en kan ze het een beetje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
heb nog fotos van haar en mijze is echt ontzettend lief
kan wel kloppen idd, had meerdere gekregen die avondquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
ik had nog een keer in de studio een kaartje aanje moeder meegegeven, weet alleen niet meer of je er toen nog in zat of dat het op je exit dag was. Volgens mij het laatste
Deze niet, hij is monteur.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:05 schreef tann het volgende:
[..]
de broer van Sita doet toch iets met wegracen?
ja haha wel grappig dat de TPG langs kwamquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:07 schreef tann het volgende:
[..]
kan wel kloppen idd, had meerdere gekregen die avond
Jammer dat je er zo'n schoonvader bij krijgt!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
heb nog fotos van haar en mijze is echt ontzettend lief
je krijgt wel een mooi ontbijt 's morgensquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo'n schoonvader bij krijgt!!!![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
ach, heb van alles al gehad, dan kan dit der ook nog wel dr bijquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Vergeet de schoonmaak les nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je krijgt wel een mooi ontbijt 's morgens
Misschien wel, maar je moet s'nachts je nest uit voor HETE KIP......quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je krijgt wel een mooi ontbijt 's morgens
jammie en als toetje michelle?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Misschien wel, maar je moet s'nachts je nest uit voor HETE KIP......
en vergeet de wasles nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk even geklikt op die home-page van je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef DJPatje538 het volgende:
ach, heb van alles al gehad, dan kan dit der ook nog wel dr bij![]()
Als het hete kipje z'n dochter isquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:10 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ook maar ff gedaanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk even geklikt op die home-page van je.
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:14 schreef katja31 het volgende:
[..]
alle natte was netjes op een hoopje volgens schoonpappa![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
ik ga mn bedje ff opzoeke, truste
![]()
Lijkt wel leuk, maar die HAAN die de hele dag de meest afgrijselijke liedjes kraait................quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als het hete kipje z'n dochter is
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
slaap lekkerrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
staat ook die foto op...quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:20 schreef katja31 het volgende:
hebben julllie niet kunnen lezen zeker hahahahah jij manu
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:12 schreef PC eend het volgende:
15 minuten pauze zou Coos zeggen.....
Maar ik kom wel terug![]()
Nee komt nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:21 schreef katja31 het volgende:
he patrick heb je eigelijk al een interview met menno gehad![]()
Trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar regel via endemol degene die we bellen in de week voor de uitzendingquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Heb je ons menneke al benaderd dan?
Moet dat met zo'n omweg?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:26 schreef DJPatje538 het volgende:
[..]
Nee, maar regel via endemol degene die we bellen in de week voor de uitzending
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:27 schreef katja31 het volgende:
hallo menner lekker simpel bent u daar nog![]()
ga maar over op de wodka danquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef cuall het volgende:
Jongens met al die port in mijn mik, red ik het niet om 2 topics bij te houden![]()
![]()
Moet toch SIMPEL zijn voor hem!quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]die is aan het proberen een betere tekening te maken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Jepz, maar gelukkig kan je na het interview met de meeste bewoners wel leuke dingen afspreken buiten Endemol om, zoals wat inspreken etcquote:
Tann stelt hoge eisenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:30 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Moet toch SIMPEL zijn voor hem!![]()
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdagquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:31 schreef crazymamma het volgende:
Zie Peter al een tijdje niet meer, heeft tie nu een prive-audientie?
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef katja31 het volgende:
he lekker simpel als je vond dat chan het opperhoofd was als roddellaar om het maar effe zo te zeggen waarom wilde je dan in het huis toen ze die man voor haar zochten
Taarten bakken, kado uitzoeken.............zit wat inquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdag
Heb je mijn mailtje gehad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:28 schreef Manu82 het volgende:
Jij zit me toch niet te stalken hequote:
en toen ben je de tekeningen op gaan sturen naar Tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.
Zoals Rikkert zijn "Hulde" had en Roel zijn "Boeiuhh", zou ik dan de hele dag "FOK!"gaan roepen.![]()
Ik zou nooit met haar gevoelens hebben gespeeld. Na één dagje denk ik dat ik er dan wel uit zou zijn gegaan. Of niet natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten. Hummie en Gijs zagen het wel zitten (ok, ze wisten niet dat het me om als FOK!ker binnen te komen te doen was) , alleen dat datingburo gooide roet in het eten.
Vond alleen het telefoontje van het datingburo heel onproffessioneel. "Rob het gaat helemaal niet meer door, maar we hebben veel leukere meiden voor je in ons systeem..."
Hij is zijn net aangeleerde vingerverf-technieken natuurlijk helemaal aan het bijschaven nu.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:32 schreef Manu82 het volgende:
nope, ook aan het tekenen, en natuurlijk in spanning voor vrijdag
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit me toch niet te stalken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je mijn mailtje gehad?
als je nooit met gevoelens wilde spelen was je er helemaal niet ingegaan of wilde je graag zelf op tvquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lijkt me LekkerSimpel. Ik was gewoon van mening dat er een FOK!ker in het huis moest om ff orde op zaken te stellen. En ik had me daar vrijwillig voor aangeboden.
Zoals Rikkert zijn "Hulde" had en Roel zijn "Boeiuhh", zou ik dan de hele dag "FOK!"gaan roepen.![]()
Ik zou nooit met haar gevoelens hebben gespeeld. Na één dagje denk ik dat ik er dan wel uit zou zijn gegaan. Of niet natuurlijk, maar dat zullen we nooit weten. Hummie en Gijs zagen het wel zitten (ok, ze wisten niet dat het me om als FOK!ker binnen te komen te doen was) , alleen dat datingburo gooide roet in het eten.
Vond alleen het telefoontje van het datingburo heel onproffessioneel. "Rob het gaat helemaal niet meer door, maar we hebben veel leukere meiden voor je in ons systeem..."
Ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan, want ik kan echt niet tegen die kunstwerken van Peter op.quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en toen ben je de tekeningen op gaan sturen naar Tann![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |