abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:33:38 #151
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34491403
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!
Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic".
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?
Believe.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34491448
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic".
Dat noem ik toch zeker ook geen redesign!
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:43:30 #153
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34491729
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat noem ik toch zeker ook geen redesign!
De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere uiterlijk.

Een redesign dus.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34491784
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is dat zo? Sorry, dat kon ik niet uit het plaatje opmaken. Want qua uiterlijk vind ik 'm, op de kleur na, nou niet heel anders dan de huidige DS.
[..]

Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!
Hoe wou je m hebben dan? Rond of 1 groot scherm?!?

Sorry maar je hebt gewoon ongelijk, t is gewoon een redesign, klaar. Heb je soms een PSP dat je zo pessimistisch bent?
Hij kan op deze manier gewoon wedijveren met de PSP kwa design, over smaak valt niet te twisten, maar het feit dat ie kleiner is en een super mooi frontje heeft is gewoon voor velen al reden om m net zo te zien als de PSP. Wat er verder voor hardware of beeldscherm inzit boeit niet zo want die is hetzelfde als de oude DS en heeft niets met DESIGN te maken.
pi_34491829
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Ruzbeh het volgende:
De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere hetzelfde uiterlijk van ander materiaal.

Een redesign dus.
Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen. Maar hij's nog net zo hoekig en heeft vrijwel hetzelfde uiterlijk.

Maargoed, dat is meer DS-topic voer. Moet wel zeggen dat 'ie inderdaad beter bij de Rev past qua materiaal.
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:53:16 #156
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34492065
Wat nou vrijwel hetzelfde uiterijk. Tuurlijk heeft ie nog steeds twee schermen en dezelfde knoppen, maar het ziet er zeker anders uit, veel mooier.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34492067
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen. Maar hij's nog net zo hoekig en heeft vrijwel hetzelfde uiterlijk.
Dat weet ik nog niet zo, dat plaatje was gewoon ZEER onduidelijk maar gaf wel een aardig beeld. Maarre (REV topic)...hij zou idd mooi staan naast de REV
pi_34492082
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef alex4allofyou het volgende:
Hoe wou je m hebben dan? Rond of 1 groot scherm?!?

Sorry maar je hebt gewoon ongelijk, t is gewoon een redesign, klaar. Heb je soms een PSP dat je zo pessimistisch bent?
Hij kan op deze manier gewoon wedijveren met de PSP kwa design, over smaak valt niet te twisten, maar het feit dat ie kleiner is en een super mooi frontje heeft is gewoon voor velen al reden om m net zo te zien als de PSP. Wat er verder voor hardware of beeldscherm inzit boeit niet zo want die is hetzelfde als de oude DS en heeft niets met DESIGN te maken.
Ik heb een PSP ja. Maar de PSP vs DS topics ligger ver achter me! Je mag 'm best mooier vinden hoor. Hé, zelfs ik vind de nieuwe DS mooier dan z'n voorganger! Maar doe nou niet alsof 'ie er radicaal anders uitziet en zoveel kleiner is 'ie nou ook weer niet. Uiterlijk vergelijken met de PSP is zinloos en dat doe ik dus ook niet.
pi_34492362
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb een PSP ja. Maar de PSP vs DS topics ligger ver achter me! Je mag 'm best mooier vinden hoor. Hé, zelfs ik vind de nieuwe DS mooier dan z'n voorganger! Maar doe nou niet alsof 'ie er radicaal anders uitziet en zoveel kleiner is 'ie nou ook weer niet. Uiterlijk vergelijken met de PSP is zinloos en dat doe ik dus ook niet.
Mij maakt t niet uit hoor, waare het niet dat ik niet veel uitgeef voor een handheld, dan had ik m waarschijnlijk wel gehaald als gimmick. De PSP is gewoon strak, maar t is een console op zakformaat terwijl ik een portable wil op zakformaat die gewoon snel laad en on the go spellen heeft (ffe gauw gamen en dan weer kappen > Mariokart )

Ik vind m niet mooier, maar wel gelijkwaardig en het formaat maakt dat ik m zelf mooier vind omdat een handheld gewoon KLEIN moet zijn (was ook de reden dat ik aan een micro zat te denken voor dit artikel).

Hij is bijna 2centimer kleiner in de breedte, 1 in de hoogte en een halve in de diepte, vind ik nogal wat eigenlijk

Uiterlijk vergelijken is idd zinloos, die twee schermen maken m gewoon anders (en dat is maar goed ook).

Bij consoles is formaat voor mij ook belangrijk als appeal. Zo vind ik de PStwo erg mooi en de REV ubergeil.
pi_34492489
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Bij consoles is formaat voor mij ook belangrijk als appeal. Zo vind ik de PStwo erg mooi en de REV ubergeil.
Mee eens! Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen ) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
pi_34492686
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mee eens! Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen ) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
Zo was ik ook ooit, maar dat is niet zo vreemd als je ooit een Amerikaanse SNES hebt gehad (blokkerig bakbeest)

Naarmate je wat ouder wordt wordt je kritischer op het gebied van inrichting.
pi_34493046
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mee eens! Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen ) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:34:33 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34493739
Over welke console ging het hier ook alweer?

Oooowja de revolution, dat is toch zo'n spelding met een mariospel erop?

Juist de Revo dus
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34494723
Ook geen slowchat dus.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:57:03 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34494794
Najaaaaaa

Revolution renders dan maar

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34496624
Jep, de eerste ingame beelden laten vast niet lang op zich wachten..!
pi_34500632
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:39 schreef Oksel het volgende:
Jep, de eerste ingame beelden laten vast niet lang op zich wachten..!
Is toch wel een magisch moment als we die voor t eerst te zien krijgen. De build-up is enorm. Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64
(magisch moment met noodlottige outcome)
pi_34505309
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64
Uhm... ?!?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 02:09:06 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34505409
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 02:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Uhm... ?!?
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34507454
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation.
pi_34510814
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef chibibo het volgende:

[..]

Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation.
t Was een devkit voor de N64.
quote:
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3.
pi_34513868
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef alex4allofyou het volgende:
t Was een devkit voor de N64.
[..]
Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3.
Beide beweringen zijn onzin.

Het was een technische demo, getiteld Final Fantasy VI: The Interactive CG Game, die draaide op een Onyx workstation van Silicon Graphics. Toen de demo werd gemaakt had Square nog niet eens een beslissing gemaakt voor welk platform ze zouden gaan ontwikkelen.
pi_34514675
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef chibibo het volgende:

[..]

Beide beweringen zijn onzin.

Het was een technische demo, getiteld Final Fantasy VI: The Interactive CG Game, die draaide op een Onyx workstation van Silicon Graphics. Toen de demo werd gemaakt had Square nog niet eens een beslissing gemaakt voor welk platform ze zouden gaan ontwikkelen.
Bekeken achteraf was het gewoon FF7, bij elke ontwikkeling maken altijd eerst een techdemo om te zien op welke manier zo'n game eruit komt te zien op de desbetreffende console. Door deze demo kwamen ze erachter dat er te weinig data was om m op een cartridge te maken. Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7.

Wat betreft die devkit, ik bedoelde gewoon een PC van SG die de karakteristieken van de N64 nabootste.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:35:19 #174
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34515220
quote:
Iedereen heeft zo zijn of haar verwachtingen van iedere platform voor het komende jaar.

Van welk platform verwacht jij het meest in 2006?

PC
25.97% (235)
Nintendo Revolution
24.42% (221)

Xbox 360
23.31% (211)
PlayStation 3
17.46% (158)
Nintendo DS
3.98% (36)
PlayStation 2
1.77% (16)
PlayStation Portable
1.77% (16)
Xbox
0.66% (6)
GameCube
0.44% (4)
Een ander platform
0.22% (2)
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34515287
PC??
Houd van een lijntje.
pi_34515966
Toffe poll
pi_34517294
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Bekeken achteraf was het gewoon FF7,
Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7.
quote:
Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7.
Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen.
quote:
Wat betreft die devkit, ik bedoelde gewoon een PC van SG die de karakteristieken van de N64 nabootste.
Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide.
pi_34517482
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7.
[..]

Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen.
[..]

Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide.
Zo... is dat mysterie ook weer opgelost.
pi_34521692
Interessant nieuwsbericht mensen:
quote:
Midway werkt aan shooter voor Revolution, PS3 en 360
Topimage
Vrijdag 27 januari 2006 | Midway werkt aan een first-person shooter (FPS) voor de Nintendo Revolution, de PlayStation 3 en de Xbox 360. In Nevada (Amerika) werkt Midway Studios Austin aan het spel. Het spel, wat nog geen naam heeft, maakt gebruik van de Unreal Engine 3, ontwikkelt door Epic Games.

Bovenstaande informatie is vrijgegeven in een advertentie die Midway Studios Austin heeft geplaatst. Midway Studios Austin zoekt onder andere nog een level of world ontwerper en een scripting of shell programmeur.


Level Layout Designer
Midway Studios Austin - Austin, Texas
PS3, XBOX 360, Nintendo Revolution
Next Generation First Person Shooter - 1st Person, SHOOTER
Game Designer Duties: Level Designer / World Building, Scripting / Shell Programming
Software Utilized: Unreal
Spoken Language(s): English
Required Work Auth.: United States

Job Description and Responsibilities:
Description:
Midway-Studios Austin has exciting opportunities for Level Layout Designers to apply their specialized skills on a high profile, next-generation first-person shooter using the Unreal 3 engine.

You will be instrumental in visualizing game levels, and working under the direction of the Lead Level Designer. You will work within a level strike team, with a scripter, an audio implementer, and environment artists, to turn your dream into a reality.


Opvallend is dat dit het eerste spel is van Midway wat is aangekondigd voor de Nintendo Revolution. Nog opvallender is dat het spel gebruikt maakt van de Unreal Engine 3. Wat betekend dat Nintendo's spelcomputer weldegelijk de capaciteiten heeft om techniek aan te kunnen.
Houd van een lijntje.
pi_34521823
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Interessant nieuwsbericht mensen:
[..]
Heeeeeeeeeee dat staat ook al op de vorige pagina
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34521891
Ow ok, weinig reacties erop

Ik dacht wel dat het interessant was, maar er word liever over pc's gepraat denk ik
Houd van een lijntje.
pi_34521988
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht wel dat het interessant was, maar er word liever over pc's gepraat denk ik
Pc`s, xboxjes etc. Dat is namelijk veel leuker in een rev topic

Ik denk gewoon dat de fps games op de rev op het moment gewoon afwachten is in hoe de speelbaarheid zal zijn
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_34522102
Daar heb ik wel vertrouwen in. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels ook wel gewend ben aan shooters op de huidige controllers.
Houd van een lijntje.
pi_34523077
Maar het blijft een kut systeem
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:59:52 #185
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_34524427
Unreal 3 draait op de rev. Maar dat was geloof ik al bekend. En je kunt lullen wat je wil, als een console Unreal 3 kan draaien vind ik hem krachtig genoeg
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_34524967
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Unreal 3 draait op de rev. Maar dat was geloof ik al bekend. En je kunt lullen wat je wil, als een console Unreal 3 kan draaien vind ik hem krachtig genoeg
De engine werkt op de Rev, maar dat alleen zegt nog vrij weinig.
pi_34525169
Ach ja, je hebt UE3 en je hebt UE3 .
Of wou je beweren dat alle games met de Quake 3 engine er ongeveer hetzelfde uit zien?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:34:12 #188
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34525309
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach ja, je hebt UE3 en je hebt UE3 .
Of wou je beweren dat alle games met de Quake 3 engine er ongeveer hetzelfde uit zien?
Ja.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34525357
Ik geloof niet dat je dat serieus denkt, iemand die dat serieus denkt moet toch wel behoorlijk blind zijn .
En blinden kunnen niet optimaal genieten van jouw geweldige UI .
pi_34525607
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:49:28 #191
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34525729
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef Retuobak het volgende:
Ik geloof niet dat je dat serieus denkt, iemand die dat serieus denkt moet toch wel behoorlijk blind zijn .
En blinden kunnen niet optimaal genieten van jouw geweldige UI .
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34525777
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
Ja, duh, natuurlijk pas je het aan. Maar Call of Duty 2 gebruikt bijv. nog steeds de Quake 3 engine, en dat vind ik er toch wel extreem veel beter uit zien dan Quake 3 Arena .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:53:07 #193
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34525830
Ja maar aangepast telt niet IMO, dan is het geen Q3 engine meer maar een engine die op Q3 engine is gebaseerd.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34526123
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
[..]

oh je hebt liever japanse mannen

mag hoor
Houd van een lijntje.
pi_34526237
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar aangepast telt niet IMO, dan is het geen Q3 engine meer maar een engine die op Q3 engine is gebaseerd.
Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eind . Vrijwel elke developer knutselt er in mindere of meerdere mate aan.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:16:47 #196
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_34526484
Maar Quake3 zag er, toen hij uitkwam, ook geweldig uit. Zo zal Unreal3 er nu ook geweldig uitzien.
Je mag uitgaan van een standaardniveau van graphics bij een dergelijke engine.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:19:14 #197
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34526536
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

oh je hebt liever japanse mannen

mag hoor
Irritant mannetje ben je...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34526605
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:19 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Irritant mannetje ben je...
Ik ben een van de weinige die af en toe nog ontopic praat over de revo, dus als je dat irritant vind prima ik hoop dat je je kapot ergert.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:24:32 #199
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34526678
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

oh je hebt liever japanse mannen

mag hoor
Haha, ja!!

Gackt!!

quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eind . Vrijwel elke developer knutselt er in mindere of meerdere mate aan.
Gemodificeerd wel ja, maar niet zo hevig als bijvoorbeeld Quake 3 < --- > CoD2.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34527682
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Je mag uitgaan van een standaardniveau van graphics bij een dergelijke engine.
Dat moet je juist niet doen!
pi_34528645
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
Japanse chicks pwnen alle andere chicks.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34528767
Ieder zn eigen smaak he
Houd van een lijntje.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 20:32:43 #203
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34529034
Jezus waar gaat het over.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34529160
Voor de zoveelste keer niet over de revo

Maar goed de Unreal 3 engine
Houd van een lijntje.
pi_34529652
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de zoveelste keer niet over de revo

Maar goed de Unreal 3 engine
De Unreal 3 engine wat niks anders is dan een basis waarop je een spel bouwt. Spellen die gebaseerd zijn op deze engine zijn niet per definitie vergelijkbaar.
pi_34529749
Maar het word wel een poort dus ik neem aan (en hoop) dat de graphics niet heel erg van elkaar gaan verschillen
Houd van een lijntje.
pi_34529795
Dat kun je best hopen, maar met dergelijk uiteenlopende hardwarecapaciteiten kun je niet anders verwachten . Voor multi-platform games zullen de meeste mensen dan ook geen Revolution halen.
pi_34530526
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Retuobak het volgende:
Voor multi-platform games zullen de meeste mensen dan ook geen Revolution halen.
Ik verwacht sowieso niet veel multiplatfrom games op de Revolution. En terecht. De revolution moet het toch hebben van Revo-gespecialiseerde games.
pi_34533079
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ieder zn eigen smaak he
Idd ik vind ertwensoep ook niet lekker

OT: Dat de ut3 engine draait wil natuurlijk nog niet zeggen dat het grafisch hetzelfde is, maar als je dingen als een hoge reso, hdtv en bv softshadows weglaat, dan scheelt dat toch al een helehoop rekenkracht terwijl het niet enorm opvalt zolang je op een normale tv speelt. Ik denk dat de revo echt niet zulk heel erg dramatische gfx zal hebben. Geen x360 of ps3 maar genoeg om je een next gen gevoelt te geven, zeker voor de lage prijs.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34533425
2x de gamecube geeft mij geen next-gen gevoelens, dat geeft mij Gamecube 1.5 gevoelens (diminishing returns enzo met graphics power). Ga voor de lol eens kijken hoe qua ruwe hardware power de PS3 en 360 van hun voorgangers gehakt maken. De Revolution loopt ondanks het feit dat HD niet gebruikt gaat worden gewoon ruim achter op het grafische vlak,

Nintendo acht prijs en 'een andere ervaring bieden' belangrijker dan graphics. Ze kunnen nou eenmaal niet op elk vlak goed concurreren, en dit is nou het vlak waar Nintendo het gaat laten liggen om keihard te kunnen scoren op andere vlakken. Ik vind het iig bewonderenswaardig wat Nintendo probeert te doen, en de Revolution zal mede hierdoor ongetwijfeld een succes worden . Prijs, design, bekende franchises etc. It's a winner .
pi_34534769
Maar hoe weet jij nou dat de revo 2x GC gfx krijgt, en kom nou niet met die anonieme bron van IGN... Nintendo zegt x360 gfx op een normale tv. Als ik x360 games van nu denk plus iets meer dan vind ik dat next-gen genoeg voor een apparaat wat 150 euro kost. Leuk dat de ps3 veel betere gfx aankan, maar daar betaal je dan ook dik voor terwijl de beste gfx van de wereld een bagger game nog niet leuk maken. Terwijl een leuke game nogsteeds vet is ookal is het grafisch minder (ik speel nogsteeds liever hl1 dan 9 van de 10 shooters van nu).

De xbox was op papier ook veel sneller dan de GC, en dat zie je er toch ook niet aan af. Niet dat ik denk dat de revo mee zal komen met de latere ps3 of x360 spellen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34535241
-Veel meer gaat het niet zijn gezien de lage prijs en ERG kleine en inefficiente behuizing
-360 games van nu zeg je, maar daar zitten enorme verschillen tussen, een CoD2 ziet er crap uit. Maar een Fight Night Round 3 is een heel ander verhaal.
-De PS3 en de 360 liggen gelijk en je betaalt er inderdaad voor, dat is dan ook de reden dat Nintendo naar alle waarschijnlijkheid ruim onder de RRP voor de PS3 en 360 kan gaan zitten
-Betere graphics kunnen een crapgame niet goed maken, maar kunnen zeer zeker wel van een goede game een klassieker maken. En ga niet zeggen dat graphics geen invloed hebben, Condemned bijv. is enkel zo geweldig dankzij de graphics en het geluid. Die middelen gebruikt de game voor een belangrijk deel om spanning en sfeer op te bouwen.
-Ja, je noemt ook even de beste shooter ooit. Maar voor een eerlijker vergelijking: Wat speel je liever? F.E.A.R. op low/medium in 640x480 of F.E.A.R. met alles maxed in 1600x1200? Of dacht je dan echt dat je exact dezelfde ervaring meekrijgt?

En de Xbox was op papier helemaal niet veel sneller dan de GC, dat was de perceptie van de gemiddelde consument misschien, maar erg veel schelen deed het zeer zeker niet.
pi_34535750
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Retuobak het volgende:
-Veel meer gaat het niet zijn gezien de lage prijs en ERG kleine en inefficiente behuizing
-360 games van nu zeg je, maar daar zitten enorme verschillen tussen, een CoD2 ziet er crap uit. Maar een Fight Night Round 3 is een heel ander verhaal.
-De PS3 en de 360 liggen gelijk en je betaalt er inderdaad voor, dat is dan ook de reden dat Nintendo naar alle waarschijnlijkheid ruim onder de RRP voor de PS3 en 360 kan gaan zitten
-Betere graphics kunnen een crapgame niet goed maken, maar kunnen zeer zeker wel van een goede game een klassieker maken. En ga niet zeggen dat graphics geen invloed hebben, Condemned bijv. is enkel zo geweldig dankzij de graphics en het geluid. Die middelen gebruikt de game voor een belangrijk deel om spanning en sfeer op te bouwen.
-Ja, je noemt ook even de beste shooter ooit. Maar voor een eerlijker vergelijking: Wat speel je liever? F.E.A.R. op low/medium in 640x480 of F.E.A.R. met alles maxed in 1600x1200? Of dacht je dan echt dat je exact dezelfde ervaring meekrijgt?

En de Xbox was op papier helemaal niet veel sneller dan de GC, dat was de perceptie van de gemiddelde consument misschien, maar erg veel schelen deed het zeer zeker niet.
Agh, F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten. Dus agh, wat mij betreft hoeft de Revo niet meer te hebben dan de NGC.

Grappig dat je begint over sfeer, dat zei ik ook op ander forum. Graphics bepalen voor 50% de sfeer van een spel. Niemand wil een grimmige shooter als F.E.A.R. spelen in fluffige roze omgevingen met overal paddestoelen en een loodgieter in een rood pak. Aan de andere kant wil ook niemand op die paddestoelen springen als ze openspringen en hun ingewanden tegen het beelscherm splatteren. (Van de overige 50% is 40% de muziek ter verduidelijking.)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34535851
quote:
F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten
Precies mijn punt, redelijk .
Graphics voegen vaak gewoon net dat beetje extra toe, imho is het het in sommige games meer dan waard. Zelfde geldt overigens voor behoorlijk geluid.
pi_34535898
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Precies mijn punt, redelijk .
Graphics voegen vaak gewoon net dat beetje extra toe, imho is het het in sommige games meer dan waard. Zelfde geldt overigens voor behoorlijk geluid.
Het probleem is meer, ik zie nu filmpjes van bijv DoA4, en ik geniet enorm, maar ik weet dat omdat ik geen HDTV heb ik het toch niet te zien krijg. Dus voor mij verandert er weinig. En agh, ik genoot al van de graphics van KotoR op de Xbox, ik ben snel tevreden qua graphics.

(Alleen de PSP kwijl ik over)
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 00:01:34 #216
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_34536431
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 19:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat moet je juist niet doen!
Want?!
Als je de Q3 engine neemt, mag je minimaal uitgata van Q3 grapchics. Zijn er spellen met de Q3 engine uitgekomen die slechtere graphics hadden?

Sorry, maar ik vind in dit topic echt een aantal azijnpissers zitten die uit willen gaan van het slechtste.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_34536471
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
pi_34536532
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigens
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34536591
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Want?!
Als je de Q3 engine neemt, mag je minimaal uitgata van Q3 grapchics. Zijn er spellen met de Q3 engine uitgekomen die slechtere graphics hadden?

Sorry, maar ik vind in dit topic echt een aantal azijnpissers zitten die uit willen gaan van het slechtste.
Ja, games als Heavy Metal F.A.K.K. 2 vond ik er niet bepaald beter uit zien dan Quake 3 (lees: ruim slechter), dat er echt strak uit zag voor z'n tijd.

En noem ons gerust azijnpissers, maar ik noem het enige mate van realisme in acht houden gezien de capaciteiten die de Revolution hoogstwaarschijnlijk zal hebben.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigens
Ja, ik ben tevreden over het niveau van graphics van die games . Niet meer en niet minder dan dat. Ontwikkeling heeft een tijdje stil gestaan waardoor dat ook komt, Far Cry dateert al van januari 2004 en staat nog steeds aan de top wat betreft FPS graphics. Hopelijk komt daar eind dit jaar verandering in met de lancering van DirectX 10, ben benieuwd hoe developers ons gaan weten te verbazen met hun games .
Maar goed, ik dwaal af .
pi_34538622
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:06 schreef Retuobak het volgende:
En noem ons gerust azijnpissers, maar ik noem het enige mate van realisme in acht houden gezien de capaciteiten die de Revolution hoogstwaarschijnlijk zal hebben.
Precies!
quote:
Maar goed, ik dwaal af .
Precies!
pi_34538980
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Morthill het volgende:Niemand wil een grimmige shooter als F.E.A.R. spelen in fluffige roze omgevingen met overal paddestoelen en een loodgieter in een rood pak. Aan de andere kant wil ook niemand op die paddestoelen springen als ze openspringen en hun ingewanden tegen het beelscherm splatteren
Ik zou een realistisch ogende Mario zó kopen. Ik denk dat je je rot zou lachen als je Mario realistische graphics zou geven en de gameplay zou behouden. En ik denk niet dat ik de enige zou zijn die hem zou kopen.

O, vooral cool als je als je geraakt wordt ook krimpt, en een een realistische hoofd behoud met een realistisch lilliputterlichaam!
pi_34539766
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
Retuobak, jij begrijpt niet (en ik heb het je al vaker uit proberen te leggen) dat voor velen graphics (mits op een acceptabel goedwerkend niveau) er voor veel mensen heden ten dage niet meer toe doen.
Ik heb het ook gehad hoor, na de SNES kwam de PS1 en N64 en kon ik me ogen uitkijken naar wat er op het beeldscherm getoverd werd, t moest elke keer weer mooier, stabieler (belangrijk); kortom mooie strakke frames.

Maar bij deze generatie is dit afgenomen naarmate de jaren vorderden. Er is wat mij betreft een verzadiging opgetreden die identiek is als bij films. Was Terminator2 en Jurassic Park nog reden om puur voor de renders naar de bioscoop te gaan, nu is het een giving en is het totaal geen issue meer voor mij om naar de bioscoop te gaan. Hoewel de gamesindustrie nog niet op zn top zit wat betreft graphics, is het nu (en zeker straks) gewoon mogelijk om elk gameidee te verwezenlijken en bang for the bucks te geven (strakke graphics). Ok, wellicht is het renderen van een grote omgeving als die bij de nieuwe Far Cry niet mogelijk op de REV, maar denk je echt dat de gemiddelde koper zich druk maakt wanneer een game zoals RE niet de stretch heeft als bij Far Cry?

Je spreekt over 'niet mooi genoeg' alsof het een alles bepalende factor is. Het 'niet mooi genoeg' zijn is een afspiegeling van mensen die een benchmark in hun hoofd hebben die niet verwezenlijkt is. En guess what? Die mensen zijn maar een zeer kleine groep. Ik kan me nog herinneren hoe ik vol trots RE4 aan casuals liet zien en GEEN WOORD over hoe het eruit zag.

Er zijn zoveel mensen die totaal numb zijn geworden als het gaat om graphics. Even is er de kick, maar al snel komt er weer een spel die verder gaat. Ik betrap me er zelf mee dat ik al helemaal niet meer enthousiast wordt wanneer ik beelden zie van de zoveelste verbeteringen.

Ik kan je garanderen dat de REV gewoon prachtige graphics heeft, geen benchmark, maar gewoon the next thing. En echt niet zoveel minder als de rest, met een beetje handig programmeren en goede art is het verschil aardig op te poetsen. Laten we aub ophouden het platform te verheerlijken die de meeste lichtpuntjes tentoonspreid en gewoon kijken naar wat het platform ermee doet. Anders zou iedereen nu een 360 hebben, straks een PS3 en daarna weer een high platform PC.
pi_34540066
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben. Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.

Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.

Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:41:09 #224
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34542197
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef Retuobak het volgende:
2x de gamecube geeft mij geen next-gen gevoelens, dat geeft mij Gamecube 1.5 gevoelens (diminishing returns enzo met graphics power). Ga voor de lol eens kijken hoe qua ruwe hardware power de PS3 en 360 van hun voorgangers gehakt maken. De Revolution loopt ondanks het feit dat HD niet gebruikt gaat worden gewoon ruim achter op het grafische vlak,

Nintendo acht prijs en 'een andere ervaring bieden' belangrijker dan graphics. Ze kunnen nou eenmaal niet op elk vlak goed concurreren, en dit is nou het vlak waar Nintendo het gaat laten liggen om keihard te kunnen scoren op andere vlakken. Ik vind het iig bewonderenswaardig wat Nintendo probeert te doen, en de Revolution zal mede hierdoor ongetwijfeld een succes worden . Prijs, design, bekende franchises etc. It's a winner .
Dat is knap, dat jij dit allemaal al weet zonder feiten. Vertel ons meer.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34542460
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef P-Style het volgende:
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben. Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.

Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.

Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaakt


En Tomasso, dat is puur een logische conclusie. Een dergelijk verschil in formaat, een inefficiente behuizing, een veel lagere launchprijs en naar alle waarschijnlijkheid wil Nintendo ook zoals gewoonlijk direct winst maken op de hardware zorgen er gewoon voor dat Nintendo het ergens zal moeten laten liggen, en dat is gewoon op het grafische vlak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Retuobak op 28-01-2006 10:53:06 ]
pi_34543049
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:

[..]

* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaakt


En Tomasso, dat is puur een logische conclusie. Een dergelijk verschil in formaat, een efficiente behuizing, een veel lagere launchprijs en naar alle waarschijnlijkheid wil Nintendo ook zoals gewoonlijk direct winst maken op de hardware zorgen er gewoon voor dat Nintendo het ergens zal moeten laten liggen, en dat is gewoon op het grafische vlak.
Kortom, hetzelde als met de NGC die grafisch prima mee kan komen met de Xbox.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34543162
Wrong.
Zo ver zat de NGC niet af van de rest qua launchprijs ($100), daarbij was de behuizing ruim groter dan die van de Revolution en gebruikte het ding kleinere schijfjes waardoor er meer ruimte over was voor andere zooi. Daar komt nog eens bij dat de andere consoles helemaal niet zo high-tech waren bij launch, in tegenstelling tot hoe het tegenwoordig is. Hoe je het ook wendt of keert, het verschil gaat gewoon groot zijn deze generatie. Zowel qua prijs (ten voordele van big N) als qua graphics (ten nadele van big N)
pi_34543920
Als de rev bv 200 euro word, dan zitten ze ook maar 100 euro van de x360 af Dat ruimte argument vind ik ook niks. Laptops hebben nog minder ruimte en ook servers hebben nog minder ruimte. En servers zijn toch geen low power computers dus die worden echt wel lekker warm, en toch word dat allemaal nog koel gehouden met wat kleine fans. Het kan dus wel.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34544030
Je vergeet echter het prijsverschil . Laptops kosten ruim meer dan hun gelijk presterende desktop broertjes. En server fans mogen ziek hard draaien en een gigantische takkeherrie maken, lijkt me niet echt de bedoeling bij de Revolution, dus ook dat argument gaat niet op.
pi_34544519
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef Retuobak het volgende:
Wrong.
Zo ver zat de NGC niet af van de rest qua launchprijs ($100), daarbij was de behuizing ruim groter dan die van de Revolution en gebruikte het ding kleinere schijfjes waardoor er meer ruimte over was voor andere zooi. Daar komt nog eens bij dat de andere consoles helemaal niet zo high-tech waren bij launch, in tegenstelling tot hoe het tegenwoordig is. Hoe je het ook wendt of keert, het verschil gaat gewoon groot zijn deze generatie. Zowel qua prijs (ten voordele van big N) als qua graphics (ten nadele van big N)
De Revo zal qua releaseprijs ook weinig verschillen van de Xbox 360. Daarnaast is de Revo behuizing amper kleiner dan de NGC behuizing, is de techniek vooruitgegaan. Er kan meer in zo'n klein apparaat dan 4 jaar geleden. Maar goed, dat is eigenlijk pure speculatie, mij zal het ook worst wezen, zolang er maar toffe games komen zijn de graphics ondergeschikt. En ik denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:24:19 #231
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34545122
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html

This week's question: Readers are dying to learn more about Revolution. Why are you so quiet? When will we finally hear something? And do we really have to wait until E3?

Perrin Kaplan, vice president of marketing and corporate affairs, Nintendo of America: Matt, you and I've danced this dance for a long time, with you asking questions and me only answering a few of them! Well, I do love to torture you, so... information about upcoming products never arrives fast enough for anyone with a good appetite, and this is no different. However, as history has shown, Nintendo doesn't tend to invite people to the table until the meal is ready to serve. Now, we don't want you to be absolutely starving by the time you sit down, so we will have a few enticing bits now and then.

Remember, you're special to us and when we're ready to reveal what's so unique and innovative about Revolution, you'll be amongst the first on the planet to get your hands on it so you can tell your readers what emotion you experienced playing it. Until that important and energizing day, please continue to get plenty of exercise and sleep, and eat a balanced diet!

Viva la Revolution!

Love,
Jedi Master Perrin

P.S. I can't wait for E3!


Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34545387
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Ruzbeh het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html

Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Ze doet het lijken alsof de controller niet het innovatieve ding van de Revolution is
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:35:51 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34545422
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Ruzbeh het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html
Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor je
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34545447
Dus toch een VR-helm!!!!
pi_34545620
quote:
Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Geef Roy maar de schuld

Maar ff serieus, wat kan er dan zo revolutionair zijn. Ik geloof niet in een VR helm, maar krijgen we een soort van serieus 3D tv of zo? Projector voor gamen in je woonkamer of zo
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34545622
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef H.Flick het volgende:
Dus toch een VR-helm!!!!

Final name for Revolution: Virtual Boy II
pi_34545658
Inmiddels is het de Virtual Man geworden
pi_34545687
Opvolger van de Revolution, Virtual Geezer \o/
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:41:40 #239
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34547515
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor je
Dan maar een nieuwe ondertitel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34547666
Alsof iemand naar jouw ondertitel kijkt met die UI
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:01:03 #241
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34548274
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34550527
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
Alsof iemand naar jouw ondertitel kijkt met die UI
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34550552
Hehe
Houd van een lijntje.
pi_34553693
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef P-Style het volgende:
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben. Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.

Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.

Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
Is al de zoveelste keer dat je mij hierop wijst, maar als je gewoon kijkt naar de post zie je een onderstreept zinsgedeelte staan 'wat mij betreft'. Dus ik snap niet dat je dan het nodig acht mij hierop te wijzen.
Sterker nog, 95% van wat er in een thread staat is een mening, moet dat dan elke keer erbij gezet worden? Waar staat jouw verwijzing die duidelijk maakt dat dit jouw mening betreft? Wat is er fout aan mijn opmerking dat er heel veel mensen zijn die graphics niet het allerbelangrijkste vinden mits acceptabel? Wou je beweren dat dat niet zo is? Be my guest en verduidelijk het met argumenten zoals ik deed (en geef duidelijk aan dat het jouw mening betreft). Damn, is laatste keer dat ik inga op dat verwijt.


Door te stellen dat bedrijven als Nvidia en ATI bestaan die grafische kaarten verkopen onderbouw je jouw stelling dat die verzadiging er niet is. Maar dat is helemaal niet wat ik stel, ik zeg niet dat er geen markt voor is, ik stel alleen dat er heel veel mensen zijn die het grafische aspect helemaal niet zo aandachtig meebeschouwen in hun koopgedrag als voorheen.

Als ik zeg dat er een verzadiging aan de hand is in vergelijk met de filmindustrie dan bedoel ik dus dat de CGI (graphics) een steeds minder belang hebben in het kijk- of koopgedrag. Dat wil dus niet betekenen dat er geen films gekeken/gemaakt worden die hier wel op leunen (biggest blockbuster in 2005 is Star Wars), maar het kijkgedrag is niet meer puur gerelateerd aan de effecten. Men wil gewoon zien wat er van Darth Vader gekomen is en de poes pas is gewoon iets wat men verwacht en mooi meegenomen is. Die poes pas is tegenwoordig gewoon een given, men verwacht het en het is tegenwoordig op zo'n niveau dat minder effecten geen reden is het produkt niet te bekijken/ kopen. Dat is wat ik zei en nu weer zeg, niets meer en niet minder.

Verder zei ik niet dat ik tevreden was, het mag altijd beter, maar dat het voldoende is. Vergeet niet dat ik het heb over next gen consoles en grafische verbetering wel een verreiste is maar bench marks geen noodzakelijkheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door alex4allofyou op 28-01-2006 17:31:31 ]
pi_34555745
Dus.. Weer bijna een topic volgeluld. We halen het Cube topic nog in vóórdat het apparaat uberhaupt op de markt is..
pi_34555766
quote:
Reggie will be speaking at the D.I.C.E. summit at 10:30 a.m., February 9th. Reggie’s speech is entitled “Expanding the Market for Interactive Entertainment” and will last for 45 minutes. Nintendo Power is telling everyone to remember this date, and make sure to check out Nintendo.com. Will we be seeing some new Revolution details? Perhaps a brand new Twilight Princess trailer? All I know is that if Nintendo Power is telling us to pay attention to Nintendo.com, I will be there all day.
http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072
Ik hoop persoonlijk op de Zelda trailer
pi_34555793
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Oksel het volgende:
Dus.. Weer bijna een topic volgeluld. We halen het Cube topic nog in vóórdat het apparaat uberhaupt op de markt is..
Zeker met dit soort posts
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:32:52 #248
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34555949
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072
Ik hoop persoonlijk op de Zelda trailer
OH DAT WAS IK HELEMAAL VERGETEN!!!!!!!! NOG 12 DAGEN TE GAAN.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:10:33 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34556964
DICETON!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_34557798
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef Retuobak het volgende:
Je vergeet echter het prijsverschil . Laptops kosten ruim meer dan hun gelijk presterende desktop broertjes. En server fans mogen ziek hard draaien en een gigantische takkeherrie maken, lijkt me niet echt de bedoeling bij de Revolution, dus ook dat argument gaat niet op.
Komop je snapt best wat ik bedoel. En je snapt ook best dat je een server waar 4 procs etc inghangen niet te vergelijking is in behoeften van fans etc. Het gaat erom dat zo'n design dus ook kan werken voor de revo.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34558024
Het zou kunnen, ware het niet dat er bepaalde beperkende factoren zijn .
pi_34558395
Laat ik het dan zo zeggen, mijn x800xt-pe koeler past ook in de revo, een cpu koeler met hetzelfde design past er ook nog wel bij. Moeten ze alleen nog een manier hebben om de hitte goed weg te krijgen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34558657
En dan moet er nog een DVD lader in, en geheugen, en het flash geheugen, en een moederbord etc. etc.
Oh en het moet allemaal voor een extreem lage kostprijs. (waar de controller, bekabeling en de behuizing zelf ook nog eens bijkomen)
pi_34561056
Zucht... Bij jouw is het glas halfleeg, bij mij halfvol. Laten we het daar maar op houden. Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 21:27:43 #255
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34561369
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
Nee.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34561924
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef alex4allofyou het volgende:
-lap tekst die best wat bondiger had kunnen zijn-
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
pi_34562696
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:27 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee.
Believe!

Je kan echt wel redelijk snelle hardware in de revo kwijt als je 1 groot koelblok op het mobo propt (waaar ook de gpu/cpu al opzitten), zeker als ati en ibm een lowpower chip hebben gemaakt waar het wel op lijkt omdat nintendo zegt dat hun console zuinig zal zijn. Het zal geen ps3/x360 hardware zijn, maar ook geen ''trage'' hardware.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34563582
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).

Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34565364
Een filmpje van de interface

http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/

natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
#winning
pi_34566042
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Morthill het volgende:
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).
De Xbox was idd erg inefficient qua ruimte, maar die opvatting deel ik zeer zeker niet met de 360 . Natuurlijk had men het ook daar beter kunnen doen, maar het ontwerp van de console is al een sterke verbetering tov de Xbox. Als ik kijk naar de internals van de 360 vind ik dat het redelijk goed in elkaar steekt. Ongetwijfeld zal het beter te doen zijn, maar een dergelijk ontwerp kan je moeilijk slecht noemen.
quote:
Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
Die verwachting deel ik dan ook met je, alleen is mijn definitie van heel wat iets van 2-3x de ruwe hardware power.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface

http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/

natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
De gast die dit heeft gemaakt mogen ze wel de interface voor de Revolution laten designen . Dit ziet er echt bijzonder strak uit, puik werk hoor .
pi_34566114
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
Het ging om: Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. en wat je nou zegt is geen terugkoppeling op de reden (jouw reply) dat ik mijn reply maakte.

De constatering 'verzadiging' is niet iets dat jij of ik persoonlijk kan bepalen, het is iets wat binnen de markt leeft. Alleen is het dus de vraag of ik die trend beter zie dan jij. Anders kun je beter niet reageren. Verder is het iets dat je niet vanuit eigen perspectief kan bepalen, maar wel kan constateren.

Zo bondig genoeg?
pi_34566464


Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.

Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.

Een greep uit de mogelijkheden:

bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,


Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
pi_34566617
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
pi_34566667
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
Vind de Xbox 360 interface prima eigenlijk. En die is ook wat schuiverig.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34566716
Ik verwacht dat Nintendo meer naar de Xbox 360 kant gaat met hun Revo Interface. Maar die hier boven mij staat zal ook maar zo kunnen mede door dat het op de van de DS lijkt.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_34566754
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
De Meteos game kon je ook helemaal aanpassen met schuiven in het menu, ik vond het maar niks wou je klikken schoof je je optie weg.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_34566763
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34566841
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Morthill het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.

Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
pi_34566887
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:

[..]


Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
Hehe, ik kan me niet herrineren dat ik ooit hebben moeten nadenken bij een interface eigenlijk.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34566961
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg . Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter .
pi_34566990
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg . Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter .
Ja ok, 3D lijkt me inderdaad erg onpraktisch, maar Nintendo zal wel gewoon 2D gaan, en een beetje mooi vormgegeven denk ik zo. Paar felle kleurtjes hier en daar.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34567076
Ja true, dat ziet er gewoon tof uit, maar de aloude uitspraak 'A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away' gaat zeer zeker op voor interfaces imho. Alle overbodige troep eruit mikken en het bij de basics houden, en dat kun je dan wel weer opleuken met een paar leuke grafische effecten die niet afdoen aan de toegankelijkheid van de interface.
pi_34567177
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef __aram het volgende:
[afbeelding]

Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.

Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.

Een greep uit de mogelijkheden:

bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,


Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
of een soort 3d interface in minority report style Beetje zon soort stijl dus:


of

#winning
pi_34567230
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:19 schreef Tware het volgende:

[..]

of een soort 3d interface in minority report style Beetje zon soort stijl dus:
[afbeelding]

of

[afbeelding]
Oooh, geen 3D. Overzicht kwijt in no time
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34567607
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
Tja ik had misschien wel de kinderen uit het oog verloren.

Maar ik heb wel het idee dat kinderen zulke veranderingen snel oppakken, de games die uitgebracht worden zullen ook niet bestuurt worden met de conventionele besturing.
Daar moeten ze dus ook aan wenen.

Een xbox 360 interface zou volgens mij niet werken, daar heb je namelijk ten alletijden 4 knoppen nodig om bepaalde functies te activeren en daarnaast ook nog de stick om te kunnen zappen tussen alle menu's.

Nu heb je maar 6 knoppen (met de vierpunts mee gerekend) als je de rev controller gebruikt, dus inprincipe gaat die interface zoals hij daar werkt al niet op voor de revolution.
Maar doormiddel van slepen en enigzins 3D structuur kunnen er veel meer functies aan 1 actie gekoppeld worden.
Daarnaast kan er veel meer ruimte vrij gemaakt worden voor informatie als niet alles een knop hoeft te zijn.

Dan kun je gewoon de game icoon naar de prullenbak slepen inplaats van b te drukken waardoor de b knop weer voor een andere actie zoals terug gereserveerd kan blijven.
En zo kun je nog veel meer dingen bedenken.

Dus misschien was ik wel iets te snel met 3D roepen. Maar ik heb wel het gevoel dat mocht het toegepast worden, en dit word door proffesionals gedaan, dat niemand er moeite mee zal hebben het op te pakken en het meteen te begrijpen.
pi_34567689
Veel meer heb je eigenlijk niet nodig in de interface dan links/rechts/onder/boven (vierpunts), bevestigen/ok en back. En tja 3D interfaces zie ik maar heeeeeel langzaamaan voet aan grond krijgen en zeker niet sterk voor de introductie van 3D displays, want op 2D displays zijn imho 2D interfaces ook gewoon het beste. 3D interface + 2D displays is voor mij iig de combinatie waarin ik het overzicht verlies.
  zondag 29 januari 2006 @ 01:28:23 #277
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34569061
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface

http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/

natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
Daar zou ik heel goed mee kunnen leven. Zelfs dat muziekje zou ik geen problemen mee hebben, hoewel ik me kan voorstellen dat veel mensen dat maar irritant zouden vinden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34569091
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Retuobak het volgende:
Veel meer heb je eigenlijk niet nodig in de interface dan links/rechts/onder/boven (vierpunts), bevestigen/ok en back. En tja 3D interfaces zie ik maar heeeeeel langzaamaan voet aan grond krijgen en zeker niet sterk voor de introductie van 3D displays, want op 2D displays zijn imho 2D interfaces ook gewoon het beste. 3D interface + 2D displays is voor mij iig de combinatie waarin ik het overzicht verlies.
Sterker nog. Ik denk zelfs dat in 3D displays een 2D interface het beste blijft. 2D geeft een overzicht in één oog opslag dat is wat mensen nodig hebben. 3D interfaces werken niet bevorderlijk
  zondag 29 januari 2006 @ 17:07:09 #279
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34585559
http://www.gamespot.com/news/6143288.html

Japanese analysts weigh in on next-generation consoles

The latest issue of Famitsu features comments from Japanese analysts regarding next-generation game consoles, many of which seem to echo predictions made by analysts from the US.

With regard to the Revolution, Famitsu turns to IT journalist Hiroshige Gotoh. Gotoh believes the Revolution has the [b]possibility of succeeding in the next-generation game war because of its innovation and its unique controller. He explained that the console's uniqueness could still match up against machines with higher specs, much like the way the DS has been outselling the PSP.

So when will the Revolution come out? Nintendo president Satoru Iwata recently told Sankei Journal that his company will need to release the console by Thanksgiving in America to take advantage of the busy shopping season. However, Maeda predicts that the Revolution could come out in Japan as early as June. Maeda also said that the machine would still have a larger launch lineup than the PS3, even if it's released that soon.

[...]

Defibaugh and Maeda both think the PlayStation 3 will have half of the market in the worldwide next-generation console war by the end of 2006, followed by the Xbox 360 at 30 percent, and the Revolution at 20 percent.

---

.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34586581
Goh... een analist die een uitspraak doet.
pi_34586596
Ik zie de x360 en revo liever omgedraaid 20% is maar 5% meer dan nu, niet echt veel als je bedenkt dat ze die grote groep niet gamers ook willen aanspreken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34586662
Ze kunnen zovéél willen!
  zondag 29 januari 2006 @ 17:44:25 #283
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34586952
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik zie de x360 en revo liever omgedraaid 20% is maar 5% meer dan nu, niet echt veel als je bedenkt dat ze die grote groep niet gamers ook willen aanspreken.
Revolution minimaal 70%.

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34587028
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Revolution minimaal 70%.

En jij kan ook zovéél willen.
  zondag 29 januari 2006 @ 17:51:08 #285
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34587159
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

En jij kan ook zovéél voorspellen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34587188
Hé! Jij bent degene die hier voorspelt. Ik niet.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:01:28 #287
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34587465
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar goed.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34587571
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar goed.
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Revolution minimaal 70%.

Tja, je kunt het ook wat anders noemen dan een voorspelling als jij dat wilt.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:19:26 #289
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34587992
Ik raak in de war.

Hoeveel marketshare denk jij dat Nintendo gaat krijgen in de next-gen pie?
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34588131
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik raak in de war.
Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie. Maarja, dat is waarschijnlijk pas bij de E3.

Dus tot die tijd kunnen we lekker gaan speculeren over Revolution's... backward compatibility met de GameCube. Ik verwacht dat die namelijk vlekkeloos gaat werken en dat werkelijk àlle GameCube games speelbaar zullen zijn. Dit omdat de Revo hardware zoveel op de GameCube hardware lijkt. Meer dan de andere next-gen consoles die backward compatibility bieden in ieder geval.

Maar ik verwacht geen opties voor de nieuwe controller bij ouwe GameCube spellen. Je zult dus gewoon je GameCube controller nodig hebben. Ook graphics zullen de games niks verschillen.
pi_34588154
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel marketshare denk jij dat Nintendo gaat krijgen in de next-gen pie?
Iets meer dan de GameCube.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:27:10 #292
100496 H.Flick
Turn-based
pi_34588198
Als ze iets meer dan de GameCube krijgen is dat opzich al goed. De Xbox360 gaat het waarschijnlijk beter doen dan de Xbox en Sony blijft natuurlijk absoluut de marktleider.
  zondag 29 januari 2006 @ 18:29:50 #293
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34588279
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie. Maarja, dat is waarschijnlijk pas bij de E3.
The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.

quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Iets meer dan de GameCube.
Nee toch.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34588438
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Ruzbeh het volgende:
The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
quote:
Nee toch.
Ja toch! Dàt was nou mijn voorspelling.
pi_34588903
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
[..]

Ja toch! Dàt was nou mijn voorspelling.
Ik ben het zoals zo vaak weer met je eens P-Style
  zondag 29 januari 2006 @ 19:20:25 #296
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34589651
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
Ach, als hij alleen gewoon de DS lite laat zien en een beetje demonstreert vind ik het al best.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 29 januari 2006 @ 19:20:39 #297
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34589657
4
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 29 januari 2006 @ 19:20:57 #298
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34589664
3
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34589669
2
  zondag 29 januari 2006 @ 19:21:16 #300
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34589675
1
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')