quote:Smileygebruik op Fok!
Verzoek schopje terug naar C&H.
ik ben het NIET eens met de ongevraagde actie, en het gebrek aan reden.
INHOUDELIJKE feedback zou leuk zijn....
quote:Cultuur op Foken déze is al hélemaal niet weg te denken uit C&H,...
Kom eens met een reden om te sluiten ?
en dan iets duidelijker zijn dan bij Cultuur hier op Fok!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Ryan3, ik ben het iig niet.
Oversight, kap eens met die onzin. Zoals L_V al zegt is zo'n topic niet gewenst in C&H.
quote:Het openen van een tweede topic in afwachting van antwoord op de eerste is al helemaal niet de bedoeling. En dat weet je.
quote:Heb geen zin om deze discussie nogmaals met je te voeren.
quote:
Mm, vreemde zaak dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Ryan3, ik ben het iig niet.
Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?quote:
Nou nee, dacht het niet, ik zit wat anders te doen en heb die post later nog eens doorgelezen, toen-ie er al stond, op het forum... Vreemd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
quote:Je topic is verplaatst omdat het geen C&H topic is
:quote:en je topics zijn gesloten omdat het geen C&H topics zijn.
quote:Ik heb de FAQ voor je gequote waaruit duidelijk blijkt dat het geen C&H topics zijn.
quote:Einde discussie, einde FB wat dit onderwerp betreft.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Maerycke het volgende:
Die opmerking over jouw leeftijdgerelateerde iq lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan heb jij vást al ergens aan aan FA gevraagd om dit verder op te pakken toch ?
mag ik weten welke ?
dan kan ik een mooie mail gaan voorbereiden met ál jouw vervelende ettergedrag onderstreept, en gaan we de strijd boven jouw hoofd aan,....
Laat je me nog even weten bij wie ik terecht kan ?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
OS, idd gewoon lief doen. Dan doen wij dat ook.
Jou vraag aan LV moet even wachten, die is er even niet.
Nu zie jij 2 opties. Prima. Optie 1 ga ik niet uitvoeren. Optie 2? je gaat je gang maar.
We komen er wel uit.
LV is er dus even niet dus moet je het met mij doen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
LV is er dus even niet dus moet je het met mij doen
quote:Aanvullend zie TR Nederlandse Cultuur
Johan, hoezeer ik het ook met je eens moge zijn, volgens de FA's is het niet tegen de policy. Er is dus niets tegen te doen, qua modden. Ik kan alleen aan de CV&H users vragen om door de smileys heen te kijken en de posts verder op hun merites te beoordelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse. Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum, waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse.
quote:Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum,
quote:waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, Cultuur op Fok! is geen C&H topic.
quote:Dat lijkt me meer een GC topic.
quote:Cultuur in C&H staat voor Cultuur in de breedste zin van het woord, zoals je ook goed aangeeft in je Nederlandse Cultuur
quote:(waar overigens best over architectuur gepraat mag worden; de nederlandse bouwstijl en het nederlandse vergunningenbeleid zijn ook onderdeel van de Nederlandse cultuur, tenslotte).
quote:Cultuur op Fok is te specifiek gericht op dit forum, C&H is veel breder dan dat.
Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.quote:wat jij vindt doet in dit soort dingen NIET in eerste instantie ter zake.....
En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora. Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum. Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic, Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt. Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic. Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.quote:Het is porverdomme de user die bepaalt waar ie iets wil bespreken, en tenzij je écht een overduidelijke reden hebt om iets te kicken doe je dat NIET zonder overleg met TS, da' s gewoon een kwestie van respect!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, je praat over de cultuur OP FOK! Dat is geen C&H onderwerp. Je Nederlandse Cultuur onderwerp wel. Waarom ben je zo dwars en drammerig? Waar slaat dat op?
quote:Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.
[..]
1.quote:En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora.
Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum.
quote:Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic.
quote:Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt.
quote:Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic.
quote:Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.
quote:Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.
quote:Cultuur op Fok kan een prima discussie opleveren, misschien, alleen hoort het gewoon niet in C&H.
quote:Ook omdat het bereik van C&H qua users gewoon kleiner is.
quote:Als je er een serieuze en uitgebreide discussie over wilt, is GC een beter platform.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef shmoopy het volgende:
Goedemorgen, en wat is het hier weer gezellig.
Oversight, dat soort topics hebben altijd in GC gestaan omdat zaken over FOK!, de roddels, de meets, smiley-gebruik, de afkortingen, het ontstaan, kortom alles wat met het FOK!cultuurtje te maken heeft daar beter passen.
Daar kun je enorm over blijven vallen, je kunt er een principekwestie van maken, maar dat zijn wel de feiten.
Dus kom op, open het in GC en laat de discussie voor wat hij is.
Bovendien zul je zien dat het daar nog een stuk beter zal lopen, omdat in GC nu eenmaal meer mensen lezen en posten.
Toch
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben de discussie hierover inderdaad zat, lieve Oversight, maar dat is dan pech voor mij want zo sluit je een gesprek niet af, dus ik kijk echt wel wat er gaande is.
quote:Wat ik zie is een botsing van karakters, LV is wellicht wat barser dan je gewend bent, en jij wat meer een 'zuiger' dan hij gewend is in zijn forum.
quote:Laat elkaar gewoon met rust.
Niet alles hoeft tot in de hoogste boomtak te worden uitgevochten, soms is het verstandiger om het gewoon even te laten.
quote:Ik weet dat je graag de grenzen verkent en dat is je goed recht, maar niet alles hoeft tot in den treure zo hoog gespeeld te worden, het is geen rechtszaal, maar gewoon FOK!
quote:Water bij de wijn enzo.
[/Kofi Ananmodus]
DAM, ik heb jou topic gesloten omdat ik vind dat jou topic die je zelf bent gestart, niet kan staven aan de hand van bronnen. Aan een artikel in bv clarin.com hebben we natuurlijk niet veel. Een krant kan publiceren wat hij wil. (ik weet dat Clarin een gerenomeerde krant is in Arg. )quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd waarom mijn topic gesloten is en welke bronnen geen bron hebben en waarom die niet goed zijn
Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Oversight het volgende:
[quote]JIJ komt hiet toch ook steeds weer terug?
In feite alle artikelen. Leuk en interessant om te lezen dat wel , maar de geloofwaardigheid is nihil. Maar goed, geloof wat je wilt geloven, dat is gelukkig aan een ieder om dat zelf te bepalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke artikelen voldoen niet aan jou criteria?
Beste DAM, ik zal het overwegen. Ik zal het je zsm laten weten. Verder beloof ik niks.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan haal je dat over Hitler weg en gooi je de topic weer open.
Die ontsierende noot is weggehaald.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Floripas het volgende:
De grootste zak uit de geschiedenis
Deze ontsierende noot mag wel weg uit mijn mooie topic.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
quote:En trouwens, waar bemoei jij je mee? Jou is dus niets gevraagd. Dus gewoon je kop mond houden als je er niets mee te maken hebt![]()
Kijk OS, een ding is duidelijk. Wij zijn er voor de users. Niet 1 user maar voor alle users die op C&H zitten. Onze taak als mod is het leefbaar houden van C&H. Ik en L_V doen ons best om dat naar beste overtuiging uit te voeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat sommigen een verkeerd beeld hebben van de taak die ze uitvoeren.
En dat blijven ze dan ook laten zien:
[..]
Doe je taak met overtuiging, of zoek een besloten forum om te modden.
Het was een leuk topic tot " een mod" zich ermee ging bemoeien....
[..]
... tot zover het discussieforum.
JIJ sluit een topic, TS stelt je (zeer terechte) vragen, en hoopt hardop dat LV zich er niet mee bemoeit....
Dat kan hij natuurlijk niet laten......
Dan vind ik dat ik hem best even op zijn zeur en drein toontje mag wijzen.....
Ik ben immers een C&H user, en vind het niet leuk als de moderators van mijn forum zo omgaan met een user die een leuk topic opent....
Of is Feedback daar de verkeerde plek voor ?
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop dat je me een beetje begrijpt OS.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Oversight, check je mail. Heb besloten je direct te mailen.
Ik hou meer van de directe methode![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:38 schreef Oversight het volgende:
En beantwoord!
Mag L_V nu weer buiten komen spelen ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef Oversight het volgende:
De user wordt hier gewoon op een hele vervelende manier ontmoedigd, op z'n zachtst gezegd!
Ja hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Yoghurt #503
Mag die dicht?
Wat is er loos? Het zou wel handig zijn als je iets neerzet meer dan een oordeel in FBquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Martijn_77, wat ben jij een triest mannetje...
Ach er is een disussie gaande in een topic en hij vind het nodig om alle replies te editten en wat uiteindelijk resulteerd in een niet onderbouwde weekban...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er loos? Het zou wel handig zijn als je iets neerzet meer dan een oordeel in FB![]()
Tsja, ik kan niet normaal meer reageren in het topic... waar anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ga hier vrolijk verder.
Mail, forum@fok.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet normaal meer reageren in het topic... waar anders?
Ik heb geen mail van je gezien terwijl er driftig gemailed werd. Probeer het eens naar dagonet@gmail.com?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
krijg replies dat die niet aankomen...
Welk topic?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach er is een disussie gaande in een topic en hij vind het nodig om alle replies te editten en wat uiteindelijk resulteerd in een niet onderbouwde weekban...
Niet in C&H, in CUL.quote:
Wat doet het dan hier?quote:
Geen idee, vandaar dat ik hem ook naar de mail verwees.quote:
Ik werd verkeerd voorgezegdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sleutel, sleutel. Zo. En beter opletten voortaan he?
Nee. Al die lentekriebels en nestingsdrang van de vrouwen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:19 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen L_V.Vind je het ook zo fijn dat het lente is?
![]()
Ben je ongesteld, ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Al die lentekriebels en nestingsdrang van de vrouwen...
Ik heb het gevraagd in DIG, kijken of zij het goed vinden. Ik ben benieuwd naar wat dat ding nu is. Lijkt mij iets wat men gebruikte in het leger als ik zo afga op de kleuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:47 schreef devzero het volgende:
Hoewel dit topic in DIG staat, heb ik toch het idee dat lezers in dit forum misschien betere ideeen hebben: Wat is dit voor apparaat?
Dit is niet bedoeld als topic spam, ik ben gewoon heel erg benieuwd.
Zou je dat misschien willen doen? DrW. is goed bezig de laatste tijd, en als jij daar ook een klein steentje aan kan bijdragen door wat leestips te verschaffen, is dat nooit verkeerd toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wellicht kan Lord_Vetinari hem wat leestips geven?
De anatomie van het fascisme
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik heb geen boeken(tips) over de achtergronden van dergelijke stromingen. Ik heb alleen boeken(tips) over wat er van dergelijke stromingen wordt als we ze hun gang laten gaan. Dergelijke boeken zijn meer het terrein van politicologen dan van historici.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zou je dat misschien willen doen? DrW. is goed bezig de laatste tijd, en als jij daar ook een klein steentje aan kan bijdragen door wat leestips te verschaffen, is dat nooit verkeerd toch?![]()
Ow ok, dat is niet anders dan, bedankt voor de aandacht i.i.g.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik heb geen boeken(tips) over de achtergronden van dergelijke stromingen. Ik heb alleen boeken(tips) over wat er van dergelijke stromingen wordt als we ze hun gang laten gaan. Dergelijke boeken zijn meer het terrein van politicologen dan van historici.
Ik zal vragen of ze hem willen hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef OllieA het volgende:
Als je het een nutteloze topickick vindt, L_V zou je het topic dan geopend naar TTK willen verplaatsen? Misschien zien AR of Isabeau er wel iets in, zoniet kunnen die hem sluiten.
Met mijn dank.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ze hem willen hebben.
Afgezien van het feit dat dit een onnodige FB is, lijkt het me wel handig zo af en toe de nummering even op orde te brengen. Als je de FB-topics terugleest, zul je zien, dat er erg slordig met nieuwe topics wordt omgesprongen qua nummering. Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen. En maakt het wat uit?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor jarige Jobs # 525
Raad je plaatje (525) voor veelplegers...
Raad je Plaatje voor Paashazen #526
Dit laatste topic was dus niet onterecht #527 genoemd door mij. Als je dus zonodig de nummering van een topic had willen veranderen, zou ik toch voor die van het middelste topic gekozen hebben![]()
Tja we zijn ook maar dummies natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dit een onnodige FB is, lijkt het me wel handig zo af en toe de nummering even op orde te brengen. Als je de FB-topics terugleest, zul je zien, dat er erg slordig met nieuwe topics wordt omgesprongen qua nummering. Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen. En maakt het wat uit?
Blijkbaar kan jij het al helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen.
Het maakt jou kennelijk alleen maar wat uit als het jou uitkomt.quote:En maakt het wat uit?
Overal van afblijven, L_V, da's het beste. Maar dat had ik geloof ik al eens gezegd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dit een onnodige FB is, lijkt het me wel handig zo af en toe de nummering even op orde te brengen. Als je de FB-topics terugleest, zul je zien, dat er erg slordig met nieuwe topics wordt omgesprongen qua nummering. Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen. En maakt het wat uit?
Dan krijg ik hem net zo hard terug met de opmerking 'Hou je onzin bij je'. Als het een nieuws-item is, open er dan een topic in NWS over.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Waarom is het topic over de gele kabouters gesloten en verwezen naar ONZ? Die kabouters duiken wel degelijk her en der op in het land. Misschien kan het topic opgeschoond naar GC?
Als er wat beter gemodereerd was, had het geen onzintopic hoeven worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan krijg ik hem net zo hard terug met de opmerking 'Hou je onzin bij je'. Als het een nieuws-item is, open er dan een topic in NWS over.
Je zin niet krijgen heeft niks met goed of slecht modereren te maken. Het topic was vanaf het begin kansloos, omdat het om te beginnen al in het verkeerde forum stond.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er wat beter gemodereerd was, had het geen onzintopic hoeven worden.
Tja, maar dat geldt voor geheel Fok!, zo langzamerhand.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als er wat beter gemodereerd was, had het geen onzintopic hoeven worden.
En een moderator had het een schopje kunnen geven naar het juiste forum. Dat is ook modereren.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zin niet krijgen heeft niks met goed of slecht modereren te maken. Het topic was vanaf het begin kansloos, omdat het om te beginnen al in het verkeerde forum stond.
Zoals al eerder gezegd: Dan was het net zo hard terug gekomen.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een moderator had het een schopje kunnen geven naar het juiste forum. Dat is ook modereren.
Feel free to leave and start your own...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Tja, maar dat geldt voor geheel Fok!, zo langzamerhand.
iemand uit 1750 hoort in c&hquote:Op zondag 30 april 2006 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar de reeks is over, uit en afgelopen. Plaats haar in B&H? Of FTR?
Waarom? Er zijn ook Babes & Hunks uit eerdere eeuwen, hoor.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn ook Babes & Hunks uit eerdere eeuwen, hoor.
quote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Smaken verschillen...
See? Problem solvedquote:Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]![]()
maar dat is niet de reden voor t topic.
t gaat om de vrouw haar historisch belang evt met literaire werken, dus TTK is evt mogelijk
Ga even op de FB zieken hé.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef Loedertje het volgende:
Aandachtspuntje.. "getal van 6 miljoen doden allang bijgesteld"
quote:
Ook al zou ik niet nuchter zijn, bij een user zoals jij wordt een ieder direct nuchter.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]Aan je reactie te zien ben je nu al niet nuchter meer
Ik heb er een aantal 640x480 foto's van genomen,quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hm, moeilijk. Ik denk dat je in LIF meer hobbyisten tegenkomt en in WGR meer mensen die verstand hebben van waardebepaling. Open het hier maar, als het niet loopt geef ik het wel een zetje naar een ander forum.
Mods bannen niet, Ryan, dat weet jij ook wel. Mods geven alleen gedrag aan en de FA's besluiten of het op basis daarvan tot een ban komt.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Waar was die ban nou voor nodig Lord_vetenari? Leg dat eens uit aub.
Ja, bannen op instigatie van jou dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mods bannen niet, Ryan, dat weet jij ook wel. Mods geven alleen gedrag aan en de FA's besluiten of het op basis daarvan tot een ban komt.
Voel je vrij een nieuw topic te openen, met een zinnige OP. Die dus niet uitlokt tot het soort puberale reacties uit het gesloten topic.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef MrBean het volgende:
Jammer.
Het gaat om de toonzetting.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
Indrukwekkende prestaties van Duitsland
Waarom moet dat topic dicht?
Ik bedoel..het is niet te ontkennen dat ze een geweldige leger hadden..
Dat neemt niet weg dat er best gepraat mag worden over de strategische kant van de zaak. Dat zou je over bijvoorbeeld Napoleon ook kunnen doen. De Duitse opmars is begrijpelijkerwijs nog een zeer gevoelig onderwerp vanwege de gruwelen die door de moderne tijd en de eugenistische hype mogelijk werden gemaakt - en doordat het kort genoeg geleden is dat er nog slachtoffers en hun directe familie in leven zijn. Over enkele decennia zal dat anders zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
Om nu een topic te openen hoe geweldig de duitse opmars wel nu was![]()
Misschien was het inderdaad zo, maar de verschrikkelijkheden van die oorlogen overstemt het "grootse".
Topics waar niks in gebeurt zakken vanzelf weg. Maar het is handiger en duidelijker om dan voor een spin off een apart topic te maken. Op die manier trek je namelijk mensen die wel geïnteresseerd zijn in het spin-off onderwerp (in dit geval Achnaton), maar die het oorspronkelijke onderwerp (mummies) niet interesseert. Deze mensen komen dus niet in de Achnaton discussie terecht omdat de TT zegt, dat het topic over mummies gaat. De kans dat je dus met een spin off topic vers bloed aantrekt is wat groter. Vandaar.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:32 schreef Djaser het volgende:
Zeg LV is die bijsturing van dat topic over de vallei der koningen wel noodzakelijk? Er postte voordat Achnaton ter sprake kwam geen hond, nu is er tenminste een discussie.
.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Natalie het volgende:
Dit topic loopt voor geen meter en begint een tweede Feedback te worden. We verhuizen de boel daar dus weer naartoe. (Scheelt ook weer in de onnodige sticky's die tenkoste gaan van onze index)
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:
Laten we wat rust brengen in RJPvD en in C&H en vooruit kijken.
quote:Scrut, gedaan hoor!
We hebben het achter de schermen bij de FA's neergelegd. Zodra daar actie / reactie op is, gaan we kijken wat we verder met dat topic doen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Viajero het volgende:
Hoi Natalie,
Is het niet mogelijk het topic
Waarom zijn Joden succesvol
weer te openen maar dan met een ban voor KirmiziBeyaz? Het is een interessant topic, spijtig dat het door een trol die gewoon feiten negeert en LXIV die daar te fel op reageert verpest wordt..
Het wordt steeds beter hier op C&H. En sommigen vragen zich af hoe het komt dat het geen populair subforum is. Omdat je van alle kanten de mond gesnoerd probeert te worden, door zowel mods als users, als je een ietwat afwijkende mening hebt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Viajero het volgende:
Hoi Natalie,
Is het niet mogelijk het topic
weer te openen maar dan met een ban voor KirmiziBeyaz? Het is een interessant topic, spijtig dat het door een trol die gewoon feiten negeert en LXIV die daar te fel op reageert verpest wordt..
Ja, maar jij bent een moslim. En die zijn bij voorbaat niet te vertrouwen als het onderwerp over joden gaatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op dezelfde manier waarop al eerder mensen zijn geband voor vermeende holocaustontkenning.
Ik hoef niet eens namen te noemen waarschijnlijk. De betreffende persoon staat al wijd en breed bekend voor dit soort acties.![]()
Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.
Ik kies juist helemaal geen partij, ik vind je toevoeging in je post gewoon niet ter zaken doend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.
Ik begrijp de hele ophef uberhaupt niet. LXIV geeft zijn mening over joden als volk/gelovigen en ik geef mijn mening daarover. LXIV gaat zelfs zover om te stellen dat joden van nature intelligenter zijn, wat eigenlijk een veel groter discussiepunt zou moeten zijn dan mijn mening, en ik ga daar tegenin.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertel me liever hoe we dat topic weer open krijgen zonder een één-tweetje dat het hele topic smoort.
Je mag het probleem bagatelliseren wat je wilt. Feit blijft dat deze jongen ronduit zegt dat het in de genen van joden zit dat ze intelligenter zijn. Feit blijft dat volgens deze jongen de prestaties weer terug te herleiden zijn naar de van nature intelligente aard van joden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Het topic ging over of een bepaalde cultuur invloed heeft op prestaties.
Ik persoonlijk ga altijd uit van de gelijkheid van alle mensen. Dan strookt een opmerking als "joden zijn van nature intelligenter dan..." daar niet mee. Ik krijg bibbers van mensen die menen dat hun "soort" van nature intelligenter/beter/mooier is dan een ander, juist omdat de nazi's zich hier ook aan schuldig maken en maakten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Het liefst gooi ik dat topic weer open btw.
Maar goed, als jullie dan vrolijk verder gaan op die manier waarop het tot nu toe ging, dan zie ik daar geen heil in. Dus zeg 't maar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?
Ik noem hem al Kermit sinds hij op FOK! zitquote:
Nou,nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kermit is dan ook de meest begeerlijke muppet van allen![]()
Maar goed, maak je eens nuttigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kermit is dan ook de meest begeerlijke muppet van allen![]()
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne ik hou van je.
Bedankt Natalie, maar ik maak er vandaag een zootje van. Die van pos schijnt ook nog eens eerder te zijn, dus die van mij mag dichtquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef Natalie het volgende:
All done, Scrut!
Volgende keer het telraampje gebruiken
Is dicht. Misschien een goed idee om degene die de laatste post in het voorgaande topic zet, het nieuwe topic te laten openen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bedankt Natalie, maar ik maak er vandaag een zootje van. Die van pos schijnt ook nog eens eerder te zijn, dus die van mij mag dichtIk zal volgende keer beter opletten.
Dat hebben we wel een tijdje zo gedaan maar omdat het voorkomt dat die betreffende user vergeet een volgend topic te openen of dat dat net de laatste post van die user is voordat hij/zij offline gaat, zijn we weer in ons oude patroon vervallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dicht. Misschien een goed idee om degene die de laatste post in het voorgaande topic zet, het nieuwe topic te laten openen?
Tja, dat jullie nou off-topic blijven gaan...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Drugshond het volgende:
De ME 262 straaljager
Topic kan wel een nieuwe TT gebruiken. Discussie gaat veel breder dan de ME-262 alleen.
Wapentechnologie spreekt meer mensen aan.quote:
Mij niet. Bovendien beperkt het zich dan weer. Nu kunnen alle innovaties erinquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wapentechnologie spreekt meer mensen aan.
Eh... *kuch*... ---> Biografie? Vraag hem hier aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, maak je eens nuttig
Informatie over Mustafa Kemal tijdens 14-18
Ik heb alleen summiere informatie over zijn Gallipoli tijd, maar er moet veel meer zijn.
Ja, in het Turks, en laat ik dat nou net niet beheersen
Oh ja?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef McCarthy het volgende:
ik ben serieus aan het discusieren
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
alle domme joden zijn in de gaskamer gegaan of hebben hun cultuur op gegeven en zijn op gegaan in de domme massa.
Ja ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef McCarthy het volgende:
ik ga mijn argumenten niet spellen. Ik verwacht wat meedenkendheid van het publiek.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef McCarthy het volgende:
Verder neem ik kunstenaars, filosofen en schrijvers niet zo serieus.
Doe jij dat dan ook even.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef McCarthy het volgende:
ik ga mijn argumenten niet spellen. Ik verwacht wat meedenkendheid van het publiek.
Tja, maar een discussie of iets of iemand links of rechts is (in welke periode dan ook) is niet echt een HOC discussie. Je ontkomt er namelijk niet aan, daarnaar te kijken met de huidige ogen. Ik denk dat je in POL meer kans hebt op een zinnige discussie, maar we zullen zien, wat het overleg oplevertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:
Ah, ok.
Ik vind het ook oke als het topic tot de GPV (en AOV) beperkt blijft. Knip dan ff het stuk van de andere partijen eraf. Ik poste juist in HOC om zo het hedendaags links/rechts te voorkomen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:26 schreef decock het volgende:
Ik ga niet on gestudeerd de geschiedenis herschrijven, in mijn eigen vrije tijd, omdat je en de zijne geen zak te doen hebben
quote:en een beetje met mij de draak lopen te steken. Dan heb je aan mij een kwaaje. Ik ga me niet verdiepen in de oprichting van de joodse staat als ik daar voor niet betaald krijg of enig belang bij heb, weltrusten.. Zoveel weet ik wel van het kapitalisme en het Jodendom... Hoi![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:07 schreef Natalie het volgende:
Ad HOC it wil be
Maar zover is het nog niet.
Vriendelijke vraag kun je de dubbelpost van mij verwijderen in topic cijfers H.?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Lees de OP van dat topic maar
Kunnen die centraal topics dan niet boven? Een topic als simpele HOC vragen zou juist bovenaan moeten zodat niet vaste bezoekers makkelijk dat topic kunnen vinden. Het zou dit forum wel wat laagdrempeliger en makkelijker te overzien, maken voor de users die hier niet vaak komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is al een tijdje hoor. En sticky's zitten nog steeds bovenaan, alleen [Centrale] Topics hangen onderaan de lijst. Het is wat overzichtelijker, namelijk. Als je ze niet groepeert, gaan ze dwars door de lijst met actieve topics zwerven en kunnen de vaste posters ze moeilijker vinden.
Bovenaan staan de sticky topics, en eigenlijk zijn dat er momenteel al teveel naar mijn idee. 't Gaat ten kostte van de HOC-index om teveel topics bovenaan vast te pinnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kunnen die centraal topics dan niet boven? Een topic als simpele HOC vragen zou juist bovenaan moeten zodat niet vaste bezoekers makkelijk dat topic kunnen vinden. Het zou dit forum wel wat laagdrempeliger en makkelijker te overzien, maken voor de users die hier niet vaak komen.
Het gaat meer om het vernieuwen van de tekst, het verzinnen van een nieuwe tekst zodat het volkslied "weer even mee kan". Dus inplaats van verwijzingen naar "Duitsen bloed" en "de koning van Hispanje" en meer eigentijdse tekst. Of moet ik daarvoor in TTK zijn?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef Napalm het volgende:
Wat is je insteek, geschiedenis (HOC), moderne normen en waarden (POL, WFL), taalkundige modernisering (TTK)?
Ik zal er nog eens serieus over nadenken... vrees ook dat 't op Fok! wel eens een vreemde discussie zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:55 schreef Natalie het volgende:
Mijn voorganger heeft gelijk. Het ligt helemaal aan de insteek die je voor ogen hebt. Is het je bedoeling om het Wilhelmus te posten, en proberen het een en ander aan te passen zodat ie het verleden in ere houdt, maar door de update beter bij onze huidige samenleving past (of iets in die strekking), dan moet je hier zijn.
Wil je de hele tekst omgooien en ben je op zoek naar goede (rijm) woorden of andere taalkundige foefjes, dan is TTK de juiste plaats.
Persoonlijk zou ik hem niet in POL (te politiek gericht, heeft niets met het Wilhelmus te maken) of in WFL (tenzij je erover wil filosoferen) zetten.
GC is niet het juiste forum als je er een serieus topic van wilt maken. Spijtig te zeggen vrees ik voor "Weg met het koningshuis-reacties' als je dat gaat doen.
Grin, tuurlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef pyl het volgende:
Natalie, zou jij ons - en met name de veelgeplaagde Z - een plezier willen doen door het cijfer 612 in de TT van de lopende RJPvD-aflevering te veranderen in 613?![]()
Nee, maar we zitten nu wel aan deel 2, tuuk is WO1 een HOC onderwerp, maar de hele fum om de uitzending in HOC ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:24 schreef SCH het volgende:
J a tuurlijk, het was toch geen onzin lieversd
Zei de man die vond dat ik al m'n WO1 items maar in één centraal topic moest doenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Och, misschien maakt het HOC minder dan 'op sterven na dood', he? Alle kleine beetjes helpen. Tenslotte missen we alle users die nu in het 90 subforum posten ook al.
Appels <-> peren. Jouw WO1 topics zijn meestal leuke weetjes. Dingen waar zelden veel op gereageerd wordt. Leuk om te weten, interessant om te lezen, maar zelden om over te discussieren, puur omdat het weetjes zijn. Dat er weer een van de laatste soldaten dood is, bijvoorbeeld. Dat is leuk om te weten, maar je kunt er weinig discussie over voeren, denk ik.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zei de man die vond dat ik al m'n WO1 items maar in één centraal topic moest doen
Mja, dat het daar vol topics staan die naar ons idee hier horenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef yvonne het volgende:
En als je goed kijkt hoe en wat er gebeurt in het 90's forum, dan doe je toch zat ideëen op om de boel op te spicen in HOC?
90-forum blijft toch niet eeuwig?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mja, dat het daar vol topics staan die naar ons idee hier horen
Daarmee aantonend dat 90's dus een overbodig forum is?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
Als 90 straks dichtgaat haal je die topics toch hierheen
Had je al die topics hier willen starten dan? en had je dan zo'n groot publiek gehad?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Daarmee aantonend dat 90's dus een overbodig forum is?
Wat is dan het verschil met de topics alsnog hierheen halen als 90 dichtgaat?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
Had je al die topics hier willen starten dan? en had je dan zo'n groot publiek gehad?
Dat mensen die in hun MyAT hebben en zo wellicht vaker in HOC gaan kijken omdat ze doorhebben dat dat soort topics hier ook kunnen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met de topics alsnog hierheen halen als 90 dichtgaat?
Het was toch heel tijdelijk in verband met de 3FM-week, volgens mij moet het eigenlijk al snel weer dicht en de leukste hierheen, maar of dat er nou zoveel zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Was het dan niet aardiger geweest, als deze hele toestand gewoon met een grote campagne direct in HOC was gestart? Dan hadden we direct mensen hier gehad en niet via een omweg.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
Dat mensen die in hun MyAT hebben en zo wellicht vaker in HOC gaan kijken omdat ze doorhebben dat dat soort topics hier ook kunnen?
wellicht in een ideale situatie.. maar dit was pr-technisch den ik voor FOK! de beste optie ook.. ivm de samenwerking met 3FM is een apart forum ook wel handig. En je moet niet vergeten dat de 90's-onderwerpen niet de onderwerpen zijn die hier tot nu toe veel besproken worden..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Was het dan niet aardiger geweest, als deze hele toestand gewoon met een grote campagne direct in HOC was gestart? Dan hadden we direct mensen hier gehad en niet via een omweg.
Non-argument. Elke user kan hier een 90 topic openen. Het verbaast me uitermate dat ze het wel doen in 90s, trouwens.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
wellicht in een ideale situatie.. maar dit was pr-technisch den ik voor FOK! de beste optie ook.. ivm de samenwerking met 3FM is een apart forum ook wel handig. En je moet niet vergeten dat de 90's-onderwerpen niet de onderwerpen zijn die hier tot nu toe veel besproken worden..
Kennelijk is niet bekend dat dat hier ook kan. of straalt dit subforum iets uit waardoor dat niet gebeurdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Non-argument. Elke user kan hier een 90 topic openen. Het verbaast me uitermate dat ze het wel doen in 90s, trouwens.
Het is iig een mooi punt om aan te grijpen om HOC actiever te krijgen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef Natalie het volgende:
90's klinkt hipper. Het is niet iets wat mensen meteen met historie of cultuur associeren, terwijl HOC natuurlijk 'geschiedenis in de breedste zin is'.
Het niveau bewust hoog houden heeft geen zin in HOC, om de eenvoudige reden dat er op FOK! hoofdzakelijk jonge mensen zitten, voor wie de jaren 80 al geschiedenis is. Daarom hadden topics als in 90's staan een goede aanvullingen en wellicht schopje in de goede richting kunnen zijn.
Tuurlijk kan je ze na sluiting naar HOC halen. Zien of het hier kan opbloeien, maar dan moeten we wel allen de schouders onder zetten. Anders vrees ik dat ze snel uitgebloeid zijn.
Euhm nee, zelfde doen we a ltijden met zaken als EK, WK, OS, de topics die blijven lopen gaan niet mee het archief in.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |