit moment...
Nou, ook hij heeft het niet zozeer om de graphics hoor. Het is maar net hoe je het interpreteert. Namelijk...quote:Nav het stukje uit IGN vind ik het wel juist om een opmerking te maken over de graphics. Onze vooronderstellingen tav dit onderwerp waren namelijk gebasseerd op oude DEVS en verkeerde interpretatie van de developers.
En wat betreft het feit dat dit maar 1 developer is; diezelfde developer had eerst een ander verhaal dus een shift in opinion is weldegelijk een serieuse indicatie dat we straks toch WOW zeggen.
...kun je ook opvatten als: "We waren eerst bezorgt dat de Revolution de Xbox 360 nooit zou kunnen bijbenen, maar de goede ervaringen met de controller hebben deze bezorgdheid gecompenseerd".quote:"At first, we were discouraged that it would be less powerful than Xbox 360, but once we got everything working with the controller, our concerns faded," he explained.
Dat was toch al algemeen bekend dat het geen complete revs waren maar gewoon opgefokte GC`squote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Onze vooronderstellingen tav dit onderwerp waren namelijk gebasseerd op oude DEVS en verkeerde interpretatie van de developers.
Een stukje ja, maar een segment is niet 1 exact performancepunt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Die indeling is ook legitiem, is maar net hoe je t bekijkt (jij kijkt vanuit perspectief PC). Maar ik ben er niet zeker van, sterker nog, overtuigt dat de PS3 echt wel een stukje krachtiger wordt dan de 360.
Heb je een linkje naar de PS3 demo?quote:Fight Night op 360 is geweldig, maar ik miste wel wat in vergelijk met de PS3 demo (ik geloof namelijk dat die wel representatief is voor diens capabilities; discussie hierover is zinloos op dit moment).
Nee, niet gewoon veel, enorm veel. Er is geen logische reden te bedenken dat de Revolution ook maar in de buurt zal komen van de 360 op een SDTV. Of Nintendo moet ineens mikken op een retail prijs van 800.quote:-SD zal er echt wel beter uit zien op de 360, maar niet veel denk ik. Vergeet niet dat de opmerking ging over de DEV periode die je zou kunnen defineren als pre 'het begin van de generatie' (van de REV).
De extra features waar jij het over hebt kosten vrijwel geen drol om toe te voegen omdat de onderdelen vereist voor het gamen ze toch afhandelen.quote:- kostenreductie hoeft niet alleen af te hangen van de grafische capaciteit, kan ook simpelweg door de poes-pas eromheen weg te laten en de console later uit te brengen (ipv vooruitstrevend te zijn zoals de 360)
De Revolution launcht voor $50?quote:- Ik verwacht dat het verschil wel groter wordt, kan weleens 250 verschil zijn.
Er staat nog steeds letterlijk 2x gamecube, en dat terwijl de 360 en PS3 veelvouden zo snel zijn als hun voorgangers (en de Revolution).quote:Nav het stukje uit IGN vind ik het wel juist om een opmerking te maken over de graphics. Onze vooronderstellingen tav dit onderwerp waren namelijk gebasseerd op oude DEVS en verkeerde interpretatie van de developers.
Maar de conlussie tav de REV was toen al gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat was toch al algemeen bekend dat het geen complete revs waren maar gewoon opgefokte GC`sOf mis jij nu wat.
x360 kost nog altijd 400 euro tenzij je het halfgare core pakket haalt natuurlijk.quote:De Revolution launcht voor $50?
En je kan geen spellen spelen op het halfgare core pakket?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:55 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
x360 kost nog altijd 400 euro tenzij je het halfgare core pakket haalt natuurlijk.
- Nee, maar de console is alleen al door de Bluray higher specced dan de 360 en zal door de latere uitbreng ook aanzienlijk krachtiger worden. Is meteen de reden waarom onze ideen botsen, ik vind de grafische vooruitgang van next gen sowieso niet overdreven groot,wat indirect al verduidellijkt waarom ik het verschil tussen de 2 maar 'een stukje' vind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Een stukje ja, maar een segment is niet 1 exact performancepunt.
[..]
Heb je een linkje naar de PS3 demo?
[..]
Nee, niet gewoon veel, enorm veel. Er is geen logische reden te bedenken dat de Revolution ook maar in de buurt zal komen van de 360 op een SDTV. Of Nintendo moet ineens mikken op een retail prijs van 800.
[..]
De extra features waar jij het over hebt kosten vrijwel geen drol om toe te voegen omdat de onderdelen vereist voor het gamen ze toch afhandelen.
[..]
De Revolution launcht voor $50?
[..]
Er staat nog steeds letterlijk 2x gamecube, en dat terwijl de 360 en PS3 veelvouden zo snel zijn als hun voorgangers (en de Revolution).
58xquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef P-Style het volgende:
Zeg uh... is dit niet al 10x eerder besproken?
-Extra storage is niet nodigquote:- Nee, maar de console is alleen al door de Bluray higher specced dan de 360 en zal door de latere uitbreng ook aanzienlijk krachtiger worden. Is meteen de reden waarom onze ideen botsen, ik vind de grafische vooruitgang van next gen sowieso niet overdreven groot,wat indirect al verduidellijkt waarom ik het verschil tussen de 2 maar 'een stukje' vind.
Thanks, en nee niet sarcastisch.quote:
800? Omdat het ding klein, zuinig en snel zou moeten zijn. Dat kan niet tegen een lage prijs. Dat is onmogelijk. En het verschil tussen een X1600 en X1800 is helemaal niet zo enorm hoor qua kostprijs, je moet niet vergeten dat de prijzen in het retailkanaal veel hoger liggen dan de kostprjis. Daar komt nog eens bij dat de chips die in high-end kaarten gaan het beste van het beste zijn. De 360 en PS3 chips zijn geklokt op niveaus waar de yields enorm van zijn. Het verschil tussen PS3/360 en Revolution gaat kolossaal zijn op grafisch vlak, OOK in SD resoluties.quote:- Waarom zou Nintendo moeten mikken op 800. Zoveel zijn de kosten van de 360 in november niet meer in a long run & zoals zovaak gezegd is het verschil in technologie niet erg groot. Het verschil tussen een X1600 en X1800 videokaart is op 640p ook niet echt opmerkelijk. Waarom zal dat met consoles anders zijn? 100 fps en toeters en bellen zijn vanuit technologisch standpunt beter dan 40fps en minder toeters en bellen, maar het zintuigelijk verschil is niet van dezelfde orde.
Ja, later uitbrengen, dan zit je dus met een chipontwerp maar je produceert hem niet dus je verdient ook niks terug op je R&D kosten en ondertussen verlies je ook nog eens het launchvoordeel tov je concurrent.quote:- Het hele netwerk van mogelijkheden van de 360 moet in ogenbeschouw worden genomen, als de 360 dient te fungeren als mediadevice dan moet de hele logistieke schakel in beschouwing worden genomen. Hierdoor dient flink te worden geinvesteerd en dit verhoogt de kosten. Komt nog ns bij dat die hardware gewoon veel geld kost de eerste 1,5 jaar terwijl dit voorkomen had kunnen worden door het later uitbrengen.
Je kunt dan 1! game niet spelen, er zijn PS2's die meer games niet kunnen spelen.quote:- 150 + 250 = 360 HDD pack. Core pack is een 360 met niet volledige specificaties om alle games te spelen
Klopt 2* is eigenlijk zinloos, dat is het verschil in ruwe kracht, qua grafische output zal het verschil kleiner zijn vanwege diminishing returns.quote:Sorry, maar dat 2* argument is totaal zinloos. Die is pas legitiem als de PS3 en 360 dezelfde normen hanteren als Nintendo wat betreft krachtverhouding.
Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Retuobak het volgende:
Klopt 2* is eigenlijk zinloos, dat is het verschil in ruwe kracht, qua grafische output zal het verschil kleiner zijn vanwege diminishing returns.
Ha-haquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns?
Ik ben erg benieuwd!
Sorry, ik heb de meeting gemist waarin precies werd verteld of het om ruwe kracht ging, of om 2 keer de prestaties van de gamecube in wat hij daadwerkelijk op het beeld laat zien/quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ha-ha
Het is altijd al zo geweest dat gains in ruwe grafische kracht niet gelijk staan aan gains in grafische pracht. Dat gaat gewoon niet lineair.
Dat zijn van die figuren die het liefst alleen maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Retuobak het volgende:
Dat blijkt
Maar goed, ik ben het wel gewend hoor, zijn er altijd wel 1 of 2 die me gaan flamen terwijl ik gewoon een normale discussie aan wil gaan.
P , Dit hele topic hangt aan elkaar van de geruchten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wat ik nog het meest zielig vindt is dat je die domme gerucht gelijk voor waar aanneemt.
FMV, gvd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Retuobak het volgende:
-Extra storage is niet nodig
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:37 schreef Roi het volgende:
believe
Roddelbladen verkopen ook niet voor niets zo goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef remcheese het volgende:
...wat trouwens niet wegneemt dat het wel erg interessant blijft om te volgen....
* remcheese heeft allang besloten er weer een spelcomputer bij te halen straks (en de kast staat al TE vol volgens de vrouw...)
En toch ga je em niet kopen?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2835381&postcount=318
Wat Matt van IGN dus zegt:
-Revolution zal meer third party steun krijgen volgens hem en ook meer volwassen games.
-Hij gokt nog steeds op $199 zonder spel, hoewel sommige devs op $149 en zelfs $99 hopen.
-Weet meer over games dan hij mag vertellen maar weet minder van de hardware af.
-Verwacht minstens twee first-party titels @ launch + nieuwe franchise.
-Nieuwe Pilot Wings zal op Revolution uitkomen.
-FPShooters en God games werkte het beste met de Rev controller volgens hem, en meer.
-Verwacht dat Metroid Prime 3 er veel beter zal uitzien dan de E3 trailer.
-Believe.
Iedereen wist het al, maar dit is de bevestigingquote:Nintendo has dismissed rumours that the stand shown in pictures of the Revolution will double as its power supply, telling Eurogamer that said rumours are, well, rubbish.
The claim first appeared in Nintendo Official Magazine - but according to a Nintendo spokesperson, "It was a small production error in the magazine."
"We have not announced any details of the Nintendo power supply at this time," the spokesperson added.
Advertisement
The stand shown in the pics is just a stand, it seems - which makes sense, since we know you'll be able to position the Revolution either horizontally or vertically. As for the power supply, guess we'll just have to wait till E3 for more info...
Helemaal topquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2835381&postcount=318
Wat Matt van IGN dus zegt:
-Revolution zal meer third party steun krijgen volgens hem en ook meer volwassen games.
200 is me net wat teveel, voor 99 zou ik er maybe wel een halen.quote:-Hij gokt nog steeds op $199 zonder spel, hoewel sommige devs op $149 en zelfs $99 hopen.
Precies de genres die ik wil zienquote:-FPShooters en God games werkte het beste met de Rev controller volgens hem, en meer.
quote:-Verwacht dat Metroid Prime 3 er veel beter zal uitzien dan de E3 trailer.
Dat gerucht wil ik wel de wereld in helpen voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nu nog geruchten van Duitse developers die richting Revo trekken en ik ben om.
Moffen games ala Snitzelscheizeschiezen, breed, Blitzkrieg, Blitzkrieg: Burning Horizon, Blitzkrieg: Rolling Thunder, Blitzkrieg 2 & Blitzkrieg Anthology.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Helemaal top
[..]
200 is me net wat teveel, voor 99 zou ik er maybe wel een halen.
[..]
Precies de genres die ik wil zien
Nu nog geruchten van Duitse developers die richting Revo trekken en ik ben om.
[..]
Dat zijn echt games die de massa juist niet kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef Retuobak het volgende:
Nou kom maar op met een The Guild of Anno voor de Revolution hoor
Iedereen wist het àl?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen wist het al, maar dit is de bevestiging.
Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboyquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Iedereen wist het àl?!Je moest eens weten hoeveel moeite het gekost heeft om mensen te overtuigen dat dit gerucht overduidelijk de grootste flauwekul was... en nòg wilden sommigen het niet geloven.
Helaas is het fenomeen "nuchtere Ninty fanboy" uiterst zeldzaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboy
Dacht zelfs dat het onmogelijk wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helaas is het fenomeen "nuchtere Ninty fanboy" uiterst zeldzaam.
Tevens moderator.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboy
Neen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Xrenity het volgende:
FMV is achterhaald.
quote:
Ga toch weg met je flamen joh. Ik word gewoon een beetje flauw van die posts van jou waarin je over wilt doen komen dat je alle ins en out van alle systemen kent. Je WEET gewoon net zo min als alle anderen hier wat die 2* krachtiger precies in gaat houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
Nou Cheiron, volgens info van onder andere IGN die eerder bekend was gaat het hier wel degelijk om ruwe kracht. En flamen mag je ergens anders doen trouwens.
Commentaar hebben is prima, ik vraag me alleen af waar je normaal commentaar hebt gepost hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga toch weg met je flamen joh. Ik word gewoon een beetje flauw van die posts van jou waarin je over wilt doen komen dat je alle ins en out van alle systemen kent. Je WEET gewoon net zo min als alle anderen hier wat die 2* krachtiger precies in gaat houden.
Op die ene zin uit dat stuk kun je echt niets baseren.
En als je nav mijn twee posts al over flamen begint..![]()
Trouwens, dat hele fanboy gebitch begint een beetje oud te worden. Je mag geen commentaar meer hebben op iemand die commentaar heeft of er komt iemand met een ruk-smiley. Nou, goed hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns?
Ik ben erg benieuwd!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de meeting gemist waarin precies werd verteld of het om ruwe kracht ging, of om 2 keer de prestaties van de gamecube in wat hij daadwerkelijk op het beeld laat zien/
Kun je me de notulen van die meeting even doorsturen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Cheiron het volgende:
Een foto van je glazen bol is ook goed trouwens!
Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.htmlquote:Asked whether or not Revolution's horsepower was insufficient, one development source said no. "At first, we were discouraged that it would be less powerful than Xbox 360, but once we got everything working with the controller, our concerns faded," he explained.
Other studios IGN Revolution has been in contact with have echoed this enthusiasm, always admitting that Nintendo's new console will be less powerful, but stressing that with the emphasis on the innovative controller it simply won't matter.
Final, completely finished development kits are expected to be made widely available this June, according to sources we contacted.
Every studio insider we queried said that they believed Revolution could launch for under $200, and possibly as low as $150 - a figure that would amazingly put Nintendo's new console at a price point hundreds of dollars cheaper than any competitor.
Oud.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html
Kijk eens even op de vorige pagina van deze topic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html
Ontopic gaan is best moeilijk als het gaat over de Revolution..quote:
oud.quote:Op donderdag 23 februari 200622:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ontopic gaan is best moeilijk als het gaat over de Revolution..![]()
Er is namelijk niets om over te praten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |