abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2006 @ 15:48:19 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35191412
Ik snap niet zo heel goed waarom het nou allemaal zo geheim moet zijn eigenlijk. Dat 'geheim' moet wel heel groot zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35191538
Geheimen houden is gewoon nodig door de concurentiestreid. Ik bedoel het zal niet zo zijn dat een concurent in een keer heel het concept zal overnemen maar het blijft een pijnlijk punt.

Maargoed dat komt er bji mensen moeilijk in
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35191664
Mja tussen Sony en Nintendo merk je eigenlijk wel duidelijk dat ze op elkaar wachten. Sony komt wel eens met wat aankondiginkjes om Nintendo uit de tent te lokken, volgens mij.

Andersom natuurlijk ook
pi_35191730
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef Xrenity het volgende:
Mja tussen Sony en Nintendo merk je eigenlijk wel duidelijk dat ze op elkaar wachten.
Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.
pi_35191772
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:56 schreef P-Style het volgende:

Ik denk dat dat wel mee valt eigenlijk.
Als Sony wat laat zien (note: 1 dag voor Iwata's GDC speech!) dan zal Nintendo zeer waarschijnlijk ook met iets komen. Anders gebeurt er geen reet.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:19:28 #186
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_35192775
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik snap niet zo heel goed waarom het nou allemaal zo geheim moet zijn eigenlijk. Dat 'geheim' moet wel heel groot zijn.
Er zijn denk ik meer dingen die nog niet onthuld zijn die overgenomen kunnen worden door de concurrentie.
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Als Sony wat laat zien (note: 1 dag voor Iwata's GDC speech!) dan zal Nintendo zeer waarschijnlijk ook met iets komen. Anders gebeurt er geen reet.
Klopt, Nintendo kijkt veel naar Sony, en negeert Microsoft volledig.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:52:20 #187
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_35194251
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:19 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Er zijn denk ik meer dingen die nog niet onthuld zijn die overgenomen kunnen worden door de concurrentie.
Zoals?
Wat kunnen ze nu dan overnemen?
pi_35194875
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zoals?
Wat kunnen ze nu dan overnemen?
Dat is nog niet onthuld
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:29:05 #189
65330 Ruzbeh
pi_35195656
Oude reacties opzoeken over de controller en ze hier opnieuw posten is leuk!
quote:
Op 16-09-2005 @ 08:22 schreef Morthill:

Dit wordt natuurlijk wel de ondergang van Nintendo.
pi_35198385
Ruzbeh moet trouwens wel lachen om je avatar
Moet je eens een hele movie van maken eigenlijk
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:56:59 #191
65330 Ruzbeh
pi_35200548
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
Moet je eens een hele movie van maken eigenlijk
To be continued.

Maar eerst:

http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2800452&postcount=224

Capcom gaat mogelijk nieuwe titels onthullen voor verscheidene systemen waaronder mogelijk Revolution.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:55:44 #192
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35214580
quote:
  • Over naar Nintendo. Mark Rein is zeer zeker geïnteresseerd in het ontwikkelen voor de Revolution. Epic heeft Nintendo al op de hoogte gebracht van hun interesse, en zijn benieuwd naar de architectuur van Revolution's hardware.
  • bron

En nu is hij ineens zeer geinteresseerd..
    pi_35214661
    Oftewel het pak slaag dat hij heeft gekregen van Cliffy B heeft geholpen King of Cubes
      zaterdag 18 februari 2006 @ 10:19:28 #194
    65330 Ruzbeh
    pi_35214823
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 10:05 schreef Retuobak het volgende:
    Oftewel het pak slaag dat hij heeft gekregen van Cliffy B heeft geholpen King of Cubes
    Dat was al een tijdje geleden.
    pi_35216332
    Ik vind het wel een prestatie van Nintendo dat ze alles zo geheim weten te houden..
    pi_35216899
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 17:32 schreef Xrenity het volgende:
    [afbeelding]
    !
    Iwata heeft een Apple!
    zie ik daar een trekvlek op de revo ?
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
      zaterdag 18 februari 2006 @ 13:07:10 #197
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_35218219
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef jorryt het volgende:

[..]

Ruzbeh is langsgeweest.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 13:29:05 #198
    65330 Ruzbeh
    pi_35218863
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 12:16 schreef jorryt het volgende:

[..]

.
    pi_35222935
    Zullen we voor de verandering nu eens gaan speculeren over de mogelijke compatibility van de DS tov de REV? Is een onderwerp die relatief weinig behandeld is in de km's tekst die in deze topics tentoongespreid is.

De DS heeft:
    - WIFI
    - 2 schermen
    - touchscreen

De REV heeft:
    - WIFI
    - thinks outside the box
    - draadloze REV plaatsbepalende sensors

Wat voor mogelijkheden liggen er tussen die 2? Bij Nintendo kun je vaak al bij de vorige console zien waar ze naartoe willen bij de next gen console. Zo zou op de GC de compatibility tussen de GB en GC een veelgebruikt item zijn, dat is het niet gebleken. Welke moeilijkheden zou Nintendo ervaart hebben hierbij en wat hebben ze nu verandert dat dit medium een zeer interessante combinatie kan worden?

Ik zit zoal te denken aan het koppelen van de DS aan de controller en daardoor de mogelijkheid om naast het spelen, af en toe met de touchscreen informatie te sturen die het verloop van de game kan beinvloeden (ideaal voor RTS en bijvoorbeeld PES). Natuurlijk was dit al iets dat eerder gepland werd op de GC, maar de REV controller en de touchscreen DS maken dit proces veel interessanter.

Wat zijn de mogelijkheden volgens jullie?
    pi_35223030
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:40 schreef alex4allofyou het volgende:
    Wat zijn de mogelijkheden volgens jullie?
    Dat mensen 2 pokemon spellen ipv 1 moeten kopen om het volledig uit te spelen.
    Even serieus: ik denk dat als Nintendo zoiets kan flikken als Namco deed met die ene Pacman game en deze ook goed promoot, dat zoiets wel een hit kan worden.

edit: voorbeeld:

Player 1 moet met de Revolution controller dingen uit beeld slaan die zijn vrienden via hun DS op het grote scherm tekenen via het touchscreen van de DS. Een heel erg onuitgewerkt concept, maar zoiets zou ik wel leuk vinden.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_35223041
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:40 schreef alex4allofyou het volgende:

De REV heeft:
    - thinks outside the box
    wat is dat?
      zaterdag 18 februari 2006 @ 15:49:00 #202
    65330 Ruzbeh
    pi_35223119
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat is dat?
    Dat is 'crazy talk'.

Ik wil niet speculeren over DS-Revolution connectiviteit. Het is gewoon te moelijk. Te veel mogelijkheden.
    pi_35223194
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat is 'crazy talk'.

en het dan noemen als een van de eigenschappen.
    pi_35223418
    quote:
    wat is dat?
    Een extern brein?
    pi_35223684
    quote:

[..]

wat is dat?
    Dat is de filosofie van Nintendo voor wat betreft de REV (letterlijke quote).

Think outside the box houdt in dat er meer is dan graphics en effecten om de gameplay te verbeteren. De REV zoekt naar gameplay verbeteringen die niet per se gerelateerd zijn aan het beeldscherm (de console). Daarom komen ze ook met de controllers die al fun zijn zonder dat er veel aandacht hoeft te worden besteed aan de presentatie op het scherm.

Maar Nintendo zei ook dat deze filosofie opging op andere innovativiteiten die nog niet aangekondigd zijn. Zo is er de mogelijkheid om PCschermen te gebruiken ed (nog steeds niet duidelijk waarom dat nou zoveel beter is) en er zullen wel meer zijn.

De DS en REV combo is een ideale extensie van deze filosofie.

(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, is toch een 1-2tje voor de mensen die aan dit topic deelnemen?)

pi_35223793
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Think outside the box houdt in dat er meer is dan graphics en effecten om de gameplay te verbeteren. De REV zoekt naar gameplay verbeteringen die niet per se gerelateerd zijn aan het beeldscherm (de console). Daarom komen ze ook met de controllers die al fun zijn zonder dat er veel aandacht hoeft te worden besteed aan de presentatie op het scherm.

Maar Nintendo zei ook dat deze filosofie opging op andere innovativiteiten die nog niet aangekondigd zijn. Zo is er de mogelijkheid om PCschermen te gebruiken ed (nog steeds niet duidelijk waarom dat nou zoveel beter is) en er zullen wel meer zijn.

(waarom moet ik dit eigenlijk uitleggen, is toch een 1-2tje voor de mensen die aan dit topic deelnemen?)
    ik neem niet aan deze topics deel
    maar je hebt dus ook geen flauw idee van wat het gaat worden.
    pi_35223829
    Dat hele think outside the box is simpelweg gewoon loze marketingpraat en geen feature van de revolution. Maar dat is mijn mening .
    pi_35223847
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef H.Flick het volgende:
    Dat hele think outside the box is simpelweg gewoon loze marketingpraat en geen feature van de revolution. Maar dat is mijn mening .
    nee dat is een feit.
    pi_35223857
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik neem niet aan deze topics deel
    maar je hebt dus geen flauw idee van wat het gaat worden.
    Maar Ruzbeh wel...

Voor een deel wel, maar voor een deel ook niet. Die controllers zijn een duidelijk voorbeeld van 'think outside the box' maar volgens Nintendo geldt het voor meer dingen. Aangezien ik niet in de R&D divisie van Nintendo zit is het dus idd afwachten wat het precies verder inhoud.
    pi_35223873
    De mogelijkheid om PC schermen te gebruiken, wow.
    Dat doe ik al met m'n 360, en daar heeft het wel nut, in de zin van dat ik in 720p kan gamen .
    pi_35223890
    quote:
    De DS heeft:
    - WIFI
    - 2 schermen
    - touchscreen

De REV heeft:
    - WIFI
    - thinks outside the box
    - draadloze REV plaatsbepalende sensors
    Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.
    pi_35223902
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp noem je hier een of andere marketing-slogan van Nintendo dus als specificatie.
    Zo zie ik het ook.
    pi_35223939
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef Retuobak het volgende:
    De mogelijkheid om PC schermen te gebruiken, wow.
    Dat doe ik al met m'n 360, en daar heeft het wel nut, in de zin van dat ik in 720p kan gamen .
    Wat voor nut heeft een PC-scherm inderdaad als de games toch maar hooguit in SDTV-resoluties draaien? Sluit 'm dan gewoon aan op een grote TV.
    pi_35223956
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
    ik ook.

het is vast al vaker gezegd maar deze topics zijn echt kut. nu wordt er al gespeculeerd over de mogelijkheden van een slogan
    pi_35224181
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Sjeez, die opsomming die ik maak zijn enkele kenmerken van de apparaten an sich die het meest interessant zijn mee te nemen in de discussie DS & REV.

Die marketing slogan is (zoals het woord marketing al aangeeft) een indicator van wat Nintendo met de REV wil bereiken.

Ik kan me zelfs voorstellen dat de DS bij aansluiten aan de REV kan funderen als statistische weergave wat er in een battle gebeurt. Zo zou je de scores en tijden kunnen zien van Mariokart en laps kunnen zien van tegenstanders. In andere woorden, de interactie geschiedt op de DS en de REV fundeert als een interessante weergave wat er allemaal gebeurt op de DS (online of tegen elkaar met meerdere DSen). Als je dit vertaalt naar die slogan zou je kunnen stellen dat het spelen (gebruik van hersenen/ denkproces) gebeurt op de DS en buiten de REV om die alleen maar als representatie gebruikt wordt binnen de battle.
    Op die fiets zouden jullie dus verder kunnen filosiveren dmv die opsommingen die ik maakte. Die slogan is een echt goede weergave van de REV IMO en omvat een heel groot terrein.
    pi_35224222
    Misschien moet ik in de PS3-topics maar "Welcome Chang3" bij de hardware specificaties zetten, en "The Third Place" bij de specs in de PS2-topics.
    pi_35224243
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:17 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft een PC-scherm inderdaad als de games toch maar hooguit in SDTV-resoluties draaien? Sluit 'm dan gewoon aan op een grote TV.
    Waarom vraag je dat aan mij?!?
    quote:
    ik ook.

het is vast al vaker gezegd maar deze topics zijn echt kut. nu wordt er al gespeculeerd over de mogelijkheden van een slogan
    Zegt degene die deze discussie aanwakkerde
    pi_35224282
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:25 schreef alex4allofyou het volgende:
    Die slogan is een echt goede weergave van de REV IMO en omvat een heel groot terrein.
    Je moet wel een héle enthausiaste fan zijn als je zo erg meegaat in een slógan, nota bene.
    pi_35224299
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:26 schreef P-Style het volgende:
    Misschien moet ik in de PS3-topics maar "Welcome Chang3" bij de hardware specificaties zetten, en "The Third Place" bij de specs in de PS2-topics.
    Ok ok

De DS:
    - heeft WIFI
    - 2 schermen
    - touchscreen

De REV :
    - heeft WIFI
    - thinks outside the box
    - heeft draadloze REV plaatsbepalende sensors

Sorry van de grammaticale error betreffende het woord 'heeft' die ik niet gezien had. En nou opnieuw.
    pi_35224304
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:27 schreef alex4allofyou het volgende:
    Waarom vraag je dat aan mij?!?
    Vraag ik het aan jou dan?
    pi_35224383
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je moet wel een héle enthausiaste fan zijn als je zo erg meegaat in een slógan, nota bene.
    Dat mag je mij weleens uitleggen; het causale verband tussen een slogan en enthousiasme voor de REV.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 16:34:45 #222
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_35224459
    Think outside of the box !
    Dude die kreet hoor je bij ieder technologie bedrijf en weet je wat het is?
    Niemand die het doet
    pi_35224508
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef alex4allofyou het volgende:
    Dat mag je mij weleens uitleggen; het causale verband tussen een slogan en enthousiasme voor de REV.
    De meeste mensen besteden totaal geen aandacht aan slogans, weten toch al niet wat ze betekenen of negeren ze compleet. Slogans zijn nietszeggende marketing-zinnetjes. Maar jij neemt deze slogan wel èrg serieus. Ik kan het mis hebben hoor, maar dat lijkt mij in ieder geval toch wel in verband te staan met jouw Rev-enthausiasme.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 16:44:00 #224
    65330 Ruzbeh
    pi_35224724
    Think outside the box is volgens mij gewoon een manier om te zeggen dat je verder moet kijken ofzo. Dat past wel bij Nintendo en dat Blue Ocean strategy.
    pi_35224806
    http://news.com.com/2100-1040-956855.html

Dieven zijn het bij Nintendo
      zaterdag 18 februari 2006 @ 16:46:43 #226
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_35224819
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar Ruzbeh wel...

Voor een deel wel, maar voor een deel ook niet. Die controllers zijn een duidelijk voorbeeld van 'think outside the box' maar volgens Nintendo geldt het voor meer dingen. Aangezien ik niet in de R&D divisie van Nintendo zit is het dus idd afwachten wat het precies verder inhoud.
    Think outside the box is niet van Nintendo, maar van een of andere inwoner van een bookiewookie land die dacht tof te zijn en zo een fake reclame te maken.

En de nutteloze discussies komen weer terug
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_35224864
    En "Welcom Chang3" betekent natuurlijk dat alles gaat veranderen als de Playstation 3 er is en dat we dat met z'n allen moeten verwelkomen.

En "Jump In" betekent natuurlijk dat we de dvd-lade van de Xbox 360 open moeten maken en in de console moeten springen.

Nee... Zoiets als slogans ontrafelen is wat mij betreft verspilde moeite.
    pi_35224908
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
    Think outside the box is niet van Nintendo, maar van een of andere inwoner van een bookiewookie land die dacht tof te zijn en zo een fake reclame te maken.

En de nutteloze discussies komen weer terug
    Ook dat nog... Nou, dan heeft het al helemáál geen zin om er serieus op in te gaan!
      zaterdag 18 februari 2006 @ 16:49:32 #229
    65330 Ruzbeh
    pi_35224909
    Volgens mij zal "think outside the box" gewoon een heel oud gezegde zijn van een gozer van de industriële tijdperk ofzo.
    pi_35225181
    Maar goed... alle slogan-flauwekul daargelaten, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de connectivity tussen de Rev en de DS. Of het eindelijk fatsoenlijk benut gaat worden itt tot de Cube-GBA connectivity.

Een voordeel. Ze connecten nu gewon via Wifi, dus hoef je niet zo'n omslachtige interface-kabel aan te schaffen.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:00:11 #231
    65330 Ruzbeh
    pi_35225283
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef P-Style het volgende:
    Maar goed... alle slogan-flauwekul daargelaten, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar de connectivity tussen de Rev en de DS. Of het eindelijk fatsoenlijk benut gaat worden itt tot de Cube-GBA connectivity.

Een voordeel. Ze connecten nu gewon via Wifi, dus hoef je niet zo'n omslachtige interface-kabel aan te schaffen.
    Precies.

Ik denk dat Nintendo nu enorm gebruik gaat maken van de connectiviteit.

En je zal natuurlijk ook Nintendo DS demo's kunnen downloaden via de Revolution die het weer upload naar je DS.
    pi_35225346
    Zolang je maar niet verplicht bent om om alles uit je games te halen een DS aan te schaffen.
    pi_35225568
    Overigens denk ik wel dat de Rev-games dié veel gebruik gaan maken van de DS-connectivity juist geen specifiek gebruik maken van de Rev-controller. Constant switchen tussen DS en Rev-controller schiet natuurlijk ook niet op. Maar dat zou dan gelijk weer betekenen dat de DS dan haast weer "verplicht" wordt voor zo'n game.

Ach, uiteindelijk zal het aantal Rev-DS games wel weer tegenvallen denk ik.
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:10:17 #234
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_35225678
    wat een geblaat om nix hier.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:13:13 #235
    65330 Ruzbeh
    pi_35225795
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef P-Style het volgende:
    Overigens denk ik wel dat de Rev-games dié veel gebruik gaan maken van de DS-connectivity juist geen specifiek gebruik maken van de Rev-controller. Constant switchen tussen DS en Rev-controller schiet natuurlijk ook niet op. Maar dat zou dan gelijk weer betekenen dat de DS dan haast weer "verplicht" wordt voor zo'n game.

Ach, uiteindelijk zal het aantal Rev-DS games wel weer tegenvallen denk ik.
    We zullen zien.
    pi_35225919
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Aangenomen dat die ad van Nintendo komt...
    Ik denk persoonlijk van niet
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:22:04 #237
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_35226130
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef BMH het volgende:
    wat een geblaat om nix hier.
    Ik heb liever dat dit topic dicht is dan dit soort bullshit en gespeculeer om niks
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:27:40 #238
    65330 Ruzbeh
    pi_35226331
    Als je wilt dat dit topic dicht gaat kan je net zo goed toch dit topic voortaan vermijden?
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:30:18 #239
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_35226428
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef Ruzbeh het volgende:
    Als je wilt dat dit topic dicht gaat kan je net zo goed toch dit topic voortaan vermijden?
    Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.

Maar ik zal dit topic voorlopig wel ff mijden dan...
      zaterdag 18 februari 2006 @ 17:32:21 #240
    65330 Ruzbeh
    pi_35226491
    quote:
    Op zaterdag 18 februari 2006 17:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, want als er een nieuwe post wordt geplaatst ben ik in de veronderstelling dat het over feiten gaat. Niet over "think outside the box" als een feature noemen van de Revolution, en ook niet over een connectie tussen de DS en Revolution waar hele hersenskronkels overheen gaan met de meest gekke ideeën.

Gewoon tolereren zeg. Je lijkt wel een moslim die protesteert over Deense cartoons.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')