quote:Smileygebruik op Fok!
Verzoek schopje terug naar C&H.
ik ben het NIET eens met de ongevraagde actie, en het gebrek aan reden.
INHOUDELIJKE feedback zou leuk zijn....
quote:Cultuur op Foken déze is al hélemaal niet weg te denken uit C&H,...
Kom eens met een reden om te sluiten ?
en dan iets duidelijker zijn dan bij Cultuur hier op Fok!
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Ryan3, ik ben het iig niet.
Oversight, kap eens met die onzin. Zoals L_V al zegt is zo'n topic niet gewenst in C&H.
quote:Het openen van een tweede topic in afwachting van antwoord op de eerste is al helemaal niet de bedoeling. En dat weet je.
quote:Heb geen zin om deze discussie nogmaals met je te voeren.
quote:
Mm, vreemde zaak dan.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Ryan3, ik ben het iig niet.
Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?quote:
Nou nee, dacht het niet, ik zit wat anders te doen en heb die post later nog eens doorgelezen, toen-ie er al stond, op het forum... Vreemd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
quote:Je topic is verplaatst omdat het geen C&H topic is
:quote:en je topics zijn gesloten omdat het geen C&H topics zijn.
quote:Ik heb de FAQ voor je gequote waaruit duidelijk blijkt dat het geen C&H topics zijn.
quote:Einde discussie, einde FB wat dit onderwerp betreft.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Maerycke het volgende:
Die opmerking over jouw leeftijdgerelateerde iq lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd.
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan heb jij vást al ergens aan aan FA gevraagd om dit verder op te pakken toch ?
mag ik weten welke ?
dan kan ik een mooie mail gaan voorbereiden met ál jouw vervelende ettergedrag onderstreept, en gaan we de strijd boven jouw hoofd aan,....
Laat je me nog even weten bij wie ik terecht kan ?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
OS, idd gewoon lief doen. Dan doen wij dat ook.
Jou vraag aan LV moet even wachten, die is er even niet.
Nu zie jij 2 opties. Prima. Optie 1 ga ik niet uitvoeren. Optie 2? je gaat je gang maar.
We komen er wel uit.
LV is er dus even niet dus moet je het met mij doen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
LV is er dus even niet dus moet je het met mij doen
quote:Aanvullend zie TR Nederlandse Cultuur
Johan, hoezeer ik het ook met je eens moge zijn, volgens de FA's is het niet tegen de policy. Er is dus niets tegen te doen, qua modden. Ik kan alleen aan de CV&H users vragen om door de smileys heen te kijken en de posts verder op hun merites te beoordelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse. Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum, waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse.
quote:Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum,
quote:waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, Cultuur op Fok! is geen C&H topic.
quote:Dat lijkt me meer een GC topic.
quote:Cultuur in C&H staat voor Cultuur in de breedste zin van het woord, zoals je ook goed aangeeft in je Nederlandse Cultuur
quote:(waar overigens best over architectuur gepraat mag worden; de nederlandse bouwstijl en het nederlandse vergunningenbeleid zijn ook onderdeel van de Nederlandse cultuur, tenslotte).
quote:Cultuur op Fok is te specifiek gericht op dit forum, C&H is veel breder dan dat.
Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.quote:wat jij vindt doet in dit soort dingen NIET in eerste instantie ter zake.....
En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora. Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum. Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic, Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt. Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic. Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.quote:Het is porverdomme de user die bepaalt waar ie iets wil bespreken, en tenzij je écht een overduidelijke reden hebt om iets te kicken doe je dat NIET zonder overleg met TS, da' s gewoon een kwestie van respect!
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, je praat over de cultuur OP FOK! Dat is geen C&H onderwerp. Je Nederlandse Cultuur onderwerp wel. Waarom ben je zo dwars en drammerig? Waar slaat dat op?
quote:Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.
[..]
1.quote:En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora.
Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum.
quote:Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic.
quote:Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt.
quote:Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic.
quote:Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.
quote:Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.
quote:Cultuur op Fok kan een prima discussie opleveren, misschien, alleen hoort het gewoon niet in C&H.
quote:Ook omdat het bereik van C&H qua users gewoon kleiner is.
quote:Als je er een serieuze en uitgebreide discussie over wilt, is GC een beter platform.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef shmoopy het volgende:
Goedemorgen, en wat is het hier weer gezellig.
Oversight, dat soort topics hebben altijd in GC gestaan omdat zaken over FOK!, de roddels, de meets, smiley-gebruik, de afkortingen, het ontstaan, kortom alles wat met het FOK!cultuurtje te maken heeft daar beter passen.
Daar kun je enorm over blijven vallen, je kunt er een principekwestie van maken, maar dat zijn wel de feiten.
Dus kom op, open het in GC en laat de discussie voor wat hij is.
Bovendien zul je zien dat het daar nog een stuk beter zal lopen, omdat in GC nu eenmaal meer mensen lezen en posten.
Toch
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben de discussie hierover inderdaad zat, lieve Oversight, maar dat is dan pech voor mij want zo sluit je een gesprek niet af, dus ik kijk echt wel wat er gaande is.
quote:Wat ik zie is een botsing van karakters, LV is wellicht wat barser dan je gewend bent, en jij wat meer een 'zuiger' dan hij gewend is in zijn forum.
quote:Laat elkaar gewoon met rust.
Niet alles hoeft tot in de hoogste boomtak te worden uitgevochten, soms is het verstandiger om het gewoon even te laten.
quote:Ik weet dat je graag de grenzen verkent en dat is je goed recht, maar niet alles hoeft tot in den treure zo hoog gespeeld te worden, het is geen rechtszaal, maar gewoon FOK!
quote:Water bij de wijn enzo.
[/Kofi Ananmodus]
DAM, ik heb jou topic gesloten omdat ik vind dat jou topic die je zelf bent gestart, niet kan staven aan de hand van bronnen. Aan een artikel in bv clarin.com hebben we natuurlijk niet veel. Een krant kan publiceren wat hij wil. (ik weet dat Clarin een gerenomeerde krant is in Arg. )quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd waarom mijn topic gesloten is en welke bronnen geen bron hebben en waarom die niet goed zijn
Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Oversight het volgende:
[quote]JIJ komt hiet toch ook steeds weer terug?
In feite alle artikelen. Leuk en interessant om te lezen dat wel , maar de geloofwaardigheid is nihil. Maar goed, geloof wat je wilt geloven, dat is gelukkig aan een ieder om dat zelf te bepalen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke artikelen voldoen niet aan jou criteria?
Beste DAM, ik zal het overwegen. Ik zal het je zsm laten weten. Verder beloof ik niks.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan haal je dat over Hitler weg en gooi je de topic weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |