Je hebt ook al de extra vragen beantwoord?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zit nu een tijdje op Paiq, maar ik snap niet echt hoe die matches tot stand komen... er wordt namelijk nergens gevraagd naar werk/hobbies/belangstelling die je hebt, terwijl dat in mijn ogen erg belangrijke aspecten van je persoonlijkheid zijn. Dus wordt ik op basis van die vage karaktereigenschappen steeds gematcht aan mensen die helemaal geen enkele overeenkomst met mij hebben op gebied van interesses enzo. En andere interesses wijzen vaak ook op een andere levensinstelling. En dan ben je behoorlijk gauw uitgepraat, als je wordt gematcht met iemand die niks met je gemeen heeft. Dus om betere matches tot stand te brengen lijkt het me handig om ook hobbies/werk te vragen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou jou ook nog foto's sturen...![]()
Dat heb je zelf op een geven moment ook, want wat heb je aan een lijst met matches waar je nooit meer mee praat. Ik had laatst bij een speeddate heel leuk met een meisje gepraat. 2x vijf minuten gepraat, maar toen ik haar foto's zag dacht ik wel een beetje van 'dag hoor'. Geen match van gemaakt, want ik wist toch wel dat dat nix zou worden. Zo werd ik laatst zelf ook aan de kant gezet trouwens op paiqquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:
Het nadeel is wel dat je hard aan de kant gezet kan worden.... "he nieuwe match, chat, chat,chat, foto zichtbaar,volgende dag,xxx heeft je uit haar matches verwijderd"
Je vraagt ze dus naar hun cijfer(s), begrijp ik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:
Maar goed, in ieder geval een 7.7 voor mijn pasfoto en een paar leuk uitziende meiden waar ik mee chatte hadden lagere cijfers, dus ik ben wel tevree
neuh, want je ziet die foto's toch na een paar berichtjes. Maar het gesprek kwam eropquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef whisko het volgende:
[..]
Je vraagt ze dus naar hun cijfer(s), begrijp ik?
Dat ligt dan toch echt aan jezelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:
Het nadeel is wel dat je hard aan de kant gezet kan worden.... "he nieuwe match, chat, chat,chat, foto zichtbaar,volgende dag,xxx heeft je uit haar matches verwijderd"
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:59 schreef Biene het volgende:
Wat is zo super irri vind aan Lexa is die klote interesse berichtjes. Yo! Neem eens de moeite om iets te typen, je weet wel, met je vingers op dat toetsenbord rammelen.
Zo, ben beetje frustie.
En hoi overigens, nieuw hier.
Oh werkelijk? *klikt lexa open* Okee dan, inderdaad. Maar de 'echte' berichtjes komen wel gewoon aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgen
heb ik ook gedaan, dus mensen zijn dan verplicht om een berichtje te sturen als ze contact met je willen en zo weet je iig zeker dat ze betalend lid zijn
ja, je krijgt dan wel gewoon echte berichtjes, maar geen interesseberichtjes meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:05 schreef Biene het volgende:
[..]
Oh werkelijk? *klikt lexa open* Okee dan, inderdaad. Maar de 'echte' berichtjes komen wel gewoon aan?
Thanks trouwens!![]()
Soms neem ik de moeite niet eens, dan is zo'n 'geen interesse' toch wel makkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef Sylvana het volgende:
toen ik die interesseberichtjes nog aan had staan stuurde ik ook altijd "geen interesse" terug, nou reageer ik meestal wel even kort waarom ik geen interesse heb, en meestal is dat een standaarberichtje dat ze niet aan mijn profiel voldoen omdat ze te oud zijn of te ver weg wonen
Ach, je hebt van die mannen die het gewoon altijd proberen, ook al voldoen ze totaal niet aan iemands profiel, sturen ze nog een berichtjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:14 schreef Biene het volgende:
[..]
Soms neem ik de moeite niet eens, dan is zo'n 'geen interesse' toch wel makkelijk.![]()
Well duhhh, lees m'n profiel eens goed! Nog zo iets! Grmbl.![]()
Maar als iemand echte moeite neemt om iets te schrijven dan reageer ik altijd netjes terug.![]()
Ach, het blijft een leuk tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:19 schreef Sylvana het volgende:
Ach, je hebt van die mannen die het gewoon altijd proberen, ook al voldoen ze totaal niet aan iemands profiel, sturen ze nog een berichtjeEn ik heb zelfs in me profiel gezet dat ik daar op afknap, maar zelfs dat helpt nog niet
idd, en ik heb er toch ook wel een paar leuke contacten aan over gehoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef Biene het volgende:
[..]
Ach, het blijft een leuk tijdverdrijf.![]()
Je hoort me verder ook niet klagen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, en ik heb er toch ook wel een paar leuke contacten aan over gehouden
Hey, dat is handigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgen
Het verschil is die 30 euro per kwartaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey, dat is handig![]()
Dat hebben ze niet bij Rp toch? Jammer![]()
Bi RP kun je het ook instellen. Mijn instellingen--->Ik wil interesse berichten ontvangen vink je dan uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey, dat is handig![]()
Dat hebben ze niet bij Rp toch? Jammer![]()
Succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
Dat is helemaal geen slecht idee. Je zou natuurlijk ook een deel van je slow-slowchat kunnen besteden om een tijd af te spreken, of is dat niet spontaan genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik zit nou met 6 matches op PaiQ die nooit online zijn als ik online ben. Dan krijg je van die slowchats waarmee het eeuwig duurt voor je eens een foto krijgt te zien.
Kan er geen match worden bedacht op 'welke tijdstippen online'?![]()
Met een email notifier zie je dat zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik zit nou met 6 matches op PaiQ die nooit online zijn als ik online ben. Dan krijg je van die slowchats waarmee het eeuwig duurt voor je eens een foto krijgt te zien.
Kan er geen match worden bedacht op 'welke tijdstippen online'?![]()
Dan wordt 't echt een blind date. Of je moet eerst weken heen-en-weer chatten voor je een klein beetje weet met wie je te maken hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht idee. Je zou natuurlijk ook een deel van je slow-slowchat kunnen besteden om een tijd af te spreken, of is dat niet spontaan genoeg?.
Zie het als een slow speeddatequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt 't echt een blind date. Of je moet eerst weken heen-en-weer chatten voor je een klein beetje weet met wie je te maken hebt.
Mijn nerd gehalte is nog niet zodanig hoog dat ik:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Met een email notifier zie je dat zo
Ja, stel je voor zeg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn nerd gehalte is nog niet zodanig hoog dat ik:
a) overal e-mail kan en wil ontvangen;
b) als dat zo is, meteen achter internet kan schuiven om te gaan chatten met die matches.
Pst... Ik moet mezelf hier een beetje positief profileren...quote:
Dat vind ik maar lastig als je een vraag typt en er geen antwoord komt vanaf de andere kant. Dan wordt het echt zo'n interview...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef het-is-mij het volgende:
als jullie gewoon alletwee iedere keer flink wat typen dan komt de foto redelijk snel tevoorschijn hoor (ervaring)
Dan is het gewoon geen boeiend gesprek en kan je er net zo goed meteen maar mee kappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik maar lastig als je een vraag typt en er geen antwoord komt vanaf de andere kant. Dan wordt het echt zo'n interview...
Als dat is omdat de ander niet online is dan kan het nog wel. Is het daarentegen iemand waar je alle vormen van spontaniteit bijna met brute kracht uit moet trekken, laat dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan is het gewoon geen boeiend gesprek en kan je er net zo goed meteen maar mee kappen
Gedverdammequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
dit kreeg ik net:
Hey juweeltje van een dame.
Goh, wat vind ik uw gezicht een goddelijke verschijning.
Die mij over de kop laat gaan.
Maar moet ook niet vergeten dat u wwaarschijnlijk in het bezit bend van een slank, wondermooi lijf.
Alles tezamen lijkt u een heel bijzondere dame te zijn met een leuke karakter.
Iemand waarmee je heel veel pret kan hebben.
Dit maakt u in mijn ogen een wonderbaarlijke edelsteen.
Een die zelden voorkomt.
En wil in deze graag, heel graag zelfs contact met zo een spontane, spannnende dame als u hebben.
gooeeeddd![]()
ik krijg zulke berichtjes ook heel vaak, als het profiel me aanspreekt stuur ik een berichtje terug of ze wat meer kunnen vertellen over zichzelf, ga niet zomaar iedereen gelijk toevoegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Roeji het volgende:
ik moet zeggen dat de meest indrukwekkende reactiedie ik tot nu toe heb gehad was:
Msn?
groetjes...
Daar loop je toch spontaan warm voor![]()
ben toch wel even gaan kijken in zijn profiel, was toch wel wat meer indrukwekkend. Woont praktisch bij me om de hoek en zag er ook nog best leuk uit. Ik zit dus nog in dubio, wel of geen contact opnemen![]()
Ja flauw vond ik datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet, ik had laatst iemand waar ik ook tegen zei dat ie eerst wat meer moest vertellen en hij zo ja dat doe ik alleen als jij me nu op msn toe gaat voegen, nou dus niet he, byebye![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |