Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef alex4allofyou het volgende:
-lap tekst die best wat bondiger had kunnen zijn-
Believe!quote:
De Xbox was idd erg inefficient qua ruimte, maar die opvatting deel ik zeer zeker niet met de 360quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Morthill het volgende:
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).
Die verwachting deel ik dan ook met je, alleen is mijn definitie van heel wat iets van 2-3x de ruwe hardware power.quote:Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
De gast die dit heeft gemaakt mogen ze wel de interface voor de Revolution laten designenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface![]()
http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/
natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
Het ging om: Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. en wat je nou zegt is geen terugkoppeling op de reden (jouw reply) dat ik mijn reply maakte.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
Vind de Xbox 360 interface prima eigenlijk. En die is ook wat schuiverig.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
De Meteos game kon je ook helemaal aanpassen met schuiven in het menu, ik vond het maar niks wou je klikken schoof je je optie weg.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Morthill het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.
Hehe, ik kan me niet herrineren dat ik ooit hebben moeten nadenken bij een interface eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
Ja ok, 3D lijkt me inderdaad erg onpraktisch, maar Nintendo zal wel gewoon 2D gaan, en een beetje mooi vormgegeven denk ik zo. Paar felle kleurtjes hier en daar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg. Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter
.
of een soort 3d interface in minority report stylequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef __aram het volgende:
[afbeelding]
Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.
Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.
Een greep uit de mogelijkheden:
bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,
Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
Oooh, geen 3D. Overzicht kwijt in no timequote:Op zondag 29 januari 2006 00:19 schreef Tware het volgende:
[..]
of een soort 3d interface in minority report styleBeetje zon soort stijl dus:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Tja ik had misschien wel de kinderen uit het oog verloren.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |