U vraagt, wij draaien:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
*kuch* Er kijken zeg maar ook meiden mee met de gezelligste GAM-reeks..
![]()
![]()
Nou en? alsof die zichzelf nog nooit bloot hebben gezien?! En als het je stoort, geef je toch wat tegengas door een plaatje van een mannelijke FF speler te posten? D'r zijn er genoeg!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
*kuch* Er kijken zeg maar ook meiden mee met de gezelligste GAM-reeks..
![]()
![]()
Gacktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
Hallo
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:20 schreef Chocobo het volgende:
FFAC gezien.................. vond er niet veel aan eerlijk gezegd. Verneukt FF zelfs een beetje vind ik. Nou laat ik eerlijk zijn....... heb de film na een uur uitgezet.....
Dan heb je maar een half uurtje gemist!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:20 schreef Chocobo het volgende:
FFAC gezien... heb de film na een uur uitgezet.....
Ja zeer zeker wel herkenning maar het is geen Cloud wat ik zie..... ik heb hem toch anders beleeft zeg maar. Heb iets van een slechte voortborduring op een briljant verhaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:34 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
![]()
Hoe? Waarom, wanneer, waarom?
Geen feest van herkenning?![]()
Nee,.... dat kan je wel stellen ja. Wel mijn mening van Dirge of C. bijgesteld.... nieuwe movies zagen er wel cool uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan heb je maar een half uurtje gemist!
Maar volgens mij heb je het sowieso niet zo op "vervolgen" van Final Fantasy's.
Dat had ik ook. Deze Cloud vond ik echt heel irritant.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker wel herkenning maar het is geen Cloud wat ik zie..... ik heb hem toch anders beleeft zeg maar. Heb iets van een slechte voortborduring op een briljant verhaal.
Rare film hoor.... gewoon leuk maar totaal niet bijzonder.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Deze Cloud vond ik echt heel irritant.
Heb hem voor die tijd al uitgezetquote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Je vond het niks?? Wat vond je van het gevecht met Sin-Bahamut?
Wat vond je zo anders aan Cloud dan?
Toen ik hem voor het eerst keek had ik ook een wrang gevoel.quote:
Slechts enkele honderdduizenden polygonen en het feit dat 'ie nu een stem heeft!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Vond Cloud wel wat anders als in het spel maar geen wereld van verschil...
En echt haar, in plaats van die vijf pieken.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef P-Style het volgende:
Slechts enkele honderdduizenden polygonen en het feit dat 'ie nu een stem heeft!
Hehe, dit niet wat voor jou.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef chibibo het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Tifa, ook al zijn haar borsten in AC kleiner geworden.
Ach hij had keus zat, net als alle andere hoofdrolspelersquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef peristilius het volgende:
Tifa
Vond die Cloud altijd zo'n idioot dat hij er niet gelijk met haar vandoor ging.
quote:Op maandag 30 januari 2006 05:33 schreef P-Style het volgende:
FFVII: Dirge of Cerberus krijgt USB-toetsenbord en muis ondersteuning!
Zo mooi...quote:
Die schoenen die die aanheeft in ACquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef P-Style het volgende:
Toch had FFVII misschien wel de meest intrigerende personages.Maarja... Dat wordt echter gelijk weer gecompenseerd met zo'n idioot schepsel als Cait Sith.
Ja, ze is erg verleidelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef chibibo het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Tifa, ook al zijn haar borsten in AC kleiner geworden.
Gebruik jij dan een non-originele memorycard ofzo? Echt vaag..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gewoon weer een corrupted file bij Skies of Arcadia. Gelukkig gebruik ik nu meerdere saves.
Niet op besparen.... helemaal niet als je een RPG-er bent !!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef H.Flick het volgende:
de GC interesseert me niet zoveel, dus heb ik een 3rd party memorycard gekocht... dat doe ik ook nooit meer.
Ik heb ook nog een originele Nintendo Memory Card, maar deze lagen een keer bij de kassa voor weinigquote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet op besparen.... helemaal niet als je een RPG-er bent !!
Lulu... is een gele kikker?!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
OMG
http://img96.imageshack.us/img96/6120/lulu2sr4kn.jpg
Tactics Advance, voor het geval je een graphics-hoer benquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil een FF voor de gba kopen. Welke moet ik hebben?
FFIV...kunnen we hem samen gamenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil een FF voor de gba kopen. Welke moet ik hebben?
Waar heb je hem besteld? Is hij al uit in Europa?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FFIV...kunnen we hem samen gamen
En later dit jaar komt VI uit.![]()
VGP natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Waar heb je hem besteld? Is hij al uit in Europa?
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga even wat reviews lezen en dan komt-ie denk ik ook wel deze kant op. Van de zomer heerlijk aan de waterkant zitten in mijn tentje en dan FF-gamen.
Wat is vissen toch een leuke hobby.
Ja, dat is mijn grootste hobbyquote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of bedoel je echt vissen.
Elektronisch signaal oooooooooook....quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat is mijn grootste hobby. En omdat je toch een electronisch signaal krijgt als je beet hebt kun je heerlijk gamen in de tussentijd
.
WTF?? Wanneer heb je die besteld? DAAAT is snel !quote:
Afgelopen vrijdag!!! VGP is echt rap!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Chocobo het volgende:
WTF?? Wanneer heb je die besteld? DAAAT is snel !
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxxx
Detailed Invoice: https://www.videogamesplu(...).php?order_id=xxxxxx
Date Ordered: Friday 27 January, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Final Fantasy IV (4) - GBA () = 31.94EUR
Dat is VGPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF?? Wanneer heb je die besteld? DAAAT is snel !
Kan...of via ccquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is eigenlijk de betalingswijze bij VGP? Via PayPal?
PayPal kan ook geloof ik. Ik gebruik altijd mijn creditcard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is eigenlijk de betalingswijze bij VGP? Via PayPal?
Ja?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje?
Mijn vader!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef H.Flick het volgende:
En anders moet je iemand met een creditcard lief aankijken
Kan nu wel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar volgens mij kon je geen geld op je Paypal storten via Postbank online.. en dat vond ik toen een groot nadeel. Ik weet niet of het nu nog zo is, zal eens kijken.
Heeeele enge man, je wilt het niet weten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Je betaalt het toch keurig terug? Is het zo'n enge man?
Laat maar, teveel reacties tussendoorquote:
Nee, nu moet je het ook zeggen ook. Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat maar, teveel reacties tussendoor![]()
Je zei 'ik zal het eens opzoeken' (iets in die richting) en ik wilde dan posten 'zoek het anders eens op'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, nu moet je het ook zeggen ook. Je maakt me nieuwsgierig.
Dit soort dingen zorgen ervoor dat dit de gezelligste GAM-reeks isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zei 'ik zal het eens opzoeken' (iets in die richting) en ik wilde dan posten 'zoek het anders eens op'
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zei 'ik zal het eens opzoeken' (iets in die richting) en ik wilde dan posten 'zoek het anders eens op'
Ah schon frau Lani.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mallerd!
Ik heb het overigens al uit gezocht.. abernatürlich.
![]()
Gisteravond en vanochtend in de trein gespeeld. Het is weer een heerlijke Final Fantasyquote:
Yup.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Is dat die FF met die vliegende airships in de begin demo die naar huis keren?
Toffe game, goed verhaal, mooie sfeer. Alleen wel verouderd qua graphicsquote:
Ja op dat gebied trek ik dat niet meer. Ben niet echt een graphics hoer maar zo terug wil ik nu ook weer niet. Maar jullie zijn het gewend met die GBA'squote:Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toffe game, goed verhaal, mooie sfeer. Alleen wel verouderd qua graphics
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja op dat gebied trek ik dat niet meer. Ben niet echt een graphics hoer maar zo terug wil ik nu ook weer niet. Maar jullie zijn het gewend met die GBA's![]()
Ja hoor.... dat kan ik best,....... maar op den duur houd het op zeg maar !quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dus over 5 jaar kan jij FFVII ook niet meer spelen
Fokking geniaalquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
Kwam ik tegen. Heb erg moeten lachen.
Wat een omschrijvingquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Roy...FFIV is geniaal!
Net als een kapotte klok 2x per dag de goede tijd aangeeft, sucked je gamessmaak heel zelden eens een keertje niet.
Ge-wèl-dig!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Roy...FFIV is geniaal!
Net als een kapotte klok 2x per dag de goede tijd aangeeft, sucked je gamessmaak heel zelden eens een keertje niet.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
Geniaal filmpje btw.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
Het duurde een tijdje voordat ik em doorhad, maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Roy...FFIV is geniaal!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
Hehehehe, machtig gewoonquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
Bribe voor 196000 Chimera Brain op Calm Lands. Gemiddeld 2 stuks per keer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Heb alleen nog een aantal Level 4 Key-spheres nodig, waar vind je die?
Geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:25 schreef PrinceLu het volgende:
Klik voor filmpje
Dankjewel, werkt goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:48 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Hehehehe, machtig gewoon.
[..]
Bribe voor 196000 Chimera Brain op Calm Lands. Gemiddeld 2 stuks per keer.
Verslaan van Earth Eater, eerste special boss die je krijgt volgens mij, weet ik echter niet meer zeker. Suc6 met maxen, luck is echt de meest lastige van alle stats...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je aan Fortune Spheres komt?
Dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij zat er een demo van FF-X bij ofzo.Vond ik toen nog heel tof.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:09 schreef Ixnay het volgende:
- Heb alle Ultimate Weapons behalve van Kimhari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- De Al Bhed primers heb ik nog niet allemaal, maar dat ga ik dalijk proberen (als er geen Dark Aeon in de weg staat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Heb alleen nog een aantal Level 4 Key-spheres nodig, waar vind je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is nu het prototype voorbeeld van een goede reden om Strategy Guide's bij de hand te hebben. Al is er geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt om de walk-thru sectie te lezen.Don't hurry, be crappy!![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef RiDo78 het volgende:
[..]Sorry heel flauw, maar ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met een korreltje zout soms best te pruimen!
In 2006 lees ik minder spoilertags!![]()
Ja ik had de duitse versie van Piggyback gepakt (die is beter en duidelijker) maar heeft als nadeel dat je continu moet vertalen. En ik had het niet vertaald. Dat vraagteken staat ook in de duitse tekst btw.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:04 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Sorry heel flauw, maar ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is het nu wat duidelijker....Don't hurry, be crappy!![]()
Hehe, ja nu zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:29 schreef RiDo78 het volgende:
Hopelijk is het nu wat duidelijker.....
Ik had ook zoiets bij FFVIII. Was er een ontzettend coole magie, maar ik kon niet op de naam komen van die aanval in het Engels (even voor de duidelijkheid, ik heb dus de Duitse versie gespeeld jah). Melton heette die magie en het deed schade aan jezelf...
Kwam er pas 2 jaar later achter dat het meltdown was. Zeer slechte 'all-your-base-are-belong-to-us' vertaling dus zeg maar. Einschmelzen is de vertaling van Engels naar Duits. Klonk zeker niet leuk genoeg
.
Er is een bepaald onzichtbaar pad dat je moet afleggen. In de officiële guide staat dat pad afgebeeld. Voordat ik dat plaatje zag lukte het me ook nooit, maar nadat ik dat plaatje gezien had, had ik 'm binnen 3x proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:46 schreef Ixnay het volgende:
Dat wapen van Kimhari had ik al lang, maar dat vlinderspelletje in de Macalania Woods lukt me niet.![]()
![]()
In de official guide.. zoals P-Style zegt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Ixnay het volgende:
Waar staat dat plaatje dan?![]()
![]()
Precies!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:03 schreef Laniboekje het volgende:
In de official guide.. zoals P-Style zegt.
Nou, heb ik die guide zelf niet en heb ik dat plaatje een keer ergens op internet gevonden, maar... die link ben ik al lang vergeten.![]()
![]()
Ik heb de official guide niet...
Even iets anders.
Al Bhed Primer XXII krijg je in Bevelle, maar die heb ik niet.
Nu kom ik niet meer in Bevelle, hoe krijg ik die Primer nu? Niet?
[ Bericht 72% gewijzigd door Ixnay op 02-02-2006 14:41:16 ]![]()
Begin een nieuwe game, speel tot het vinden van de Primer. Gebruik dan een compiler sphere om het alfabet te compilen, zo krijg je hem toch nog in je oude game. Ik weet alleen niet zeker of de primer dan ook op de liijst staat...quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:27 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb de official guide niet...
Even iets anders.
Al Bhed Primer XXII krijg je in Bevelle, maar die heb ik niet.
Nu kom ik niet meer in Bevelle, hoe krijg ik die Primer nu? Niet?Met een korreltje zout soms best te pruimen!
Ik heb nog 2 save games, ene tot aan de Thunder Plains en ene tot aan de Mushroom Rock.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Begin een nieuwe game, speel tot het vinden van de Primer. Gebruik dan een compiler sphere om het alfabet te compilen, zo krijg je hem toch nog in je oude game. Ik weet alleen niet zeker of de primer dan ook op de liijst staat...
Ik begin vanuit 1 van die 2 savegames, is wat sneller. Dan haal ik die Primer, en gebruik de compiler in mijn huidige game.
Werkt dat ook?![]()
Uiteraard!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 save games, ene tot aan de Thunder Plains en ene tot aan de Mushroom Rock.
Ik begin vanuit 1 van die 2 savegames, is wat sneller. Dan haal ik die Primer, en gebruik de compiler in mijn huidige game.
Werkt dat ook?
In de amerikaans FF3 (6) heet die spreuk volgens mij zelfs Merton.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
Hehe, ja nu zeker.
Ik had ook zoiets bij FFVIII. Was er een ontzettend coole magie, maar ik kon niet op de naam komen van die aanval in het Engels (even voor de duidelijkheid, ik heb dus de Duitse versie gespeeld jah). Melton heette die magie en het deed schade aan jezelf...
Kwam er pas 2 jaar later achter dat het meltdown was. Zeer slechte 'all-your-base-are-belong-to-us' vertaling dus zeg maar. Einschmelzen is de vertaling van Engels naar Duits. Klonk zeker niet leuk genoeg
.
![]()
Wordt-ie ook los verkocht dan? Ik heb 'm als onderdeel van FF Anthologyquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef peristilius het volgende:
Ik heb er niet echt last van gehad, als het goed is is hij nog wel ergens te krijgen, ik had hem toen hij net uitkwam gekocht voor 15 euro ofzo, dus hij is ook goedkoop.![]()
Is er ook nog een mogelijkheid om Al Bhed Home in te komen, als je aan het einde van het spel bent?quote:![]()
Dit soort vertalingsdiscrepanties* wordt meestal veroorzaakt door het beperkt aantal karakters dat gebruikt kan worden. De naam van een magic spell in FF6 kan bijv. maximaal zes karakters lang zijn. Voor de Japanse taal is dit ruim voldoende, zelfs voor het weergeven van een Engels woord, maar voor westerse talen is dit vaak te weinig. Daarom zijn het over het algemeen geen vertaalfouten, maar stukjes creativiteit die de vertalers noodgedwongen moesten toepassen, al dan niet met succes.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:08 schreef Blood_Money het volgende:
In de amerikaans FF3 (6) heet die spreuk volgens mij zelfs Merton.
* tof woord![]()
+5 kennisquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef chibibo het volgende:
Dit soort vertalingsdiscrepanties* wordt meestal veroorzaakt door het beperkt aantal karakters dat gebruikt kan worden. De naam van een magic spell in FF6 kan bijv. maximaal zes karakters lang zijn. Voor de Japanse taal is dit ruim voldoende, zelfs voor het weergeven van een Engels woord, maar voor westerse talen is dit vaak te weinig. Daarom zijn het over het algemeen geen vertaalfouten, maar stukjes creativiteit die de vertalers noodgedwongen moesten toepassen, al dan niet met succes.
* tof woord
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Zo leer je ook nog eens wat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:30 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dit soort vertalingsdiscrepanties* wordt meestal veroorzaakt door het beperkt aantal karakters dat gebruikt kan worden. De naam van een magic spell in FF6 kan bijv. maximaal zes karakters lang zijn. Voor de Japanse taal is dit ruim voldoende, zelfs voor het weergeven van een Engels woord, maar voor westerse talen is dit vaak te weinig. Daarom zijn het over het algemeen geen vertaalfouten, maar stukjes creativiteit die de vertalers noodgedwongen moesten toepassen, al dan niet met succes.
* tof woordEr is een glitch volgens mij, maar op de reguliere methode is dit onmogelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is er ook nog een mogelijkheid om Al Bhed Home in te komen, als je aan het einde van het spel bent?Met een korreltje zout soms best te pruimen!
Gisteren kwam de postbode opeens FFIV brengen. Dinsdagmiddag besteld, vrijdagmiddag in huis. Wat is VGP toch geweldig.
Binnenkort beginnen![]()
![]()
Vandaag eindelijk maar eens FF VII uitgespeeld, had niets te doen.
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston![]()
Nu mag je jezelf èindelijk als waardig FF-topic-user beschouwen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens FF VII uitgespeeld, had niets te doen.![]()
![]()
werd wel eens tijd ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.PSN id: Puddled_nl![]()
Nu alleen deel 1 t/m 6 nog. :')If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Respect.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
[...]
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.![]()
![]()
Hèhè eindelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.![]()
Het zou verdorrie tijd worden...nu mag je je blauwe kleurtje met trots dragen mijn zoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dan sta je eindelijk op gelijke hoogte met FF-goden als Roy en mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef peristilius het volgende:
Nu alleen deel 1 t/m 6 nog. :\')![]()
![]()
*Buigt*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik zit nu op 4 uur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Morgen ga ik met IV beginnen. Ik ben nu al een beetje zenuwachtigVechten had wat meer diepgang moeten hebben, maar het is zeker een leuk spel.
Ik was donderdagochtend op het werk op de wc aan het gamen (je moet wat tijdens het poepen) toen ik een eindbaas tegenkwam. Ik lekker bezig, hoor ik opeens een collega aan de andere kant van de deur: "gaat het het strol? Je bent al zolang weg".![]()
![]()
Het vechten is inderdaad niet echt een feest. Levelen is normaal gesproken wel leuk in FF, maar in IV is het allemaal wat magertjes. Het grinden hing me snel de strot uit, terwijl ik daar anders veel plezier in schep.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu op 4 uur.Vechten had wat meer diepgang moeten hebben, maar het is zeker een leuk spel.
Ik was donderdagochtend op het werk op de wc aan het gamen (je moet wat tijdens het poepen) toen ik een eindbaas tegenkwam. Ik lekker bezig, hoor ik opeens een collega aan de andere kant van de deur: \"gaat het het strol? Je bent al zolang weg\".![]()
![]()
![]()
![]()
Het is natuurlijk een oud deel. Maar je ziet dat de basis wordt gelegd voor de uitgebreidere vechtsystemen in de latere delen.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
Het vechten is inderdaad niet echt een feest. Levelen is normaal gesproken wel leuk in FF, maar in IV is het allemaal wat magertjes. Het grinden hing me snel de strot uit, terwijl ik daar anders veel plezier in schep.
Het heeft ATB. Dat maakte weer heel veel goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een oud deel. Maar je ziet dat de basis wordt gelegd voor de uitgebreidere vechtsystemen in de latere delen.![]()
Ik zit te twijfelen of ik FFIV op de DS of op de GBA moet gaan spelen :\').
Eigenlijk wil ik nog zo'n ding voor de GC kopen dat ik hem op mijn TV kan spelen.![]()
GB Micro....pocket FFquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik FFIV op de DS of op de GBA moet gaan spelen :\\\').
Eigenlijk wil ik nog zo\'n ding voor de GC kopen dat ik hem op mijn TV kan spelen.
Die heb ik helaas niet. En de GBA SP ligt niet echt lekker in de hand, ik ga toch voor de DS. Heb ik meteen Phoenix Wright ook bij de hand, want er kunnen 2 spellen in.quote:![]()
Phoenix Wright en Final Fantasy IV in een handheld
Kan het mooier? :')"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ja,... een gesealde FFXII in mijn handen !quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix Wright en Final Fantasy IV in een handheld
Kan het mooier? :\')A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Geduld jongen, geduld.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... een gesealde FFXII in mijn handen !
Nee jij bent lekker. =X![]()
Were back in Duke Nukem territoryquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef H.Flick het volgende:
Videoreview van Dirge of Cerberus (1up show) ziet er niet best uit.
Nee, die laat ik ook liggen.
Hmmm... ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef H.Flick het volgende:
Videoreview van Dirge of Cerberus (1up show) ziet er niet best uit.
Valt toch wel vies tegen.
![]()
Mooi zo, hoef ik dat poepspel iig niet te kopen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Shoot...wait 2 secondes...shoot...wait 2 secondes...shoot...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef P-Style het volgende:
En dan moet je nog betalen voor de online mode ook!"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat al die FFVII spin-offs me niet trekken.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:29 schreef P-Style het volgende:
Ik denk dat ik 'm maar uit de lijst van "Potentiële Toppers" haal...
AC: Advent Childrenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
Wat voor spin-offs zijn er nog meer dan, behalve Advent Children?
BC: Before Crisis
CC: Crisis Core
DC: Dirge of Cerberus
Oh ja, en dat snowboardspel.![]()
![]()
oh jaquote:Op maandag 13 februari 2006 13:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
AC: Advent Children
Oh ja, en dat snowboardspel..
![]()
Van die 3 nog noooooit gehoordquote:Op maandag 13 februari 2006 13:07 schreef chibibo het volgende:
[..]
AC: Advent Children
Oh ja, en dat snowboardspel.![]()
![]()
![]()
Crisis Core heb ik ook nog nooit van gehoord. Before Crisis is volgens mij een spel voor op de mobiele telefoon () en het snowboardspel is gewoon dat snowboarden uit FFVII, maar dan als spel.
![]()
Allemaal dus niet echt denderend en dus ook niet gek dat ik er nog nooit van gehoord had. Final Fantasy op een GSMquote:Op maandag 13 februari 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Crisis Core heb ik ook nog nooit van gehoord. Before Crisis is volgens mij een spel voor op de mobiele telefoon () en het snowboardspel is gewoon dat snowboarden uit FFVII, maar dan als spel.
![]()
![]()
![]()
Crisis Core is de versie die voor de PSP in de maak is
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
En nog wat nieuws over Advent Childeren: klikIf there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Ik dank u volwaardig modquote:Op maandag 13 februari 2006 23:04 schreef peristilius het volgende:
En nog wat nieuws over Advent Childeren: klik!
Handige info.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
Mijn vriendin heeft een GBA (zo'n oude nog) welke FF is aan te raden? Ik heb vanaf 6 tot 10-2 al uitgespeeld![]()
![]()
FFIV Advance is erg goed! Nog niet uit in Nederland, maar wel via internet te krijgen.
Is FF Tactics voor de GBA leuk, trouwens?![]()
Ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
FFIV Advance is erg goed! Nog niet uit in Nederland, maar wel via internet te krijgen.
Is FF Tactics voor de GBA leuk, trouwens?Al schijnt hij niet te kunnen tippen aan de PSOne-versie.
Play-Asia heeft m Flick, ik heb m daar laatst nog gekocht voor niet veelThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Er staat gewoon US of JPN of Asia bij
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
[woordneuker]quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Krijg ik dan geen Japanse versie die ik niet begrijp?
Volgens mij zijn de Japanse versies die je wel begrijpt net nieuw binnen
[/woordneuker]
FF Tactics op de GBA is heel leuk. Althans, het verhaal is wat dunnetjes maar de gameplay is erg tof. Heb me er letterlijk honderden uren mee vermaakt en speel het nu nog van tijd tot tijd.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[woordneuker]
Volgens mij zijn de Japanse versies die je wel begrijpt net nieuw binnen
[/woordneuker]
De US versie was uitverkocht bij Play-Asia. Ik wacht nog wel even.![]()
Title: Japan's Final Fantasy XII 100 Percent Complete
No more delays? Are you serious?
With over three-plus years in production, Final Fantasy XII has been fully completed in Japan's version of the game according to a translated Japanese FFXII site. Let's just hope that the rest of the world will be as fortunate as well in the upcoming months without any delay.
Other than the awesome fact that Japan has finally finished the production of the game, there are also some key facts released about the game itself:
The opening intro scene will last for approximately 17 minutes before gameplay picks up.
Videos previously released and viewed have been dealing with the war going on between the Archadia and Dalmasca empires approximately two years before the present time of the game; not currently.
Last of all, as opposed to the save/HP and MP replenish points in Final Fantasy X, the save points in Final Fantasy XII will be more rare to make the game a bit more challenging to the gamer.
Hopefully over the upcoming months, news will start to hit us like hail pelting a herd of cattle in Siberia. (Hush-up, my humor only goes so far in the morning!)
*Japan's release date creeps closer as March 16, 2006 is only a little over a month away
bron http://www.rpgplayersrealm.com/articles.php?mode=show&articleid=402Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Minder savepoints klinkt niet echt positief. Ik wil gewoon kunnen stoppen wanneer ik moet stoppen en daar heb je dus veel savepoints voor nodig.![]()
Komt t'ie op 16 maart al in Japan uit?
Ik hoop dat er een worldmap is waar je gewoon kunt saven.
De Quicksave functie in FFIV op de GBA is wel heel erg handig. Dat zou ik ook wel willen bij de console versies.![]()
ja ik weet natuurlijk niet hoeveel er waar van is haha![]()
maar minder save points is echt kut......met star ocean loop je af en toe al 45 minuten te zoeken als je wilt stoppen![]()
gewoon evenveel als in FFX
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Bij Dragon Quest kon je snel teleporten uit dungeons en naar dorpjes waardoor altijd binnen 5 minuten bij een savepoint kon zijn. Dat is ook een goede optie.![]()
Juist. Dat is handig inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef H.Flick het volgende:
De Quicksave functie in FFIV op de GBA is wel heel erg handig. Dat zou ik ook wel willen bij de console versies.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Weinig savepoints is het kutste wat je kan doen, als je een spel uitdagender wilt maken moet je de battles pittiger maken, geen savepoints verwijderen.
Krijg je van die situaties dat je een uur overnieuw mag spelen omdat je geen savepoint meer bent tegengekomen.
Als ik game-over ga bij een RPG heb ik sowieso al snel de neiging om dan meteen te stoppen met de "game-sessie" en als je dan ook nog eens hele stukken overnieuw mag spelen zonder skippable cutscenes is het helemaal irritant.
Doe mij maar een systeem als bij DQ, daar kon je niet dood. Je verloor slechts geld als je hele party 0 HP had.![]()
Dit kon bij FF6 ook, door een bepaald item te gebruiken (waarvan ik de naam niet meer weet).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
Bij Dragon Quest kon je snel teleporten uit dungeons en naar dorpjes waardoor altijd binnen 5 minuten bij een savepoint kon zijn. Dat is ook een goede optie.![]()
Dan zou ik evengoed overnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:23 schreef H.Flick het volgende:
Doe mij maar een systeem als bij DQ, daar kon je niet dood. Je verloor slechts geld als je hele party 0 HP had.Ik wil geen geld verliezen.
![]()
Nou.. heb vandaag FF Tactics advance gehaald, ziet er wel leuk uit en ben net in mijn eerste Publater de eerste missie doen
Nog tips voor me
![]()
![]()
Zorg voor een gevarieerd team, beetje van alles wat. Daarnaast is deze chart wel handig:
Je kunt geld op de bank zetten en dat gaat dan niet verloren. Dus als je een dungeon in gaat moet je gewoon zorgen dat je zo min mogelijk geld bij je hebt. Super systeem!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:28 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan zou ik evengoed overnieuw beginnen.Ik wil geen geld verliezen.
Net als in het echt, want je moet ook niet met een paar duizend euro op zak door Spangen lopen.
![]()
Leuk spel. Als tip: Gooi geen enkel item weg, of discard ze op een andere manier, anders is de perfect game onmogelijk, zonder hulp van anderen! Succes verderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef wc-eend het volgende:
Nou.. heb vandaag FF Tactics advance gehaald, ziet er wel leuk uit en ben net in mijn eerste Publater de eerste missie doen
Nog tips voor me
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een korreltje zout soms best te pruimen!
Niet echt een sphere grid natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoe dit systeem gaat werken en belangrijker nog... hoe lang het duurt voordat ik het onder de knie heb!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
De sphere grid van FFXII:
http://img151.imageshack.us/my.php?image=license0vf.jpg![]()
![]()
Nee, natuurlijk is het geen sphere grid. Ik bedoelde een screenshot van het nieuwe systeem.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:
Niet echt een sphere grid natuurlijk, maar ik ben benieuwd hoe dit systeem gaat werken en belangrijker nog... hoe lang het duurt voordat ik het onder de knie heb!
Zoals het eruit ziet lijkt het mij dat je gewoon een aantal abilities kan vergaren en daar punten enzo in kan stoppen..![]()
![]()
Dat werkt bij Dragon Quest ook goed. Je hoeft geen ingewikkeld systeem te hebben om een goede RPG te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Zoals het eruit ziet lijkt het mij dat je gewoon een aantal abilities kan vergaren en daar punten enzo in kan stoppen..![]()
Ik heb ff een rondje webshops gedaan en geen van hun heeft m nog, ik vrees dat ie niet makkelijk te krijgen is...quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:59 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand enig idee waar ik Final Fantasy Origins voor een PAL-PS2 vandaan kan halen?
Kun je ook niet beter FF1-2 halen voor de GBA dan?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
FF 1&2: DoS heb ik zelf al. Het was meer voor een kennisje van me.. Helaasch dus.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ff een rondje webshops gedaan en geen van hun heeft m nog, ik vrees dat ie niet makkelijk te krijgen is...
Kun je ook niet beter FF1-2 halen voor de GBA dan?![]()
![]()
hoe kan dit topic nou ergens onderaan belanden?
Dan maar een vraag over ff7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: Puddled_nl![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat werken.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef Strolie75 het volgende:
De sphere grid van FFXII:
http://img151.imageshack.us/my.php?image=license0vf.jpg
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:26 schreef Renzokuken het volgende:
Dan maar een vraag over ff7Volgens mij is dat gewoon één van die klonen in die cloaks..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er word later ook gezegd dat hij onderweg was naar een reunie.
Kan kan.. maar ik vond het wel interresant om te lezen. Ze hadden een aantal mooie bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon één van die klonen in die cloaks..Er word later ook gezegd dat hij onderweg was naar een reunie.
PSN id: Puddled_nl![]()
Vertel, vertel...If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
MMhh kan de link niet meer vinden maar jah geloofde het tog niet maar die argumenten die er waren waren wel goed bedacht anyways al zou het zo zijn zien we het wel in before crisis terugPSN id: Puddled_nl![]()
Zit te twijfelen of ik FFX voor de PS2 ga aanschaffen, is dit een aanrader?
(tevens tvp, raak dit topic altijd kwijt)![]()
Zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef philipnorth het volgende:
Zit te twijfelen of ik FFX voor de PS2 ga aanschaffen, is dit een aanrader?
(tevens tvp, raak dit topic altijd kwijt)
Als je het echt goed wilt doen haal je de oudere delen er ook gelijk bij (tenzij je ze al hebt, maar dan weet je ook dat X ook een aanrader is), maar FF X is een goed begin.
ff7 ftwTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja, maar voor de oudere delen loop ik niet ff de FRS ofzo inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zeker een aanrader.
Als je het echt goed wilt doen haal je de oudere delen er ook gelijk bij (tenzij je ze al hebt, maar dan weet je ook dat X ook een aanrader is), maar FF X is een goed begin.
En 1+2 heb ik op de GBA gespeeld, net als FFTA, en VII ook wel eens gespeeld bij een vriend
Maar aangezien ik toch eens wat meer aan die PS2 wil zitten ga ik wat budget titels shoppen, en deze staat dus op t lijstje![]()
![]()
Kingdom Hearts moet je ook hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja, maar voor de oudere delen loop ik niet ff de FRS ofzo in
En 1+2 heb ik op de GBA gespeeld, net als FFTA, en VII ook wel eens gespeeld bij een vriend
Maar aangezien ik toch eens wat meer aan die PS2 wil zitten ga ik wat budget titels shoppen, en deze staat dus op t lijstje
De GBA FFTA is een ander spel dan de PS1 tactics.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Ja, maar voor de oudere delen loop ik niet ff de FRS ofzo in
Maar aangezien ik toch eens wat meer aan die PS2 wil zitten ga ik wat budget titels shoppen, en deze staat dus op t lijstje![]()
Ben nog steeds bezig met FFTA maar heb het gevoel dat ik een beetje overpowered benheb pas 20 missions gedaan ofzo..
![]()
FFXII gameplay clips.... prachtige muziek en graphics trouwens
Dit deel laat mooie steden en adventure gameplay zien.
http://www.playfrance.com(...)premiere-partie.html
Deel deel laat battles zien.
http://www.playfrance.com(...)deuxieme-partie.html
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:56 schreef Chocobo het volgende:
FFXII gameplay clips.... prachtige muziek en graphics trouwens
Dit deel laat mooie steden en adventure gameplay zien.
http://www.playfrance.com(...)premiere-partie.html
Deel deel laat battles zien.
http://www.playfrance.com(...)deuxieme-partie.html
[afbeelding]![]()
Het enige waar ik nog van huiver zijn die lijnen in de battles, weet niet precies hoe je ze noemt. Maar ik vind dat minder.. de hele tijd van die kleurige lijnen die door je beeld suizen enzo. Maar goed, wie weet hoe dat allemaal loopt enzo.
Wel leuk aan het einde van het battlefilmpje; Alles is in het Japans en dan winnen ze, staat er: Congratulations
![]()
![]()
Ja in de demo stoorde ik me er niet aan. Tv is altijd wat groter dan een filmpje zeg maar. De lijnen geven best overzicht. Het zegt waar je mee aangesloten bent en of je een attack of magic doet.... misschien is het wennen !quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Het enige waar ik nog van huiver zijn die lijnen in de battles, weet niet precies hoe je ze noemt. Maar ik vind dat minder.. de hele tijd van die kleurige lijnen die door je beeld suizen enzo. Maar goed, wie weet hoe dat allemaal loopt enzo.
Wel leuk aan het einde van het battlefilmpje; Alles is in het Japans en dan winnen ze, staat er: Congratulations
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ja, ik stoor me er nu ook nog niet aan.. maar ik twijfel wel. Misschien is het ook een optie om het uit te zetten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja in de demo stoorde ik me er niet aan. Tv is altijd wat groter dan een filmpje zeg maar. De lijnen geven best overzicht. Het zegt waar je mee aangesloten bent en of je een attack of magic doet.... misschien is het wennen !
Op zich snap ik het ook wel van het overzicht, maar als de vijanden dicht bij elkaar staan dan kan het volgens mij best verwarrend worden. We zien wel, kan eigenlijk niet wachten.
Ik weet trouwens nu al wel dat ik af en toe wel ga schrikken als er een monster tevoorschijn komt, op de manier hoe die monsters in het filmpje tevoorschijn komen, geniaal.![]()
Zolang je gewoon wait mode kan instellen en alle characters bestuurd kunnen worden vind ik het best.
Dat kon toch?
Die battles lijken me op deze manier eigenlijk serieus kut, totaal geen overzichtRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik zou ook liever het oude systeem zien, maar de mensen die het gespeeld hebben zeggen dat het wel okee is, dus het zal wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:55 schreef Tain het volgende:
Die battles lijken me op deze manier eigenlijk serieus kut, totaal geen overzicht
Ik weet het niet.. Ik hou meer van de ouderwetse manier.. FFX-2 week daar ook al van af en dat spel heb ik daarom ook gauw opzij gelegd. (Plus dat het constant omkleden van die wijven niet echt cool is)Nee jij bent lekker. =X![]()
Dat gezeik over die lijnen doet me denken aan GR:AW. Nu hoor je daar ook niemand meer over de HUDquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja in de demo stoorde ik me er niet aan. Tv is altijd wat groter dan een filmpje zeg maar. De lijnen geven best overzicht. Het zegt waar je mee aangesloten bent en of je een attack of magic doet.... misschien is het wennen !.
![]()
FFX-2 was erg slecht imoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef PrinceLu het volgende:
Ik weet het niet.. Ik hou meer van de ouderwetse manier.. FFX-2 week daar ook al van af en dat spel heb ik daarom ook gauw opzij gelegd. (Plus dat het constant omkleden van die wijven niet echt cool is)A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Op Nedgame staat het volgende bij releaselijst:
15-06-2006: Final Fantasy XII
15-06-2006: Kingdom Hearts 2
Klopt dit?![]()
Nee, is nog niet bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt dit?
Op tothegame.com staat bij allebei nog 'To Be Announced' als releasedatum. Ik denk dat die 2 data van Nedgame niet kloppen en er alleen maar staan omdat er iets moest staan.![]()
Ik dacht al.. kan niet kloppen. Ik vind het irritant dat er toch shops zijn die wel met data's komen, dan wordt ik weer gehyped voor niksquote:![]()
![]()
Wordt voor mij dan wellicht een PS3 game.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat we FFXII in 2006 niet in Europa gaan zien.![]()
Zou wel een leuke actie zijn voor de S-E fans, die 2 titels op dezelfde dagquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:51 schreef Laniboekje het volgende:
Klopt dit?![]()
![]()
Ik koop hem toch US !quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat we FFXII in 2006 niet in Europa gaan zien.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Dat wordt nog spannend, wie komt eerder, de PS3 of FFXII.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wordt voor mij dan wellicht een PS3 game.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ik ga er niet op wedden, ik heb echt geeeeen idee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wordt nog spannend, wie komt eerder, de PS3 of FFXII.![]()
Voor Japan is het FFXII, maar het duurt altijd heeeeeeeel lang voordat Square hun games vertaald... Ik weet het ook niet, maar ik neig naar FFXII, puur omdat de PS3 volgens mij nog LANG niet klaar is en Sony Europa altijd in de aarsch neukt met releasedata.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wedden, ik heb echt geeeeen idee.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
PS3, denk ik.![]()
Ik heb de grootste moeite met FF5.. Ik vind dat Job en Ability gebeuren best vet, maar weet nooit precies wat ik m'n characters moet leren, en wat de beste combinaties zijn. Ik heb ook het idee dat ik veel meer moet trainen dan in andere Final Fantasy's.. Ligt dit nou aan mij? En het kopen van wapens is ook kut, want er word in de winkel niet aangegeven welke wapens beter zijn dan de andere.![]()
Misschien moet ik maar weer FF6 gaan spelen.
FF 5 ben ik nu ook aan het spelen. Ben echter nog niet zo ver, ik heb echter mijn characters altijd wel bepaalde klassen.. Even denken:quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef PrinceLu het volgende:
PS3, denk ik.![]()
Ik heb de grootste moeite met FF5.. Ik vind dat Job en Ability gebeuren best vet, maar weet nooit precies wat ik m'n characters moet leren, en wat de beste combinaties zijn. Ik heb ook het idee dat ik veel meer moet trainen dan in andere Final Fantasy's.. Ligt dit nou aan mij? En het kopen van wapens is ook kut, want er word in de winkel niet aangegeven welke wapens beter zijn dan de andere.![]()
Misschien moet ik maar weer FF6 gaan spelen.![]()
Bartz - Knight
Reina - Black Mage
Galuf - White Mage
Faris - Blue Mage
Dat zijn tenminste de characters die ik tot nu toe heb gehad.![]()
Het ligt aan je speelstijl welke combinatie voor jou het beste is. Persoonlijk wil ik het liefst op zijn minst een goede vechter, een black mage en een white mage. De vierde persoon maak ik dan meestal een Mime, omdat je die vier Abilities naar keuze kunt geven, en hij alle handelingen van de andere karakters kan nadoen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb de grootste moeite met FF5.. Ik vind dat Job en Ability gebeuren best vet, maar weet nooit precies wat ik m'n characters moet leren, en wat de beste combinaties zijn.
Zeker wanneer je het spel voor de eerste keer speelt, is het vooral een kwestie van de mogelijkheden van elke Job verkennen en uitproberen welke Job/Ability combinaties het beste zijn.Als je met elk karakter voor elke Job het Master-level wilt halen, dan ben je wel even bezig, ja.quote:Ik heb ook het idee dat ik veel meer moet trainen dan in andere Final Fantasy's.. Ligt dit nou aan mij?![]()
![]()
Tot daar red ik me ook wel.. Maar wacht maar tot je de tweede lichting aan jobs krijgt. Dan moet je gaan kiezen, en niet alle jobs lijken even interresant, maar zijn op zich wel te gebruiken, mits je ze hoog genoeg leveled. En in de tussentijd, ben ik een beetje verloren. =\quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
FF 5 ben ik nu ook aan het spelen. Ben echter nog niet zo ver, ik heb echter mijn characters altijd wel bepaalde klassen.. Even denken:
Bartz - Knight
Reina - Black Mage
Galuf - White Mage
Faris - Blue Mage
Dat zijn tenminste de characters die ik tot nu toe heb gehad.Nee jij bent lekker. =X![]()
Ik houd nu aan: Knight, Black mage (met lvl3 White als ability, voorlopig) Thief en Monk. Het nut van de red mage ontgaat me eigenlijk een beetje, en de berserker vind ik gewoon ruk. In geen enkele FF gebruik ik de berserk functie. Hooguit op monsters. Maar in sommige bossfights is dit weer niet de meest handige opstelling. Of soms wel. Fokking onvoorspelbaar steeds.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het ligt aan je speelstijl welke combinatie voor jou het beste is. Persoonlijk wil ik het liefst op zijn minst een goede vechter, een black mage en een white mage. De vierde persoon maak ik dan meestal een Mime, omdat je die vier Abilities naar keuze kunt geven, en hij alle handelingen van de andere karakters kan nadoen.
Zeker wanneer je het spel voor de eerste keer speelt, is het vooral een kwestie van de mogelijkheden van elke Job verkennen en uitproberen welke Job/Ability combinaties het beste zijn.
[..]
Als je met elk karakter voor elke Job het Master-level wilt halen, dan ben je wel even bezig, ja.
Ik speel altijd sowieso met een White mage, Black mage en vechter (meestal Knight). Mijn laatste character is meestal een Thief. Een White mage in de party is voor mij sowieso een must-have.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
Voor wie niet in de FF-games?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef peristilius het volgende:
Ik speel altijd sowieso met een White mage, Black mage en vechter (meestal Knight). Mijn laatste character is meestal een Thief. Een White mage in de party is voor mij sowieso een must-have.
![]()
![]()
Nou niet voor mij, want ik heb nooit een FF gespeeld waarbij je de optie had een white mage te selecteren.quote:
(hoewel je in FFX-2 volgens mij wel een white mage dress sphere had...)![]()
Schaam je!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou niet voor mij, want ik heb nooit een FF gespeeld waarbij je de optie had een white mage te selecteren.
(hoewel je in FFX-2 volgens mij wel een white mage dress sphere had...)
Eigenlijk zit trouwens in elke FF wel een white mage, het is maar net welke character je vooral gebruikt om te healen.. dat zou dan meteen je white mage kunnen zijn. Diegene met de sterkste Cure-magic.![]()
Ja, sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Laniboekje het volgende:
Schaam je!
Eigenlijk zit trouwens in elke FF wel een white mage, het is maar net welke character je vooral gebruikt om te healen.. dat zou dan meteen je white mage kunnen zijn. Diegene met de sterkste Cure-magic.Bij VI t/m X zitten niet echt white mage jobs. En meestal zorg ik er wel voor dat ze allemáál minstens Curaga hebben.
![]()
![]()
Ik heb toch altijd wel de neiging om ze toch nog in klassen in te gaan delen. Ben ik nu inmiddels zo gewend van de oudere FF-games. Yuna was bijv. in FF X bij mij echt een white mage/summoner, waarbij Paine dan meer een black mage was enzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, sorryBij VI t/m X zitten niet echt white mage jobs. En meestal zorg ik er wel voor dat ze allemáál minstens Curaga hebben.
![]()
Ja klopt. In het begin van het spel wel ja... Het mooie van FFX was dan weer dat je altijd al je characters tot je beschikking had en je niet per se van te voren een Yuna in je party moest stoppen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:57 schreef Laniboekje het volgende:
In FF X bij mij echt een white mage/summoner, waarbij Paine Lulu dan meer een black mage was enzo.![]()
![]()
Lulu was het ja! Ik was haar naam gewoon kwijtquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja klopt. In het begin van het spel wel ja... Het mooie van FFX was dan weer dat je altijd al je characters tot je beschikking had en je niet per se van te voren een Yuna in je party moest stoppen.![]()
![]()
![]()
Een paar weetjes:----------------------------------------------------------------------quote:- No HDD support
- No Widescreen support
- 1 DVD
- Main quest is 60-70 hours without sidequests
30 hours is the minimum and that only when people know exactly what to do or are playing it for the 2nd time.
The staff hopes players explore the various locations and have a good time
The audio is very good so they suggest having a good sound setup to fully enjoy it.
Nieuwe trailer
Download
----------------------------------------------------------------------
Voorproefje van de soundtrack. Bevat 5 nummers van de "Hope" orchestratie.
DOWNLOAD
Klinkt erg goed...
[Link gefixed]
---------------------------------------------------------------------
De game gaat zo mooi worden.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door PandorasBox op 04-03-2006 00:17:12 ]...and you shall see.![]()
Was te verwachten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef PandorasBox het volgende:
- No Widescreen supportNa ja... als die balken boven en onder weer net zo dik zijn als bij de vorige FF-PAL-conversies dan is het al praktisch Widescreen.
Dat gaat helemaal goed komen!quote:The audio is very good so they suggest having a good sound setup to fully enjoy it.![]()
![]()
DIe nieuwe trailer, hoe nieuw is die?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
server too busyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef PandorasBox het volgende:
Voorproefje van de soundtrack. Bevat 5 nummers van de "Hope" orchestratie.
Download
Klinkt erg goed...![]()
![]()
Ik zal hem opnieuw uploaden.
En dat is de nieuwste FFXII trailer Roy. Het kan zijn dat iemand deze al eerder gezien heeft. Je hoeft iig niet bang te zijn voor spoilers....and you shall see.![]()
En ookal zijn er spoilers... tegen de tijd dat FFXII hier verkrijgbaar is ben je die toch alweer vergeten!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:08 schreef PandorasBox het volgende:
Je hoeft iig niet bang te zijn voor spoilers.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ookal zijn er spoilers... tegen de tijd dat FFXII hier verkrijgbaar is ben je die toch alweer vergeten!
Sad, but true :'
edit:
Nieuwe link van die nummers::
HIER...and you shall see.![]()
Whaaaa
Die trailer!
*stuiter*The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Het meeste is gewoon FMV hoor, dus zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:30 schreef philipnorth het volgende:
Is toch schitterend dat dit gewoon kan op een current gen machine?
Maar het blijft cool en prachtig natuurlijk. Heel fijne muziek ook.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.![]()
Die trailer ziet er tof uit, ik wil niet meer wachten.
Die gozer waar Ashe mee trouwt moet trouwens wel evil zijn, ze krijgt natuurlijk weer iets met Vaan.
Pas op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wat oudere trailers zag, dan wist je dat. Dat werd erg duidelijk naar voren gebracht en is het enige wat we weten over het verhaal.
...and you shall see.![]()
Maar het niveau van de FMV is wel enorm hoog IMO.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Het meeste is gewoon FMV hoor, dus zo raar is dat niet.
Maar het blijft cool en prachtig natuurlijk. Heel fijne muziek ook.
Net FF-X gekocht, dus heb wat te doen de komende tijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:11 schreef PandorasBox het volgende:
Pas op!Oh, ik kijk alleen maar mooie plaatjes als ik trailers kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wat oudere trailers zag, dan wist je dat. Dat werd erg duidelijk naar voren gebracht en is het enige wat we weten over het verhaal.
Vandaag heerlijk wakker worden met de Chrono Trigger soundtrack
Ik ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, ik kijk alleen maar mooie plaatjes als ik trailers kijk.. Die namen zeggen me nog steeds niks eigenlijk
.
![]()
Ik moet zeggen dat ik niet warm of koud kan worden van de muziek bij de trailer. Ik vrees dat deel 12 op muzikaal gebied weer een middenmoter zal worden, zoals zijn recente voorgangers.![]()
![]()
Ach vind het wel okee, maar niet zo mooi als die van VII en IX.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef chibibo het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet warm of koud kan worden van de muziek bij de trailer. Ik vrees dat deel 12 op muzikaal gebied weer een middenmoter zal worden, zoals zijn recente voorgangers.
De muziek is strax 'gewoon goed' maar niet meer van zulks hoog niveau als het werk van Uematsu uit het verledenDat is zonde, maar ik ga er wel vanuit dat we mooie klanken zullen horen hoor
Uematsu doet dan ook lang niet alle liedjes meer...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De muziek is strax 'gewoon goed' maar niet meer van zulks hoog niveau als het werk van Uematsu uit het verledenDat is zonde, maar ik ga er wel vanuit dat we mooie klanken zullen horen hoor
![]()
![]()
Hij doet helemaal niets meer toch bij Square?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Hij is niet meer vàn Square nee, geloof ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij doet helemaal niets meer toch bij Square?![]()
![]()
Nee, hij is Freelancer, maar wat was zn laatste werk bij Square. Zoek dat eens op in je Playstation boeken
En dicht.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: