- Nee, maar de console is alleen al door de Bluray higher specced dan de 360 en zal door de latere uitbreng ook aanzienlijk krachtiger worden. Is meteen de reden waarom onze ideen botsen, ik vind de grafische vooruitgang van next gen sowieso niet overdreven groot,wat indirect al verduidellijkt waarom ik het verschil tussen de 2 maar 'een stukje' vind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Een stukje ja, maar een segment is niet 1 exact performancepunt.
[..]
Heb je een linkje naar de PS3 demo?
[..]
Nee, niet gewoon veel, enorm veel. Er is geen logische reden te bedenken dat de Revolution ook maar in de buurt zal komen van de 360 op een SDTV. Of Nintendo moet ineens mikken op een retail prijs van 800.
[..]
De extra features waar jij het over hebt kosten vrijwel geen drol om toe te voegen omdat de onderdelen vereist voor het gamen ze toch afhandelen.
[..]
De Revolution launcht voor $50?
[..]
Er staat nog steeds letterlijk 2x gamecube, en dat terwijl de 360 en PS3 veelvouden zo snel zijn als hun voorgangers (en de Revolution).
58xquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef P-Style het volgende:
Zeg uh... is dit niet al 10x eerder besproken?
-Extra storage is niet nodigquote:- Nee, maar de console is alleen al door de Bluray higher specced dan de 360 en zal door de latere uitbreng ook aanzienlijk krachtiger worden. Is meteen de reden waarom onze ideen botsen, ik vind de grafische vooruitgang van next gen sowieso niet overdreven groot,wat indirect al verduidellijkt waarom ik het verschil tussen de 2 maar 'een stukje' vind.
Thanks, en nee niet sarcastisch.quote:
800? Omdat het ding klein, zuinig en snel zou moeten zijn. Dat kan niet tegen een lage prijs. Dat is onmogelijk. En het verschil tussen een X1600 en X1800 is helemaal niet zo enorm hoor qua kostprijs, je moet niet vergeten dat de prijzen in het retailkanaal veel hoger liggen dan de kostprjis. Daar komt nog eens bij dat de chips die in high-end kaarten gaan het beste van het beste zijn. De 360 en PS3 chips zijn geklokt op niveaus waar de yields enorm van zijn. Het verschil tussen PS3/360 en Revolution gaat kolossaal zijn op grafisch vlak, OOK in SD resoluties.quote:- Waarom zou Nintendo moeten mikken op 800. Zoveel zijn de kosten van de 360 in november niet meer in a long run & zoals zovaak gezegd is het verschil in technologie niet erg groot. Het verschil tussen een X1600 en X1800 videokaart is op 640p ook niet echt opmerkelijk. Waarom zal dat met consoles anders zijn? 100 fps en toeters en bellen zijn vanuit technologisch standpunt beter dan 40fps en minder toeters en bellen, maar het zintuigelijk verschil is niet van dezelfde orde.
Ja, later uitbrengen, dan zit je dus met een chipontwerp maar je produceert hem niet dus je verdient ook niks terug op je R&D kosten en ondertussen verlies je ook nog eens het launchvoordeel tov je concurrent.quote:- Het hele netwerk van mogelijkheden van de 360 moet in ogenbeschouw worden genomen, als de 360 dient te fungeren als mediadevice dan moet de hele logistieke schakel in beschouwing worden genomen. Hierdoor dient flink te worden geinvesteerd en dit verhoogt de kosten. Komt nog ns bij dat die hardware gewoon veel geld kost de eerste 1,5 jaar terwijl dit voorkomen had kunnen worden door het later uitbrengen.
Je kunt dan 1! game niet spelen, er zijn PS2's die meer games niet kunnen spelen.quote:- 150 + 250 = 360 HDD pack. Core pack is een 360 met niet volledige specificaties om alle games te spelen
Klopt 2* is eigenlijk zinloos, dat is het verschil in ruwe kracht, qua grafische output zal het verschil kleiner zijn vanwege diminishing returns.quote:Sorry, maar dat 2* argument is totaal zinloos. Die is pas legitiem als de PS3 en 360 dezelfde normen hanteren als Nintendo wat betreft krachtverhouding.
Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Retuobak het volgende:
Klopt 2* is eigenlijk zinloos, dat is het verschil in ruwe kracht, qua grafische output zal het verschil kleiner zijn vanwege diminishing returns.
Ha-haquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns?
Ik ben erg benieuwd!
Sorry, ik heb de meeting gemist waarin precies werd verteld of het om ruwe kracht ging, of om 2 keer de prestaties van de gamecube in wat hij daadwerkelijk op het beeld laat zien/quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ha-ha
Het is altijd al zo geweest dat gains in ruwe grafische kracht niet gelijk staan aan gains in grafische pracht. Dat gaat gewoon niet lineair.
Dat zijn van die figuren die het liefst alleen maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Retuobak het volgende:
Dat blijkt
Maar goed, ik ben het wel gewend hoor, zijn er altijd wel 1 of 2 die me gaan flamen terwijl ik gewoon een normale discussie aan wil gaan.
P , Dit hele topic hangt aan elkaar van de geruchten....quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
En wat ik nog het meest zielig vindt is dat je die domme gerucht gelijk voor waar aanneemt.
FMV, gvd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Retuobak het volgende:
-Extra storage is niet nodig
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:37 schreef Roi het volgende:
believe
Roddelbladen verkopen ook niet voor niets zo goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef remcheese het volgende:
...wat trouwens niet wegneemt dat het wel erg interessant blijft om te volgen....
* remcheese heeft allang besloten er weer een spelcomputer bij te halen straks (en de kast staat al TE vol volgens de vrouw...)
En toch ga je em niet kopen?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2835381&postcount=318
Wat Matt van IGN dus zegt:
-Revolution zal meer third party steun krijgen volgens hem en ook meer volwassen games.
-Hij gokt nog steeds op $199 zonder spel, hoewel sommige devs op $149 en zelfs $99 hopen.
-Weet meer over games dan hij mag vertellen maar weet minder van de hardware af.
-Verwacht minstens twee first-party titels @ launch + nieuwe franchise.
-Nieuwe Pilot Wings zal op Revolution uitkomen.
-FPShooters en God games werkte het beste met de Rev controller volgens hem, en meer.
-Verwacht dat Metroid Prime 3 er veel beter zal uitzien dan de E3 trailer.
-Believe.
Iedereen wist het al, maar dit is de bevestigingquote:Nintendo has dismissed rumours that the stand shown in pictures of the Revolution will double as its power supply, telling Eurogamer that said rumours are, well, rubbish.
The claim first appeared in Nintendo Official Magazine - but according to a Nintendo spokesperson, "It was a small production error in the magazine."
"We have not announced any details of the Nintendo power supply at this time," the spokesperson added.
Advertisement
The stand shown in the pics is just a stand, it seems - which makes sense, since we know you'll be able to position the Revolution either horizontally or vertically. As for the power supply, guess we'll just have to wait till E3 for more info...
Helemaal topquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2835381&postcount=318
Wat Matt van IGN dus zegt:
-Revolution zal meer third party steun krijgen volgens hem en ook meer volwassen games.
200 is me net wat teveel, voor 99 zou ik er maybe wel een halen.quote:-Hij gokt nog steeds op $199 zonder spel, hoewel sommige devs op $149 en zelfs $99 hopen.
Precies de genres die ik wil zienquote:-FPShooters en God games werkte het beste met de Rev controller volgens hem, en meer.
quote:-Verwacht dat Metroid Prime 3 er veel beter zal uitzien dan de E3 trailer.
Dat gerucht wil ik wel de wereld in helpen voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nu nog geruchten van Duitse developers die richting Revo trekken en ik ben om.
Moffen games ala Snitzelscheizeschiezen, breed, Blitzkrieg, Blitzkrieg: Burning Horizon, Blitzkrieg: Rolling Thunder, Blitzkrieg 2 & Blitzkrieg Anthology.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Helemaal top
[..]
200 is me net wat teveel, voor 99 zou ik er maybe wel een halen.
[..]
Precies de genres die ik wil zien
Nu nog geruchten van Duitse developers die richting Revo trekken en ik ben om.
[..]
Dat zijn echt games die de massa juist niet kopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:47 schreef Retuobak het volgende:
Nou kom maar op met een The Guild of Anno voor de Revolution hoor
Iedereen wist het àl?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen wist het al, maar dit is de bevestiging.
Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboyquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Iedereen wist het àl?!Je moest eens weten hoeveel moeite het gekost heeft om mensen te overtuigen dat dit gerucht overduidelijk de grootste flauwekul was... en nòg wilden sommigen het niet geloven.
Helaas is het fenomeen "nuchtere Ninty fanboy" uiterst zeldzaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboy
Dacht zelfs dat het onmogelijk wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Helaas is het fenomeen "nuchtere Ninty fanboy" uiterst zeldzaam.
Tevens moderator.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboy
Neen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef Xrenity het volgende:
FMV is achterhaald.
quote:
Ga toch weg met je flamen joh. Ik word gewoon een beetje flauw van die posts van jou waarin je over wilt doen komen dat je alle ins en out van alle systemen kent. Je WEET gewoon net zo min als alle anderen hier wat die 2* krachtiger precies in gaat houden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
Nou Cheiron, volgens info van onder andere IGN die eerder bekend was gaat het hier wel degelijk om ruwe kracht. En flamen mag je ergens anders doen trouwens.
Commentaar hebben is prima, ik vraag me alleen af waar je normaal commentaar hebt gepost hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ga toch weg met je flamen joh. Ik word gewoon een beetje flauw van die posts van jou waarin je over wilt doen komen dat je alle ins en out van alle systemen kent. Je WEET gewoon net zo min als alle anderen hier wat die 2* krachtiger precies in gaat houden.
Op die ene zin uit dat stuk kun je echt niets baseren.
En als je nav mijn twee posts al over flamen begint..![]()
Trouwens, dat hele fanboy gebitch begint een beetje oud te worden. Je mag geen commentaar meer hebben op iemand die commentaar heeft of er komt iemand met een ruk-smiley. Nou, goed hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns?
Ik ben erg benieuwd!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Sorry, ik heb de meeting gemist waarin precies werd verteld of het om ruwe kracht ging, of om 2 keer de prestaties van de gamecube in wat hij daadwerkelijk op het beeld laat zien/
Kun je me de notulen van die meeting even doorsturen?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Cheiron het volgende:
Een foto van je glazen bol is ook goed trouwens!
Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.htmlquote:Asked whether or not Revolution's horsepower was insufficient, one development source said no. "At first, we were discouraged that it would be less powerful than Xbox 360, but once we got everything working with the controller, our concerns faded," he explained.
Other studios IGN Revolution has been in contact with have echoed this enthusiasm, always admitting that Nintendo's new console will be less powerful, but stressing that with the emphasis on the innovative controller it simply won't matter.
Final, completely finished development kits are expected to be made widely available this June, according to sources we contacted.
Every studio insider we queried said that they believed Revolution could launch for under $200, and possibly as low as $150 - a figure that would amazingly put Nintendo's new console at a price point hundreds of dollars cheaper than any competitor.
Oud.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html
Kijk eens even op de vorige pagina van deze topic.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html
Ontopic gaan is best moeilijk als het gaat over de Revolution..quote:
oud.quote:Op donderdag 23 februari 200622:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ontopic gaan is best moeilijk als het gaat over de Revolution..![]()
Er is namelijk niets om over te praten..![]()
TOUCH SENSITIVITY!?quote:Last year, Nintendo gave the world a brief glimpse at their new single handed controller. Have you had the chance to see it yet?
Yes, and the beauty of the new Revolution controller is that the possibilities for new game ideas are limitless. I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games. Our developers are inspired and excited by the new controller’s features.
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
TOUCH SENSITIVITY!?
het is wel handig als een knop reageert als je hem indruktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]
TOUCH SENSITIVITY!?
Daar maak je geen game omheen, chap.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
wat loop je dan te schreeuwenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daar maak je geen game omheen, chap.
quote:
welk deel begrijp je niet van 'geweldige concepten rond touch sensitivity' ?quote:I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games.
volgens mij wel iets, die touch sensivity:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]
TOUCH SENSITIVITY!?
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Daar maak je geen game omheen, chap.
Juist!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
Klopt, maar het ligt er maar net aan hoe de developer ermee omgaat. Er zijn meerdere PS2 games die gebruik maken van de drukgevoelige facebuttons en shoulderbuttons, maar MGS2 en MGS3 zijn toch wel dè voorbeelden van hoe het moet!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Voetbalschoen controller?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef mordradead het volgende:
Pro Evo toch ook?
Ja, om te zien hoe je vooral geen nieuws berichten moet makenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Retuobak het volgende:
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
verderquote:De strijd rondom het next-gen console geweld lijkt vooral te gaan tussen Sony en Microsoft met hun PS3 en 360. Nintendo wordt nogal eens vergeten. Erg is dit echter zeker niet. Misschien komt het Nintendo zelfs juist ten goede…
1. De Revolution is anders en kent totaal nieuwe gameplay mogelijkheden. Het systeem is zelfs zo anders, dat veel mensen met een 360 of PS3 zullen overwegen een Revolution binnen te halen naast hun ‘base-console’. Zeker wanneer de console gunstig geprijsd is, zal dit Nintendo helpen. Waar men eerst koos voor een PS2 of GameCube, daar kan nu de Revolution ook profiteren van mensen die al een console in huis hebben staan.
jaquote:Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef Retuobak het volgende:
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren?
Ik las het ook echte mainstreamgamers die makers van die website.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Oksel het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/hoe_sony_de_revo_killt.html
Wordt iemand gebashed. En terecht!
3 zelfsquote:Three New Revolution Games Announced
Crossbeam Entertainment has announced they're currently working on three titles for the Nintendo Revolution. The titles under development include Orb, Thorn and Darkness. Orb seems to be the farthest along in development, and we can expect to see a demo of the game at E3 albeit running on PC hardware. Details on two of the titles are as follows:
Orb
Genre: Action/Adventure
Platform: Nintendo Revolution
Planned Features:
~A vast world to explore, make discoveries, form alliances, uncover the secrets hidden deep in the past.
~A storyline featuring over a dozen main characters with over a hundred supporting roles.
~Innovative 'non-elemental' magic system incorporated into the very fabric of the game world.
~Customizeable weapon system with hundreds of possible combinations.
Storyline:
In ages past, the great army of the Kulon raged a terrible war with the people of this great land of Delphire. They came from shadow, and destroyed everything in their path. Men, women, children, all dead in their wake. That was all long ago... however, the ancient army of the Kulon have risen again from the mists of time, and one of their fiercest warriors has just crowned himself ruler and has started a battle for all out control over the people of this ravaged land.
His evil plot calls for the abduction of one of the world's Imanti, the so called 'guardians of the faith' to the people of Delphire. However, the guardian they abduct on one night has three students, and they will not let him go so easily.
So begins a quest through the land of Delphire, through ancient ruins and thriving towns, through the frozen wastes and the tropical beaches, even through time itself. As you quest, you'll find out that your teacher is just the beginning, that much more hangs in the balance than anyone suspects. Things are happening here that nobody understands, and the greatest discovery of this land, has yet to be made.
Thorn
Genre: Action/Adventure
Platfom: Nintendo Revolution
Planned Features:
~A futuristic world steeped in paranoia and the occult.
~A storyline exploring the occult underworld
~Innovative controls designed from the ground up for the Revolution Free Hand Controller
Storyline:
Explore the dark underworld of a planet on the fringes of human colonization. After retiring from the Earth Defense Forces three years ago you have received a strange message from your former squad mate. They seem to be on their death bed on a planet lost to the depths of the bureaucracy. You arrive after many days travel to find his body missing, yourself a fugitive, and the situation falling apart very quickly around you.
Details on the third title, Darkness are still forthcoming, but rest assured as soon as they are available, we'll have them for you.
http://www.crossbeamstudios.com/projects.shtml
Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3 zelfsDemo op e3
Crossbeam Entertainment
![]()
FLIPENDO!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken![]()
bronquote:EA woordvoerder verklapt laatste Revolution geheim?
Een werknemer van Electronic Arts kan wellicht het laatste geheim rond de Revolution controller van Nintendo hebben verklapt.
In een interview met de Canadese site NintendoRevolution zou de woordvoerder enthousiast hebben gepraat over de mogelijkheden van de controller. "Ik weet zeker dat Nintendo een hoeveelheid fenomenale concepten heeft gebouwd rondom het 3D richten of de aanraakmogelijkheden van hun first party titels."
Ho, wacht even. Dat 3D richten wisten we al, maar aanraakmogelijkheden (touch sensitivity), say again? Of de woordvoerder heeft zich versproken (kan ons allemaal wel eens gebeuren) of is behoorlijk uit de school geklapt.
Het wachten is op de totale ontkenning van Nintendo. Wedden?
nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?quote:
Wie weet kepler, ik heb geen ideequote:Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef kepler het volgende:
[..]
nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?
1. Je weet niet of ze dat bedoeltquote:Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef kepler het volgende:
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:31 schreef Tware het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen.
Ja, ik zie er ook niks nieuws aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Kan.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Fantastisch is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Nog 2 en een halve maand tot de e3. Ik heb er al weer zin in hoor, topics volspammen met vragen om streams en mensen die Nintendo toejuigen
Heb ik ook gedaan vorig jaar, net voor de E3 even $5 af laten schrijven en hopla, alle filmpjes meteen te downen in hoge kwaliteit. Die rubrieken zijn verder ook wel lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef pkwarts het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen om snel nog een IGN insider account te nemen voor de streams. Zo duur is het namelijk nou ook weer niet.
http://www.jeux-france.co(...)erview-nintendo.htmlquote:- Laurent Fischer has become Nintendo’s new European marketing boss
- 2005 was a good year for Nintendo in France, Nintendogs has sold much more units in Europe than Japan or even USA.
- Nintendo seems to be serious when they say that maybe people won't even be able de take pictures of the games for Nintendo Revolution at E3, journalists will be able to play so they could express their very own feelings about the Revolution experience to the gamers. sucks... Hope they won't do that anyway...
- the controller has to be very natural for the gamer, even if it will be very strange at the begging, this is the goal for Nintendo.
- They still don't know if it has a microphone in it.
- Nintendo Revolution online service should be very similar to Nintendo Wi-Fi Connection for Nintendo DS.
- A new Zelda (not The Legend of Zelda : Twilight Princess), Mario and Super Smash Bros. Melee will be released on Nintendo Revolution.
- Good surprises (games) to come at E3 for Nintendo Revolution.
- The Legend of Zelda : Twilight Princess should have Revolution features : Special edition or included initially in the game ? They still don't know but Marketing has already started in France for The Legend of Zelda : Twilight Princess.
- PlayStation 3 controller could work like Nintendo Revolution controller...
- M. Miyamoto is working on some new Nintendo characters for Nintendo Revolution.
quote:PlayStation 3 controller could work like Nintendo Revolution controller...
Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toyquote:
En dat was wel het meest vage gerucht ooit zo'n beetje, dus geloof daar nou maar niks van.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toy
Als we sony moeten geloven kan de ps3 (controller) ook eieren bakken en boodschappen halen, dus ik neem dit met een flinke korrel zout.quote:
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef peristilius het volgende:
Flipendo is tof man, kan niet wachten op de eerste HP game voor de Revolution.
Maar dat spel komt dan van EA, en EA port altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
Harry potter op de rev. Lijkt me dus dat je een mooi stokje in de hand hebt en daarmee vormpjes moet gaan maken. Wel vet als je daarmee ook wel draken kan oproepen en hermelien laat opeten...
hmm
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef chibibo het volgende:
Kun je er niet een voortijdig slotje op gooien, Bernie?
Holy shit. Dat was echt zo revolution topic 52 oidquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef _Supreme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cruciendo!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid.
Maar gelukkig zijn jullie bikkels die Harry Potter kinderachtig vinden
OMGquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:40 schreef MMaRsu het volgende:
"Nintendo is like the pimp that slaps you one night, then buys you roses the next morning."
en?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef kepler het volgende:
iets met gyro's gaat dus echt niet lukken denk ik zo
dan moet je het gewicht of heel hard laten spinnen (batterij snel op), of het gewicht relatief zwaar laten zijn (controller wordt dan ook zwaarder).
maar ik heb geen idee hoe sterk wario ware is... ik kan wel kijken of ik het eens kan berekenen hoe zwaar die discs moeten zijn en hoe hard ze moeten rond draaien om een bepaalde kracht te krijgen
heel zwaar en heel hardquote:
Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk.quote:
vergelijk het maar met een powerball, dat ding is best zwaar en draait aardig hard rond. En dan is de kracht niet eens heel erg groot en vervolgens moet je die kracht ook nog eens richten. Als je dat wilt heb je drie gyroscopen nodig en het lijkt me niet te passen in de controller. Maar misschien dat je maar een heel klein beetje kracht nodig hebt om te laten voelen alsof de revo controller tegenwerkt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk.
dat snap ik, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de Revo-controller. We zullen zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
Geef het spel danquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
quote:Sinds de aankondiging van de Revolution zijn er aardig wat bedrijven die hun interesse in de console hebben uitgesproken. In dit rijtje mogen we ook Midway zetten, zij hebben zelfs een titel in ontwikkeling.
"We will have a Revolution title this year" waren de woorden die de CEO van Midway Games, David Zucker, uitsprak tegenover GameSpot.
Op dit moment heeft Midway vier titels in ontwikkeling, namelijk Unreal Tournament 2007, een TNA gelicenseerde game (worstelen), The Wheelman en Stranglehold. Zucker wilde echter niet zeggen welke titel in ontwikkeling is voor de Revolution. Aangezien Unreal Tournament 2007 en The Wheelman echter pas in 2007 verwacht worden vallen deze twee titels sowieso af. Daarnaast gaf Midway nog aan dat het ook niet om Stranglehold ging, maar om een ander project. Is het dan de TNA game of een geheel andere game? We zullen het af moeten wachten.
Harry Potter barbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
Same.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
Zou cool zijn, maar niet erg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef peristilius het volgende:
Gyroscopen gebruiken voor Force Feedback lijkt me erg tof, toffer dan de hele werking van de Revolution controller zelf eigenlijk, ik hoop dat het mogelijk is en dat ze er iets mee gaan doen.
Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Same.
Ik kom niet veel verder dan 'iets met Harry Potter'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |