U vraagt, wij draaien:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
*kuch* Er kijken zeg maar ook meiden mee met de gezelligste GAM-reeks..
![]()
![]()
Nou en? alsof die zichzelf nog nooit bloot hebben gezien?! En als het je stoort, geef je toch wat tegengas door een plaatje van een mannelijke FF speler te posten? D'r zijn er genoeg!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:10 schreef Laniboekje het volgende:
*kuch* Er kijken zeg maar ook meiden mee met de gezelligste GAM-reeks..
![]()
![]()
Gacktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
Hallo
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:20 schreef Chocobo het volgende:
FFAC gezien.................. vond er niet veel aan eerlijk gezegd. Verneukt FF zelfs een beetje vind ik. Nou laat ik eerlijk zijn....... heb de film na een uur uitgezet.....
Dan heb je maar een half uurtje gemist!quote:Op zondag 29 januari 2006 01:20 schreef Chocobo het volgende:
FFAC gezien... heb de film na een uur uitgezet.....
Ja zeer zeker wel herkenning maar het is geen Cloud wat ik zie..... ik heb hem toch anders beleeft zeg maar. Heb iets van een slechte voortborduring op een briljant verhaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:34 schreef BtjeFlauw het volgende:
[..]
![]()
Hoe? Waarom, wanneer, waarom?
Geen feest van herkenning?![]()
Nee,.... dat kan je wel stellen ja. Wel mijn mening van Dirge of C. bijgesteld.... nieuwe movies zagen er wel cool uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan heb je maar een half uurtje gemist!
Maar volgens mij heb je het sowieso niet zo op "vervolgen" van Final Fantasy's.
Dat had ik ook. Deze Cloud vond ik echt heel irritant.quote:Op zondag 29 januari 2006 07:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker wel herkenning maar het is geen Cloud wat ik zie..... ik heb hem toch anders beleeft zeg maar. Heb iets van een slechte voortborduring op een briljant verhaal.
Rare film hoor.... gewoon leuk maar totaal niet bijzonder.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Deze Cloud vond ik echt heel irritant.
Heb hem voor die tijd al uitgezetquote:Op zondag 29 januari 2006 14:49 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Je vond het niks?? Wat vond je van het gevecht met Sin-Bahamut?
Wat vond je zo anders aan Cloud dan?
Toen ik hem voor het eerst keek had ik ook een wrang gevoel.quote:
Slechts enkele honderdduizenden polygonen en het feit dat 'ie nu een stem heeft!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:15 schreef Kuraudo.Sutoraifu het volgende:
Vond Cloud wel wat anders als in het spel maar geen wereld van verschil...
En echt haar, in plaats van die vijf pieken.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef P-Style het volgende:
Slechts enkele honderdduizenden polygonen en het feit dat 'ie nu een stem heeft!
Hehe, dit niet wat voor jou.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef chibibo het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Tifa, ook al zijn haar borsten in AC kleiner geworden.
Ach hij had keus zat, net als alle andere hoofdrolspelersquote:Op maandag 30 januari 2006 00:21 schreef peristilius het volgende:
Tifa
Vond die Cloud altijd zo'n idioot dat hij er niet gelijk met haar vandoor ging.
quote:Op maandag 30 januari 2006 05:33 schreef P-Style het volgende:
FFVII: Dirge of Cerberus krijgt USB-toetsenbord en muis ondersteuning!
Zo mooi...quote:
Die schoenen die die aanheeft in ACquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef P-Style het volgende:
Toch had FFVII misschien wel de meest intrigerende personages.Maarja... Dat wordt echter gelijk weer gecompenseerd met zo'n idioot schepsel als Cait Sith.
Ja, ze is erg verleidelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:11 schreef chibibo het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Tifa, ook al zijn haar borsten in AC kleiner geworden.
Gebruik jij dan een non-originele memorycard ofzo? Echt vaag..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gewoon weer een corrupted file bij Skies of Arcadia. Gelukkig gebruik ik nu meerdere saves.
Niet op besparen.... helemaal niet als je een RPG-er bent !!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef H.Flick het volgende:
de GC interesseert me niet zoveel, dus heb ik een 3rd party memorycard gekocht... dat doe ik ook nooit meer.
Ik heb ook nog een originele Nintendo Memory Card, maar deze lagen een keer bij de kassa voor weinigquote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet op besparen.... helemaal niet als je een RPG-er bent !!
Lulu... is een gele kikker?!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
OMG
http://img96.imageshack.us/img96/6120/lulu2sr4kn.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |