abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 13:41:12 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_34611506
Feedback C&H : Waar L_V verlaten is door nuon...

Game on!

[ Bericht 5% gewijzigd door Oversight op 31-01-2006 16:46:57 ]
◢◤
pi_34611540
Zit er iemand anders met delete-bevoegdheden te deleten dan btw??? Ik vind het toch wel opmerkelijk iig.
I´m back.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:45:07 #3
19194 Oversight
◢◤
pi_34611612
openstaande vragen uit vorige deel:
quote:
Smileygebruik op Fok!

Verzoek schopje terug naar C&H.

ik ben het NIET eens met de ongevraagde actie, en het gebrek aan reden.

INHOUDELIJKE feedback zou leuk zijn....
En ook nog onbeantwoord:
quote:
Cultuur op Fok

en déze is al hélemaal niet weg te denken uit C&H,...

Kom eens met een reden om te sluiten ?

en dan iets duidelijker zijn dan bij Cultuur hier op Fok!
◢◤
pi_34611618
Ryan3, ik ben het iig niet.

Oversight, kap eens met die onzin. Zoals L_V al zegt is zo'n topic niet gewenst in C&H. Het openen van een tweede topic in afwachting van antwoord op de eerste is al helemaal niet de bedoeling. En dat weet je. Heb geen zin om deze discussie nogmaals met je te voeren.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:46:50 #5
19194 Oversight
◢◤
pi_34611651
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:

Oversight, kap eens met die onzin. Zoals L_V al zegt is zo'n topic niet gewenst in C&H.
over welke van de 4 heb jij het nu ?

Lijkt muggeziften, maar is belangrijk als je ze allemaal gezien hebt, en de reden van het slotje.... ( doei)
quote:
Het openen van een tweede topic in afwachting van antwoord op de eerste is al helemaal niet de bedoeling. En dat weet je.
Het sluiten zonder vermelding van reden is helemaal niet de bedoeling, dat weet hij.
quote:
Heb geen zin om deze discussie nogmaals met je te voeren.
Voer 'm dan met de schuldige in deze: L_V

Het sluiten zonder reden te noemen is de oorzaak, ik zal er NIET nog een openen , maar verwacht dan wél antwoorden in feedback, en die krijg ik oók niet....
◢◤
pi_34611729
Dat moet je wat meer geduld hebben.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:50:03 #7
19194 Oversight
◢◤
pi_34611752
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Natalie het volgende:
Dat moet je wat meer geduld hebben.
Als ik lees dat er iemand mee bezig is heb ik alle geduld van de wereld.

maar uiteindelijk verwacht ik antwoorden. en wel van LV.

ga jij erin duiken ?
◢◤
pi_34611782
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Mm, vreemde zaak dan.
I´m back.
pi_34611921
Eey Oversight word je zelf ook niet knetterleip van al die smileys en dat eeuwige gezeik in de diverse feedbacktopics?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:56:57 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34611963
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, vreemde zaak dan.
Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 30 januari 2006 @ 13:58:40 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_34612005
De vragen even op een rijtje:

Smileygebruik op Fok! waarom wordt deze ongevraagd vanuit C&H gekickt ?

Cultuur op Fok waarom moest dit dicht, en wanneer vertelt iemand LV over het plaatsen van een reden bij het slotje?

Feedback C&H : Waar L_V verlaten is door nuon... waarom moet een MOD vervallen in persoonlijke beledigingen?

Ik verwacht overigens een publiekelijke RECTIFICATIE over
mijn leeftijd...

om het overzichtelijk te houden zal ik afwachten tot deze beantwoord zijn....

◢◤
pi_34612174
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?
Nou nee, dacht het niet, ik zit wat anders te doen en heb die post later nog eens doorgelezen, toen-ie er al stond, op het forum... Vreemd.
I´m back.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:05:35 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_34612183
Die opmerking over jouw leeftijdgerelateerde iq lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:55:21 #14
66444 Lord_Vetinari
pi_34613735
Oversight, ik ga niet met je in discussie. Je topic is verplaatst omdat het geen C&H topic is en je topics zijn gesloten omdat het geen C&H topics zijn. Ik heb de FAQ voor je gequote waaruit duidelijk blijkt dat het geen C&H topics zijn. Einde discussie, einde FB wat dit onderwerp betreft.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:32:03 #15
19194 Oversight
◢◤
pi_34614795
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
Watje !
quote:
Je topic is verplaatst omdat het geen C&H topic is
Dáár ben ik het niet mee eens, wil je me informeren over de mogeljijkheden om jouw beslissing door een FA te laten toetsen op redelijkheid?
quote:
en je topics zijn gesloten omdat het geen C&H topics zijn.
: wees aub specifiek, dan kan ik je specifiek vertelen waarom je ernaast zit....
quote:
Ik heb de FAQ voor je gequote waaruit duidelijk blijkt dat het geen C&H topics zijn.
Ik heb diezelfde faq voor jou gequote, waaruit DUIDELIJKER blijkt dat het wél C&H topics zijn.
quote:
Einde discussie, einde FB wat dit onderwerp betreft.
Zó makkelijk kom je er niet vanaf lui kreng!!,.....

Ik verwacht antwoorden, en als je die niet kunt geven verwacht ik dat je mijn topics weer opent....

Nét zoals vannochtend,... ik wéét dat je het kan!

Eikel!
◢◤
  maandag 30 januari 2006 @ 15:33:37 #16
19194 Oversight
◢◤
pi_34614845
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Maerycke het volgende:
Die opmerking over jouw leeftijdgerelateerde iq lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd.
Dat was de vergelijking met personen die de holocaust ontkennen óók !
◢◤
  maandag 30 januari 2006 @ 15:47:02 #17
19194 Oversight
◢◤
pi_34615259
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
Dan heb jij vást al ergens aan aan FA gevraagd om dit verder op te pakken toch ?

mag ik weten welke ?

dan kan ik een mooie mail gaan voorbereiden met ál jouw vervelende ettergedrag onderstreept, en gaan we de strijd boven jouw hoofd aan,....

Laat je me nog even weten bij wie ik terecht kan ?

◢◤
  maandag 30 januari 2006 @ 16:14:22 #18
66444 Lord_Vetinari
pi_34616108
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Oversight het volgende:

[..]

Dan heb jij vást al ergens aan aan FA gevraagd om dit verder op te pakken toch ?

mag ik weten welke ?

dan kan ik een mooie mail gaan voorbereiden met ál jouw vervelende ettergedrag onderstreept, en gaan we de strijd boven jouw hoofd aan,....

Laat je me nog even weten bij wie ik terecht kan ?

Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:56:00 #19
19194 Oversight
◢◤
pi_34621148
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.
dank voor het eerste normale antwoord in tijden....

Ik neem het mee naar Feedback.

Is er al een woordvoerder aangewezen?

◢◤
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:34:25 #20
19194 Oversight
◢◤
pi_34652826
Nederlandse Cultuur

verzoek aanpassen TT ( spelfoutje )

Reeds gedaan OS.

[ Bericht 9% gewijzigd door ErwinRommel op 31-01-2006 17:36:02 ]
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:27:04 #21
19194 Oversight
◢◤
pi_34681805
Beste L-V, nog even naar aanleiding van jouw verzoek het volgende:

we hebben er op jouw advies " boven de schermen" even over gepraat in:

Is er al een woordvoerder aangewezen?

Omdat je me zo netjes naar de Fa's hebt verwezen wilde ik je achteraf nog even informeren over het resultaat...

We hebben een woordvoerder!

We zijn eruit!

Omdat we je niet meer zagen ga ik er vanuit dat je dit nog niet had gezien, en ik wilde niet dat je het van een ander zou horen....

Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen, laten we gewoon lief doen voor elkaar oke ?

Er zijn ook zaken die juist wel door een moderator beoordeeld, en daarna beargumenteerd moeten worden, zoals de reden van een gezet slotje.

Nu het vraagstuk van de smiley's definitief en voorgoed is opgelost, wil ik nog steeds het oorspronkelijke topic Cultuur op Fok dat ik in gedachten had graag kunnen openen in C&H, simpelweg omdat het daar hoort!

Nu zie ik twee opties, en hoor graag van jou als mod welke de beste is voor C&H,....

Optie 1: jij opent Cultuur op Fok weer.

Optie 2: ik open 'm opnieuw.

Ik wacht rustig op je beslissing, en vertrouw op je kundigheid in deze....

Aanvullend zie TR Nederlandse Cultuur

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 01-02-2006 16:32:59 ]
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:16:51 #22
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_34685533
OS, idd gewoon lief doen. Dan doen wij dat ook.
Jou vraag aan LV moet even wachten, die is er even niet.
Nu zie jij 2 opties. Prima. Optie 1 ga ik niet uitvoeren. Optie 2? je gaat je gang maar.
We komen er wel uit.

LV is er dus even niet dus moet je het met mij doen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:01:52 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_34688957
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
OS, idd gewoon lief doen. Dan doen wij dat ook.
Jou vraag aan LV moet even wachten, die is er even niet.
Nu zie jij 2 opties. Prima. Optie 1 ga ik niet uitvoeren. Optie 2? je gaat je gang maar.
We komen er wel uit.

Ik heb hélemaal geen haast hiermee,....

Ik wacht wel tot ie weer online is, ik wil in deze graag een antwoord van hem....

Alle respect voor jou, en jouw modschap hier, maar dit is iets tussen hem en mij.

Dank voor de info!
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:03:27 #24
19194 Oversight
◢◤
pi_34689022
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:

quote:
Aanvullend zie TR Nederlandse Cultuur
kun je dit oppakken ?

bij voorbaat dank.
◢◤
pi_34689560
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse. Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum, waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:36:02 #26
66444 Lord_Vetinari
pi_34690077
OS, Cultuur op Fok! is geen C&H topic. Dat lijkt me meer een GC topic. Cultuur in C&H staat voor Cultuur in de breedste zin van het woord, zoals je ook goed aangeeft in je Nederlandse Cultuur (waar overigens best over architectuur gepraat mag worden; de nederlandse bouwstijl en het nederlandse vergunningenbeleid zijn ook onderdeel van de Nederlandse cultuur, tenslotte).

Cultuur op Fok is te specifiek gericht op dit forum, C&H is veel breder dan dat.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:37:09 #27
66444 Lord_Vetinari
pi_34690116
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse. Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum, waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
Johan, hoezeer ik het ook met je eens moge zijn, volgens de FA's is het niet tegen de policy. Er is dus niets tegen te doen, qua modden. Ik kan alleen aan de CV&H users vragen om door de smileys heen te kijken en de posts verder op hun merites te beoordelen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:47:06 #28
19194 Oversight
◢◤
pi_34692742
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse.
Ben je nou Johan_de_With of mordicus.., of ben je schizofreen ?
quote:
Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum,
Time-out, mag ik een definitie van "de aard van dit forum" ?
quote:
waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.

In dit zinsverband had er "waar men geacht wordt met anderen" moeten staan m'n waarde tom-poes! enz....

Sorry,...
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:06:37 #29
19194 Oversight
◢◤
pi_34693657
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, Cultuur op Fok! is geen C&H topic.
Dát zijn we dus niet eens, ik ga je uitleggen waarom ik het juist in C&H wil hebben staan zodalijk.....
quote:
Dat lijkt me meer een GC topic.
Mij absoluut niet, en dat zou hier ook eigenlijk geen punt van gesprek hoeven zijn...
quote:
Cultuur in C&H staat voor Cultuur in de breedste zin van het woord, zoals je ook goed aangeeft in je Nederlandse Cultuur
Uitgerekend het topic waarin ik om letterlijk met jouw woorden te spreken

"Cultuur in de breedste zin van het woord" wil bespreken !!!! vind jij hier niet op zijn plek... ?

Dan verwacht ik een waterdicht argument !!!

Zie eerdere discussie Gratis Treinreizen [SLOT] ,

wat jij vindt doet in dit soort dingen NIET in eerste instantie ter zake.....

Het is porverdomme de user die bepaalt waar ie iets wil bespreken, en tenzij je écht een overduidelijke reden hebt om iets te kicken doe je dat NIET zonder overleg met TS, da' s gewoon een kwestie van respect!
quote:
(waar overigens best over architectuur gepraat mag worden; de nederlandse bouwstijl en het nederlandse vergunningenbeleid zijn ook onderdeel van de Nederlandse cultuur, tenslotte).
Godsallejezus-allah-boedha-yomanda!

Hoe DOM & BOT kun je nou eigenlijk zijn?

Léés jij de OP's en TR's eigenlijk wel, of vorm je een mening van de bedoeling van een topic aan de hand van de TT ?

Ik open Nederlandse Cultuur , en waarschuw in de OP netjes de users dat ik in dit topic verwachtingen heb, die netjes geformuleerd staan...... léés die even aub.....

Vanwege mijn voorbestemde discussierichting, meld ik onmiddelijk na het openen in een TR dat ik een extra oogje op de onderbouwing van iemands argumenten vraag in de op,...

Dát komt goed, dacht ik nog het is hier immers een serieus sub-forum...?

Dan maak ik de volgende dag een 2e TR aan, waarin ik je vraag op te treden tegen offtopic gedrag, en dan,...... en dan.... en dan.......gniffel,..... proesst!
quote:
Cultuur op Fok is te specifiek gericht op dit forum, C&H is veel breder dan dat.
C&H is bréder dan het Forum....

je hebt gelijk,... ik zie het nu pas... sorry.....

Wist je dat er medicatie bestaat tegen de symptomen die je vertoont ?

Neem gerust je tijd voor de antwoorden..... ik moet nu tóch eerst een schone onderbroek gaan aantrekken....

[ Bericht 4% gewijzigd door Oversight op 01-02-2006 23:34:46 ]
◢◤
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:09:27 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_34705954
OS, je praat over de cultuur OP FOK! Dat is geen C&H onderwerp. Je Nederlandse Cultuur onderwerp wel. Waarom ben je zo dwars en drammerig? Waar slaat dat op?
quote:
wat jij vindt doet in dit soort dingen NIET in eerste instantie ter zake.....
Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.
quote:
Het is porverdomme de user die bepaalt waar ie iets wil bespreken, en tenzij je écht een overduidelijke reden hebt om iets te kicken doe je dat NIET zonder overleg met TS, da' s gewoon een kwestie van respect!
En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora. Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum. Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic, Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt. Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic. Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.

Cultuur op Fok kan een prima discussie opleveren, misschien, alleen hoort het gewoon niet in C&H. Ook omdat het bereik van C&H qua users gewoon kleiner is. Als je er een serieuze en uitgebreide discussie over wilt, is GC een beter platform.
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:30:09 #31
19194 Oversight
◢◤
pi_34706976
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, je praat over de cultuur OP FOK! Dat is geen C&H onderwerp. Je Nederlandse Cultuur onderwerp wel. Waarom ben je zo dwars en drammerig? Waar slaat dat op?
L_V, je draait de zaken een beetje om.
quote:
Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.
[..]
Beste L_V, ik zal je taak nog even samenvatten, dan zien we vanzelf welk deel ervan je nog niet helemaal snapt.

Je bent Moderator geworden.

dat betekent dat je er een boel plichten bij hebt gekregen naar de users toe.

Je zult namelijk die acties moeten uitvoeren waarvoor je bent aangesteld, en dat is in 1e instantie het beoordelen van iemands Openingspost, om inhoudelijk te kijken of ie inhoudelijk aan de Policy voldoet.

daarna heb je de plicht om ervoor te zorgen dat die mensen die offtopic gaan op zo goed mogelijk te begeleiden om hen te laten inzien dat hun gedrag ongewenst is op Fok!

Het is nog steeds de TS, de user die bepaalt wát ie met een topic wil, wáár ie dat wil,... en op welke manier.

Als je er na deleten van offtopic posts niet in slaagt om het topic schoon te houden van dergelijke reacties omdat de offtopic users blijven trollen, dan kun jij ergens verdere maatregelen (laten) nemen tegen die offtopic users, daarvoor kun je bij de FA's terecht, die zullen je verder informeren over ban's en dergelijke...

Dán komt er een héle lange tijd helemaal niets......

Dán rest er nog een stukje "recht" dat jij als mod kunt laten gelden, namelijk het je bemoeien met forumbrede beleidszaken, maar dat doe je dus niet als mod "naar de user toe....."

Jouw inbreng over beleidsmatige zaken kun je kwijt bij diegenen die er iets mee kunnen, namelijk de FA's en A's.
quote:
En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora.
Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum.
1. het is niet de MOD die bepaalt welk topic er in welk sub-forum hoort te lopen, het is de user die die beslissing neemt.

2.
Als er een overduidelijke vergissing wordt gemaakt, en iemand biedt per ongeluk zijn cavia te koop aan in C&H, verwachten we natuurlijk wél van je dat je jouw hulp inzet om zo'n topic op de juiste plaats te krijgen...

3. Als je een mening hebt over een topic kun je die kwijt in Feedback, en de user daar naartoe uitnodigen in het topic, voor overleg bijvoorbeeld..... de user kan dan zijn bedoelingen uitleggen voor zover die niet uit de OP zijn gebleken...

4. Als je het niet eens bent met de mening van een user, maar je kunt niet verwijzen naar een regel uit de policy, lees policy en niet je eigen faq......, dan hoor je van het topic af te blijven, en met jouw leidinggevenden te overleggen over de te nemen acties......

5. Als je als Mod vind dat een topic zó ernstig buiten zijn plek is in jouw sub-forum, dan gooi je het op slot, en vermeld bij het slotje de reden dat je het dichtdeed.
De user kan dan Feedback ( voor zover jouw duidelijke sluit-reden nog ruimte voor interpretatie overliet) vragen in jouw FB gedeelte, en jij kunt je handelen nader toelichten.

6. Is een user het met jouw handelen niet eens vind ie vanzelf zán weg naar het "hogere Feedback" zoals je hebt kunnen zien...
quote:
Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic.
Je bent er dan ook welkom!
quote:
Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt.
Jullie mening hierover is niet relevant,... TS beslist in dit overduidelijke
geval!
quote:
Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic.
niet relevant, als er uit dat overleg een duidelijke reden was gebleken dan had die reden hier gestaan toch?
quote:
Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.
Proest..... een huidige user wél!
quote:
Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.
Als jij nou gewoon je werk gaat doen, en je niet bemoeit met dingen waar je als moderator niets mee te maken hebt zijn alle users blij!
quote:
Cultuur op Fok kan een prima discussie opleveren, misschien, alleen hoort het gewoon niet in C&H.
Dát maken wij nog wel uit !
quote:
Ook omdat het bereik van C&H qua users gewoon kleiner is.
Goed argument.... NOT !
quote:
Als je er een serieuze en uitgebreide discussie over wilt, is GC een beter platform.
Bedankt voor jouw mening, maar ik doe het liever HIER in C&H, omdat ik over cultuur wil praten, en dan tref ik HIER de kenners, die het woord cultuur in z'n juiste context kunnen waarderen....

@ Highlander:

Ik geef je bij deze toestemming om mijn "gebruiksaanwijzing voor de beginnende moderator" Crew-breed te gebruiken...

◢◤
pi_34707389
Ik snap de discussie niet, als die jongen nu graag een smiley voor aan de zin gebruikt dan doet-ie dat toch lekker. Het onderwerp dat hij wil aansnijden leent zich eerder voor GC, maar dat kun je vriendelijk uitleggen, me dunkt, alles in het nette en even goede vrinden.

Wat ik echter nog wel interessant vind om aan te snijden, ik weet niet of het kan, is het volgende: nav de discussie over Holocaustontkenning heb ik van de week nog eens wat in de search gekeken en ben ik best goede topics en discussies tegengekomen. C&H is alleen zo divers dat je je een breuk moet zoeken en door de diversiteit leent het zich ook niet direct tot geschiedkundige discussie. Alleen zij die de weg kennen, plaatsen hier topics. De vraag is: kun je Cultuur en spelletjes e.d. niet scheiden van Historie en aldus hiervan een echt geschiedenisforum maken. Er zijn bijv. interessante discussies of aanzetten daartoe over WO1 en -2 te vinden (toch, helaas eigenlijk, de hoofdmoot). Daarnaast zou het ook leuk zijn als de geschiedkundige moderators en overige belangstellenden bijv. die aanzetten tot discussie (ook over andere perioden dan de wereldoorlogen) zouden stimuleren door topics te openen waarin een bepaalde historische monografie (en de centrale these) wordt besproken. Cultuur kun je dan misschien bij TTK oid duwen. Wellicht is dit alles reeds aangesneden hoor; - ik vind het alleen zonde dat de geschiedenis, toch een perfect onderwerp voor achtergronden bij POL en NWS, zo stiefkinderlijk wordt benaderd...
I´m back.
pi_34707684
Goedemorgen, en wat is het hier weer gezellig.

Oversight, dat soort topics hebben altijd in GC gestaan omdat zaken over FOK!, de roddels, de meets, smiley-gebruik, de afkortingen, het ontstaan, kortom alles wat met het FOK!cultuurtje te maken heeft daar beter passen.

Daar kun je enorm over blijven vallen, je kunt er een principekwestie van maken, maar dat zijn wel de feiten.

Dus kom op, open het in GC en laat de discussie voor wat hij is.
Bovendien zul je zien dat het daar nog een stuk beter zal lopen, omdat in GC nu eenmaal meer mensen lezen en posten.

Toch
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:20:15 #34
19194 Oversight
◢◤
pi_34708077
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef shmoopy het volgende:
Goedemorgen, en wat is het hier weer gezellig.

Oversight, dat soort topics hebben altijd in GC gestaan omdat zaken over FOK!, de roddels, de meets, smiley-gebruik, de afkortingen, het ontstaan, kortom alles wat met het FOK!cultuurtje te maken heeft daar beter passen.

Daar kun je enorm over blijven vallen, je kunt er een principekwestie van maken, maar dat zijn wel de feiten.

Dus kom op, open het in GC en laat de discussie voor wat hij is.
Bovendien zul je zien dat het daar nog een stuk beter zal lopen, omdat in GC nu eenmaal meer mensen lezen en posten.

Toch
Lieve schmoops....

Het geet natuurlijk hélemaal niet om dat éne topic, het gaat om de kromme arumenten.

Als JIJ de discussie hierover zat bent, geef dat dan aan en ik houdt er onmiddlijk over op.

Natuurlijk zal deze discusie dan bij een volgend geval wéér op identieke wijze uit de klauwen lopen.....

Ik proef dat jullie "boven de schermen" mijn standpunt allang begrijpen, dus ik wil niet vervelend gaan lopen doen....

Maar duidelijkheid zou ook niet als storend worden ervaren.....

L_V , je ziet het, je gaat er mee wegkomen, ik zal mijn betoog hier verder staken.....

Je kent mijn standpunt, ik zal streng toezien op jouw gedrag!

◢◤
pi_34708314
Ik ben de discussie hierover inderdaad zat, lieve Oversight, maar dat is dan pech voor mij want zo sluit je een gesprek niet af, dus ik kijk echt wel wat er gaande is.

Wat ik zie is een botsing van karakters, LV is wellicht wat barser dan je gewend bent, en jij wat meer een 'zuiger' dan hij gewend is in zijn forum.

Laat elkaar gewoon met rust.

Niet alles hoeft tot in de hoogste boomtak te worden uitgevochten, soms is het verstandiger om het gewoon even te laten.
Ik weet dat je graag de grenzen verkent en dat is je goed recht, maar niet alles hoeft tot in den treure zo hoog gespeeld te worden, het is geen rechtszaal, maar gewoon FOK!

Water bij de wijn enzo.

[/Kofi Ananmodus]
  zondag 5 februari 2006 @ 00:36:32 #36
19194 Oversight
◢◤
pi_34747725
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben de discussie hierover inderdaad zat, lieve Oversight, maar dat is dan pech voor mij want zo sluit je een gesprek niet af, dus ik kijk echt wel wat er gaande is.
* Oversight vraagt ook niets méér dan dat.
quote:
Wat ik zie is een botsing van karakters, LV is wellicht wat barser dan je gewend bent, en jij wat meer een 'zuiger' dan hij gewend is in zijn forum.
...wat eigenlijk , true as it may be, geen enkele invloed zou mogen hebben op zijn mod-gedrag.
....of mijn reacties daarop.....
quote:
Laat elkaar gewoon met rust.

Niet alles hoeft tot in de hoogste boomtak te worden uitgevochten, soms is het verstandiger om het gewoon even te laten.
Duidelijk,....
quote:
Ik weet dat je graag de grenzen verkent en dat is je goed recht, maar niet alles hoeft tot in den treure zo hoog gespeeld te worden, het is geen rechtszaal, maar gewoon FOK!
T'is wél ff mijn FOK!, ... pottedikkie, grumblebumble.....
quote:
Water bij de wijn enzo.

[/Kofi Ananmodus]
Oke, ..

Vergeven en vergeten wat mij betreft.

[/ L_V vroeg om persoonlijke aandacht, en dat kon ie krijgenmodus]

* Oversight dankt de woordvoerder.

Tot volgende keer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 05-02-2006 02:30:50 ]
◢◤
pi_34871803
Ik ben benieuwd waarom mijn ropic gesloten is en welke bronnen geen bron hebben en waarom die niet goed zijn

Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34871911
-edit-

Dit hoort niet in FB

[ Bericht 94% gewijzigd door Lord_Vetinari op 08-02-2006 19:14:33 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:30:12 #39
110987 ErwinRommel
pi_34872227
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd waarom mijn topic gesloten is en welke bronnen geen bron hebben en waarom die niet goed zijn

Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
DAM, ik heb jou topic gesloten omdat ik vind dat jou topic die je zelf bent gestart, niet kan staven aan de hand van bronnen. Aan een artikel in bv clarin.com hebben we natuurlijk niet veel. Een krant kan publiceren wat hij wil. (ik weet dat Clarin een gerenomeerde krant is in Arg. )
Duidelijke bronvermelding over een onderwerp als dit vind ik zeer belangrijk. Mocht jij alsnog met een duidelijke bronvermelding komen dan ben ik niet de beroerdste om jou topic weer te heropenen.

Ben je daartoe in staat? Zo ja, dan mag het weer open wat mij betreft.
pi_34872319
Welke artikelen voldoen niet aan jou criteria?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:16:07 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_34873988
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
pi_34874092
Majesteitsmeervoud ook dus voortaan.

Gaat lekker met je
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:49:25 #43
19194 Oversight
◢◤
pi_34886318
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.

JIJ komt hiet toch ook steeds weer terug?

Ik weet nog wel een paar andere fora, je hoeft het maar te vragen hoor...
◢◤
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:17:13 #44
110987 ErwinRommel
pi_34897460
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Oversight het volgende:

[quote] JIJ komt hiet toch ook steeds weer terug?
Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?

En trouwens, waar bemoei jij je mee? Jou is dus niets gevraagd. Dus gewoon je kop mond houden als je er niets mee te maken hebt

[ Bericht 4% gewijzigd door ErwinRommel op 09-02-2006 18:12:52 ]
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:19:47 #45
110987 ErwinRommel
pi_34897559
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke artikelen voldoen niet aan jou criteria?
In feite alle artikelen. Leuk en interessant om te lezen dat wel , maar de geloofwaardigheid is nihil. Maar goed, geloof wat je wilt geloven, dat is gelukkig aan een ieder om dat zelf te bepalen.
pi_34900724
Ook de artikelen die volgens jou definitie wel on-topic zijn over opgepakte oorlogsmisdadigers.

Verder hebben (vrijwel) alle artikelen een bron. Dus ik zou graag willen weten welke niet voldoen aan je defenitie

Is het bijvoorbeeld het artikel dat ik hier aangehaald heb over Sakic ook niet goed?
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:58:10 #47
110987 ErwinRommel
pi_34901089
DAM, we hebben het over Hitler. In de door jou aangedragen artikelen is geen bewijs te vinden dat hij zou zijn gestorven in Argentinie.
Over de rest zul je mij niet horen, daar is een groot deel van waar.
pi_34901235
Dan haal je dat over Hitler weg en gooi je de topic weer open.

Verder vind ik de Hitler naar Argentinie gewoon ontopic maar dat is een andere discussie
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:11:09 #49
110987 ErwinRommel
pi_34901521
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan haal je dat over Hitler weg en gooi je de topic weer open.
Beste DAM, ik zal het overwegen. Ik zal het je zsm laten weten. Verder beloof ik niks.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:47:21 #50
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 10 februari 2006 @ 14:27:41 #51
110987 ErwinRommel
pi_34935839
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Floripas het volgende:
De grootste zak uit de geschiedenis

Deze ontsierende noot mag wel weg uit mijn mooie topic.
Die ontsierende noot is weggehaald.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:00:37 #52
19194 Oversight
◢◤
pi_34939180
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?
Nee, ik denk dat sommigen een verkeerd beeld hebben van de taak die ze uitvoeren.

En dat blijven ze dan ook laten zien:
quote:

Doe je taak met overtuiging, of zoek een besloten forum om te modden.

Het was een leuk topic tot " een mod" zich ermee ging bemoeien....
quote:
En trouwens, waar bemoei jij je mee? Jou is dus niets gevraagd. Dus gewoon je kop mond houden als je er niets mee te maken hebt
... tot zover het discussieforum.

JIJ sluit een topic, TS stelt je (zeer terechte) vragen, en hoopt hardop dat LV zich er niet mee bemoeit....

Dat kan hij natuurlijk niet laten......

Dan vind ik dat ik hem best even op zijn zeur en drein toontje mag wijzen.....

Ik ben immers een C&H user, en vind het niet leuk als de moderators van mijn forum zo omgaan met een user die een leuk topic opent....

Of is Feedback daar de verkeerde plek voor ?

◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:21:49 #53
110987 ErwinRommel
pi_34939929
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:00 schreef Oversight het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat sommigen een verkeerd beeld hebben van de taak die ze uitvoeren.

En dat blijven ze dan ook laten zien:
[..]

Doe je taak met overtuiging, of zoek een besloten forum om te modden.

Het was een leuk topic tot " een mod" zich ermee ging bemoeien....
[..]

... tot zover het discussieforum.

JIJ sluit een topic, TS stelt je (zeer terechte) vragen, en hoopt hardop dat LV zich er niet mee bemoeit....

Dat kan hij natuurlijk niet laten......

Dan vind ik dat ik hem best even op zijn zeur en drein toontje mag wijzen.....

Ik ben immers een C&H user, en vind het niet leuk als de moderators van mijn forum zo omgaan met een user die een leuk topic opent....

Of is Feedback daar de verkeerde plek voor ?

Kijk OS, een ding is duidelijk. Wij zijn er voor de users. Niet 1 user maar voor alle users die op C&H zitten. Onze taak als mod is het leefbaar houden van C&H. Ik en L_V doen ons best om dat naar beste overtuiging uit te voeren.
En tja, soms moet er helaas wel eens actie worden ondernomen. Wij doen dat liever niet, maar het is soms een noodzakelijk kwaad.

Ik sloot een topic omdat ik vond dat het nergens meer over ging. Ik was bereid DAM's topic weer te heropenen mits hij kwam met duidelijke bronnen aangaande dat betreffende topic. Dit heeft DAM niet gedaan, dus blijft het op slot.
Het is zijn recht om daarover te klagen in bv FB. Naar ik meen ben ik duidelijk geweest naar DAM.
Want kijk als een topic alleen nog maar kan voortbestaan over gelul als Aliens, X-files etc dan schiet dat natuurlijk ook niet op.
Ik hoop dat je me een beetje begrijpt OS.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:06:31 #54
19194 Oversight
◢◤
pi_34941498
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop dat je me een beetje begrijpt OS.
Ik denk eruit te kunnen opmaken dat je vind dat ik LV niet meer mag plagen zo kort na de laatste keer?

Ik ben blij dat er mods zijn, laat dat ff duidelijk zijn velen doen goed werk!

Er zijn er echter ook een paar die "hun" subforum hebben gegijzeld op een manier waarop het voor een groot deel van de gemiddelde users ontoegankelijk is geworden, omdat ze er gewoon worden weggepest.

Door de moderator notabene..... dan is er iets is met de cultuur als je het mij vraagt...

In dit topic doet TS veel moeite om antwoord te geven op de vragen die eigenlijk helemaal niet ter zake doen zoals hij zelf aangeeft, en LV blijft maar op een vervelende kleinerende manier zijn mening als feit presenteren, terwijl hij die mening van hem evenin kan onderbouwen.

En de overtuiging van een historicus of groepen daarvan geven eerder redelijke vermoedens van massahisterie door verkeerde interpretatie bovenop gemaakte fouten, ....dan dat ze als bewijs zouden kunnen dienen...

Nogmaals het gaat mij hier helemaal niet om het feit dat een mod beslist dat een topic op slot moest, de user weet FB wel te vinden, zie hier zijn terechte vragen.

Dat ie er nadrukkelijjk bij vermeld dat hij hoopt dat LV erbuiten blijft, zegt al een heleboel over hoe hij de feeback van LV in het verleden ervaren heeft, en dat op zich is al een feedbacktopic waard vind, vind je ook niet?

Dan kan LV het niet laten om deze opmerking te maken, nadat de user in kwestie het gore lef heeft gehad om in feedback vragen te stellen....
quote:
DAN vind ik het als C&H user noodzakelijk om dat even onder de aandacht te brengen, zodat jullie er wellicht inhoudelijk op kunnen terugkomen nadat jullie er samen over hebben gesproken.... (Feedback geven noemen ze dat), toch?

De user wordt hier gewoon op een hele vervelende manier ontmoedigd, op z'n zachtst gezegd!

En modden is meer dan dat.
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:49:30 #55
110987 ErwinRommel
pi_34942864
Oversight, check je mail. Heb besloten je direct te mailen.
Ik hou meer van de directe methode
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:13:55 #56
19194 Oversight
◢◤
pi_34947361
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Oversight, check je mail. Heb besloten je direct te mailen.
Ik hou meer van de directe methode
Ga ik nú lezen, hoewel ik er voorstander van ben om hier te kletsen en samen verder te komen.
◢◤
  vrijdag 10 februari 2006 @ 21:38:56 #57
19194 Oversight
◢◤
pi_34950430
En beantwoord!

Mag L_V nu weer buiten komen spelen ?
◢◤
  zondag 12 februari 2006 @ 16:59:28 #58
19194 Oversight
◢◤
pi_35004556
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 21:38 schreef Oversight het volgende:
En beantwoord!

Mag L_V nu weer buiten komen spelen ?
Is mijn antwoord wel aangekomen ?
◢◤
pi_35143378
Mijn antwoord op jouw mail staat in de box, dankjewel voor je moeite.
◢◤
pi_35144916
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef Oversight het volgende:

De user wordt hier gewoon op een hele vervelende manier ontmoedigd, op z'n zachtst gezegd!
Probleem opgelost, nieuwe ronde nieuwe kansen!
◢◤
pi_35258893
Kan je geen samenvatting geven van die mail Oversight
  maandag 20 februari 2006 @ 09:11:20 #62
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_35279296
wil iemand Raad je Plaatje # 498 voor bijna jubilarissen dichtgooien... dubbel..... bvd
Make love, not war ☮
pi_35399358
Mirage is bevallen

- Edit -

Gefeliciteerd

maar topicspammen mag niet.

[ Bericht 49% gewijzigd door Lord_Vetinari op 23-02-2006 12:41:13 ]
◢◤
pi_35545840
..krijg te horen dat ik een link naar een cultuurvideootje niet én in KLB én in dit forum kan plaatsen..

prima hoor, maar zou de oorspronkelijke posting dan wel mogen blijven staan? Nu is alles weg!

Heb geen link meer naar origineel, maar hier de KLB link:

En dit is wat we moeten respecteren??!!

thanks!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:46:53 #65
66444 Lord_Vetinari
pi_35556839
Um, nee. Als zowel in KLB als hier een mod je topic als spam betitelt, is het spam. En dat mag dus niet.
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:44:44 #67
66444 Lord_Vetinari
pi_35596155
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Yoghurt #503

Mag die dicht?
Ja hoor.
pi_35810393
Martijn_77, wat ben jij een triest mannetje...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:09:34 #69
110987 ErwinRommel
pi_35810511
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Martijn_77, wat ben jij een triest mannetje...
Wat is er loos? Het zou wel handig zijn als je iets neerzet meer dan een oordeel in FB
pi_35810563
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wat is er loos? Het zou wel handig zijn als je iets neerzet meer dan een oordeel in FB
Ach er is een disussie gaande in een topic en hij vind het nodig om alle replies te editten en wat uiteindelijk resulteerd in een niet onderbouwde weekban...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:11:34 #71
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35810587
Ja, ga hier vrolijk verder.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_35810635
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ga hier vrolijk verder.
Tsja, ik kan niet normaal meer reageren in het topic... waar anders?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:13:22 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35810650
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Tsja, ik kan niet normaal meer reageren in het topic... waar anders?
Mail, forum@fok.nl
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_35810691
krijg replies dat die niet aankomen...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:19:19 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35820726
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
krijg replies dat die niet aankomen...
Ik heb geen mail van je gezien terwijl er driftig gemailed werd. Probeer het eens naar dagonet@gmail.com?
  woensdag 8 maart 2006 @ 07:52:45 #76
66444 Lord_Vetinari
pi_35834909
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ach er is een disussie gaande in een topic en hij vind het nodig om alle replies te editten en wat uiteindelijk resulteerd in een niet onderbouwde weekban...
Welk topic?
  woensdag 8 maart 2006 @ 07:53:21 #77
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35834912
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Welk topic?
Niet in C&H, in CUL.
  woensdag 8 maart 2006 @ 07:56:39 #78
66444 Lord_Vetinari
pi_35834936
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Niet in C&H, in CUL.
Wat doet het dan hier?
  woensdag 8 maart 2006 @ 08:02:46 #79
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35834973
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat doet het dan hier?
Geen idee, vandaar dat ik hem ook naar de mail verwees.
  Trouwste user 2022 donderdag 9 maart 2006 @ 03:28:02 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_35867996
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 9 maart 2006 @ 07:52:13 #81
66444 Lord_Vetinari
pi_35868798
Dicht
  dinsdag 14 maart 2006 @ 13:52:46 #82
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36021270
Schop die van mij Verzorgingsstaat en maatschappelijke verantwoordelijkheid. maar naar POL LV; komt ie hopelijk beter tot zn recht.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:04:24 #83
110987 ErwinRommel
pi_36021705
Gedaan descendent1, een hoekschop naar POL.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 23:59:11 #84
114177 Diaan73
pi_36133144
Willen jullie het nummer 518 van de TT van Raad je Plaatje # 518 voor gefixte PC's veranderen in 513? Foutje... Thanx
Make love, not war ☮
  zaterdag 18 maart 2006 @ 08:35:40 #85
66444 Lord_Vetinari
pi_36136150
Sleutel, sleutel. Zo. En beter opletten voortaan he?
  maandag 20 maart 2006 @ 23:48:05 #86
71048 Tokay
makes your day!
pi_36219087
Goedenavond!

Kan het nummer van dit topic worden veranderd in # 515 ?

Raad Je Plaatje # 514 - De lente, de lente!

Dank je wel!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 21 maart 2006 @ 07:49:53 #87
66444 Lord_Vetinari
pi_36222192
Alweer? Kunnen jullie niet een beetje opletten als je een topic opent? Het wordt een beetje schering en inslag op deze manier...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:19:22 #88
71048 Tokay
makes your day!
pi_36223159
Goedemorgen L_V. Vind je het ook zo fijn dat het lente is?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:21:40 #89
114177 Diaan73
pi_36223207
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sleutel, sleutel. Zo. En beter opletten voortaan he?
Ik werd verkeerd voorgezegd

Lighten up, het is lente
Make love, not war ☮
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:36:10 #90
66444 Lord_Vetinari
pi_36223473
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:19 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen L_V. Vind je het ook zo fijn dat het lente is?
Nee. Al die lentekriebels en nestingsdrang van de vrouwen...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:44:44 #91
71048 Tokay
makes your day!
pi_36223656
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Al die lentekriebels en nestingsdrang van de vrouwen...
Ben je ongesteld, ofzo?
pi_36239983
Hoewel dit topic in DIG staat, heb ik toch het idee dat lezers in dit forum misschien betere ideeen hebben: Wat is dit voor apparaat?

Dit is niet bedoeld als topic spam, ik ben gewoon heel erg benieuwd.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 18:54:11 #93
110987 ErwinRommel
pi_36240157
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 18:47 schreef devzero het volgende:
Hoewel dit topic in DIG staat, heb ik toch het idee dat lezers in dit forum misschien betere ideeen hebben: Wat is dit voor apparaat?

Dit is niet bedoeld als topic spam, ik ben gewoon heel erg benieuwd.
Ik heb het gevraagd in DIG, kijken of zij het goed vinden. Ik ben benieuwd naar wat dat ding nu is. Lijkt mij iets wat men gebruikte in het leger als ik zo afga op de kleuren.
pi_36255467
Wellicht kan Lord_Vetinari hem wat leestips geven?
De anatomie van het fascisme
pi_36310319
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wellicht kan Lord_Vetinari hem wat leestips geven?
De anatomie van het fascisme
Zou je dat misschien willen doen? DrW. is goed bezig de laatste tijd, en als jij daar ook een klein steentje aan kan bijdragen door wat leestips te verschaffen, is dat nooit verkeerd toch?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 07:46:20 #96
66444 Lord_Vetinari
pi_36318647
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 21:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Zou je dat misschien willen doen? DrW. is goed bezig de laatste tijd, en als jij daar ook een klein steentje aan kan bijdragen door wat leestips te verschaffen, is dat nooit verkeerd toch?
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik heb geen boeken(tips) over de achtergronden van dergelijke stromingen. Ik heb alleen boeken(tips) over wat er van dergelijke stromingen wordt als we ze hun gang laten gaan. Dergelijke boeken zijn meer het terrein van politicologen dan van historici.
pi_36334999
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik heb geen boeken(tips) over de achtergronden van dergelijke stromingen. Ik heb alleen boeken(tips) over wat er van dergelijke stromingen wordt als we ze hun gang laten gaan. Dergelijke boeken zijn meer het terrein van politicologen dan van historici.
Ow ok, dat is niet anders dan, bedankt voor de aandacht i.i.g.
pi_36384685
De eerste Fok-users

Zou je ook zo vriendelijk willen zijn dit topic te schoppen naar waar het wel hoort?

pi_36384702
L_V, mag 'ie naar GC dan? Daar hoort ie wél.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36384707
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36384816
Dank je.
pi_36656257
Als je het een nutteloze topickick vindt, L_V zou je het topic dan geopend naar TTK willen verplaatsen? Misschien zien AR of Isabeau er wel iets in, zoniet kunnen die hem sluiten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_36657478
Ik ondersteun dit verzoek. Tenslotte kreeg Proust zelf, toen hij na jaren noeste arbeid weer eens een deel van zijn werk indiende, ook niet te horen dat het " een nutteloze topickick" was.

Wat is een nutteloze topickick eigenlijk precies?
  woensdag 5 april 2006 @ 07:49:24 #104
66444 Lord_Vetinari
pi_36663640
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef OllieA het volgende:
Als je het een nutteloze topickick vindt, L_V zou je het topic dan geopend naar TTK willen verplaatsen? Misschien zien AR of Isabeau er wel iets in, zoniet kunnen die hem sluiten.
Ik zal vragen of ze hem willen hebben.
pi_36679879
quote:
Op woensdag 5 april 2006 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik zal vragen of ze hem willen hebben.
Met mijn dank.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:33:30 #106
71048 Tokay
makes your day!
pi_36780317
Ik roep de hulp in van een slotjeszetter: Raad Je Plaatje # 524 - Voor Peter Lorre en andere vogels mag dicht.

Dank je.
pi_36952114
Raad je Plaatje voor jarige Jobs # 525

Raad je plaatje (525) voor veelplegers...

Raad je Plaatje voor Paashazen #526

Dit laatste topic was dus niet onterecht #527 genoemd door mij. Als je dus zonodig de nummering van een topic had willen veranderen, zou ik toch voor die van het middelste topic gekozen hebben
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:34:27 #108
66444 Lord_Vetinari
pi_36952159
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor jarige Jobs # 525

Raad je plaatje (525) voor veelplegers...

Raad je Plaatje voor Paashazen #526

Dit laatste topic was dus niet onterecht #527 genoemd door mij. Als je dus zonodig de nummering van een topic had willen veranderen, zou ik toch voor die van het middelste topic gekozen hebben
Afgezien van het feit dat dit een onnodige FB is, lijkt het me wel handig zo af en toe de nummering even op orde te brengen. Als je de FB-topics terugleest, zul je zien, dat er erg slordig met nieuwe topics wordt omgesprongen qua nummering. Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen. En maakt het wat uit?
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:36:25 #109
114177 Diaan73
pi_36952219
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat dit een onnodige FB is, lijkt het me wel handig zo af en toe de nummering even op orde te brengen. Als je de FB-topics terugleest, zul je zien, dat er erg slordig met nieuwe topics wordt omgesprongen qua nummering. Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen. En maakt het wat uit?
Tja we zijn ook maar dummies natuurlijk
De nummering was door Scrut weer rechtgezet.....
Make love, not war ☮
pi_36952277
quote:

Blijkbaar kunnen jullie het zelf niet, dus moeten wij het doen.
Blijkbaar kan jij het al helemaal niet.
quote:
En maakt het wat uit?
Het maakt jou kennelijk alleen maar wat uit als het jou uitkomt.
pi_36952466
quote:

[..]

Overal van afblijven, L_V, da's het beste. Maar dat had ik geloof ik al eens gezegd.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 16 april 2006 @ 21:50:54 #112
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37017431
Wat een geweldig besluit dat het dicht gaat L_V en ER
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:22:38 #113
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37180830
L_V en ER, hadden we hier in C&H niet eens ergens een topic over de Romanovs? Zit te zoeken, maar kan 'm niet vinden. Jullie enig idee?
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:48:13 #114
66444 Lord_Vetinari
pi_37184051
Het heet 300 jaar Romanovs. Ik heb het voorbij zien komen.. Zal even neuzen of ik het terug kan vinden...

Tadaa: 300 jaar Romanovs
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:30:32 #115
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37187443
Super. Dankje!
  donderdag 27 april 2006 @ 13:20:34 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_37342501
Waarom is het topic over de gele kabouters gesloten en verwezen naar ONZ? Die kabouters duiken wel degelijk her en der op in het land. Misschien kan het topic opgeschoond naar GC?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:12:50 #117
66444 Lord_Vetinari
pi_37344162
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Waarom is het topic over de gele kabouters gesloten en verwezen naar ONZ? Die kabouters duiken wel degelijk her en der op in het land. Misschien kan het topic opgeschoond naar GC?
Dan krijg ik hem net zo hard terug met de opmerking 'Hou je onzin bij je'. Als het een nieuws-item is, open er dan een topic in NWS over.
  donderdag 27 april 2006 @ 14:15:55 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_37344239
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan krijg ik hem net zo hard terug met de opmerking 'Hou je onzin bij je'. Als het een nieuws-item is, open er dan een topic in NWS over.
Als er wat beter gemodereerd was, had het geen onzintopic hoeven worden.
  donderdag 27 april 2006 @ 16:22:30 #119
66444 Lord_Vetinari
pi_37348281
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zin niet krijgen heeft niks met goed of slecht modereren te maken. Het topic was vanaf het begin kansloos, omdat het om te beginnen al in het verkeerde forum stond.
pi_37363146
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tja, maar dat geldt voor geheel Fok!, zo langzamerhand.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 27 april 2006 @ 23:42:16 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_37363197
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je zin niet krijgen heeft niks met goed of slecht modereren te maken. Het topic was vanaf het begin kansloos, omdat het om te beginnen al in het verkeerde forum stond.
En een moderator had het een schopje kunnen geven naar het juiste forum. Dat is ook modereren.
  vrijdag 28 april 2006 @ 07:52:38 #122
66444 Lord_Vetinari
pi_37367527
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En een moderator had het een schopje kunnen geven naar het juiste forum. Dat is ook modereren.
Zoals al eerder gezegd: Dan was het net zo hard terug gekomen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 07:53:05 #123
66444 Lord_Vetinari
pi_37367529
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:40 schreef OllieA het volgende:

[..]

Tja, maar dat geldt voor geheel Fok!, zo langzamerhand.
Feel free to leave and start your own...
  zondag 30 april 2006 @ 11:11:36 #124
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37421699
erg flauw om mijn topic over elizabeth berkeley te sluiten en weg te keilen.
ik wilde net nog een tekening van haar er bij plaatsen.

lijkt me een interessant figuur

de Margravine of Anspach verdient een eigen topic
  zondag 30 april 2006 @ 11:12:57 #125
66444 Lord_Vetinari
pi_37421722
Ja, maar de reeks is over, uit en afgelopen. Plaats haar in B&H? Of FTR?
  zondag 30 april 2006 @ 11:13:53 #126
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37421742
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar de reeks is over, uit en afgelopen. Plaats haar in B&H? Of FTR?
iemand uit 1750 hoort in c&h
  zondag 30 april 2006 @ 11:15:12 #127
66444 Lord_Vetinari
pi_37421767
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:13 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

iemand uit 1750 hoort in c&h
Waarom? Er zijn ook Babes & Hunks uit eerdere eeuwen, hoor.
  zondag 30 april 2006 @ 11:16:35 #128
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37421791
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom? Er zijn ook Babes & Hunks uit eerdere eeuwen, hoor.

dit is geen babe
  zondag 30 april 2006 @ 11:17:05 #129
66444 Lord_Vetinari
pi_37421797
Smaken verschillen...
  zondag 30 april 2006 @ 11:21:53 #130
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_37421866
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Smaken verschillen...

maar dat is niet de reden voor t topic.
t gaat om de vrouw haar historisch belang evt met literaire werken, dus TTK is evt mogelijk
  zondag 30 april 2006 @ 11:22:19 #131
66444 Lord_Vetinari
pi_37421872
quote:
Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

maar dat is niet de reden voor t topic.
t gaat om de vrouw haar historisch belang evt met literaire werken, dus TTK is evt mogelijk
See? Problem solved
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 19:47:57 #132
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37468688
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef Loedertje het volgende:
Aandachtspuntje.. "getal van 6 miljoen doden allang bijgesteld"
Ga even op de FB zieken hé. .
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 22:31:46 #134
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37470023
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga even op de FB zieken hé. .
Aan je reactie te zien ben je nu al niet nuchter meer
pi_37470449
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Aan je reactie te zien ben je nu al niet nuchter meer
Ook al zou ik niet nuchter zijn, bij een user zoals jij wordt een ieder direct nuchter. .
I´m back.
pi_37471739
Och, Loedetje is natuurlijk alweer weg. Rot aub ook weg hier. Probeer je lame puntjes niet hier te scoren, ga lekker naar je vaste ziekhonkje op FB.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 2 mei 2006 @ 01:14:58 #137
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37476134
Zegt het woord *omgangsvormen* je iets Ryan3?
Zowel IRL als op een internetorum is dat begrip je totaal vreemd volgens mij

Dag Ryan3 ,ga asjeblieft weer fijn achter labiele dames aan en bemoei je niet met vragen die ik niet aan jou stel.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 07:46:30 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_37477856
Yo, kappen! Onderlinge vetes vecht je maar per mail, postduif, telegraaf of rooksignalen uit.
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 18:29:06 #139
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37517639
Hoi L_V
Ik heb Kinder(post)zegels uit het jaar 1965 gevonden,
welke toen volgens het kaartje erbij 2.50 gulden heeft gekost,
nu ben ik benieuwd of ik hier een topic mag openen of iemand weet wat ze vandaag de dag waard zijn? Cultuur & Historie
of moet ik naar een ander subforum ?
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:43:33 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_37518013
Hm, moeilijk. Ik denk dat je in LIF meer hobbyisten tegenkomt en in WGR meer mensen die verstand hebben van waardebepaling. Open het hier maar, als het niet loopt geef ik het wel een zetje naar een ander forum.
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 18:48:48 #141
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_37518128
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hm, moeilijk. Ik denk dat je in LIF meer hobbyisten tegenkomt en in WGR meer mensen die verstand hebben van waardebepaling. Open het hier maar, als het niet loopt geef ik het wel een zetje naar een ander forum.
Ik heb er een aantal 640x480 foto's van genomen,
hoeveel mag ik er in de OP plaatsen ?
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:54:19 #142
66444 Lord_Vetinari
pi_37518261
Kijk of je die kunt verkleinen. 640 x 480 is wat groot.
pi_37674606
Waar was die ban nou voor nodig Lord_vetenari? Leg dat eens uit aub.
I´m back.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 07:43:20 #144
66444 Lord_Vetinari
pi_37681304
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Waar was die ban nou voor nodig Lord_vetenari? Leg dat eens uit aub.
Mods bannen niet, Ryan, dat weet jij ook wel. Mods geven alleen gedrag aan en de FA's besluiten of het op basis daarvan tot een ban komt.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:30:44 #145
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_37682476
Ik snap persoonlijk niet zo goed waarom de posting over Steekcultuur onder Antilliaanse jongeren (tijdelijk) is gesloten. De journalist van de Volkskrant schrijft, zoals ik ook in de uitvoerige openingspost heb opgenomen, dat dit cultureel bepaald gedrag is. Mijn doel is een debat over hoe die jongerencultuur onder Antillianen moet worden aangepakt. Of dat kan worden aangepakt. Het betreft geen nieuws-item, geen politiek item, dus een forum over cultuur lijkt mij de juiste plek. Zoals ik hier wel eerder een topic over jongerencultuur heb geopend. Maar goed, ik merk wel wat jullie ervan bakken.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:14:58 #146
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_37685304
Nou, ik steek nog eens een half uurtje in een uitgebreide openingspost.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_37706679
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mods bannen niet, Ryan, dat weet jij ook wel. Mods geven alleen gedrag aan en de FA's besluiten of het op basis daarvan tot een ban komt.
Ja, bannen op instigatie van jou dus.
I´m back.
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 mei 2006 @ 04:06:31 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_37780362
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37801882
Ps L_V, C&H is wel een aflopende zaak hè, onder jouw bezielende leiding. .
I´m back.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:56:02 #150
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37875552
De nieuwe wereldwonderen (waar je naar verwijst) is ook dicht, lievurd. Je bedoelt deze: Klassieke & moderne wereldwonderen

dinsdag 16 mei 2006 @ 13:00:17 #151
66444 Lord_Vetinari
pi_37875676
Oeps Dat zie je niet in de Search
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:02:11 #152
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37875734
Daar heb je mij voor
Heb 't topic al even de lucht in getrapt
  dinsdag 16 mei 2006 @ 22:13:12 #153
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37894815
L_V, wilt u zo vriendlijk zijn een nummer aan het nieuwe Raad een plaatje topic toe te voegen Het nummer moet #543 zijn. Het zal namelijk voor een beter overzicht zorgen in het topic.

Mijn excuses voor het ongemak!!!
pi_38240732
"Ordinaire" meisjes in Tsjechië.

Is het normaal dat er na 2 niet-serieuze posts het topic al op slot gaat?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:55:36 #155
66444 Lord_Vetinari
pi_38240809
Wel als er al eerder in dat topic is geveegd. We blijven niet aan de gang.
pi_38241219
Jammer.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:20:24 #157
66444 Lord_Vetinari
pi_38241717
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:07 schreef MrBean het volgende:
Jammer.
Voel je vrij een nieuw topic te openen, met een zinnige OP. Die dus niet uitlokt tot het soort puberale reacties uit het gesloten topic.
pi_38512460
Indrukwekkende prestaties van Duitsland

Waarom moet dat topic dicht?
Ik bedoel..het is niet te ontkennen dat ze een geweldige leger hadden..
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:46:07 #159
66444 Lord_Vetinari
pi_38512504
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Devrim_ het volgende:
Indrukwekkende prestaties van Duitsland

Waarom moet dat topic dicht?
Ik bedoel..het is niet te ontkennen dat ze een geweldige leger hadden..
Het gaat om de toonzetting.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:22:54 #160
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_38513444
Dit is wat ik erover zat te tikken toen-ie dicht werd geklapt:

--------------------
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:27 schreef Isdatzo het volgende:
Om nu een topic te openen hoe geweldig de duitse opmars wel nu was
Misschien was het inderdaad zo, maar de verschrikkelijkheden van die oorlogen overstemt het "grootse".
Dat neemt niet weg dat er best gepraat mag worden over de strategische kant van de zaak. Dat zou je over bijvoorbeeld Napoleon ook kunnen doen. De Duitse opmars is begrijpelijkerwijs nog een zeer gevoelig onderwerp vanwege de gruwelen die door de moderne tijd en de eugenistische hype mogelijk werden gemaakt - en doordat het kort genoeg geleden is dat er nog slachtoffers en hun directe familie in leven zijn. Over enkele decennia zal dat anders zijn.

Als er in dit topic over militair-geschiedkundig over de gebeurtenissen wordt gepraat zou dat geen probleem moeten zijn IMHO.
--------------------

Als ik de tekst nog eens lees vind ik die 'toon' op zich wel meevallen, maar wat het hem denk ik doet zijn de enorme publiciteitsfoto's waarmee het verhaal wordt 'opgeluisterd'. Dus, Devrim_, bij zo'n gevoelig onderwerp moet je blijkbaar dubbel op je tellen passen. Over de Duitse prestaties in WW2 praten is koorddansen.
iedereen is uniek behalve ik
pi_38626360
Jammer dat je hem zo abrupt sluit na enkele woorden. Lange tenen?

Ik had je topic voor eensgezinden al verlaten en was niet van plan je feestje nog te verstoren. Wat mij betreft doe je hem weer open en ga je lekker verder waar je was gebleven. Desnoods verwijder je mijn opmerkingen om je topic zuiver te houden.
pi_38676037
Raad Je Plaatje # 559 - Voor structurele overwerkers

Op deze RJPvdD had ik graag een slotje, alvast bedankt.
Helpt waar hij kan!
  zondag 11 juni 2006 @ 21:32:46 #163
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_38761209
Zeg LV is die bijsturing van dat topic over de vallei der koningen wel noodzakelijk? Er postte voordat Achnaton ter sprake kwam geen hond, nu is er tenminste een discussie.
  zondag 11 juni 2006 @ 21:37:26 #164
66444 Lord_Vetinari
pi_38761369
quote:
Op zondag 11 juni 2006 21:32 schreef Djaser het volgende:
Zeg LV is die bijsturing van dat topic over de vallei der koningen wel noodzakelijk? Er postte voordat Achnaton ter sprake kwam geen hond, nu is er tenminste een discussie.
Topics waar niks in gebeurt zakken vanzelf weg. Maar het is handiger en duidelijker om dan voor een spin off een apart topic te maken. Op die manier trek je namelijk mensen die wel geïnteresseerd zijn in het spin-off onderwerp (in dit geval Achnaton), maar die het oorspronkelijke onderwerp (mummies) niet interesseert. Deze mensen komen dus niet in de Achnaton discussie terecht omdat de TT zegt, dat het topic over mummies gaat. De kans dat je dus met een spin off topic vers bloed aantrekt is wat groter. Vandaar.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:10:28 #165
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38875752
Hai,

Wij gaan komend weekend brainstormen over C&H en de toekomst ervan. Wie nog leuke tips heeft en/of qua inhoud een nieuwe inslag weet, laat 't even weten.

pi_38876507
Hai terug Natalie,

In het door jou zojuist gesloten Brainstormtopic schreef je:
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:08 schreef Natalie het volgende:
Dit topic loopt voor geen meter en begint een tweede Feedback te worden. We verhuizen de boel daar dus weer naartoe. (Scheelt ook weer in de onnodige sticky's die tenkoste gaan van onze index)
.

Daarin heb je natuurlijk gelijk. Mag ik je daarom vragen om de jongste discussie met Feedback-karakter in dat Brainstormtopic (dus te beginnen bij de post van L_V van 16 mei 2006 en dan tot en met de post van Tong op 22 mei) naar dit echte Feedbacktopic te verhuizen? Dit ten behoeve van de historische zuiverheid en een goed zicht op het verloop der dingen.

Bij voorbaat dank.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:10:49 #167
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38877349
Niet om iets onder het kleed te schuiven, maar ik het even doorgelezen en het gaat voornamelijk over de verplaatsing van RJPvD naar MEN en mijn co-mod die van mening is dat het topic niet in C&H hoort te staan. Intussen is daar een adminuitspraak over geweest en het topic blijft hier staan. Daarnaast zie ik ruzies ontketenen tussen de RJPvD-posters en L_V. Is dit echt de basis waarop jullie verder willen gaan?

Intussen is het opgelost en ben ik hier om eventuele problemen mbt RJPvD op te lossen.
(For the record: het topic blijft in C&H, ik geen geen enkele intentie om deze te sluiten, te veranderen of te verplaatsen oid)

Persoonlijk zou ik het liever laten rusten en met een schone lei verder gaan.
Ik wacht even op je antwoord voor ik verder ga.

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 15-06-2006 11:22:27 ]
pi_38878142
Het was niet mijn bedoeling om oude koeien uit de sloot te halen, Natalie, maar wel wilde ik voorkomen dat de mening en het recente handelen van je co-mod inzake RJPvD (waarmee hij zich blameerde - en dan druk ik me heel erg voorzichtig uit) zomaar onder het stof zou verdwijnen. Iedereen, huidige en toekomstige bezoekers, heeft recht op deze informatie. Ik juich het van harte toe dat alleen jij je voortaan - indien nodig, maar dat is het nooit - met RJPvD inlaat en dat RJPvD dus hier blijft. Maar er breken ongetwijfeld ooit weer andere tijden aan. Misschien kan met een verwijzing worden volstaan?

Overigens is van een ruzie tussen L_V en RJPvD in het geheel geen sprake. Hij acht ons minderwaardig, wij hem hovaardig en geborneerd. Dat sluit wonderwel op elkaar aan. Even goede vrienden.

pi_38879748
Zou één van onze moderators een spatie tussen Raad en je kunnen toevoegen aan onderstaande topictitel?

Raadje Plaatje voor Dominicanen en Florentijnen #565

Dank u!
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:53:45 #170
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38880415
Ik twijfel er niet aan dat -indien er ooit weer andere tijden aanbreken- deze discussie weer in alle hevigheid op zal worden gerakeld, pyl. Denk dat het al te lang speelt om het te vergeten. Toch zou ik niet graag zien dat ook toekomstige spelers in RJPvD hiermee te maken krijgen. Ik weet zeker dat je dit zal begrijpen.
Laten we wat rust brengen in RJPvD en in C&H en vooruit kijken.

Door dit gesprekje hebben we overigens onbewust een verwijziging gecreeerd. Een nieuwsgierige poster zal niet aarzelen te gaan spitten.

---

Scrut, gedaan hoor!
pi_38880561
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:

Laten we wat rust brengen in RJPvD en in C&H en vooruit kijken.
quote:
Scrut, gedaan hoor!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:16:55 #172
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39142556
Vraagje aan de lezers van dit topic (maakt niet uit of je hier voor de eerste keer bent of al vaker): Hoe zouden we dit forum -naar jouw idee- wat meer in the picture kunnen zetten?
pi_39268786
Welkom terug Natalie.
Ik hoop dat je WO I gaat doen!

Jij bent een Ossuarium uit eigen hoofde!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:35:16 #174
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39272885
Hoi Natalie,

Is het niet mogelijk het topic

Waarom zijn Joden succesvol

weer te openen maar dan met een ban voor KirmiziBeyaz? Het is een interessant topic, spijtig dat het door een trol die gewoon feiten negeert en LXIV die daar te fel op reageert verpest wordt..
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:48:16 #175
66444 Lord_Vetinari
pi_39274597
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Viajero het volgende:
Hoi Natalie,

weer te openen maar dan met een ban voor KirmiziBeyaz? Het is een interessant topic, spijtig dat het door een trol die gewoon feiten negeert en LXIV die daar te fel op reageert verpest wordt..
We hebben het achter de schermen bij de FA's neergelegd. Zodra daar actie / reactie op is, gaan we kijken wat we verder met dat topic doen.
pi_39275543
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Viajero het volgende:
Hoi Natalie,

Het wordt steeds beter hier op C&H. En sommigen vragen zich af hoe het komt dat het geen populair subforum is. Omdat je van alle kanten de mond gesnoerd probeert te worden, door zowel mods als users, als je een ietwat afwijkende mening hebt.

LXIV bleef maar doortrollen over joden en gaf daar mijn mening over. Dat hij daar weer op ingaat is zijn goed recht, net zoals het mijn goed recht is om daar weer op in te gaan.

Als je niet tegen andere meningen kunt, dan heb je op een forum niets te zoeken.

Als het weer op een ban uitkomt, ben ik benieuwd wat de reden nu weer zal zijn, aangezien de vorige nogal onduidelijk was en niet was gemeld in MED. Maar ik weet zeker dat bepaalde mods er hun uiterste best voor zullen doen om mij die ban ook daadwerkelijk aan te smeren. Uiteraard beargumenteerd met behoorlijk dramatische retoriek.

Waarschijnlijk op dezelfde manier waarop al eerder mensen zijn geband voor vermeende holocaustontkenning.

Ik hoef niet eens namen te noemen waarschijnlijk. De betreffende persoon staat al wijd en breed bekend voor dit soort acties.
pi_39277150
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39277199
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Ja, maar jij bent een moslim. En die zijn bij voorbaat niet te vertrouwen als het onderwerp over joden gaat

Pas je wel op dat je zelf niet tegen een ban aanloopt door mij zo openlijk te steunen?
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 10:38:51 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39277304
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk op dezelfde manier waarop al eerder mensen zijn geband voor vermeende holocaustontkenning.

Ik hoef niet eens namen te noemen waarschijnlijk. De betreffende persoon staat al wijd en breed bekend voor dit soort acties.
Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.

Topic is dicht omdat het hele onderwerp ondergesneeuwd werd door jullie beide.
Simpelweg topickapen.
Jullie zijn 3x gewaarschuwd in het topic en nu zit er een slotje op, hulde.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 10:39:23 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39277322
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_39277401
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.
Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 10:44:00 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39277444
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.
Ik kies juist helemaal geen partij, ik vind je toevoeging in je post gewoon niet ter zaken doend.

Vertel me liever hoe we dat topic weer open krijgen zonder een één-tweetje dat het hele topic smoort.

dinsdag 27 juni 2006 @ 10:50:22 #183
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39277612
Dat topic is dicht omdat jij KirmiziBeyaz en LXIV constant op de man aan het spelen waren. Dat hele topic is totaal verpest door dat stomme spelletje van jullie. Waarschuwingen werden in de wind geslagen (heb je ze wel ooit gelezen of was je terug druk bezig met je reply te tikken?), dan laat je me ook geen andere keuze, hè?

Het topic ging over of een bepaalde cultuur invloed heeft op prestaties. Niet over nazi's, hitler of moslims en al helemaal niet over jullie twee, en daar begon het toch aardig op te lijken. Dus ja, hij is dicht. Zonde, dat ben ik met Viajero eens. We wilde dat topic namelijk een kans geven. 't Is alleen jammer dat het verpest werd.
pi_39277638
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vertel me liever hoe we dat topic weer open krijgen zonder een één-tweetje dat het hele topic smoort.
Ik begrijp de hele ophef uberhaupt niet. LXIV geeft zijn mening over joden als volk/gelovigen en ik geef mijn mening daarover. LXIV gaat zelfs zover om te stellen dat joden van nature intelligenter zijn, wat eigenlijk een veel groter discussiepunt zou moeten zijn dan mijn mening, en ik ga daar tegenin.

Zo geef ik mijn mening, hij geeft zijn mening, ik geen mijn mening en hij geeft zijn mening.

Het mag toch op zijn minst opvallend zijn dat niemand zich lijkt te storen aan het feit dat hij joden van nature intelligenter vindt. Maar wel als ik mijn zorgen daarover uitspreek.

Misschien kun jij hier duidelijk over brengen?
pi_39277729
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:

Het topic ging over of een bepaalde cultuur invloed heeft op prestaties.
Je mag het probleem bagatelliseren wat je wilt. Feit blijft dat deze jongen ronduit zegt dat het in de genen van joden zit dat ze intelligenter zijn. Feit blijft dat volgens deze jongen de prestaties weer terug te herleiden zijn naar de van nature intelligente aard van joden.

Ben ik nou de enige die hier een probleem in ziet? Ben ik de enige die het verband met de rassenleer van de nazi's ziet? Of boeit het gewoon niemand?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:05:22 #186
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39277987
Waar wij een probleem mee hebben zij die steken onder water. Dat constante jennen en reacties uitlokken met denigerende opmerkingen. Ik heb iets van: wees de wijste, en negeer het. Ga gewoon ontopic verder en laat dat gejakker achterwege. Kennelijk is dat te moeilijk gebleken.
Daarom is dat topic dicht. En dat hebben jullie toch echt aan jezelf te danken.
't Is iig niet iets waar ik blij mee ben.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:08:14 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39278050
Het liefst gooi ik dat topic weer open btw.
Maar goed, als jullie dan vrolijk verder gaan op die manier waarop het tot nu toe ging, dan zie ik daar geen heil in. Dus zeg 't maar.
pi_39278373
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Het liefst gooi ik dat topic weer open btw.
Maar goed, als jullie dan vrolijk verder gaan op die manier waarop het tot nu toe ging, dan zie ik daar geen heil in. Dus zeg 't maar.
Ik persoonlijk ga altijd uit van de gelijkheid van alle mensen. Dan strookt een opmerking als "joden zijn van nature intelligenter dan..." daar niet mee. Ik krijg bibbers van mensen die menen dat hun "soort" van nature intelligenter/beter/mooier is dan een ander, juist omdat de nazi's zich hier ook aan schuldig maken en maakten.

Logischer lijkt me als je LXIV op zijn gedrag aanspreekt en het af laat hangen van zijn mening omtrent dit onderwerp eer je de topic weer opent. Of tolereren jullie dergelijk rassenleren tegenwoordig? Dat zou voor mij in ieder geval de perfecte reden zijn om weg te blijven uit dit subforum.

Dus zeg 't maar.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:34:14 #189
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39278750
LXIV laat zich hier vast nog wel zien als ie het topic weer open wil hebben.
Dat je ergens 'de bibbers' van krijgt is wat mij betreft geen reden om door te blijven hakken, zelfs na waarschuwingen. Zoals ik zei: wees de verstandigste. Wat overigens ook voor LXIV geldt.

Wij hebben alle tijd, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.
pi_39279495
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 12:58:56 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39281427
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik noem hem al Kermit sinds hij op FOK! zit

pi_39285540
Kermit is dan ook de meest begeerlijke muppet van allen
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:09:42 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39285723
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nou,nou, nou, nou.

Maar goed, helaas geen ban, kun je me deze keer niet in de schoenen schuiven, bij een eventuele ban in de toekomst zal ik je na het verstrijken van de bantijd wel weer unbannen, zeker nu ik weet dat ik je daarmee over de pis krijg
Maar goed, we hebben nog steeds een gesloten topic, we wachten op LXIV?

pi_39285814
Yvonne ik hou van je.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:42:03 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39286717
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maar goed, maak je eens nuttig

Informatie over Mustafa Kemal tijdens 14-18
Ik heb alleen summiere informatie over zijn Gallipoli tijd, maar er moet veel meer zijn.
Ja, in het Turks, en laat ik dat nou net niet beheersen

Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:43:00 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39286745
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne ik hou van je.
Sinds wanneer?

dinsdag 27 juni 2006 @ 15:46:36 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39286868
We kunnen op LXIV wachten.
We kunnen ook het topic opschonen, een waarschuwing plaatsen en hem weer open zetten.
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:55:13 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39287150
Ik ben wel benieuwd naar LXIV eigenlijk

dinsdag 27 juni 2006 @ 15:59:07 #199
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39287274
Heb 'm al eens toegevoegd op msn om hem naar dit topic te schoppen, maar hij wil me kennelijk niet
pi_39759755
Zou één van de moderatoren van dit prachtige forum de nummering van onderstaand topic kunnen veranderen? Ik heb me vergist: in plaats van #583 zou het #584 moeten zijn.

Raad je Plaatje voor Langharig Gespuis #583

Dank u!
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:26:21 #201
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39759798
All done, Scrut!
Volgende keer het telraampje gebruiken
pi_39760107
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef Natalie het volgende:
All done, Scrut!
Volgende keer het telraampje gebruiken
Bedankt Natalie, maar ik maak er vandaag een zootje van. Die van pos schijnt ook nog eens eerder te zijn, dus die van mij mag dicht Ik zal volgende keer beter opletten.
  woensdag 12 juli 2006 @ 17:47:52 #203
66444 Lord_Vetinari
pi_39760440
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Bedankt Natalie, maar ik maak er vandaag een zootje van. Die van pos schijnt ook nog eens eerder te zijn, dus die van mij mag dicht Ik zal volgende keer beter opletten.
Is dicht. Misschien een goed idee om degene die de laatste post in het voorgaande topic zet, het nieuwe topic te laten openen?
pi_39760556
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Is dicht. Misschien een goed idee om degene die de laatste post in het voorgaande topic zet, het nieuwe topic te laten openen?
Dat hebben we wel een tijdje zo gedaan maar omdat het voorkomt dat die betreffende user vergeet een volgend topic te openen of dat dat net de laatste post van die user is voordat hij/zij offline gaat, zijn we weer in ons oude patroon vervallen.
  donderdag 13 juli 2006 @ 10:21:19 #205
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39780774
Scrut, soms ben je wel een beetje een kluns

Jammer dat die methode niet werkt.. maar 't is weer opgelost. Nice.
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:57:50 #206
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:40:52 #207
66444 Lord_Vetinari
pi_39785057
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Drugshond het volgende:
De ME 262 straaljager

Topic kan wel een nieuwe TT gebruiken. Discussie gaat veel breder dan de ME-262 alleen.
Tja, dat jullie nou off-topic blijven gaan...

Doe eens een voorstel?
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:46:03 #208
89730 Drugshond
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:48:04 #209
66444 Lord_Vetinari
pi_39785286
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:51:41 #210
89730 Drugshond
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:54:02 #211
66444 Lord_Vetinari
pi_39785460
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wapentechnologie spreekt meer mensen aan.
Mij niet. Bovendien beperkt het zich dan weer. Nu kunnen alle innovaties erin
pi_39815907
Zijn jullie niet bang dat met deze nieuwe naam het oorlogsdeel een beetje de boventoon gaat voeren?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:54:57 #213
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39818478
Oorlog mocht en hoorde hier al. Het enige wat we gedaan hebben in de forumnaam daaraan aangepast. Ik verwacht eigenlijk niet dat we bedolven zullen worden met oorlogstopics om die reden.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:10:55 #214
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_39949218
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar goed, maak je eens nuttig

Informatie over Mustafa Kemal tijdens 14-18
Ik heb alleen summiere informatie over zijn Gallipoli tijd, maar er moet veel meer zijn.
Ja, in het Turks, en laat ik dat nou net niet beheersen
Eh... *kuch*... ---> Biografie? Vraag hem hier aan

Even een eh, "Ad HOC" opmerking.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  woensdag 19 juli 2006 @ 08:49:04 #215
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39964824
Mja, dat loopt allemaal behoorlijk achter.
Nu moet ik ook zeggen dat ik gezien en weer ook weinig tijd bij de pc besteed.
Binnenkort moeten we hier weer een wat aan doen. Overigens mogen users zelf ook zoiets schrijven, hoor. 't Is niet alleen een taak van de modjes of Nuon
  zondag 23 juli 2006 @ 20:27:52 #216
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40111832

ik ben serieus aan het discusieren krijg je dit soort onzin
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 23 juli 2006 @ 20:31:47 #217
66444 Lord_Vetinari
pi_40111965
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef McCarthy het volgende:

ik ben serieus aan het discusieren
Oh ja?
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef McCarthy het volgende:

[..]

alle domme joden zijn in de gaskamer gegaan of hebben hun cultuur op gegeven en zijn op gegaan in de domme massa.
  zondag 23 juli 2006 @ 20:35:01 #218
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40112057
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 23 juli 2006 @ 20:35:29 #219
66444 Lord_Vetinari
pi_40112074
Sorry, maar dat noem ik geen serieus discussieren, hoor.
  zondag 23 juli 2006 @ 20:38:59 #220
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40112167
ik ga mijn argumenten niet spellen. Ik verwacht wat meedenkendheid van het publiek.
  zondag 23 juli 2006 @ 20:40:07 #221
66444 Lord_Vetinari
pi_40112204
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef McCarthy het volgende:
ik ga mijn argumenten niet spellen. Ik verwacht wat meedenkendheid van het publiek.
Ja ja.
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef McCarthy het volgende:
Verder neem ik kunstenaars, filosofen en schrijvers niet zo serieus.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:45:21 #222
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40128142
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef McCarthy het volgende:
Doe jij dat dan ook even.
Ik zie je alleen maar tekst van andere quoten met een slappe one of twoliner en vervolgens ga je hier klagen dat men je niet serieus neemt.
Nee, vind je 't gek.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:05:45 #223
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40623779
Kan iemand mij uitleggen wanneer politiek in POL hoort en wanneer in HOC? Welk jaar is de grens?
GPV in de jaren 70 en 80 blijkbaar nog geen historie waar ligt de grens dan, bij WO II of moet je nog verder terug, van Oldebarneveld ofzo?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:11:45 #224
66444 Lord_Vetinari
pi_40623984
Vandaar even het overleg met POL. Ook vanwege de insteek. Je kunt erop wachten dat een dergelijk topic gaat ontaarden in een links-rechts discussie van de hedendaagse politiek. Voor de zekerheid overleggen we dus even achter de schermen. Het wachten is op een POL mod en dan kunnen we verder met dat topic, hier of in POL.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:23:00 #225
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40624425
Ah, ok.

Ik vind het ook oke als het topic tot de GPV (en AOV) beperkt blijft. Knip dan ff het stuk van de andere partijen eraf. Ik poste juist in HOC om zo het hedendaags links/rechts te voorkomen.

Edit± het zijn natuurlijk wel 2 partijen die al een tijdje niet meer bestaan, dat klinkt als geschiedenis..

[ Bericht 22% gewijzigd door Napalm op 08-08-2006 22:34:48 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:29:26 #226
66444 Lord_Vetinari
pi_40624719
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:
Ah, ok.

Ik vind het ook oke als het topic tot de GPV (en AOV) beperkt blijft. Knip dan ff het stuk van de andere partijen eraf. Ik poste juist in HOC om zo het hedendaags links/rechts te voorkomen.
Tja, maar een discussie of iets of iemand links of rechts is (in welke periode dan ook) is niet echt een HOC discussie. Je ontkomt er namelijk niet aan, daarnaar te kijken met de huidige ogen. Ik denk dat je in POL meer kans hebt op een zinnige discussie, maar we zullen zien, wat het overleg oplevert
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:50:29 #227
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40646642
Is er al nieuws?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:25:54 #228
66444 Lord_Vetinari
pi_40662153
Nope. Beetje hectisch geweest allemaal, ik was er vandaag niet, maar ik heb ook nog geen POL mod zien reageren achter de schermen. Vind je het heel erg als we even de storm die nu wopedt tot rust laten komen en het forum even opnieuw op poten zetten? Het topic staat in mijn 'gemarkeerde topics' lijst, dus ik vergeet het niet. Maar het is achter de schermen momenteel een gekkenhuis op organisatorisch gebied. Ik hoop voor het weekend een definitief antwoord te hebben.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:54:57 #229
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40663592

Is goed. Ik wacht af maar me niet vergeten want dan:

Ik poog overigens een grafisch historisch overzicht (excel grafiekjes )van de zetelverdeling en mogelijke regeringscombinaties in de TK te maken.. Helaas weet ik niets van al die oude partijen en wiki is toch erg beperkt..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:04:50 #230
66444 Lord_Vetinari
pi_40669800
We hebben overlegd. POL wil hem hebben en is van mening (met mij) dat deze discussie daar thuishoort. Hij gaat dus weer open en naar POL.
pi_40673843
Lord Ventarie ik zie je debacle met het gezeik, maar goed, als jij het niet makkelijk hebt, heb je het dus moeilijk. Zo is dat.

Ik weet niet wat ik kan zonder die aanames, het zijn hypothetische vraag stukken, maar goed..

Ik ga niet on gestudeerd de geschiedenis herschrijven, in mijn eigen vrije tijd, omdat je en de zijne geen zak te doen hebben en een beetje met mij de draak lopen te steken. Dan heb je aan mij een kwaaje. Ik ga me niet verdiepen in de oprichting van de joodse staat als ik daar voor niet betaald krijg of enig belang bij heb, weltrusten.. Zoveel weet ik wel van het kapitalisme en het Jodendom... Hoi
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:35:42 #232
66444 Lord_Vetinari
pi_40677777
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 03:26 schreef decock het volgende:
Ik ga niet on gestudeerd de geschiedenis herschrijven, in mijn eigen vrije tijd, omdat je en de zijne geen zak te doen hebben
Sorry? Verwacht je dan van mij (en de mijnen ) dat wij jouw stuk gaan herschrijven of zo?
quote:
en een beetje met mij de draak lopen te steken. Dan heb je aan mij een kwaaje. Ik ga me niet verdiepen in de oprichting van de joodse staat als ik daar voor niet betaald krijg of enig belang bij heb, weltrusten.. Zoveel weet ik wel van het kapitalisme en het Jodendom... Hoi
Drinken en posten zijn twee dingen die niet samengaan. Ik snap er geen fluit van. Je geeft zelf aan dat je OP niet goed is. Er wordt duidelijk aangegeven, dat je doorslaat in je 'achterliggende motieven' geblaat. Dat topic heeft dus geen schijn van kans in zijn huidige vorm. Ik geef je dus de gelegenheid het opnieuw op te starten, maar dan op een HOC basis, dus zonder allerlei aannames over de betrokkenheid van de CIA, maltezer ridders, kruisvaarders en marsmannetjes bij de oprichting van Israel. Een topic dus, gebaseerd op feiten. Aan de hand van die feiten, kun je dan vragen stellen, die wellicht hier beantwoord kunnen worden. Maar ins Blaue hinein gaan roepen, dat er wel een verborgen agenda zal zijn, zonder dit te onderbouwen? Nee, dat mag je in TRU doen.
pi_40679415
Goed je hebt gelijk, sorry.

Ik heb alleen niet de tijd nog de kennis om het te onderbouwen. En ik wil inderdeet uit de buurt blijven van de invloeden van groene mannetjes. En ik heb nergens de betrokkenheid van de CIA, maltezer ridders, kruisvaarders en marsmannetjes bij de oprichting van Israel gesuggereerd. Alleen die van dus de groot industrielen.

Misschien het volgende. De auto: De as van het kwaad.
pi_40727343
Moet Wie ben ik? [1] niet deeltje 3 zijn, aangezien er al Wie ben ik? (Deel 1) en Wie ben ik? (deel 2) waren?

Oh.. enne...
quote:
Op maandag 10 juli 2006 21:07 schreef Natalie het volgende:
Ad HOC it wil be
Maar zover is het nog niet.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:28:37 #236
66444 Lord_Vetinari
pi_40728326
Nee. Lees de OP van dat topic maar
pi_40738610
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Lees de OP van dat topic maar
Vriendelijke vraag kun je de dubbelpost van mij verwijderen in topic cijfers H.?
Thanx.
I´m back.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:19:53 #238
66444 Lord_Vetinari
pi_40738655
Hij is weg

[ Bericht 39% gewijzigd door Lord_Vetinari op 12-08-2006 12:25:17 ]
pi_40774017
Willekeur! niet tegen kritiek kunnen! Tsssss Natalie
dag
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:15:39 #240
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40774180
Wil je een dreun?
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:41:31 #241
66444 Lord_Vetinari
pi_40775066
Wat heb ik gemist?
pi_40775079
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:15 schreef Natalie het volgende:
Wil je een dreun?
een lief zacht schopje mag wel
dag
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:05:44 #243
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40821403
Waarom zitten de (sticky) centraal topics eigenlijk helemaal beneden in het topicoverzicht? Meeste users zullen daar snel overheen kijken (behalve die graag gesloten topics checken).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:07:53 #244
66444 Lord_Vetinari
pi_40821430
Dat is al een tijdje hoor. En sticky's zitten nog steeds bovenaan, alleen [Centrale] Topics hangen onderaan de lijst. Het is wat overzichtelijker, namelijk. Als je ze niet groepeert, gaan ze dwars door de lijst met actieve topics zwerven en kunnen de vaste posters ze moeilijker vinden.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:20:00 #245
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40821564
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:41 schreef petre86 het volgende:

[..]

een lief zacht schopje mag wel
*zacht schopje geeft*
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:22:10 #246
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40821589
Sommige fora kiezen er ook voor om die 'centrale topics onderaan' optie niet te gebruiken. Maar voor HOC leek het ons de handigste optie.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:53:20 #247
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_40822088
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is al een tijdje hoor. En sticky's zitten nog steeds bovenaan, alleen [Centrale] Topics hangen onderaan de lijst. Het is wat overzichtelijker, namelijk. Als je ze niet groepeert, gaan ze dwars door de lijst met actieve topics zwerven en kunnen de vaste posters ze moeilijker vinden.
Kunnen die centraal topics dan niet boven? Een topic als simpele HOC vragen zou juist bovenaan moeten zodat niet vaste bezoekers makkelijk dat topic kunnen vinden. Het zou dit forum wel wat laagdrempeliger en makkelijker te overzien, maken voor de users die hier niet vaak komen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:34:37 #248
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40824288
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 09:53 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Kunnen die centraal topics dan niet boven? Een topic als simpele HOC vragen zou juist bovenaan moeten zodat niet vaste bezoekers makkelijk dat topic kunnen vinden. Het zou dit forum wel wat laagdrempeliger en makkelijker te overzien, maken voor de users die hier niet vaak komen.
Bovenaan staan de sticky topics, en eigenlijk zijn dat er momenteel al teveel naar mijn idee. 't Gaat ten kostte van de HOC-index om teveel topics bovenaan vast te pinnen.
Eventueel zou het 'Simpele HOC' vragen topic losgehaald kunnen worden, zodat ie naar boven springt zodra er iemand in post.
Nadeel is wel dat als er een tijd niemand in post, hij uit de zichtbare index verdwijnt en je die dus zou moeten verlengen (of de search moet gebruiken) om 'm weer te vinden.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:38:09 #249
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_40863558
Vraagje:
Is er ooit wel eens een topic gemaakt over Abraham Kuyper; de Klokkenist der kleine Luyden?
Of over de A.R.P?
ZO niet; dan werp ik me denk ik eens een keertje op (mits tijd)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:19:22 #250
66444 Lord_Vetinari
pi_40871347
Feel free
pi_41292255
Vraagje: ik wil een topic openen over het Wilhelmus, over modernisatie van de tekst (wel met een knipoog...) is dit het goede subforum? Of kan ik bijvoorbeeld beter in GC gaan zitten? Ben in GC bang dat 't meteen een bagger topic wordt...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:42:53 #252
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41294296
Wat is je insteek, geschiedenis (HOC), moderne normen en waarden (POL, WFL), taalkundige modernisering (TTK)?
pi_41294598
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:42 schreef Napalm het volgende:
Wat is je insteek, geschiedenis (HOC), moderne normen en waarden (POL, WFL), taalkundige modernisering (TTK)?
Het gaat meer om het vernieuwen van de tekst, het verzinnen van een nieuwe tekst zodat het volkslied "weer even mee kan". Dus inplaats van verwijzingen naar "Duitsen bloed" en "de koning van Hispanje" en meer eigentijdse tekst. Of moet ik daarvoor in TTK zijn?
***Levi was here***
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:55:56 #254
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41294658
Mijn voorganger heeft gelijk. Het ligt helemaal aan de insteek die je voor ogen hebt. Is het je bedoeling om het Wilhelmus te posten, en proberen het een en ander aan te passen zodat ie het verleden in ere houdt, maar door de update beter bij onze huidige samenleving past (of iets in die strekking), dan moet je hier zijn.

Wil je de hele tekst omgooien en ben je op zoek naar goede (rijm) woorden of andere taalkundige foefjes, dan is TTK de juiste plaats.

Persoonlijk zou ik hem niet in POL (te politiek gericht, heeft niets met het Wilhelmus te maken) of in WFL (tenzij je erover wil filosoferen) zetten.

GC is niet het juiste forum als je er een serieus topic van wilt maken. Spijtig te zeggen vrees ik voor "Weg met het koningshuis-reacties' als je dat gaat doen.
pi_41294810
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:55 schreef Natalie het volgende:
Mijn voorganger heeft gelijk. Het ligt helemaal aan de insteek die je voor ogen hebt. Is het je bedoeling om het Wilhelmus te posten, en proberen het een en ander aan te passen zodat ie het verleden in ere houdt, maar door de update beter bij onze huidige samenleving past (of iets in die strekking), dan moet je hier zijn.

Wil je de hele tekst omgooien en ben je op zoek naar goede (rijm) woorden of andere taalkundige foefjes, dan is TTK de juiste plaats.

Persoonlijk zou ik hem niet in POL (te politiek gericht, heeft niets met het Wilhelmus te maken) of in WFL (tenzij je erover wil filosoferen) zetten.

GC is niet het juiste forum als je er een serieus topic van wilt maken. Spijtig te zeggen vrees ik voor "Weg met het koningshuis-reacties' als je dat gaat doen.
Ik zal er nog eens serieus over nadenken... vrees ook dat 't op Fok! wel eens een vreemde discussie zou kunnen worden. Ik zal anders 'ns overleggen met een TTK modje. Bedankt iig!
***Levi was here***
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:57:56 #256
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41296408
Goed idee
Wij hebben vaker topics die overlappen. Mocht je het in TTK openen en het blijkt achteraf beter in HOC te kunnen, dan geven ze 'm wel een schopje deze kant op. Andersom precies hetzelfde.
pi_41487312
Natalie het is wel serieus en er is geen reden om hem dicht te gooien
pi_41487323
En bij de eerste topic ook al niet
  maandag 4 september 2006 @ 18:53:20 #259
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41488465
Bij dat eerste topic absoluut wel.
Wat die tweede betreft: die hoort sowieso niet in HOC, maar als je erop staat dat ie weer open gaat, dan kunnen we kijken waar je hem wilt hebben. Forum van je voorkeur? GC wellicht?
  maandag 4 september 2006 @ 18:57:46 #260
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41488607
Heb 't even geopperd bij de mods van GC. Bij een oke dan wis ik m'n sluitpost en kieper ik 'm naar dat forum.
Even goeie vriendjes. Ik ben de slechtste niet, maar hij pas hier echt niet, DAM.
pi_41489161
GC lijkt me of WGR/POL
  maandag 4 september 2006 @ 20:29:55 #262
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41492076
GC is accoord, mocht het daar niet goed lopen dan geven het het gewoon nog een zwieper. Denk dat het over het algemeen wel een topic is wat het in GC wel goed zal doen, gezien veel mensen er wel een mening over hebben.

Ik geef hem een zwieper
  donderdag 7 september 2006 @ 23:21:18 #263
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41600826
TT aanpassing voor: Sodomie en pederasme in het Ottomaanse Rijk (huidig Turkije)

Pederastie is het woord
  vrijdag 8 september 2006 @ 08:29:50 #264
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41608209
Jeps, je hebt gelijk. TT aangepast.
Alleen toen werd ie te lang, dus heb 'en' ook even vervangen door '&'. toen paste ie wel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 17:46:52 #265
66444 Lord_Vetinari
pi_41839708
Beware! I'm back...
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:09:02 #266
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_41847470
*Bibber*
Oh, 't forum heeft een update gehad. Check even je Opties bovenin.

-edit-
Je had het al gevonden, lees ik nu.
pi_41960451
Allo allo!

Ik weet niet in welk subforum/topic ik deze vraag moet posten en de vraag zelf is niet bepaald een nieuw topic waard. Weten jullie waar (in welk subforum en welk topic) ik hiermee terecht kan?

Ik ben op zoek naar een oud vervallen gebouw dat in Amerika staat, het staat aan de zee op een pier. Het is ook weleens in films te zien geweest, volgens mij een met Clint Eastwood erin.
Het is dus oud en vervallen en wordt dus niet meer gebruikt behalve door zwervers als het er nog staat en heeeeeeeeel veel vogels. (meeuwen)

Kunnen jullie, culturele vrienden, me verder helpen? Want echt Stad & Streek of Travel is het niet.

dinsdag 19 september 2006 @ 20:00:11 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_41960570
Vraag het ook even bij de filmbuffs in FTR, staat een sticky topic daar met ik zoek een film/serie.

Heb je een idee welke stad die pier zou kunnen zijn?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:01:43 #269
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_42400042
Piramides van Gizeh en de Bijbel

Kan die opmerking waarin ik van racisme word beschuldigd weg?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:06:06 #270
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42400198
Damn, LV is me weer eens voor. Grmbl!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:07:46 #271
66444 Lord_Vetinari
pi_42400259
Greased Lightning is my middle name
pi_42587198
Natalie, zou jij ons - en met name de veelgeplaagde Z - een plezier willen doen door het cijfer 612 in de TT van de lopende RJPvD-aflevering te veranderen in 613?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:24:11 #273
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42588142
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef pyl het volgende:
Natalie, zou jij ons - en met name de veelgeplaagde Z - een plezier willen doen door het cijfer 612 in de TT van de lopende RJPvD-aflevering te veranderen in 613?
Grin, tuurlijk.
Doen we even
pi_42780181
Ik vind het zo leuk om ergens te vertellen dat yvonne morgen bij ons even in de uitzending op radio 1 zit om over de WO1 te vertellen - wat is daar een geschikt topic voor?
pi_42780398
pi_42780466
quote:
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:31:23 #277
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42796673
Typisch dat zo'n topic weer in ONZ staat, hè. Je zou denken dat als iemand van FOK! het over WO1 gaat hebben, die hier zou staan.
Zucht...
I'm just about to give up on all af this.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:58:15 #278
66444 Lord_Vetinari
pi_42807493
Het is droevig...
  Admin donderdag 19 oktober 2006 @ 16:23:37 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42808409
Wilden jullie zo'n fun slowchat topic hier hebben dan

pi_42808465
J a tuurlijk, het was toch geen onzin lieversd
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:25:13 #281
66444 Lord_Vetinari
pi_42808482
Och, misschien maakt het HOC minder dan 'op sterven na dood', he? Alle kleine beetjes helpen. Tenslotte missen we alle users die nu in het 90 subforum posten ook al.
pi_42808643
Laten we niet om de hete brij heendraaien. We weten allemaal door wie het komt dat HOC is geworden wat het nu is.
  Admin donderdag 19 oktober 2006 @ 16:32:21 #283
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42808740
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:24 schreef SCH het volgende:
J a tuurlijk, het was toch geen onzin lieversd
Nee, maar we zitten nu wel aan deel 2, tuuk is WO1 een HOC onderwerp, maar de hele fum om de uitzending in HOC ?

Admin donderdag 19 oktober 2006 @ 16:33:02 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42808760
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Och, misschien maakt het HOC minder dan 'op sterven na dood', he? Alle kleine beetjes helpen. Tenslotte missen we alle users die nu in het 90 subforum posten ook al.
Zei de man die vond dat ik al m'n WO1 items maar in één centraal topic moest doen

Admin donderdag 19 oktober 2006 @ 16:34:00 #285
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42808790
En als je goed kijkt hoe en wat er gebeurt in het 90's forum, dan doe je toch zat ideëen op om de boel op te spicen in HOC?

donderdag 19 oktober 2006 @ 16:37:26 #286
66444 Lord_Vetinari
pi_42808915
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zei de man die vond dat ik al m'n WO1 items maar in één centraal topic moest doen
Appels <-> peren. Jouw WO1 topics zijn meestal leuke weetjes. Dingen waar zelden veel op gereageerd wordt. Leuk om te weten, interessant om te lezen, maar zelden om over te discussieren, puur omdat het weetjes zijn. Dat er weer een van de laatste soldaten dood is, bijvoorbeeld. Dat is leuk om te weten, maar je kunt er weinig discussie over voeren, denk ik.

Zo'n topic als over Wilhelmina die geweten zou hebben dat Wilhelm komt, is bijvoorbeeld wel een discussietopic. Daar kun je tegengeluiden in kwijt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:06:03 #287
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42809880
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef yvonne het volgende:
En als je goed kijkt hoe en wat er gebeurt in het 90's forum, dan doe je toch zat ideëen op om de boel op te spicen in HOC?
Mja, dat het daar vol topics staan die naar ons idee hier horen
pi_42810025
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:06 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mja, dat het daar vol topics staan die naar ons idee hier horen
90-forum blijft toch niet eeuwig?
dag
  Admin donderdag 19 oktober 2006 @ 17:12:54 #289
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42810087
Als 90 straks dichtgaat haal je die topics toch hierheen

donderdag 19 oktober 2006 @ 18:32:11 #290
66444 Lord_Vetinari
pi_42812322
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:12 schreef yvonne het volgende:
Als 90 straks dichtgaat haal je die topics toch hierheen
Daarmee aantonend dat 90's dus een overbodig forum is?
pi_42812750
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Had je al die topics hier willen starten dan? en had je dan zo'n groot publiek gehad?
dag
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:55:29 #292
66444 Lord_Vetinari
pi_42812908
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:48 schreef petre86 het volgende:

[..]

Had je al die topics hier willen starten dan? en had je dan zo'n groot publiek gehad?
Wat is dan het verschil met de topics alsnog hierheen halen als 90 dichtgaat?
pi_42813552
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil met de topics alsnog hierheen halen als 90 dichtgaat?
Dat mensen die in hun MyAT hebben en zo wellicht vaker in HOC gaan kijken omdat ze doorhebben dat dat soort topics hier ook kunnen?
dag
pi_42813609
quote:

[..]

Het was toch heel tijdelijk in verband met de 3FM-week, volgens mij moet het eigenlijk al snel weer dicht en de leukste hierheen, maar of dat er nou zoveel zijn?
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:27:59 #295
66444 Lord_Vetinari
pi_42813836
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:17 schreef petre86 het volgende:

[..]

Dat mensen die in hun MyAT hebben en zo wellicht vaker in HOC gaan kijken omdat ze doorhebben dat dat soort topics hier ook kunnen?
Was het dan niet aardiger geweest, als deze hele toestand gewoon met een grote campagne direct in HOC was gestart? Dan hadden we direct mensen hier gehad en niet via een omweg.
pi_42813899
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Was het dan niet aardiger geweest, als deze hele toestand gewoon met een grote campagne direct in HOC was gestart? Dan hadden we direct mensen hier gehad en niet via een omweg.
wellicht in een ideale situatie.. maar dit was pr-technisch den ik voor FOK! de beste optie ook.. ivm de samenwerking met 3FM is een apart forum ook wel handig. En je moet niet vergeten dat de 90's-onderwerpen niet de onderwerpen zijn die hier tot nu toe veel besproken worden..
dag
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:31:36 #297
66444 Lord_Vetinari
pi_42813949
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:30 schreef petre86 het volgende:

[..]

wellicht in een ideale situatie.. maar dit was pr-technisch den ik voor FOK! de beste optie ook.. ivm de samenwerking met 3FM is een apart forum ook wel handig. En je moet niet vergeten dat de 90's-onderwerpen niet de onderwerpen zijn die hier tot nu toe veel besproken worden..
Non-argument. Elke user kan hier een 90 topic openen. Het verbaast me uitermate dat ze het wel doen in 90s, trouwens.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 19:40:24 #298
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42814195
90's klinkt hipper. Het is niet iets wat mensen meteen met historie of cultuur associeren, terwijl HOC natuurlijk 'geschiedenis in de breedste zin is'.
Het niveau bewust hoog houden heeft geen zin in HOC, om de eenvoudige reden dat er op FOK! hoofdzakelijk jonge mensen zitten, voor wie de jaren 80 al geschiedenis is. Daarom hadden topics als in 90's staan een goede aanvullingen en wellicht schopje in de goede richting kunnen zijn.

Tuurlijk kan je ze na sluiting naar HOC halen. Zien of het hier kan opbloeien, maar dan moeten we wel allen de schouders onder zetten. Anders vrees ik dat ze snel uitgebloeid zijn.
pi_42814344
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Non-argument. Elke user kan hier een 90 topic openen. Het verbaast me uitermate dat ze het wel doen in 90s, trouwens.
Kennelijk is niet bekend dat dat hier ook kan. of straalt dit subforum iets uit waardoor dat niet gebeurd
dag
pi_42814372
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef Natalie het volgende:
90's klinkt hipper. Het is niet iets wat mensen meteen met historie of cultuur associeren, terwijl HOC natuurlijk 'geschiedenis in de breedste zin is'.
Het niveau bewust hoog houden heeft geen zin in HOC, om de eenvoudige reden dat er op FOK! hoofdzakelijk jonge mensen zitten, voor wie de jaren 80 al geschiedenis is. Daarom hadden topics als in 90's staan een goede aanvullingen en wellicht schopje in de goede richting kunnen zijn.

Tuurlijk kan je ze na sluiting naar HOC halen. Zien of het hier kan opbloeien, maar dan moeten we wel allen de schouders onder zetten. Anders vrees ik dat ze snel uitgebloeid zijn.
Het is iig een mooi punt om aan te grijpen om HOC actiever te krijgen..
dag
  Admin donderdag 19 oktober 2006 @ 19:47:48 #301
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_42814416
quote:

[..]

Euhm nee, zelfde doen we a ltijden met zaken als EK, WK, OS, de topics die blijven lopen gaan niet mee het archief in.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')