Dj_Day-V | maandag 23 januari 2006 @ 13:21 |
![]() ![]() ![]() Voorgaande topics: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | Tijd tot E3 | |
MMaRsu | maandag 23 januari 2006 @ 13:24 |
Laten we hopen dat dit een beter topic word ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 13:25 |
IGN heeft een leuk artikel over Mad Catz accessoires en de Revolution: http://revolution.ign.com/articles/678/678646p1.html Het is van begin Januari, maar ik had het nog niet gelezen. | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 14:03 |
Wat Dj_Day net postte:quote:Zo snel al klaar? Dat is dus een launchtitel voor Revolution! ![]() | |
Reverse | maandag 23 januari 2006 @ 14:03 |
http://kotaku.com/gaming/(...)s-details-149889.php http://gonintendo.com/?p=589 Sunder: Land of Divide No, it’s not fake. I made them yes, but I’m LifeSpark’s main conceptual artist. Derek Sarbou and I, Kenton Bailey, founded LifeSpark Studios a few months ago and got a team together. No, Nintendo knows nothing about this, no, we don’t have a publisher, yes, it’s a real game concept and we have been working on it for months. There is much more that you haven’t seen about it. So far we have 60 pages worth of nothing but concept/story/gameplay mechanics etc… It will keep getting larger and larger as will team LifeSpark. Hopefully what we have come up with so far has come off as cool. We aim to make a game with gameplay mechanics never before used or even thought of, as you will see as we begin to reveal more on what we hope can someday become a Revolution game. Please, if you don’t like the artwork please don’t tell me, it doesn’t feel good to be told your concept art looks like crap. For those of you that like the idea, thank you. We will launch the LifeSpark site within a few weeks. To prove I am actually from LifeSpark here are some images you haven’t seen fullsize, along with an image of the Sunderan Core that you haven’t seen at all. The fullsize versions here: http://www.playbomb.com.n(...)ploads/relplasma.jpg http://www.playbomb.com.n(...)loads/relsurface.jpg http://www.playbomb.com.n(...)s/nanonequipment.jpg http://www.playbomb.com.n(...)/sunderancorenew.jpg http://www.playbomb.com.n(...)underfullsizenew.jpg | |
Tware | maandag 23 januari 2006 @ 14:36 |
gaat ze nooit lukken. Er zijn talloze van dit soort projectjes, en die mislukken stuk voor stuk... | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 14:38 |
quote:Hmm? | |
Egamer | maandag 23 januari 2006 @ 14:41 |
![]() ©Thomper ![]() ![]() | |
H.Flick | maandag 23 januari 2006 @ 14:41 |
Mario 2 for teh win ![]() | |
Xrenity | maandag 23 januari 2006 @ 14:41 |
quote:Goed nieuws! Revo inderdaad ftw! | |
Xrenity | maandag 23 januari 2006 @ 14:50 |
Vertaald door een dude van GAF http://www.jeux-france.co(...)w-viewtiful-joe.html quote:En nog een ![]() | |
Erwtensoep | maandag 23 januari 2006 @ 14:52 |
top | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 15:05 |
quote:Jezus is die interviewer nou fucking dom ofzo, vraag dan over Okami op Revolution! ![]() Wel goed nieuws natuurlijk, maar wat een gemiste kans. | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 15:26 |
quote:De ontwikkelaars van Raid over the River is het ook gelukt... | |
alex4allofyou | maandag 23 januari 2006 @ 15:37 |
De reden dat ik Nintendo titels op de REV al genoeg reden vindt om m aan te schaffen is omdat ik er een PS3 bijkoop. Ik heb na de N64 era de hoop verloren dat een Nintendo console ooit nog dezelfde support zal krijgen als de SNES. PS is wat SNES was kwa 3rd party support. Kopen jullie de REV als enige console of kopen jullie dr ook 1 (of meer) bij? | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 15:39 |
quote:Ik koop de 360 en de PS3 er gewoon bij. Net als deze generatie gewoon multiconsole, want elke console heeft zijn goede exclusieve games. | |
Erwtensoep | maandag 23 januari 2006 @ 15:41 |
De 360 koop ik ooit, wanneer deze ..... euh..... aangepast word | |
alex4allofyou | maandag 23 januari 2006 @ 15:48 |
quote:De 360 vind ik een dure console gezien de games. Gekeken naar de XBOX1, is de enige game die me echt trekt en die echt exclusief was Halo. Ik houd niet zo van realistische racers & 1st person shooters zijn wel leuk maar de meesten zijn ook verkrijgbaar op de PC. XBOX Live is wel een groot pluspunt maar nu is dit niet meer zo'n heel groot punt aangezien de REV ook online kan. Maar misschien verandert het wel, Kameo is al een goede genreverbreding van de 360. Maar als ik de PS3 en 360 vergelijk is de PS3 op bijna alle fronten interessanter. REV & PS3 = ultimate combo IMO | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 15:53 |
UItimate combo is een Revolution + een iMac of straks de nieuwe PowerMac. Een console om heerlijk rustig mee te gamen en een uitstekende computer om heerlijk rustig mee te werken ![]() Nu hou ik erover op ![]() | |
Dj_Day-V | maandag 23 januari 2006 @ 15:53 |
De games blijven maar binnenstromen ![]() ![]() | |
piet_pelle | maandag 23 januari 2006 @ 15:58 |
quote:Ik heb een x360, die leek mij wat vetter dan de ps3 en denk erover om er een revo bij te kopen als hij echt goedkoop wordt. En er moeten wel een paar games tussen zitten die ik echt wil hebben, zoals Viewtiful Joe en F-zero GX op de gamecube. Ik ben dus niet zo van Mario en dergelijken. Alleen mijn X360 ligt nu bij Microsoft ter reparatie en als ze moeilijk gaan doen dan ga ik hem verkopen en koop ik een ps3. | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 16:07 |
quote:Ik vond de Xbox ook niet helemaal wat ie kon brengen, RS3 en Burnout via Live maken overigens wel de aanschaf de moeite waard ![]() De PS3 is strax de uberconsole. Klaar. Ik verwacht echt enorm veel qua pure kracht. En ik wil FF en DQ natuurlijk niet missen ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 januari 2006 @ 16:34 |
Ik koop alleen de Revo denk ik, heb nu een wel een Xbox gekocht naast mijn Gamecube, maar dat was meer omdat ik hem kon softmodden, heb Xbox 2ehands gekocht. gebruik hem dus als media centre. Gamen doe ik nu nog op mijn SNES, Gamecube en het meest op de NDS. Koop de Revo omdat het weer is wat anders is, net zoals de NDS. en nog reden dat ik de Revo koop is dat ik er nog steeds om kan janken dat ik mijn NES en N64 heb verkocht... spellen koop/download ik dus wel weer voor de Revo. god wat mis ik Golden Eye..... ![]() | |
Cheiron | maandag 23 januari 2006 @ 16:43 |
Voor mij wordt het alleen de revolution. Voor andere games zal ik nog steeds de pc blijven gebruiken. Dit jaar een upgrade (nieuwe videokaart, meer geheugen) en volgend jaar een compleet nieuw systeem. De Revolution zal er vooral komen voor de "lol-games", "Rev-only games" en games die op een coole manier gebruik maken van de controller. | |
alex4allofyou | maandag 23 januari 2006 @ 16:55 |
quote:Dan ben je bij Nintendo aan het goede adres ![]() Laughing out Lout is vaak van toepassing met multiplayer games van Nintendo. k Zit ook te denken aan een upgrade van de PC. Hoewel ik m in 2005 nog geupdate heb, voldoet ie al niet meer aan de wensen die ik heb. Ik wil straks een barebone halen met een nieuwe P4 64architecture, goede videokaart en HDMI uitgang. Dan komt ie mooi naast mn REV te staan (zal kwa formaat niet veel schelen) & sluit ik m mooi aan op de plasma. Oude CRT scherm ![]() | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 17:00 |
quote:Ik wil ook een PC upgrade, gewoon een Mac Mini kopen. ![]() | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 17:05 |
quote:Zou ik nog ff mee wachten tot ook daar de Intel chip inzit ![]() Of gewoon de iMac kopen ![]() | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 17:14 |
quote: ![]() quote:Te duur. ![]() | |
P-Style | maandag 23 januari 2006 @ 17:38 |
Ik ga een Revolution kopen voor erbij, omdat... O nee! Ik ga helemaal geen Revolution kopen! ![]() Nee, als 'ie echt, echt , ècht heel goedkoop wordt, als de games ook een stuk goedkoper zijn (dan PS3 games bijv.) èn als de controller icm leuke games mij weten te overtuigen... Misschien dat ik er dan ook eentje aanschaf. Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik multiconsole ga en dat ik een Nintendo apparaat bezit. ![]() | |
Erwtensoep | maandag 23 januari 2006 @ 17:42 |
Maar je hebt zeker wel 500 euro over de ps3? Ik zou de revo niet kopen als ik jou was, als je nooit een nintendo apparaat heb aangeschaft waarom nu dan wel? | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 17:55 |
quote:Als ik P-Style was zou ik juist de Revolution kopen, heerlijke ironie. ![]() | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 17:56 |
quote:Je moet wat voor kwaliteit over hebben. En pak een Dell computer met dezelfde specificaties (ongeveer dan he) en je komt duurder uit. | |
P-Style | maandag 23 januari 2006 @ 17:57 |
quote:De kans is dan ook erg klein dat ik 'm aanschaf! ![]() | |
BMH | maandag 23 januari 2006 @ 17:58 |
quote:Mensen die nu al weten of ze een console niet gaan kopen vind ik weird. Je weet nooit wat de toekomst brengt. | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 18:10 |
quote:Dat vergelijken met Dell ook altijd ![]() De PC is JUIST zo goedkoop door de marktwerking, en dan moet je niet gaan vergelijken met de duurste, dan moet je vergelijken met de goedkoopste ![]() Overigens zie ik nog wel of ik een Revolution haal, voorlopig heeft Nintendo nog niks unieks laten zien dat mij trekt en dat nergens anders beter te krijgen is, hopelijk verandert dat met de E3. Datzelfde heb ik in mindere mate met de PS3 overigens. | |
Kill_em_all | maandag 23 januari 2006 @ 18:12 |
quote:Koop dan een a64... Crappy bij elkaar geraapte 64bit dualcore zooi van intel word aan alle kanten gekontbonkt daar AMD ![]() | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 18:14 |
Zolang Intel geen onboard memory controller heeft vrees ik inderdaad ook dat het performancevoordeel bij AMD blijft. | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 18:15 |
quote:Hoeveel huis-, tuin- en keukenmensen bouwen zelf hun pc samen? Juist, amper. Die gaan allemaal voor die Dell... Daarnaast bezit Dell een groot deel van de markt, ook daarom die vergelijking... | |
Erwtensoep | maandag 23 januari 2006 @ 18:16 |
Ahum.....revolution jongens! | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 18:18 |
quote:De enige reden dat je vergelijkt is omdat het de enige fabrikant is die qua prijs aan Apple kan tippen ![]() | |
P-Style | maandag 23 januari 2006 @ 18:24 |
quote:Op naar deel 53! ![]() | |
Erwtensoep | maandag 23 januari 2006 @ 18:26 |
quote:Als het alleen over de revo gaat zijn we nog wel een tijdje zoet met deeltje 52 Maar gaan ze over pc's lopen ouwehoeren..... | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 18:27 |
Ik begin er niet over, but I'll gladly join in the fun ![]() | |
Egamer | maandag 23 januari 2006 @ 18:27 |
Gaan we het weer over computers hebben.. ![]() | |
P-Style | maandag 23 januari 2006 @ 18:28 |
quote:Da's het probleem nou juist! ![]() | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 18:29 |
quote:Nou vooruit, Revolution dus. Dus........hijs klein he? ![]() | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 18:38 |
quote:Met kleine dingen heb jij ervaring? ![]() | |
chibibo | maandag 23 januari 2006 @ 18:38 |
quote:Dell is niet goedkoop, maar zeker niet de duurste, en de prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Alleen schijnen hun PC's niet zo geweldig te zijn om spellen op te spelen. Zelfbouw... * gruwel * ...niet aan mij besteed. | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 18:46 |
quote:Zelf in elkaar bouwen is niet moeilijk. Gewoon een beetje kijken voor statische electriciteit. | |
Xrenity | maandag 23 januari 2006 @ 18:47 |
![]() Rot is op met die PC/Mac/Dell discussie uit het Rev topic ![]() | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 18:48 |
Inderdaad. Laten we het hebben over hoe de Revolution ingeplant kan worden in de Hummer van Miyamoto. | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 18:51 |
Stop ik ermee, starten zij weer ![]() En Tomasso, doe niet zo flauw ![]() Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden ![]() | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 18:57 |
quote:Ik ook, maar de prijsvraag is te moeilijk man. Ik ben enorm slecht in dingen verzinnen. | |
Tomasso | maandag 23 januari 2006 @ 18:57 |
quote: ![]() quote: ![]() ![]() quote:WAAR? ![]() | |
Tain | maandag 23 januari 2006 @ 19:01 |
quote:http://games.fok.nl/review.php?reviewid=8626&page=2 | |
MMaRsu | maandag 23 januari 2006 @ 19:02 |
quote: ![]() | |
chibibo | maandag 23 januari 2006 @ 19:03 |
quote:Sorry, ik was langzaam. ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 19:45 |
quote:Dat is iig alvast stap 1 | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 19:48 |
Weer een plaatje van de Revolution die ik niet heb gezien:![]() | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 19:51 |
Ik vind die stand toch niet zo mooi hoor... Dat grijze past niet echt bij de kleuren. Ze zouden m blauw moeten maken. Net als de LED ![]() | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 20:00 |
quote:Gadverdamme nee toch. ![]() ![]() ![]() We are not worthy. ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 20:02 |
De PS2 vertical stand, voor de ouwe PS2, is ook blauw. PlayStation blauw weliswaar, maar dat maakt echt een mooie combi met de zwarte console. Zoiets moet Nintendo ook maken, grijs is saai. | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 20:05 |
quote:Dat vind ik just zo lelijk aan die PS2. ![]() | |
Tain | maandag 23 januari 2006 @ 20:05 |
quote:Zou het eigenlijk wel logisch vinden dat je die ook in kleurtjes krijgt al dan niet van Nintendo zelf. Dat grijze staat echt niet bij al die kleuren van de Rev zelf | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 20:13 |
quote:Neeeeee man, de PS2 op zn kant, met die stand, zo statig. ![]() | |
chibibo | maandag 23 januari 2006 @ 20:18 |
quote: ![]() | |
peristilius | maandag 23 januari 2006 @ 20:20 |
Damn, ik blijf maar naar de avatar van Ruzbeh staren. ![]() En die standaard is inderdaad lelijk, maar ik heb consoles sowieso liever horizontaal. ![]() quote:Ik ben niet de enige dus. ![]() | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 20:25 |
![]() | |
Notorious_Roy | maandag 23 januari 2006 @ 20:29 |
quote:Nee natuurlijk niet ![]() ![]() | |
PeeJay | maandag 23 januari 2006 @ 20:33 |
quote:naaah dan valt de LED gelijk minder op, ze zouden die stand nog wat donkerder moeten maken zodat hij minder opvalt | |
Morthill | maandag 23 januari 2006 @ 20:34 |
quote:We are not worthy ![]() ![]() | |
Ruzbeh | maandag 23 januari 2006 @ 20:40 |
quote: quote: quote: quote:GMILF? ![]() | |
Morthill | maandag 23 januari 2006 @ 20:43 |
quote: ![]() | |
alex4allofyou | maandag 23 januari 2006 @ 21:54 |
quote:Maar k had gehoord dat Intel de aanval zal inzetten met een nieuwe 64bit chip. Op dat moment hap ik (bouw m altijd zelf). Waarom ik hierover begon (PC) is omdat ik door de REV gekozen heb voor een barebone. Voor mensen die niet weten wat dat is, het is een kleine behuizing ideaal voor de TV. Past precies bij de REV en komt in verschillende kleuren (wit of zwart wordt het dus). Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!? Doe slim en koop eerst een REV voor weinig, ffe wachten, en dan een PS3 kopen die dan wellicht de REV prijs gedropt is ($200). Wie gaat de REV net als ik importeren trouwens? | |
Retuobak | maandag 23 januari 2006 @ 22:18 |
Intel zet inderdaad de aanval in met een serie nieuwe chips gebaseerd op de Dothan en Pentium III architectuur. Maar voorlopig vallen de prestaties van de Yonah (de mobile variant) best mee, het stroomverbruik is relatief gelijk aan de niet-mobile X2 3800+ voor dezelfde performance (X2 moet je dan wel lager clocken) en dit terwijl de X2 goedkoper is. | |
peristilius | maandag 23 januari 2006 @ 23:05 |
Hoe moeilijk is het nou om niet over PC's te praten in een Revolution topic. ![]() | |
Tain | maandag 23 januari 2006 @ 23:08 |
quote:Wel grappig zo'n uitspraak als "Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!?" en dan toch zelf al helemaal in je hoofd hebben om een Rev aan te schaffen ![]() | |
Ghostbuster | maandag 23 januari 2006 @ 23:09 |
Rev owned gewoon heel de sjid straks einde verhaal ![]() | |
Tain | maandag 23 januari 2006 @ 23:13 |
quote:Zit je dochter al om een roze Rev te zeuren voor bij d'r roze DS? ![]() | |
peristilius | maandag 23 januari 2006 @ 23:14 |
quote:Ja, maar de Revolution wordt goedkoop, dan is het toch logisch dat je die koopt. | |
Ghostbuster | maandag 23 januari 2006 @ 23:14 |
quote:Ze heeft een roze SP ik heb een zilveren DS ![]() En een roze rev komt er echt never | |
Tain | maandag 23 januari 2006 @ 23:16 |
quote:Dat zeg je nu ![]() | |
P-Style | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:23 |
quote:Da's natuurlijk alleen slim als je al een Rev èn PS3 wilt hebben. ![]() | |
Donnie.Darko | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:24 |
Ik ga een paar maandjes wachten tot de eerste dalingen in prijs, maar ik ben zeker van plan hem aan te schaffen ![]() | |
alex4allofyou | dinsdag 24 januari 2006 @ 10:44 |
quote:Ik doelde op 1 van de consoles buiten de REV om. Lijkt me duidelijk dat ik die sowieso koop (gezien mijn posts) en de vriendelijke prijs maakt dat je eigenlijk niet echt fout kan gaan. Ik denk dat de REV niet zo snel in prijs zal dalen, terwijl de PS bekend staat van een hoge prijs in het begin en een aanzienlijke daling binnen enkele maanden. | |
alex4allofyou | dinsdag 24 januari 2006 @ 10:46 |
quote:De 360 is al beschikbaar (op papier). | |
Retuobak | dinsdag 24 januari 2006 @ 10:57 |
Nee, hij is ook gewoon beschikbaar, zag er gisteren nog een stel liggen. | |
MMaRsu | dinsdag 24 januari 2006 @ 11:39 |
quote:http://revolution.ign.com/articles/682/682687p1.html | |
Oksel | dinsdag 24 januari 2006 @ 13:44 |
RFTW. | |
Ruzbeh | dinsdag 24 januari 2006 @ 15:41 |
Trackmania Sunrise (op de opvolger daarvan) moet uitkomen op de Revolution. Zo'n spel hoort van mij betreft op alle platformen uit te komen (zoals NFS), maar je kan dus je eigen tracks bouwen en daar kan je best een muis voor gebruiken, ideaal voor de Rev controller. | |
Morthill | dinsdag 24 januari 2006 @ 21:08 |
quote:Koop ze gewoon alledrie ![]() De Rev haal ik waarschijnlijk ook wel, afhankelijk van het gamesaanbod. De PS3 is nog steeds twijfelachtig, opzich vanwege de games denk ik ja, zeker ook vanwege dat er nog leuke PS1 en PS2 games zijn, maar tsja, die controller, hij lijkt niet fijn. Naja, eerst maar eens zorgen dat de Revolution een mooi plekje kan krijgen hier in de kast. | |
alex4allofyou | dinsdag 24 januari 2006 @ 22:14 |
quote:Probleem met ze alle drie kopen is: -geld; ook al kan ik ze wel kopen, t is toch veel geld die je ook anders kan besteden -ruimte, 3 consoles voor je tv vind ik gewoon te druk & wil het liefst ze gewoon zoveel mogelijk weg kunnen werken uit het zicht -360 heeft te weinig games die ik zal kopen, Gears of War en Halo, dan houdt t eigenlijk wel op. Natuurlijk zijn er wel andere titels die ik wellicht zou kopen als ik m had, maar zoals ik het bekijk kan je maar 1 spel tegenlijk spelen. Uiteindelijk is het dus kiezen tussen de twee powerhouses, waar de PS3 IMO op alle fronten voorrang heeft. Ik vind het op dit moment een no-brainer als je kijkt naar de exclusieve games van PS3 tov 360. Ik las vandaag trouwens dat de PS3 het eerste jaar niet meer dan 10miljoen consoles kan aanbieden. Wordt dus waarschijnlijk een kostbare zaak om m direct aan te schaffen. Maar k zal er niet wakker van liggen, ik zal me prima vermaken met alleen al al die oude Nintendo titels ![]() | |
Morthill | dinsdag 24 januari 2006 @ 22:17 |
quote:Wat zijn de geplande Revo releases eigenlijk naast Mario, Zelda, Metroid... | |
Oksel | dinsdag 24 januari 2006 @ 23:20 |
quote:Zelfs die zijn nog niet geplannend, maar zijn gegokte releases. Er is nog geen enkele game vrijgegeven. | |
alex4allofyou | woensdag 25 januari 2006 @ 10:22 |
quote:Mario is IMO een sure bet. Metroid zal niet op tijd klaar zijn (Metroid Prime demo geeft al aan dat ze waarschijnlijk net begonnen zijn) & Zelda is nog nooit een launchtitel geweest voor een console. Ik verwacht dus Mario, een nieuwe inventieve franchise & Smash Bros. Maar Nintendo zou ons weleens kunnen verrassen... | |
Ruzbeh | woensdag 25 januari 2006 @ 16:13 |
Pokemon Snap Revolution moet uitkomen. ![]() | |
alex4allofyou | woensdag 25 januari 2006 @ 16:24 |
quote:Ik zou liever zien dat Nintendo zich niet meteen toelegd op Pokemon. Die franchise is toch echt niet stimulerend voor het imago van Nintendo. Ik heb de Pokemon hype eigenlijk nooit begrepen. | |
Ruzbeh | woensdag 25 januari 2006 @ 16:35 |
Ik vind die Pokemon beesten gewoon cool. | |
Tain | woensdag 25 januari 2006 @ 16:40 |
quote:Misschien niet stimulerend voor het imago maar wel erg goed voor de verkopen ![]() | |
chibibo | woensdag 25 januari 2006 @ 18:13 |
quote:Hier misschien niet, maar volgens mij is het in Japan nog altijd erg populair. | |
piet_pelle | woensdag 25 januari 2006 @ 18:16 |
Pokemon niet stimulerend voor hun imago? Dat is toch juist de perfecte belichaming van hun imago ![]() | |
P-Style | woensdag 25 januari 2006 @ 18:18 |
quote:Inderdaad! ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 25 januari 2006 @ 18:29 |
als jullie zo over Nintendo denken zegt dat meer over jullie..... | |
chibibo | woensdag 25 januari 2006 @ 18:32 |
quote:Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Maar het imago van Nintendo ligt mij persoonlijk beter dan dat van de Xbox. | |
P-Style | woensdag 25 januari 2006 @ 18:33 |
quote:Leg jij maar eens uit hoe ik Nintendo moet zien dan. ![]() | |
Xrenity | woensdag 25 januari 2006 @ 18:33 |
Even een link naar GAF Nintendo heeft weer een 3d patentje gefiled. | |
P-Style | woensdag 25 januari 2006 @ 20:56 |
quote:Is het ooit anders geweest dan? ![]() | |
peristilius | woensdag 25 januari 2006 @ 20:57 |
quote:Dat wordt het nu dus wel. ![]() Ik heb al wat opgeschoond, genoeg gebagger geweest in dit topic, van nu af aan gaat het hier over de Revolution. | |
King_of_cubes | woensdag 25 januari 2006 @ 20:59 |
quote:Lijkt me niet met de revolution te maken hebben. Eerder iets voor een volgende handheld? | |
P-Style | woensdag 25 januari 2006 @ 21:01 |
quote:Je hebt gelijk! ![]() ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 25 januari 2006 @ 21:36 |
quote:P-style doet een krampachtige poging het topic weer op de rails te krijgen. ![]() ik gok een microfoon en een camera. | |
P-Style | woensdag 25 januari 2006 @ 21:40 |
quote:Tja... ik bedacht me net wat er nog niet besproken was in de Revo-topics. ![]() ![]() | |
King_of_cubes | woensdag 25 januari 2006 @ 21:43 |
quote:Misschien ook wel zo'n dansmat. | |
Dj_Day-V | woensdag 25 januari 2006 @ 23:19 |
quote: ![]() Wat willen mensen hiermee bereiken ![]() | |
alex4allofyou | woensdag 25 januari 2006 @ 23:27 |
quote:Is maar net hoe je het bekijkt, die console moet doen waar ie gemaakt voor is & wel ALLE leeftijden aantrekken. Pokemon meteen launchen geeft misschien weer een verkeerd beeld; de eerste klap is een daalder waard. Natuurlijk zul je zeggen dat Pokemon een ideale game is om alle leeftijden te bereiken (complimenterend), maar ik zie zo'n launchtitel alleen maar als kortzichtig denken en niet denken aan de lange termijn. Waarom zou je een kid oriented game uitbrengen als je al een Mario game hebt die voor een brede doelgroep is (tenminste was, voordat Sunshine al die irritante stemmetjes erin stopte)? Laten ze aub niet meteen met pokemon launchen want ik vrees dat er dan ook REVpacks met die game komen. Hoe je het ook went of keert, Nintendo moet werken aan het imago & de REV in het begin etaleren als een console voor alle leeftijden. Een mooi uitziende console die bedoeld is om het toy gehalte te rectificeren moet niet meteen een kleurige REV pack hebben met Pokemon; dit is voor veel mensen al reden om m meteen te plaatsen binnen een categorie die niet voldoet aan het criterium van de REV. Dont get me wrong, natuurlijk moeten ze het uitmelken, maar niet meteen met de launch. Eerst imago, dan later Pokemon. Sowieso kost het maken van zo'n Pokemon game tijd en resources die IMO beter besteed zijn aan frisse franchises en een nieuwe Mario. quote: Misschien voor Nintendo, maar niet voor de REV. Dat Pokemon gebeuren is echt langs me heen gegaan. Ik heb het eigenlijk nooit gezien als een echte Nintendo titel zoals de verkoopcijfers doen vermoeden. IMO is Pokemon gewoon een soort revival van de oude Nintendo; die als spelkaart producent. Waardoor de 'nieuwe' Nintendo zich toelegde op die rage dmv games. Ik vind ze middelmatige games & zie ze eigenlijk niet in hetzelfde rijtje als de andere Nintendo titels. Maar als het extra REVs pushed, prima, maar niet bij de launch omdat dit de REV weer heel snel segmenteerd in een bepaalde groep en we hebben kunnen zien waar dit toe leid bij de GC. | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 00:04 |
De eerste Pokemon games waren toch wel degelijk van een hoge kwaliteit hoor, ondanks dat het thema echt belachelijk en enorm kiddy is zit het origineel gewoon oerdegelijk in elkaar en speelt het heerlijk. Het is hoe je het ook wendt of keert een steengoede RPG. Wat betreft kwaliteit is Pokemon volgens mij prima in lijn met Mario, Zelda etc. | |
peristilius | donderdag 26 januari 2006 @ 00:38 |
Zeker een van de betere Nintendo games van de afgelopen jaren, helaas wordt de franchise weer tot de laatste druppel uitgemolken met nieuwe games met weer precies dezelfde gameplay en een weinig toevoegend verhaal. | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 08:57 |
Klopt inderdaad, maar dat is opzich niks nieuws, Nintendo blijft een gewoon bedrijf, en als je net als EA de mogelijkheid hebt om op een dergelijke manier te melken dan vind ik dat je die mogelijkheid eigenlijk gewoon niet moet laten liggen ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2006 @ 09:26 |
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:![]() Next-Gen = OVER | |
Morthill | donderdag 26 januari 2006 @ 09:27 |
quote:Toetsen zijn nog even klein, design is hetzelfde. Bring on the cramp. | |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2006 @ 09:43 |
quote:Natuurlijk. Maar dat zei ik niet. ![]() | |
King_of_cubes | donderdag 26 januari 2006 @ 11:34 |
quote:Ik heb ook ineens een idee welke kleur de rev standaard gaat krijgen. ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 11:50 |
quote:Hoge kwaliteit in vergelelijk met niet-Nintendo titels, maar om m in t zelfde rijtje als Zelda en Mario te scharen vind ik ergens beledigend voor die titels. Pokemon dient gemolken te worden, maar aub niet meteen op de REV. | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 12:00 |
quote:! Damn, ik dacht dat het een mock-up was. Ik sta er versteld van te kijken hoe Nintendo de laastste tijd ineens alles goed kan doen. Is weleens anders geweest ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 12:09 |
Spec sheet: CPU: 1Ghz GPU: 160Mhz Memory: 66MB | |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2006 @ 12:12 |
66MB geheugen vind ik een gek getal. Ik geloof het dus niet ![]() | |
Tain | donderdag 26 januari 2006 @ 12:13 |
quote:die 10MB extra geheugen in de 360 is ook een raar getal | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 12:15 |
quote:Ik vind het ergens een compliment eigenlijk, zeker voor Mario de laatste tijd. | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 12:18 |
quote:Ik ook niet, maar dat had ik dus gedroomd. ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 12:26 |
quote:Als je verkoopcijfers gelijksteld aan kwaliteit wel, maar Mario en Zelda zijn in een league of their own op gameplay/ mechanics gebied. Zelfs Sunshine was voor een slechte Mariotitel nog steeds een behoorlijke platformer. | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 12:39 |
Jij onderschat Pokemon echt enorm, komt door het kiddy imago I know, maar daaronder vind je wel een _hele_ goede RPG. En wat mij betreft kan het zich qua gameplayniveau met gemak meten met Zelda en Mario. | |
Tomasso | donderdag 26 januari 2006 @ 12:43 |
quote:Precies. De enige Pokemon die ik dan heb gespeeld, Red, zat echt heel goed in elkaar en heeft me echt dagen, weken aan m'n GameBoy gekluisterd. Enorm verslavend. | |
P-Style | donderdag 26 januari 2006 @ 13:53 |
quote:Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic. ![]() | |
Tomasso | donderdag 26 januari 2006 @ 14:03 |
quote:Bespeur ik hier jaloezie? ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 14:14 |
quote:Oh ja? En waarom is ie dan kleiner, heeft ie een betere backlight (scherper a la de Micro), is lichter, zijn de boxen/ voiceimput beter gesitueerd, energieefficient (backlight is instelbaar) en is ie gewoon mooier? Met een beetje geluk heeft ie straks ook een hoger volume (zou ik iig zeer tof vinden) Is gewoon een redesign hoor, is de PStwo soms ook geen redesign?!? quote:Ik heb m wel gespeeld op de Gameboy, maar ik zou m wel zeer hoog inschatten als ik zeg dat ie net zo goed is als Zelda op de GB. Maar hem vergelijken met Zelda64 en Mario64 is andere koek. Trouwens die console Pokemon games zijn gewoon middelmatig, kijk maar naar reviews. | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 14:19 |
Die console games zijn kut ja, maar ik vind dat Pokemon Red/Blue echt niet (veel) onderdoet voor OoT en Mario 64 hoor, het is gewoon de meest recente Nintendo klassieker. | |
Xrenity | donderdag 26 januari 2006 @ 14:31 |
quote:haha ![]() Je zet jezelf echt voor lul dude ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 14:38 |
![]() quote: | |
Tomasso | donderdag 26 januari 2006 @ 14:41 |
quote: ![]() Scherp Ruzbeh ![]() | |
Tomasso | donderdag 26 januari 2006 @ 14:42 |
![]() quote: | |
Tain | donderdag 26 januari 2006 @ 14:51 |
quote: ![]() quote:Je hebt wat moeite om je eigen grappen te verzinnen of niet? | |
Tomasso | donderdag 26 januari 2006 @ 14:56 |
quote:Ja. Altijd nog beter dan helemaal nooit grappig te zijn ![]() | |
disjfa | donderdag 26 januari 2006 @ 15:01 |
quote:Maar je bent helemaal niet grappig als je andermans grapjes overneemt ![]() | |
moomoo | donderdag 26 januari 2006 @ 15:08 |
de pokemon console games zijn inderdaad vrij beroerd. ze moeten gewoon een 3D RPG maken. gewoon de gameplay van de GB games, misschien wat meer opties erbij. stadjes, routes, gyms, wilde pokemon, trainers, etc, de hele zooi. niet van die bagger als XD. en kiddy, ach. wilde beesten vangen en ze tegen elkaar laten vechten vind ik niet zo kinderachtig. ik ben benieuwd wat de leeftijdsgrens op een honden/berengevechtenspel zou zijn. | |
Dj_Day-V | donderdag 26 januari 2006 @ 15:46 |
quote:Maybe kan je die wel aan de revo aansluiten ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 15:47 |
quote:DS <---> Revolution connectivity ja. Kan ook wel denk ik met de oude model. | |
disjfa | donderdag 26 januari 2006 @ 15:51 |
quote:Ja duh. Waar denk je dat wifi voor misbruikt gaat worden ![]() | |
P-Style | donderdag 26 januari 2006 @ 19:13 |
quote:Is dat zo? ![]() ![]() quote:Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?! ![]() | |
Xrenity | donderdag 26 januari 2006 @ 19:17 |
quote:Midway steunt Rev? UE3 voor Rev? ![]() | |
MMaRsu | donderdag 26 januari 2006 @ 19:32 |
quote:vanwaar de ![]() Rev controller = perfect voor FPS. | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 19:33 |
quote:Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic". ![]() quote:Believe. | |
P-Style | donderdag 26 januari 2006 @ 19:34 |
quote:Dat noem ik toch zeker ook geen redesign! ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 19:43 |
quote:De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere uiterlijk. Een redesign dus. | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 19:44 |
quote: ![]() Sorry maar je hebt gewoon ongelijk, t is gewoon een redesign, klaar. Heb je soms een PSP dat je zo pessimistisch bent? Hij kan op deze manier gewoon wedijveren met de PSP kwa design, over smaak valt niet te twisten, maar het feit dat ie kleiner is en een super mooi frontje heeft is gewoon voor velen al reden om m net zo te zien als de PSP. Wat er verder voor hardware of beeldscherm inzit boeit niet zo want die is hetzelfde als de oude DS en heeft niets met DESIGN te maken. | |
P-Style | donderdag 26 januari 2006 @ 19:46 |
quote:Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen. ![]() Maargoed, dat is meer DS-topic voer. Moet wel zeggen dat 'ie inderdaad beter bij de Rev past qua materiaal. | |
Ruzbeh | donderdag 26 januari 2006 @ 19:53 |
Wat nou vrijwel hetzelfde uiterijk. ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 19:53 |
quote:Dat weet ik nog niet zo, dat plaatje was gewoon ZEER onduidelijk maar gaf wel een aardig beeld. Maarre (REV topic)...hij zou idd mooi staan naast de REV ![]() | |
P-Style | donderdag 26 januari 2006 @ 19:53 |
quote:Ik heb een PSP ja. ![]() ![]() ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 20:01 |
quote:Mij maakt t niet uit hoor, waare het niet dat ik niet veel uitgeef voor een handheld, dan had ik m waarschijnlijk wel gehaald als gimmick. De PSP is gewoon strak, maar t is een console op zakformaat terwijl ik een portable wil op zakformaat die gewoon snel laad en on the go spellen heeft (ffe gauw gamen en dan weer kappen > Mariokart ![]() Ik vind m niet mooier, maar wel gelijkwaardig en het formaat maakt dat ik m zelf mooier vind omdat een handheld gewoon KLEIN moet zijn (was ook de reden dat ik aan een micro zat te denken voor dit artikel). Hij is bijna 2centimer kleiner in de breedte, 1 in de hoogte en een halve in de diepte, vind ik nogal wat eigenlijk ![]() Uiterlijk vergelijken is idd zinloos, die twee schermen maken m gewoon anders (en dat is maar goed ook). Bij consoles is formaat voor mij ook belangrijk als appeal. Zo vind ik de PStwo erg mooi en de REV ubergeil. | |
P-Style | donderdag 26 januari 2006 @ 20:04 |
quote:Mee eens! ![]() ![]() ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 20:08 |
quote:Zo was ik ook ooit, maar dat is niet zo vreemd als je ooit een Amerikaanse SNES hebt gehad (blokkerig bakbeest) ![]() Naarmate je wat ouder wordt wordt je kritischer op het gebied van inrichting. | |
Retuobak | donderdag 26 januari 2006 @ 20:18 |
quote: ![]() | |
MMaRsu | donderdag 26 januari 2006 @ 20:34 |
Over welke console ging het hier ook alweer? Oooowja de revolution, dat is toch zo'n spelding met een mariospel erop? Juist de Revo dus ![]() | |
peristilius | donderdag 26 januari 2006 @ 20:55 |
Ook geen slowchat dus. ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 26 januari 2006 @ 20:57 |
Najaaaaaa Revolution renders dan maar ![]() ![]() | |
Oksel | donderdag 26 januari 2006 @ 21:39 |
Jep, de eerste ingame beelden laten vast niet lang op zich wachten..! | |
alex4allofyou | donderdag 26 januari 2006 @ 23:05 |
quote:Is toch wel een magisch moment als we die voor t eerst te zien krijgen. De build-up is enorm. Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64 ![]() (magisch moment met noodlottige outcome) | |
P-Style | vrijdag 27 januari 2006 @ 02:01 |
quote:Uhm... ?!? ![]() | |
MMaRsu | vrijdag 27 januari 2006 @ 02:09 |
quote:Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter ![]() | |
chibibo | vrijdag 27 januari 2006 @ 08:05 |
quote:Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation. | |
alex4allofyou | vrijdag 27 januari 2006 @ 11:16 |
quote:t Was een devkit voor de N64. quote:Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3. | |
chibibo | vrijdag 27 januari 2006 @ 12:51 |
quote:Beide beweringen zijn onzin. ![]() Het was een technische demo, getiteld Final Fantasy VI: The Interactive CG Game, die draaide op een Onyx workstation van Silicon Graphics. Toen de demo werd gemaakt had Square nog niet eens een beslissing gemaakt voor welk platform ze zouden gaan ontwikkelen. | |
alex4allofyou | vrijdag 27 januari 2006 @ 13:19 |
quote:Bekeken achteraf was het gewoon FF7, bij elke ontwikkeling maken altijd eerst een techdemo om te zien op welke manier zo'n game eruit komt te zien op de desbetreffende console. Door deze demo kwamen ze erachter dat er te weinig data was om m op een cartridge te maken. Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7. Wat betreft die devkit, ik bedoelde gewoon een PC van SG die de karakteristieken van de N64 nabootste. | |
Ruzbeh | vrijdag 27 januari 2006 @ 13:35 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 13:37 |
PC?? | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 13:55 |
Toffe poll ![]() | |
chibibo | vrijdag 27 januari 2006 @ 14:38 |
quote:Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7. quote:Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen. quote:Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide. | |
P-Style | vrijdag 27 januari 2006 @ 14:44 |
quote:Zo... is dat mysterie ook weer opgelost. ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 16:38 |
Interessant nieuwsbericht mensen:quote: | |
disjfa | vrijdag 27 januari 2006 @ 16:42 |
quote:Heeeeeeeeeee dat staat ook al op de vorige pagina ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 16:44 |
Ow ok, weinig reacties erop Ik dacht wel dat het interessant was, maar er word liever over pc's gepraat denk ik ![]() | |
disjfa | vrijdag 27 januari 2006 @ 16:46 |
quote:Pc`s, xboxjes etc. Dat is namelijk veel leuker in een rev topic ![]() Ik denk gewoon dat de fps games op de rev op het moment gewoon afwachten is in hoe de speelbaarheid zal zijn ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 16:49 |
Daar heb ik wel vertrouwen in. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels ook wel gewend ben aan shooters op de huidige controllers. | |
Kill_em_all | vrijdag 27 januari 2006 @ 17:14 |
Maar het blijft een kut systeem ![]() | |
Cheiron | vrijdag 27 januari 2006 @ 17:59 |
Unreal 3 draait op de rev. Maar dat was geloof ik al bekend. En je kunt lullen wat je wil, als een console Unreal 3 kan draaien vind ik hem krachtig genoeg | |
P-Style | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:20 |
quote:De engine werkt op de Rev, maar dat alleen zegt nog vrij weinig. | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:28 |
Ach ja, je hebt UE3 en je hebt UE3 ![]() Of wou je beweren dat alle games met de Quake 3 engine er ongeveer hetzelfde uit zien? | |
Ruzbeh | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:34 |
quote:Ja. | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:36 |
Ik geloof niet dat je dat serieus denkt, iemand die dat serieus denkt moet toch wel behoorlijk blind zijn ![]() En blinden kunnen niet optimaal genieten van jouw geweldige UI ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:45 |
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh | |
Ruzbeh | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:49 |
quote:RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus. ![]() quote: ![]() | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:51 |
quote:Ja, duh, natuurlijk pas je het aan. Maar Call of Duty 2 gebruikt bijv. nog steeds de Quake 3 engine, en dat vind ik er toch wel extreem veel beter uit zien dan Quake 3 Arena ![]() | |
Ruzbeh | vrijdag 27 januari 2006 @ 18:53 |
Ja maar aangepast telt niet IMO, dan is het geen Q3 engine meer maar een engine die op Q3 engine is gebaseerd. | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:03 |
quote:oh je hebt liever japanse mannen mag hoor | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:07 |
quote:Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eind ![]() | |
Cheiron | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:16 |
Maar Quake3 zag er, toen hij uitkwam, ook geweldig uit. Zo zal Unreal3 er nu ook geweldig uitzien. Je mag uitgaan van een standaardniveau van graphics bij een dergelijke engine. | |
Tomasso | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:19 |
quote:Irritant mannetje ben je... | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:21 |
quote:Ik ben een van de weinige die af en toe nog ontopic praat over de revo, dus als je dat irritant vind prima ik hoop dat je je kapot ergert. | |
Ruzbeh | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:24 |
quote:Haha, ja!! Gackt!! ![]() ![]() quote:Gemodificeerd wel ja, maar niet zo hevig als bijvoorbeeld Quake 3 < --- > CoD2. | |
P-Style | vrijdag 27 januari 2006 @ 19:54 |
quote:Dat moet je juist niet doen! ![]() | |
Kill_em_all | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:22 |
quote:Japanse chicks pwnen alle andere chicks. ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:25 |
Ieder zn eigen smaak he | |
Ruzbeh | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:32 |
Jezus waar gaat het over. ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:36 |
Voor de zoveelste keer niet over de revo Maar goed de Unreal 3 engine | |
P-Style | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:51 |
quote:De Unreal 3 engine wat niks anders is dan een basis waarop je een spel bouwt. Spellen die gebaseerd zijn op deze engine zijn niet per definitie vergelijkbaar. ![]() | |
Erwtensoep | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:53 |
Maar het word wel een poort dus ik neem aan (en hoop) dat de graphics niet heel erg van elkaar gaan verschillen | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:55 |
Dat kun je best hopen, maar met dergelijk uiteenlopende hardwarecapaciteiten kun je niet anders verwachten ![]() | |
P-Style | vrijdag 27 januari 2006 @ 21:16 |
quote:Ik verwacht sowieso niet veel multiplatfrom games op de Revolution. En terecht. De revolution moet het toch hebben van Revo-gespecialiseerde games. | |
Kill_em_all | vrijdag 27 januari 2006 @ 22:34 |
quote:Idd ![]() ![]() OT: Dat de ut3 engine draait wil natuurlijk nog niet zeggen dat het grafisch hetzelfde is, maar als je dingen als een hoge reso, hdtv en bv softshadows weglaat, dan scheelt dat toch al een helehoop rekenkracht terwijl het niet enorm opvalt zolang je op een normale tv speelt. Ik denk dat de revo echt niet zulk heel erg dramatische gfx zal hebben. Geen x360 of ps3 maar genoeg om je een next gen gevoelt te geven, zeker voor de lage prijs. | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 22:43 |
2x de gamecube geeft mij geen next-gen gevoelens, dat geeft mij Gamecube 1.5 gevoelens (diminishing returns enzo met graphics power). Ga voor de lol eens kijken hoe qua ruwe hardware power de PS3 en 360 van hun voorgangers gehakt maken. De Revolution loopt ondanks het feit dat HD niet gebruikt gaat worden gewoon ruim achter op het grafische vlak, Nintendo acht prijs en 'een andere ervaring bieden' belangrijker dan graphics. Ze kunnen nou eenmaal niet op elk vlak goed concurreren, en dit is nou het vlak waar Nintendo het gaat laten liggen om keihard te kunnen scoren op andere vlakken. Ik vind het iig bewonderenswaardig wat Nintendo probeert te doen, en de Revolution zal mede hierdoor ongetwijfeld een succes worden ![]() ![]() | |
Kill_em_all | vrijdag 27 januari 2006 @ 23:18 |
Maar hoe weet jij nou dat de revo 2x GC gfx krijgt, en kom nou niet met die anonieme bron van IGN... Nintendo zegt x360 gfx op een normale tv. Als ik x360 games van nu denk plus iets meer dan vind ik dat next-gen genoeg voor een apparaat wat 150 euro kost. Leuk dat de ps3 veel betere gfx aankan, maar daar betaal je dan ook dik voor terwijl de beste gfx van de wereld een bagger game nog niet leuk maken. Terwijl een leuke game nogsteeds vet is ookal is het grafisch minder (ik speel nogsteeds liever hl1 dan 9 van de 10 shooters van nu). De xbox was op papier ook veel sneller dan de GC, en dat zie je er toch ook niet aan af. Niet dat ik denk dat de revo mee zal komen met de latere ps3 of x360 spellen. | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 23:30 |
-Veel meer gaat het niet zijn gezien de lage prijs en ERG kleine en inefficiente behuizing -360 games van nu zeg je, maar daar zitten enorme verschillen tussen, een CoD2 ziet er crap uit. Maar een Fight Night Round 3 is een heel ander verhaal. -De PS3 en de 360 liggen gelijk en je betaalt er inderdaad voor, dat is dan ook de reden dat Nintendo naar alle waarschijnlijkheid ruim onder de RRP voor de PS3 en 360 kan gaan zitten -Betere graphics kunnen een crapgame niet goed maken, maar kunnen zeer zeker wel van een goede game een klassieker maken. En ga niet zeggen dat graphics geen invloed hebben, Condemned bijv. is enkel zo geweldig dankzij de graphics en het geluid. Die middelen gebruikt de game voor een belangrijk deel om spanning en sfeer op te bouwen. -Ja, je noemt ook even de beste shooter ooit. Maar voor een eerlijker vergelijking: Wat speel je liever? F.E.A.R. op low/medium in 640x480 of F.E.A.R. met alles maxed in 1600x1200? Of dacht je dan echt dat je exact dezelfde ervaring meekrijgt? En de Xbox was op papier helemaal niet veel sneller dan de GC, dat was de perceptie van de gemiddelde consument misschien, maar erg veel schelen deed het zeer zeker niet. | |
Morthill | vrijdag 27 januari 2006 @ 23:43 |
quote:Agh, F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten. Dus agh, wat mij betreft hoeft de Revo niet meer te hebben dan de NGC. Grappig dat je begint over sfeer, dat zei ik ook op ander forum. Graphics bepalen voor 50% de sfeer van een spel. Niemand wil een grimmige shooter als F.E.A.R. spelen in fluffige roze omgevingen met overal paddestoelen en een loodgieter in een rood pak. Aan de andere kant wil ook niemand op die paddestoelen springen als ze openspringen en hun ingewanden tegen het beelscherm splatteren. (Van de overige 50% is 40% de muziek ter verduidelijking.) | |
Retuobak | vrijdag 27 januari 2006 @ 23:46 |
quote:Precies mijn punt, redelijk ![]() Graphics voegen vaak gewoon net dat beetje extra toe, imho is het het in sommige games meer dan waard. Zelfde geldt overigens voor behoorlijk geluid. | |
Morthill | vrijdag 27 januari 2006 @ 23:47 |
quote:Het probleem is meer, ik zie nu filmpjes van bijv DoA4, en ik geniet enorm, maar ik weet dat omdat ik geen HDTV heb ik het toch niet te zien krijg. Dus voor mij verandert er weinig. En agh, ik genoot al van de graphics van KotoR op de Xbox, ik ben snel tevreden qua graphics. (Alleen de PSP kwijl ik over) | |
Cheiron | zaterdag 28 januari 2006 @ 00:01 |
quote:Want?! Als je de Q3 engine neemt, mag je minimaal uitgata van Q3 grapchics. Zijn er spellen met de Q3 engine uitgekomen die slechtere graphics hadden? Sorry, maar ik vind in dit topic echt een aantal azijnpissers zitten die uit willen gaan van het slechtste. | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 00:02 |
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen. | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 00:04 |
quote:je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigens ![]() | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 00:06 |
quote:Ja, games als Heavy Metal F.A.K.K. 2 vond ik er niet bepaald beter uit zien dan Quake 3 (lees: ruim slechter), dat er echt strak uit zag voor z'n tijd. En noem ons gerust azijnpissers, maar ik noem het enige mate van realisme in acht houden gezien de capaciteiten die de Revolution hoogstwaarschijnlijk zal hebben. quote:Ja, ik ben tevreden over het niveau van graphics van die games ![]() ![]() Maar goed, ik dwaal af ![]() | |
P-Style | zaterdag 28 januari 2006 @ 01:09 |
quote:Precies! ![]() quote:Precies! ![]() | |
YourMaster | zaterdag 28 januari 2006 @ 01:21 |
quote:Ik zou een realistisch ogende Mario zó kopen. Ik denk dat je je rot zou lachen als je Mario realistische graphics zou geven en de gameplay zou behouden. En ik denk niet dat ik de enige zou zijn die hem zou kopen. O, vooral cool als je als je geraakt wordt ook krimpt, en een een realistische hoofd behoud met een realistisch lilliputterlichaam! | |
alex4allofyou | zaterdag 28 januari 2006 @ 02:00 |
quote:Retuobak, jij begrijpt niet (en ik heb het je al vaker uit proberen te leggen) dat voor velen graphics (mits op een acceptabel goedwerkend niveau) er voor veel mensen heden ten dage niet meer toe doen. Ik heb het ook gehad hoor, na de SNES kwam de PS1 en N64 en kon ik me ogen uitkijken naar wat er op het beeldscherm getoverd werd, t moest elke keer weer mooier, stabieler (belangrijk); kortom mooie strakke frames. ![]() Maar bij deze generatie is dit afgenomen naarmate de jaren vorderden. Er is wat mij betreft een verzadiging opgetreden die identiek is als bij films. Was Terminator2 en Jurassic Park nog reden om puur voor de renders naar de bioscoop te gaan, nu is het een giving en is het totaal geen issue meer voor mij om naar de bioscoop te gaan. Hoewel de gamesindustrie nog niet op zn top zit wat betreft graphics, is het nu (en zeker straks) gewoon mogelijk om elk gameidee te verwezenlijken en bang for the bucks te geven (strakke graphics). Ok, wellicht is het renderen van een grote omgeving als die bij de nieuwe Far Cry niet mogelijk op de REV, maar denk je echt dat de gemiddelde koper zich druk maakt wanneer een game zoals RE niet de stretch heeft als bij Far Cry? Je spreekt over 'niet mooi genoeg' alsof het een alles bepalende factor is. Het 'niet mooi genoeg' zijn is een afspiegeling van mensen die een benchmark in hun hoofd hebben die niet verwezenlijkt is. En guess what? Die mensen zijn maar een zeer kleine groep. Ik kan me nog herinneren hoe ik vol trots RE4 aan casuals liet zien en GEEN WOORD over hoe het eruit zag. Er zijn zoveel mensen die totaal numb zijn geworden als het gaat om graphics. Even is er de kick, maar al snel komt er weer een spel die verder gaat. Ik betrap me er zelf mee dat ik al helemaal niet meer enthousiast wordt wanneer ik beelden zie van de zoveelste verbeteringen. Ik kan je garanderen dat de REV gewoon prachtige graphics heeft, geen benchmark, maar gewoon the next thing. En echt niet zoveel minder als de rest, met een beetje handig programmeren en goede art is het verschil aardig op te poetsen. Laten we aub ophouden het platform te verheerlijken die de meeste lichtpuntjes tentoonspreid en gewoon kijken naar wat het platform ermee doet. Anders zou iedereen nu een 360 hebben, straks een PS3 en daarna weer een high platform PC. | |
P-Style | zaterdag 28 januari 2006 @ 02:15 |
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben. ![]() Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard. Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. ![]() | |
Tomasso | zaterdag 28 januari 2006 @ 09:41 |
quote:Dat is knap, dat jij dit allemaal al weet zonder feiten. Vertel ons meer. | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 10:09 |
quote:* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaakt ![]() En Tomasso, dat is puur een logische conclusie. Een dergelijk verschil in formaat, een inefficiente behuizing, een veel lagere launchprijs en naar alle waarschijnlijkheid wil Nintendo ook zoals gewoonlijk direct winst maken op de hardware zorgen er gewoon voor dat Nintendo het ergens zal moeten laten liggen, en dat is gewoon op het grafische vlak. [ Bericht 1% gewijzigd door Retuobak op 28-01-2006 10:53:06 ] | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 10:51 |
quote:Kortom, hetzelde als met de NGC die grafisch prima mee kan komen met de Xbox. | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 10:57 |
Wrong. Zo ver zat de NGC niet af van de rest qua launchprijs ($100), daarbij was de behuizing ruim groter dan die van de Revolution en gebruikte het ding kleinere schijfjes waardoor er meer ruimte over was voor andere zooi. Daar komt nog eens bij dat de andere consoles helemaal niet zo high-tech waren bij launch, in tegenstelling tot hoe het tegenwoordig is. Hoe je het ook wendt of keert, het verschil gaat gewoon groot zijn deze generatie. Zowel qua prijs (ten voordele van big N) als qua graphics (ten nadele van big N) | |
Kill_em_all | zaterdag 28 januari 2006 @ 11:34 |
Als de rev bv 200 euro word, dan zitten ze ook maar 100 euro van de x360 af ![]() | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 11:41 |
Je vergeet echter het prijsverschil ![]() | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:02 |
quote:De Revo zal qua releaseprijs ook weinig verschillen van de Xbox 360. Daarnaast is de Revo behuizing amper kleiner dan de NGC behuizing, is de techniek vooruitgegaan. Er kan meer in zo'n klein apparaat dan 4 jaar geleden. Maar goed, dat is eigenlijk pure speculatie, mij zal het ook worst wezen, zolang er maar toffe games komen zijn de graphics ondergeschikt. En ik denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. | |
Ruzbeh | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:24 |
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html This week's question: Readers are dying to learn more about Revolution. Why are you so quiet? When will we finally hear something? And do we really have to wait until E3? Perrin Kaplan, vice president of marketing and corporate affairs, Nintendo of America: Matt, you and I've danced this dance for a long time, with you asking questions and me only answering a few of them! Well, I do love to torture you, so... information about upcoming products never arrives fast enough for anyone with a good appetite, and this is no different. However, as history has shown, Nintendo doesn't tend to invite people to the table until the meal is ready to serve. Now, we don't want you to be absolutely starving by the time you sit down, so we will have a few enticing bits now and then. Remember, you're special to us and when we're ready to reveal what's so unique and innovative about Revolution, you'll be amongst the first on the planet to get your hands on it so you can tell your readers what emotion you experienced playing it. Until that important and energizing day, please continue to get plenty of exercise and sleep, and eat a balanced diet! Viva la Revolution! Love, Jedi Master Perrin P.S. I can't wait for E3! Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info? ![]() | |
Xrenity | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:34 |
quote:Ze doet het lijken alsof de controller niet het innovatieve ding van de Revolution is ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:35 |
quote:Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor je ![]() | |
H.Flick | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:36 |
Dus toch een VR-helm!!!! ![]() | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:42 |
quote:Geef Roy maar de schuld ![]() Maar ff serieus, wat kan er dan zo revolutionair zijn. Ik geloof niet in een VR helm, maar krijgen we een soort van serieus 3D tv of zo? Projector voor gamen in je woonkamer of zo ![]() | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:43 |
quote: ![]() Final name for Revolution: Virtual Boy II ![]() | |
H.Flick | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:44 |
Inmiddels is het de Virtual Man geworden ![]() | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 12:45 |
Opvolger van de Revolution, Virtual Geezer \o/ | |
Ruzbeh | zaterdag 28 januari 2006 @ 13:41 |
quote:Dan maar een nieuwe ondertitel. | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 13:45 |
Alsof iemand naar jouw ondertitel kijkt met die UI ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 28 januari 2006 @ 14:01 |
![]() | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 15:09 |
quote: ![]() ![]() | |
Erwtensoep | zaterdag 28 januari 2006 @ 15:09 |
Hehe | |
alex4allofyou | zaterdag 28 januari 2006 @ 17:15 |
quote:Is al de zoveelste keer dat je mij hierop wijst, maar als je gewoon kijkt naar de post zie je een onderstreept zinsgedeelte staan 'wat mij betreft'. Dus ik snap niet dat je dan het nodig acht mij hierop te wijzen. Sterker nog, 95% van wat er in een thread staat is een mening, moet dat dan elke keer erbij gezet worden? Waar staat jouw verwijzing die duidelijk maakt dat dit jouw mening betreft? Wat is er fout aan mijn opmerking dat er heel veel mensen zijn die graphics niet het allerbelangrijkste vinden mits acceptabel? Wou je beweren dat dat niet zo is? Be my guest en verduidelijk het met argumenten zoals ik deed (en geef duidelijk aan dat het jouw mening betreft). Damn, is laatste keer dat ik inga op dat verwijt. Door te stellen dat bedrijven als Nvidia en ATI bestaan die grafische kaarten verkopen onderbouw je jouw stelling dat die verzadiging er niet is. Maar dat is helemaal niet wat ik stel, ik zeg niet dat er geen markt voor is, ik stel alleen dat er heel veel mensen zijn die het grafische aspect helemaal niet zo aandachtig meebeschouwen in hun koopgedrag als voorheen. Als ik zeg dat er een verzadiging aan de hand is in vergelijk met de filmindustrie dan bedoel ik dus dat de CGI (graphics) een steeds minder belang hebben in het kijk- of koopgedrag. Dat wil dus niet betekenen dat er geen films gekeken/gemaakt worden die hier wel op leunen (biggest blockbuster in 2005 is Star Wars), maar het kijkgedrag is niet meer puur gerelateerd aan de effecten. Men wil gewoon zien wat er van Darth Vader gekomen is en de poes pas is gewoon iets wat men verwacht en mooi meegenomen is. Die poes pas is tegenwoordig gewoon een given, men verwacht het en het is tegenwoordig op zo'n niveau dat minder effecten geen reden is het produkt niet te bekijken/ kopen. Dat is wat ik zei en nu weer zeg, niets meer en niet minder. Verder zei ik niet dat ik tevreden was, het mag altijd beter, maar dat het voldoende is. Vergeet niet dat ik het heb over next gen consoles en grafische verbetering wel een verreiste is maar bench marks geen noodzakelijkheid. [ Bericht 0% gewijzigd door alex4allofyou op 28-01-2006 17:31:31 ] | |
Oksel | zaterdag 28 januari 2006 @ 18:24 |
Dus.. ![]() ![]() | |
Xrenity | zaterdag 28 januari 2006 @ 18:25 |
quote:http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072 Ik hoop persoonlijk op de Zelda trailer ![]() | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 18:26 |
quote:Zeker met dit soort posts ![]() | |
Ruzbeh | zaterdag 28 januari 2006 @ 18:32 |
quote:OH DAT WAS IK HELEMAAL VERGETEN!!!!!!!! ![]() | |
Notorious_Roy | zaterdag 28 januari 2006 @ 19:10 |
DICETON! | |
Kill_em_all | zaterdag 28 januari 2006 @ 19:37 |
quote:Komop je snapt best wat ik bedoel. En je snapt ook best dat je een server waar 4 procs etc inghangen niet te vergelijking is in behoeften van fans etc. Het gaat erom dat zo'n design dus ook kan werken voor de revo. | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 19:43 |
Het zou kunnen, ware het niet dat er bepaalde beperkende factoren zijn ![]() | |
Kill_em_all | zaterdag 28 januari 2006 @ 19:55 |
Laat ik het dan zo zeggen, mijn x800xt-pe koeler past ook in de revo, een cpu koeler met hetzelfde design past er ook nog wel bij. Moeten ze alleen nog een manier hebben om de hitte goed weg te krijgen. | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 20:03 |
En dan moet er nog een DVD lader in, en geheugen, en het flash geheugen, en een moederbord etc. etc. Oh en het moet allemaal voor een extreem lage kostprijs. (waar de controller, bekabeling en de behuizing zelf ook nog eens bijkomen) | |
Kill_em_all | zaterdag 28 januari 2006 @ 21:16 |
Zucht... Bij jouw is het glas halfleeg, bij mij halfvol. Laten we het daar maar op houden. Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo. | |
Ruzbeh | zaterdag 28 januari 2006 @ 21:27 |
quote:Nee. | |
P-Style | zaterdag 28 januari 2006 @ 21:51 |
quote:Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om. ![]() | |
Kill_em_all | zaterdag 28 januari 2006 @ 22:17 |
quote:Believe! Je kan echt wel redelijk snelle hardware in de revo kwijt als je 1 groot koelblok op het mobo propt (waaar ook de gpu/cpu al opzitten), zeker als ati en ibm een lowpower chip hebben gemaakt waar het wel op lijkt omdat nintendo zegt dat hun console zuinig zal zijn. Het zal geen ps3/x360 hardware zijn, maar ook geen ''trage'' hardware. | |
Morthill | zaterdag 28 januari 2006 @ 22:41 |
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter). Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC. | |
Tware | zaterdag 28 januari 2006 @ 23:29 |
Een filmpje van de interface ![]() http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/ natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding | |
Retuobak | zaterdag 28 januari 2006 @ 23:46 |
quote:De Xbox was idd erg inefficient qua ruimte, maar die opvatting deel ik zeer zeker niet met de 360 ![]() quote:Die verwachting deel ik dan ook met je, alleen is mijn definitie van heel wat iets van 2-3x de ruwe hardware power. quote:De gast die dit heeft gemaakt mogen ze wel de interface voor de Revolution laten designen ![]() ![]() | |
alex4allofyou | zaterdag 28 januari 2006 @ 23:48 |
quote:Het ging om: Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. en wat je nou zegt is geen terugkoppeling op de reden (jouw reply) dat ik mijn reply maakte. De constatering 'verzadiging' is niet iets dat jij of ik persoonlijk kan bepalen, het is iets wat binnen de markt leeft. Alleen is het dus de vraag of ik die trend beter zie dan jij. Anders kun je beter niet reageren. Verder is het iets dat je niet vanuit eigen perspectief kan bepalen, maar wel kan constateren. Zo bondig genoeg? | |
__aram | zaterdag 28 januari 2006 @ 23:57 |
![]() Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden. Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties? Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak. Een greep uit de mogelijkheden: bloken die omgedraait kunnen worden, schermen die weggeschoven kunnen worden, slepen van iconen, onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden, Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn. Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk. Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit. Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk. | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 00:01 |
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface. | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 00:03 |
quote:Vind de Xbox 360 interface prima eigenlijk. En die is ook wat schuiverig. | |
Ipho | zondag 29 januari 2006 @ 00:04 |
Ik verwacht dat Nintendo meer naar de Xbox 360 kant gaat met hun Revo Interface. Maar die hier boven mij staat zal ook maar zo kunnen mede door dat het op de van de DS lijkt. | |
Ipho | zondag 29 januari 2006 @ 00:06 |
quote:De Meteos game kon je ook helemaal aanpassen met schuiven in het menu, ik vond het maar niks wou je klikken schoof je je optie weg. | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 00:06 |
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima. | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 00:08 |
quote: ![]() Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen. | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 00:10 |
quote:Hehe, ik kan me niet herrineren dat ik ooit hebben moeten nadenken bij een interface eigenlijk. | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 00:12 |
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg ![]() ![]() | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 00:13 |
quote:Ja ok, 3D lijkt me inderdaad erg onpraktisch, maar Nintendo zal wel gewoon 2D gaan, en een beetje mooi vormgegeven denk ik zo. Paar felle kleurtjes hier en daar. | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 00:15 |
Ja true, dat ziet er gewoon tof uit, maar de aloude uitspraak 'A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away' gaat zeer zeker op voor interfaces imho. Alle overbodige troep eruit mikken en het bij de basics houden, en dat kun je dan wel weer opleuken met een paar leuke grafische effecten die niet afdoen aan de toegankelijkheid van de interface. | |
Tware | zondag 29 januari 2006 @ 00:19 |
quote:of een soort 3d interface in minority report style ![]() ![]() of ![]() | |
Morthill | zondag 29 januari 2006 @ 00:20 |
quote:Oooh, geen 3D. Overzicht kwijt in no time | |
__aram | zondag 29 januari 2006 @ 00:31 |
quote:Tja ik had misschien wel de kinderen uit het oog verloren. Maar ik heb wel het idee dat kinderen zulke veranderingen snel oppakken, de games die uitgebracht worden zullen ook niet bestuurt worden met de conventionele besturing. Daar moeten ze dus ook aan wenen. Een xbox 360 interface zou volgens mij niet werken, daar heb je namelijk ten alletijden 4 knoppen nodig om bepaalde functies te activeren en daarnaast ook nog de stick om te kunnen zappen tussen alle menu's. Nu heb je maar 6 knoppen (met de vierpunts mee gerekend) als je de rev controller gebruikt, dus inprincipe gaat die interface zoals hij daar werkt al niet op voor de revolution. Maar doormiddel van slepen en enigzins 3D structuur kunnen er veel meer functies aan 1 actie gekoppeld worden. Daarnaast kan er veel meer ruimte vrij gemaakt worden voor informatie als niet alles een knop hoeft te zijn. Dan kun je gewoon de game icoon naar de prullenbak slepen inplaats van b te drukken waardoor de b knop weer voor een andere actie zoals terug gereserveerd kan blijven. En zo kun je nog veel meer dingen bedenken. Dus misschien was ik wel iets te snel met 3D roepen. Maar ik heb wel het gevoel dat mocht het toegepast worden, en dit word door proffesionals gedaan, dat niemand er moeite mee zal hebben het op te pakken en het meteen te begrijpen. | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 00:34 |
Veel meer heb je eigenlijk niet nodig in de interface dan links/rechts/onder/boven (vierpunts), bevestigen/ok en back. En tja 3D interfaces zie ik maar heeeeeel langzaamaan voet aan grond krijgen en zeker niet sterk voor de introductie van 3D displays, want op 2D displays zijn imho 2D interfaces ook gewoon het beste. 3D interface + 2D displays is voor mij iig de combinatie waarin ik het overzicht verlies. | |
ethiraseth | zondag 29 januari 2006 @ 01:28 |
quote:Daar zou ik heel goed mee kunnen leven. ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 01:30 |
quote:Sterker nog. Ik denk zelfs dat in 3D displays een 2D interface het beste blijft. 2D geeft een overzicht in één oog opslag dat is wat mensen nodig hebben. 3D interfaces werken niet bevorderlijk | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 17:07 |
http://www.gamespot.com/news/6143288.html Japanese analysts weigh in on next-generation consoles The latest issue of Famitsu features comments from Japanese analysts regarding next-generation game consoles, many of which seem to echo predictions made by analysts from the US. With regard to the Revolution, Famitsu turns to IT journalist Hiroshige Gotoh. Gotoh believes the Revolution has the [b]possibility of succeeding in the next-generation game war because of its innovation and its unique controller. He explained that the console's uniqueness could still match up against machines with higher specs, much like the way the DS has been outselling the PSP. So when will the Revolution come out? Nintendo president Satoru Iwata recently told Sankei Journal that his company will need to release the console by Thanksgiving in America to take advantage of the busy shopping season. However, Maeda predicts that the Revolution could come out in Japan as early as June. Maeda also said that the machine would still have a larger launch lineup than the PS3, even if it's released that soon. [...] Defibaugh and Maeda both think the PlayStation 3 will have half of the market in the worldwide next-generation console war by the end of 2006, followed by the Xbox 360 at 30 percent, and the Revolution at 20 percent. --- ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 17:33 |
Goh... een analist die een uitspraak doet. ![]() | |
Kill_em_all | zondag 29 januari 2006 @ 17:33 |
Ik zie de x360 en revo liever omgedraaid ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 17:35 |
Ze kunnen zovéél willen! ![]() | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 17:44 |
quote:Revolution minimaal 70%. ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 17:46 |
quote:En jij kan ook zovéél willen. ![]() | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 17:51 |
quote: | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 17:52 |
Hé! Jij bent degene die hier voorspelt. Ik niet. ![]() | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 18:01 |
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar goed. ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 18:04 |
quote: quote:Tja, je kunt het ook wat anders noemen dan een voorspelling als jij dat wilt. | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 18:19 |
Ik raak in de war. ![]() ![]() Hoeveel marketshare denk jij dat Nintendo gaat krijgen in de next-gen pie? ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 18:24 |
quote:Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie. ![]() ![]() Dus tot die tijd kunnen we lekker gaan speculeren over Revolution's... backward compatibility met de GameCube. ![]() Maar ik verwacht geen opties voor de nieuwe controller bij ouwe GameCube spellen. Je zult dus gewoon je GameCube controller nodig hebben. Ook graphics zullen de games niks verschillen. | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 18:25 |
quote:Iets meer dan de GameCube. ![]() | |
H.Flick | zondag 29 januari 2006 @ 18:27 |
Als ze iets meer dan de GameCube krijgen is dat opzich al goed. De Xbox360 gaat het waarschijnlijk beter doen dan de Xbox en Sony blijft natuurlijk absoluut de marktleider. | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 18:29 |
quote:The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution. ![]() quote:Nee toch. ![]() | |
P-Style | zondag 29 januari 2006 @ 18:35 |
quote:Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden. ![]() quote:Ja toch! ![]() ![]() | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 18:52 |
quote:Ik ben het zoals zo vaak weer met je eens P-Style ![]() | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 19:20 |
quote:Ach, als hij alleen gewoon de DS lite laat zien en een beetje demonstreert vind ik het al best. ![]() | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 19:20 |
4 | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 19:20 |
3 | |
Retuobak | zondag 29 januari 2006 @ 19:21 |
2 | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 19:21 |
1 | |
Ruzbeh | zondag 29 januari 2006 @ 19:21 |
Lift-off! [Nintendo Revolution 53] DICE |