Op een normale TV internetten...quote:
Ik ben benieuwd hoe ze dingen als flash plug-ins etc gaan oplossen.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het typen op de Revo gaat wel goed natuurlijk, je kan gewoon doen alsof er een tobo in de lucht hangt en dan tikken. Of gewoon schrijven in de lucht
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef disjfa het volgende:
Nee nu gaan we al het nieuws van nintendo niet meer geloven en zelf verzinnen hoe de console inelkaar gaat zitten
Nee dat is idd een stuk logischer...
Zoals ik al eerder zei, in de Official Nintendo Magazine staat ook dat de DS eerst uitkwam in Japan, terwijl de DS voor het eerst in de VS uitkwam, niet Japan. Als je zo'n fout maakt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:10 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb het begin van de discussie gemist. Maar als er iets in een officiaal nintendo magazine staat geloof ik dat wel. Maargoed als jij het niet wil geloven moet je dat vooral doen![]()
Alle PSU's worden warm of dat nou je telefoonoplader is of je voeding van een 360. Maar hoe wil je koelen als er geen airflow mogelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef Kill_em_all het volgende:
Leg mij dan eens uit waarom je bij ze bij het btx design de psu onderin plaatsen als bovenin beter zou zijn? Warme onderdelen stop je liever onderin aangezien warme lucht naar boven gaat (nou is de revo wel klein maargoed het idee blijft toch hetzelfde). Vraag me trouwens af of de revo psu uberhaubt erg veel warmte gaat afgeven. Als de x360 160 watt gebruikt, kan de revo toch wel met 100 watt werken, dat moet toch makkelijk te koelen zijn.
Wat is dāt nou weer voor kromme redenatie?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 chreef Kill_em_all het volgende:
Warme onderdelen stop je liever onderin aangezien warme lucht naar boven gaat.
Kansloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een gozer die claimt dat hij de specs weet van de Revolution.
Ohhhh, en het begon zo goed.quote:
Zou best kunnen denk ik dan. Ik:quote:-CPU is PowerPC 750CXe clocked around the 1.2Ghz.
-IGN specs are outdated. the console will have more memory than 128MB thanks to the use of 1T-SRAM-Q.
Hij:quote:So who are you and why should I believe what you say. You're going to have to give me some more details IMO. What's the GPU clock speed, etc.
quote:Around 500Mhz.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ohhhh, en het begon zo goed.
Hij:
[..]
Zou best kunnen denk ik dan. Ik:
[..]
Hij:
[..]![]()
Ach, wie tegenwoordig niet, het is hardstikke hip om de specs te weten, vroeger waren het de flippo's, en nu ditquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is een gozer die claimt dat hij de specs weet van de Revolution.
Ik ondervraag 'm even.
Dat is best zielig weinigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan doe ik maar een gok:
CPU: 1Ghz
GPU: 200Mhz
MEM: 128MB
Vergeten:quote:
Als er bovenin je behuizing geen fan zit blijft die hitte daar dus zitten (en als je naar die revo plaatjes kijkt zit er daar geen fan).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat is dāt nou weer voor kromme redenatie?!Omdat warme lucht naar boven gaat wil je warme onderdelen ook juist van boven hebben natuurlijk!
Dan kan het z'n warmte sneller en makkelijker afgeven, zonder dat het eerst door het hele apparaat moet. Maargoed de PSU discussie is inderdaad al gevoerd.
Je doet alsof het evengroot is als de power supply van de X360. Het is gewoon een klein stuk plastic waarmee je de Revolution verticaal zet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Kill_em_all het volgende:
En waarom zou die standaart er anders bijzitten als er niks in zou zitten? verspilde ruimte.
Daar heb je die standaard toch niet voor nodig? ik vind dat ding trouwens ook erg lelijk, ziet er niet uit als je revo scheeft staat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je doet alsof het evengroot is als de power supply van de X360. Het is gewoon een klein stuk plastic waarmee je de Revolution verticaal zet.
De standaard geeft de Revolution een grotere oppervlakte zodat hij een stuk stabieler staat, en ook scheef zodat discs er makkelijker in kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Daar heb je die standaard toch niet voor nodig? ik vind dat ding trouwens ook erg lelijk, ziet er niet uit als je revo scheeft staat.
Ik vind het bijna niet te geloven dat we in 80 dagen gewoon enorm veel info krijgen en zelfs in-game beelden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:43 schreef Oksel het volgende:
Pfff, was het maar E3.
Ja maar... dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Kill_em_all het volgende:
Geloof dan helemaal niks totdat het ding in de winkel ligt.
En ik vind het bijna niet te geloven dat dat een jaar heeft moeten duren sinds de eerste onthullen van het apparaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het bijna niet te geloven dat we in 80 dagen gewoon enorm veel info krijgen en zelfs in-game beelden.
Ach ja dat hebben we ook in jouw favo topicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik vind het bijna niet te geloven dat dat een jaar heeft moeten duren sinds de eerste onthullen van het apparaat.
Dat kan je ook zeggen over de PS3...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik vind het bijna niet te geloven dat dat een jaar heeft moeten duren sinds de eerste onthullen van het apparaat.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Fliepke het volgende:
Ach ja dat hebben we ook in jouw favo topic
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat kan je ook zeggen over de PS3...
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef pkwarts het volgende:
Ik geloof dat hij in het PS3 topic daar OOK over aan het klagen is
Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
Mja tussen Sony en Nintendo merk je eigenlijk wel duidelijk dat ze op elkaar wachten.
Als Sony wat laat zien (note: 1 dag voor Iwata's GDC speech!) dan zal Nintendo zeer waarschijnlijk ook met iets komen. Anders gebeurt er geen reet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.
Er zijn denk ik meer dingen die nog niet onthuld zijn die overgenomen kunnen worden door de concurrentie.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet zo heel goed waarom het nou allemaal zo geheim moet zijn eigenlijk. Dat 'geheim' moet wel heel groot zijn.
Klopt, Nintendo kijkt veel naar Sony, en negeert Microsoft volledig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Als Sony wat laat zien (note: 1 dag voor Iwata's GDC speech!) dan zal Nintendo zeer waarschijnlijk ook met iets komen. Anders gebeurt er geen reet.
Zoals?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zijn denk ik meer dingen die nog niet onthuld zijn die overgenomen kunnen worden door de concurrentie.
Dat is nog niet onthuldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals?
Wat kunnen ze nu dan overnemen?
quote:Op 16-09-2005 @ 08:22 schreef Morthill:
Dit wordt natuurlijk wel de ondergang van Nintendo.
To be continued.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Moet je eens een hele movie van maken eigenlijk
bronquote:Over naar Nintendo. Mark Rein is zeer zeker geīnteresseerd in het ontwikkelen voor de Revolution. Epic heeft Nintendo al op de hoogte gebracht van hun interesse, en zijn benieuwd naar de architectuur van Revolution's hardware.
Dat was al een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:05 schreef Retuobak het volgende:
Oftewel het pak slaag dat hij heeft gekregen van Cliffy B heeft geholpen King of Cubes
Ruzbeh is langsgeweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef jorryt het volgende:
[..]
zie ik daar een trekvlek op de revo ?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef jorryt het volgende:
[..]
zie ik daar een trekvlek op de revo ?
Dat mensen 2 pokemon spellen ipv 1 moeten kopen om het volledig uit te spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:40 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |