Zo snel al klaar? Dat is dus een launchtitel voor Revolution!quote:Kouichi Suda van het ontwikkelteam Grasshopper heeft gezegd dat de developer is begonnen met het ontwikkelen van een nieuwe game voor de Nintendo Revolution. Grasshopper is onder andere bekend van Killer 7. De Famitsu wist verder te vertellen dat de game rond het einde van oktober klaar zou moeten zijn. Of op dit moment ook de Revolution al gereleased is blijft voorlopig even onduidelijk. Wat voor game het precies zal gaan worden is onbekend.
Hmm?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:36 schreef Tware het volgende:
gaat ze nooit lukken. Er zijn talloze van dit soort projectjes, en die mislukken stuk voor stuk...
Goed nieuws!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat Dj_Day net postte:
[..]
Zo snel al klaar? Dat is dus een launchtitel voor Revolution!
En nog eenquote:So what is now your next project ? Have you already thought about it ?
Atsushi Inaba : Right now we are working on Okami (PS2) which has already been announced, we are also working on an unannounced title but I can't talk about it.
What do you think about the Nintendo Revolution ? Do you think that a Viewtiful Joe game could work with this console ?
Atsushi Inaba : It is clear that we are really interested in the Nintendo Revolution, so we hope to create a game for this console. Now, if the Viewtiful Joe characters and the Viewtiful Joe world fit well wih the specs of this hardware, then we could indeed create a Viewtiful Joe game on Nintendo Revolution. But if it doesn't fit, we will try to make the best game that we can on Nintendo Revolution.
Jezus is die interviewer nou fucking dom ofzo, vraag dan over Okami op Revolution!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef Xrenity het volgende:
Vertaald door een dude van GAF
http://www.jeux-france.co(...)w-viewtiful-joe.html
[..]
En nog een
De ontwikkelaars van Raid over the River is het ook gelukt...quote:Op maandag 23 januari 2006 14:36 schreef Tware het volgende:
gaat ze nooit lukken. Er zijn talloze van dit soort projectjes, en die mislukken stuk voor stuk...
Ik koop de 360 en de PS3 er gewoon bij. Net als deze generatie gewoon multiconsole, want elke console heeft zijn goede exclusieve games.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef alex4allofyou het volgende:
De reden dat ik Nintendo titels op de REV al genoeg reden vindt om m aan te schaffen is omdat ik er een PS3 bijkoop.
Ik heb na de N64 era de hoop verloren dat een Nintendo console ooit nog dezelfde support zal krijgen als de SNES.
PS is wat SNES was kwa 3rd party support.
Kopen jullie de REV als enige console of kopen jullie dr ook 1 (of meer) bij?
De 360 vind ik een dure console gezien de games. Gekeken naar de XBOX1, is de enige game die me echt trekt en die echt exclusief was Halo. Ik houd niet zo van realistische racers & 1st person shooters zijn wel leuk maar de meesten zijn ook verkrijgbaar op de PC. XBOX Live is wel een groot pluspunt maar nu is dit niet meer zo'n heel groot punt aangezien de REV ook online kan.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop de 360 en de PS3 er gewoon bij. Net als deze generatie gewoon multiconsole, want elke console heeft zijn goede exclusieve games.
Ik heb een x360, die leek mij wat vetter dan de ps3 en denk erover om er een revo bij te kopen als hij echt goedkoop wordt. En er moeten wel een paar games tussen zitten die ik echt wil hebben, zoals Viewtiful Joe en F-zero GX op de gamecube. Ik ben dus niet zo van Mario en dergelijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:37 schreef alex4allofyou het volgende:
De reden dat ik Nintendo titels op de REV al genoeg reden vindt om m aan te schaffen is omdat ik er een PS3 bijkoop.
Ik heb na de N64 era de hoop verloren dat een Nintendo console ooit nog dezelfde support zal krijgen als de SNES.
PS is wat SNES was kwa 3rd party support.
Kopen jullie de REV als enige console of kopen jullie dr ook 1 (of meer) bij?
Ik vond de Xbox ook niet helemaal wat ie kon brengen, RS3 en Burnout via Live maken overigens wel de aanschaf de moeite waardquote:Op maandag 23 januari 2006 15:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De 360 vind ik een dure console gezien de games. Gekeken naar de XBOX1, is de enige game die me echt trekt en die echt exclusief was Halo. Ik houd niet zo van realistische racers & 1st person shooters zijn wel leuk maar de meesten zijn ook verkrijgbaar op de PC. XBOX Live is wel een groot pluspunt maar nu is dit niet meer zo'n heel groot punt aangezien de REV ook online kan.
Maar misschien verandert het wel, Kameo is al een goede genreverbreding van de 360.
Maar als ik de PS3 en 360 vergelijk is de PS3 op bijna alle fronten interessanter. REV & PS3 = ultimate combo IMO
Dan ben je bij Nintendo aan het goede adresquote:Op maandag 23 januari 2006 16:43 schreef Cheiron het volgende:
De Revolution zal er vooral komen voor de "lol-games",
Ik wil ook een PC upgrade, gewoon een Mac Mini kopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
k Zit ook te denken aan een upgrade van de PC. Hoewel ik m in 2005 nog geupdate heb, voldoet ie al niet meer aan de wensen die ik heb. Ik wil straks een barebone halen met een nieuwe P4 64architecture, goede videokaart en HDMI uitgang. Dan komt ie mooi naast mn REV te staan (zal kwa formaat niet veel schelen) & sluit ik m mooi aan op de plasma.
Zou ik nog ff mee wachten tot ook daar de Intel chip inzitquote:Op maandag 23 januari 2006 17:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wil ook een PC upgrade, gewoon een Mac Mini kopen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zou ik nog ff mee wachten tot ook daar de Intel chip inzit
Te duur.quote:Of gewoon de iMac kopen
Als ik P-Style was zou ik juist de Revolution kopen, heerlijke ironie.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou de revo niet kopen als ik jou was
Je moet wat voor kwaliteit over hebben. En pak een Dell computer met dezelfde specificaties (ongeveer dan he) en je komt duurder uit.quote:
De kans is dan ook erg klein dat ik 'm aanschaf!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar je hebt zeker wel 500 euro over de ps3?
Ik zou de revo niet kopen als ik jou was, als je nooit een nintendo apparaat heb aangeschaft waarom nu dan wel?
Mensen die nu al weten of ze een console niet gaan kopen vind ik weird. Je weet nooit wat de toekomst brengt.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:38 schreef P-Style het volgende:
Ik ga een Revolution kopen voor erbij, omdat... O nee! Ik ga helemaal geen Revolution kopen!
Nee, als 'ie echt, echt , ècht heel goedkoop wordt, als de games ook een stuk goedkoper zijn (dan PS3 games bijv.) èn als de controller icm leuke games mij weten te overtuigen... Misschien dat ik er dan ook eentje aanschaf. Dat zou dan de eerste keer zijn dat ik multiconsole ga en dat ik een Nintendo apparaat bezit.
Dat vergelijken met Dell ook altijdquote:Op maandag 23 januari 2006 17:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet wat voor kwaliteit over hebben. En pak een Dell computer met dezelfde specificaties (ongeveer dan he) en je komt duurder uit.
Koop dan een a64... Crappy bij elkaar geraapte 64bit dualcore zooi van intel word aan alle kanten gekontbonkt daar AMDquote:Op maandag 23 januari 2006 16:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dan ben je bij Nintendo aan het goede adres![]()
Laughing out Lout is vaak van toepassing met multiplayer games van Nintendo.
k Zit ook te denken aan een upgrade van de PC. Hoewel ik m in 2005 nog geupdate heb, voldoet ie al niet meer aan de wensen die ik heb. Ik wil straks een barebone halen met een nieuwe P4 64architecture, goede videokaart en HDMI uitgang. Dan komt ie mooi naast mn REV te staan (zal kwa formaat niet veel schelen) & sluit ik m mooi aan op de plasma.
Oude CRT scherm![]()
Hoeveel huis-, tuin- en keukenmensen bouwen zelf hun pc samen? Juist, amper. Die gaan allemaal voor die Dell... Daarnaast bezit Dell een groot deel van de markt, ook daarom die vergelijking...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat vergelijken met Dell ook altijd
De PC is JUIST zo goedkoop door de marktwerking, en dan moet je niet gaan vergelijken met de duurste, dan moet je vergelijken met de goedkoopste. En een iMac is vergeleken met een zelfbouw PC gewoon duur.
De enige reden dat je vergelijkt is omdat het de enige fabrikant is die qua prijs aan Apple kan tippenquote:Op maandag 23 januari 2006 18:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeveel huis-, tuin- en keukenmensen bouwen zelf hun pc samen? Juist, amper. Die gaan allemaal voor die Dell... Daarnaast bezit Dell een groot deel van de markt, ook daarom die vergelijking...
Op naar deel 53!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ahum.....revolution jongens!
Als het alleen over de revo gaat zijn we nog wel een tijdje zoet met deeltje 52quote:
Da's het probleem nou juist!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef Retuobak het volgende:
Ik begin er niet over, but I'll gladly join in the fun.
Met kleine dingen heb jij ervaring?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nou vooruit, Revolution dus.
Dus........hijs klein he?
Dell is niet goedkoop, maar zeker niet de duurste, en de prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Alleen schijnen hun PC's niet zo geweldig te zijn om spellen op te spelen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:10 schreef Retuobak het volgende:
De PC is JUIST zo goedkoop door de marktwerking, en dan moet je niet gaan vergelijken met de duurste, dan moet je vergelijken met de goedkoopste.
Zelf in elkaar bouwen is niet moeilijk. Gewoon een beetje kijken voor statische electriciteit.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dell is niet goedkoop, maar zeker niet de duurste, en de prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Alleen schijnen hun PC's niet zo geweldig te zijn om spellen op te spelen.
Zelfbouw... * gruwel * ...niet aan mij besteed.
Ik ook, maar de prijsvraag is te moeilijk man. Ik ben enorm slecht in dingen verzinnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden
quote:
quote:En Tomasso, doe niet zo flauw
WAAR?quote:Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:47 schreef Xrenity het volgende:
Rot is op met die PC/Mac/Dell discussie uit het Rev topic
Dat is iig alvast stap 1quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef Retuobak het volgende:
Ik wil trouwens die micro winnen op games.fok, dan kan ik ook Nintendo fanboy worden
Gadverdamme nee toch.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die stand toch niet zo mooi hoor... Dat grijze past niet echt bij de kleuren. Ze zouden m blauw moeten maken. Net als de LED
Dat vind ik just zo lelijk aan die PS2.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 vertical stand, voor de ouwe PS2, is ook blauw. PlayStation blauw weliswaar, maar dat maakt echt een mooie combi met de zwarte console. Zoiets moet Nintendo ook maken, grijs is saai.
Zou het eigenlijk wel logisch vinden dat je die ook in kleurtjes krijgt al dan niet van Nintendo zelf. Dat grijze staat echt niet bij al die kleuren van de Rev zelfquote:Op maandag 23 januari 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS2 vertical stand, voor de ouwe PS2, is ook blauw. PlayStation blauw weliswaar, maar dat maakt echt een mooie combi met de zwarte console. Zoiets moet Nintendo ook maken, grijs is saai.
Neeeeee man, de PS2 op zn kant, met die stand, zo statig.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vind ik just zo lelijk aan die PS2.
Ik ben niet de enige dus.quote:
Nee natuurlijk nietquote:
naaah dan valt de LED gelijk minder op, ze zouden die stand nog wat donkerder moeten maken zodat hij minder opvaltquote:Op maandag 23 januari 2006 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind die stand toch niet zo mooi hoor... Dat grijze past niet echt bij de kleuren. Ze zouden m blauw moeten maken. Net als de LED
We are not worthyquote:Op maandag 23 januari 2006 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietDie knipoog en dat scheefhouden van haar hoofd...
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:20 schreef peristilius het volgende:
Damn, ik blijf maar naar de avatar van Ruzbeh staren.
[...]
Ik ben niet de enige dus.
quote:
GMILF?quote:
quote:
Maar k had gehoord dat Intel de aanval zal inzetten met een nieuwe 64bit chip. Op dat moment hap ik (bouw m altijd zelf).quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Retuobak het volgende:
Zolang Intel geen onboard memory controller heeft vrees ik inderdaad ook dat het performancevoordeel bij AMD blijft.
Wel grappig zo'n uitspraak als "Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!?" en dan toch zelf al helemaal in je hoofd hebben om een Rev aan te schaffenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!? Doe slim en koop eerst een REV voor weinig, ffe wachten, en dan een PS3 kopen die dan wellicht de REV prijs gedropt is ($200).
Wie gaat de REV net als ik importeren trouwens?
Zit je dochter al om een roze Rev te zeuren voor bij d'r roze DS?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Rev owned gewoon heel de sjid straks einde verhaal
Ja, maar de Revolution wordt goedkoop, dan is het toch logisch dat je die koopt.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel grappig zo'n uitspraak als "Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!?" en dan toch zelf al helemaal in je hoofd hebben om een Rev aan te schaffen
Ze heeft een roze SP ik heb een zilveren DSquote:Op maandag 23 januari 2006 23:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Zit je dochter al om een roze Rev te zeuren voor bij d'r roze DS?
Dat zeg je nuquote:Op maandag 23 januari 2006 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En een roze rev komt er echt never
Da's natuurlijk alleen slim als je al een Rev èn PS3 wilt hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:54 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!? Doe slim en koop eerst een REV voor weinig, ffe wachten, en dan een PS3 kopen die dan wellicht de REV prijs gedropt is ($200).
Ik doelde op 1 van de consoles buiten de REV om. Lijkt me duidelijk dat ik die sowieso koop (gezien mijn posts) en de vriendelijke prijs maakt dat je eigenlijk niet echt fout kan gaan. Ik denk dat de REV niet zo snel in prijs zal dalen, terwijl de PS bekend staat van een hoge prijs in het begin en een aanzienlijke daling binnen enkele maanden.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel grappig zo'n uitspraak als "Waarom nu al bepalen welke console je aan gaat schaffen?!?" en dan toch zelf al helemaal in je hoofd hebben om een Rev aan te schaffen
De 360 is al beschikbaar (op papier).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's natuurlijk alleen slim als je al een Rev èn PS3 wilt hebben.
http://revolution.ign.com/articles/682/682687p1.htmlquote:With Kojima himself having previously expressed strong interest in the Revolution, perhaps Nintendo fans can expect a dream collaboration for the new system.
Koop ze gewoon alledriequote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik doelde op 1 van de consoles buiten de REV om. Lijkt me duidelijk dat ik die sowieso koop (gezien mijn posts) en de vriendelijke prijs maakt dat je eigenlijk niet echt fout kan gaan. Ik denk dat de REV niet zo snel in prijs zal dalen, terwijl de PS bekend staat van een hoge prijs in het begin en een aanzienlijke daling binnen enkele maanden.
Probleem met ze alle drie kopen is:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Koop ze gewoon alledrie.
De Rev haal ik waarschijnlijk ook wel, afhankelijk van het gamesaanbod. De PS3 is nog steeds twijfelachtig, opzich vanwege de games denk ik ja, zeker ook vanwege dat er nog leuke PS1 en PS2 games zijn, maar tsja, die controller, hij lijkt niet fijn.
Naja, eerst maar eens zorgen dat de Revolution een mooi plekje kan krijgen hier in de kast.
Wat zijn de geplande Revo releases eigenlijk naast Mario, Zelda, Metroid...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Probleem met ze alle drie kopen is:
-geld; ook al kan ik ze wel kopen, t is toch veel geld die je ook anders kan besteden
-ruimte, 3 consoles voor je tv vind ik gewoon te druk & wil het liefst ze gewoon zoveel mogelijk weg kunnen werken uit het zicht
-360 heeft te weinig games die ik zal kopen, Gears of War en Halo, dan houdt t eigenlijk wel op. Natuurlijk zijn er wel andere titels die ik wellicht zou kopen als ik m had, maar zoals ik het bekijk kan je maar 1 spel tegenlijk spelen.
Uiteindelijk is het dus kiezen tussen de twee powerhouses, waar de PS3 IMO op alle fronten voorrang heeft. Ik vind het op dit moment een no-brainer als je kijkt naar de exclusieve games van PS3 tov 360.
Ik las vandaag trouwens dat de PS3 het eerste jaar niet meer dan 10miljoen consoles kan aanbieden. Wordt dus waarschijnlijk een kostbare zaak om m direct aan te schaffen. Maar k zal er niet wakker van liggen, ik zal me prima vermaken met alleen al al die oude Nintendo titels![]()
Zelfs die zijn nog niet geplannend, maar zijn gegokte releases.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat zijn de geplande Revo releases eigenlijk naast Mario, Zelda, Metroid...
Mario is IMO een sure bet. Metroid zal niet op tijd klaar zijn (Metroid Prime demo geeft al aan dat ze waarschijnlijk net begonnen zijn) & Zelda is nog nooit een launchtitel geweest voor een console.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat zijn de geplande Revo releases eigenlijk naast Mario, Zelda, Metroid...
Ik zou liever zien dat Nintendo zich niet meteen toelegd op Pokemon. Die franchise is toch echtquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
Pokemon Snap Revolution moet uitkomen.Do it Nintendo!!
Misschien niet stimulerend voor het imago maar wel erg goed voor de verkopenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zou liever zien dat Nintendo zich niet meteen toelegd op Pokemon. Die franchise is toch echt
niet stimulerend voor het imago van Nintendo. Ik heb de Pokemon hype eigenlijk nooit begrepen.
Hier misschien niet, maar volgens mij is het in Japan nog altijd erg populair.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zou liever zien dat Nintendo zich niet meteen toelegd op Pokemon. Die franchise is toch echt
niet stimulerend voor het imago van Nintendo.
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef piet_pelle het volgende:
Pokemon niet stimulerend voor hun imago? Dat is toch juist de perfecte belichaming van hun imago![]()
Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Maar het imago van Nintendo ligt mij persoonlijk beter dan dat van de Xbox.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef BroesWillems het volgende:
als jullie zo over Nintendo denken zegt dat meer over jullie.....
Leg jij maar eens uit hoe ik Nintendo moet zien dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef BroesWillems het volgende:
als jullie zo over Nintendo denken zegt dat meer over jullie.....
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Vergeet de revolution, dit topic is een verkapte slowchat geworden.
Dat wordt het nu dus wel.quote:
Lijkt me niet met de revolution te maken hebben. Eerder iets voor een volgende handheld?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:33 schreef Xrenity het volgende:
Even een link naar GAF
Nintendo heeft weer een 3d patentje gefiled.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef peristilius het volgende:
Dat wordt het nu dus wel.
Ik heb al wat opgeschoond, genoeg gebagger geweest in dit topic, van nu af aan gaat het hier over de Revolution.
P-style doet een krampachtige poging het topic weer op de rails te krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Dusseh... die USB poorten. Ben benieuwd wat voor randapparatuur we daarvoor kunnen verwachten.
Tja... ik bedacht me net wat er nog niet besproken was in de Revo-topics.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef King_of_cubes het volgende:
P-style doet een krampachtige poging het topic weer op de rails te krijgen.
ik gok een microfoon en een camera.
Misschien ook wel zo'n dansmat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik bedacht me net wat er nog niet besproken was in de Revo-topics.Aardige gok trouwens.
quote:"My cousin (first cousin, my mother's sister's son) works as a software engineer at an independant developer (I can't say the name of the developer for obvious reasons)... this developer recieved a Revolution alpha kit a few weeks ago. My cousin couldn't say what was in it (in terms of specs), but he did give a good description of how the main interface works."
Is maar net hoe je het bekijkt, die console moet doen waar ie gemaakt voor is & wel ALLE leeftijden aantrekken. Pokemon meteen launchen geeft misschien weer een verkeerd beeld; de eerste klap is een daalder waard. Natuurlijk zul je zeggen dat Pokemon een ideale game is om alle leeftijden te bereiken (complimenterend), maar ik zie zo'n launchtitel alleen maar als kortzichtig denken en niet denken aan de lange termijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien niet stimulerend voor het imago maar wel erg goed voor de verkopen
quote:Piet Pelle
Pokemon niet stimulerend voor hun imago? Dat is toch juist de perfecte belichaming van hun imago
Toetsen zijn nog even klein, design is hetzelfde. Bring on the cramp.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
Natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toetsen zijn nog even klein, design is hetzelfde. Bring on the cramp.
Ik heb ook ineens een idee welke kleur de rev standaard gaat krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
Hoge kwaliteit in vergelelijk met niet-Nintendo titels, maar om m in t zelfde rijtje als Zelda en Mario te scharen vind ik ergens beledigend voor die titels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef Retuobak het volgende:
De eerste Pokemon games waren toch wel degelijk van een hoge kwaliteit hoor, ondanks dat het thema echt belachelijk en enorm kiddy is zit het origineel gewoon oerdegelijk in elkaar en speelt het heerlijk. Het is hoe je het ook wendt of keert een steengoede RPG. Wat betreft kwaliteit is Pokemon volgens mij prima in lijn met Mario, Zelda etc.
! Damn, ik dacht dat het een mock-up was. Ik sta er versteld van te kijken hoe Nintendo de laastste tijd ineens alles goed kan doen. Is weleens anders geweestquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
die 10MB extra geheugen in de 360 is ook een raar getalquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
66MB geheugen vind ik een gek getal. Ik geloof het dus niet
Ik vind het ergens een compliment eigenlijk, zeker voor Mario de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hoge kwaliteit in vergelelijk met niet-Nintendo titels, maar om m in t zelfde rijtje als Zelda en Mario te scharen vind ik ergens beledigend voor die titels.
Ik ook niet, maar dat had ik dus gedroomd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
66MB geheugen vind ik een gek getal. Ik geloof het dus niet
Als je verkoopcijfers gelijksteld aan kwaliteit wel, maar Mario en Zelda zijn in een league of their own op gameplay/ mechanics gebied. Zelfs Sunshine was voor een slechte Mariotitel nog steeds een behoorlijke platformer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het ergens een compliment eigenlijk, zeker voor Mario de laatste tijd.
Precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:39 schreef Retuobak het volgende:
Jij onderschat Pokemon echt enorm, komt door het kiddy imago I know, maar daaronder vind je wel een _hele_ goede RPG. En wat mij betreft kan het zich qua gameplayniveau met gemak meten met Zelda en Mario.
Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
Bespeur ik hier jaloezie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.
Oh ja? En waarom is ie dan kleiner, heeft ie een betere backlight (scherper a la de Micro), is lichter, zijn de boxen/ voiceimput beter gesitueerd, energieefficient (backlight is instelbaar) en is ie gewoon mooier? Met een beetje geluk heeft ie straks ook een hoger volume (zou ik iig zeer tof vinden)quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.
Ik heb m wel gespeeld op de Gameboy, maar ik zou m wel zeer hoog inschatten als ik zeg dat ie net zo goed is als Zelda op de GB. Maar hem vergelijken met Zelda64 en Mario64 is andere koek.quote:Jij onderschat Pokemon echt enorm, komt door het kiddy imago I know, maar daaronder vind je wel een _hele_ goede RPG. En wat mij betreft kan het zich qua gameplayniveau met gemak meten met Zelda en Mario.
hahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
Dat is niets meer dan wit zwart glanzend plastic.
quote:
Je hebt wat moeite om je eigen grappen te verzinnen of niet?quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite om je eigen grappen te verzinnen of niet?
Maar je bent helemaal niet grappig als je andermans grapjes overneemtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan helemaal nooit grappig te zijn
Maybe kan je die wel aan de revo aansluitenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
DS <---> Revolution connectivity ja. Kan ook wel denk ik met de oude model.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maybe kan je die wel aan de revo aansluiten
Ja duh. Waar denk je dat wifi voor misbruikt gaat wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
DS <---> Revolution connectivity ja. Kan ook wel denk ik met de oude model.
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Oh ja? En waarom is ie dan kleiner, heeft ie een betere backlight (scherper a la de Micro), is lichter, zijn de boxen/ voiceimput beter gesitueerd, energieefficient (backlight is instelbaar) en is ie gewoon mooier? Met een beetje geluk heeft ie straks ook een hoger volume (zou ik iig zeer tof vinden)
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!quote:
Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?quote:Level Layout Designer
Midway Studios Austin - Austin, Texas
PS3, XBOX 360, Nintendo Revolution
Next Generation First Person Shooter - 1st Person, SHOOTER
Game Designer Duties: Level Designer / World Building, Scripting / Shell Programming
Software Utilized: Unreal
Spoken Language(s): English
Required Work Auth.: United States
Job Description and Responsibilities:
Description:
Midway-Studios Austin has exciting opportunities for Level Layout Designers to apply their specialized skills on a high profile, next-generation first-person shooter using the Unreal 3 engine. You will be instrumental in visualizing game levels, and working under the direction of the Lead Level Designer. You will work within a level strike team, with a scripter, an audio implementer, and environment artists, to turn your dream into a reality.
Requirements:
The candidate must be proficient in level building tools and other tools/techniques essential to game design. The candidate must be able to document their design and ideally can contribute good ideas on one or more areas of a game's design. Likewise, the candidate must be able to successfully identify problems in a level?s design, support other game designers with technical and creative issues, complete tasks to quality on time, and easily take creative and technical direction.
vanwaar dequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?
Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic".quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!
Believe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?
Dat noem ik toch zeker ook geen redesign!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic".
De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere uiterlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat noem ik toch zeker ook geen redesign!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is dat zo?Sorry, dat kon ik niet uit het plaatje opmaken.
Want qua uiterlijk vind ik 'm, op de kleur na, nou niet heel anders dan de huidige DS.
[..]
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!
Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Ruzbeh het volgende:
De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere hetzelfde uiterlijk van ander materiaal.
Een redesign dus.
Dat weet ik nog niet zo, dat plaatje was gewoon ZEER onduidelijk maar gaf wel een aardig beeld. Maarre (REV topic)...hij zou idd mooi staan naast de REVquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen.Maar hij's nog net zo hoekig en heeft vrijwel hetzelfde uiterlijk.
Ik heb een PSP ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef alex4allofyou het volgende:Hoe wou je m hebben dan? Rond of 1 groot scherm?!?
Sorry maar je hebt gewoon ongelijk, t is gewoon een redesign, klaar. Heb je soms een PSP dat je zo pessimistisch bent?
Hij kan op deze manier gewoon wedijveren met de PSP kwa design, over smaak valt niet te twisten, maar het feit dat ie kleiner is en een super mooi frontje heeft is gewoon voor velen al reden om m net zo te zien als de PSP. Wat er verder voor hardware of beeldscherm inzit boeit niet zo want die is hetzelfde als de oude DS en heeft niets met DESIGN te maken.
Mij maakt t niet uit hoor, waare het niet dat ik niet veel uitgeef voor een handheld, dan had ik m waarschijnlijk wel gehaald als gimmick. De PSP is gewoon strak, maar t is een console op zakformaat terwijl ik een portable wil op zakformaat die gewoon snel laad en on the go spellen heeft (ffe gauw gamen en dan weer kappen > Mariokartquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb een PSP ja.Maar de PSP vs DS topics ligger ver achter me!
Je mag 'm best mooier vinden hoor. Hé, zelfs ik vind de nieuwe DS mooier dan z'n voorganger!
Maar doe nou niet alsof 'ie er radicaal anders uitziet en zoveel kleiner is 'ie nou ook weer niet. Uiterlijk vergelijken met de PSP is zinloos en dat doe ik dus ook niet.
Mee eens!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Bij consoles is formaat voor mij ook belangrijk als appeal. Zo vind ik de PStwo erg mooi en de REV ubergeil.
Zo was ik ook ooit, maar dat is niet zo vreemd als je ooit een Amerikaanse SNES hebt gehad (blokkerig bakbeest)quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens!Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen
) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens!Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen
) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
Is toch wel een magisch moment als we die voor t eerst te zien krijgen. De build-up is enorm. Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:39 schreef Oksel het volgende:
Jep, de eerste ingame beelden laten vast niet lang op zich wachten..!
Uhm... ?!?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64![]()
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetterquote:
Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
t Was een devkit voor de N64.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation.
Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3.quote:Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
Beide beweringen zijn onzin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef alex4allofyou het volgende:
t Was een devkit voor de N64.
[..]
Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3.
Bekeken achteraf was het gewoon FF7, bij elke ontwikkeling maken altijd eerst een techdemo om te zien op welke manier zo'n game eruit komt te zien op de desbetreffende console. Door deze demo kwamen ze erachter dat er te weinig data was om m op een cartridge te maken. Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Beide beweringen zijn onzin.
Het was een technische demo, getiteld Final Fantasy VI: The Interactive CG Game, die draaide op een Onyx workstation van Silicon Graphics. Toen de demo werd gemaakt had Square nog niet eens een beslissing gemaakt voor welk platform ze zouden gaan ontwikkelen.
quote:Iedereen heeft zo zijn of haar verwachtingen van iedere platform voor het komende jaar.
Van welk platform verwacht jij het meest in 2006?
PC
25.97% (235)
Nintendo Revolution
24.42% (221)
Xbox 360
23.31% (211)
PlayStation 3
17.46% (158)
Nintendo DS
3.98% (36)
PlayStation 2
1.77% (16)
PlayStation Portable
1.77% (16)
Xbox
0.66% (6)
GameCube
0.44% (4)
Een ander platform
0.22% (2)
Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Bekeken achteraf was het gewoon FF7,
Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen.quote:Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7.
Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide.quote:Wat betreft die devkit, ik bedoelde gewoon een PC van SG die de karakteristieken van de N64 nabootste.
Zo... is dat mysterie ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7.
[..]
Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen.
[..]
Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide.
quote:Midway werkt aan shooter voor Revolution, PS3 en 360
Topimage
Vrijdag 27 januari 2006 | Midway werkt aan een first-person shooter (FPS) voor de Nintendo Revolution, de PlayStation 3 en de Xbox 360. In Nevada (Amerika) werkt Midway Studios Austin aan het spel. Het spel, wat nog geen naam heeft, maakt gebruik van de Unreal Engine 3, ontwikkelt door Epic Games.
Bovenstaande informatie is vrijgegeven in een advertentie die Midway Studios Austin heeft geplaatst. Midway Studios Austin zoekt onder andere nog een level of world ontwerper en een scripting of shell programmeur.
Level Layout Designer
Midway Studios Austin - Austin, Texas
PS3, XBOX 360, Nintendo Revolution
Next Generation First Person Shooter - 1st Person, SHOOTER
Game Designer Duties: Level Designer / World Building, Scripting / Shell Programming
Software Utilized: Unreal
Spoken Language(s): English
Required Work Auth.: United States
Job Description and Responsibilities:
Description:
Midway-Studios Austin has exciting opportunities for Level Layout Designers to apply their specialized skills on a high profile, next-generation first-person shooter using the Unreal 3 engine.
You will be instrumental in visualizing game levels, and working under the direction of the Lead Level Designer. You will work within a level strike team, with a scripter, an audio implementer, and environment artists, to turn your dream into a reality.
Opvallend is dat dit het eerste spel is van Midway wat is aangekondigd voor de Nintendo Revolution. Nog opvallender is dat het spel gebruikt maakt van de Unreal Engine 3. Wat betekend dat Nintendo's spelcomputer weldegelijk de capaciteiten heeft om techniek aan te kunnen.
Heeeeeeeeeee dat staat ook al op de vorige paginaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Interessant nieuwsbericht mensen:
[..]
Pc`s, xboxjes etc. Dat is namelijk veel leuker in een rev topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht wel dat het interessant was, maar er word liever over pc's gepraat denk ik
De engine werkt op de Rev, maar dat alleen zegt nog vrij weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Unreal 3 draait op de rev. Maar dat was geloof ik al bekend. En je kunt lullen wat je wil, als een console Unreal 3 kan draaien vind ik hem krachtig genoeg
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach ja, je hebt UE3 en je hebt UE3.
Of wou je beweren dat alle games met de Quake 3 engine er ongeveer hetzelfde uit zien?
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef Retuobak het volgende:
Ik geloof niet dat je dat serieus denkt, iemand die dat serieus denkt moet toch wel behoorlijk blind zijn.
En blinden kunnen niet optimaal genieten van jouw geweldige UI.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
Ja, duh, natuurlijk pas je het aan. Maar Call of Duty 2 gebruikt bijv. nog steeds de Quake 3 engine, en dat vind ik er toch wel extreem veel beter uit zien dan Quake 3 Arenaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
oh je hebt liever japanse mannenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
[..]
Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar aangepast telt niet IMO, dan is het geen Q3 engine meer maar een engine die op Q3 engine is gebaseerd.
Irritant mannetje ben je...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
oh je hebt liever japanse mannen
mag hoor
Ik ben een van de weinige die af en toe nog ontopic praat over de revo, dus als je dat irritant vind prima ik hoop dat je je kapot ergert.quote:
Haha, ja!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
oh je hebt liever japanse mannen
mag hoor
Gemodificeerd wel ja, maar niet zo hevig als bijvoorbeeld Quake 3 < --- > CoD2.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eind. Vrijwel elke developer knutselt er in mindere of meerdere mate aan.
Dat moet je juist niet doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Je mag uitgaan van een standaardniveau van graphics bij een dergelijke engine.
Japanse chicks pwnen alle andere chicks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
De Unreal 3 engine wat niks anders is dan een basis waarop je een spel bouwt. Spellen die gebaseerd zijn op deze engine zijn niet per definitie vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de zoveelste keer niet over de revo
Maar goed de Unreal 3 engine
Ik verwacht sowieso niet veel multiplatfrom games op de Revolution. En terecht. De revolution moet het toch hebben van Revo-gespecialiseerde games.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Retuobak het volgende:
Voor multi-platform games zullen de meeste mensen dan ook geen Revolution halen.
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ieder zn eigen smaak he
Agh, F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten. Dus agh, wat mij betreft hoeft de Revo niet meer te hebben dan de NGC.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Retuobak het volgende:
-Veel meer gaat het niet zijn gezien de lage prijs en ERG kleine en inefficiente behuizing
-360 games van nu zeg je, maar daar zitten enorme verschillen tussen, een CoD2 ziet er crap uit. Maar een Fight Night Round 3 is een heel ander verhaal.
-De PS3 en de 360 liggen gelijk en je betaalt er inderdaad voor, dat is dan ook de reden dat Nintendo naar alle waarschijnlijkheid ruim onder de RRP voor de PS3 en 360 kan gaan zitten
-Betere graphics kunnen een crapgame niet goed maken, maar kunnen zeer zeker wel van een goede game een klassieker maken. En ga niet zeggen dat graphics geen invloed hebben, Condemned bijv. is enkel zo geweldig dankzij de graphics en het geluid. Die middelen gebruikt de game voor een belangrijk deel om spanning en sfeer op te bouwen.
-Ja, je noemt ook even de beste shooter ooit. Maar voor een eerlijker vergelijking: Wat speel je liever? F.E.A.R. op low/medium in 640x480 of F.E.A.R. met alles maxed in 1600x1200? Of dacht je dan echt dat je exact dezelfde ervaring meekrijgt?
En de Xbox was op papier helemaal niet veel sneller dan de GC, dat was de perceptie van de gemiddelde consument misschien, maar erg veel schelen deed het zeer zeker niet.
Precies mijn punt, redelijkquote:F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten
Het probleem is meer, ik zie nu filmpjes van bijv DoA4, en ik geniet enorm, maar ik weet dat omdat ik geen HDTV heb ik het toch niet te zien krijg. Dus voor mij verandert er weinig. En agh, ik genoot al van de graphics van KotoR op de Xbox, ik ben snel tevreden qua graphics.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Precies mijn punt, redelijk.
Graphics voegen vaak gewoon net dat beetje extra toe, imho is het het in sommige games meer dan waard. Zelfde geldt overigens voor behoorlijk geluid.
Want?!quote:
je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
Ja, games als Heavy Metal F.A.K.K. 2 vond ik er niet bepaald beter uit zien dan Quake 3 (lees: ruim slechter), dat er echt strak uit zag voor z'n tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Want?!
Als je de Q3 engine neemt, mag je minimaal uitgata van Q3 grapchics. Zijn er spellen met de Q3 engine uitgekomen die slechtere graphics hadden?
Sorry, maar ik vind in dit topic echt een aantal azijnpissers zitten die uit willen gaan van het slechtste.
Ja, ik ben tevreden over het niveau van graphics van die gamesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigens
Precies!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:06 schreef Retuobak het volgende:
En noem ons gerust azijnpissers, maar ik noem het enige mate van realisme in acht houden gezien de capaciteiten die de Revolution hoogstwaarschijnlijk zal hebben.
Precies!quote:Maar goed, ik dwaal af.
Ik zou een realistisch ogende Mario zó kopen. Ik denk dat je je rot zou lachen als je Mario realistische graphics zou geven en de gameplay zou behouden. En ik denk niet dat ik de enige zou zijn die hem zou kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Morthill het volgende:Niemand wil een grimmige shooter als F.E.A.R. spelen in fluffige roze omgevingen met overal paddestoelen en een loodgieter in een rood pak. Aan de andere kant wil ook niemand op die paddestoelen springen als ze openspringen en hun ingewanden tegen het beelscherm splatteren
Retuobak, jij begrijpt niet (en ik heb het je al vaker uit proberen te leggen) dat voor velen graphics (mits op een acceptabel goedwerkend niveau) er voor veel mensen heden ten dage niet meer toe doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
Dat is knap, dat jij dit allemaal al weet zonder feiten. Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef Retuobak het volgende:
2x de gamecube geeft mij geen next-gen gevoelens, dat geeft mij Gamecube 1.5 gevoelens (diminishing returns enzo met graphics power). Ga voor de lol eens kijken hoe qua ruwe hardware power de PS3 en 360 van hun voorgangers gehakt maken. De Revolution loopt ondanks het feit dat HD niet gebruikt gaat worden gewoon ruim achter op het grafische vlak,
Nintendo acht prijs en 'een andere ervaring bieden' belangrijker dan graphics. Ze kunnen nou eenmaal niet op elk vlak goed concurreren, en dit is nou het vlak waar Nintendo het gaat laten liggen om keihard te kunnen scoren op andere vlakken. Ik vind het iig bewonderenswaardig wat Nintendo probeert te doen, en de Revolution zal mede hierdoor ongetwijfeld een succes worden. Prijs, design, bekende franchises etc. It's a winner
.
* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef P-Style het volgende:
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben.Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.
Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.
Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
Kortom, hetzelde als met de NGC die grafisch prima mee kan komen met de Xbox.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaakt
En Tomasso, dat is puur een logische conclusie. Een dergelijk verschil in formaat, een efficiente behuizing, een veel lagere launchprijs en naar alle waarschijnlijkheid wil Nintendo ook zoals gewoonlijk direct winst maken op de hardware zorgen er gewoon voor dat Nintendo het ergens zal moeten laten liggen, en dat is gewoon op het grafische vlak.
De Revo zal qua releaseprijs ook weinig verschillen van de Xbox 360. Daarnaast is de Revo behuizing amper kleiner dan de NGC behuizing, is de techniek vooruitgegaan. Er kan meer in zo'n klein apparaat dan 4 jaar geleden. Maar goed, dat is eigenlijk pure speculatie, mij zal het ook worst wezen, zolang er maar toffe games komen zijn de graphics ondergeschikt. En ik denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef Retuobak het volgende:
Wrong.
Zo ver zat de NGC niet af van de rest qua launchprijs ($100), daarbij was de behuizing ruim groter dan die van de Revolution en gebruikte het ding kleinere schijfjes waardoor er meer ruimte over was voor andere zooi. Daar komt nog eens bij dat de andere consoles helemaal niet zo high-tech waren bij launch, in tegenstelling tot hoe het tegenwoordig is. Hoe je het ook wendt of keert, het verschil gaat gewoon groot zijn deze generatie. Zowel qua prijs (ten voordele van big N) als qua graphics (ten nadele van big N)
Ze doet het lijken alsof de controller niet het innovatieve ding van de Revolution isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Ruzbeh het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html
Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Ruzbeh het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html
Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Geef Roy maar de schuldquote:Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Dan maar een nieuwe ondertitel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor je
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
Alsof iemand naar jouw ondertitel kijkt met die UI
Is al de zoveelste keer dat je mij hierop wijst, maar als je gewoon kijkt naar de post zie je een onderstreept zinsgedeelte staan 'wat mij betreft'. Dus ik snap niet dat je dan het nodig acht mij hierop te wijzen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef P-Style het volgende:
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben.Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.
Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.
Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072quote:Reggie will be speaking at the D.I.C.E. summit at 10:30 a.m., February 9th. Reggie’s speech is entitled “Expanding the Market for Interactive Entertainment” and will last for 45 minutes. Nintendo Power is telling everyone to remember this date, and make sure to check out Nintendo.com. Will we be seeing some new Revolution details? Perhaps a brand new Twilight Princess trailer? All I know is that if Nintendo Power is telling us to pay attention to Nintendo.com, I will be there all day.
Zeker met dit soort postsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Oksel het volgende:
Dus..Weer bijna een topic volgeluld. We halen het Cube topic nog in vóórdat het apparaat uberhaupt op de markt is..
OH DAT WAS IK HELEMAAL VERGETEN!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072
Ik hoop persoonlijk op de Zelda trailer![]()
Komop je snapt best wat ik bedoel. En je snapt ook best dat je een server waar 4 procs etc inghangen niet te vergelijking is in behoeften van fans etc. Het gaat erom dat zo'n design dus ook kan werken voor de revo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef Retuobak het volgende:
Je vergeet echter het prijsverschil. Laptops kosten ruim meer dan hun gelijk presterende desktop broertjes. En server fans mogen ziek hard draaien en een gigantische takkeherrie maken, lijkt me niet echt de bedoeling bij de Revolution, dus ook dat argument gaat niet op.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef alex4allofyou het volgende:
-lap tekst die best wat bondiger had kunnen zijn-
Believe!quote:
De Xbox was idd erg inefficient qua ruimte, maar die opvatting deel ik zeer zeker niet met de 360quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Morthill het volgende:
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).
Die verwachting deel ik dan ook met je, alleen is mijn definitie van heel wat iets van 2-3x de ruwe hardware power.quote:Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
De gast die dit heeft gemaakt mogen ze wel de interface voor de Revolution laten designenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface![]()
http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/
natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
Het ging om: Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. en wat je nou zegt is geen terugkoppeling op de reden (jouw reply) dat ik mijn reply maakte.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
Vind de Xbox 360 interface prima eigenlijk. En die is ook wat schuiverig.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
De Meteos game kon je ook helemaal aanpassen met schuiven in het menu, ik vond het maar niks wou je klikken schoof je je optie weg.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Morthill het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.
Hehe, ik kan me niet herrineren dat ik ooit hebben moeten nadenken bij een interface eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
Ja ok, 3D lijkt me inderdaad erg onpraktisch, maar Nintendo zal wel gewoon 2D gaan, en een beetje mooi vormgegeven denk ik zo. Paar felle kleurtjes hier en daar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg. Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter
.
of een soort 3d interface in minority report stylequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef __aram het volgende:
[afbeelding]
Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.
Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.
Een greep uit de mogelijkheden:
bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,
Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
Oooh, geen 3D. Overzicht kwijt in no timequote:Op zondag 29 januari 2006 00:19 schreef Tware het volgende:
[..]
of een soort 3d interface in minority report styleBeetje zon soort stijl dus:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Tja ik had misschien wel de kinderen uit het oog verloren.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
Daar zou ik heel goed mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface![]()
http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/
natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
Sterker nog. Ik denk zelfs dat in 3D displays een 2D interface het beste blijft. 2D geeft een overzicht in één oog opslag dat is wat mensen nodig hebben. 3D interfaces werken niet bevorderlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Retuobak het volgende:
Veel meer heb je eigenlijk niet nodig in de interface dan links/rechts/onder/boven (vierpunts), bevestigen/ok en back. En tja 3D interfaces zie ik maar heeeeeel langzaamaan voet aan grond krijgen en zeker niet sterk voor de introductie van 3D displays, want op 2D displays zijn imho 2D interfaces ook gewoon het beste. 3D interface + 2D displays is voor mij iig de combinatie waarin ik het overzicht verlies.
Revolution minimaal 70%.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik zie de x360 en revo liever omgedraaid20% is maar 5% meer dan nu, niet echt veel als je bedenkt dat ze die grote groep niet gamers ook willen aanspreken.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar goed.
Tja, je kunt het ook wat anders noemen dan een voorspelling als jij dat wilt.quote:
Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie.quote:
Iets meer dan de GameCube.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel marketshare denk jij dat Nintendo gaat krijgen in de next-gen pie?
The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie.Maarja, dat is waarschijnlijk pas bij de E3.
Nee toch.quote:
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Ruzbeh het volgende:
The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.
Ja toch!quote:Nee toch.
Ik ben het zoals zo vaak weer met je eens P-Stylequote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
[..]
Ja toch!Dàt was nou mijn voorspelling.
Ach, als hij alleen gewoon de DS lite laat zien en een beetje demonstreert vind ik het al best.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |