Ik ook, maar de prijsvraag is te moeilijk man. Ik ben enorm slecht in dingen verzinnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden
quote:
quote:En Tomasso, doe niet zo flauw
WAAR?quote:Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:47 schreef Xrenity het volgende:
Rot is op met die PC/Mac/Dell discussie uit het Rev topic
Dat is iig alvast stap 1quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden
Gadverdamme nee toch.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die stand toch niet zo mooi hoor... Dat grijze past niet echt bij de kleuren. Ze zouden m blauw moeten maken. Net als de LED
Dat vind ik just zo lelijk aan die PS2.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 vertical stand, voor de ouwe PS2, is ook blauw. PlayStation blauw weliswaar, maar dat maakt echt een mooie combi met de zwarte console. Zoiets moet Nintendo ook maken, grijs is saai.
Zou het eigenlijk wel logisch vinden dat je die ook in kleurtjes krijgt al dan niet van Nintendo zelf. Dat grijze staat echt niet bij al die kleuren van de Rev zelfquote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 vertical stand, voor de ouwe PS2, is ook blauw. PlayStation blauw weliswaar, maar dat maakt echt een mooie combi met de zwarte console. Zoiets moet Nintendo ook maken, grijs is saai.
Neeeeee man, de PS2 op zn kant, met die stand, zo statig.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vind ik just zo lelijk aan die PS2.
Ik ben niet de enige dus.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
naaah dan valt de LED gelijk minder op, ze zouden die stand nog wat donkerder moeten maken zodat hij minder opvaltquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die stand toch niet zo mooi hoor... Dat grijze past niet echt bij de kleuren. Ze zouden m blauw moeten maken. Net als de LED
We are not worthyquote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietDie knipoog en dat scheefhouden van haar hoofd...
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef peristilius het volgende:
Damn, ik blijf maar naar de avatar van Ruzbeh staren.
[...]
Ik ben niet de enige dus.
quote:
GMILF?quote:
quote:
Maar k had gehoord dat Intel de aanval zal inzetten met een nieuwe 64bit chip. Op dat moment hap ik (bouw m altijd zelf).quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Retuobak het volgende:
Zolang Intel geen onboard memory controller heeft vrees ik inderdaad ook dat het performancevoordeel bij AMD blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |