iemand uit 1750 hoort in c&hquote:Op zondag 30 april 2006 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, maar de reeks is over, uit en afgelopen. Plaats haar in B&H? Of FTR?
Waarom? Er zijn ook Babes & Hunks uit eerdere eeuwen, hoor.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn ook Babes & Hunks uit eerdere eeuwen, hoor.
quote:Op zondag 30 april 2006 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Smaken verschillen...
See? Problem solvedquote:Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]![]()
maar dat is niet de reden voor t topic.
t gaat om de vrouw haar historisch belang evt met literaire werken, dus TTK is evt mogelijk
Ga even op de FB zieken hé.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef Loedertje het volgende:
Aandachtspuntje.. "getal van 6 miljoen doden allang bijgesteld"
quote:
Ook al zou ik niet nuchter zijn, bij een user zoals jij wordt een ieder direct nuchter.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]Aan je reactie te zien ben je nu al niet nuchter meer
Ik heb er een aantal 640x480 foto's van genomen,quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hm, moeilijk. Ik denk dat je in LIF meer hobbyisten tegenkomt en in WGR meer mensen die verstand hebben van waardebepaling. Open het hier maar, als het niet loopt geef ik het wel een zetje naar een ander forum.
Mods bannen niet, Ryan, dat weet jij ook wel. Mods geven alleen gedrag aan en de FA's besluiten of het op basis daarvan tot een ban komt.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Waar was die ban nou voor nodig Lord_vetenari? Leg dat eens uit aub.
Ja, bannen op instigatie van jou dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mods bannen niet, Ryan, dat weet jij ook wel. Mods geven alleen gedrag aan en de FA's besluiten of het op basis daarvan tot een ban komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |