reageer nou effe wees eens styloquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef katja31 het volgende:
[..]
hee roel heeft dido die cabrio nog wil ze niet mee doen met die sponsorrit van ramon dat zieke mannetje waar jullie in het gastenboek geschreven hebben![]()
Wat is het nut van het in het midden laten? Tann wordt hier ook heel lief behandelt!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik iemand ben, mensen gaan speculeren enzo maar ik laat het liever in het middenje blowed tog ook liever je jonko anoniem op een bankje.. maar dit topic gaat te hard voor je het weet zitten we aan de 29
![]()
Dus eigenlijk ben je een vreselijke loser die niet bekend wil maken wie er achter die kloon van je zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:53 schreef Suikeroom het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat ik iemand ben, mensen gaan speculeren enzo maar ik laat het liever in het middenje blowed tog ook liever je jonko anoniem op een bankje.. maar dit topic gaat te hard voor je het weet zitten we aan de 29
![]()
oho doen golferquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een vreselijke loser die niet bekend wil maken wie er achter die kloon van je zit
Zal ik hem eens gaan openbaren, nu ik geen crewlid meer ben, of doe je het zelf?![]()
Daar heb je toch geen aparte zielen voor nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef Manu82 het volgende:
[..], hoe meer zielen hoe meer vreugd
![]()
hmm wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een vreselijke loser die niet bekend wil maken wie er achter die kloon van je zit
Zal ik hem eens gaan openbaren, nu ik geen crewlid meer ben, of doe je het zelf?![]()
èèn een heel tenniscourt bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:56 schreef crazymamma het volgende:
Ja golfer, sla eens een balletje op!
kan je me ff bellen volgens mij ben jij APKquote:
Nee joh, tís een van de BLUES SISTERSquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
kan je me ff bellen volgens mij ben jij APK![]()
![]()
nee ik ben apk en ik heb je nummer niet pcquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
zet je telefoonnummer hier maar neerquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
oke sisterquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:00 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nee joh, tís een van de BLUES SISTERS![]()
![]()
jaja dat zou je wel willen hequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zet je telefoonnummer hier maar neer
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef katja31 het volgende:
[..]
nee ik ben apk en ik heb je nummer niet pc
Jou ontmaskeren!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
ik vat 'm ff niet wat is golfer nou precies van plan?![]()
kwam jij niet uit amsterdam of vergis ik me nu ik dacht je dat de vorige keer zeiquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zet je telefoonnummer hier maar neer
hij gaat je ontmaskerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
Volgens mij vraagt iedereen zich dat juist van jou afquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:03 schreef katja31 het volgende:
[..]
kwam jij niet uit amsterdam of vergis ik me nu ik dacht je dat de vorige keer zei
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:01 schreef Suikeroom het volgende:
Wil jij me ook al stalkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:03 schreef katja31 het volgende:
[..]
kwam jij niet uit amsterdam of vergis ik me nu ik dacht je dat de vorige keer zei
Goh, Kat eronder en ik er tussenin........toevallig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]gelukkig niet, woon in het oosten normaal en nu in het westen nogal
nou ik post gewoon gezellig mee in de late uurtjes , meer nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij vraagt iedereen zich dat juist van jou af![]()
nou sister ik ga verklapen waar ik vandaan kom nou letop jongens over 8 dagen vier ik carnavalquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:05 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Goh, Kat eronder en ik er tussenin........toevallig!
Dat is ook toevalligquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nou ik post gewoon gezellig mee in de late uurtjes , meer niet![]()
HENK VOOR MODquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen die wil rellen opzouten.
Maak maar een eigen topic aan
Kut kinderen
maar ome henk ik ben alleen maar aan het spelen met manu en pc mag dat nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:07 schreef henk.jansen het volgende:
Iedereen die wil rellen opzouten.
Maak maar een eigen topic aan
Kut kinderen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:11 schreef katja31 het volgende:
[..]
maar ome henk ik ben alleen maar aan het spelen met manu en pc mag dat niet![]()
Mammy vind het goed hoor kind!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:11 schreef katja31 het volgende:
[..]
maar ome henk ik ben alleen maar aan het spelen met manu en pc mag dat niet![]()
Ja, je weet wel, moeders onder elkaar!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]en wij zijn echt geinteresseerd in Tann
![]()
he hallo ik ben niet tan die slaapt al en dat mag van haarquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]en wij zijn echt geinteresseerd in Tann
![]()
ome henk nu niet boos meerquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik lig in een deuk om jullie reacties:Y
ik zal nooit moeder wordenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:14 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, moeders onder elkaar!![]()
![]()
![]()
Ik ook om de jouwe, Snorremans.quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:14 schreef henk.jansen het volgende:
Ik lig in een deuk om jullie reacties![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
Ik had het over fans, muts!![]()
Je weet wel, van die griezels die willen weten of je je teennagels lakt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |