abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39275543
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef Viajero het volgende:
Hoi Natalie,

Is het niet mogelijk het topic

Waarom zijn Joden succesvol

weer te openen maar dan met een ban voor KirmiziBeyaz? Het is een interessant topic, spijtig dat het door een trol die gewoon feiten negeert en LXIV die daar te fel op reageert verpest wordt..
Het wordt steeds beter hier op C&H. En sommigen vragen zich af hoe het komt dat het geen populair subforum is. Omdat je van alle kanten de mond gesnoerd probeert te worden, door zowel mods als users, als je een ietwat afwijkende mening hebt.

LXIV bleef maar doortrollen over joden en gaf daar mijn mening over. Dat hij daar weer op ingaat is zijn goed recht, net zoals het mijn goed recht is om daar weer op in te gaan.

Als je niet tegen andere meningen kunt, dan heb je op een forum niets te zoeken.

Als het weer op een ban uitkomt, ben ik benieuwd wat de reden nu weer zal zijn, aangezien de vorige nogal onduidelijk was en niet was gemeld in MED. Maar ik weet zeker dat bepaalde mods er hun uiterste best voor zullen doen om mij die ban ook daadwerkelijk aan te smeren. Uiteraard beargumenteerd met behoorlijk dramatische retoriek.

Waarschijnlijk op dezelfde manier waarop al eerder mensen zijn geband voor vermeende holocaustontkenning.

Ik hoef niet eens namen te noemen waarschijnlijk. De betreffende persoon staat al wijd en breed bekend voor dit soort acties.
pi_39277150
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39277199
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Als ex-mod sta ik helemaal achter je Kirmizi. Wat een onzin om daarvoor een ban te geven.
Ja, maar jij bent een moslim. En die zijn bij voorbaat niet te vertrouwen als het onderwerp over joden gaat

Pas je wel op dat je zelf niet tegen een ban aanloopt door mij zo openlijk te steunen?
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 10:38:51 #179
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39277304
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk op dezelfde manier waarop al eerder mensen zijn geband voor vermeende holocaustontkenning.

Ik hoef niet eens namen te noemen waarschijnlijk. De betreffende persoon staat al wijd en breed bekend voor dit soort acties.
Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.

Topic is dicht omdat het hele onderwerp ondergesneeuwd werd door jullie beide.
Simpelweg topickapen.
Jullie zijn 3x gewaarschuwd in het topic en nu zit er een slotje op, hulde.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 10:39:23 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39277322
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_39277401
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat ben je toch een enorme jankzak eigenlijk.
Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 10:44:00 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39277444
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als je een jankzak bent omdat je je verzet tegen de verwoede pogingen van bepaalde mods om je ten koste van alles geband te krijgen, dan ben ik maar een jankzak. Jammer dat juist jij nu weer kant kiest.
Ik kies juist helemaal geen partij, ik vind je toevoeging in je post gewoon niet ter zaken doend.

Vertel me liever hoe we dat topic weer open krijgen zonder een één-tweetje dat het hele topic smoort.

dinsdag 27 juni 2006 @ 10:50:22 #183
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39277612
Dat topic is dicht omdat jij KirmiziBeyaz en LXIV constant op de man aan het spelen waren. Dat hele topic is totaal verpest door dat stomme spelletje van jullie. Waarschuwingen werden in de wind geslagen (heb je ze wel ooit gelezen of was je terug druk bezig met je reply te tikken?), dan laat je me ook geen andere keuze, hè?

Het topic ging over of een bepaalde cultuur invloed heeft op prestaties. Niet over nazi's, hitler of moslims en al helemaal niet over jullie twee, en daar begon het toch aardig op te lijken. Dus ja, hij is dicht. Zonde, dat ben ik met Viajero eens. We wilde dat topic namelijk een kans geven. 't Is alleen jammer dat het verpest werd.
(Un)masking for the greater good.
pi_39277638
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vertel me liever hoe we dat topic weer open krijgen zonder een één-tweetje dat het hele topic smoort.
Ik begrijp de hele ophef uberhaupt niet. LXIV geeft zijn mening over joden als volk/gelovigen en ik geef mijn mening daarover. LXIV gaat zelfs zover om te stellen dat joden van nature intelligenter zijn, wat eigenlijk een veel groter discussiepunt zou moeten zijn dan mijn mening, en ik ga daar tegenin.

Zo geef ik mijn mening, hij geeft zijn mening, ik geen mijn mening en hij geeft zijn mening.

Het mag toch op zijn minst opvallend zijn dat niemand zich lijkt te storen aan het feit dat hij joden van nature intelligenter vindt. Maar wel als ik mijn zorgen daarover uitspreek.

Misschien kun jij hier duidelijk over brengen?
pi_39277729
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:50 schreef Natalie het volgende:

Het topic ging over of een bepaalde cultuur invloed heeft op prestaties.
Je mag het probleem bagatelliseren wat je wilt. Feit blijft dat deze jongen ronduit zegt dat het in de genen van joden zit dat ze intelligenter zijn. Feit blijft dat volgens deze jongen de prestaties weer terug te herleiden zijn naar de van nature intelligente aard van joden.

Ben ik nou de enige die hier een probleem in ziet? Ben ik de enige die het verband met de rassenleer van de nazi's ziet? Of boeit het gewoon niemand?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:05:22 #186
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39277987
Waar wij een probleem mee hebben zij die steken onder water. Dat constante jennen en reacties uitlokken met denigerende opmerkingen. Ik heb iets van: wees de wijste, en negeer het. Ga gewoon ontopic verder en laat dat gejakker achterwege. Kennelijk is dat te moeilijk gebleken.
Daarom is dat topic dicht. En dat hebben jullie toch echt aan jezelf te danken.
't Is iig niet iets waar ik blij mee ben.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:08:14 #187
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39278050
Het liefst gooi ik dat topic weer open btw.
Maar goed, als jullie dan vrolijk verder gaan op die manier waarop het tot nu toe ging, dan zie ik daar geen heil in. Dus zeg 't maar.
pi_39278373
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:08 schreef Natalie het volgende:
Het liefst gooi ik dat topic weer open btw.
Maar goed, als jullie dan vrolijk verder gaan op die manier waarop het tot nu toe ging, dan zie ik daar geen heil in. Dus zeg 't maar.
Ik persoonlijk ga altijd uit van de gelijkheid van alle mensen. Dan strookt een opmerking als "joden zijn van nature intelligenter dan..." daar niet mee. Ik krijg bibbers van mensen die menen dat hun "soort" van nature intelligenter/beter/mooier is dan een ander, juist omdat de nazi's zich hier ook aan schuldig maken en maakten.

Logischer lijkt me als je LXIV op zijn gedrag aanspreekt en het af laat hangen van zijn mening omtrent dit onderwerp eer je de topic weer opent. Of tolereren jullie dergelijk rassenleren tegenwoordig? Dat zou voor mij in ieder geval de perfecte reden zijn om weg te blijven uit dit subforum.

Dus zeg 't maar.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:34:14 #189
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39278750
LXIV laat zich hier vast nog wel zien als ie het topic weer open wil hebben.
Dat je ergens 'de bibbers' van krijgt is wat mij betreft geen reden om door te blijven hakken, zelfs na waarschuwingen. Zoals ik zei: wees de verstandigste. Wat overigens ook voor LXIV geldt.

Wij hebben alle tijd, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.
pi_39279495
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waar zie jij dat Kermit een ban heeft dan?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 12:58:56 #191
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39281427
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik noem hem al Kermit sinds hij op FOK! zit

pi_39285540
Kermit is dan ook de meest begeerlijke muppet van allen
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:09:42 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39285723
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nou,nou, nou, nou.

Maar goed, helaas geen ban, kun je me deze keer niet in de schoenen schuiven, bij een eventuele ban in de toekomst zal ik je na het verstrijken van de bantijd wel weer unbannen, zeker nu ik weet dat ik je daarmee over de pis krijg
Maar goed, we hebben nog steeds een gesloten topic, we wachten op LXIV?

pi_39285814
Yvonne ik hou van je.
Allah Al Watan Al Malik
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:42:03 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39286717
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maar goed, maak je eens nuttig

Informatie over Mustafa Kemal tijdens 14-18
Ik heb alleen summiere informatie over zijn Gallipoli tijd, maar er moet veel meer zijn.
Ja, in het Turks, en laat ik dat nou net niet beheersen

Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:43:00 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39286745
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
Yvonne ik hou van je.
Sinds wanneer?

dinsdag 27 juni 2006 @ 15:46:36 #197
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39286868
We kunnen op LXIV wachten.
We kunnen ook het topic opschonen, een waarschuwing plaatsen en hem weer open zetten.
  Admin dinsdag 27 juni 2006 @ 15:55:13 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39287150
Ik ben wel benieuwd naar LXIV eigenlijk

dinsdag 27 juni 2006 @ 15:59:07 #199
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39287274
Heb 'm al eens toegevoegd op msn om hem naar dit topic te schoppen, maar hij wil me kennelijk niet
pi_39759755
Zou één van de moderatoren van dit prachtige forum de nummering van onderstaand topic kunnen veranderen? Ik heb me vergist: in plaats van #583 zou het #584 moeten zijn.

Raad je Plaatje voor Langharig Gespuis #583

Dank u!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')