wat is dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:40 schreef alex4allofyou het volgende:
De REV heeft:
- thinks outside the box
Dat is 'crazy talk'.quote:
Dat is de filosofie van Nintendo voor wat betreft de REV (letterlijke quote).quote:
ik neem niet aan deze topics deelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is de filosofie van Nintendo voor wat betreft de REV (letterlijke quote).
Think outside the box houdt in dat er meer is dan graphics en effecten om de gameplay te verbeteren. De REV zoekt naar gameplay verbeteringen die niet per se gerelateerd zijn aan het beeldscherm (de console). Daarom komen ze ook met de controllers die al fun zijn zonder dat er veel aandacht hoeft te worden besteed aan de presentatie op het scherm.
Maar Nintendo zei ook dat deze filosofie opging op andere innovativiteiten die nog niet aangekondigd zijn. Zo is er de mogelijkheid om PCschermen te gebruiken ed (nog steeds niet duidelijk waarom dat nou zoveel beter is) en er zullen wel meer zijn.
De DS en REV combo is een ideale extensie van deze filosofie.
(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, is toch een 1-2tje voor de mensen die aan dit topic deelnemen?)
nee dat is een feit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef H.Flick het volgende:
Dat hele think outside the box is simpelweg gewoon loze marketingpraat en geen feature van de revolution. Maar dat is mijn mening.
Maar Ruzbeh wel...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik neem niet aan deze topics deel
maar je hebt dus geen flauw idee van wat het gaat worden.
Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.quote:De DS heeft:
- WIFI
- 2 schermen
- touchscreen
De REV heeft:
- WIFI
- thinks outside the box
- draadloze REV plaatsbepalende sensors
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.
Wat voor nut heeft een PC-scherm inderdaad als de games toch maar hooguit in SDTV-resoluties draaien?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Retuobak het volgende:
De mogelijkheid om PC schermen te gebruiken, wow.
Dat doe ik al met m'n 360, en daar heeft het wel nut, in de zin van dat ik in 720p kan gamen.
ik ook.quote:
Sjeez, die opsomming die ik maak zijn enkele kenmerken van de apparaten an sich die het meest interessant zijn mee te nemen in de discussie DS & REV.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.
Waarom vraag je dat aan mij?!?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft een PC-scherm inderdaad als de games toch maar hooguit in SDTV-resoluties draaien?Sluit 'm dan gewoon aan op een grote TV.
Zegt degene die deze discussie aanwakkerdequote:ik ook.
het is vast al vaker gezegd maar deze topics zijn echt kut. nu wordt er al gespeculeerd over de mogelijkheden van een slogan
Je moet wel een héle enthausiaste fan zijn als je zo erg meegaat in een slógan, nota bene.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef alex4allofyou het volgende:
Die slogan is een echt goede weergave van de REV IMO en omvat een heel groot terrein.
Ok okquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef P-Style het volgende:
Misschien moet ik in de PS3-topics maar "Welcome Chang3" bij de hardware specificaties zetten, en "The Third Place" bij de specs in de PS2-topics.
Vraag ik het aan jou dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:27 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom vraag je dat aan mij?!?
Dat mag je mij weleens uitleggen; het causale verband tussen een slogan en enthousiasme voor de REV.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet wel een héle enthausiaste fan zijn als je zo erg meegaat in een slógan, nota bene.
De meeste mensen besteden totaal geen aandacht aan slogans, weten toch al niet wat ze betekenen of negeren ze compleet. Slogans zijn nietszeggende marketing-zinnetjes. Maar jij neemt deze slogan wel èrg serieus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat mag je mij weleens uitleggen; het causale verband tussen een slogan en enthousiasme voor de REV.
Think outside the box is niet van Nintendo, maar van een of andere inwoner van een bookiewookie land die dacht tof te zijn en zo een fake reclame te maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar Ruzbeh wel...
Voor een deel wel, maar voor een deel ook niet. Die controllers zijn een duidelijk voorbeeld van 'think outside the box' maar volgens Nintendo geldt het voor meer dingen. Aangezien ik niet in de R&D divisie van Nintendo zit is het dus idd afwachten wat het precies verder inhoud.
Ook dat nog...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
Think outside the box is niet van Nintendo, maar van een of andere inwoner van een bookiewookie land die dacht tof te zijn en zo een fake reclame te maken.
En de nutteloze discussies komen weer terug
Precies.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef P-Style het volgende:
Maar goed... alle slogan-flauwekul daargelaten, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de connectivity tussen de Rev en de DS. Of het eindelijk fatsoenlijk benut gaat worden itt tot de Cube-GBA connectivity.
Een voordeel. Ze connecten nu gewon via Wifi, dus hoef je niet zo'n omslachtige interface-kabel aan te schaffen.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef P-Style het volgende:
Overigens denk ik wel dat de Rev-games dié veel gebruik gaan maken van de DS-connectivity juist geen specifiek gebruik maken van de Rev-controller. Constant switchen tussen DS en Rev-controller schiet natuurlijk ook niet op. Maar dat zou dan gelijk weer betekenen dat de DS dan haast weer "verplicht" wordt voor zo'n game.
Ach, uiteindelijk zal het aantal Rev-DS games wel weer tegenvallen denk ik.
Aangenomen dat die ad van Nintendo komt...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is de filosofie van Nintendo voor wat betreft de REV (letterlijke quote).
Think outside the box houdt in dat er meer is dan graphics en effecten om de gameplay te verbeteren. De REV zoekt naar gameplay verbeteringen die niet per se gerelateerd zijn aan het beeldscherm (de console). Daarom komen ze ook met de controllers die al fun zijn zonder dat er veel aandacht hoeft te worden besteed aan de presentatie op het scherm.
Maar Nintendo zei ook dat deze filosofie opging op andere innovativiteiten die nog niet aangekondigd zijn. Zo is er de mogelijkheid om PCschermen te gebruiken ed (nog steeds niet duidelijk waarom dat nou zoveel beter is) en er zullen wel meer zijn.
De DS en REV combo is een ideale extensie van deze filosofie.
(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, is toch een 1-2tje voor de mensen die aan dit topic deelnemen?)
[afbeelding]
Ik heb liever dat dit topic dicht is dan dit soort bullshit en gespeculeer om niksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef BMH het volgende:
wat een geblaat om nix hier.
Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Als je wilt dat dit topic dicht gaat kan je net zo goed toch dit topic voortaan vermijden?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.
Het feit dat het ding van Nintendo is is mijn keus. Wanneer werd een nieuwe console/handheld van Nintendo nou niet extreem gehyped?quote:Voor de mensen die denken dat het een onbeduidende slogan is zou ik willen vragen waarom de REV eigenlijk zoveel losmaakt. Is het vanwege het design, de retro games, het verwachte lage grafische aspect...of zou het toch komen door die controllers?
Juist. Die controller is een leuk idee, maar als hij er totaal anders uit had gezien en totaal anders had gewerkt was dat 'de meest geweldige controller ooit geweest'. Alles dat van Nintendo is wordt per definitie gehyped door hordes fanboys.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het feit dat het ding van Nintendo is is mijn keus. Wanneer werd een nieuwe console/handheld van Nintendo nou niet extreem gehyped?
Volgens mij is Revolution verreweg de meest gehypte console ooit. Dat kan je bijvoorbeeld afleiden aan het feit dat er zoveel controller mockups zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het feit dat het ding van Nintendo is is mijn keus. Wanneer werd een nieuwe console/handheld van Nintendo nou niet extreem gehyped?
Als je feiten wil kun je beter sites zoals IGN en Gamespot gebruiken. Een messageboard is bedoeld om te discusseren. Natuurlijk is dit discusseren interessanter als er net nieuwe informatie bij is gekomen, maar je moet die 2 dingen niet door elkaar halen. Dat gezegd hebbende wil het niet betekenen dat topics alleen maar gebruikt mogen worden bij nieuwe informatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.
Maar ik zal dit topic voorlopig wel ff mijden dan...
Het is natuurlijk geen toeval, nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:41 schreef alex4allofyou het volgende:
Nog een puntje, is het toeval dat de DS Lite komt in Apple (REV) kleuren en design en dat het gelaunched wordt in hetzelfde jaar dat de REV uitkomt? Of sluit het aan op een reeds genomen policy die die 2 bij elkaar wil brengen?
Misschien jouw keus, maar ik kan me niet herinneren dat er zoveel aandacht besteed werd aan de GC destijds. Komt nog eens bij dat er van die console veel eerder dingen bekend waren terwijl we nu het moeten doen met 1 filmpje waarop de controllers voorgesteld werden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Exact. Het lijkt alsof de Revolution zo enorm populair is omdat alle fanboys elkaar helemaal gek maken. Vraag op straat aan 100 mensen wat de Revolution is en niet 1 weet het. Dat percentage ligt bij de PS3 en de Xbox360 wel wat hoger.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:50 schreef Cheiron het volgende:
Alleen bij de community denk ik. In de massa-media is hij zwaar onderbelicht, dus ook bij het grote publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |