Inderdaad!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef piet_pelle het volgende:
Pokemon niet stimulerend voor hun imago? Dat is toch juist de perfecte belichaming van hun imago![]()
Ik kan ze eerlijk gezegd geen ongelijk geven. Maar het imago van Nintendo ligt mij persoonlijk beter dan dat van de Xbox.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef BroesWillems het volgende:
als jullie zo over Nintendo denken zegt dat meer over jullie.....
Leg jij maar eens uit hoe ik Nintendo moet zien dan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef BroesWillems het volgende:
als jullie zo over Nintendo denken zegt dat meer over jullie.....
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Vergeet de revolution, dit topic is een verkapte slowchat geworden.
Dat wordt het nu dus wel.quote:
Lijkt me niet met de revolution te maken hebben. Eerder iets voor een volgende handheld?quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:33 schreef Xrenity het volgende:
Even een link naar GAF
Nintendo heeft weer een 3d patentje gefiled.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:57 schreef peristilius het volgende:
Dat wordt het nu dus wel.
Ik heb al wat opgeschoond, genoeg gebagger geweest in dit topic, van nu af aan gaat het hier over de Revolution.
P-style doet een krampachtige poging het topic weer op de rails te krijgen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Dusseh... die USB poorten. Ben benieuwd wat voor randapparatuur we daarvoor kunnen verwachten.
Tja... ik bedacht me net wat er nog niet besproken was in de Revo-topics.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef King_of_cubes het volgende:
P-style doet een krampachtige poging het topic weer op de rails te krijgen.
ik gok een microfoon en een camera.
Misschien ook wel zo'n dansmat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik bedacht me net wat er nog niet besproken was in de Revo-topics.Aardige gok trouwens.
quote:"My cousin (first cousin, my mother's sister's son) works as a software engineer at an independant developer (I can't say the name of the developer for obvious reasons)... this developer recieved a Revolution alpha kit a few weeks ago. My cousin couldn't say what was in it (in terms of specs), but he did give a good description of how the main interface works."
Is maar net hoe je het bekijkt, die console moet doen waar ie gemaakt voor is & wel ALLE leeftijden aantrekken. Pokemon meteen launchen geeft misschien weer een verkeerd beeld; de eerste klap is een daalder waard. Natuurlijk zul je zeggen dat Pokemon een ideale game is om alle leeftijden te bereiken (complimenterend), maar ik zie zo'n launchtitel alleen maar als kortzichtig denken en niet denken aan de lange termijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien niet stimulerend voor het imago maar wel erg goed voor de verkopen
quote:Piet Pelle
Pokemon niet stimulerend voor hun imago? Dat is toch juist de perfecte belichaming van hun imago
Toetsen zijn nog even klein, design is hetzelfde. Bring on the cramp.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
Natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toetsen zijn nog even klein, design is hetzelfde. Bring on the cramp.
Ik heb ook ineens een idee welke kleur de rev standaard gaat krijgen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revolution wordt nu officieel een succes, de nieuwe DS krijgt een uiterlijk in dezelfde stijl:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
Hoge kwaliteit in vergelelijk met niet-Nintendo titels, maar om m in t zelfde rijtje als Zelda en Mario te scharen vind ik ergens beledigend voor die titels.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef Retuobak het volgende:
De eerste Pokemon games waren toch wel degelijk van een hoge kwaliteit hoor, ondanks dat het thema echt belachelijk en enorm kiddy is zit het origineel gewoon oerdegelijk in elkaar en speelt het heerlijk. Het is hoe je het ook wendt of keert een steengoede RPG. Wat betreft kwaliteit is Pokemon volgens mij prima in lijn met Mario, Zelda etc.
! Damn, ik dacht dat het een mock-up was. Ik sta er versteld van te kijken hoe Nintendo de laastste tijd ineens alles goed kan doen. Is weleens anders geweestquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
die 10MB extra geheugen in de 360 is ook een raar getalquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
66MB geheugen vind ik een gek getal. Ik geloof het dus niet
Ik vind het ergens een compliment eigenlijk, zeker voor Mario de laatste tijd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Hoge kwaliteit in vergelelijk met niet-Nintendo titels, maar om m in t zelfde rijtje als Zelda en Mario te scharen vind ik ergens beledigend voor die titels.
Ik ook niet, maar dat had ik dus gedroomd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
66MB geheugen vind ik een gek getal. Ik geloof het dus niet
Als je verkoopcijfers gelijksteld aan kwaliteit wel, maar Mario en Zelda zijn in een league of their own op gameplay/ mechanics gebied. Zelfs Sunshine was voor een slechte Mariotitel nog steeds een behoorlijke platformer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het ergens een compliment eigenlijk, zeker voor Mario de laatste tijd.
Precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:39 schreef Retuobak het volgende:
Jij onderschat Pokemon echt enorm, komt door het kiddy imago I know, maar daaronder vind je wel een _hele_ goede RPG. En wat mij betreft kan het zich qua gameplayniveau met gemak meten met Zelda en Mario.
Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
Bespeur ik hier jaloezie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Da's geen redesign! Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.
Oh ja? En waarom is ie dan kleiner, heeft ie een betere backlight (scherper a la de Micro), is lichter, zijn de boxen/ voiceimput beter gesitueerd, energieefficient (backlight is instelbaar) en is ie gewoon mooier? Met een beetje geluk heeft ie straks ook een hoger volume (zou ik iig zeer tof vinden)quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb m wel gespeeld op de Gameboy, maar ik zou m wel zeer hoog inschatten als ik zeg dat ie net zo goed is als Zelda op de GB. Maar hem vergelijken met Zelda64 en Mario64 is andere koek.quote:Jij onderschat Pokemon echt enorm, komt door het kiddy imago I know, maar daaronder vind je wel een _hele_ goede RPG. En wat mij betreft kan het zich qua gameplayniveau met gemak meten met Zelda en Mario.
hahaquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
Dat is niets meer dan wit glanzend plastic.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef P-Style het volgende:
Dat is niets meer dan wit zwart glanzend plastic.
quote:
Je hebt wat moeite om je eigen grappen te verzinnen of niet?quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite om je eigen grappen te verzinnen of niet?
Maar je bent helemaal niet grappig als je andermans grapjes overneemtquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan helemaal nooit grappig te zijn
Maybe kan je die wel aan de revo aansluitenquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Next-Gen = OVER
DS <---> Revolution connectivity ja. Kan ook wel denk ik met de oude model.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maybe kan je die wel aan de revo aansluiten
Ja duh. Waar denk je dat wifi voor misbruikt gaat wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
DS <---> Revolution connectivity ja. Kan ook wel denk ik met de oude model.
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Oh ja? En waarom is ie dan kleiner, heeft ie een betere backlight (scherper a la de Micro), is lichter, zijn de boxen/ voiceimput beter gesitueerd, energieefficient (backlight is instelbaar) en is ie gewoon mooier? Met een beetje geluk heeft ie straks ook een hoger volume (zou ik iig zeer tof vinden)
Dat is ook glanzend wit plastic. Je punt is?!quote:
Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?quote:Level Layout Designer
Midway Studios Austin - Austin, Texas
PS3, XBOX 360, Nintendo Revolution
Next Generation First Person Shooter - 1st Person, SHOOTER
Game Designer Duties: Level Designer / World Building, Scripting / Shell Programming
Software Utilized: Unreal
Spoken Language(s): English
Required Work Auth.: United States
Job Description and Responsibilities:
Description:
Midway-Studios Austin has exciting opportunities for Level Layout Designers to apply their specialized skills on a high profile, next-generation first-person shooter using the Unreal 3 engine. You will be instrumental in visualizing game levels, and working under the direction of the Lead Level Designer. You will work within a level strike team, with a scripter, an audio implementer, and environment artists, to turn your dream into a reality.
Requirements:
The candidate must be proficient in level building tools and other tools/techniques essential to game design. The candidate must be able to document their design and ideally can contribute good ideas on one or more areas of a game's design. Likewise, the candidate must be able to successfully identify problems in a level?s design, support other game designers with technical and creative issues, complete tasks to quality on time, and easily take creative and technical direction.
vanwaar dequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Midway steunt Rev? UE3 voor Rev?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |