Ja inderdaad. Dat dacht ik ook al. Nu kunnen ze de verhouding goed in de gaten houden, maar als dat invite systeem zou verdwijnen is dat over. Dan zou Paiq meer richting standaard datingsite gaan en ik weet niet hoe positief dat is...quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:03 schreef cyber_rebel het volgende:
Is dat invite systeem tijdelijk zolang paiq nog niet voltooid is? Of blijft dat bestaan? Het is op zich wel een handige manier om de verhouding vrouw/man gezond te houden.
Dat gaan we dan dus ook niet doen; er gaat een soort wachtlijst-principe komen - het is van cruciaal belang dat we de verhouding mannen/vrouwen op de site in stand weten te houden.quote:[b]Op woensdag 11 januari 2006 14:26
Ja inderdaad. Dat dacht ik ook al. Nu kunnen ze de verhouding goed in de gaten houden, maar als dat invite systeem zou verdwijnen is dat over. Dan zou Paiq meer richting standaard datingsite gaan en ik weet niet hoe positief dat is...
Goede oplossing jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef -Jelmer- het volgende:
[..]
Dat gaan we dan dus ook niet doen; er gaat een soort wachtlijst-principe komen - het is van cruciaal belang dat we de verhouding mannen/vrouwen op de site in stand weten te houden.
Ja, of iniedergeval een "DEZE WIL IK NOG NIET AL KREEG IK 1000 euro TOE!!!" knop?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:29 schreef Roeji het volgende:
@jelmer; bij het beoordelen van de foto's krijg ik toch regelmatig een aantal foto's te zien wat ik al zeker een keer of 10 eerder ben tegengekomen. Soms is het mogelijk om dan op de andere foto positief te stemmen. Maar het komt ook vaak voor dat je 2 gelijkwaardige foto's krijgt (lees: voor mij totaal onaantrekkelijke heren). Druk je op f5 (aangezien ik het risico niet wil lopen om daarmee gematched te worden) krijg je vervolgens 2 voor mij aantrekkelijke heren (met wie ik misschien wel gematched zou willen worden). Is het AI systeem bij mij in slaap modus gesprongenof ben ik zo kansloos dat die onaantrekkelijke heren mijn enige opties zijn ?
![]()
Ik begrijp dat niet alles is af te vangen. Maar bestaat niet de mogelijkheid om een knop bij het foto's beoordelen erbij te zetten met iets in de trant van: deze beide foto's zijn voor mij niet geschikt o.i.d.
En evt een knop met : ik kan niet kiezen, beide erg leuk.
Zodat de heren die met de 'negatieve' knop zijn gemerkt, niet meer terug komen in mijn foto-beoordelings-sessies. En die met de positieve knop zijn gemerkt, wel nog terug komen maar niet meer tegelijk.
Is een beetje omslachtig hoe ik het beschrijf. Ik hoop dat t duidelijk is wat ik bedoel.
alvast bedankt.
Hoezo wanhopig?quote:hoi ik heb veel interesse in je
maar kan je snel een berichtje terug sturen want anders weet ik me geen raad meer ik woon in wijhe dus dat is vlakbij
Klinkt goed. Het verbaast me eigenlijk dat er zo weinig datingsites zijn die proberen om een goede verhouding te houden of zelfs proberen om zoveel mogelijk mannen te lokken met een bloedmooie vrouw in hun reclame (alsof je ook maar een realistische kans hebt op zoiets).quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef -Jelmer- het volgende:
Dat gaan we dan dus ook niet doen; er gaat een soort wachtlijst-principe komen - het is van cruciaal belang dat we de verhouding mannen/vrouwen op de site in stand weten te houden.
lol , lekker slimquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef Eunos het volgende:
Ik mocht zojuist kiezen uit 2 dezelfde foto's bij het beoordelen op Paiq... maakt de keus er ook niet makkelijker op
Dit komt me erg bekend voor, beetje jammer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef Eunos het volgende:
Ik mocht zojuist kiezen uit 2 dezelfde foto's bij het beoordelen op Paiq... maakt de keus er ook niet makkelijker op
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:57 schreef Quarktaart het volgende:
[..]
Jij zit gebakken![]()
Foto's beoordeeld :2506![]()
Ja ik vind dat wel grappig om te doen dus..![]()
Volgens mij gaat het er helemaal niet om of je zo iemand "wil" dan wel "absoluut niet wil". Ik vermoed dat het systeem als volgt in elkaar zit:quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:29 schreef Roeji het volgende:
Ik begrijp dat niet alles is af te vangen. Maar bestaat niet de mogelijkheid om een knop bij het foto's beoordelen erbij te zetten met iets in de trant van: deze beide foto's zijn voor mij niet geschikt o.i.d.
En evt een knop met : ik kan niet kiezen, beide erg leuk.
Hoe vaak zie je niet stelletjes waarvan je denkt: tjeezus wat moet zo'n mooie meid met zo'n gruwelijk lelijke gozer (of andersom, maar op de een of andere manier zie ik dat toch minder vaak). Dus je redenering gaat niet voor alle gevallen op. Maar goed. Dat zal voor elke redenering gelden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef whisko het volgende:
Nou, volgens mij zie je in het dagelijkse leven veelal dat stelletjes bestaan uit twee personen die een zelfde gemiddelde cijfer zouden hebben, als een groot aantal mensen hun uiterlijken beoordelen. M.a.w. je zoekt iemand op die "bij je in de buurt ligt", omdat je vooral kans maakt bij mensen die een uiterlijk hebben dat even mooi of minder mooi is dan dat van jezelf. En wiskundig gezien betekent dat dat twee mensen bij elkaar kans maken als ze beide ongeveer hetzelfde cijfer hebben.
Of klopt mijn redenering niet?
De beoordeling van je foto('s) kun je bekijken onder instellingen. Je moet dan wel aanzetten dat je je fotoscore wilt zien.quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:24 schreef Mokster het volgende:
Kennelijk wordt mijn foto niet goed beoordeeld, want ik krijg ook echt alleen maar kneuzenfoto's te beoordelen.![]()
Telt de match: "vriendjes voor het leven" dan niet?quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beoordeling van je foto('s) kun je bekijken onder instellingen. Je moet dan wel aanzetten dat je je fotoscore wilt zien.
Toen ik me net had aangemeld kwam ik je regelmatig tegen bij het beoordelen en de laatste tijd niet meer. Blijkbaar klopt het matchsysteem dan wel, want die conclusie hadden we zelf natuurlijk ook al getrokken...![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Telt de match: "vriendjes voor het leven" dan niet?![]()
Nou vooruit, ik zal me wel even aanmelden voor een speeddate danquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef Roeji het volgende:
ik word wanhopig![]()
Niet omdat ik meteen 'aan de kerel' wil. Maar van dat beoordelen van foto's. Volgens mij zitten er vandaag 15 vaste foto's in het assortiment en word en steeds als 1 van die 15 foto's een keer of 10 is langsgeweest een nieuwe toegevoegd.![]()
Ik moet zeggen dat de foto's erop vooruit zijn gegaanMaar het is ook niet echt leuk als je in een half uur beoordelen minimaal 10 keer dezelfde voorbij ziet komen. En dan ook nog als ie volgens mij erg jummie is
Dan word je lekker gemaakt en je word er niet mee gematched om een of andere wazige reden.
Maar ik schraap nog wat moed bij elkaar en ga weer vrolijk verder.![]()
Duh... ik bén goed!quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Goeie opmerking trouwens. Heb jij de optie 'staat open voor vrienschap' aanstaan? Ben benieuwd of daar ook op wordt gematcht eigenlijk?
Ik heb wel één of twee matches in mijn lijstje staan die aangeven alleen maar op zoek te zijn naar vriendschap. Met alle datingervaring die ik heb zijn dat over het algemeen de ergsten. Ze willen alleen niet zo hopeloos overkomen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef Mokster het volgende:
Wel leuk als het toevallig gebeurt, maar als je toch via een datingsite op zoek moet naar (nieuwe) vrienden, dan is er m.i. toch echt iets serieus mis met je social skills...
Typisch toch... Dat sommige mensen denken dat je hopeloos bent omdat je op een datingsite komt. Is gewoon een kwestie van je mogelijkheden vergroten, simpelweg vanwege het feit dat je sommige mensen nou eenmaal anders nooit irl zal tegenkomen omdat je sociale leven zich toch meestal geografisch gezien binnen een relatief beperkt gebied afspeelt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel één of twee matches in mijn lijstje staan die aangeven alleen maar op zoek te zijn naar vriendschap. Met alle datingervaring die ik heb zijn dat over het algemeen de ergsten. Ze willen alleen niet zo hopeloos overkomen...
Dan vraag je toch gewoon een foto waar ze helemaal op staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef Funkytrip het volgende:
I
Een invoerveldje met gewicht/lengte zou ook handig zijn. Ben aan het chatten met een leuke meid, maar ik zie alleen haar gezicht. Als daar 120 kg onder hangt of 2 meter aan lengte, dan wordt dat toch een zeer onaangename verrassing als we besluiten te daten, zeker omdat mensen nogal eens de neiging hebben dit soort info te verbergen en vragen staat nogal lullig.
quote:
Het alom bekende 'het moet een verlengstuk zijn van je sociale leven, geen vervanging'. Hoe het onder de mannen zit weet ik niet, maar ik kom maar weinig vrouwen tegen waarvoor dat geldt eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Typisch toch... Dat sommige mensen denken dat je hopeloos bent omdat je op een datingsite komt. Is gewoon een kwestie van je mogelijkheden vergroten, simpelweg vanwege het feit dat je sommige mensen nou eenmaal anders nooit irl zal tegenkomen omdat je sociale leven zich toch meestal geografisch gezien binnen een relatief beperkt gebied afspeelt.
Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes. Dat kan als een enorme afknapper beschouwd worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:09 schreef Klare het volgende:
[..]
Dan vraag je toch gewoon een foto waar ze helemaal op staan![]()
Ik noem het "voelsprieten uitsteken"quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Typisch toch... Dat sommige mensen denken dat je hopeloos bent omdat je op een datingsite komt. Is gewoon een kwestie van je mogelijkheden vergroten, simpelweg vanwege het feit dat je sommige mensen nou eenmaal anders nooit irl zal tegenkomen omdat je sociale leven zich toch meestal geografisch gezien binnen een relatief beperkt gebied afspeelt.
In tegenstelling tot via Fok!quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef Mokster het volgende:
Wel leuk als het toevallig gebeurt, maar als je toch via een datingsite op zoek moet naar (nieuwe) vrienden, dan is er m.i. toch echt iets serieus mis met je social skills...
tja, krijg de laatste tijd idd wel vaak wanhopige mailtjes, maar gelukkig ook nog wel leuke hoorquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, krijg de laatste tijd idd wel vaak wanhopige mailtjes, maar gelukkig ook nog wel leuke hoor
Zo maar weer eens een bericht naar die ene jongen sturen waar ik zoveel mee bespreek
ik heb nou 2 jongens waar ik veel mee chat/berichtjes uitwissel, dus met die 2 wil ik iig wel wat afspreken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan in elk geval kiezen straks
Soms ook lastiger, als je niet kan kiezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb nou 2 jongens waar ik veel mee chat/berichtjes uitwissel, dus met die 2 wil ik iig wel wat afspreken.
me abo loopt de 23e af, dus misschien dat ik voor die tijd nog een leuke jongen opduik
meer keus is altijd makkelijker he
Vind dat een normale vraag. Je kan het altijd een beetje leuk verpakken, dat haar er zo leuk uit vind zien ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:30 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes. Dat kan als een enorme afknapper beschouwd worden.
Liegebeest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef Klare het volgende:
[..]
Vind dat een normale vraag. Je kan het altijd een beetje leuk verpakken, dat haar er zo leuk uit vind zien ofzo![]()
Machtsmiddel is misschien niet helemaal het juiste woord, maar hoe je het ook bekijkt, uiterlijk telt gewoon mee. Je kan nog zulke leuke gesprekken met iemand hebben, als het qua uiterlijk je smaak niet is, dan houdt het gewoon op.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het enige wat iemand op internet niet anders kan voordoen? Het uiterlijk. Vandaar dat foto's een belangrijk machtsmiddel zijn op datingsites. Ik vind het zelf ook altijd leuk om nog meer foto's van iemand te zien (nieuwsgierig) en ik vraag daar dan ook rustig om. Ik heb daar volgens mij nog nooit een rare reactie op gekregen, maar dat kan ook zijn omdat ik een meisje ben.
Je hebt ook al de extra vragen beantwoord?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zit nu een tijdje op Paiq, maar ik snap niet echt hoe die matches tot stand komen... er wordt namelijk nergens gevraagd naar werk/hobbies/belangstelling die je hebt, terwijl dat in mijn ogen erg belangrijke aspecten van je persoonlijkheid zijn. Dus wordt ik op basis van die vage karaktereigenschappen steeds gematcht aan mensen die helemaal geen enkele overeenkomst met mij hebben op gebied van interesses enzo. En andere interesses wijzen vaak ook op een andere levensinstelling. En dan ben je behoorlijk gauw uitgepraat, als je wordt gematcht met iemand die niks met je gemeen heeft. Dus om betere matches tot stand te brengen lijkt het me handig om ook hobbies/werk te vragen.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, ik zou jou ook nog foto's sturen...![]()
Dat heb je zelf op een geven moment ook, want wat heb je aan een lijst met matches waar je nooit meer mee praat. Ik had laatst bij een speeddate heel leuk met een meisje gepraat. 2x vijf minuten gepraat, maar toen ik haar foto's zag dacht ik wel een beetje van 'dag hoor'. Geen match van gemaakt, want ik wist toch wel dat dat nix zou worden. Zo werd ik laatst zelf ook aan de kant gezet trouwens op paiqquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:
Het nadeel is wel dat je hard aan de kant gezet kan worden.... "he nieuwe match, chat, chat,chat, foto zichtbaar,volgende dag,xxx heeft je uit haar matches verwijderd"
Je vraagt ze dus naar hun cijfer(s), begrijp ik?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:
Maar goed, in ieder geval een 7.7 voor mijn pasfoto en een paar leuk uitziende meiden waar ik mee chatte hadden lagere cijfers, dus ik ben wel tevree
neuh, want je ziet die foto's toch na een paar berichtjes. Maar het gesprek kwam eropquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef whisko het volgende:
[..]
Je vraagt ze dus naar hun cijfer(s), begrijp ik?
Dat ligt dan toch echt aan jezelfquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:
Het nadeel is wel dat je hard aan de kant gezet kan worden.... "he nieuwe match, chat, chat,chat, foto zichtbaar,volgende dag,xxx heeft je uit haar matches verwijderd"
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:59 schreef Biene het volgende:
Wat is zo super irri vind aan Lexa is die klote interesse berichtjes. Yo! Neem eens de moeite om iets te typen, je weet wel, met je vingers op dat toetsenbord rammelen.
Zo, ben beetje frustie.
En hoi overigens, nieuw hier.
Oh werkelijk? *klikt lexa open* Okee dan, inderdaad. Maar de 'echte' berichtjes komen wel gewoon aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgen
heb ik ook gedaan, dus mensen zijn dan verplicht om een berichtje te sturen als ze contact met je willen en zo weet je iig zeker dat ze betalend lid zijn
ja, je krijgt dan wel gewoon echte berichtjes, maar geen interesseberichtjes meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:05 schreef Biene het volgende:
[..]
Oh werkelijk? *klikt lexa open* Okee dan, inderdaad. Maar de 'echte' berichtjes komen wel gewoon aan?
Thanks trouwens!![]()
Soms neem ik de moeite niet eens, dan is zo'n 'geen interesse' toch wel makkelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef Sylvana het volgende:
toen ik die interesseberichtjes nog aan had staan stuurde ik ook altijd "geen interesse" terug, nou reageer ik meestal wel even kort waarom ik geen interesse heb, en meestal is dat een standaarberichtje dat ze niet aan mijn profiel voldoen omdat ze te oud zijn of te ver weg wonen
Ach, je hebt van die mannen die het gewoon altijd proberen, ook al voldoen ze totaal niet aan iemands profiel, sturen ze nog een berichtjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:14 schreef Biene het volgende:
[..]
Soms neem ik de moeite niet eens, dan is zo'n 'geen interesse' toch wel makkelijk.![]()
Well duhhh, lees m'n profiel eens goed! Nog zo iets! Grmbl.![]()
Maar als iemand echte moeite neemt om iets te schrijven dan reageer ik altijd netjes terug.![]()
Ach, het blijft een leuk tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:19 schreef Sylvana het volgende:
Ach, je hebt van die mannen die het gewoon altijd proberen, ook al voldoen ze totaal niet aan iemands profiel, sturen ze nog een berichtjeEn ik heb zelfs in me profiel gezet dat ik daar op afknap, maar zelfs dat helpt nog niet
idd, en ik heb er toch ook wel een paar leuke contacten aan over gehoudenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef Biene het volgende:
[..]
Ach, het blijft een leuk tijdverdrijf.![]()
Je hoort me verder ook niet klagen hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, en ik heb er toch ook wel een paar leuke contacten aan over gehouden
Hey, dat is handigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgen
Het verschil is die 30 euro per kwartaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey, dat is handig![]()
Dat hebben ze niet bij Rp toch? Jammer![]()
Bi RP kun je het ook instellen. Mijn instellingen--->Ik wil interesse berichten ontvangen vink je dan uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey, dat is handig![]()
Dat hebben ze niet bij Rp toch? Jammer![]()
Succesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:
mijn paiqmeisje komt vanavond
spannend![]()
Dat is helemaal geen slecht idee. Je zou natuurlijk ook een deel van je slow-slowchat kunnen besteden om een tijd af te spreken, of is dat niet spontaan genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik zit nou met 6 matches op PaiQ die nooit online zijn als ik online ben. Dan krijg je van die slowchats waarmee het eeuwig duurt voor je eens een foto krijgt te zien.
Kan er geen match worden bedacht op 'welke tijdstippen online'?![]()
Met een email notifier zie je dat zoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik zit nou met 6 matches op PaiQ die nooit online zijn als ik online ben. Dan krijg je van die slowchats waarmee het eeuwig duurt voor je eens een foto krijgt te zien.
Kan er geen match worden bedacht op 'welke tijdstippen online'?![]()
Dan wordt 't echt een blind date. Of je moet eerst weken heen-en-weer chatten voor je een klein beetje weet met wie je te maken hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht idee. Je zou natuurlijk ook een deel van je slow-slowchat kunnen besteden om een tijd af te spreken, of is dat niet spontaan genoeg?.
Zie het als een slow speeddatequote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan wordt 't echt een blind date. Of je moet eerst weken heen-en-weer chatten voor je een klein beetje weet met wie je te maken hebt.
Mijn nerd gehalte is nog niet zodanig hoog dat ik:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Met een email notifier zie je dat zo
Ja, stel je voor zeg...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn nerd gehalte is nog niet zodanig hoog dat ik:
a) overal e-mail kan en wil ontvangen;
b) als dat zo is, meteen achter internet kan schuiven om te gaan chatten met die matches.
Pst... Ik moet mezelf hier een beetje positief profileren...quote:
Dat vind ik maar lastig als je een vraag typt en er geen antwoord komt vanaf de andere kant. Dan wordt het echt zo'n interview...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef het-is-mij het volgende:
als jullie gewoon alletwee iedere keer flink wat typen dan komt de foto redelijk snel tevoorschijn hoor (ervaring)
Dan is het gewoon geen boeiend gesprek en kan je er net zo goed meteen maar mee kappenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik maar lastig als je een vraag typt en er geen antwoord komt vanaf de andere kant. Dan wordt het echt zo'n interview...
Als dat is omdat de ander niet online is dan kan het nog wel. Is het daarentegen iemand waar je alle vormen van spontaniteit bijna met brute kracht uit moet trekken, laat dan maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan is het gewoon geen boeiend gesprek en kan je er net zo goed meteen maar mee kappen
Gedverdammequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
dit kreeg ik net:
Hey juweeltje van een dame.
Goh, wat vind ik uw gezicht een goddelijke verschijning.
Die mij over de kop laat gaan.
Maar moet ook niet vergeten dat u wwaarschijnlijk in het bezit bend van een slank, wondermooi lijf.
Alles tezamen lijkt u een heel bijzondere dame te zijn met een leuke karakter.
Iemand waarmee je heel veel pret kan hebben.
Dit maakt u in mijn ogen een wonderbaarlijke edelsteen.
Een die zelden voorkomt.
En wil in deze graag, heel graag zelfs contact met zo een spontane, spannnende dame als u hebben.
gooeeeddd![]()
ik krijg zulke berichtjes ook heel vaak, als het profiel me aanspreekt stuur ik een berichtje terug of ze wat meer kunnen vertellen over zichzelf, ga niet zomaar iedereen gelijk toevoegenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Roeji het volgende:
ik moet zeggen dat de meest indrukwekkende reactiedie ik tot nu toe heb gehad was:
Msn?
groetjes...
Daar loop je toch spontaan warm voor![]()
ben toch wel even gaan kijken in zijn profiel, was toch wel wat meer indrukwekkend. Woont praktisch bij me om de hoek en zag er ook nog best leuk uit. Ik zit dus nog in dubio, wel of geen contact opnemen![]()
Ja flauw vond ik datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet, ik had laatst iemand waar ik ook tegen zei dat ie eerst wat meer moest vertellen en hij zo ja dat doe ik alleen als jij me nu op msn toe gaat voegen, nou dus niet he, byebye![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |