abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:04:00 #251
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_35227517
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Exact. Het lijkt alsof de Revolution zo enorm populair is omdat alle fanboys elkaar helemaal gek maken. Vraag op straat aan 100 mensen wat de Revolution is en niet 1 weet het. Dat percentage ligt bij de PS3 en de Xbox360 wel wat hoger.
Tuurlijk ligt dat percentage hoger, Playstation 2... Playstation 3...

Xbox 360 is natuurlijk ook bekender omdat het nu al uit is.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:06:33 #252
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35227601
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:32 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Gewoon tolereren zeg. Je lijkt wel een moslim die protesteert over Deense cartoons.
Ik tolereer het wel, maar erger me eraan. Dat is het punt.

Gelukkig zijn er dan nog P-Style en Retuobak die de boel enigszins relativeren, hoewel ze daar soms ook wel te ver in gaan hoor . Maar wat er te discussieren over iets waar nog niets over bekend is. Een aantal delen is het leuk geweest, nu vind ik dat niet meer zo.

Ik bedoel, je kan net zo goed discussieren over hoe je met de controller een keniaanse banaan kan schillen op 21 manieren. Dat komt op hetzelfde neer. Wat dat betreft begin ik ook moe te worden van Nintendo. Controller kennen we nu wel, net als het design. Games wil ik zien, niet alleen horen, maar ook zien. Hoe gaat de controller gebruikt worden bij een Mario, bij een Zelda, bij een Mario Kart etc etc. Welke developers hebben ze weten binnen te halen. Dat soort dingen. Niet van: "You will say wow, when you will see the games. When that will be, will be announced later this year. But you will say wow."
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_35227650
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:06 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er dan nog P-Style en Retuobak die de boel enigszins relativeren, hoewel ze daar soms ook wel te ver in gaan hoor . Maar wat er te discussieren over iets waar nog niets over bekend is. Een aantal delen is het leuk geweest, nu vind ik dat niet meer zo.

Ik bedoel, je kan net zo goed discussieren over hoe je met de controller een keniaanse banaan kan schillen op 21 manieren. Dat komt op hetzelfde neer. Wat dat betreft begin ik ook moe te worden van Nintendo. Controller kennen we nu wel, net als het design. Games wil ik zien, niet alleen horen, maar ook zien. Hoe gaat de controller gebruikt worden bij een Mario, bij een Zelda, bij een Mario Kart etc etc. Welke developers hebben ze weten binnen te halen. Dat soort dingen. Niet van: "You will say wow, when you will see the games. When that will be, will be announced later this year. But you will say wow."
Blijf dan weg tot er nieuws staat op de Fok games frontpage
Niks aan te doen.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:43:25 #254
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35228831
quote:

[..]

Helemaal mee eens, waarom laten ze niet eens wat beelden zien van hoe ze de controller gaan gebruiken? Het is toch te laat voor MS om de controller te jatten en misschien ook voor Sony.

[ Bericht 0% gewijzigd door King_of_cubes op 18-02-2006 19:03:34 ]
pi_35229603
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Misschien jouw keus, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel aandacht besteed werd aan de GC destijds. Komt nog eens bij dat er van die console veel eerder dingen bekend waren terwijl we nu het moeten doen met 1 filmpje waarop de controllers voorgesteld werden.

De hype is alleen gebasseerd op die functie en bijna niet op de andere punten aangezien daar bijna niets over bekend is. Je gaat me niet vertellen dat die nieuwe controllers niet de reden zijn van de huidige belangstelling voor de REV en diens speculaties.
Internet is nu groter dan destijds, meer fanboys om te hypen online
Verder ben ik het 100% eens met Tomasso's laatste reactie
pi_35231304
quote:

[..]

Het gaat om de games, niet om de controller.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 20:00:38 #257
65330 Ruzbeh
pi_35231853
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Allebei.
pi_35231948
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:00 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Allebei.
Ik vind de games toch echt een heel stuk belangrijker. De controller kan nog zo mooi zijn, zonder goede games heb je er niks aan. Goede games kan je ook nog met een baggercontroller spelen (Zie Zelda:OoT) .
pi_35231952
" What information will we give you in a few weeks? We will give you more information about the date of the release of the date of the information-speach in a few months from now"

Dat soort dingen hoor je inderdaad veel.
pi_35232236
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 19:45 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat is niet het punt, natuurlijk gaat het om de games. Maar het punt was waarom er momenteel zoveel hype is ontstaan voor de REV zonder dat er maar 1 gameshot is uitgekomen. Reden is die controllers, anders hadden we niet zo lang lopen debatteren over de REV. Die controllers maken de REV het unieke consoletje van de drie en geeft veel aanleiding tot debat.
pi_35232481
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat is niet het punt, natuurlijk gaat het om de games. Maar het punt was waarom er momenteel zoveel hype is ontstaan voor de REV zonder dat er maar 1 gameshot is uitgekomen. Reden is die controllers, anders hadden we niet zo lang lopen debatteren over de REV. Die controllers maken de REV het unieke consoletje van de drie en geeft veel aanleiding tot debat.
De controller is dan ook het énige opmerkelijke aan die hele console. En de Rev moét wel uitblinken door z'n controller want op al het andere is bespaard. Faalt de controller, dan faalt de console. Denk niet dat die classics-download service alleen de Rev kan redden.

Dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Die hele hype is ontstaan vanwege de controller.

(Of die hype terecht is, is natuurlijk weer een heel andere discussie...)
pi_35232547
Die controller boeit me eigenlijk helemaal niet zoveel. Leuke gadget, net als de EyeToy en de bongo's... maar of het als 'hoofd'-controller gaat werken weet ik nog niet.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 20:17:17 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35232610
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef H.Flick het volgende:
Die controller boeit me eigenlijk helemaal niet zoveel. Leuke gadget, net als de EyeToy en de bongo's... maar of het als 'hoofd'-controller gaat werken weet ik nog niet.
Ik zou het ook nog niet weten hoor Maar ik vond de DS ook vreemd in het begin, ik heb er iig vetrouwen in
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35232660
quote:
Leuke gadget, net als de EyeToy en de bongo's... maar of het als 'hoofd'-controller gaat werken weet ik nog niet.
Zo denk ik er nou ook over.
pi_35234488
quote:
According to a source close to Nintendo, who wishes to remain anonymous, claims Nintendo has a secret up its sleeve when it comes to its exclusive GameCube baseball game, Nintendo Pennant Chase Baseball, which was mysteriously and abruptly "delayed indefinitely" mid last year.

We've been told that since the disappearance of the game, Nintendo has definitely pushed the title to its next-generation console, where it will debut as their premiere sporting launch title.
http://aussie-nintendo.com/full.php?subaction=showfull&id=1140319906&archive=&start_from=&ucat=4&

surprise surprise
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:09:59 #266
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35234970
quote:
Ik word er niet koud of warm van. Maar wel leuk dat Nintendo eens een realistische game maakt.
pi_35234996
Ah, het grote schuiven is begonnen. Nu Zelda nog.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:10:54 #268
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35235010
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef H.Flick het volgende:
Ah, het grote schuiven is begonnen. Nu Zelda nog.
Owee als ze dat doen!!!
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:13:19 #269
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_35235103
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:00 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Exact. Het lijkt alsof de Revolution zo enorm populair is omdat alle fanboys elkaar helemaal gek maken. Vraag op straat aan 100 mensen wat de Revolution is en niet 1 weet het. Dat percentage ligt bij de PS3 en de Xbox360 wel wat hoger.
ja, dat is vrij logisch, de namen xbox en playstation zijn gewoon heel bekend geworden. als je mensen vraagt over de 'nintendo revolution' zal iedereen ineens wel weten dat het over een spelcomputer gaat.

natuurlijk is dat ook de hele reden dat sony en microsoft die oude namen blijven gebruiken.
pi_35235109
Trouwens, als je bij een baseball game echt die hele slagbeweging moet maken dan heb ik denk ik te weinig ruimte rondom de TV.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:14:36 #271
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35235147
Tik.. daar gaat je *insert willekeurig duur iets* .
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:14:51 #272
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35235155
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, als je bij een baseball game echt die hele slagbeweging moet maken dan heb ik denk ik te weinig ruimte rondom de TV.
Ik ben benieuwd hoe dat ding meet hoe hoog/laag je zit in verhouding met je tv scherm.
Of zeg ik nu iets geks ?
pi_35235213
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:14 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe dat ding meet hoe hoog/laag je zit in verhouding met je tv scherm.
Of zeg ik nu iets geks ?
sensor boven en onder je scherm met bluetooth, zo schijnt.
pi_35235312
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Owee als ze dat doen!!!
Dan zwaait er niks gok ik, goede kans dat de mensen die echt balen als Zelda niet meer komt voor de Cube toch sowieso wel een Revolution halen.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:20:52 #275
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35235403
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Lijkt mij bijzonder onbetrouwbaar, omdat ze alleen de afstand van de sensor naar de controller kunnen meten. Je weet dus de positie nog steeds niet
Of je moet het iedere keer gaan kalibreren en ook niet verder naar voren/achteren gaan zitten
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:21:58 #276
65330 Ruzbeh
pi_35235454
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nee, links en rechts, maakt niet uit waar je het neer zet, boven of onder de televisie scherm.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:23:11 #277
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35235506
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dan zwaait er niks gok ik, goede kans dat de mensen die echt balen als Zelda niet meer komt voor de Cube toch sowieso wel een Revolution halen.
Ik boycot Nintendo als ze Zelda naar de Revolution schuiven!!!!11!!!
pi_35235579
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Lijkt mij bijzonder onbetrouwbaar, omdat ze alleen de afstand van de sensor naar de controller kunnen meten. Je weet dus de positie nog steeds niet
Of je moet het iedere keer gaan kalibreren en ook niet verder naar voren/achteren gaan zitten
Je hebt er twee, dus met wat simpele wiskunde valt dat dan te berekenen.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee, links en rechts, maakt niet uit waar je het neer zet, boven of onder de televisie scherm.
ah.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:25:42 #279
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35235598
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit. Met twee sensoren is het best moeilijk om de positie te bepalen van iets
pi_35235611
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik boycot Nintendo als ze Zelda naar de Revolution schuiven!!!!11!!!
Jij bent toch een MGS-fanboy dus kun je beter een PS3 kopen .
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:28:14 #281
65330 Ruzbeh
pi_35235708
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:25 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit. Met twee sensoren is het best moeilijk om de positie te bepalen van iets
Nou als ik hands-on sessies lees dat werkt het blijkbaar vrij goed.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:29:52 #282
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35235761
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nou als ik hands-on sessies lees dat werkt het blijkbaar vrij goed.
Het is niet zo moeilijk om perfecte techdemo's te maken, die perfect draaien in laboratorium condities.
In een huiskamer kan dat wel eens anders liggen.

Stel je voor dat je een tv meubel hebt waar je tv precies in past, waar plaats je dergelijke sensoren dan? Om eens wat te noemen...

De grootte van de plastic rand om het scherm speelt dan natuurlijk ook nog eens een rol.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:34:01 #283
65330 Ruzbeh
pi_35235906
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Het is niet zo moeilijk om perfecte techdemo's te maken, die perfect draaien in laboratorium condities.

Stel je voor dat je een tv meubel hebt waar je tv precies in past, waar plaats je dergelijke sensoren dan? Om eens wat te noemen...

De grootte van de plastic rand om het scherm speelt dan natuurlijk ook nog eens een rol.
Grootte van de scherm maakt niet uit. En dat sensor ding moet gewoon in de buurt zitten van je TV, AFAIK. Maar goed, we zullen natuurlijk het nooit echt weten tot we dat ding zelf hebben. Jij zal komende E3 wel dat ding alvast uitproberen. You shall believe.
pi_35235931
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef Fliepke het volgende:

[..]

je moet de controller daarom ook eerst even calibreren
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:35:22 #285
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35235953
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Jij bent toch een MGS-fanboy dus kun je beter een PS3 kopen .
Waarom niet allebei?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:35:27 #286
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35235957
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Grootte van de scherm maakt niet uit. En dat sensor ding moet gewoon in de buurt zitten van je TV, AFAIK. Maar goed, we zullen natuurlijk het nooit echt weten tot we dat ding zelf hebben. Jij zal komende E3 wel dat ding alvast uitproberen. You shall believe.
Oh ik ben zeker benieuwd hoor, maar daar heb je ook zo'n perfecte opstelling natuurlijk
Ik ben gewoon geboeid welke techniek het gebruikt, vooral omdat je dan moet gaan trianguleren en dan rekening moet houden met allerlei variabelen.
Overigens zouden die sensoren wel sucken, want daar moeten dan batterijen in en dat kost je enorm veel stroom
pi_35235985
Ik denk dat we wel aan kunnen nemen dat Nintendo niets op de markt brengt dat alleen onder heel strenge omstandigheden goed werkt.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:38:08 #288
65330 Ruzbeh
pi_35236037
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:35 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Oh ik ben zeker benieuwd hoor, maar daar heb je ook zo'n perfecte opstelling natuurlijk
Ik ben gewoon geboeid welke techniek het gebruikt, vooral omdat je dan moet gaan trianguleren en dan rekening moet houden met allerlei variabelen.
Overigens zouden die sensoren wel sucken, want daar moeten dan batterijen in en dat kost je enorm veel stroom
Voor zover wij weten hebben die dingen geen stroom nodig en zijn het alleen twee referentie punten voor de controller. Of het gebruikt een kabeltje.
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat we wel aan kunnen nemen dat Nintendo niets op de markt brengt dat alleen onder heel strenge omstandigheden goed werkt.
Dat zou geen enkel verstandig bedrijf doen.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:38:21 #289
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35236047
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef H.Flick het volgende:
Daarom ben ik dus extra benieuwd
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:38:53 #290
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35236067
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Voor zover wij weten hebben die dingen geen stroom nodig en zijn het alleen twee referentie punten voor de controller. Of het gebruikt een kabeltje.
[..]

Dat zou geen enkel verstandig bedrijf doen.
Als iets een signaal moet uitzenden of ontvangen dan heeft het stroom nodig. punt.
Kabeltjes zou wel heel hard sucken
pi_35236200
quote:
Nou, ik kan je 1 ding vertellen met mijn ervaring die ik opgebouwd heb ( ). Die controllers zijn voor 99,9% zekerheid de hoofdcontrollers. En met hoofdcontrollers bedoel ik de controllers waarvan het meeste gebruik wordt gemaakt/ waar Nintendo al zn games omheen gaat bouwen. En als Nintendo ze zo bedoeld heeft dan kun je er de klok op gelijk zetten dat ze ook wel 'werken'.

Dat gezegd hebbende, die controllers zijn geen gadgets, anders kun je de PS controller of welke controller dan ook, ook betitelen als gadgets. Het woord gadget straalt een gebruikersnut uit in de zin van, leuk m ERBIJ te hebben voor de verandering, dat is nu niet het geval.
pi_35236203
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Als iets een signaal moet uitzenden of ontvangen dan heeft het stroom nodig. punt.
Kabeltjes zou wel heel hard sucken
Misschien zit er wel zo'n ding in dat ie zichzelf oplaad als je hem beweegt
Dat zit toch in horloges tegenwoordig?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:02:17 #293
65330 Ruzbeh
pi_35236879
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Jij komt echt met de beste ideeën. Echt waar.
pi_35237079
De nieuwe controller een gadget noemen vind ik wel wat goedkoop. Als het concept echt zo goed werkt als bepaalde bronnen ( ik doel op dat Nintendo Magazine stuk. Jeweetwel, dat met dis psu in de standaard) zeggen dat het werkt kan het best eens een nieuwe impuls zijn voor gaming.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:07:39 #295
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35237091
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef Xrenity het volgende:

[..]

We hebben het hier over sensoren langs de tv.
Ga je daar even mee rammelen voordat je gaat spelen?

context... ja ja
pi_35237128
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:07 schreef Fliepke het volgende:

[..]

We hebben het hier over sensoren langs de tv.
Ga je daar even mee rammelen voordat je gaat spelen?

context... ja ja
oops
Blijft wel een aardig idee though
Zal wel batterijen worden denk ik.
pi_35237138
Kleine windmolentjes die door jouw bewegingen in de lucht opgeladen worden. Duidelijk.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:12:24 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35237276
Even een kleine opmerking, voor positiebepalingen heb je drie inputs nodig. Enige uitzondering is het menselijk oog.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35237428
Waar komen die Bluetooth sensoren nou weer vandaan? Wie heeft die nou weer verzonnen?
pi_35237485
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef P-Style het volgende:
Waar komen die Bluetooth sensoren nou weer vandaan? Wie heeft die nou weer verzonnen?
Nintendo heeft dat verzonnen
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')