abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 13:41:12 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_34611506
Feedback C&H : Waar L_V verlaten is door nuon...

Game on!

[ Bericht 5% gewijzigd door Oversight op 31-01-2006 16:46:57 ]
◢◤
pi_34611540
Zit er iemand anders met delete-bevoegdheden te deleten dan btw??? Ik vind het toch wel opmerkelijk iig.
I´m back.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:45:07 #3
19194 Oversight
◢◤
pi_34611612
openstaande vragen uit vorige deel:
quote:
Smileygebruik op Fok!

Verzoek schopje terug naar C&H.

ik ben het NIET eens met de ongevraagde actie, en het gebrek aan reden.

INHOUDELIJKE feedback zou leuk zijn....
En ook nog onbeantwoord:
quote:
Cultuur op Fok

en déze is al hélemaal niet weg te denken uit C&H,...

Kom eens met een reden om te sluiten ?

en dan iets duidelijker zijn dan bij Cultuur hier op Fok!
◢◤
pi_34611618
Ryan3, ik ben het iig niet.

Oversight, kap eens met die onzin. Zoals L_V al zegt is zo'n topic niet gewenst in C&H. Het openen van een tweede topic in afwachting van antwoord op de eerste is al helemaal niet de bedoeling. En dat weet je. Heb geen zin om deze discussie nogmaals met je te voeren.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:46:50 #5
19194 Oversight
◢◤
pi_34611651
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:

Oversight, kap eens met die onzin. Zoals L_V al zegt is zo'n topic niet gewenst in C&H.
over welke van de 4 heb jij het nu ?

Lijkt muggeziften, maar is belangrijk als je ze allemaal gezien hebt, en de reden van het slotje.... ( doei)
quote:
Het openen van een tweede topic in afwachting van antwoord op de eerste is al helemaal niet de bedoeling. En dat weet je.
Het sluiten zonder vermelding van reden is helemaal niet de bedoeling, dat weet hij.
quote:
Heb geen zin om deze discussie nogmaals met je te voeren.
Voer 'm dan met de schuldige in deze: L_V

Het sluiten zonder reden te noemen is de oorzaak, ik zal er NIET nog een openen , maar verwacht dan wél antwoorden in feedback, en die krijg ik oók niet....
◢◤
pi_34611729
Dat moet je wat meer geduld hebben.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:50:03 #7
19194 Oversight
◢◤
pi_34611752
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Natalie het volgende:
Dat moet je wat meer geduld hebben.
Als ik lees dat er iemand mee bezig is heb ik alle geduld van de wereld.

maar uiteindelijk verwacht ik antwoorden. en wel van LV.

ga jij erin duiken ?
◢◤
pi_34611782
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:45 schreef Natalie het volgende:
Mm, vreemde zaak dan.
I´m back.
pi_34611921
Eey Oversight word je zelf ook niet knetterleip van al die smileys en dat eeuwige gezeik in de diverse feedbacktopics?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:56:57 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34611963
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, vreemde zaak dan.
Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 30 januari 2006 @ 13:58:40 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_34612005
De vragen even op een rijtje:

Smileygebruik op Fok! waarom wordt deze ongevraagd vanuit C&H gekickt ?

Cultuur op Fok waarom moest dit dicht, en wanneer vertelt iemand LV over het plaatsen van een reden bij het slotje?

Feedback C&H : Waar L_V verlaten is door nuon... waarom moet een MOD vervallen in persoonlijke beledigingen?

Ik verwacht overigens een publiekelijke RECTIFICATIE over
mijn leeftijd...

om het overzichtelijk te houden zal ik afwachten tot deze beantwoord zijn....

◢◤
pi_34612174
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik was het ook niet. En je gereconstrueerde post zegt me niks.. Misschien hike geweest bij invoeren?
Nou nee, dacht het niet, ik zit wat anders te doen en heb die post later nog eens doorgelezen, toen-ie er al stond, op het forum... Vreemd.
I´m back.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:05:35 #13
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_34612183
Die opmerking over jouw leeftijdgerelateerde iq lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd.
  maandag 30 januari 2006 @ 14:55:21 #14
66444 Lord_Vetinari
pi_34613735
Oversight, ik ga niet met je in discussie. Je topic is verplaatst omdat het geen C&H topic is en je topics zijn gesloten omdat het geen C&H topics zijn. Ik heb de FAQ voor je gequote waaruit duidelijk blijkt dat het geen C&H topics zijn. Einde discussie, einde FB wat dit onderwerp betreft.
  maandag 30 januari 2006 @ 15:32:03 #15
19194 Oversight
◢◤
pi_34614795
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
Watje !
quote:
Je topic is verplaatst omdat het geen C&H topic is
Dáár ben ik het niet mee eens, wil je me informeren over de mogeljijkheden om jouw beslissing door een FA te laten toetsen op redelijkheid?
quote:
en je topics zijn gesloten omdat het geen C&H topics zijn.
: wees aub specifiek, dan kan ik je specifiek vertelen waarom je ernaast zit....
quote:
Ik heb de FAQ voor je gequote waaruit duidelijk blijkt dat het geen C&H topics zijn.
Ik heb diezelfde faq voor jou gequote, waaruit DUIDELIJKER blijkt dat het wél C&H topics zijn.
quote:
Einde discussie, einde FB wat dit onderwerp betreft.
Zó makkelijk kom je er niet vanaf lui kreng!!,.....

Ik verwacht antwoorden, en als je die niet kunt geven verwacht ik dat je mijn topics weer opent....

Nét zoals vannochtend,... ik wéét dat je het kan!

Eikel!
◢◤
  maandag 30 januari 2006 @ 15:33:37 #16
19194 Oversight
◢◤
pi_34614845
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Maerycke het volgende:
Die opmerking over jouw leeftijdgerelateerde iq lijkt me in dit geval volkomen gerechtvaardigd.
Dat was de vergelijking met personen die de holocaust ontkennen óók !
◢◤
  maandag 30 januari 2006 @ 15:47:02 #17
19194 Oversight
◢◤
pi_34615259
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oversight, ik ga niet met je in discussie.
Dan heb jij vást al ergens aan aan FA gevraagd om dit verder op te pakken toch ?

mag ik weten welke ?

dan kan ik een mooie mail gaan voorbereiden met ál jouw vervelende ettergedrag onderstreept, en gaan we de strijd boven jouw hoofd aan,....

Laat je me nog even weten bij wie ik terecht kan ?

◢◤
  maandag 30 januari 2006 @ 16:14:22 #18
66444 Lord_Vetinari
pi_34616108
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Oversight het volgende:

[..]

Dan heb jij vást al ergens aan aan FA gevraagd om dit verder op te pakken toch ?

mag ik weten welke ?

dan kan ik een mooie mail gaan voorbereiden met ál jouw vervelende ettergedrag onderstreept, en gaan we de strijd boven jouw hoofd aan,....

Laat je me nog even weten bij wie ik terecht kan ?

Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.
  maandag 30 januari 2006 @ 18:56:00 #19
19194 Oversight
◢◤
pi_34621148
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het advies van een FA luidde letterlijk: vertel hem dat je niet met hem in discussie gaat. Maar je weet vast de weg naard e FA's wel te vinden, daar heb je mij niet voor nodig.
dank voor het eerste normale antwoord in tijden....

Ik neem het mee naar Feedback.

Is er al een woordvoerder aangewezen?

◢◤
  dinsdag 31 januari 2006 @ 17:34:25 #20
19194 Oversight
◢◤
pi_34652826
Nederlandse Cultuur

verzoek aanpassen TT ( spelfoutje )

Reeds gedaan OS.

[ Bericht 9% gewijzigd door ErwinRommel op 31-01-2006 17:36:02 ]
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:27:04 #21
19194 Oversight
◢◤
pi_34681805
Beste L-V, nog even naar aanleiding van jouw verzoek het volgende:

we hebben er op jouw advies " boven de schermen" even over gepraat in:

Is er al een woordvoerder aangewezen?

Omdat je me zo netjes naar de Fa's hebt verwezen wilde ik je achteraf nog even informeren over het resultaat...

We hebben een woordvoerder!

We zijn eruit!

Omdat we je niet meer zagen ga ik er vanuit dat je dit nog niet had gezien, en ik wilde niet dat je het van een ander zou horen....

Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen, laten we gewoon lief doen voor elkaar oke ?

Er zijn ook zaken die juist wel door een moderator beoordeeld, en daarna beargumenteerd moeten worden, zoals de reden van een gezet slotje.

Nu het vraagstuk van de smiley's definitief en voorgoed is opgelost, wil ik nog steeds het oorspronkelijke topic Cultuur op Fok dat ik in gedachten had graag kunnen openen in C&H, simpelweg omdat het daar hoort!

Nu zie ik twee opties, en hoor graag van jou als mod welke de beste is voor C&H,....

Optie 1: jij opent Cultuur op Fok weer.

Optie 2: ik open 'm opnieuw.

Ik wacht rustig op je beslissing, en vertrouw op je kundigheid in deze....

Aanvullend zie TR Nederlandse Cultuur

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 01-02-2006 16:32:59 ]
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:16:51 #22
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_34685533
OS, idd gewoon lief doen. Dan doen wij dat ook.
Jou vraag aan LV moet even wachten, die is er even niet.
Nu zie jij 2 opties. Prima. Optie 1 ga ik niet uitvoeren. Optie 2? je gaat je gang maar.
We komen er wel uit.

LV is er dus even niet dus moet je het met mij doen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:01:52 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_34688957
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:
OS, idd gewoon lief doen. Dan doen wij dat ook.
Jou vraag aan LV moet even wachten, die is er even niet.
Nu zie jij 2 opties. Prima. Optie 1 ga ik niet uitvoeren. Optie 2? je gaat je gang maar.
We komen er wel uit.

Ik heb hélemaal geen haast hiermee,....

Ik wacht wel tot ie weer online is, ik wil in deze graag een antwoord van hem....

Alle respect voor jou, en jouw modschap hier, maar dit is iets tussen hem en mij.

Dank voor de info!
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:03:27 #24
19194 Oversight
◢◤
pi_34689022
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef ErwinRommel het volgende:

quote:
Aanvullend zie TR Nederlandse Cultuur
kun je dit oppakken ?

bij voorbaat dank.
◢◤
pi_34689560
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse. Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum, waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:36:02 #26
66444 Lord_Vetinari
pi_34690077
OS, Cultuur op Fok! is geen C&H topic. Dat lijkt me meer een GC topic. Cultuur in C&H staat voor Cultuur in de breedste zin van het woord, zoals je ook goed aangeeft in je Nederlandse Cultuur (waar overigens best over architectuur gepraat mag worden; de nederlandse bouwstijl en het nederlandse vergunningenbeleid zijn ook onderdeel van de Nederlandse cultuur, tenslotte).

Cultuur op Fok is te specifiek gericht op dit forum, C&H is veel breder dan dat.
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:37:09 #27
66444 Lord_Vetinari
pi_34690116
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse. Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum, waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.
Johan, hoezeer ik het ook met je eens moge zijn, volgens de FA's is het niet tegen de policy. Er is dus niets tegen te doen, qua modden. Ik kan alleen aan de CV&H users vragen om door de smileys heen te kijken en de posts verder op hun merites te beoordelen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:47:06 #28
19194 Oversight
◢◤
pi_34692742
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ben mordicus tegen die smiley-hausse.
Ben je nou Johan_de_With of mordicus.., of ben je schizofreen ?
quote:
Het is een affront aan mijn intelligentie en de aard van dit forum,
Time-out, mag ik een definitie van "de aard van dit forum" ?
quote:
waar men geacht wordt anderen op een wijze die de vergelijking met brugklasopstellen kan doorstaan, gedachten uiteen te zetten.

In dit zinsverband had er "waar men geacht wordt met anderen" moeten staan m'n waarde tom-poes! enz....

Sorry,...
◢◤
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:06:37 #29
19194 Oversight
◢◤
pi_34693657
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, Cultuur op Fok! is geen C&H topic.
Dát zijn we dus niet eens, ik ga je uitleggen waarom ik het juist in C&H wil hebben staan zodalijk.....
quote:
Dat lijkt me meer een GC topic.
Mij absoluut niet, en dat zou hier ook eigenlijk geen punt van gesprek hoeven zijn...
quote:
Cultuur in C&H staat voor Cultuur in de breedste zin van het woord, zoals je ook goed aangeeft in je Nederlandse Cultuur
Uitgerekend het topic waarin ik om letterlijk met jouw woorden te spreken

"Cultuur in de breedste zin van het woord" wil bespreken !!!! vind jij hier niet op zijn plek... ?

Dan verwacht ik een waterdicht argument !!!

Zie eerdere discussie Gratis Treinreizen [SLOT] ,

wat jij vindt doet in dit soort dingen NIET in eerste instantie ter zake.....

Het is porverdomme de user die bepaalt waar ie iets wil bespreken, en tenzij je écht een overduidelijke reden hebt om iets te kicken doe je dat NIET zonder overleg met TS, da' s gewoon een kwestie van respect!
quote:
(waar overigens best over architectuur gepraat mag worden; de nederlandse bouwstijl en het nederlandse vergunningenbeleid zijn ook onderdeel van de Nederlandse cultuur, tenslotte).
Godsallejezus-allah-boedha-yomanda!

Hoe DOM & BOT kun je nou eigenlijk zijn?

Léés jij de OP's en TR's eigenlijk wel, of vorm je een mening van de bedoeling van een topic aan de hand van de TT ?

Ik open Nederlandse Cultuur , en waarschuw in de OP netjes de users dat ik in dit topic verwachtingen heb, die netjes geformuleerd staan...... léés die even aub.....

Vanwege mijn voorbestemde discussierichting, meld ik onmiddelijk na het openen in een TR dat ik een extra oogje op de onderbouwing van iemands argumenten vraag in de op,...

Dát komt goed, dacht ik nog het is hier immers een serieus sub-forum...?

Dan maak ik de volgende dag een 2e TR aan, waarin ik je vraag op te treden tegen offtopic gedrag, en dan,...... en dan.... en dan.......gniffel,..... proesst!
quote:
Cultuur op Fok is te specifiek gericht op dit forum, C&H is veel breder dan dat.
C&H is bréder dan het Forum....

je hebt gelijk,... ik zie het nu pas... sorry.....

Wist je dat er medicatie bestaat tegen de symptomen die je vertoont ?

Neem gerust je tijd voor de antwoorden..... ik moet nu tóch eerst een schone onderbroek gaan aantrekken....

[ Bericht 4% gewijzigd door Oversight op 01-02-2006 23:34:46 ]
◢◤
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:09:27 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_34705954
OS, je praat over de cultuur OP FOK! Dat is geen C&H onderwerp. Je Nederlandse Cultuur onderwerp wel. Waarom ben je zo dwars en drammerig? Waar slaat dat op?
quote:
wat jij vindt doet in dit soort dingen NIET in eerste instantie ter zake.....
Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.
quote:
Het is porverdomme de user die bepaalt waar ie iets wil bespreken, en tenzij je écht een overduidelijke reden hebt om iets te kicken doe je dat NIET zonder overleg met TS, da' s gewoon een kwestie van respect!
En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora. Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum. Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic, Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt. Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic. Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.

Cultuur op Fok kan een prima discussie opleveren, misschien, alleen hoort het gewoon niet in C&H. Ook omdat het bereik van C&H qua users gewoon kleiner is. Als je er een serieuze en uitgebreide discussie over wilt, is GC een beter platform.
  donderdag 2 februari 2006 @ 09:30:09 #31
19194 Oversight
◢◤
pi_34706976
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
OS, je praat over de cultuur OP FOK! Dat is geen C&H onderwerp. Je Nederlandse Cultuur onderwerp wel. Waarom ben je zo dwars en drammerig? Waar slaat dat op?
L_V, je draait de zaken een beetje om.
quote:
Dus wel. Als mod is het mijn taak om te kijken of ik vind dat een topic in mijn subforum hoort. Ik kan hierover overleggen met mijn mede-mod en op basis daarvan actie ondernemen.
[..]
Beste L_V, ik zal je taak nog even samenvatten, dan zien we vanzelf welk deel ervan je nog niet helemaal snapt.

Je bent Moderator geworden.

dat betekent dat je er een boel plichten bij hebt gekregen naar de users toe.

Je zult namelijk die acties moeten uitvoeren waarvoor je bent aangesteld, en dat is in 1e instantie het beoordelen van iemands Openingspost, om inhoudelijk te kijken of ie inhoudelijk aan de Policy voldoet.

daarna heb je de plicht om ervoor te zorgen dat die mensen die offtopic gaan op zo goed mogelijk te begeleiden om hen te laten inzien dat hun gedrag ongewenst is op Fok!

Het is nog steeds de TS, de user die bepaalt wát ie met een topic wil, wáár ie dat wil,... en op welke manier.

Als je er na deleten van offtopic posts niet in slaagt om het topic schoon te houden van dergelijke reacties omdat de offtopic users blijven trollen, dan kun jij ergens verdere maatregelen (laten) nemen tegen die offtopic users, daarvoor kun je bij de FA's terecht, die zullen je verder informeren over ban's en dergelijke...

Dán komt er een héle lange tijd helemaal niets......

Dán rest er nog een stukje "recht" dat jij als mod kunt laten gelden, namelijk het je bemoeien met forumbrede beleidszaken, maar dat doe je dus niet als mod "naar de user toe....."

Jouw inbreng over beleidsmatige zaken kun je kwijt bij diegenen die er iets mee kunnen, namelijk de FA's en A's.
quote:
En het is de moderator die kijkt of een topic in zijn subforum hoort. Zo niet, dan krijgt het of een kick of een slotje. Daar gaan we niet over overleggen met de TS, want dan blijven we bezig, niet alleen hier, maar in alle subfora.
Dat heeft niks te maken met respect maar alles met werkbaarheid van een forum.
1. het is niet de MOD die bepaalt welk topic er in welk sub-forum hoort te lopen, het is de user die die beslissing neemt.

2.
Als er een overduidelijke vergissing wordt gemaakt, en iemand biedt per ongeluk zijn cavia te koop aan in C&H, verwachten we natuurlijk wél van je dat je jouw hulp inzet om zo'n topic op de juiste plaats te krijgen...

3. Als je een mening hebt over een topic kun je die kwijt in Feedback, en de user daar naartoe uitnodigen in het topic, voor overleg bijvoorbeeld..... de user kan dan zijn bedoelingen uitleggen voor zover die niet uit de OP zijn gebleken...

4. Als je het niet eens bent met de mening van een user, maar je kunt niet verwijzen naar een regel uit de policy, lees policy en niet je eigen faq......, dan hoor je van het topic af te blijven, en met jouw leidinggevenden te overleggen over de te nemen acties......

5. Als je als Mod vind dat een topic zó ernstig buiten zijn plek is in jouw sub-forum, dan gooi je het op slot, en vermeld bij het slotje de reden dat je het dichtdeed.
De user kan dan Feedback ( voor zover jouw duidelijke sluit-reden nog ruimte voor interpretatie overliet) vragen in jouw FB gedeelte, en jij kunt je handelen nader toelichten.

6. Is een user het met jouw handelen niet eens vind ie vanzelf zán weg naar het "hogere Feedback" zoals je hebt kunnen zien...
quote:
Je Cultuur in Nederland topic is een goed topic.
Je bent er dan ook welkom!
quote:
Cultuur op Fok is en blijft geen C&H topic, hoe vaak je dat ook herhaalt.
Jullie mening hierover is niet relevant,... TS beslist in dit overduidelijke
geval!
quote:
Beide C&H mods (en er is over overlegd) vinden het geen C&H topic.
niet relevant, als er uit dat overleg een duidelijke reden was gebleken dan had die reden hier gestaan toch?
quote:
Een ex-C&H mod vindt het geen C&H topic.
Proest..... een huidige user wél!
quote:
Als je dat nou gewoon accepteert en verder gaat met het openen van goede topics is iedereen hartstikke blij.
Als jij nou gewoon je werk gaat doen, en je niet bemoeit met dingen waar je als moderator niets mee te maken hebt zijn alle users blij!
quote:
Cultuur op Fok kan een prima discussie opleveren, misschien, alleen hoort het gewoon niet in C&H.
Dát maken wij nog wel uit !
quote:
Ook omdat het bereik van C&H qua users gewoon kleiner is.
Goed argument.... NOT !
quote:
Als je er een serieuze en uitgebreide discussie over wilt, is GC een beter platform.
Bedankt voor jouw mening, maar ik doe het liever HIER in C&H, omdat ik over cultuur wil praten, en dan tref ik HIER de kenners, die het woord cultuur in z'n juiste context kunnen waarderen....

@ Highlander:

Ik geef je bij deze toestemming om mijn "gebruiksaanwijzing voor de beginnende moderator" Crew-breed te gebruiken...

◢◤
pi_34707389
Ik snap de discussie niet, als die jongen nu graag een smiley voor aan de zin gebruikt dan doet-ie dat toch lekker. Het onderwerp dat hij wil aansnijden leent zich eerder voor GC, maar dat kun je vriendelijk uitleggen, me dunkt, alles in het nette en even goede vrinden.

Wat ik echter nog wel interessant vind om aan te snijden, ik weet niet of het kan, is het volgende: nav de discussie over Holocaustontkenning heb ik van de week nog eens wat in de search gekeken en ben ik best goede topics en discussies tegengekomen. C&H is alleen zo divers dat je je een breuk moet zoeken en door de diversiteit leent het zich ook niet direct tot geschiedkundige discussie. Alleen zij die de weg kennen, plaatsen hier topics. De vraag is: kun je Cultuur en spelletjes e.d. niet scheiden van Historie en aldus hiervan een echt geschiedenisforum maken. Er zijn bijv. interessante discussies of aanzetten daartoe over WO1 en -2 te vinden (toch, helaas eigenlijk, de hoofdmoot). Daarnaast zou het ook leuk zijn als de geschiedkundige moderators en overige belangstellenden bijv. die aanzetten tot discussie (ook over andere perioden dan de wereldoorlogen) zouden stimuleren door topics te openen waarin een bepaalde historische monografie (en de centrale these) wordt besproken. Cultuur kun je dan misschien bij TTK oid duwen. Wellicht is dit alles reeds aangesneden hoor; - ik vind het alleen zonde dat de geschiedenis, toch een perfect onderwerp voor achtergronden bij POL en NWS, zo stiefkinderlijk wordt benaderd...
I´m back.
pi_34707684
Goedemorgen, en wat is het hier weer gezellig.

Oversight, dat soort topics hebben altijd in GC gestaan omdat zaken over FOK!, de roddels, de meets, smiley-gebruik, de afkortingen, het ontstaan, kortom alles wat met het FOK!cultuurtje te maken heeft daar beter passen.

Daar kun je enorm over blijven vallen, je kunt er een principekwestie van maken, maar dat zijn wel de feiten.

Dus kom op, open het in GC en laat de discussie voor wat hij is.
Bovendien zul je zien dat het daar nog een stuk beter zal lopen, omdat in GC nu eenmaal meer mensen lezen en posten.

Toch
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:20:15 #34
19194 Oversight
◢◤
pi_34708077
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:03 schreef shmoopy het volgende:
Goedemorgen, en wat is het hier weer gezellig.

Oversight, dat soort topics hebben altijd in GC gestaan omdat zaken over FOK!, de roddels, de meets, smiley-gebruik, de afkortingen, het ontstaan, kortom alles wat met het FOK!cultuurtje te maken heeft daar beter passen.

Daar kun je enorm over blijven vallen, je kunt er een principekwestie van maken, maar dat zijn wel de feiten.

Dus kom op, open het in GC en laat de discussie voor wat hij is.
Bovendien zul je zien dat het daar nog een stuk beter zal lopen, omdat in GC nu eenmaal meer mensen lezen en posten.

Toch
Lieve schmoops....

Het geet natuurlijk hélemaal niet om dat éne topic, het gaat om de kromme arumenten.

Als JIJ de discussie hierover zat bent, geef dat dan aan en ik houdt er onmiddlijk over op.

Natuurlijk zal deze discusie dan bij een volgend geval wéér op identieke wijze uit de klauwen lopen.....

Ik proef dat jullie "boven de schermen" mijn standpunt allang begrijpen, dus ik wil niet vervelend gaan lopen doen....

Maar duidelijkheid zou ook niet als storend worden ervaren.....

L_V , je ziet het, je gaat er mee wegkomen, ik zal mijn betoog hier verder staken.....

Je kent mijn standpunt, ik zal streng toezien op jouw gedrag!

◢◤
pi_34708314
Ik ben de discussie hierover inderdaad zat, lieve Oversight, maar dat is dan pech voor mij want zo sluit je een gesprek niet af, dus ik kijk echt wel wat er gaande is.

Wat ik zie is een botsing van karakters, LV is wellicht wat barser dan je gewend bent, en jij wat meer een 'zuiger' dan hij gewend is in zijn forum.

Laat elkaar gewoon met rust.

Niet alles hoeft tot in de hoogste boomtak te worden uitgevochten, soms is het verstandiger om het gewoon even te laten.
Ik weet dat je graag de grenzen verkent en dat is je goed recht, maar niet alles hoeft tot in den treure zo hoog gespeeld te worden, het is geen rechtszaal, maar gewoon FOK!

Water bij de wijn enzo.

[/Kofi Ananmodus]
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 5 februari 2006 @ 00:36:32 #36
19194 Oversight
◢◤
pi_34747725
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben de discussie hierover inderdaad zat, lieve Oversight, maar dat is dan pech voor mij want zo sluit je een gesprek niet af, dus ik kijk echt wel wat er gaande is.
* Oversight vraagt ook niets méér dan dat.
quote:
Wat ik zie is een botsing van karakters, LV is wellicht wat barser dan je gewend bent, en jij wat meer een 'zuiger' dan hij gewend is in zijn forum.
...wat eigenlijk , true as it may be, geen enkele invloed zou mogen hebben op zijn mod-gedrag.
....of mijn reacties daarop.....
quote:
Laat elkaar gewoon met rust.

Niet alles hoeft tot in de hoogste boomtak te worden uitgevochten, soms is het verstandiger om het gewoon even te laten.
Duidelijk,....
quote:
Ik weet dat je graag de grenzen verkent en dat is je goed recht, maar niet alles hoeft tot in den treure zo hoog gespeeld te worden, het is geen rechtszaal, maar gewoon FOK!
T'is wél ff mijn FOK!, ... pottedikkie, grumblebumble.....
quote:
Water bij de wijn enzo.

[/Kofi Ananmodus]
Oke, ..

Vergeven en vergeten wat mij betreft.

[/ L_V vroeg om persoonlijke aandacht, en dat kon ie krijgenmodus]

* Oversight dankt de woordvoerder.

Tot volgende keer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oversight op 05-02-2006 02:30:50 ]
◢◤
pi_34871803
Ik ben benieuwd waarom mijn ropic gesloten is en welke bronnen geen bron hebben en waarom die niet goed zijn

Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34871911
-edit-

Dit hoort niet in FB

[ Bericht 94% gewijzigd door Lord_Vetinari op 08-02-2006 19:14:33 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 8 februari 2006 @ 18:30:12 #39
110987 ErwinRommel
pi_34872227
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd waarom mijn topic gesloten is en welke bronnen geen bron hebben en waarom die niet goed zijn

Verder hoop ik dat L_V het niet nodig zal vinden om niet te reageren, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
DAM, ik heb jou topic gesloten omdat ik vind dat jou topic die je zelf bent gestart, niet kan staven aan de hand van bronnen. Aan een artikel in bv clarin.com hebben we natuurlijk niet veel. Een krant kan publiceren wat hij wil. (ik weet dat Clarin een gerenomeerde krant is in Arg. )
Duidelijke bronvermelding over een onderwerp als dit vind ik zeer belangrijk. Mocht jij alsnog met een duidelijke bronvermelding komen dan ben ik niet de beroerdste om jou topic weer te heropenen.

Ben je daartoe in staat? Zo ja, dan mag het weer open wat mij betreft.
pi_34872319
Welke artikelen voldoen niet aan jou criteria?
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:16:07 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_34873988
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.
pi_34874092
Majesteitsmeervoud ook dus voortaan.

Gaat lekker met je
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:49:25 #43
19194 Oversight
◢◤
pi_34886318
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Voel je niet te goed om niet meer in C&H te komen, hoor. Het is heel vervelend voor je als je niet tegen mensen kunt die wel verstand van zaken hebben.

JIJ komt hiet toch ook steeds weer terug?

Ik weet nog wel een paar andere fora, je hoeft het maar te vragen hoor...
◢◤
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:17:13 #44
110987 ErwinRommel
pi_34897460
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:49 schreef Oversight het volgende:

[quote] JIJ komt hiet toch ook steeds weer terug?
Als modje moet dat ook wel OS. Of dacht je dat we niet meelezen en de boel maar de boel laten?

En trouwens, waar bemoei jij je mee? Jou is dus niets gevraagd. Dus gewoon je kop mond houden als je er niets mee te maken hebt

[ Bericht 4% gewijzigd door ErwinRommel op 09-02-2006 18:12:52 ]
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:19:47 #45
110987 ErwinRommel
pi_34897559
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke artikelen voldoen niet aan jou criteria?
In feite alle artikelen. Leuk en interessant om te lezen dat wel , maar de geloofwaardigheid is nihil. Maar goed, geloof wat je wilt geloven, dat is gelukkig aan een ieder om dat zelf te bepalen.
pi_34900724
Ook de artikelen die volgens jou definitie wel on-topic zijn over opgepakte oorlogsmisdadigers.

Verder hebben (vrijwel) alle artikelen een bron. Dus ik zou graag willen weten welke niet voldoen aan je defenitie

Is het bijvoorbeeld het artikel dat ik hier aangehaald heb over Sakic ook niet goed?
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:58:10 #47
110987 ErwinRommel
pi_34901089
DAM, we hebben het over Hitler. In de door jou aangedragen artikelen is geen bewijs te vinden dat hij zou zijn gestorven in Argentinie.
Over de rest zul je mij niet horen, daar is een groot deel van waar.
pi_34901235
Dan haal je dat over Hitler weg en gooi je de topic weer open.

Verder vind ik de Hitler naar Argentinie gewoon ontopic maar dat is een andere discussie
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:11:09 #49
110987 ErwinRommel
pi_34901521
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan haal je dat over Hitler weg en gooi je de topic weer open.
Beste DAM, ik zal het overwegen. Ik zal het je zsm laten weten. Verder beloof ik niks.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 13:47:21 #50
130955 Floripas
Blast from the past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')