Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic".quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!
Believe.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?
Dat noem ik toch zeker ook geen redesign!quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is toch ook niet "niets meer dan glanzend wit plastic".
De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere uiterlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat noem ik toch zeker ook geen redesign!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is dat zo?Sorry, dat kon ik niet uit het plaatje opmaken.
Want qua uiterlijk vind ik 'm, op de kleur na, nou niet heel anders dan de huidige DS.
[..]
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!
Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Ruzbeh het volgende:
De grootste veranderingen zijn de kleinere formaat en schermen die beter zijn, en mooiere hetzelfde uiterlijk van ander materiaal.
Een redesign dus.
Dat weet ik nog niet zo, dat plaatje was gewoon ZEER onduidelijk maar gaf wel een aardig beeld. Maarre (REV topic)...hij zou idd mooi staan naast de REVquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja oké genoeg reden om het een redesign te noemen, maar dat nieuwbericht had ik nog niet gelezen.Maar hij's nog net zo hoekig en heeft vrijwel hetzelfde uiterlijk.
Ik heb een PSP ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:44 schreef alex4allofyou het volgende:Hoe wou je m hebben dan? Rond of 1 groot scherm?!?
Sorry maar je hebt gewoon ongelijk, t is gewoon een redesign, klaar. Heb je soms een PSP dat je zo pessimistisch bent?
Hij kan op deze manier gewoon wedijveren met de PSP kwa design, over smaak valt niet te twisten, maar het feit dat ie kleiner is en een super mooi frontje heeft is gewoon voor velen al reden om m net zo te zien als de PSP. Wat er verder voor hardware of beeldscherm inzit boeit niet zo want die is hetzelfde als de oude DS en heeft niets met DESIGN te maken.
Mij maakt t niet uit hoor, waare het niet dat ik niet veel uitgeef voor een handheld, dan had ik m waarschijnlijk wel gehaald als gimmick. De PSP is gewoon strak, maar t is een console op zakformaat terwijl ik een portable wil op zakformaat die gewoon snel laad en on the go spellen heeft (ffe gauw gamen en dan weer kappen > Mariokartquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb een PSP ja.Maar de PSP vs DS topics ligger ver achter me!
Je mag 'm best mooier vinden hoor. Hé, zelfs ik vind de nieuwe DS mooier dan z'n voorganger!
Maar doe nou niet alsof 'ie er radicaal anders uitziet en zoveel kleiner is 'ie nou ook weer niet. Uiterlijk vergelijken met de PSP is zinloos en dat doe ik dus ook niet.
Mee eens!quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Bij consoles is formaat voor mij ook belangrijk als appeal. Zo vind ik de PStwo erg mooi en de REV ubergeil.
Zo was ik ook ooit, maar dat is niet zo vreemd als je ooit een Amerikaanse SNES hebt gehad (blokkerig bakbeest)quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens!Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen
) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mee eens!Al zijn er hier mensen (ik noem geen namen
) die hun console liever als puur functioneel beschouwen en het niet uitmaakt of 'ie het formaat van een koelkast heeft!
Is toch wel een magisch moment als we die voor t eerst te zien krijgen. De build-up is enorm. Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:39 schreef Oksel het volgende:
Jep, de eerste ingame beelden laten vast niet lang op zich wachten..!
Uhm... ?!?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Zal nooit de eerste beelden van FF7 vergeten op de N64![]()
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetterquote:
Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:09 schreef MMaRsu het volgende:
Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
t Was een devkit voor de N64.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat was geen N64, maar een Silicon Graphics werkstation.
Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3.quote:Er zijn idd beelden van een Final Fantasy die op n64 hardware draait, maargoed, FF7 is toch zoooveel vetter
Beide beweringen zijn onzin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef alex4allofyou het volgende:
t Was een devkit voor de N64.
[..]
Dat was FF7 hoor, concept iig, met characters van deeltje 3.
Bekeken achteraf was het gewoon FF7, bij elke ontwikkeling maken altijd eerst een techdemo om te zien op welke manier zo'n game eruit komt te zien op de desbetreffende console. Door deze demo kwamen ze erachter dat er te weinig data was om m op een cartridge te maken. Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Beide beweringen zijn onzin.
Het was een technische demo, getiteld Final Fantasy VI: The Interactive CG Game, die draaide op een Onyx workstation van Silicon Graphics. Toen de demo werd gemaakt had Square nog niet eens een beslissing gemaakt voor welk platform ze zouden gaan ontwikkelen.
quote:Iedereen heeft zo zijn of haar verwachtingen van iedere platform voor het komende jaar.
Van welk platform verwacht jij het meest in 2006?
PC
25.97% (235)
Nintendo Revolution
24.42% (221)
Xbox 360
23.31% (211)
PlayStation 3
17.46% (158)
Nintendo DS
3.98% (36)
PlayStation 2
1.77% (16)
PlayStation Portable
1.77% (16)
Xbox
0.66% (6)
GameCube
0.44% (4)
Een ander platform
0.22% (2)
Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Bekeken achteraf was het gewoon FF7,
Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen.quote:Ik geloof zelfs dat ze de enemies gewoon overgenomen hebben in FF7.
Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide.quote:Wat betreft die devkit, ik bedoelde gewoon een PC van SG die de karakteristieken van de N64 nabootste.
Zo... is dat mysterie ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De demo was alleen gemaakt om toeschouwers een idee te geven van Square's visie wat betreft de toekomst van RPG's; wat algemener dus dan specifiek FF7. Het vechtsysteem uit FF7 is natuurlijk afgeleid van de tech-demo, maar dat wil niet zeggen dat de tech-demo werd gemaakt voor FF7.
[..]
Er zat maar 1 enemy in de demo, een golem; daarnaast werd Bahamut een keer opgeroepen door een van de spelers. Beide zijn standaard-wezens die in veel FF-delen voorkomen.
[..]
Ook dat klopt niet. Het was een 'standaard' Onyx werkstation, zoals hij werd gebruikt bij 3D modellering, bijv. in de filmindustrie. Hij was op geen enkele manier ingericht om specifieke N64 hardware na te bootsen. De enige link danwel overeenkomst met de N64 is dat deze ook hardware bevat van Silicon Graphics. Met name dankzij enkele stukjes slechte journalistiek geloofden mensen al snel dat de demo op N64 hardware draaide.
quote:Midway werkt aan shooter voor Revolution, PS3 en 360
Topimage
Vrijdag 27 januari 2006 | Midway werkt aan een first-person shooter (FPS) voor de Nintendo Revolution, de PlayStation 3 en de Xbox 360. In Nevada (Amerika) werkt Midway Studios Austin aan het spel. Het spel, wat nog geen naam heeft, maakt gebruik van de Unreal Engine 3, ontwikkelt door Epic Games.
Bovenstaande informatie is vrijgegeven in een advertentie die Midway Studios Austin heeft geplaatst. Midway Studios Austin zoekt onder andere nog een level of world ontwerper en een scripting of shell programmeur.
Level Layout Designer
Midway Studios Austin - Austin, Texas
PS3, XBOX 360, Nintendo Revolution
Next Generation First Person Shooter - 1st Person, SHOOTER
Game Designer Duties: Level Designer / World Building, Scripting / Shell Programming
Software Utilized: Unreal
Spoken Language(s): English
Required Work Auth.: United States
Job Description and Responsibilities:
Description:
Midway-Studios Austin has exciting opportunities for Level Layout Designers to apply their specialized skills on a high profile, next-generation first-person shooter using the Unreal 3 engine.
You will be instrumental in visualizing game levels, and working under the direction of the Lead Level Designer. You will work within a level strike team, with a scripter, an audio implementer, and environment artists, to turn your dream into a reality.
Opvallend is dat dit het eerste spel is van Midway wat is aangekondigd voor de Nintendo Revolution. Nog opvallender is dat het spel gebruikt maakt van de Unreal Engine 3. Wat betekend dat Nintendo's spelcomputer weldegelijk de capaciteiten heeft om techniek aan te kunnen.
Heeeeeeeeeee dat staat ook al op de vorige paginaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Interessant nieuwsbericht mensen:
[..]
Pc`s, xboxjes etc. Dat is namelijk veel leuker in een rev topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik dacht wel dat het interessant was, maar er word liever over pc's gepraat denk ik
De engine werkt op de Rev, maar dat alleen zegt nog vrij weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Unreal 3 draait op de rev. Maar dat was geloof ik al bekend. En je kunt lullen wat je wil, als een console Unreal 3 kan draaien vind ik hem krachtig genoeg
Ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Retuobak het volgende:
Ach ja, je hebt UE3 en je hebt UE3.
Of wou je beweren dat alle games met de Quake 3 engine er ongeveer hetzelfde uit zien?
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef Retuobak het volgende:
Ik geloof niet dat je dat serieus denkt, iemand die dat serieus denkt moet toch wel behoorlijk blind zijn.
En blinden kunnen niet optimaal genieten van jouw geweldige UI.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
Ja, duh, natuurlijk pas je het aan. Maar Call of Duty 2 gebruikt bijv. nog steeds de Quake 3 engine, en dat vind ik er toch wel extreem veel beter uit zien dan Quake 3 Arenaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
oh je hebt liever japanse mannenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
RTCW gebruikt Quake 3, maar dan is het wel aangepast. Dus.
[..]
Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja maar aangepast telt niet IMO, dan is het geen Q3 engine meer maar een engine die op Q3 engine is gebaseerd.
Irritant mannetje ben je...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
oh je hebt liever japanse mannen
mag hoor
Ik ben een van de weinige die af en toe nog ontopic praat over de revo, dus als je dat irritant vind prima ik hoop dat je je kapot ergert.quote:
Haha, ja!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
oh je hebt liever japanse mannen
mag hoor
Gemodificeerd wel ja, maar niet zo hevig als bijvoorbeeld Quake 3 < --- > CoD2.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als je denkt dat UE3 niet gemodificeerd zal worden door developers voor de Rev heb je het toch echt bij het verkeerde eind. Vrijwel elke developer knutselt er in mindere of meerdere mate aan.
Dat moet je juist niet doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Cheiron het volgende:
Je mag uitgaan van een standaardniveau van graphics bij een dergelijke engine.
Japanse chicks pwnen alle andere chicks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij houd wel van Japanse chicks of niet Ruzbeh
De Unreal 3 engine wat niks anders is dan een basis waarop je een spel bouwt. Spellen die gebaseerd zijn op deze engine zijn niet per definitie vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de zoveelste keer niet over de revo
Maar goed de Unreal 3 engine
Ik verwacht sowieso niet veel multiplatfrom games op de Revolution. En terecht. De revolution moet het toch hebben van Revo-gespecialiseerde games.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Retuobak het volgende:
Voor multi-platform games zullen de meeste mensen dan ook geen Revolution halen.
Iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ieder zn eigen smaak he
Agh, F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten. Dus agh, wat mij betreft hoeft de Revo niet meer te hebben dan de NGC.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:30 schreef Retuobak het volgende:
-Veel meer gaat het niet zijn gezien de lage prijs en ERG kleine en inefficiente behuizing
-360 games van nu zeg je, maar daar zitten enorme verschillen tussen, een CoD2 ziet er crap uit. Maar een Fight Night Round 3 is een heel ander verhaal.
-De PS3 en de 360 liggen gelijk en je betaalt er inderdaad voor, dat is dan ook de reden dat Nintendo naar alle waarschijnlijkheid ruim onder de RRP voor de PS3 en 360 kan gaan zitten
-Betere graphics kunnen een crapgame niet goed maken, maar kunnen zeer zeker wel van een goede game een klassieker maken. En ga niet zeggen dat graphics geen invloed hebben, Condemned bijv. is enkel zo geweldig dankzij de graphics en het geluid. Die middelen gebruikt de game voor een belangrijk deel om spanning en sfeer op te bouwen.
-Ja, je noemt ook even de beste shooter ooit. Maar voor een eerlijker vergelijking: Wat speel je liever? F.E.A.R. op low/medium in 640x480 of F.E.A.R. met alles maxed in 1600x1200? Of dacht je dan echt dat je exact dezelfde ervaring meekrijgt?
En de Xbox was op papier helemaal niet veel sneller dan de GC, dat was de perceptie van de gemiddelde consument misschien, maar erg veel schelen deed het zeer zeker niet.
Precies mijn punt, redelijkquote:F.E.A.R. draait prima op mijn mid-end systeem en ik kan toch redelijk genieten
Het probleem is meer, ik zie nu filmpjes van bijv DoA4, en ik geniet enorm, maar ik weet dat omdat ik geen HDTV heb ik het toch niet te zien krijg. Dus voor mij verandert er weinig. En agh, ik genoot al van de graphics van KotoR op de Xbox, ik ben snel tevreden qua graphics.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Precies mijn punt, redelijk.
Graphics voegen vaak gewoon net dat beetje extra toe, imho is het het in sommige games meer dan waard. Zelfde geldt overigens voor behoorlijk geluid.
Want?!quote:
je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigensquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
Ja, games als Heavy Metal F.A.K.K. 2 vond ik er niet bepaald beter uit zien dan Quake 3 (lees: ruim slechter), dat er echt strak uit zag voor z'n tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Want?!
Als je de Q3 engine neemt, mag je minimaal uitgata van Q3 grapchics. Zijn er spellen met de Q3 engine uitgekomen die slechtere graphics hadden?
Sorry, maar ik vind in dit topic echt een aantal azijnpissers zitten die uit willen gaan van het slechtste.
Ja, ik ben tevreden over het niveau van graphics van die gamesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
je bent content?? Van mij hoeft het niet eens, het is te veel. Volgens mij dwalen we weer af van de Revo overigens
Precies!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:06 schreef Retuobak het volgende:
En noem ons gerust azijnpissers, maar ik noem het enige mate van realisme in acht houden gezien de capaciteiten die de Revolution hoogstwaarschijnlijk zal hebben.
Precies!quote:Maar goed, ik dwaal af.
Ik zou een realistisch ogende Mario zó kopen. Ik denk dat je je rot zou lachen als je Mario realistische graphics zou geven en de gameplay zou behouden. En ik denk niet dat ik de enige zou zijn die hem zou kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:43 schreef Morthill het volgende:Niemand wil een grimmige shooter als F.E.A.R. spelen in fluffige roze omgevingen met overal paddestoelen en een loodgieter in een rood pak. Aan de andere kant wil ook niemand op die paddestoelen springen als ze openspringen en hun ingewanden tegen het beelscherm splatteren
Retuobak, jij begrijpt niet (en ik heb het je al vaker uit proberen te leggen) dat voor velen graphics (mits op een acceptabel goedwerkend niveau) er voor veel mensen heden ten dage niet meer toe doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:02 schreef Retuobak het volgende:
Ach je kunt moeilijk zeggen dat je met 1 bepaald niveau tevreden bent, vroeger zat iedereen te kwijlen over de graphics van Quake 3 en UT99. Tegenwoordig is Kameo al niet meer mooi genoeg voor velen. Ik ben nu nog content met graphics van het niveau F.E.A.R. of Far Cry 1.3 voor FPS games, maar dat zal over 2-3 jaar ongetwijfeld weer heel anders liggen.
Dat is knap, dat jij dit allemaal al weet zonder feiten. Vertel ons meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef Retuobak het volgende:
2x de gamecube geeft mij geen next-gen gevoelens, dat geeft mij Gamecube 1.5 gevoelens (diminishing returns enzo met graphics power). Ga voor de lol eens kijken hoe qua ruwe hardware power de PS3 en 360 van hun voorgangers gehakt maken. De Revolution loopt ondanks het feit dat HD niet gebruikt gaat worden gewoon ruim achter op het grafische vlak,
Nintendo acht prijs en 'een andere ervaring bieden' belangrijker dan graphics. Ze kunnen nou eenmaal niet op elk vlak goed concurreren, en dit is nou het vlak waar Nintendo het gaat laten liggen om keihard te kunnen scoren op andere vlakken. Ik vind het iig bewonderenswaardig wat Nintendo probeert te doen, en de Revolution zal mede hierdoor ongetwijfeld een succes worden. Prijs, design, bekende franchises etc. It's a winner
.
* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef P-Style het volgende:
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben.Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.
Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.
Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
Kortom, hetzelde als met de NGC die grafisch prima mee kan komen met de Xbox.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
* Retuobak ziet dat P-Style replyen voor hem onnodig heeft gemaakt
En Tomasso, dat is puur een logische conclusie. Een dergelijk verschil in formaat, een efficiente behuizing, een veel lagere launchprijs en naar alle waarschijnlijkheid wil Nintendo ook zoals gewoonlijk direct winst maken op de hardware zorgen er gewoon voor dat Nintendo het ergens zal moeten laten liggen, en dat is gewoon op het grafische vlak.
De Revo zal qua releaseprijs ook weinig verschillen van de Xbox 360. Daarnaast is de Revo behuizing amper kleiner dan de NGC behuizing, is de techniek vooruitgegaan. Er kan meer in zo'n klein apparaat dan 4 jaar geleden. Maar goed, dat is eigenlijk pure speculatie, mij zal het ook worst wezen, zolang er maar toffe games komen zijn de graphics ondergeschikt. En ik denk dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef Retuobak het volgende:
Wrong.
Zo ver zat de NGC niet af van de rest qua launchprijs ($100), daarbij was de behuizing ruim groter dan die van de Revolution en gebruikte het ding kleinere schijfjes waardoor er meer ruimte over was voor andere zooi. Daar komt nog eens bij dat de andere consoles helemaal niet zo high-tech waren bij launch, in tegenstelling tot hoe het tegenwoordig is. Hoe je het ook wendt of keert, het verschil gaat gewoon groot zijn deze generatie. Zowel qua prijs (ten voordele van big N) als qua graphics (ten nadele van big N)
Ze doet het lijken alsof de controller niet het innovatieve ding van de Revolution isquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Ruzbeh het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html
Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef Ruzbeh het volgende:
http://revolution.ign.com/articles/684/684262p1.html
Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Geef Roy maar de schuldquote:Wtf. We moeten allemaal massaal op dieet anders krijgen we geen info?
Dan maar een nieuwe ondertitel.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, ff de overtollige kilo's eraf. Nu zou dat wel makkelijker zijn mét Revolution natuurlijk zwaaien en zwieren is goed voor je
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
Alsof iemand naar jouw ondertitel kijkt met die UI
Is al de zoveelste keer dat je mij hierop wijst, maar als je gewoon kijkt naar de post zie je een onderstreept zinsgedeelte staan 'wat mij betreft'. Dus ik snap niet dat je dan het nodig acht mij hierop te wijzen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:15 schreef P-Style het volgende:
Alex4allofyou, ik wil je geen ongelijk geven. Ik wil wel zeggen dat je hier weer je persoonlijke mening verkondigt (waar opzich niks mis mee is). Want er zijn nog genoég mensen voor wie de continue verbetering van graphics nog héél lang door mag gaan. Die verzadiging is er nog làng niet. Anders zouden bedrijven als Nvidia en ATI het nu heel moeilijk hebben.Ook in de filmwereld is die verzadiging er nog niet trouwens.
Jij bent tevreden, prima. Maar tevredenheid over graphics is iets heel persoonlijks. Dat alles steeds groter mooier en beter moet, dat is de menselijke aard.
Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is.
http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072quote:Reggie will be speaking at the D.I.C.E. summit at 10:30 a.m., February 9th. Reggie’s speech is entitled “Expanding the Market for Interactive Entertainment” and will last for 45 minutes. Nintendo Power is telling everyone to remember this date, and make sure to check out Nintendo.com. Will we be seeing some new Revolution details? Perhaps a brand new Twilight Princess trailer? All I know is that if Nintendo Power is telling us to pay attention to Nintendo.com, I will be there all day.
Zeker met dit soort postsquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Oksel het volgende:
Dus..Weer bijna een topic volgeluld. We halen het Cube topic nog in vóórdat het apparaat uberhaupt op de markt is..
OH DAT WAS IK HELEMAAL VERGETEN!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://revo-europe.com/forum/showthread.php?t=4072
Ik hoop persoonlijk op de Zelda trailer![]()
Komop je snapt best wat ik bedoel. En je snapt ook best dat je een server waar 4 procs etc inghangen niet te vergelijking is in behoeften van fans etc. Het gaat erom dat zo'n design dus ook kan werken voor de revo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:41 schreef Retuobak het volgende:
Je vergeet echter het prijsverschil. Laptops kosten ruim meer dan hun gelijk presterende desktop broertjes. En server fans mogen ziek hard draaien en een gigantische takkeherrie maken, lijkt me niet echt de bedoeling bij de Revolution, dus ook dat argument gaat niet op.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:16 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik denk dat je best ''snelle'' hardware kwijt kan in de revo.
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:15 schreef alex4allofyou het volgende:
-lap tekst die best wat bondiger had kunnen zijn-
Believe!quote:
De Xbox was idd erg inefficient qua ruimte, maar die opvatting deel ik zeer zeker niet met de 360quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Morthill het volgende:
Tuurlijk heeft de Revo flink beperkende factoren, maar de Xbox 360 had veel kleiner gekund. Microsoft is slecht in designen. De gigantische voeding die bij dat ding zit en alsnog soms te warm worden laat dat zien. Nintendo liet met de Cube al zien dat ze efficient met ruimte om gaan. En of ze nu 2 keer de graphics van de NGC tonen of bijna 360 graphics maakt niet uit. Ze doen het iig stukken beter dan Microsoft (of Sony for that matter).
Die verwachting deel ik dan ook met je, alleen is mijn definitie van heel wat iets van 2-3x de ruwe hardware power.quote:Ik verwacht hardware niet op 360 niveau, maar zeker heel wat beter dan NGC.
De gast die dit heeft gemaakt mogen ze wel de interface voor de Revolution laten designenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface![]()
http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/
natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
Het ging om: Je moet een beetje uitkijken met het verkondigen van je mening en doen alsof het een feit is. en wat je nou zegt is geen terugkoppeling op de reden (jouw reply) dat ik mijn reply maakte.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je doet een constatering (de verzadiging) die ik absoluut niet met je deel. Daar ging het om.
Vind de Xbox 360 interface prima eigenlijk. En die is ook wat schuiverig.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
De Meteos game kon je ook helemaal aanpassen met schuiven in het menu, ik vond het maar niks wou je klikken schoof je je optie weg.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Morthill het volgende:
Uiteindelijk gaat het erom dat het duidelijk is en werkt. En eenvoud is prima.
Hehe, ik kan me niet herrineren dat ik ooit hebben moeten nadenken bij een interface eigenlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Eenvoud is bij interfaces altijd beter, niet iedereen heeft zin om zich uren te verdiepen in een interface om alleen maar bij de basisfuncties te kunnen.
Ja ok, 3D lijkt me inderdaad erg onpraktisch, maar Nintendo zal wel gewoon 2D gaan, en een beetje mooi vormgegeven denk ik zo. Paar felle kleurtjes hier en daar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef Retuobak het volgende:
Oh ik wel, heb ooit zo'n 3D interface opensource projectje geprobeerd. Dat was echt helemaal niks zeg. Mensen die zeggen dat het 'the next best thing' is moeten zoiets eens proberen. Het werkt gewoon lang niet zo snel en efficient als een simpele 2D interface, zoals ook met games is 3D niet altijd beter
.
of een soort 3d interface in minority report stylequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef __aram het volgende:
[afbeelding]
Ik denk echt dat interface's ontworpen zoals hier boven, of zoals in het filmpje, gelijk in de "totaal fake" bak gegooid kunnen worden.
Want verwacht je niet iets meer bij een, enigzins, 3D controller dan een ontzettend traditioneel opgezette interface, wat alleen maar opgeleukt is met mooie animaties?
Door die besturing samen met de grafische kracht van de revolution moet er echt veel meer mogelijk kunnen zijn, vooral voor het gebruiks gemak.
Een greep uit de mogelijkheden:
bloken die omgedraait kunnen worden,
schermen die weggeschoven kunnen worden,
slepen van iconen,
onderdelen die naar achter en naar voren verplaatst kunnen worden,
Met de kracht en de besturing van de revolution zou het allemaal wel mogelijk moeten zijn.
Dan zou het toch laf zijn als ze een apparaat, wat de code naam revolutoin heeft, een interface geven wat qua usability stamt uit het stenen tijdperk.
Ik hoop ook echt dat Nintendo er wat meer tijd in steekt dan de gemiddelde fanboy en er meteen een zooi interaction designers op gooit.
Wat ze eigenlijk ook al bij de DS hadden moeten doen, met touchscreen is ook zoveel meer mogelijk.
Oooh, geen 3D. Overzicht kwijt in no timequote:Op zondag 29 januari 2006 00:19 schreef Tware het volgende:
[..]
of een soort 3d interface in minority report styleBeetje zon soort stijl dus:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Tja ik had misschien wel de kinderen uit het oog verloren.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Retuobak het volgende:
Noem me gek, maar mij lijkt al die ingewikkelde zooi met dingen naar achteren en naar voren etc. plaatsen helemaal niet makkelijker? Mij lijkt een hele simpele interface met een paar keuzemogelijkheden het enige dat voorlopig werkbaar is. Je vergeet dat ook kleine kinderen het ding moeten kunnen hanteren, en als ze dan een compleet vreemde interface moeten hanteren dan zou dat wel eens niet zo makkelijk kunnen gaan. Ik reken iig fijn op een gewone en simpele 2D interface.
Daar zou ik heel goed mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tware het volgende:
Een filmpje van de interface![]()
http://www.joystiq.com/20(...)just-keep-on-coming/
natuurlijk fake, maar ziet er best aardig uit. 4 batterij statussen en tijdsaanduiding
Sterker nog. Ik denk zelfs dat in 3D displays een 2D interface het beste blijft. 2D geeft een overzicht in één oog opslag dat is wat mensen nodig hebben. 3D interfaces werken niet bevorderlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 00:34 schreef Retuobak het volgende:
Veel meer heb je eigenlijk niet nodig in de interface dan links/rechts/onder/boven (vierpunts), bevestigen/ok en back. En tja 3D interfaces zie ik maar heeeeeel langzaamaan voet aan grond krijgen en zeker niet sterk voor de introductie van 3D displays, want op 2D displays zijn imho 2D interfaces ook gewoon het beste. 3D interface + 2D displays is voor mij iig de combinatie waarin ik het overzicht verlies.
Revolution minimaal 70%.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik zie de x360 en revo liever omgedraaid20% is maar 5% meer dan nu, niet echt veel als je bedenkt dat ze die grote groep niet gamers ook willen aanspreken.
quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar goed.
Tja, je kunt het ook wat anders noemen dan een voorspelling als jij dat wilt.quote:
Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie.quote:
Iets meer dan de GameCube.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoeveel marketshare denk jij dat Nintendo gaat krijgen in de next-gen pie?
The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Daarom is het ook hoog tijd voor nieuwe fatsoenlijke informatie.Maarja, dat is waarschijnlijk pas bij de E3.
Nee toch.quote:
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:29 schreef Ruzbeh het volgende:
The latest issue of Nintendo Power reminds readers to keep an eye on Nintendo.com on February 9. Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of marketing, will be giving a speech about "Expanding the Market for Interactive Entertainment" at the DICE Summit in Henderson, Nevada. Reggie's speech will be 45 minutes long, starting at 10:30AM and ending at 11:15AM. In the speech, it's likely Reggie will be highlighting Nintendo's strategy for its Nintendo DS, Wi-Fi Connection, and Nintendo Revolution.
Ja toch!quote:Nee toch.
Ik ben het zoals zo vaak weer met je eens P-Stylequote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
[..]
Ja toch!Dàt was nou mijn voorspelling.
Ach, als hij alleen gewoon de DS lite laat zien en een beetje demonstreert vind ik het al best.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi... een 45 min durende speech van Reggie over "Expanding the Market for Interactive Entertainment". Een perfecte gelegenheid voor PR en marketing-praat, zònder enige concrete info over het apparaat zelf, de gameplay, of in-game beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |