hahahha ja maar dat ing chantal menno linda roel en dido daar ook al gereageerd hebben hadden we het over dat ik ing chan en roel en dido en jou gevraagd hebt en via jou de rest wilde vragenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is best interessant hoor, vraag je dat nooit aan Danny?
trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Lies gaat naar bedOja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on "
trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja lieve schat had ik ook je bent erg oplettendquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]die mensen hier lezen niet terug want je had ook al een mailtje gestuurd had je gezegd toch, maar ik dacht dat Katja dat zelf ook gepost had
![]()
Alles is relatiefquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die lijken mij relatief ongevaarlijk.
ja, ksnap em ook ff nie..quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]die mensen hier lezen niet terug want je had ook al een mailtje gestuurd had je gezegd toch, maar ik dacht dat Katja dat zelf ook gepost had
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Er lopen er meer buiten de inrichtingen dan er inzitten, zal ik maar zeggen.
En een aantal daarvan zijn ook op Fok! te vinden.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Das wel heel laag ingeschatquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
leuke dochter ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
ik denk ook dat Rob heel lief is buiten BB...
ohooow....quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
He, he, de baby is naar bed, tijd voor het echte werk!!!!!!
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on
die eerste wel maar die met roel niet zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch zijn ze in zwart/wit ook mooi, Tanja
[afbeelding] [afbeelding]
Nog niet, ff naar het plussie kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
Brand los...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
Je klink als een fanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.
My claim to fame.
heb nog fotos van haar en mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Michelle was het toch? Zeker een heel leuke meid om te zien![]()
de broer van Sita doet toch iets met wegracen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.
My claim to fame.
ik had nog een keer in de studio een kaartje aanje moeder meegegeven, weet alleen niet meer of je er toen nog in zat of dat het op je exit dag was. Volgens mij het laatstequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef tann het volgende:
[..]
ja dies ook lief, had nog een kaartje van haar gehad zelfs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |