nog alle tijd, ben vrijdag pas jarigquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:39 schreef Annelies-G het volgende:
vagina 3 al bijna weer, zo redden we het wel voor je een jaartje erbij krijgt
ow ja crazy die houden een sponsor rit daar kan ze goed aan mee doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef crazymamma het volgende:
Jij schijnt nogal invloed te hebben "Babyface", kun jij niet regelen dat Dido d'r cabrio beschikbaar stelt voor dat manneke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef crazymamma het volgende:
Jij schijnt nogal invloed te hebben "Babyface", kun jij niet regelen dat Dido d'r cabrio beschikbaar stelt voor dat manneke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is de meest bizarre post die je gekregen hebt dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef tann het volgende:
[..]
vind et soms wel eng ja...sommigen...maar kinderen vind ik ontzettend lief en das niet eng, kheb trouwens bij de post die ik toen kreeg heeeel veel tekeningen en briefjes gekregen van kids, erg ontroerend was dat
zegt wiequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig ook nog allemaal op een rijtje.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:39 schreef Annelies-G het volgende:
vagina 3 al bijna weer, zo redden we het wel voor je een jaartje erbij krijgt
Ontkenningsfase waarvanquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:37 schreef Annelies-G het volgende:
Fan is groot woord hoor APK, volgens mij zit jij in ontkenningsfase !![]()
Tan, je vindt mij toch hopelijk niet eng ofzo hequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef tann het volgende:
vind et soms wel eng ja...sommigen...maar kinderen vind ik ontzettend lief en das niet eng, kheb trouwens bij de post die ik toen kreeg heeeel veel tekeningen en briefjes gekregen van kids, erg ontroerend was dat
Peter, je moet je tekeningen gewoon boven je bed hangen en niet opsturen naar Tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan, je vindt mij toch hopelijk niet eng ofzo he
[afbeelding]
Ja, dat begrijp ik wel. Toen ik klein was was ik ook fan van Niki Lauda.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:39 schreef tann het volgende:
na, kzal het ff uitleggen dan, een ontzettend dapper jongetje was erg fan van BB, hij is alleen ernstig ziek, als ik een fan zou bezoeken of een fandag houden, zou ik dat voor hem doen, al was het alleen al om hem 1 dag een opkicker te geven
bizar.....1 man zei wat over het roken (en terecht) maar hij had een foto gemaakt van zijn pas geboren zoontje, met de mededeling dat de moeder van het kindje wel gestopt was met roken en dat zijn zoontje er dus beter uitzag..........toen ik de foto bekeek was ik het daar absoluut niet mee eens en zag Jos er veeeeeeel gezonder en beterder uit, dat vond ik wel bizar om te zien....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is de meest bizarre post die je gekregen hebt dan?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Toen ik klein was was ik ook fan van Niki Lauda.
Maar al die 'volwassen' personen die zich fan noemen...
Opsluiten die hap.![]()
vrijdag? wat is er dan te doen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef crazymamma het volgende:
Reist de BB-club nog af naar Groningen vrijdag Tann?
Maar dan moeten ze dus alle voetbalsupporters ook opsluiten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
Opsluiten die hap.![]()
Ikke invloed ?????? dacht ut niet , ken de bewoners niet, alleen de biuurman van Rob op een club waar ik beheerder ben , thats all, hoe kom je op die gedachte dan ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Liesje!!!!!
Ik bedoelde jou hoor Lies!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:40 schreef crazymamma het volgende:
bedankt....quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ontkenningsfase waarvan
Ik zie gewoon regelmatig ernstig enge figuren voorbij komen -hier en op diverse sites van andere ex-BB-ers- waar ik persoonlijk niet blij van zou worden.
nou annelies zo ver is het nog lang niet hoor dus aangezien de moeder hier ook wel eens leest zou ik het heel fijn vinden als die conclusie achterwege zou laten thanks en dat de andere daar gereageerd hebben dat heb ik hun gevraagd net zoals ik tan dat gevraagd hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja, Chantal en Ingrid hebben er ook al gereageerd, der moet toch wel wat te regelen zijn voor dat jochie
Stel niet uit tot morgen, voor je het weet is het te laat![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Opsluiten die hap.![]()
Nee crackhoerroepers, daar moet je het van hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Opsluiten die hap.![]()
Dat neem jij goed aan, je gaat het nog ver schoppen in deze maatschappij!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef Manu82 het volgende:
je bedoelt fan van BB bewoners neem ik aan?
ow....ghi...sorry, dacht al had ik maar een baby face...quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:44 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Liesje!!!!!
gewoon dit stukje van Hans Teeuwen terugsturen dan:quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:46 schreef tann het volgende:
[..]
bizar.....1 man zei wat over het roken (en terecht) maar hij had een foto gemaakt van zijn pas geboren zoontje, met de mededeling dat de moeder van het kindje wel gestopt was met roken en dat zijn zoontje er dus beter uitzag..........toen ik de foto bekeek was ik het daar absoluut niet mee eens en zag Jos er veeeeeeel gezonder en beterder uit, dat vond ik wel bizar om te zien....
quote:Laatst bijvoorbeeld,
Was ik bij vrienden van mij
Een jongen en een meisje
En..die hadden net een kind gehad
En die moeder laat mij heel trots dat kind zien
En ik zie dat kind...
nouuuu..man k schrok me kapot!
Nee echt maar echt een hondslelijk kind, weetjewel?
Hondslelijk!
Nouja tuurlijk, op zulke momenten, snap ik heel goed, moet je gewoon zeggen wat je denkt.
Eh
Heb ik dus ook gedaan
Die moeder staat bij die wieg zo..
'Nou Hans eh...TADAA'
En ik kijk:
GATVERDAMME
WAT EEN GEDROCHT
Die lijkt wel 80!
Een soort gesmolten E.T
BLEEHHHH
Schaam jij je niet kapot???
Ik bedoel, jij jij bent ook niet mooi, maar dit is tog werkelijk dat je zegt...
GATVER
't Is maar goed dat moeder Liefde blind is anders had ie eh bij eht grofvuil gelegen hoor!
GATVERDAMME
blabla
Nou, je zult zien dat mensen je daarom respecteren
gereageerd waarop?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Annelies-G het volgende:
Tanja, Chantal en Ingrid hebben er ook al gereageerd, der moet toch wel wat te regelen zijn voor dat jochie
Stel niet uit tot morgen, voor je het weet is het te laat![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Peter, je moet je tekeningen gewoon boven je bed hangen en niet opsturen naar Tann
Is een uitspraak meid, heb al gelezen dat het de goede kant opgaat met het kereltje en ik gun het hem meer dan wie dan ook dat hij BB bewoners in het echies zou zien , en niet alleen voor het kereltje maar ook voor de ouders, heb me groen en geel geergerd dat ze zo moelijk de eindjes bijelkaar moeten knopen en hoop dan ook dat er velen op hun oproep reageerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef katja31 het volgende:
[..]
nou annelies zo ver is het nog lang niet hoor dus aangezien de moeder hier ook wel eens leest zou ik het heel fijn vinden als die conclusie achterwege zou laten thanks en dat de andere daar gereageerd hebben dat heb ik hun gevraagd net zoals ik tan dat gevraagd heb
Nee hoor. Ik ben een Ajax supporter, maar ik ben absoluut geen 'fan' van een van de spelers.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dan moeten ze dus alle voetbalsupporters ook opsluiten.
Wat dat zijn allemaal volwassen personen die zich fan noemen, van een club
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ontkenningsfase waarvan
Ik zie gewoon regelmatig ernstig enge figuren voorbij komen -hier en op diverse sites van andere ex-BB-ers- waar ik persoonlijk niet blij van zou worden.
Noop, heb bronvermelding onder het stukje gezet, als je daar reageerd zou Dido het wel lezen en anders frouke wel ( de opperator) die heeft wel contackt met didoquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef crazymamma het volgende:
Kreeg de indruk dat jij kontakt had met Dido!!!!!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een Ajax supporter, maar ik ben absoluut geen 'fan' van een van de spelers.
Ik support de club.
Buiten dat werken voetballers iets harder dan een stel lamzakken dat zich 24 uur per dag (zonder training) door een zooitje idioten laten begluren.
You're welcome.quote:
hij was niet super lelijk maar zag er niet gezond uit, allemaal rode vlekken enz.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gewoon dit stukje van Hans Teeuwen terugsturen dan:
[..]
dat heb ik toch allang gedaan??quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:51 schreef katja31 het volgende:
[..]
op de site van je zieke fan tan
Die lijken mij relatief ongevaarlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:48 schreef PC eend het volgende:
Nee crackhoerroepers, daar moet je het van hebben
is best interessant hoor, vraag je dat nooit aan Danny?quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
Ik had het over fans, muts!![]()
Je weet wel, van die griezels die willen weten of je je teennagels lakt.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
das wel eng ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
You're welcome.
quote:
hahahha ja maar dat ing chantal menno linda roel en dido daar ook al gereageerd hebben hadden we het over dat ik ing chan en roel en dido en jou gevraagd hebt en via jou de rest wilde vragenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is best interessant hoor, vraag je dat nooit aan Danny?
trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Lies gaat naar bedOja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on "
trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ja lieve schat had ik ook je bent erg oplettendquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]die mensen hier lezen niet terug want je had ook al een mailtje gestuurd had je gezegd toch, maar ik dacht dat Katja dat zelf ook gepost had
![]()
Alles is relatiefquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die lijken mij relatief ongevaarlijk.
ja, ksnap em ook ff nie..quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]die mensen hier lezen niet terug want je had ook al een mailtje gestuurd had je gezegd toch, maar ik dacht dat Katja dat zelf ook gepost had
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Er lopen er meer buiten de inrichtingen dan er inzitten, zal ik maar zeggen.
En een aantal daarvan zijn ook op Fok! te vinden.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
Das wel heel laag ingeschatquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:58 schreef golfer het volgende:
leuke dochter ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:29 schreef tann het volgende:
[..]
ik denk ook dat Rob heel lief is buiten BB...
ohooow....quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
He, he, de baby is naar bed, tijd voor het echte werk!!!!!!
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on
die eerste wel maar die met roel niet zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
En toch zijn ze in zwart/wit ook mooi, Tanja
[afbeelding] [afbeelding]
Nog niet, ff naar het plussie kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
Brand los...quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:00 schreef crazymamma het volgende:
Je klink als een fanquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.
My claim to fame.
heb nog fotos van haar en mijquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Michelle was het toch? Zeker een heel leuke meid om te zien![]()
de broer van Sita doet toch iets met wegracen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een van de zangers -de beste- is de broer van Sita, van Star Academy oid.
My claim to fame.
ik had nog een keer in de studio een kaartje aanje moeder meegegeven, weet alleen niet meer of je er toen nog in zat of dat het op je exit dag was. Volgens mij het laatstequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:04 schreef tann het volgende:
[..]
ja dies ook lief, had nog een kaartje van haar gehad zelfs..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |