'ik ga mee, zit bij de vrijwillige brandweer!'quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
*tring*
-Ik moet snel naar huis hoor ik! M'n kat staat in brand!![]()
+Oh, ik moet toch ook die kant uit, ik loop wel even mee
-
Het helpt natuurlijk ook als je in dezelfde kroeg komt, zonder het van elkaar te wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:09 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Dus jij komt iedereen in jouw omgeving maar tegen in de kroeg. Knap vind ik dat, lukt mij helaas bij lange na niet... Eindeloos berichten over en weer zenden zou ik zonde van mijn tijd vinden eigenlijk gezegd, gezien de real chemistry toch IRL moet plaatsvinden volgens mij.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
*tring*
-Ik moet snel naar huis hoor ik! M'n kat staat in brand!![]()
+Oh, ik moet toch ook die kant uit, ik loop wel even mee
-
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef bateend het volgende:
Dat hoort er bij. Je kunt moeilijk van je dates verwachten dat ze zich in hapklare brokken aanbieden.
Het draait om hetzelfde, alleen de manier van communiceren is anders.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Nee maar neem situatie Kim. Je ontmoet een gozer die ergens vlak bij haar woont en in hetzelfde kroegje komt wekelijks. Hoeveel makkelijker was dat geweest voor hem om dr gewoon aan te spreken en meteen gedisst te worden?
Ik heb liever iemand direct voor mijn neus, dan zie ik 9/10 keer al of er iets inzit of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:46 schreef bateend het volgende:
[..]
Het draait om hetzelfde, alleen de manier van communiceren is anders.
Iemand die voor je neus staat kun je meteen beoordelen, indrukken krijgen e.d.
Op internet is pure tekst waar je op af moet gaan, wat dus meer tijd vergt om een oordeel te kunnen 'vellen'.![]()
Heb ik ook, maar als je steeds in dezelfde plaats blijft hangen zijn DS of iets als Paiq niet verkeerd om verder te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand direct voor mijn neus, dan zie ik 9/10 keer al of er iets inzit of niet.![]()
you've got mailquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Martijnos het volgende:
Iemand nog een uitnodiging over? Dankje! mail:
dat is ongeveer als je aan iemand vraagt, man / vrouw / ben er nog niet uit...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef whisko het volgende:
Op Paiq staat dus bij "Single?" een mogelijkheid "Ja", een mogelijkheid "Nee" en... "Wellicht". Wat vinden wij van deze derde optie?
Maar waarom zouden Jelmer/Frank dit gedaan hebben? Met welke gedachte?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat is ongeveer als je aan iemand vraagt, man / vrouw / ben er nog niet uit...
aan de andere kant, het is een datingsite, dus is wellicht geen optie..
en nee eigenlijk ook niet![]()
Voor de mensen die een open relatie hebben natuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef whisko het volgende:
[..]
Maar waarom zouden Jelmer/Frank dit gedaan hebben? Met welke gedachte?
inderdaad, en er zijn ook genoeg mensen die op een datingsite gewoon vriendschap/stapmaatje zoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de mensen die een open relatie hebben natuurlijk!
Vergeet vooral de categorie 'een leuke sexdate voor een keertje niet'...quote:Op zondag 15 januari 2006 14:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, en er zijn ook genoeg mensen die op een datingsite gewoon vriendschap/stapmaatje zoeken
iig, meeste is natuurlijk voor een vaste relatie, maar als je naar die andere groepen kijkt dan zijn er ook nog een heleboel, en voor die 2 dingen hoef je natuurlijk ook niet vrijgezel te zijn
owja, en vrije relatie heb je ook nog jaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet vooral de categorie 'een leuke sexdate voor een keertje niet'...
En, en, en, en, en?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
ja.. op zich was het erg leuk maar weet niet zeker of ik wel verder wil.. moet nog even alles verwerken...quote:
Shit, ik wilde net m'n "zie je wel, aan het eind van dit jaar zijn we allemaal bezet enquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja.. op zich was het erg leuk maar weet niet zeker of ik wel verder wil.. moet nog even alles verwerken...![]()
tsja, helaas.. geen magisch "liefde op het eerste gezicht" bij mij iig....quote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Shit, ik wilde net m'n "zie je wel, aan het eind van dit jaar zijn we allemaal bezet envan de liefde" uitspraak uit de kast trekken
![]()
![]()
Ja het is ook bijna onmogelijk, dat iedereen bij een eerste date de liefde van z'n leven vindt...quote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, helaas.. geen magisch "liefde op het eerste gezicht" bij mij iig....
Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat ik ben gematcht met iemand die ik allang ken. Van beide kanten geenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja het is ook bijna onmogelijk, dat iedereen bij een eerste date de liefde van z'n leven vindt...
Maar omdat er hier zoveel mensen helemaalterugkomen na een Paiq-date...
Nee alleen echte irl-dates worden in het score-overzicht meegenomenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat ik ben gematcht met iemand die ik allang ken. Van beide kanten geenoverigens... telt dat ook?
![]()
Telt Fok! dan ook als datingsite?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee alleen echte irl-dates worden in het score-overzicht meegenomen![]()
Nee, want niemand bespreekt dat hier eik, gaat bijna altijd over Paiq/RP/Lexa-datesquote:
Zullen wij daar verandering in brengen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, want niemand bespreekt dat hier eik, gaat bijna altijd over Paiq/RP/Lexa-dates![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Sylvana het volgende:
ik geloof niet dat de mods het goed vonden dat je hier fok als datingsite gaat gebruiken, zijn al wel vaker posts verwijderd van mensen die het over daten op fok hadden
Het was ook meer bedoeld als geintje... Mods, mijn excuses...quote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Sylvana het volgende:
ik geloof niet dat de mods het goed vonden dat je hier fok als datingsite gaat gebruiken, zijn al wel vaker posts verwijderd van mensen die het over daten op fok hadden
oeh sylvana.. vergroot je dating radius eens.. maak ik ook nog een kansquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef Sylvana het volgende:
1 van me matches heet wel Alexquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef dutchmage het volgende:
[..]
oeh sylvana.. vergroot je dating radius eens.. maak ik ook nog een kans
lovestory danquote:Op zondag 15 januari 2006 18:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou een date kun je t eigenlijk al niet meer noemen vind ik
Eén meisje heb ik leren kennen op een datingsite/chat heel lang geleden. Ik had destijds nog een vriendin en was een halfjaar daarna met haar samen (en dat duurde anderhalf jaar). Het kan dus verkeren, maar meestal loopt het net als IRL nergens op uit.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef geejeej het volgende:
zijn er al veel succesverhalen? wie heeft er een serieuze relatie, langdurig of uizicht op langdurig, overgehouden aan een van die datingsites? is het echt een succesvolle manier van daten te noemen?
iemand had mij gevonden op knuz. ik heb nog niet vaak met iemand gemsnd die over zo veel dingen hetzelfde denkt. bijna eng gewoon. maar ondanks dat het al lang geleden is dat we voor het eerst hebben gemsnd hebben we elkaar nog steeds niet irl gezien. helaas. we zijn beiden erg druk denk ik en we wonen ook niet bij elkaar op de hoek van de straat. jammer...
ja we hadden wel afgesproken om een keertje wat te gaan doen, maar dat zit er voorlopig ook nog steeds niet aan te komen geloof ik... en ik ben ook bang dat als het eenmaal zover is dat het nogal saai gaat worden. best jammer, want op de momenten dat we er allebei tijd voor hebben is het echt erg gezellig, op msn dan wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Eén meisje heb ik leren kennen op een datingsite/chat heel lang geleden. Ik had destijds nog een vriendin en was een halfjaar daarna met haar samen (en dat duurde anderhalf jaar). Het kan dus verkeren, maar meestal loopt het net als IRL nergens op uit.![]()
Ach ja, dat hetzelfde denken heb ik ook weleens gehad met iemand en dan heb je elkaar irl soms niets te zeggen. Ik denk dat je beter mensen irl tegen kunt komen, maar als je in hetzelfde cirkeltje verkeert constant is het een goed alternatief. Je moet er alleen niet van verwachten dat je iemand echt leert kennen over MSN, chat, datingsite of na 1 gesprek IRL. Soms valt zoiets bar tegen, net als bij een 'normale' date.![]()
en jouw naam op paiq is.?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef Sylvana het volgende:
ik heb nou een speeddate met iemand die offline is gegaan, en telkens als ik wat anders ga doen ondertussen dan zegt ie dus dat ik een speeddate heb en of ik terug wil gaan naar dat chatvenster, nee dus, want die gozer is offline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |