Hmm, fraai is dat.quote:
Sorry, Tokay. Er kwam wat tussen. Overmacht en zo. Komt goed hoor!quote:
Proficiat Diaan!quote:
eigenlijk was hij gisteren jarig..... maar dank je wel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Proficiat Diaan!![]()
Trakteer je ons op een plaatje?
Natuurlijk heb je het goed, dit is veel te makkelijk voor jou......quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:09 schreef pyl het volgende:
Whehehehe ...... je zocht iets? En is dat een varken?
Dan moet het wel St Antonius zijn.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Alweer? Kunnen jullie niet een beetje opletten als je een topic opent? Het wordt een beetje schering en inslag op deze manier...
Ik las het....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Tokay het volgende:
Ik kreeg een standje van L_V.![]()
Anyway: goedemorgen op deze eerste dag van de lente!
[afbeelding]
En nog van harte gefeliciteerd met die knul van je, Diaan!![]()
Hmmm, ik ben altijd in de war, maar ik denk dat je gelijk hebt. Het nieuwe seizoen is gistermiddag om een uur of twee begonnen, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las het....![]()
maar gisteren was toch al de eerste lentedag, op de verjaardag van Twan.
Dat is zeker spannend! Weer een nieuwe fase in zijn leven.quote:Dank je voor je felicitaties... hij gaat vanmorgen voor het eerst voor proef naar school, erg spannend allemaal. Ik hoor vanavond hoe het was, dan komt hij weer bij ons.
Ik lust geen koffie, maar doe wel mee met een kopje thee.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef pyl het volgende:
Ik krijg ineens een onverklaarbare zin in koffie.![]()
Eerst maar eens een plaatje:
[afbeelding]
Volgens mij heb jij altijd zin in koffie!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:34 schreef pyl het volgende:
Ik krijg ineens een onverklaarbare zin in koffie.![]()
Wat een beduimeld exemplaar!quote:Eerst maar eens een plaatje:
[afbeelding]
Toen Twan geboren is, stond er smorgens ook in de krant : HET IS LENTE!... was wel leuk. Ik associeer twans verjaardag dus altijd met het begin van de lente.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben altijd in de war, maar ik denk dat je gelijk hebt. Het nieuwe seizoen is gistermiddag om een uur of twee begonnen, geloof ik.
[..]
quote:Dat is zeker spannend! Weer een nieuwe fase in zijn leven.
Nee hoor. Tsssssssssk.......... Die foto is op zichzelf al kunst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je het plaatje uit de krant ofzo?
Een kunstenaar, ja. Geen Amerikaan echter.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:39 schreef Tokay het volgende:
Wat een beduimeld exemplaar!(Ik bedoel dat plaatje, niet die meneer.)
Hmmm, da's onmiskenbaar een kunstenaar. Amerikaan?
Da's dan wel een voluptueuze Kate Moss, want dat mens is in real life graatmager!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:51 schreef pyl het volgende:
Meneer is geobsedeerd, of zo je wil: gefascineerd () door vrouwen, naaktheid, seksualiteit, en zo voorts. Dat kun je hem ook weer niet kwalijk nemen; het zit in zijn genen, zeg maar.
![]()
Hier een voorbeeldje, Kate Moss dit keer eens niet op de catwalk:
[afbeelding]
Geen Nederlander, Diaan.
Kan niet missen, Z!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:57 schreef Z het volgende:
Lucian Freud.
Ik kwam ook deze "bewerking" tegen:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
Wahaha, de Queen!
Dat ben ik ook hoor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Inderdaad, de kleinzoon van zijn opa, Tokay.
Ik was ervan uitgegaan dat Tokay zou happen .....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:03 schreef Z het volgende:
Dat ben ik ook hoor!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:04 schreef pyl het volgende:
Ik was ervan uitgegaan dat Tokay zou happen .....![]()
Diaan nog van harte gefeliciteerd hoor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga weer verder met werken, ik lurk af en toe wel![]()
Ja zijn naam zegt me wel wat daarom kwam ik erop, maar weet geen voornaam.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Nou dat was best een snelle hint toch?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:43 schreef Tokay het volgende:
Benny Goodman?
Ja, volgens mij is dat hem ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:43 schreef Tokay het volgende:
Benny Goodman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |