Het zijn toch altijd pseudo-diepzinnige gesprekken, in het begin moet het juist oppervlakkig zijn IMHO. In het begin hoort het alleen om uiterlijk, uitstraling en een leuke babbel te gaan vind ik. Je draait eigenlijk de basis om. Volgens mij moet de basis een onuitgesproken gevoel zijn wat je met elkaar hebt gebaseerd op aantrekkingskracht en leuke korte gesprekken. En dat ga je dan uitbouwen. Nu keer je dat om en mis je al snel dat eerste. Dat is in elk geval wat ik tegenkom.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef geejeej het volgende:
het probleem is met msn ook wel dat je meteen de diepste gesprekken heb (heb ik ook al eerder gelezen hier op fok) en niet langzaam elkaar leert kennen zoals irl. ik vraag me af of het nou wel echt een goeie basis is om mee te beginnen.
quote:
Ik denk dat je hier toch teveel jezelf projecteert. Met de aantrekkingskracht ben ik het eens, maar de noodzaak om dan vooral maar enige diepgang te vermijden lijkt me volkomen persoonsafhankelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zijn toch altijd pseudo-diepzinnige gesprekken, in het begin moet het juist oppervlakkig zijn IMHO. In het begin hoort het alleen om uiterlijk, uitstraling en een leuke babbel te gaan vind ik. Je draait eigenlijk de basis om. Volgens mij moet de basis een onuitgesproken gevoel zijn wat je met elkaar hebt gebaseerd op aantrekkingskracht en leuke korte gesprekken. En dat ga je dan uitbouwen. Nu keer je dat om en mis je al snel dat eerste. Dat is in elk geval wat ik tegenkom.
zelfde als hierquote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef dutchmage het volgende:
en laatste reactie van het vorige topic
en jouw naam op paiq is?
Ah ik bedoelde compleet vermijden ook niet, maar die gesprekken gaan vaak een bepaalde 'diepzinnige' kant op bemerk ik. En dat is vrijwel altijd dezelfde in mijn ervaring. En dat zijn toch vaak gesprekken die NA een eerste ontmoeting komen en niet ervoor. Dat geeft een wrang beeld dat je iemand kent en toch ook weer helemaal niet aanvoelt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier toch teveel jezelf projecteert. Met de aantrekkingskracht ben ik het eens, maar de noodzaak om dan vooral maar enige diepgang te vermijden lijkt me volkomen persoonsafhankelijk.
breng mensen nou niet op ideeenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Copycat het volgende:
Het loopt hier lekker zo te zien.
Iedereen lijkt zelfs verzadigd qua invites, ik zie bijna geen requests meer langskomen?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfde als hier
ik had een match, mee gechat, alleen toen de foto te voorschijn kwam kreeg ik zowat een hartverzakking, men, wat lelijkniet gelijk verwijderd, dat vond ik ook wel weer sneu, maar even later wel
her er nog 1 voor een heer, en 99 voor dames.. dus let me know by mailquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Copycat het volgende:
Het loopt hier lekker zo te zien.
Iedereen lijkt zelfs verzadigd qua invites, ik zie bijna geen requests meer langskomen?
msn geef ik niet zo snel, dan moet ik toch al wel een tijdje gechat of berichtjes uitgewisseld hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ja dat ken ik..ach ben dan ook wel weer zo ( als het lekker kletst ) om haar wel te zeggen dat ze niet mijn type is.. maar vaak hebben ze dan mn msn al ( die andere
) en laat ik ze er gewoon in staan
Swingers past niet echt in deze reeks, aangezien het bij swingers puur om de seks gaat. Het gaat hier om relatiesites en dan maakt het niet uit of het m/v, v/v of m/m is.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef shaun81 het volgende:
Wat voor datingsites mogen hier geplaats worden? Alleen m/v of ook v/v swingers sites enz
Same herequote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef dutchmage het volgende:
[..]
her er nog 1 voor een heer, en 99 voor dames.. dus let me know by mail![]()
maar dan weten mensen wel wie ze moeten mailenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Copycat het volgende:
Het was inderdaad niet mijn bedioelig dat iedereen nu zijn/haar aantallen invites ging opsommen.
beetje raar dat het niet andersom is.. je zou toch verwachten dat het bij mannen 100 vrouwen zijn en bij vrouwen 100 mannenquote:
Ik ga er gewoon van mistypen...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Copycat het volgende:
Het was inderdaad niet mijn bedioelig dat iedereen nu zijn/haar aantallen invites ging opsommen.
Lijkt mij wel erg schurken aan een seksdatingsite?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef shaun81 het volgende:
Voor vrouw/vrouw wil ik dan ff een site aanmelden namelijk http://www.bi4real.nl
bij die andere niet- gratis sites moet je idd betalen om berichtjes te kunnen lezen/ sturenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef coz het volgende:
raden jullie aan om bij een van de drukkere sites betaald lid te worden of gewoon lekker onbetaald lid te blijven
of levert het eigenlijk weinig voordeel ? of kun je bij betaal sites vaak geen berichten sturen of andere grappen waardoor je eigenlijk gedwongen wordt betaald lid te worden
idd, beide vrijwel nihilquote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef coz het volgende:
wat is eigenlijk een beetje de top3 aan sites (al dan niet betaald)![]()
ben niet betaald lid bij lexa en RP
heb van beide het idee dat ze vergelijkbaar zijn qua aantal leden en de mogelijkheden zowel betaald als gratis.. maar van beide vind ik het ook dat ze iets te graag willen dat je lid wordt
speeddaten hmm.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef Sylvana het volgende:
ik heb echt alleen maar speeddates die of uit noord-brabant of uit noord-holland komen, veel te ver weg dus
en nou heb ik er weer 1 die niks zegt, waarom wil je dan speeddaten
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik heb de eerste fok-ker gespeed-date
Alleen al door het verplicht zou mijn zin al verdwenen zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef shaun81 het volgende:
Tis een site waar mannen alleen niet op komen, vrouwen komen erop dmv van verplichte camcheck.
ik sioux_ dus, heeft ook wel es in datignsites topic gepostquote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]ik ben christine van fok ook al tegen gekomen...
lol, das ook toevallig danquote:Op zondag 15 januari 2006 23:32 schreef coz het volgende:
kom net de meid waar ik gister mee in de kroeg heb staan babbelen tegen!
Het zou mooi zijn als je het toevoegen van nieuwe matches wat beter zou kunnen doseren. Ivm irl ontwikkelingen heb ik eventjes niet zo'n behoefte aan matches, maar ik vind het ook weer zonde om nieuwe matches gelijk weer eruit te knikkeren. De nieuwsgierigheid blijft knagen.quote:Aan alle helden! Sokken hier inleveren!
Volgens mij heb je hier met een fokker te maken, denkend aan een zekere kerst en een modje enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef MouseOver het volgende:
Een kersverse match had een grappig onderschrift:
[..]
Het zou mooi zijn als je het toevoegen van nieuwe matches wat beter zou kunnen doseren. Ivm irl ontwikkelingen heb ik eventjes niet zo'n behoefte aan matches, maar ik vind het ook weer zonde om nieuwe matches gelijk weer eruit te knikkeren. De nieuwsgierigheid blijft knagen.
Kerstquote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef woutabest het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hier met een fokker te maken, denkend aan een zekere kerst en een modje enzo
ik ook. en ze heeft me verwijderdquote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]ik ben christine van fok ook al tegen gekomen...
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik sioux_ dus, heeft ook wel es in datignsites topic gepostwel grappig dus
1 dagje lid en dan gelijk fokker speeddaten
zoietsquote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef shaun81 het volgende:
Maar kan die site nou wel bij de OP of niet?:P
Ah joh, wat is nou 19,95 om 1 keer een maandje te kunnen kijken op RP.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef coz het volgende:
wat is eigenlijk een beetje de top3 aan sites (al dan niet betaald)![]()
ben niet betaald lid bij lexa en RP
heb van beide het idee dat ze vergelijkbaar zijn qua aantal leden en de mogelijkheden zowel betaald als gratis.. maar van beide vind ik het ook dat ze iets te graag willen dat je lid wordt
tough luck... volgende keer beterquote:Op maandag 16 januari 2006 00:47 schreef Sylvana het volgende:
nou zeg, had ik speeddate, hij kwam uit de buurt, goeie leeftijd, heel veel gechat, foto was errug leuk, maar hij wilde geen match
en de volgende speeddate ging meteen offline, schiet niet echt op zo
verstuurdquote:Op maandag 16 januari 2006 01:39 schreef shaun81 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd in dat paiq, iemand die mij misschien eenuitnodiging kan sturen naar shaun81 AAP wanadoo RONDJE nl ?
hmm....m'n foto levensgroot op een website vind ik weer....quote:Op maandag 16 januari 2006 01:46 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik ben ook gevraagd of ze mijn foto daarvoor mochten gebruiken ( het is niet perse een mozaiek hoor, dat was een voorbeeld van wat ze met je foto zouden kunnen doen als reclame )
beter lezen de volgende keer dusquote:Op maandag 16 januari 2006 02:07 schreef bateend het volgende:
[..]
hmm....m'n foto levensgroot op een website vind ik weer....![]()
Dacht alleen voor die mozaiek. Help![]()
goed punt , ben dat studentenleven nog erg gewendquote:Op maandag 16 januari 2006 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ah joh, wat is nou 19,95 om 1 keer een maandje te kunnen kijken op RP.![]()
Doe es gek![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef Roeji het volgende:
@coz heb je al een invite? anders stuur ik je er wel een.
quote:Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Ja, ik was dus te snel met het verwijderen van mijn profiel op PaiQ. En nu doet die link het niet meer waar je je zonder invite kon aanmelden.
Iemand er nog een over voor een man?
ey, das wel leuk jaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef sr_firewire het volgende:
Via Paiq leuke meid leren kennen. Nu al een aantal keren gedate, vanavond voor de 6e keer ofzo.
inderdaad. en dat is ook de reden waarom arme meisjes zoals Sylvana dan speeddates krijgen die niets zeggen: die zijn tijdens het wachten al wat anders gaan doen. ben zelf ook regelmatig schuldig. dan zie ik niet op tijd dat ik eindelijk een speeddate heb.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef oncrea het volgende:
Het wachten op een speeddate is soms echt slaapverwekkend zeg.
Heel soms heb ik dat ook weleens als man zijnde (Speeddate NU beschikbaar) dan kun je klikken en heb je meteen een babbeltje. Bij vrouwen is dat prolly all the time jaquote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef sioux_ het volgende:
inderdaad. en dat is ook de reden waarom arme meisjes zoals Sylvana dan speeddates krijgen die niets zeggen: die zijn tijdens het wachten al wat anders gaan doen. ben zelf ook regelmatig schuldig. dan zie ik niet op tijd dat ik eindelijk een speeddate heb.
meiden drukken op speeddate en hebben waarschijnlijk meteen beet.
- 537x 8quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Sylvana het volgende:
Me chatfoto is nu 12 keer beoordeeld en heeft gemiddeld een 6,9 en me vriendenfoto is 13 keer beoordeeld en gemiddeld een 7,7, best netjes dus
lol, tja, ik ben ook pas 1 dag lidquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
- 537x 8
- 352x 8
- 561x 8.3
- 568x 8.3
Effe doorsparen nog![]()
9.3 - 194xquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef k_i_m het volgende:
- 537x 8
- 352x 8
- 561x 8.3
- 568x 8.3
Effe doorsparen nog![]()
nou, ik ben er uit. wordt niets, dus direct afgekapt. verliefdheid was snel gekomen en ook weer snel verdwenenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja.. op zich was het erg leuk maar weet niet zeker of ik wel verder wil.. moet nog even alles verwerken...![]()
Klinkt alsof je verliefd was toen je haar irl nog niet gezien had...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou, ik ben er uit. wordt niets, dus direct afgekapt. verliefdheid was snel gekomen en ook weer snel verdwenen
ik had ook het idee dat verliefd was voordat ik haar irl kende.... maar uiteindelijk bleek dus van niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klinkt alsof je verliefd was toen je haar irl nog niet gezien had...
Naja iig geprobeerd tochquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had ook het idee dat verliefd was voordat ik haar irl kende.... maar uiteindelijk bleek dus van niet...
jammer, maar volgende keer beterquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had ook het idee dat verliefd was voordat ik haar irl kende.... maar uiteindelijk bleek dus van niet...
Dank je!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Roeji het volgende:
paiq is dat.
Als je nog geen lid bent stuur ik je wel een invite.
Edit: uitnodiging is onderweg
quote:Wachten op het antwoord van Nescafe ...
hoe heet jij eigenlijk op paiq? ook oncrea? voor het geval dat ik keer speeddate ofzo met je heb?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:26 schreef oncrea het volgende:
Mevr Syytön,
Heeft me afgewezen op paig, ik denk dat ik te onschuldig voor haar ben
dan lig ik al te slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Sylvana het volgende:
om 2 uur 's nachts is het erg rustig op paiq, dan is kans dus groot dat je mij treft
ik ook verkeerd gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef Sylvana het volgende:
waar kun je dan zien hoe vaak hij bekeken is? ik zie bij instellingen alleen staan hoe vaak hij positief beoordeeld is
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Roeji het volgende:
als coz niet reageert vandaag stuur ik je morgenvroeg een invite. Ik heb er maar een voor mannen. Wel nog 99 voor vrouwen.![]()
misschien effe snel laten ombouwen![]()
quote:Didu nodigt je bij deze uit om ook eens op Paiq te komen kijken
Het is inmiddels morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef coz het volgende:
[..]![]()
ik voel een vergelijkbaar topic aankomen als ooit met gmail![]()
tis nog vandaag, was ff werken
![]()
Dan kan er ook een topic geopend worden: Pimp met je foto cijfers...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:00 schreef Roeji het volgende:
[..]
Overigens zou het misschien wel handig zijn om een apart topic op te zetten waar invites evt bijgehouden/aangeboden kunnen worden. Mocht iemand zich geroepen voelen ...
tussenstand: kan nog 98 vrouwen uitnodigen
Ik zou waarschijnlijk in eerste instantie negeren. Indien er nog meer mails komen dan wel op een harde/duidelijke manier vertellen dat hij je met rust moet laten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef Roeji het volgende:
Zouden jullie er nog iets op terug sturen? Zodat het kwartje misschien alsnog valt.
8.8quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan kan er ook een topic geopend worden: Pimp met je foto cijfers...
same count on invites...
Zou je trouwens gematched kunnen worden met iemand die je zelf hebt uitgenodigd???
Volgens mij kan er dan beter een heel apart dating-gedeelte gemaakt worden op fok.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan kan er ook een topic geopend worden: Pimp met je foto cijfers...
same count on invites...
Zou je trouwens gematched kunnen worden met iemand die je zelf hebt uitgenodigd???
dating.fok.nlquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:07 schreef Roeji het volgende:
[..]
Volgens mij kan er dan beter een heel apart dating-gedeelte gemaakt worden op fok.Maar ik geloof dat ze dat niet zien zitten.
Geen idee of je met een invite gematched kunt worden.
En ik denk dat ik dat bericht inderdaad gewoon ga negeren. Mocht ik weer iets krijgen kan ik m sowieso waarschuwen en als dat niet helpt blokkeren.
quote:
lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:00 schreef Roeji het volgende:
Het is inmiddels morgen![]()
Maar je hebt toch mail![]()
Thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
lol
TY![]()
ik vraag me wel af hoe iedereen het op elke site lukt om de meest blurry en/of de meest vreemde hoogte/breedte foto's te uploaden![]()
Eerste foto is toch je best beoordeelde pasfoto? Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ook weet of er een verdeelsleutel is in de bepaling "hoe aantrekkelijk" je bent. Mijn "ik in het klein met een mooie achtergrond" is niet echt super beoordeeld, terwijl "mijn pasfoto" het wel relatief goed doet. Terwijl mijn ik in het klein foto ik echt niet echt duidelijk in beeld sta.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:36 schreef Roeji het volgende:
en ik vraag me stiekem af waarom een hoop mannen, de meest debiele foto die ze hebben, gebruiken als 1e fotoTong uitsteken en een idioot gezicht trekken, maakt t niet echt aantrekkelijk vind ik.
![]()
sluit je dat dan nog wel beleefd af of druk je ze dan gewoon wegquote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfde als hier
ik had een match, mee gechat, alleen toen de foto te voorschijn kwam kreeg ik zowat een hartverzakking, men, wat lelijkniet gelijk verwijderd, dat vond ik ook wel weer sneu, maar even later wel
ik snap je half. voor zover ik weet is het gewoon een ranglijst van foto's. ik zou zeggen dat zodra jij een foto beter vindt dan de andere foto, die ene foto dus hoger komt te staan dan de andere foto. (na veel beoordelingen wordt dit dan dus gemiddeld enzo)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef Sausje het volgende:
[..]
Eerste foto is toch je best beoordeelde pasfoto? Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ook weet of er een verdeelsleutel is in de bepaling "hoe aantrekkelijk" je bent. Mijn "ik in het klein met een mooie achtergrond" is niet echt super beoordeeld, terwijl "mijn pasfoto" het wel relatief goed doet. Terwijl mijn ik in het klein foto ik echt niet echt duidelijk in beeld sta.....
Snapt u me?
Nou nee, ik bedoelde dat op basis van jou cijfers aan iemand gematched wordt. Zo voorkomt paiq (dit allemaal zelf bedacht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef geejeej het volgende:
[..]
ik snap je half. voor zover ik weet is het gewoon een ranglijst van foto's. ik zou zeggen dat zodra jij een foto beter vindt dan de andere foto, die ene foto dus hoger komt te staan dan de andere foto. (na veel beoordelingen wordt dit dan dus gemiddeld enzo)
quote:Dr. Phil start datingadvies op internet
Uitgegeven: 13 januari 2006 14:49
Laatst gewijzigd: 13 januari 2006 14:50
AMSTERDAM - Dr. Phil , de beroemde tv-dokter, gaat nu ook advies geven op het internet voor alleenstaanden die op zoek zijn naar een relatie. De tv-psycholoog is hiervoor een contract aangegaan met de internationale datingsite Match.com . Dit meldt Tri-cityHerald.com.
De nieuwe dienst is echter niet gratis. Geïnteresseerden kunnen een abonnement aanvragen voor 12,99 dollar per maand. Hiervoor krijgen zij toegang tot vijftig videoclips van de tv-psycholoog. Dr. Phil geeft onder andere uitleg hoe je het beste 'een eerste indruk' kunt maken.
Bron
of zoiets ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef Sylvana het volgende:
een apart topic over paiq mag niet, heb ik eens geprobeerd, maar werd gesloten omdat het gewoon in datingsites moest
Ik anders welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef coz het volgende:
goed idee blijkbaar
iedereen is er stil van
En dat werkt wat mij betreft primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef Sylvana het volgende:
Invites-berichten worden na verloop van tijd verwijderd, zodat ze het topic niet vervuilen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Una_Piedra het volgende:
in zo'n geval is het effectiever de 'ik zoek invite's' in de gaten te houden en nog niet direct je adresje er op te zetten.. denk ik .. als je een adres erop plaatst raad ik wel sterk aan om het via fok profiel te doen : dan is het geen tekst maar een plaatje en veel minder snel en gemakkelijk verzamelbaar door spammers .. wel is het nadeel dat het voor fokkers die je profiel bezoeken zichtbaar isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik anders wel![]()
Maarre, goed idee.![]()
ik voeg mijzelf zsm toe. Ik zie nu dat ik een c/p moet doen. Ik heb mn mailadres niet in mn profiel staan (en ben dat ook niet van plan). Hoe nu verder? Kan ik het gewoon inkloppen bij bewerken -> adres ??
Alleen ik hoop alleen niet dat er leukerds gaan zijn die ons voor de fun gaan mailen.
paiq is ook gewoon een datingsite hoor, alleen dan in een andere vorm dan de meeste datingsites, maar het is en blijft gewoon een datingsite hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef whisko het volgende:
(tvp)
Eigenlijk klopt de titel van dit topic al een paar episodes niet meer, 't gaat voor 90% over Paiq. Niet dat ik het erg vind, want ik vermaak me wel op Paiq.
bij instellingen kun je onderaan je profiel verwijderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef -Delta- het volgende:
Heb ik er nou overheen gelezen of kun je op Paiq niet je account verwijderen?
Vind het een beetje kansloos om m'n profiel te laten staan, terwijl ik er niks meer mee doe. Wel zo netjes om hem dan weg te halen.![]()
haha ik heb gister een battle met jou gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef johnplayer het volgende:
Hey, Sylvana heb ik met jou ook niet eens een speeddate gehad op Paiq??
en hoe meld ik me aan..? op die site danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef coz het volgende:
[..]
of zoiets ?
http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites![]()
die vraag van haar..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef johnplayer het volgende:
hmm, nee natuurlijk niet. maar ik dacht het. en anders kom ik je vast wel tegen en/of andere Fok!'ers
Tja, en ik dat elke keer maar weer uitleggen, want dat staat er niet......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef dutchmage het volgende:
[..]
die vraag van haar..
ben je player..![]()
haha, was een beetje een muts.. maar goed..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Tja, en ik dat elke keer maar weer uitleggen, want dat staat er niet......
![]()
Nou inderdaad, en ik merk het nu bij mijzelf, ik heb die notifier dan. en je klikt op zoek speeddate en dan soms na een half uur, ohwja dat ding stond aan, en soms heb je wel een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef dutchmage het volgende:
[..]
haha, was een beetje een muts.. maar goed..
toch is het wel lachen dat paiq.. komt best leuke maar ook vreemde mensen tegen..![]()
de grote vraag.. ziet ze jou ook zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en ik merk het nu bij mijzelf, ik heb die notifier dan. en je klikt op zoek speeddate en dan soms na een half uur, ohwja dat ding stond aan, en soms heb je wel een leuk gesprek.
het is een komen en gaan, en ik zie de lol er wel van in.
Alhoewel er nu 1 meisje is die ik wel zie zitten...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de grote vraag.. ziet ze jou ook zitten
nope.. nog niet tegen gekomen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb dat speed/battledaten eventjes niet meer gebruikt. Maar is het ondertussen ook mogelijk om als heer zijnde 2 dames om je te laten knokken?
Dat is Nessy!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef k_i_m het volgende:
Een van mijn foto's heeft een gelijke score als deze foto;
[afbeelding].
Arghhhhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom steeds dezelfde foto tegen van een ielig mannetje met een grote zonnebril in een vrachtwagen. Ik heb nu al zo'n keer of 10 de andere foto gekozen, zou zijn score nu omlaag gaan?.
trutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom steeds dezelfde foto tegen van een ielig mannetje met een grote zonnebril in een vrachtwagen. Ik heb nu al zo'n keer of 10 de andere foto gekozen, zou zijn score nu omlaag gaan?.
Heh heh heh, ach is toch stoer.quote:
volgens mij he.. heb ik m eerder gezien.. hij is chauffeur voor een bedrijf uit aalsmeer geloof ikquote:
Tja open deur dit he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alweer zoveel ellendige foto's voorbij zien komen dat ik niet eens meer durf te speeddaten.
Herkenbaar?.
Thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij instellingen kun je onderaan je profiel verwijderen
is ie zo groot danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Thanks, had weer eens met m'n neus zitten kijken
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, ga je bij de statistieken kijken in de top10 vrouwen, kom je een ex-neukertje tegen.
Die gozer die eigenlijk in groningen woont?quote:
mag dat niet hierin..? of moet er een apart dating/slowchat topic komen.. ?quote:
Daar kwam hij wel vandaan jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Die gozer die eigenlijk in groningen woont?
ik battle wel eens... heb ze tot nu toe allemaal van hem gewonnen (keertje of 3)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar kwam hij wel vandaan ja. Hoe weet jij dat dan?
Als je nu leest voordat je copy-paste...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef dutchmage het volgende:
mag dat niet hierin..? of moet er een apart dating/slowchat topic komen.. ?
Nee dus.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef dutchmage het volgende:
Belangrijk:
Deze reeks is niet bedoeld als slowchatreeks. Een beetje slowchat op zijn tijd is niet erg, maar houd het binnen de perken. Ook is het niet de bedoeling deze reeks te gebruiken om elkaar over en weer te bashen.
Mochten deze zaken volgens de R&P moderators toch de spuigaten uitlopen, behouden zij zich het recht om deze reeks eenzijdig op te heffen.
maar.. dan komen er dingen door elkaar.. dit gaat eigenlijk alleen over paiq.. en onze ervaringen...quote:
Dan ga je msnen of mailen of paiqen met elkaar, maar FOK! is geen chatroom van Paiqers.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef dutchmage het volgende:
maar.. dan komen er dingen door elkaar.. dit gaat eigenlijk alleen over paiq.. en onze ervaringen...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alweer zoveel ellendige foto's voorbij zien komen dat ik niet eens meer durf te speeddaten.
Herkenbaar?.
Toch niet mijn foto hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Wat voor een gesprekken voor jij allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef kastanova het volgende:
Het wordt steeds vreemder met die google ads.
Meer over Depressie?
Cursus Kinderpsychologie
Symptomen Pijn
Prostaatproblemen?
Bij mij gingen ze gister over uitvaartverzekeringen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:17 schreef kastanova het volgende:
Het wordt steeds vreemder met die google ads.
Meer over Depressie?
Cursus Kinderpsychologie
Symptomen Pijn
Prostaatproblemen?
Goh, klinkt bekend. Zouden we 't over dezelfde hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, ga je bij de statistieken kijken in de top10 vrouwen, kom je een ex-neukertje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |