Moet toch SIMPEL zijn voor hem!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]die is aan het proberen een betere tekening te maken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Jepz, maar gelukkig kan je na het interview met de meeste bewoners wel leuke dingen afspreken buiten Endemol om, zoals wat inspreken etcquote:
Tann stelt hoge eisenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Moet toch SIMPEL zijn voor hem!![]()
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:31 schreef crazymamma het volgende:
Zie Peter al een tijdje niet meer, heeft tie nu een prive-audientie?
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef katja31 het volgende:
he lekker simpel als je vond dat chan het opperhoofd was als roddellaar om het maar effe zo te zeggen waarom wilde je dan in het huis toen ze die man voor haar zochten
Taarten bakken, kado uitzoeken.............zit wat inquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdag
Heb je mijn mailtje gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Jij zit me toch niet te stalken hequote:
en toen ben je de tekeningen op gaan sturen naar Tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.
Zoals Rikkert zijn "Hulde" had en Roel zijn "Boeiuhh", zou ik dan de hele dag "FOK!"gaan roepen.![]()
Ik zou nooit met haar gevoelens hebben gespeeld. Na één dagje denk ik dat ik er dan wel uit zou zijn gegaan. Of niet natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten. Hummie en Gijs zagen het wel zitten (ok, ze wisten niet dat het me om als FOK!ker binnen te komen te doen was) , alleen dat datingburo gooide roet in het eten.
Vond alleen het telefoontje van het datingburo heel onproffessioneel. "Rob het gaat helemaal niet meer door, maar we hebben veel leukere meiden voor je in ons systeem..."
Hij is zijn net aangeleerde vingerverf-technieken natuurlijk helemaal aan het bijschaven nu.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdag
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit me toch niet te stalken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje gehad?
als je nooit met gevoelens wilde spelen was je er helemaal niet ingegaan of wilde je graag zelf op tvquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.
Zoals Rikkert zijn "Hulde" had en Roel zijn "Boeiuhh", zou ik dan de hele dag "FOK!"gaan roepen.![]()
Ik zou nooit met haar gevoelens hebben gespeeld. Na één dagje denk ik dat ik er dan wel uit zou zijn gegaan. Of niet natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten. Hummie en Gijs zagen het wel zitten (ok, ze wisten niet dat het me om als FOK!ker binnen te komen te doen was) , alleen dat datingburo gooide roet in het eten.
Vond alleen het telefoontje van het datingburo heel onproffessioneel. "Rob het gaat helemaal niet meer door, maar we hebben veel leukere meiden voor je in ons systeem..."
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, want ik kan echt niet tegen die kunstwerken van Peter op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en toen ben je de tekeningen op gaan sturen naar Tann![]()
Je had je email in je profiel moeten zetten, had je een hele stapel elektronische gehadquote:
ow had ik er ook van jou gehad danquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je had je email in je profiel moeten zetten, had je een hele stapel elektronische gehad
who the fuck is Roeliepoelie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef crazymamma het volgende:
Heeeeee, Roeliepoelie!
Vanavond je zus nog gesproken. Ze vroeg zich af of je niet trots bent op de foto's van je "Love"
Ik dus ook wel hoor maar kan je hier niet zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ook daar kreeg ik het een en ander van te horen, Rob zijn buurman is lid van een club waar ik beheerder benRob schijnt prive een hele lieve man te zijn, alhoewel ik in tegenstelling tot vele fokkers Rob wel een topper vond
1tje maarquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:44 schreef katja31 het volgende:
[..]
ow had ik er ook van jou gehad dan![]()
![]()
hee roel heeft dido die cabrio nog wil ze niet mee doen met die sponsorrit van ramon dat zieke mannetje waar jullie in het gastenboek geschreven hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
Greg geeft de wreeedste feesten!!!!!!! hoe is het hier eigenlijk?
Ik denk dat ze daar Suikeroompie mee bedoeld, waarvan sommigen denken dat het Roel is, maar Tanja gisternacht geen antwoord op een vraag kon gevenquote:
Vraag dat nou niet, voor je het weet komt LS weer met 'die' foto aanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ons zoete oompje toch! Of heeft tie zich nog niet bloot gegeven........
kloon dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar Suikeroompie mee bedoeld, waarvan sommigen denken dat het Roel is, maar Tanja gisternacht geen antwoord op een vraag kon geven
Geen antwoord WOU geven denk ik.................ze flessen ons!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar Suikeroompie mee bedoeld, waarvan sommigen denken dat het Roel is, maar Tanja gisternacht geen antwoord op een vraag kon geven
Rot op met dat woord, wil je me weer gek hebbenquote:
Heb geen bang, die foto is er nu wel vaak genoeg op geweest.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag dat nou niet, voor je het weet komt LS weer met 'die' foto aan![]()
Kan tie niet meer, zijn knieen zijn versleten en zijn noten bont en blauw.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef Manu82 het volgende:
Hey suikeraap, als je Roel bent moet je dat even gaan bewijzen en anders gaan fietsen!
Ik heb wel bangquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb geen bang, die foto is er nu wel vaak genoeg op geweest.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rot op met dat woord, wil je me weer gek hebben![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:52 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Kan tie niet meer, zijn knieen zijn versleten en zijn noten bont en blauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |