Daar wordt gesproken over de TV waar je hem op aansluit. Daar hoef je de controller niet op te calibreren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die bron die jij net gaf beweert anders het tegendeel...
[..]
Haha, toen Reggie dat dus zei op SpikeTV, zei hij er ook gelijk bij dat het spel gewoon op de Gamecube uitkomt, slimmerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:34 schreef Thomper het volgende:
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is?
Wedden dat er een berg features is waar je alleen op de rev toegang tot hebt?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Haha, toen Reggie dat dus zei op SpikeTV, zei hij er ook gelijk bij dat het spel gewoon op de Gamecube uitkomt, slimmerd.
Dat is mogelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wedden dat er een berg features is waar je alleen op de rev toegang tot hebt?
Ja dat zuigt dus...quote:
WE ZULLEN ZIEN!quote:Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja dat zuigt dus...
Krijg je een soort van uitgeklede versie voor je gamecube en dan waarschijnlijk ook met allerlei meldingen van poppetjes er in dat ze hebben gehoord van een revolutie met extra krachtige wapens ofzo
Net zoals die connectivity berichtjes in AC op de gamecube
Dat geloof ik ook wel, maar feit is dat het naar mijn mening nu wel een keer teveel is uitgesteld. Ik wil die game nu eens spelen, de laatste screens van dat spel zijn van wat, september ofzo? Doe mij es nieuw beeldmateriaal.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Haha, toen Reggie dat dus zei op SpikeTV, zei hij er ook gelijk bij dat het spel gewoon op de Gamecube uitkomt, slimmerd.
Forget it, want als ie naar de rev komt dan hebben ze de hele engine opnieuw in elkaar moeten zetten en zullen we dus met een beetje geluk pas wat zien op de E3quote:Op zondag 19 februari 2006 10:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar feit is dat het naar mijn mening nu wel een keer teveel is uitgesteld. Ik wil die game nu eens spelen, de laatste screens van dat spel zijn van wat, september ofzo? Doe mij es nieuw beeldmateriaal.
Kruisjequote:Op zondag 19 februari 2006 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
![]()
De Rev is wel goed in de tafel geshopped![]()
Dan zie je al meer dan ik, ik vond het al zo'n rare post =D Zag helemaal geen afbeelding.quote:
Je gebruikt zeker Firefox?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef Morthill het volgende:
Dan zie je al meer dan ik, ik vond het al zo'n rare post =D Zag helemaal geen afbeelding.
uiteraardquote:
toverspreuk van de harry potter gamesquote:Op zondag 19 februari 2006 13:54 schreef Oksel het volgende:
Flipendo?
En wat doet het?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
toverspreuk van de harry potter games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |