Nu mag je jezelf èindelijk als waardig FF-topic-user beschouwen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Vandaag eindelijk maar eens FF VII uitgespeeld, had niets te doen.
werd wel eens tijd ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.
Respect.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
[...]
Dit is toch wel een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb, ook al was ik er in het begin niet zo heel erg van onder de indruk.
Hèhè eindelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Sephiroth was dit keer toch wel aardig te doen, mijn characters zaten allemaal net onder de level 60 en ik had pas 35 uur op de teller staan.
Het zou verdorrie tijd worden...nu mag je je blauwe kleurtje met trots dragen mijn zoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dan sta je eindelijk op gelijke hoogte met FF-goden als Roy en mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef peristilius het volgende:
Nu alleen deel 1 t/m 6 nog. :\')
*Buigt*quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef peristilius het volgende:
Dat einde![]()
![]()
Het is gewoon een film.
Ik zit nu op 4 uur.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
Morgen ga ik met IV beginnen. Ik ben nu al een beetje zenuwachtig
Het vechten is inderdaad niet echt een feest. Levelen is normaal gesproken wel leuk in FF, maar in IV is het allemaal wat magertjes. Het grinden hing me snel de strot uit, terwijl ik daar anders veel plezier in schep.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit nu op 4 uur.Vechten had wat meer diepgang moeten hebben, maar het is zeker een leuk spel.
Ik was donderdagochtend op het werk op de wc aan het gamen (je moet wat tijdens het poepen) toen ik een eindbaas tegenkwam. Ik lekker bezig, hoor ik opeens een collega aan de andere kant van de deur: \"gaat het het strol? Je bent al zolang weg\".![]()
![]()
![]()
Het is natuurlijk een oud deel. Maar je ziet dat de basis wordt gelegd voor de uitgebreidere vechtsystemen in de latere delen.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
Het vechten is inderdaad niet echt een feest. Levelen is normaal gesproken wel leuk in FF, maar in IV is het allemaal wat magertjes. Het grinden hing me snel de strot uit, terwijl ik daar anders veel plezier in schep.
Het heeft ATB. Dat maakte weer heel veel goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een oud deel. Maar je ziet dat de basis wordt gelegd voor de uitgebreidere vechtsystemen in de latere delen.
GB Micro....pocket FFquote:Op zondag 5 februari 2006 17:18 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik FFIV op de DS of op de GBA moet gaan spelen :\\\').
Eigenlijk wil ik nog zo\'n ding voor de GC kopen dat ik hem op mijn TV kan spelen.
Die heb ik helaas niet. En de GBA SP ligt niet echt lekker in de hand, ik ga toch voor de DS. Heb ik meteen Phoenix Wright ook bij de hand, want er kunnen 2 spellen in.quote:
Ja,... een gesealde FFXII in mijn handen !quote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
Phoenix Wright en Final Fantasy IV in een handheld
Kan het mooier? :\')
Geduld jongen, geduld.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... een gesealde FFXII in mijn handen !
Were back in Duke Nukem territoryquote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef H.Flick het volgende:
Videoreview van Dirge of Cerberus (1up show) ziet er niet best uit.
Hmmm... ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:24 schreef H.Flick het volgende:
Videoreview van Dirge of Cerberus (1up show) ziet er niet best uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |