Tactics Advance, voor het geval je een graphics-hoer benquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil een FF voor de gba kopen. Welke moet ik hebben?
FFIV...kunnen we hem samen gamenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil een FF voor de gba kopen. Welke moet ik hebben?
Waar heb je hem besteld? Is hij al uit in Europa?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FFIV...kunnen we hem samen gamen
En later dit jaar komt VI uit.![]()
VGP natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Waar heb je hem besteld? Is hij al uit in Europa?
quote:Op maandag 30 januari 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga even wat reviews lezen en dan komt-ie denk ik ook wel deze kant op. Van de zomer heerlijk aan de waterkant zitten in mijn tentje en dan FF-gamen.
Wat is vissen toch een leuke hobby.
Ja, dat is mijn grootste hobbyquote:Op maandag 30 januari 2006 22:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of bedoel je echt vissen.
Elektronisch signaal oooooooooook....quote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat is mijn grootste hobby. En omdat je toch een electronisch signaal krijgt als je beet hebt kun je heerlijk gamen in de tussentijd
.
WTF?? Wanneer heb je die besteld? DAAAT is snel !quote:
Afgelopen vrijdag!!! VGP is echt rap!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Chocobo het volgende:
WTF?? Wanneer heb je die besteld? DAAAT is snel !
quote:VIDEOGAMESPLUS.CA
------------------------------------------------------
Order Number: xxxxxx
Detailed Invoice: https://www.videogamesplu(...).php?order_id=xxxxxx
Date Ordered: Friday 27 January, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Final Fantasy IV (4) - GBA () = 31.94EUR
Dat is VGPquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF?? Wanneer heb je die besteld? DAAAT is snel !
Kan...of via ccquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is eigenlijk de betalingswijze bij VGP? Via PayPal?
PayPal kan ook geloof ik. Ik gebruik altijd mijn creditcard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Laniboekje het volgende:
Wat is eigenlijk de betalingswijze bij VGP? Via PayPal?
Ja?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje?
Mijn vader!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef H.Flick het volgende:
En anders moet je iemand met een creditcard lief aankijken
Kan nu wel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb er wel eens naar gekeken, maar volgens mij kon je geen geld op je Paypal storten via Postbank online.. en dat vond ik toen een groot nadeel. Ik weet niet of het nu nog zo is, zal eens kijken.
Heeeele enge man, je wilt het niet weten!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef H.Flick het volgende:
Je betaalt het toch keurig terug? Is het zo'n enge man?
Laat maar, teveel reacties tussendoorquote:
Nee, nu moet je het ook zeggen ook. Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat maar, teveel reacties tussendoor![]()
Je zei 'ik zal het eens opzoeken' (iets in die richting) en ik wilde dan posten 'zoek het anders eens op'quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, nu moet je het ook zeggen ook. Je maakt me nieuwsgierig.
Dit soort dingen zorgen ervoor dat dit de gezelligste GAM-reeks isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zei 'ik zal het eens opzoeken' (iets in die richting) en ik wilde dan posten 'zoek het anders eens op'
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zei 'ik zal het eens opzoeken' (iets in die richting) en ik wilde dan posten 'zoek het anders eens op'
Ah schon frau Lani.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mallerd!
Ik heb het overigens al uit gezocht.. abernatürlich.
![]()
Gisteravond en vanochtend in de trein gespeeld. Het is weer een heerlijke Final Fantasyquote:
Yup.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Is dat die FF met die vliegende airships in de begin demo die naar huis keren?
Toffe game, goed verhaal, mooie sfeer. Alleen wel verouderd qua graphicsquote:
Ja op dat gebied trek ik dat niet meer. Ben niet echt een graphics hoer maar zo terug wil ik nu ook weer niet. Maar jullie zijn het gewend met die GBA'squote:Op woensdag 1 februari 2006 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toffe game, goed verhaal, mooie sfeer. Alleen wel verouderd qua graphics
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja op dat gebied trek ik dat niet meer. Ben niet echt een graphics hoer maar zo terug wil ik nu ook weer niet. Maar jullie zijn het gewend met die GBA's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |