abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35483819
Men mag eventueel wel blijven posten.
pi_35484097
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
quote:
Last year, Nintendo gave the world a brief glimpse at their new single handed controller. Have you had the chance to see it yet?

Yes, and the beauty of the new Revolution controller is that the possibilities for new game ideas are limitless. I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games. Our developers are inspired and excited by the new controller’s features.
TOUCH SENSITIVITY!?
pi_35484594
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
TOUCH SENSITIVITY!?
Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:57:38 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35484682
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]

TOUCH SENSITIVITY!?
het is wel handig als een knop reageert als je hem indrukt
The line is a dot to you!
pi_35485072
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef P-Style het volgende:

[..]

Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor.
Daar maak je geen game omheen, chap.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:12:37 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35485194
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Daar maak je geen game omheen, chap.
wat loop je dan te schreeuwen
The line is a dot to you!
pi_35485272
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef kepler het volgende:

[..]

wat loop je dan te schreeuwen

Lees je eigenlijk wel wat ik post?
quote:
I’m sure that Nintendo already has a number of phenomenal design concepts built around 3D Pointing or Touch Sensitivity for their 1st party games.
welk deel begrijp je niet van 'geweldige concepten rond touch sensitivity' ?
pi_35485662
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 18:39 schreef Xrenity het volgende:
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interview
[..]

TOUCH SENSITIVITY!?
volgens mij wel iets, die touch sensivity:
http://revolution.ign.com/articles/673/673534p1.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Tware op 25-02-2006 19:31:18 ]
#winning
pi_35485827
Vedacht... die website is nu opeens down...

Wie zei dat trouwens?
pi_35486480
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Daar maak je geen game omheen, chap.
Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
pi_35494246
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder.
Juist!
pi_35496097
Maar touch sensitivity is toch helemaal standaard in de laatste generatie controllers? In ieder geval in de shoulder buttons van de GC controller. Of wordt er meer mee bedoeld?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35496159
Triggers komen in de buurt, maar bij de PS2 waren de 'normale' knoppen ook analoog. Het maakte dus verschil of je de X knop hard indrukte of een beetje slapjes indrukte. Ik denk dat ze dat bedoelen.
pi_35496303
Nadeel is wel dat je soms niet echt doorhad hoe hard je drukte, en wat ik irritant vond bij één of ander race spel bijvoorbeeld (naam vergeten) dat je X de hele tijd keihard in moest drukken anders gaste je niet hard genoeg. :s De gewone knoppen hoeven van mij niet analoog te zijn. Bij de A en B knop van de Revolution zou het op zich goed kunnen werken maar dan moet je het ook echt voelen als je een knop harder indrukt.
pi_35496386
BIj MGS werkte het anders wel heel fijn. Door voorzichtig de [] knop los te laten kon je je hand rustig van de trekker halen en schoot je niet. Dat voelde best realistisch aan .
  zondag 26 februari 2006 @ 00:01:07 #216
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_35496574
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35499945
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis.
Klopt, maar het ligt er maar net aan hoe de developer ermee omgaat. Er zijn meerdere PS2 games die gebruik maken van de drukgevoelige facebuttons en shoulderbuttons, maar MGS2 en MGS3 zijn toch wel dè voorbeelden van hoe het moet!
pi_35503655
Dat waar jullie het nu over hebben zat in de Xbox, maar niet in de 360. Lijkt me dus niet dat dat iets is om iets omheen te bouwen. Maarja
  zondag 26 februari 2006 @ 12:00:34 #219
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35505248
Pro Evo toch ook?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:02:54 #220
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35505326
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:00 schreef mordradead het volgende:
Pro Evo toch ook?
Voetbalschoen controller?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 26 februari 2006 @ 12:03:53 #221
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35505350
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Voetbalschoen controller?
Nee, die maakte dacht ik ook gebruik van drukgevoelige knoppen.
Bernie en ik zijn tof.
pi_35505461
Ja dat klopt. Best irritant als je eindelijk een gat in de verdediging had gevonden en snel op schieten drukte. Ver over
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 26 februari 2006 @ 13:12:35 #223
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35507393
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
  zondag 26 februari 2006 @ 14:09:15 #225
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35508921
Sorry.
pi_35511859
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Retuobak het volgende:
Er zijn nog mensen die gamert lezen?
Ja, om te zien hoe je vooral geen nieuws berichten moet maken
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35513803
Leuk journalistiek stukje:
quote:
De strijd rondom het next-gen console geweld lijkt vooral te gaan tussen Sony en Microsoft met hun PS3 en 360. Nintendo wordt nogal eens vergeten. Erg is dit echter zeker niet. Misschien komt het Nintendo zelfs juist ten goede…

1. De Revolution is anders en kent totaal nieuwe gameplay mogelijkheden. Het systeem is zelfs zo anders, dat veel mensen met een 360 of PS3 zullen overwegen een Revolution binnen te halen naast hun ‘base-console’. Zeker wanneer de console gunstig geprijsd is, zal dit Nintendo helpen. Waar men eerst koos voor een PS2 of GameCube, daar kan nu de Revolution ook profiteren van mensen die al een console in huis hebben staan.
verder
pi_35513979
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren?
De Revolution heeft trouwens imho alles in zich om een succes te worden, maar dat wordt het denk ik alleen ALS het product goed aan de man wordt gebracht, en daar ben ik bij Nintendo niet zo zeker van. Temeer omdat ze in tegendeel tot bij de DS niet beginnen vanuit een positie als marktleider.
pi_35514206
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:26 schreef Retuobak het volgende:
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren?
ja
Maar dacht ach, het is op een rustige zondag middag in een uitgestorven topic!
pi_35520557
quote:
Er mag gereageerd worden overigens
pi_35521458
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:12 schreef Oksel het volgende:
http://www.gamert.nl/nieuws/hoe_sony_de_revo_killt.html

Wordt iemand gebashed. En terecht!
Ik las het ook echte mainstreamgamers die makers van die website.
pi_35535106
quote:
Three New Revolution Games Announced

Crossbeam Entertainment has announced they're currently working on three titles for the Nintendo Revolution. The titles under development include Orb, Thorn and Darkness. Orb seems to be the farthest along in development, and we can expect to see a demo of the game at E3 albeit running on PC hardware. Details on two of the titles are as follows:



Orb
Genre: Action/Adventure
Platform: Nintendo Revolution

Planned Features:
~A vast world to explore, make discoveries, form alliances, uncover the secrets hidden deep in the past.
~A storyline featuring over a dozen main characters with over a hundred supporting roles.
~Innovative 'non-elemental' magic system incorporated into the very fabric of the game world.
~Customizeable weapon system with hundreds of possible combinations.

Storyline:
In ages past, the great army of the Kulon raged a terrible war with the people of this great land of Delphire. They came from shadow, and destroyed everything in their path. Men, women, children, all dead in their wake. That was all long ago... however, the ancient army of the Kulon have risen again from the mists of time, and one of their fiercest warriors has just crowned himself ruler and has started a battle for all out control over the people of this ravaged land.
His evil plot calls for the abduction of one of the world's Imanti, the so called 'guardians of the faith' to the people of Delphire. However, the guardian they abduct on one night has three students, and they will not let him go so easily.
So begins a quest through the land of Delphire, through ancient ruins and thriving towns, through the frozen wastes and the tropical beaches, even through time itself. As you quest, you'll find out that your teacher is just the beginning, that much more hangs in the balance than anyone suspects. Things are happening here that nobody understands, and the greatest discovery of this land, has yet to be made.



Thorn
Genre: Action/Adventure
Platfom: Nintendo Revolution

Planned Features:
~A futuristic world steeped in paranoia and the occult.
~A storyline exploring the occult underworld
~Innovative controls designed from the ground up for the Revolution Free Hand Controller

Storyline:
Explore the dark underworld of a planet on the fringes of human colonization. After retiring from the Earth Defense Forces three years ago you have received a strange message from your former squad mate. They seem to be on their death bed on a planet lost to the depths of the bureaucracy. You arrive after many days travel to find his body missing, yourself a fugitive, and the situation falling apart very quickly around you.



Details on the third title, Darkness are still forthcoming, but rest assured as soon as they are available, we'll have them for you.

http://www.crossbeamstudios.com/projects.shtml
3 zelfs Demo op e3 Crossbeam Entertainment

[ Bericht 1% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-02-2006 10:07:07 ]
pi_35535147
quote:
Op maandag 27 februari 2006 09:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

3 zelfs Demo op e3 Crossbeam Entertainment
Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_35536833
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:01 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken
FLIPENDO!

Ik ben ook benieuwd, action adventures zijn okee.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35538323
Hier staat meer info/interview/screens:
http://games.blog.nl/nint(...)_revolution_game_orb

Was trouwens geen nieuw nieuws van dat spel, maar nu is er meer info.
pi_35539272
Klinkt goed.. heel goed!
  maandag 27 februari 2006 @ 13:10:49 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_35539499
Nu al bijna meer adventures dan op de GC .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35539698
En al meer shooters
Houd van een lijntje.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:59:58 #239
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35544703
quote:
EA woordvoerder verklapt laatste Revolution geheim?
Een werknemer van Electronic Arts kan wellicht het laatste geheim rond de Revolution controller van Nintendo hebben verklapt.

In een interview met de Canadese site NintendoRevolution zou de woordvoerder enthousiast hebben gepraat over de mogelijkheden van de controller. "Ik weet zeker dat Nintendo een hoeveelheid fenomenale concepten heeft gebouwd rondom het 3D richten of de aanraakmogelijkheden van hun first party titels."

Ho, wacht even. Dat 3D richten wisten we al, maar aanraakmogelijkheden (touch sensitivity), say again? Of de woordvoerder heeft zich versproken (kan ons allemaal wel eens gebeuren) of is behoorlijk uit de school geklapt.

Het wachten is op de totale ontkenning van Nintendo. Wedden?
bron
pi_35544721
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

bron
OUD.
Bovenaan de pagina
  maandag 27 februari 2006 @ 16:08:29 #241
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35544975
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

OUD.
Bovenaan de pagina
Ik zie het..
  maandag 27 februari 2006 @ 16:10:09 #242
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35545033
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

OUD.
Bovenaan de pagina
nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?

zo bijzonder is dat dus niet. Wat ze ermee gaan doen natuurlijk wel, maar dat heeft niks met de hardware te maken.
The line is a dot to you!
pi_35545064
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:10 schreef kepler het volgende:

[..]

nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller?
Wie weet kepler, ik heb geen idee

Zou best kunnen, onder de A knop. Omdat je daar toch meest je duim op hebt liggen. Misschien soort feedback achtig iets.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:13:40 #244
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35545154
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller
The line is a dot to you!
pi_35545225
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:13 schreef kepler het volgende:
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller
1. Je weet niet of ze dat bedoelt
2. Jawel, want was nog niet bekend en zat niet in de cube controller.

  maandag 27 februari 2006 @ 16:54:17 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_35546554
Ik denk dat ie het gewoon over de touchpad van de DS heeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35547781
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen.
#winning
pi_35548499
Dat klinkt ook wel logisch tware
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:01:48 #249
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35548732
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:31 schreef Tware het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen.
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
The line is a dot to you!
pi_35548746
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:

[..]

je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Ja, ik zie er ook niks nieuws aan.
pi_35548846
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:

je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Kan.

Toffer is om iets met de gyro's te doen, a la Wario Ware Twisted
pi_35548908
Ik bedoel meer een soort terugkracht, tegengesteld in de richting waarin je m beweegt. een beetje a la wario ware, maar dan 10x zo sterk. Dat lijkt me de manier om dingen te ' voelen' in een virtuele 3d ruimte

[ Bericht 20% gewijzigd door Tware op 27-02-2006 18:12:52 ]
#winning
  maandag 27 februari 2006 @ 20:34:09 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35554122
iets met gyro's gaat dus echt niet lukken denk ik zo
dan moet je het gewicht of heel hard laten spinnen (batterij snel op), of het gewicht relatief zwaar laten zijn (controller wordt dan ook zwaarder).

maar ik heb geen idee hoe sterk wario ware is... ik kan wel kijken of ik het eens kan berekenen hoe zwaar die discs moeten zijn en hoe hard ze moeten rond draaien om een bepaalde kracht te krijgen
The line is a dot to you!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:15:27 #254
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_35555696
op zicxh natuurlijk wel leuk om echt door de kamer geslinger te worden als je een schop van een trol krijgt ofzo, maar ik zie niet hoe je dat technologish gezien voor elkaar wil krijgen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 02:17:27 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35563712
Nog 2 en een halve maand tot de e3 . Ik heb er al weer zin in hoor, topics volspammen met vragen om streams en mensen die Nintendo toejuigen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 07:44:52 #256
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35564768
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Nog 2 en een halve maand tot de e3 . Ik heb er al weer zin in hoor, topics volspammen met vragen om streams en mensen die Nintendo toejuigen
Fantastisch is dat inderdaad.
pi_35564879
Ik zit nog steeds te twijfelen om snel nog een IGN insider account te nemen voor de streams. Zo duur is het namelijk nou ook weer niet.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35567054
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef pkwarts het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen om snel nog een IGN insider account te nemen voor de streams. Zo duur is het namelijk nou ook weer niet.
Heb ik ook gedaan vorig jaar, net voor de E3 even $5 af laten schrijven en hopla, alle filmpjes meteen te downen in hoge kwaliteit. Die rubrieken zijn verder ook wel lachen.
Wat ik nu eigenlijk het meeste mis is die messageboard van IGN. FOK is fijn hoor, maar daar gaan die topics lekker vlot (snelle reacties) en zijn de aantallen erg groot en toch interessant.
pi_35570478
quote:
- Laurent Fischer has become Nintendo’s new European marketing boss

- 2005 was a good year for Nintendo in France, Nintendogs has sold much more units in Europe than Japan or even USA.

- Nintendo seems to be serious when they say that maybe people won't even be able de take pictures of the games for Nintendo Revolution at E3, journalists will be able to play so they could express their very own feelings about the Revolution experience to the gamers. sucks... Hope they won't do that anyway...

- the controller has to be very natural for the gamer, even if it will be very strange at the begging, this is the goal for Nintendo.

- They still don't know if it has a microphone in it.

- Nintendo Revolution online service should be very similar to Nintendo Wi-Fi Connection for Nintendo DS.

- A new Zelda (not The Legend of Zelda : Twilight Princess), Mario and Super Smash Bros. Melee will be released on Nintendo Revolution.

- Good surprises (games) to come at E3 for Nintendo Revolution.

- The Legend of Zelda : Twilight Princess should have Revolution features : Special edition or included initially in the game ? They still don't know but Marketing has already started in France for The Legend of Zelda : Twilight Princess.

- PlayStation 3 controller could work like Nintendo Revolution controller...

- M. Miyamoto is working on some new Nintendo characters for Nintendo Revolution.
http://www.jeux-france.co(...)erview-nintendo.html
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:11:33 #260
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35570544
quote:
PlayStation 3 controller could work like Nintendo Revolution controller...
The line is a dot to you!
pi_35570612
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef kepler het volgende:

[..]

Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toy
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:15:55 #262
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35570671
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toy
En dat was wel het meest vage gerucht ooit zo'n beetje, dus geloof daar nou maar niks van.
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:11 schreef kepler het volgende:

[..]

Als we sony moeten geloven kan de ps3 (controller) ook eieren bakken en boodschappen halen, dus ik neem dit met een flinke korrel zout.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35571098
Normaliter vliegen de Revolution topics er doorheen, maar uitgerekend dit topic met z'n irritante TT wil maar niet vlotten.
pi_35571449
Ja, welke grafkut heeft die TT verzonnen?
pi_35571461
Die GNL mod

  dinsdag 28 februari 2006 @ 14:25:32 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35572957
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:39 schreef Retuobak het volgende:
Die GNL mod

Kijk daar heb je het al
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35573009
Flipendo is tof man, kan niet wachten op de eerste HP game voor de Revolution.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35573293
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef peristilius het volgende:
Flipendo is tof man, kan niet wachten op de eerste HP game voor de Revolution.
Deze man spreekt de waarheid.

Maar gelukkig zijn jullie bikkels die Harry Potter kinderachtig vinden
pi_35573392
Harry potter op de rev. Lijkt me dus dat je een mooi stokje in de hand hebt en daarmee vormpjes moet gaan maken. Wel vet als je daarmee ook wel draken kan oproepen en hermelien laat opeten...

hmm
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35599124
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
Harry potter op de rev. Lijkt me dus dat je een mooi stokje in de hand hebt en daarmee vormpjes moet gaan maken. Wel vet als je daarmee ook wel draken kan oproepen en hermelien laat opeten...

hmm
Maar dat spel komt dan van EA, en EA port altijd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:09:37 #271
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_35599756
Kun je er niet een voortijdig slotje op gooien, Bernie?
pi_35599939
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef chibibo het volgende:
Kun je er niet een voortijdig slotje op gooien, Bernie?
pi_35629176




Tri State. Tri State. !
pi_35630620
quote:
Holy shit. Dat was echt zo revolution topic 52 oid
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 2 maart 2006 @ 02:40:02 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35631945
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Deze man spreekt de waarheid.

Maar gelukkig zijn jullie bikkels die Harry Potter kinderachtig vinden
Cruciendo!

* MMaRsu Harry Potter 4 gezien heeft
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35633224
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:40 schreef MMaRsu het volgende:
Cruciendo!
Crucio.
  donderdag 2 maart 2006 @ 08:34:19 #277
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35633241
Flippendo!
Bernie en ik zijn tof.
pi_35636579
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 02:40 schreef MMaRsu het volgende:

"Nintendo is like the pimp that slaps you one night, then buys you roses the next morning."
OMG
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:32:07 #279
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35636968
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef kepler het volgende:
iets met gyro's gaat dus echt niet lukken denk ik zo
dan moet je het gewicht of heel hard laten spinnen (batterij snel op), of het gewicht relatief zwaar laten zijn (controller wordt dan ook zwaarder).

maar ik heb geen idee hoe sterk wario ware is... ik kan wel kijken of ik het eens kan berekenen hoe zwaar die discs moeten zijn en hoe hard ze moeten rond draaien om een bepaalde kracht te krijgen
en?
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:36:00 #280
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35637086
Of je moet de hele tijd flink draaien zoals met een powerball en dan wek je stroom op zodat er geen batterijen in hoeven!@1!!!!11!1
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:36:44 #281
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35637102
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:32 schreef Fliepke het volgende:

[..]

en?
heel zwaar en heel hard

nog geen tijd gehad
ff kijken of ik volgende week tijd heb, maar waarschijnlijk kan je een soortgelijke berekening makkelijk vinden op internet
The line is a dot to you!
pi_35637807
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef kepler het volgende:
[..]
heel zwaar en heel hard
Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:23:21 #283
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35638512
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef disjfa het volgende:

[..]

Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk.
vergelijk het maar met een powerball, dat ding is best zwaar en draait aardig hard rond. En dan is de kracht niet eens heel erg groot en vervolgens moet je die kracht ook nog eens richten. Als je dat wilt heb je drie gyroscopen nodig en het lijkt me niet te passen in de controller. Maar misschien dat je maar een heel klein beetje kracht nodig hebt om te laten voelen alsof de revo controller tegenwerkt.

en welke voorbeelden bedoel je dan?
The line is a dot to you!
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:24:56 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35638556
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:26:51 #285
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35638603
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
dat snap ik, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de Revo-controller. We zullen zien
The line is a dot to you!
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:43:23 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35638743
Het werkt op de DS ook en dat ding is loeizwaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35638763
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
Geef het spel dan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35638800
Ja ik wil hem ook wel even proberen als je hem dan toch al even door de zaal laat gaan.

Anders moet ik nog een paar maanden wachten voor ik m koop zonder te importeren
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35639408
quote:
Sinds de aankondiging van de Revolution zijn er aardig wat bedrijven die hun interesse in de console hebben uitgesproken. In dit rijtje mogen we ook Midway zetten, zij hebben zelfs een titel in ontwikkeling.

"We will have a Revolution title this year" waren de woorden die de CEO van Midway Games, David Zucker, uitsprak tegenover GameSpot.

Op dit moment heeft Midway vier titels in ontwikkeling, namelijk Unreal Tournament 2007, een TNA gelicenseerde game (worstelen), The Wheelman en Stranglehold. Zucker wilde echter niet zeggen welke titel in ontwikkeling is voor de Revolution. Aangezien Unreal Tournament 2007 en The Wheelman echter pas in 2007 verwacht worden vallen deze twee titels sowieso af. Daarnaast gaf Midway nog aan dat het ook niet om Stranglehold ging, maar om een ander project. Is het dan de TNA game of een geheel andere game? We zullen het af moeten wachten.
pi_35651010
HP op de Revo
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:44:15 #291
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35651231
Je hebt trouwens ook al van die telefoons, als je dan in de lucht een boogje naar rechts maakt start hij de mp3 speler op enzo... en je kunt er mee dobbelen enzo
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 2 maart 2006 @ 18:48:32 #292
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35651400
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 08:32 schreef chibibo het volgende:

[..]

Crucio.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35652188
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
Crucio op je modschap!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:38:30 #294
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_35657613
Roi's av brengt me op een idee. een spel waarin je chuck norris speelt. en elke knop en controllerbeweging laat hem een roundhouse kick doen.

en verder: ja, HP op de rev zou cool zijn.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:56:06 #295
100496 H.Flick
Turn-based
pi_35660724
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
pi_35660883
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
Harry Potter barbaar.

En moedig mensen niet aan om een topic vol te spammen, het was net een beetje rustig.

Gyroscopen gebruiken voor Force Feedback lijkt me erg tof, toffer dan de hele werking van de Revolution controller zelf eigenlijk, ik hoop dat het mogelijk is en dat ze er iets mee gaan doen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35660884
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
Same.
pi_35664704
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef peristilius het volgende:
Gyroscopen gebruiken voor Force Feedback lijkt me erg tof, toffer dan de hele werking van de Revolution controller zelf eigenlijk, ik hoop dat het mogelijk is en dat ze er iets mee gaan doen.
Zou cool zijn, maar niet erg waarschijnlijk.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:43:07 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_35664838
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Same.
Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:44:08 #300
61587 Retuobak
My oh my!
pi_35664865
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is.
Ik kom niet veel verder dan 'iets met Harry Potter'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')