Kan.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:01 schreef kepler het volgende:
je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles.
Fantastisch is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Nog 2 en een halve maand tot de e3. Ik heb er al weer zin in hoor, topics volspammen met vragen om streams en mensen die Nintendo toejuigen
Heb ik ook gedaan vorig jaar, net voor de E3 even $5 af laten schrijven en hopla, alle filmpjes meteen te downen in hoge kwaliteit. Die rubrieken zijn verder ook wel lachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:07 schreef pkwarts het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen om snel nog een IGN insider account te nemen voor de streams. Zo duur is het namelijk nou ook weer niet.
http://www.jeux-france.co(...)erview-nintendo.htmlquote:- Laurent Fischer has become Nintendo’s new European marketing boss
- 2005 was a good year for Nintendo in France, Nintendogs has sold much more units in Europe than Japan or even USA.
- Nintendo seems to be serious when they say that maybe people won't even be able de take pictures of the games for Nintendo Revolution at E3, journalists will be able to play so they could express their very own feelings about the Revolution experience to the gamers. sucks... Hope they won't do that anyway...
- the controller has to be very natural for the gamer, even if it will be very strange at the begging, this is the goal for Nintendo.
- They still don't know if it has a microphone in it.
- Nintendo Revolution online service should be very similar to Nintendo Wi-Fi Connection for Nintendo DS.
- A new Zelda (not The Legend of Zelda : Twilight Princess), Mario and Super Smash Bros. Melee will be released on Nintendo Revolution.
- Good surprises (games) to come at E3 for Nintendo Revolution.
- The Legend of Zelda : Twilight Princess should have Revolution features : Special edition or included initially in the game ? They still don't know but Marketing has already started in France for The Legend of Zelda : Twilight Princess.
- PlayStation 3 controller could work like Nintendo Revolution controller...
- M. Miyamoto is working on some new Nintendo characters for Nintendo Revolution.
quote:PlayStation 3 controller could work like Nintendo Revolution controller...
Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toyquote:
En dat was wel het meest vage gerucht ooit zo'n beetje, dus geloof daar nou maar niks van.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toy
Als we sony moeten geloven kan de ps3 (controller) ook eieren bakken en boodschappen halen, dus ik neem dit met een flinke korrel zout.quote:
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef peristilius het volgende:
Flipendo is tof man, kan niet wachten op de eerste HP game voor de Revolution.
Maar dat spel komt dan van EA, en EA port altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
Harry potter op de rev. Lijkt me dus dat je een mooi stokje in de hand hebt en daarmee vormpjes moet gaan maken. Wel vet als je daarmee ook wel draken kan oproepen en hermelien laat opeten...
hmm
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:09 schreef chibibo het volgende:
Kun je er niet een voortijdig slotje op gooien, Bernie?
Holy shit. Dat was echt zo revolution topic 52 oidquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef _Supreme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cruciendo!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid.
Maar gelukkig zijn jullie bikkels die Harry Potter kinderachtig vinden
OMGquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:40 schreef MMaRsu het volgende:
"Nintendo is like the pimp that slaps you one night, then buys you roses the next morning."
en?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef kepler het volgende:
iets met gyro's gaat dus echt niet lukken denk ik zo
dan moet je het gewicht of heel hard laten spinnen (batterij snel op), of het gewicht relatief zwaar laten zijn (controller wordt dan ook zwaarder).
maar ik heb geen idee hoe sterk wario ware is... ik kan wel kijken of ik het eens kan berekenen hoe zwaar die discs moeten zijn en hoe hard ze moeten rond draaien om een bepaalde kracht te krijgen
heel zwaar en heel hardquote:
Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk.quote:
vergelijk het maar met een powerball, dat ding is best zwaar en draait aardig hard rond. En dan is de kracht niet eens heel erg groot en vervolgens moet je die kracht ook nog eens richten. Als je dat wilt heb je drie gyroscopen nodig en het lijkt me niet te passen in de controller. Maar misschien dat je maar een heel klein beetje kracht nodig hebt om te laten voelen alsof de revo controller tegenwerkt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk.
dat snap ik, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de Revo-controller. We zullen zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
Geef het spel danquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken
quote:Sinds de aankondiging van de Revolution zijn er aardig wat bedrijven die hun interesse in de console hebben uitgesproken. In dit rijtje mogen we ook Midway zetten, zij hebben zelfs een titel in ontwikkeling.
"We will have a Revolution title this year" waren de woorden die de CEO van Midway Games, David Zucker, uitsprak tegenover GameSpot.
Op dit moment heeft Midway vier titels in ontwikkeling, namelijk Unreal Tournament 2007, een TNA gelicenseerde game (worstelen), The Wheelman en Stranglehold. Zucker wilde echter niet zeggen welke titel in ontwikkeling is voor de Revolution. Aangezien Unreal Tournament 2007 en The Wheelman echter pas in 2007 verwacht worden vallen deze twee titels sowieso af. Daarnaast gaf Midway nog aan dat het ook niet om Stranglehold ging, maar om een ander project. Is het dan de TNA game of een geheel andere game? We zullen het af moeten wachten.
Harry Potter barbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
Same.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic.
Zou cool zijn, maar niet erg waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef peristilius het volgende:
Gyroscopen gebruiken voor Force Feedback lijkt me erg tof, toffer dan de hele werking van de Revolution controller zelf eigenlijk, ik hoop dat het mogelijk is en dat ze er iets mee gaan doen.
Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Same.
Ik kom niet veel verder dan 'iets met Harry Potter'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |