abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35223041
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:40 schreef alex4allofyou het volgende:

De REV heeft:
- thinks outside the box
wat is dat?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:49:00 #202
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_35223119
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat is dat?
Dat is 'crazy talk'.

Ik wil niet speculeren over DS-Revolution connectiviteit. Het is gewoon te moelijk. Te veel mogelijkheden.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_35223194
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat is 'crazy talk'.

en het dan noemen als een van de eigenschappen.
pi_35223418
quote:
wat is dat?
Een extern brein?
pi_35223684
quote:

[..]

wat is dat?
Dat is de filosofie van Nintendo voor wat betreft de REV (letterlijke quote).

Think outside the box houdt in dat er meer is dan graphics en effecten om de gameplay te verbeteren. De REV zoekt naar gameplay verbeteringen die niet per se gerelateerd zijn aan het beeldscherm (de console). Daarom komen ze ook met de controllers die al fun zijn zonder dat er veel aandacht hoeft te worden besteed aan de presentatie op het scherm.

Maar Nintendo zei ook dat deze filosofie opging op andere innovativiteiten die nog niet aangekondigd zijn. Zo is er de mogelijkheid om PCschermen te gebruiken ed (nog steeds niet duidelijk waarom dat nou zoveel beter is) en er zullen wel meer zijn.

De DS en REV combo is een ideale extensie van deze filosofie.

(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, is toch een 1-2tje voor de mensen die aan dit topic deelnemen?)

pi_35223793
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Think outside the box houdt in dat er meer is dan graphics en effecten om de gameplay te verbeteren. De REV zoekt naar gameplay verbeteringen die niet per se gerelateerd zijn aan het beeldscherm (de console). Daarom komen ze ook met de controllers die al fun zijn zonder dat er veel aandacht hoeft te worden besteed aan de presentatie op het scherm.

Maar Nintendo zei ook dat deze filosofie opging op andere innovativiteiten die nog niet aangekondigd zijn. Zo is er de mogelijkheid om PCschermen te gebruiken ed (nog steeds niet duidelijk waarom dat nou zoveel beter is) en er zullen wel meer zijn.

(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, is toch een 1-2tje voor de mensen die aan dit topic deelnemen?)
ik neem niet aan deze topics deel
maar je hebt dus ook geen flauw idee van wat het gaat worden.
pi_35223829
Dat hele think outside the box is simpelweg gewoon loze marketingpraat en geen feature van de revolution. Maar dat is mijn mening .
pi_35223847
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef H.Flick het volgende:
Dat hele think outside the box is simpelweg gewoon loze marketingpraat en geen feature van de revolution. Maar dat is mijn mening .
nee dat is een feit.
pi_35223857
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik neem niet aan deze topics deel
maar je hebt dus geen flauw idee van wat het gaat worden.
Maar Ruzbeh wel...

Voor een deel wel, maar voor een deel ook niet. Die controllers zijn een duidelijk voorbeeld van 'think outside the box' maar volgens Nintendo geldt het voor meer dingen. Aangezien ik niet in de R&D divisie van Nintendo zit is het dus idd afwachten wat het precies verder inhoud.
pi_35223873
De mogelijkheid om PC schermen te gebruiken, wow.
Dat doe ik al met m'n 360, en daar heeft het wel nut, in de zin van dat ik in 720p kan gamen .
pi_35223890
quote:
De DS heeft:
- WIFI
- 2 schermen
- touchscreen

De REV heeft:
- WIFI
- thinks outside the box
- draadloze REV plaatsbepalende sensors
Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.
pi_35223902
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.
Zo zie ik het ook.
pi_35223939
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Retuobak het volgende:
De mogelijkheid om PC schermen te gebruiken, wow.
Dat doe ik al met m'n 360, en daar heeft het wel nut, in de zin van dat ik in 720p kan gamen .
Wat voor nut heeft een PC-scherm inderdaad als de games toch maar hooguit in SDTV-resoluties draaien? Sluit 'm dan gewoon aan op een grote TV.
pi_35223956
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
ik ook.

het is vast al vaker gezegd maar deze topics zijn echt kut. nu wordt er al gespeculeerd over de mogelijkheden van een slogan
pi_35224181
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sjeez, die opsomming die ik maak zijn enkele kenmerken van de apparaten an sich die het meest interessant zijn mee te nemen in de discussie DS & REV.

Die marketing slogan is (zoals het woord marketing al aangeeft) een indicator van wat Nintendo met de REV wil bereiken.

Ik kan me zelfs voorstellen dat de DS bij aansluiten aan de REV kan funderen als statistische weergave wat er in een battle gebeurt. Zo zou je de scores en tijden kunnen zien van Mariokart en laps kunnen zien van tegenstanders. In andere woorden, de interactie geschiedt op de DS en de REV fundeert als een interessante weergave wat er allemaal gebeurt op de DS (online of tegen elkaar met meerdere DSen). Als je dit vertaalt naar die slogan zou je kunnen stellen dat het spelen (gebruik van hersenen/ denkproces) gebeurt op de DS en buiten de REV om die alleen maar als representatie gebruikt wordt binnen de battle.
Op die fiets zouden jullie dus verder kunnen filosiveren dmv die opsommingen die ik maakte. Die slogan is een echt goede weergave van de REV IMO en omvat een heel groot terrein.
pi_35224222
Misschien moet ik in de PS3-topics maar "Welcome Chang3" bij de hardware specificaties zetten, en "The Third Place" bij de specs in de PS2-topics.
pi_35224243
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft een PC-scherm inderdaad als de games toch maar hooguit in SDTV-resoluties draaien? Sluit 'm dan gewoon aan op een grote TV.
Waarom vraag je dat aan mij?!?
quote:
ik ook.

het is vast al vaker gezegd maar deze topics zijn echt kut. nu wordt er al gespeculeerd over de mogelijkheden van een slogan
Zegt degene die deze discussie aanwakkerde
pi_35224282
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef alex4allofyou het volgende:
Die slogan is een echt goede weergave van de REV IMO en omvat een heel groot terrein.
Je moet wel een héle enthausiaste fan zijn als je zo erg meegaat in een slógan, nota bene.
pi_35224299
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef P-Style het volgende:
Misschien moet ik in de PS3-topics maar "Welcome Chang3" bij de hardware specificaties zetten, en "The Third Place" bij de specs in de PS2-topics.
Ok ok

De DS:
- heeft WIFI
- 2 schermen
- touchscreen

De REV :
- heeft WIFI
- thinks outside the box
- heeft draadloze REV plaatsbepalende sensors

Sorry van de grammaticale error betreffende het woord 'heeft' die ik niet gezien had. En nou opnieuw.
pi_35224304
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:27 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij?!?
Vraag ik het aan jou dan?
pi_35224383
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je moet wel een héle enthausiaste fan zijn als je zo erg meegaat in een slógan, nota bene.
Dat mag je mij weleens uitleggen; het causale verband tussen een slogan en enthousiasme voor de REV.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:34:45 #222
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35224459
Think outside of the box !
Dude die kreet hoor je bij ieder technologie bedrijf en weet je wat het is?
Niemand die het doet
pi_35224508
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat mag je mij weleens uitleggen; het causale verband tussen een slogan en enthousiasme voor de REV.
De meeste mensen besteden totaal geen aandacht aan slogans, weten toch al niet wat ze betekenen of negeren ze compleet. Slogans zijn nietszeggende marketing-zinnetjes. Maar jij neemt deze slogan wel èrg serieus. Ik kan het mis hebben hoor, maar dat lijkt mij in ieder geval toch wel in verband te staan met jouw Rev-enthausiasme.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:44:00 #224
65330 Ruzbeh
pi_35224724
Think outside the box is volgens mij gewoon een manier om te zeggen dat je verder moet kijken ofzo. Dat past wel bij Nintendo en dat Blue Ocean strategy.
pi_35224806
http://news.com.com/2100-1040-956855.html

Dieven zijn het bij Nintendo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:46:43 #226
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35224819
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar Ruzbeh wel...

Voor een deel wel, maar voor een deel ook niet. Die controllers zijn een duidelijk voorbeeld van 'think outside the box' maar volgens Nintendo geldt het voor meer dingen. Aangezien ik niet in de R&D divisie van Nintendo zit is het dus idd afwachten wat het precies verder inhoud.
Think outside the box is niet van Nintendo, maar van een of andere inwoner van een bookiewookie land die dacht tof te zijn en zo een fake reclame te maken.

En de nutteloze discussies komen weer terug
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_35224864
En "Welcom Chang3" betekent natuurlijk dat alles gaat veranderen als de Playstation 3 er is en dat we dat met z'n allen moeten verwelkomen.

En "Jump In" betekent natuurlijk dat we de dvd-lade van de Xbox 360 open moeten maken en in de console moeten springen.

Nee... Zoiets als slogans ontrafelen is wat mij betreft verspilde moeite.
pi_35224908
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
Think outside the box is niet van Nintendo, maar van een of andere inwoner van een bookiewookie land die dacht tof te zijn en zo een fake reclame te maken.

En de nutteloze discussies komen weer terug
Ook dat nog... Nou, dan heeft het al helemáál geen zin om er serieus op in te gaan!
  zaterdag 18 februari 2006 @ 16:49:32 #229
65330 Ruzbeh
pi_35224909
Volgens mij zal "think outside the box" gewoon een heel oud gezegde zijn van een gozer van de industriële tijdperk ofzo.
pi_35225181
Maar goed... alle slogan-flauwekul daargelaten, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de connectivity tussen de Rev en de DS. Of het eindelijk fatsoenlijk benut gaat worden itt tot de Cube-GBA connectivity.

Een voordeel. Ze connecten nu gewon via Wifi, dus hoef je niet zo'n omslachtige interface-kabel aan te schaffen.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:00:11 #231
65330 Ruzbeh
pi_35225283
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef P-Style het volgende:
Maar goed... alle slogan-flauwekul daargelaten, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de connectivity tussen de Rev en de DS. Of het eindelijk fatsoenlijk benut gaat worden itt tot de Cube-GBA connectivity.

Een voordeel. Ze connecten nu gewon via Wifi, dus hoef je niet zo'n omslachtige interface-kabel aan te schaffen.
Precies.

Ik denk dat Nintendo nu enorm gebruik gaat maken van de connectiviteit.

En je zal natuurlijk ook Nintendo DS demo's kunnen downloaden via de Revolution die het weer upload naar je DS.
pi_35225346
Zolang je maar niet verplicht bent om om alles uit je games te halen een DS aan te schaffen.
pi_35225568
Overigens denk ik wel dat de Rev-games dié veel gebruik gaan maken van de DS-connectivity juist geen specifiek gebruik maken van de Rev-controller. Constant switchen tussen DS en Rev-controller schiet natuurlijk ook niet op. Maar dat zou dan gelijk weer betekenen dat de DS dan haast weer "verplicht" wordt voor zo'n game.

Ach, uiteindelijk zal het aantal Rev-DS games wel weer tegenvallen denk ik.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:10:17 #234
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35225678
wat een geblaat om nix hier.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:13:13 #235
65330 Ruzbeh
pi_35225795
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef P-Style het volgende:
Overigens denk ik wel dat de Rev-games dié veel gebruik gaan maken van de DS-connectivity juist geen specifiek gebruik maken van de Rev-controller. Constant switchen tussen DS en Rev-controller schiet natuurlijk ook niet op. Maar dat zou dan gelijk weer betekenen dat de DS dan haast weer "verplicht" wordt voor zo'n game.

Ach, uiteindelijk zal het aantal Rev-DS games wel weer tegenvallen denk ik.
We zullen zien.
pi_35225919
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[afbeelding]
Aangenomen dat die ad van Nintendo komt...
Ik denk persoonlijk van niet
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:22:04 #237
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35226130
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef BMH het volgende:
wat een geblaat om nix hier.
Ik heb liever dat dit topic dicht is dan dit soort bullshit en gespeculeer om niks
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:27:40 #238
65330 Ruzbeh
pi_35226331
Als je wilt dat dit topic dicht gaat kan je net zo goed toch dit topic voortaan vermijden?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:30:18 #239
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_35226428
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je wilt dat dit topic dicht gaat kan je net zo goed toch dit topic voortaan vermijden?
Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.

Maar ik zal dit topic voorlopig wel ff mijden dan...
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:32:21 #240
65330 Ruzbeh
pi_35226491
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.

Gewoon tolereren zeg. Je lijkt wel een moslim die protesteert over Deense cartoons.
pi_35226497
Allereerst zou ik willen zeggen dat mijn insteek serieus bedoeld was en ik een discussie wilde beginnen over de DS en REV compatibliteit. Aangezien dit een punt is die relatief weinig besproken is (opmerkelijk gegeven in deze lange lange discussie topics).

Probleem is alleen dat er geen echte discussie kan worden gehouden als er alleen in wordt gegaan op een schrijffout. Ik had 'heeft' er niet boven moeten zetten omdat sommige mensen hierdoor meenden dat ik specificaties opsomde.

Mijn insteek op het 'think outside the box' gegeven was eigenlijk een verkorte opsomming van wat de REV zo uniek maakt deze generatie. En een filosofie die de interactie van de DS en de REV eigenlijk in 1 zin plausibeler maakt. Jammer dat de discussie hierdoor meteen afgeleid wordt en de discussie meteen gaat over mijn woordgebruik en niet de eigenlijke insteek.

Voor de mensen die denken dat het een onbeduidende slogan is zou ik willen vragen waarom de REV eigenlijk zoveel losmaakt. Is het vanwege het design, de retro games, het verwachte lage grafische aspect...of zou het toch komen door die controllers?
Dat gezegd hebbende, zou het niet plausibel kunnen zijn dat deze slogan niet gewoon opgaat voor de REV en het aangeeft dat Nintendo de gamers inzicht wil geven wat de REV is all about? De REV is een machine die (naast de gebruikelijke toepassingen) de developers/ gamers aanzet om na te denken over het feit dat gameplay niet alleen op het scherm gecreerd kan worden, maar ook buiten het scherm. De handeling van het gebruik maken van de controller is al gameplay op zich, tenminste voor mij wel.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:33:16 #242
65330 Ruzbeh
pi_35226516
Edit
pi_35226631
quote:
Voor de mensen die denken dat het een onbeduidende slogan is zou ik willen vragen waarom de REV eigenlijk zoveel losmaakt. Is het vanwege het design, de retro games, het verwachte lage grafische aspect...of zou het toch komen door die controllers?
Het feit dat het ding van Nintendo is is mijn keus. Wanneer werd een nieuwe console/handheld van Nintendo nou niet extreem gehyped?
pi_35226702
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Het feit dat het ding van Nintendo is is mijn keus. Wanneer werd een nieuwe console/handheld van Nintendo nou niet extreem gehyped?
Juist. Die controller is een leuk idee, maar als hij er totaal anders uit had gezien en totaal anders had gewerkt was dat 'de meest geweldige controller ooit geweest'. Alles dat van Nintendo is wordt per definitie gehyped door hordes fanboys.

Ik heb liever goede games dan een leuke gadgetcontroller.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:38:46 #245
65330 Ruzbeh
pi_35226710
quote:

[..]

Volgens mij is Revolution verreweg de meest gehypte console ooit. Dat kan je bijvoorbeeld afleiden aan het feit dat er zoveel controller mockups zijn...
pi_35226806
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar ik zal dit topic voorlopig wel ff mijden dan...
Als je feiten wil kun je beter sites zoals IGN en Gamespot gebruiken. Een messageboard is bedoeld om te discusseren. Natuurlijk is dit discusseren interessanter als er net nieuwe informatie bij is gekomen, maar je moet die 2 dingen niet door elkaar halen. Dat gezegd hebbende wil het niet betekenen dat topics alleen maar gebruikt mogen worden bij nieuwe informatie.

Nog een puntje, is het toeval dat de DS Lite komt in Apple (REV) kleuren en design en dat het gelaunched wordt in hetzelfde jaar dat de REV uitkomt? Of sluit het aan op een reeds genomen policy die die 2 bij elkaar wil brengen?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:43:19 #247
65330 Ruzbeh
pi_35226859
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:41 schreef alex4allofyou het volgende:
Nog een puntje, is het toeval dat de DS Lite komt in Apple (REV) kleuren en design en dat het gelaunched wordt in hetzelfde jaar dat de REV uitkomt? Of sluit het aan op een reeds genomen policy die die 2 bij elkaar wil brengen?
Het is natuurlijk geen toeval, nee.

Gameboy Advance en Gamecube had je ook in dezelfde kleur paars.
pi_35226942
quote:

[..]

Misschien jouw keus, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel aandacht besteed werd aan de GC destijds. Komt nog eens bij dat er van die console veel eerder dingen bekend waren terwijl we nu het moeten doen met 1 filmpje waarop de controllers voorgesteld werden.

De hype is alleen gebasseerd op die functie en bijna niet op de andere punten aangezien daar bijna niets over bekend is. Je gaat me niet vertellen dat die nieuwe controllers niet de reden zijn van de huidige belangstelling voor de REV en diens speculaties.
pi_35227098
Alleen bij de community denk ik. In de massa-media is hij zwaar onderbelicht, dus ook bij het grote publiek.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_35227418
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef Cheiron het volgende:
Alleen bij de community denk ik. In de massa-media is hij zwaar onderbelicht, dus ook bij het grote publiek.
Exact. Het lijkt alsof de Revolution zo enorm populair is omdat alle fanboys elkaar helemaal gek maken. Vraag op straat aan 100 mensen wat de Revolution is en niet 1 weet het. Dat percentage ligt bij de PS3 en de Xbox360 wel wat hoger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')