Die ontsierende noot is weggehaald.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef Floripas het volgende:
De grootste zak uit de geschiedenis
Deze ontsierende noot mag wel weg uit mijn mooie topic.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
quote:En trouwens, waar bemoei jij je mee? Jou is dus niets gevraagd. Dus gewoon je kop mond houden als je er niets mee te maken hebt![]()
Kijk OS, een ding is duidelijk. Wij zijn er voor de users. Niet 1 user maar voor alle users die op C&H zitten. Onze taak als mod is het leefbaar houden van C&H. Ik en L_V doen ons best om dat naar beste overtuiging uit te voeren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat sommigen een verkeerd beeld hebben van de taak die ze uitvoeren.
En dat blijven ze dan ook laten zien:
[..]
Doe je taak met overtuiging, of zoek een besloten forum om te modden.
Het was een leuk topic tot " een mod" zich ermee ging bemoeien....
[..]
... tot zover het discussieforum.
JIJ sluit een topic, TS stelt je (zeer terechte) vragen, en hoopt hardop dat LV zich er niet mee bemoeit....
Dat kan hij natuurlijk niet laten......
Dan vind ik dat ik hem best even op zijn zeur en drein toontje mag wijzen.....
Ik ben immers een C&H user, en vind het niet leuk als de moderators van mijn forum zo omgaan met een user die een leuk topic opent....
Of is Feedback daar de verkeerde plek voor ?
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop dat je me een beetje begrijpt OS.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Oversight, check je mail. Heb besloten je direct te mailen.
Ik hou meer van de directe methode![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:38 schreef Oversight het volgende:
En beantwoord!
Mag L_V nu weer buiten komen spelen ?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:06 schreef Oversight het volgende:
De user wordt hier gewoon op een hele vervelende manier ontmoedigd, op z'n zachtst gezegd!
Ja hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad je Plaatje voor Yoghurt #503
Mag die dicht?
Wat is er loos? Het zou wel handig zijn als je iets neerzet meer dan een oordeel in FBquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Martijn_77, wat ben jij een triest mannetje...
Ach er is een disussie gaande in een topic en hij vind het nodig om alle replies te editten en wat uiteindelijk resulteerd in een niet onderbouwde weekban...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is er loos? Het zou wel handig zijn als je iets neerzet meer dan een oordeel in FB![]()
Tsja, ik kan niet normaal meer reageren in het topic... waar anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ga hier vrolijk verder.
Mail, forum@fok.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet normaal meer reageren in het topic... waar anders?
Ik heb geen mail van je gezien terwijl er driftig gemailed werd. Probeer het eens naar dagonet@gmail.com?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
krijg replies dat die niet aankomen...
Welk topic?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach er is een disussie gaande in een topic en hij vind het nodig om alle replies te editten en wat uiteindelijk resulteerd in een niet onderbouwde weekban...
Niet in C&H, in CUL.quote:
Wat doet het dan hier?quote:
Geen idee, vandaar dat ik hem ook naar de mail verwees.quote:
Ik werd verkeerd voorgezegdquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sleutel, sleutel. Zo. En beter opletten voortaan he?
Nee. Al die lentekriebels en nestingsdrang van de vrouwen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:19 schreef Tokay het volgende:
Goedemorgen L_V.Vind je het ook zo fijn dat het lente is?
![]()
Ben je ongesteld, ofzo?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Al die lentekriebels en nestingsdrang van de vrouwen...
Ik heb het gevraagd in DIG, kijken of zij het goed vinden. Ik ben benieuwd naar wat dat ding nu is. Lijkt mij iets wat men gebruikte in het leger als ik zo afga op de kleuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:47 schreef devzero het volgende:
Hoewel dit topic in DIG staat, heb ik toch het idee dat lezers in dit forum misschien betere ideeen hebben: Wat is dit voor apparaat?
Dit is niet bedoeld als topic spam, ik ben gewoon heel erg benieuwd.
Zou je dat misschien willen doen? DrW. is goed bezig de laatste tijd, en als jij daar ook een klein steentje aan kan bijdragen door wat leestips te verschaffen, is dat nooit verkeerd toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wellicht kan Lord_Vetinari hem wat leestips geven?
De anatomie van het fascisme
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik heb geen boeken(tips) over de achtergronden van dergelijke stromingen. Ik heb alleen boeken(tips) over wat er van dergelijke stromingen wordt als we ze hun gang laten gaan. Dergelijke boeken zijn meer het terrein van politicologen dan van historici.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Zou je dat misschien willen doen? DrW. is goed bezig de laatste tijd, en als jij daar ook een klein steentje aan kan bijdragen door wat leestips te verschaffen, is dat nooit verkeerd toch?![]()
Ow ok, dat is niet anders dan, bedankt voor de aandacht i.i.g.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil wel, maar ik kan niet. Ik heb geen boeken(tips) over de achtergronden van dergelijke stromingen. Ik heb alleen boeken(tips) over wat er van dergelijke stromingen wordt als we ze hun gang laten gaan. Dergelijke boeken zijn meer het terrein van politicologen dan van historici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |