abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34558024
Het zou kunnen, ware het niet dat er bepaalde beperkende factoren zijn .
pi_34558395
Laat ik het dan zo zeggen, mijn x800xt-pe koeler past ook in de revo, een cpu koeler met hetzelfde design past er ook nog wel bij. Moeten ze alleen nog een manier hebben om de hitte goed weg te krijgen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34558657
En dan moet er nog een DVD lader in, en geheugen, en het flash geheugen, en een moederbord etc. etc.
Oh en het moet allemaal voor een extreem lage kostprijs. (waar de controller, bekabeling en de behuizing zelf ook nog eens bijkomen)
pi_34561056
Zucht... Bij jouw is het glas halfleeg, bij mij halfvol. Laten we het daar maar op houden. Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:27:43 #255
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34561369
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
Nee.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34561924
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef alex4allofyou het volgende:
-lap tekst die best wat bondiger had kunnen zijn-
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
pi_34562696
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee.
Believe!

Je kan echt wel redelijk snelle hardware in de revo kwijt als je 1 groot koelblok op het mobo propt (waaar ook de gpu/cpu al opzitten), zeker als ati en ibm een lowpower chip hebben gemaakt waar het wel op lijkt omdat nintendo zegt dat hun console zuinig zal zijn. Het zal geen ps3/x360 hardware zijn, maar ook geen ''trage'' hardware.
pi_34563582
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).

Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34565364
Een filmpje van de interface

http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/

natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
#winning
pi_34566042
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Morthill het volgende:
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).
De Xbox was idd erg inefficient qua ruimte, maar die opvatting deel ik zeer zeker niet met de 360 . Natuurlijk had men het ook daar beter kunnen doen, maar het ontwerp van de console is al een sterke verbetering tov de Xbox. Als ik kijk naar de internals van de 360 vind ik dat het redelijk goed in elkaar steekt. Ongetwijfeld zal het beter te doen zijn, maar een dergelijk ontwerp kan je moeilijk slecht noemen.
quote:
Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
Die verwachting deel ik dan ook met je, alleen is mijn definitie van heel wat iets van 2-3x de ruwe hardware power.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface

http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/

natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
De gast die dit heeft gemaakt mogen ze wel de interface voor de Revolution laten designen . Dit ziet er echt bijzonder strak uit, puik werk hoor .
pi_34566114
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
Het ging om: Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. en wat je nou zegt is geen terugkoppeling op de reden (jouw reply) dat ik mijn reply maakte.

De constatering 'verzadiging' is niet iets dat jij of ik persoonlijk kan bepalen, het is iets wat binnen de markt leeft. Alleen is het dus de vraag of ik die trend beter zie dan jij. Anders kun je beter niet reageren. Verder is het iets dat je niet vanuit eigen perspectief kan bepalen, maar wel kan constateren.

Zo bondig genoeg?
pi_34566464

Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.

Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.

Een greep uit de mogelijkheden:

bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,

Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
pi_34566617
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
pi_34566667
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
Vind de Xbox 360 interface prima eigenlijk. En die is ook wat schuiverig.
pi_34566716
Ik verwacht dat Nintendo meer naar de Xbox 360 kant gaat met hun Revo Interface. Maar die hier boven mij staat zal ook maar zo kunnen mede door dat het op de van de DS lijkt.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_34566754
quote:
De Meteos game kon je ook helemaal aanpassen met schuiven in het menu, ik vond het maar niks wou je klikken schoof je je optie weg.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_34566763
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.
pi_34566841
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Morthill het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.

Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
pi_34566887
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
Hehe, ik kan me niet herrineren dat ik ooit hebben moeten nadenken bij een interface eigenlijk.
pi_34566961
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg . Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter .
pi_34566990
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg . Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter .
Ja ok, 3D lijkt me inderdaad erg onpraktisch, maar Nintendo zal wel gewoon 2D gaan, en een beetje mooi vormgegeven denk ik zo. Paar felle kleurtjes hier en daar.
pi_34567076
Ja true, dat ziet er gewoon tof uit, maar de aloude uitspraak 'A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away' gaat zeer zeker op voor interfaces imho. Alle overbodige troep eruit mikken en het bij de basics houden, en dat kun je dan wel weer opleuken met een paar leuke grafische effecten die niet afdoen aan de toegankelijkheid van de interface.
pi_34567177
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef __aram het volgende:
[afbeelding]

Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.

Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.

Een greep uit de mogelijkheden:

bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,

Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
of een soort 3d interface in minority report style Beetje zon soort stijl dus:

of

#winning
pi_34567230
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:19 schreef Tware het volgende:

[..]

of een soort 3d interface in minority report style Beetje zon soort stijl dus:
[afbeelding]

of

[afbeelding]
Oooh, geen 3D. Overzicht kwijt in no time
pi_34567607
quote:
Tja ik had misschien wel de kinderen uit het oog verloren.

Maar ik heb wel het idee dat kinderen zulke veranderingen snel oppakken, de games die uitgebracht worden zullen ook niet bestuurt worden met de conventionele besturing.
Daar moeten ze dus ook aan wenen.

Een xbox 360 interface zou volgens mij niet werken, daar heb je namelijk ten alletijden 4 knoppen nodig om bepaalde functies te activeren en daarnaast ook nog de stick om te kunnen zappen tussen alle menu's.

Nu heb je maar 6 knoppen (met de vierpunts mee gerekend) als je de rev controller gebruikt, dus inprincipe gaat die interface zoals hij daar werkt al niet op voor de revolution.
Maar doormiddel van slepen en enigzins 3D structuur kunnen er veel meer functies aan 1 actie gekoppeld worden.
Daarnaast kan er veel meer ruimte vrij gemaakt worden voor informatie als niet alles een knop hoeft te zijn.

Dan kun je gewoon de game icoon naar de prullenbak slepen inplaats van b te drukken waardoor de b knop weer voor een andere actie zoals terug gereserveerd kan blijven.
En zo kun je nog veel meer dingen bedenken.

Dus misschien was ik wel iets te snel met 3D roepen. Maar ik heb wel het gevoel dat mocht het toegepast worden, en dit word door proffesionals gedaan, dat niemand er moeite mee zal hebben het op te pakken en het meteen te begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')