Het wordt steeds beter hier op C&H. En sommigen vragen zich af hoe het komt dat het geen populair subforum is. Omdat je van alle kanten de mond gesnoerd probeert te worden, door zowel mods als users, als je een ietwat afwijkende mening hebt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Viajero het volgende:
Hoi Natalie,
Is het niet mogelijk het topic
Waarom zijn Joden succesvol
weer te openen maar dan met een ban voor KirmiziBeyaz? Het is een interessant topic, spijtig dat het door een trol die gewoon feiten negeert en LXIV die daar te fel op reageert verpest wordt..
Ja, maar jij bent een moslim. En die zijn bij voorbaat niet te vertrouwen als het onderwerp over joden gaatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op dezelfde manier waarop al eerder mensen zijn geband voor vermeende holocaustontkenning.
Ik hoef niet eens namen te noemen waarschijnlijk. De betreffende persoon staat al wijd en breed bekend voor dit soort acties.![]()
Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.
Ik kies juist helemaal geen partij, ik vind je toevoeging in je post gewoon niet ter zaken doend.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.
Ik begrijp de hele ophef uberhaupt niet. LXIV geeft zijn mening over joden als volk/gelovigen en ik geef mijn mening daarover. LXIV gaat zelfs zover om te stellen dat joden van nature intelligenter zijn, wat eigenlijk een veel groter discussiepunt zou moeten zijn dan mijn mening, en ik ga daar tegenin.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vertel me liever hoe we dat topic weer open krijgen zonder een één-tweetje dat het hele topic smoort.
Je mag het probleem bagatelliseren wat je wilt. Feit blijft dat deze jongen ronduit zegt dat het in de genen van joden zit dat ze intelligenter zijn. Feit blijft dat volgens deze jongen de prestaties weer terug te herleiden zijn naar de van nature intelligente aard van joden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:
Het topic ging over of een bepaalde cultuur invloed heeft op prestaties.
Ik persoonlijk ga altijd uit van de gelijkheid van alle mensen. Dan strookt een opmerking als "joden zijn van nature intelligenter dan..." daar niet mee. Ik krijg bibbers van mensen die menen dat hun "soort" van nature intelligenter/beter/mooier is dan een ander, juist omdat de nazi's zich hier ook aan schuldig maken en maakten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Het liefst gooi ik dat topic weer open btw.
Maar goed, als jullie dan vrolijk verder gaan op die manier waarop het tot nu toe ging, dan zie ik daar geen heil in. Dus zeg 't maar.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?
Ik noem hem al Kermit sinds hij op FOK! zitquote:
Nou,nou, nou, nou.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kermit is dan ook de meest begeerlijke muppet van allen![]()
Maar goed, maak je eens nuttigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kermit is dan ook de meest begeerlijke muppet van allen![]()
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne ik hou van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |