abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35483819
Men mag eventueel wel blijven posten.
pi_35484097
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
quote:
Last year, Nintendo gave the world a brief glimpse at their new single handed controller. Have you had the chance to see it yet?

Yes, and the beauty of the new Revolution controller is that the possibilities for new game ideas are limitless. I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games. Our developers are inspired and excited by the new controller’s features.
TOUCH SENSITIVITY!?
pi_35484594
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
TOUCH SENSITIVITY!?
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:57:38 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35484682
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]

TOUCH SENSITIVITY!?
het is wel handig als een knop reageert als je hem indrukt
The line is a dot to you!
pi_35485072
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
Daar maak je geen game omheen, chap.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:12:37 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35485194
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Daar maak je geen game omheen, chap.
wat loop je dan te schreeuwen
The line is a dot to you!
pi_35485272
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef kepler het volgende:

[..]

wat loop je dan te schreeuwen

Lees je eigenlijk wel wat ik post?
quote:
I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games.
welk deel begrijp je niet van 'geweldige concepten rond touch sensitivity' ?
pi_35485662
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]

TOUCH SENSITIVITY!?
volgens mij wel iets, die touch sensivity:
http://revolution.ign.com/articles/673/673534p1.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Tware op 25-02-2006 19:31:18 ]
#winning
pi_35485827
Vedacht... die website is nu opeens down...

Wie zei dat trouwens?
pi_35486480
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Daar maak je geen game omheen, chap.
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
pi_35494246
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
Juist!
pi_35496097
Maar touch sensitivity is toch helemaal standaard in de laatste generatie controllers? In ieder geval in de shoulder buttons van de GC controller. Of wordt er meer mee bedoeld?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35496159
Triggers komen in de buurt, maar bij de PS2 waren de 'normale' knoppen ook analoog. Het maakte dus verschil of je de X knop hard indrukte of een beetje slapjes indrukte. Ik denk dat ze dat bedoelen.
pi_35496303
Nadeel is wel dat je soms niet echt doorhad hoe hard je drukte, en wat ik irritant vond bij één of ander race spel bijvoorbeeld (naam vergeten) dat je X de hele tijd keihard in moest drukken anders gaste je niet hard genoeg. :s De gewone knoppen hoeven van mij niet analoog te zijn. Bij de A en B knop van de Revolution zou het op zich goed kunnen werken maar dan moet je het ook echt voelen als je een knop harder indrukt.
pi_35496386
BIj MGS werkte het anders wel heel fijn. Door voorzichtig de [] knop los te laten kon je je hand rustig van de trekker halen en schoot je niet. Dat voelde best realistisch aan .
  zondag 26 februari 2006 @ 00:01:07 #216
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_35496574
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35499945
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Klopt, maar het ligt er maar net aan hoe de developer ermee omgaat. Er zijn meerdere PS2 games die gebruik maken van de drukgevoelige facebuttons en shoulderbuttons, maar MGS2 en MGS3 zijn toch wel dè voorbeelden van hoe het moet!
pi_35503655
Dat waar jullie het nu over hebben zat in de Xbox, maar niet in de 360. Lijkt me dus niet dat dat iets is om iets omheen te bouwen. Maarja
  zondag 26 februari 2006 @ 12:00:34 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35505248
Pro Evo toch ook?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:02:54 #220
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35505326
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef mordradead het volgende:
Pro Evo toch ook?
Voetbalschoen controller?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 26 februari 2006 @ 12:03:53 #221
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35505350
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Voetbalschoen controller?
Nee, die maakte dacht ik ook gebruik van drukgevoelige knoppen.
Bernie en ik zijn tof.
pi_35505461
Ja dat klopt. Best irritant als je eindelijk een gat in de verdediging had gevonden en snel op schieten drukte. Ver over
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 26 februari 2006 @ 13:12:35 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35507393
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
  zondag 26 februari 2006 @ 14:09:15 #225
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35508921
Sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')