De eerste wint altijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
ghe, er zijn 2 deeltjes 26, vind deze fotoos mooier...
Ja, mooie foto's he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef tann het volgende:
ghe, er zijn 2 deeltjes 26, vind deze fotoos mooier...
Je was gewoon te laat, JIJ nog welquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Jij beslist Tan![]()
Maar ik had het dubbele deel 18 weggehaald uit de OP, en ervoor gezorgd dat er achter elke komma een spatie staat, alvorens het nieuwe nummer begint![]()
tuurlijk niet!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, mooie foto's he?![]()
Als Dido nu maar niet jaloers wordt
Omdat ik die cijferreeks geordend heb, dat kost nu eenmaal tijdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je was gewoon te laat, JIJ nog wel
Bedankt voor de tip, heb de dubbele 18 er ff uit gehaald en een spatie achter de komma gezet. Zit er toch nog een beetje denkwerk van jou in.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik die cijferreeks geordend heb, dat kost nu eenmaal tijd![]()
Den Haag?!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
Roel en ik hebben trouwens een leuk huisje gezien in Den Haag op het spui.daar gaan wij donderdag kijken.
aangepastquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik die cijferreeks geordend heb, dat kost nu eenmaal tijd![]()
Heeft Dido dat geschreven? Dan hoort ze haar naam niet al 1e te vermeldenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
14-2-06 druk weekje!!
Hallo allemaal!!!
< knip>
veel liefs dido en roel!!!
Bron http://www.didovankuijk.nl/
Ga je ook Tann ???
Subtiel.quote:
Ga je nu topics aanpassen die dicht moetenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga je nu topics aanpassen die dicht moeten
Zit jij in mijn OP te rommelen, ik had het zelf al gedaan, maar nu kan ik niet meer in mijn eigen OP nog ff een kleine aanpassing doen.quote:
vinkje weggehaald.. zou nu wel moeten kunnenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij in mijn OP te rommelen, ik had het zelf al gedaan, maar nu kan ik niet meer in mijn eigen OP nog ff een kleine aanpassing doen.
if life gives you lemons, make lemonade!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jij in mijn OP te rommelen, ik had het zelf al gedaan, maar nu kan ik niet meer in mijn eigen OP nog ff een kleine aanpassing doen.
tnxquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
vinkje weggehaald.. zou nu wel moeten kunnen
Ook daar kreeg ik het een en ander van te horen, Rob zijn buurman is lid van een club waar ik beheerder benquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef crazymamma het volgende:
Als we hier dan toch berichtjes gaan posten, heb ik er ook nog wel een:
UPDATE: Chan haar verslagje
XXXXX Chan
bron: http://bbchantal.web-log.nl/
Die had je toch al geplaatst?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef crazymamma het volgende:
Zaterdagmiddag ben ik met de trein naar Weesp gegaan, daar werd ik opgehaald door Michelle (de dochter van Rob....maar dat wisten jullie vast wel) met de auto.
Thuis had Rob de open haard en de kaarsjes al aan!
Ing kwam vlak na mij aan vanuit Den Haag. Dus t feest kon beginnen. Blijkbaar is t de gewoonste zaak in Nigtevecht dat iedereen rond etenstijd komt binnenwaaien, want terwijl Rob in de pannen stond te roeren.....druppelde er langzaam vrienden en bekenden binnen. Erg gezellig, en heeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten: Hete Kip!!! Yummie! Laat Rob het kippetje maar verwarmen hoor;)))))
Na het eten zijn we met zijn drietjes naar een cabaret voorstelling gegaan, erg gelachen. En rond half twaalf naar Amstelveen gereden, cafe 1890: voor een Amsterdamse avond. Was super leuk!
Allemaal optredens van lokale zanghelden!!!
Rond half vier lagen we in onze bedjes, ik sliep met Ing in t bed van Jerry (zoon). '-sMorgens had Rob een geweldig uitgebreid ontbijt klaar staan voor ons.....(toch lekker hoor als een man zo voor je kan zorgen!!)....en rond een uurtje of half 3 ben ik weer richting huis gegaan.
kortom een zeer geslaagde avond, doen we snel weer eens over!!!
XXXXX Chan
in elk geval niet naar de fan dag, lunch waarschijnlijk welquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:11 schreef Annelies-G het volgende:
14-2-06 druk weekje!!
Hallo allemaal!!!
Wat een druk weekje!!
Roel en ik zijn vandaag naar de kart baan geweest, om een fan dag te gaan orginaseren.Silverstoon kartbaan.Als het goed is willen we daar met nog meerdere van bigbrother een soort fan dag houden dat de fan's tegen ons spelletjes kunnen gaan doen karten en lasergame, maar ook die dans machine.Roel en ik hebben vandaag alles even uit geprobeerd!
Zie je het al voor je roel en ik samen op die dans machine waar je dan met je voeten die pijltjes moet volgen!!!! erg gelachen, en het ergste van alles was dan nog wel dat ik had verloren!!!!Maar gelukkig met karten heb ik het weer goed gemaakt door roel ver achter mij te laten!!hahahhaa
Nu moet ik er wel even bij vertellen dat ik dat al heel vaak gedaan heb, en natuurlijk een keertje op een echt cirquit heb gereden, maar goed winnen blijft leuk!in de lasergame daar waren we maar met zijn tweeen en daar was het echt enorm groot, dus zijn we naar een ruimte geweest met tonnen erin en gelukkig was het niet echt schieten, want dan had ik hier nu niet meer achter de computer gezeten! roel won met 4020 tegen 14!!!!! Dat ik het nog op durf te schrijfen!!!! Maar goed even terug bij de fan dag.We moeten alles nog regelen en ik zie de andere zoiezo de 25 want dan hebben we nog een lunch met bigbrother, dan zal ik het er is even over hebben met mijn huisgenootjes!!! Voor de rest heb ik vandaag mijn auto weg gebracht om te laten keuren, en kwam ik erachter dat ik met een groene kaart rond reed van 2005, ik had geen nieuwe gekregen toen ik in bb zat!! gelukkig ben ik niet aangehouden want dan had ik echt een vette bekeuring gehad!
maar goed , dat is ook weer in orde.Roel en ik hebben trouwens een leuk huisje gezien in Den Haag op het spui.daar gaan wij donderdag kijken.
Ik heb er stilletjes mijn hoop al op gevestigd.... maar goed er moet daar nog wel een hoop aan gebeuren...eerst maar eens kijken.
dit was het wel weer eventjes
veel liefs dido en roel!!!
Bron http://www.didovankuijk.nl/
Ga je ook Tann ???
Moeten wel wel blijven postenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het zou mooi zijn als we vrijdag deel 28 hebben, de dag dag Tanja 28 wordt
[BB5] Tanja deel 28, de dag dat Tanja 28 is geworden
of zoiets
leuk man, blijf ik toch nog een beetje op de hoogte!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:19 schreef crazymamma het volgende:
Zaterdagmiddag ben ik met de trein naar Weesp gegaan, daar werd ik opgehaald door Michelle (de dochter van Rob....maar dat wisten jullie vast wel) met de auto.
Thuis had Rob de open haard en de kaarsjes al aan!
Ing kwam vlak na mij aan vanuit Den Haag. Dus t feest kon beginnen. Blijkbaar is t de gewoonste zaak in Nigtevecht dat iedereen rond etenstijd komt binnenwaaien, want terwijl Rob in de pannen stond te roeren.....druppelde er langzaam vrienden en bekenden binnen. Erg gezellig, en heeeeeeeeeeeeeerlijk gegeten: Hete Kip!!! Yummie! Laat Rob het kippetje maar verwarmen hoor;)))))
Na het eten zijn we met zijn drietjes naar een cabaret voorstelling gegaan, erg gelachen. En rond half twaalf naar Amstelveen gereden, cafe 1890: voor een Amsterdamse avond. Was super leuk!
Allemaal optredens van lokale zanghelden!!!
Rond half vier lagen we in onze bedjes, ik sliep met Ing in t bed van Jerry (zoon). '-sMorgens had Rob een geweldig uitgebreid ontbijt klaar staan voor ons.....(toch lekker hoor als een man zo voor je kan zorgen!!)....en rond een uurtje of half 3 ben ik weer richting huis gegaan.
kortom een zeer geslaagde avond, doen we snel weer eens over!!!
XXXXX Chan
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef tann het volgende:
[..]
in elk geval niet naar de fan dag, lunch waarschijnlijk wel
ik denk ook dat Rob heel lief is buiten BB...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ook daar kreeg ik het een en ander van te horen, Rob zijn buurman is lid van een club waar ik beheerder benRob schijnt prive een hele lieve man te zijn, alhoewel ik in tegenstelling tot vele fokkers Rob wel een topper vond
nee, die chan schrijft lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:27 schreef APK het volgende:
Kolére, wat schrijft die paardenkop verschrikkelijk slecht!![]()
Die zit samen met roel aan de oorverdovende middelen.![]()
Heb je die fans van haar wel eens meegemaakt?quote:
tuuuurlijk!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Moeten wel wel blijven posten
Maaaaaaaaaaaaaaar dat is geen robleem
Krijgen we ook taart Tann ??? ( ikke graag stukkie metworst, lust geen taart)
kom dan keer buurten op die site wij zeggen wel als chan er is of ingquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
leuk man, blijf ik toch nog een beetje op de hoogte!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je die fans van haar wel eens meegemaakt?![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
nee, dan ga ik liever na een fan toe die heel erg ziek is ofzo![]()
nee joh, chan spreek ik trouwens soms op msnquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:30 schreef katja31 het volgende:
[..]
kom dan keer buurten op die site wij zeggen wel als chan er is of ing![]()
Ik voel me niet zo lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
*kuch*quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat Peter6000 morgen heel erg ziek is geworden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
Hatsjoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
Hebben ze die dan.........................................fansquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]stelletje terroristen zijn het, zou ook niet veilig zijn voor de andere bewoners
1-0 voor Dido.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel een wedstrijd. [afbeelding]
ahumquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
Ze zouden hier op fok niet misstaan he?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel een wedstrijd. [afbeelding]
dan weet ik denk al wie althans een van die zieke fansquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:31 schreef tann het volgende:
[..]
ga je ook geestelijk zieke fans bezoeken Tanquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:35 schreef tann het volgende:
lichamelijk ziek bedoel ik, ach, manu snapt em, daar was ie ook voor![]()
zat net in dat gastenboek van dido te kijken, maar als dat stukje serieus geschreven is door Roel staat hij met 28-0 voorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zouden hier op fok niet misstaan he?
hihihihi
Tuuuuuuuurlijk, Manu geeft je overal gelijk inquote:
klopt, die verdient het echt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:34 schreef katja31 het volgende:
[..]
dan weet ik denk al wie althans een van die zieke fans![]()
Fan is groot woord hoor APK, volgens mij zit jij in ontkenningsfase !quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:36 schreef APK het volgende:
Tan, ik voel mij kiplekker, dus verspil jouw kostbare tijd niet aan mij.![]()
Vind je het niet een beetje eng om 'fans' te hebben?
Het was maar een spelletje.![]()
Dat zou tof zijn Tann als je daar heen zou gaanquote:
dacht het wel ja , en is het je nog gelukt met die andere te berichten ik dacht ik vraag effe heeft geen haast hoorquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tuuuuuuuurlijk, Manu geeft je overal gelijk in![]()
![]()
na, kzal het ff uitleggen dan, een ontzettend dapper jongetje was erg fan van BB, hij is alleen ernstig ziek, als ik een fan zou bezoeken of een fandag houden, zou ik dat voor hem doen, al was het alleen al om hem 1 dag een opkicker te gevenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:36 schreef APK het volgende:
Heb het gelezen Manuquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..], ik houd minder van Chinees dan Tann
vind et soms wel eng ja...sommigen...maar kinderen vind ik ontzettend lief en das niet eng, kheb trouwens bij de post die ik toen kreeg heeeel veel tekeningen en briefjes gekregen van kids, erg ontroerend was datquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:36 schreef APK het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..], ik houd minder van Chinees dan Tann
nog alle tijd, ben vrijdag pas jarigquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:39 schreef Annelies-G het volgende:
vagina 3 al bijna weer, zo redden we het wel voor je een jaartje erbij krijgt
ow ja crazy die houden een sponsor rit daar kan ze goed aan mee doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef crazymamma het volgende:
Jij schijnt nogal invloed te hebben "Babyface", kun jij niet regelen dat Dido d'r cabrio beschikbaar stelt voor dat manneke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef crazymamma het volgende:
Jij schijnt nogal invloed te hebben "Babyface", kun jij niet regelen dat Dido d'r cabrio beschikbaar stelt voor dat manneke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is de meest bizarre post die je gekregen hebt dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef tann het volgende:
[..]
vind et soms wel eng ja...sommigen...maar kinderen vind ik ontzettend lief en das niet eng, kheb trouwens bij de post die ik toen kreeg heeeel veel tekeningen en briefjes gekregen van kids, erg ontroerend was dat
zegt wiequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig ook nog allemaal op een rijtje.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:39 schreef Annelies-G het volgende:
vagina 3 al bijna weer, zo redden we het wel voor je een jaartje erbij krijgt
Ontkenningsfase waarvanquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:37 schreef Annelies-G het volgende:
Fan is groot woord hoor APK, volgens mij zit jij in ontkenningsfase !![]()
Tan, je vindt mij toch hopelijk niet eng ofzo hequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef tann het volgende:
vind et soms wel eng ja...sommigen...maar kinderen vind ik ontzettend lief en das niet eng, kheb trouwens bij de post die ik toen kreeg heeeel veel tekeningen en briefjes gekregen van kids, erg ontroerend was dat
Peter, je moet je tekeningen gewoon boven je bed hangen en niet opsturen naar Tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan, je vindt mij toch hopelijk niet eng ofzo he
[afbeelding]
Ja, dat begrijp ik wel. Toen ik klein was was ik ook fan van Niki Lauda.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:39 schreef tann het volgende:
na, kzal het ff uitleggen dan, een ontzettend dapper jongetje was erg fan van BB, hij is alleen ernstig ziek, als ik een fan zou bezoeken of een fandag houden, zou ik dat voor hem doen, al was het alleen al om hem 1 dag een opkicker te geven
bizar.....1 man zei wat over het roken (en terecht) maar hij had een foto gemaakt van zijn pas geboren zoontje, met de mededeling dat de moeder van het kindje wel gestopt was met roken en dat zijn zoontje er dus beter uitzag..........toen ik de foto bekeek was ik het daar absoluut niet mee eens en zag Jos er veeeeeeel gezonder en beterder uit, dat vond ik wel bizar om te zien....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de meest bizarre post die je gekregen hebt dan?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Toen ik klein was was ik ook fan van Niki Lauda.
Maar al die 'volwassen' personen die zich fan noemen...
Opsluiten die hap.![]()
vrijdag? wat is er dan te doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef crazymamma het volgende:
Reist de BB-club nog af naar Groningen vrijdag Tann?
Maar dan moeten ze dus alle voetbalsupporters ook opsluiten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
Opsluiten die hap.![]()
Ikke invloed ?????? dacht ut niet , ken de bewoners niet, alleen de biuurman van Rob op een club waar ik beheerder ben , thats all, hoe kom je op die gedachte dan ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Liesje!!!!!
Ik bedoelde jou hoor Lies!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef crazymamma het volgende:
bedankt....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ontkenningsfase waarvan
Ik zie gewoon regelmatig ernstig enge figuren voorbij komen -hier en op diverse sites van andere ex-BB-ers- waar ik persoonlijk niet blij van zou worden.
nou annelies zo ver is het nog lang niet hoor dus aangezien de moeder hier ook wel eens leest zou ik het heel fijn vinden als die conclusie achterwege zou laten thanks en dat de andere daar gereageerd hebben dat heb ik hun gevraagd net zoals ik tan dat gevraagd hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja, Chantal en Ingrid hebben er ook al gereageerd, der moet toch wel wat te regelen zijn voor dat jochie
Stel niet uit tot morgen, voor je het weet is het te laat![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Opsluiten die hap.![]()
Nee crackhoerroepers, daar moet je het van hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Opsluiten die hap.![]()
Dat neem jij goed aan, je gaat het nog ver schoppen in deze maatschappij!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef Manu82 het volgende:
je bedoelt fan van BB bewoners neem ik aan?
ow....ghi...sorry, dacht al had ik maar een baby face...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Liesje!!!!!
gewoon dit stukje van Hans Teeuwen terugsturen dan:quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef tann het volgende:
[..]
bizar.....1 man zei wat over het roken (en terecht) maar hij had een foto gemaakt van zijn pas geboren zoontje, met de mededeling dat de moeder van het kindje wel gestopt was met roken en dat zijn zoontje er dus beter uitzag..........toen ik de foto bekeek was ik het daar absoluut niet mee eens en zag Jos er veeeeeeel gezonder en beterder uit, dat vond ik wel bizar om te zien....
quote:Laatst bijvoorbeeld,
Was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Eh
Heb ik dus ook gedaan
Die moeder staat bij die wieg zo..
'Nou Hans eh...TADAA'
En ik kijk:
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
BLEEHHHH
Schaam jij je niet kapot???
Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt...
GATVER
't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor!
GATVERDAMME
blabla
Nou, je zult zien dat mensen je daarom respecteren
gereageerd waarop?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja, Chantal en Ingrid hebben er ook al gereageerd, der moet toch wel wat te regelen zijn voor dat jochie
Stel niet uit tot morgen, voor je het weet is het te laat![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter, je moet je tekeningen gewoon boven je bed hangen en niet opsturen naar Tann
Is een uitspraak meid, heb al gelezen dat het de goede kant opgaat met het kereltje en ik gun het hem meer dan wie dan ook dat hij BB bewoners in het echies zou zien , en niet alleen voor het kereltje maar ook voor de ouders, heb me groen en geel geergerd dat ze zo moelijk de eindjes bijelkaar moeten knopen en hoop dan ook dat er velen op hun oproep reageerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou annelies zo ver is het nog lang niet hoor dus aangezien de moeder hier ook wel eens leest zou ik het heel fijn vinden als die conclusie achterwege zou laten thanks en dat de andere daar gereageerd hebben dat heb ik hun gevraagd net zoals ik tan dat gevraagd heb
Nee hoor. Ik ben een Ajax supporter, maar ik ben absoluut geen 'fan' van een van de spelers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dan moeten ze dus alle voetbalsupporters ook opsluiten.
Wat dat zijn allemaal volwassen personen die zich fan noemen, van een club
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ontkenningsfase waarvan
Ik zie gewoon regelmatig ernstig enge figuren voorbij komen -hier en op diverse sites van andere ex-BB-ers- waar ik persoonlijk niet blij van zou worden.
Noop, heb bronvermelding onder het stukje gezet, als je daar reageerd zou Dido het wel lezen en anders frouke wel ( de opperator) die heeft wel contackt met didoquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef crazymamma het volgende:
Kreeg de indruk dat jij kontakt had met Dido!!!!!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een Ajax supporter, maar ik ben absoluut geen 'fan' van een van de spelers.
Ik support de club.
Buiten dat werken voetballers iets harder dan een stel lamzakken dat zich 24 uur per dag (zonder training) door een zooitje idioten laten begluren.
You're welcome.quote:
hij was niet super lelijk maar zag er niet gezond uit, allemaal rode vlekken enz.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gewoon dit stukje van Hans Teeuwen terugsturen dan:
[..]
dat heb ik toch allang gedaan??quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef katja31 het volgende:
[..]
op de site van je zieke fan tan
Die lijken mij relatief ongevaarlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef PC eend het volgende:
Nee crackhoerroepers, daar moet je het van hebben
is best interessant hoor, vraag je dat nooit aan Danny?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
Ik had het over fans, muts!![]()
Je weet wel, van die griezels die willen weten of je je teennagels lakt.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
das wel eng ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
quote:
hahahha ja maar dat ing chantal menno linda roel en dido daar ook al gereageerd hebben hadden we het over dat ik ing chan en roel en dido en jou gevraagd hebt en via jou de rest wilde vragenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is best interessant hoor, vraag je dat nooit aan Danny?
trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Lies gaat naar bedOja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on "
trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja lieve schat had ik ook je bent erg oplettendquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]die mensen hier lezen niet terug want je had ook al een mailtje gestuurd had je gezegd toch, maar ik dacht dat Katja dat zelf ook gepost had
![]()
Alles is relatiefquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die lijken mij relatief ongevaarlijk.
ja, ksnap em ook ff nie..quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]die mensen hier lezen niet terug want je had ook al een mailtje gestuurd had je gezegd toch, maar ik dacht dat Katja dat zelf ook gepost had
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Er lopen er meer buiten de inrichtingen dan er inzitten, zal ik maar zeggen.
En een aantal daarvan zijn ook op Fok! te vinden.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Das wel heel laag ingeschatquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
leuke dochter ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
ik denk ook dat Rob heel lief is buiten BB...
ohooow....quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
He, he, de baby is naar bed, tijd voor het echte werk!!!!!!
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on
die eerste wel maar die met roel niet zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch zijn ze in zwart/wit ook mooi, Tanja
[afbeelding] [afbeelding]
Nog niet, ff naar het plussie kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
Brand los...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
Je klink als een fanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.
My claim to fame.
heb nog fotos van haar en mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Michelle was het toch? Zeker een heel leuke meid om te zien![]()
de broer van Sita doet toch iets met wegracen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.
My claim to fame.
ik had nog een keer in de studio een kaartje aanje moeder meegegeven, weet alleen niet meer of je er toen nog in zat of dat het op je exit dag was. Volgens mij het laatstequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef tann het volgende:
[..]
ja dies ook lief, had nog een kaartje van haar gehad zelfs..
en kan ze het een beetje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
heb nog fotos van haar en mijze is echt ontzettend lief
kan wel kloppen idd, had meerdere gekregen die avondquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
ik had nog een keer in de studio een kaartje aanje moeder meegegeven, weet alleen niet meer of je er toen nog in zat of dat het op je exit dag was. Volgens mij het laatste
Deze niet, hij is monteur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:05 schreef tann het volgende:
[..]
de broer van Sita doet toch iets met wegracen?
ja haha wel grappig dat de TPG langs kwamquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:07 schreef tann het volgende:
[..]
kan wel kloppen idd, had meerdere gekregen die avond
Jammer dat je er zo'n schoonvader bij krijgt!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
heb nog fotos van haar en mijze is echt ontzettend lief
je krijgt wel een mooi ontbijt 's morgensquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo'n schoonvader bij krijgt!!!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
ach, heb van alles al gehad, dan kan dit der ook nog wel dr bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Vergeet de schoonmaak les nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je krijgt wel een mooi ontbijt 's morgens
Misschien wel, maar je moet s'nachts je nest uit voor HETE KIP......quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je krijgt wel een mooi ontbijt 's morgens
jammie en als toetje michelle?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je moet s'nachts je nest uit voor HETE KIP......
en vergeet de wasles nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk even geklikt op die home-page van je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef DJPatje538 het volgende:
ach, heb van alles al gehad, dan kan dit der ook nog wel dr bij![]()
Als het hete kipje z'n dochter isquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ook maar ff gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk even geklikt op die home-page van je.
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:14 schreef katja31 het volgende:
[..]
alle natte was netjes op een hoopje volgens schoonpappa![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
ik ga mn bedje ff opzoeke, truste
![]()
Lijkt wel leuk, maar die HAAN die de hele dag de meest afgrijselijke liedjes kraait................quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het hete kipje z'n dochter is
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
slaap lekkerrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
staat ook die foto op...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:20 schreef katja31 het volgende:
hebben julllie niet kunnen lezen zeker hahahahah jij manu
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
15 minuten pauze zou Coos zeggen.....
Maar ik kom wel terug![]()
Nee komt nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef katja31 het volgende:
he patrick heb je eigelijk al een interview met menno gehad![]()
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar regel via endemol degene die we bellen in de week voor de uitzendingquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Heb je ons menneke al benaderd dan?
Moet dat met zo'n omweg?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
Nee, maar regel via endemol degene die we bellen in de week voor de uitzending
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef katja31 het volgende:
hallo menner lekker simpel bent u daar nog![]()
ga maar over op de wodka danquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
Jongens met al die port in mijn mik, red ik het niet om 2 topics bij te houden![]()
![]()
Moet toch SIMPEL zijn voor hem!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]die is aan het proberen een betere tekening te maken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Jepz, maar gelukkig kan je na het interview met de meeste bewoners wel leuke dingen afspreken buiten Endemol om, zoals wat inspreken etcquote:
Tann stelt hoge eisenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Moet toch SIMPEL zijn voor hem!![]()
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:31 schreef crazymamma het volgende:
Zie Peter al een tijdje niet meer, heeft tie nu een prive-audientie?
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef katja31 het volgende:
he lekker simpel als je vond dat chan het opperhoofd was als roddellaar om het maar effe zo te zeggen waarom wilde je dan in het huis toen ze die man voor haar zochten
Taarten bakken, kado uitzoeken.............zit wat inquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdag
Heb je mijn mailtje gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Jij zit me toch niet te stalken hequote:
en toen ben je de tekeningen op gaan sturen naar Tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.
Zoals Rikkert zijn "Hulde" had en Roel zijn "Boeiuhh", zou ik dan de hele dag "FOK!"gaan roepen.![]()
Ik zou nooit met haar gevoelens hebben gespeeld. Na één dagje denk ik dat ik er dan wel uit zou zijn gegaan. Of niet natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten. Hummie en Gijs zagen het wel zitten (ok, ze wisten niet dat het me om als FOK!ker binnen te komen te doen was) , alleen dat datingburo gooide roet in het eten.
Vond alleen het telefoontje van het datingburo heel onproffessioneel. "Rob het gaat helemaal niet meer door, maar we hebben veel leukere meiden voor je in ons systeem..."
Hij is zijn net aangeleerde vingerverf-technieken natuurlijk helemaal aan het bijschaven nu.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdag
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit me toch niet te stalken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje gehad?
als je nooit met gevoelens wilde spelen was je er helemaal niet ingegaan of wilde je graag zelf op tvquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.
Zoals Rikkert zijn "Hulde" had en Roel zijn "Boeiuhh", zou ik dan de hele dag "FOK!"gaan roepen.![]()
Ik zou nooit met haar gevoelens hebben gespeeld. Na één dagje denk ik dat ik er dan wel uit zou zijn gegaan. Of niet natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten. Hummie en Gijs zagen het wel zitten (ok, ze wisten niet dat het me om als FOK!ker binnen te komen te doen was) , alleen dat datingburo gooide roet in het eten.
Vond alleen het telefoontje van het datingburo heel onproffessioneel. "Rob het gaat helemaal niet meer door, maar we hebben veel leukere meiden voor je in ons systeem..."
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, want ik kan echt niet tegen die kunstwerken van Peter op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en toen ben je de tekeningen op gaan sturen naar Tann![]()
Je had je email in je profiel moeten zetten, had je een hele stapel elektronische gehadquote:
ow had ik er ook van jou gehad danquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had je email in je profiel moeten zetten, had je een hele stapel elektronische gehad
who the fuck is Roeliepoelie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef crazymamma het volgende:
Heeeeee, Roeliepoelie!
Vanavond je zus nog gesproken. Ze vroeg zich af of je niet trots bent op de foto's van je "Love"
Ik dus ook wel hoor maar kan je hier niet zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ook daar kreeg ik het een en ander van te horen, Rob zijn buurman is lid van een club waar ik beheerder benRob schijnt prive een hele lieve man te zijn, alhoewel ik in tegenstelling tot vele fokkers Rob wel een topper vond
1tje maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef katja31 het volgende:
[..]
ow had ik er ook van jou gehad dan![]()
![]()
hee roel heeft dido die cabrio nog wil ze niet mee doen met die sponsorrit van ramon dat zieke mannetje waar jullie in het gastenboek geschreven hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
Greg geeft de wreeedste feesten!!!!!!! hoe is het hier eigenlijk?
Ik denk dat ze daar Suikeroompie mee bedoeld, waarvan sommigen denken dat het Roel is, maar Tanja gisternacht geen antwoord op een vraag kon gevenquote:
Vraag dat nou niet, voor je het weet komt LS weer met 'die' foto aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ons zoete oompje toch! Of heeft tie zich nog niet bloot gegeven........
kloon dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar Suikeroompie mee bedoeld, waarvan sommigen denken dat het Roel is, maar Tanja gisternacht geen antwoord op een vraag kon geven
Geen antwoord WOU geven denk ik.................ze flessen ons!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar Suikeroompie mee bedoeld, waarvan sommigen denken dat het Roel is, maar Tanja gisternacht geen antwoord op een vraag kon geven
Rot op met dat woord, wil je me weer gek hebbenquote:
Heb geen bang, die foto is er nu wel vaak genoeg op geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet, voor je het weet komt LS weer met 'die' foto aan![]()
Kan tie niet meer, zijn knieen zijn versleten en zijn noten bont en blauw.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
Hey suikeraap, als je Roel bent moet je dat even gaan bewijzen en anders gaan fietsen!
Ik heb wel bangquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb geen bang, die foto is er nu wel vaak genoeg op geweest.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rot op met dat woord, wil je me weer gek hebben![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Kan tie niet meer, zijn knieen zijn versleten en zijn noten bont en blauw.
reageer nou effe wees eens styloquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef katja31 het volgende:
[..]
hee roel heeft dido die cabrio nog wil ze niet mee doen met die sponsorrit van ramon dat zieke mannetje waar jullie in het gastenboek geschreven hebben![]()
Wat is het nut van het in het midden laten? Tann wordt hier ook heel lief behandelt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik iemand ben, mensen gaan speculeren enzo maar ik laat het liever in het middenje blowed tog ook liever je jonko anoniem op een bankje.. maar dit topic gaat te hard voor je het weet zitten we aan de 29
![]()
Dus eigenlijk ben je een vreselijke loser die niet bekend wil maken wie er achter die kloon van je zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik iemand ben, mensen gaan speculeren enzo maar ik laat het liever in het middenje blowed tog ook liever je jonko anoniem op een bankje.. maar dit topic gaat te hard voor je het weet zitten we aan de 29
![]()
oho doen golferquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een vreselijke loser die niet bekend wil maken wie er achter die kloon van je zit
Zal ik hem eens gaan openbaren, nu ik geen crewlid meer ben, of doe je het zelf?![]()
Daar heb je toch geen aparte zielen voor nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..], hoe meer zielen hoe meer vreugd
![]()
hmm wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een vreselijke loser die niet bekend wil maken wie er achter die kloon van je zit
Zal ik hem eens gaan openbaren, nu ik geen crewlid meer ben, of doe je het zelf?![]()
èèn een heel tenniscourt bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:56 schreef crazymamma het volgende:
Ja golfer, sla eens een balletje op!
kan je me ff bellen volgens mij ben jij APKquote:
Nee joh, tís een van de BLUES SISTERSquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
kan je me ff bellen volgens mij ben jij APK![]()
![]()
nee ik ben apk en ik heb je nummer niet pcquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
zet je telefoonnummer hier maar neerquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
oke sisterquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:00 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nee joh, tís een van de BLUES SISTERS![]()
![]()
jaja dat zou je wel willen hequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zet je telefoonnummer hier maar neer
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef katja31 het volgende:
[..]
nee ik ben apk en ik heb je nummer niet pc
Jou ontmaskeren!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
ik vat 'm ff niet wat is golfer nou precies van plan?![]()
kwam jij niet uit amsterdam of vergis ik me nu ik dacht je dat de vorige keer zeiquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zet je telefoonnummer hier maar neer
hij gaat je ontmaskerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
Volgens mij vraagt iedereen zich dat juist van jou afquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:03 schreef katja31 het volgende:
[..]
kwam jij niet uit amsterdam of vergis ik me nu ik dacht je dat de vorige keer zei
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
Wil jij me ook al stalkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:03 schreef katja31 het volgende:
[..]
kwam jij niet uit amsterdam of vergis ik me nu ik dacht je dat de vorige keer zei
Goh, Kat eronder en ik er tussenin........toevallig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]gelukkig niet, woon in het oosten normaal en nu in het westen nogal
nou ik post gewoon gezellig mee in de late uurtjes , meer nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt iedereen zich dat juist van jou af![]()
nou sister ik ga verklapen waar ik vandaan kom nou letop jongens over 8 dagen vier ik carnavalquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:05 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Goh, Kat eronder en ik er tussenin........toevallig!
Dat is ook toevalligquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou ik post gewoon gezellig mee in de late uurtjes , meer niet![]()
HENK VOOR MODquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen die wil rellen opzouten.
Maak maar een eigen topic aan
Kut kinderen
maar ome henk ik ben alleen maar aan het spelen met manu en pc mag dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen die wil rellen opzouten.
Maak maar een eigen topic aan
Kut kinderen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:11 schreef katja31 het volgende:
[..]
maar ome henk ik ben alleen maar aan het spelen met manu en pc mag dat niet![]()
Mammy vind het goed hoor kind!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:11 schreef katja31 het volgende:
[..]
maar ome henk ik ben alleen maar aan het spelen met manu en pc mag dat niet![]()
Ja, je weet wel, moeders onder elkaar!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]en wij zijn echt geinteresseerd in Tann
![]()
he hallo ik ben niet tan die slaapt al en dat mag van haarquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]en wij zijn echt geinteresseerd in Tann
![]()
ome henk nu niet boos meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik lig in een deuk om jullie reacties:Y
ik zal nooit moeder wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:14 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, moeders onder elkaar!![]()
![]()
![]()
Ik ook om de jouwe, Snorremans.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik lig in een deuk om jullie reacties![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |