Bedankt Natalie, maar ik maak er vandaag een zootje van. Die van pos schijnt ook nog eens eerder te zijn, dus die van mij mag dichtquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:26 schreef Natalie het volgende:
All done, Scrut!
Volgende keer het telraampje gebruiken
Is dicht. Misschien een goed idee om degene die de laatste post in het voorgaande topic zet, het nieuwe topic te laten openen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bedankt Natalie, maar ik maak er vandaag een zootje van. Die van pos schijnt ook nog eens eerder te zijn, dus die van mij mag dichtIk zal volgende keer beter opletten.
Dat hebben we wel een tijdje zo gedaan maar omdat het voorkomt dat die betreffende user vergeet een volgend topic te openen of dat dat net de laatste post van die user is voordat hij/zij offline gaat, zijn we weer in ons oude patroon vervallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dicht. Misschien een goed idee om degene die de laatste post in het voorgaande topic zet, het nieuwe topic te laten openen?
Tja, dat jullie nou off-topic blijven gaan...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:57 schreef Drugshond het volgende:
De ME 262 straaljager
Topic kan wel een nieuwe TT gebruiken. Discussie gaat veel breder dan de ME-262 alleen.
Wapentechnologie spreekt meer mensen aan.quote:
Mij niet. Bovendien beperkt het zich dan weer. Nu kunnen alle innovaties erinquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wapentechnologie spreekt meer mensen aan.
Eh... *kuch*... ---> Biografie? Vraag hem hier aanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar goed, maak je eens nuttig
Informatie over Mustafa Kemal tijdens 14-18
Ik heb alleen summiere informatie over zijn Gallipoli tijd, maar er moet veel meer zijn.
Ja, in het Turks, en laat ik dat nou net niet beheersen
Oh ja?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:27 schreef McCarthy het volgende:
Waarom zijn Joden succesvol
ik ben serieus aan het discusieren
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
alle domme joden zijn in de gaskamer gegaan of hebben hun cultuur op gegeven en zijn op gegaan in de domme massa.
Ja ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef McCarthy het volgende:
ik ga mijn argumenten niet spellen. Ik verwacht wat meedenkendheid van het publiek.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:33 schreef McCarthy het volgende:
Verder neem ik kunstenaars, filosofen en schrijvers niet zo serieus.
Doe jij dat dan ook even.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef McCarthy het volgende:
ik ga mijn argumenten niet spellen. Ik verwacht wat meedenkendheid van het publiek.
Tja, maar een discussie of iets of iemand links of rechts is (in welke periode dan ook) is niet echt een HOC discussie. Je ontkomt er namelijk niet aan, daarnaar te kijken met de huidige ogen. Ik denk dat je in POL meer kans hebt op een zinnige discussie, maar we zullen zien, wat het overleg oplevertquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:23 schreef Napalm het volgende:
Ah, ok.
Ik vind het ook oke als het topic tot de GPV (en AOV) beperkt blijft. Knip dan ff het stuk van de andere partijen eraf. Ik poste juist in HOC om zo het hedendaags links/rechts te voorkomen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:26 schreef decock het volgende:
Ik ga niet on gestudeerd de geschiedenis herschrijven, in mijn eigen vrije tijd, omdat je en de zijne geen zak te doen hebben
quote:en een beetje met mij de draak lopen te steken. Dan heb je aan mij een kwaaje. Ik ga me niet verdiepen in de oprichting van de joodse staat als ik daar voor niet betaald krijg of enig belang bij heb, weltrusten.. Zoveel weet ik wel van het kapitalisme en het Jodendom... Hoi![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:07 schreef Natalie het volgende:
Ad HOC it wil be
Maar zover is het nog niet.
Vriendelijke vraag kun je de dubbelpost van mij verwijderen in topic cijfers H.?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee. Lees de OP van dat topic maar
Kunnen die centraal topics dan niet boven? Een topic als simpele HOC vragen zou juist bovenaan moeten zodat niet vaste bezoekers makkelijk dat topic kunnen vinden. Het zou dit forum wel wat laagdrempeliger en makkelijker te overzien, maken voor de users die hier niet vaak komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat is al een tijdje hoor. En sticky's zitten nog steeds bovenaan, alleen [Centrale] Topics hangen onderaan de lijst. Het is wat overzichtelijker, namelijk. Als je ze niet groepeert, gaan ze dwars door de lijst met actieve topics zwerven en kunnen de vaste posters ze moeilijker vinden.
Bovenaan staan de sticky topics, en eigenlijk zijn dat er momenteel al teveel naar mijn idee. 't Gaat ten kostte van de HOC-index om teveel topics bovenaan vast te pinnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kunnen die centraal topics dan niet boven? Een topic als simpele HOC vragen zou juist bovenaan moeten zodat niet vaste bezoekers makkelijk dat topic kunnen vinden. Het zou dit forum wel wat laagdrempeliger en makkelijker te overzien, maken voor de users die hier niet vaak komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |