abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33937808
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:03 schreef cyber_rebel het volgende:
Is dat invite systeem tijdelijk zolang paiq nog niet voltooid is? Of blijft dat bestaan? Het is op zich wel een handige manier om de verhouding vrouw/man gezond te houden.
Ja inderdaad. Dat dacht ik ook al. Nu kunnen ze de verhouding goed in de gaten houden, maar als dat invite systeem zou verdwijnen is dat over. Dan zou Paiq meer richting standaard datingsite gaan en ik weet niet hoe positief dat is...
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:01:07 #102
131880 -Jelmer-
http://www.paiq.nl
pi_33939058
quote:
[b]Op woensdag 11 januari 2006 14:26
Ja inderdaad. Dat dacht ik ook al. Nu kunnen ze de verhouding goed in de gaten houden, maar als dat invite systeem zou verdwijnen is dat over. Dan zou Paiq meer richting standaard datingsite gaan en ik weet niet hoe positief dat is...
Dat gaan we dan dus ook niet doen; er gaat een soort wachtlijst-principe komen - het is van cruciaal belang dat we de verhouding mannen/vrouwen op de site in stand weten te houden.
pi_33942894
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef -Jelmer- het volgende:

[..]

Dat gaan we dan dus ook niet doen; er gaat een soort wachtlijst-principe komen - het is van cruciaal belang dat we de verhouding mannen/vrouwen op de site in stand weten te houden.
Goede oplossing ja
Dan blijft het ook een beetje iets exclusiefs, dat is ook wel leuk..
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:29:04 #104
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_33943728
@jelmer; bij het beoordelen van de foto's krijg ik toch regelmatig een aantal foto's te zien wat ik al zeker een keer of 10 eerder ben tegengekomen. Soms is het mogelijk om dan op de andere foto positief te stemmen. Maar het komt ook vaak voor dat je 2 gelijkwaardige foto's krijgt (lees: voor mij totaal onaantrekkelijke heren). Druk je op f5 (aangezien ik het risico niet wil lopen om daarmee gematched te worden) krijg je vervolgens 2 voor mij aantrekkelijke heren (met wie ik misschien wel gematched zou willen worden). Is het AI systeem bij mij in slaap modus gesprongen of ben ik zo kansloos dat die onaantrekkelijke heren mijn enige opties zijn ?

Ik begrijp dat niet alles is af te vangen. Maar bestaat niet de mogelijkheid om een knop bij het foto's beoordelen erbij te zetten met iets in de trant van: deze beide foto's zijn voor mij niet geschikt o.i.d.
En evt een knop met : ik kan niet kiezen, beide erg leuk.
Zodat de heren die met de 'negatieve' knop zijn gemerkt, niet meer terug komen in mijn foto-beoordelings-sessies. En die met de positieve knop zijn gemerkt, wel nog terug komen maar niet meer tegelijk.

Is een beetje omslachtig hoe ik het beschrijf. Ik hoop dat t duidelijk is wat ik bedoel.

alvast bedankt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_33943842
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:29 schreef Roeji het volgende:
@jelmer; bij het beoordelen van de foto's krijg ik toch regelmatig een aantal foto's te zien wat ik al zeker een keer of 10 eerder ben tegengekomen. Soms is het mogelijk om dan op de andere foto positief te stemmen. Maar het komt ook vaak voor dat je 2 gelijkwaardige foto's krijgt (lees: voor mij totaal onaantrekkelijke heren). Druk je op f5 (aangezien ik het risico niet wil lopen om daarmee gematched te worden) krijg je vervolgens 2 voor mij aantrekkelijke heren (met wie ik misschien wel gematched zou willen worden). Is het AI systeem bij mij in slaap modus gesprongen of ben ik zo kansloos dat die onaantrekkelijke heren mijn enige opties zijn ?

Ik begrijp dat niet alles is af te vangen. Maar bestaat niet de mogelijkheid om een knop bij het foto's beoordelen erbij te zetten met iets in de trant van: deze beide foto's zijn voor mij niet geschikt o.i.d.
Zodat de heren die met de 'negatieve' knop zijn gemerkt, niet meer terug komen in mijn foto-beoordelings-sessies. En die met de positieve knop zijn gemerkt, wel nog terug komen maar niet meer tegelijk.

Is een beetje omslachtig hoe ik het beschrijf. Ik hoop dat t duidelijk is wat ik bedoel.

alvast bedankt.
Ja, of iniedergeval een "DEZE WIL IK NOG NIET AL KREEG IK 1000 euro TOE!!!" knop?

maarja, dan zal 90% die indrukken en heeft iemand dalijk niemand om mee te praten....
And then there were syntax-errors
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:37:17 #106
63411 Roeji
pi_33943987
ja zo'n knop

Het zal misschien voor iemand anders de ideale match zijn. Maar voor mij toch niet. En dan zou ik dat graag willen aangeven.

Ik merk overigens dat ik soms toch wel erg kritisch ben als ik alleen naar die foto's zit te kijken
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33944101
quote:
hoi ik heb veel interesse in je

maar kan je snel een berichtje terug sturen want anders weet ik me geen raad meer ik woon in wijhe dus dat is vlakbij
Hoezo wanhopig?
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:42:34 #108
63411 Roeji
pi_33944142
dat meen je niet?? Krijg je zoiets toegestuurd?
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:46:22 #109
63411 Roeji
pi_33944240
oke, dan kom je dit tegen :

Hallo, ik doe dit voor een hele lieve vriend van mij, die dit zelf niet weet maar wel een lieve vrouw verdient.
Hij staat wel open voor een relatie, maar is niet wanhopig op zoek.
Hij is vriendelijk, zeer sociaal ingesteld, ruimdenkend, oprecht, eerlijk maar vooral heel lief.
Wij (mijn man en ik) zoeken voor hem een vrouw die ook lief, warm van hart, open en eerlijk is en van katten houdt.
Het liefst iemand in de buurt van 046
Hij is niet op zoek naar vlindertjes, dus alsjeblieft serieuze reacties, liefst met foto...altijd antwoord.

ooh help, hoe is het mogelijk.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33944610
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:46 schreef Roeji het volgende:
oke, dan kom je dit tegen :
...
Jij zit gebakken

Foto's beoordeeld :2506
Ja ik vind dat wel grappig om te doen dus..
  woensdag 11 januari 2006 @ 18:07:00 #111
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_33944899
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:01 schreef -Jelmer- het volgende:
Klinkt goed. Het verbaast me eigenlijk dat er zo weinig datingsites zijn die proberen om een goede verhouding te houden of zelfs proberen om zoveel mogelijk mannen te lokken met een bloedmooie vrouw in hun reclame (alsof je ook maar een realistische kans hebt op zoiets).

Begon zelf al half serieus na te denken over het oprichten van een datingsite die er wel rekening mee houd. Maar dat is nu dus niet meer nodig.
pi_33948846
Ik mocht zojuist kiezen uit 2 dezelfde foto's bij het beoordelen op Paiq... maakt de keus er ook niet makkelijker op
pi_33950836
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef Eunos het volgende:
Ik mocht zojuist kiezen uit 2 dezelfde foto's bij het beoordelen op Paiq... maakt de keus er ook niet makkelijker op
lol , lekker slim

ik heb weer een heel lang berichtje terug

nadeel is dat hij overdag niet op lexa kan, dus alleen 's avonds kan reageren, maar dan reageert ie ook gelijk heel uitgebreid, dus das wel leuk
pi_33953403
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:50 schreef Eunos het volgende:
Dit komt me erg bekend voor, beetje jammer.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:09:24 #115
63411 Roeji
pi_33954231
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:57 schreef Quarktaart het volgende:

[..]

Jij zit gebakken

Foto's beoordeeld :2506
Ja ik vind dat wel grappig om te doen dus..
nou nee, ik zie dit toch niet als mijn toekomstige Ik ben dan nogal rapjes uit dat profiel vertrokken. En van dat hele verhaaltje: wij doen dit voor ...., daar geloof ik nu werkelijk geen snars van. Volgens mij kunnen ze dan toch beter bij de Russian Brides gaan kijken.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:25:41 #116
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_33955040
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:29 schreef Roeji het volgende:

Volgens mij gaat het er helemaal niet om of je zo iemand "wil" dan wel "absoluut niet wil". Ik vermoed dat het systeem als volgt in elkaar zit:

We beoordelen alleen maar om waarderingscijfers voor het uiterlijk vast te stellen. Duim omhoog -> cijfer gaat 0,1 omhoog, duim omlaag -> cijfer gaat 0,1 omlaag (o.i.d.); dit staat geheel los van je matches. Uiteindelijk geldt: hoe dichter de score van een paiq'er bij *jouw* score zit, des te meer kans op een match.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:30:26 #117
63411 Roeji
pi_33955285
ik dacht dat t systeem aan de hand van gemaakt keuzes op zoek ging naar een nóg betere match voor je. Dat het rekening zou houden met bepaalde wensen die je hebt mbt het uiterlijk. Want ik denk dat je er anders niet echt veel aan hebt. Dan word je misschien gematched met iemand die door een hoop andere als beste van de 2 opties word aangemerkt, terwijl het voor mij gewoon iemand is met wie ik persoonlijk nooit zal matchen.

Ik weet t ook niet hoe t in mekaar zit. Ik gooide ook maar een balletje op, nav wat lichte ergernissen om de zoveelste keer dezelfde foto tegen te komen.
Ik ben zo blij, zo blij
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:38:18 #118
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_33955727
Nou, volgens mij zie je in het dagelijkse leven veelal dat stelletjes bestaan uit twee personen die een zelfde gemiddelde cijfer zouden hebben, als een groot aantal mensen hun uiterlijken beoordelen. M.a.w. je zoekt iemand op die "bij je in de buurt ligt", omdat je vooral kans maakt bij mensen die een uiterlijk hebben dat even mooi of minder mooi is dan dat van jezelf. En wiskundig gezien betekent dat dat twee mensen bij elkaar kans maken als ze beide ongeveer hetzelfde cijfer hebben.

Of klopt mijn redenering niet?
pi_33964858
Waarom krijg ik in godsnaam google adds over kunst .
I was an atheist until I realized I was God
pi_33965066
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef whisko het volgende:
Nou, volgens mij zie je in het dagelijkse leven veelal dat stelletjes bestaan uit twee personen die een zelfde gemiddelde cijfer zouden hebben, als een groot aantal mensen hun uiterlijken beoordelen. M.a.w. je zoekt iemand op die "bij je in de buurt ligt", omdat je vooral kans maakt bij mensen die een uiterlijk hebben dat even mooi of minder mooi is dan dat van jezelf. En wiskundig gezien betekent dat dat twee mensen bij elkaar kans maken als ze beide ongeveer hetzelfde cijfer hebben.

Of klopt mijn redenering niet?
Hoe vaak zie je niet stelletjes waarvan je denkt: tjeezus wat moet zo'n mooie meid met zo'n gruwelijk lelijke gozer (of andersom, maar op de een of andere manier zie ik dat toch minder vaak). Dus je redenering gaat niet voor alle gevallen op. Maar goed. Dat zal voor elke redenering gelden...

Maar op Paiq word ik dus wel vaak gematcht met heren op wiens foto ik heb gestemd, omdat die foto net iets minder lelijk was dan die ernaast, terwijl ik ze in het echt nooit in mn bed zou willen aantreffen. Zelfs in de buurt van mn huis nog niet eens... Dus ik denk toch dat het wel een klein beetje met elkaar samenhangt. Kennelijk wordt mijn foto niet goed beoordeeld, want ik krijg ook echt alleen maar kneuzenfoto's te beoordelen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 08:33:42 #121
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33965130
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:24 schreef Mokster het volgende:
Kennelijk wordt mijn foto niet goed beoordeeld, want ik krijg ook echt alleen maar kneuzenfoto's te beoordelen.
De beoordeling van je foto('s) kun je bekijken onder instellingen. Je moet dan wel aanzetten dat je je fotoscore wilt zien.

Toen ik me net had aangemeld kwam ik je regelmatig tegen bij het beoordelen en de laatste tijd niet meer. Blijkbaar klopt het matchsysteem dan wel, want die conclusie hadden we zelf natuurlijk ook al getrokken...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_33965182
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De beoordeling van je foto('s) kun je bekijken onder instellingen. Je moet dan wel aanzetten dat je je fotoscore wilt zien.

Toen ik me net had aangemeld kwam ik je regelmatig tegen bij het beoordelen en de laatste tijd niet meer. Blijkbaar klopt het matchsysteem dan wel, want die conclusie hadden we zelf natuurlijk ook al getrokken...
Telt de match: "vriendjes voor het leven" dan niet?
  donderdag 12 januari 2006 @ 08:41:42 #123
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33965200
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:39 schreef Mokster het volgende:

[..]

Telt de match: "vriendjes voor het leven" dan niet?

Goeie opmerking trouwens. Heb jij de optie 'staat open voor vrienschap' aanstaan? Ben benieuwd of daar ook op wordt gematcht eigenlijk?
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:21:13 #124
63411 Roeji
pi_33965628
ik word wanhopig
Niet omdat ik meteen 'aan de kerel' wil. Maar van dat beoordelen van foto's. Volgens mij zitten er vandaag 15 vaste foto's in het assortiment en word en steeds als 1 van die 15 foto's een keer of 10 is langsgeweest een nieuwe toegevoegd.
Ik moet zeggen dat de foto's erop vooruit zijn gegaan Maar het is ook niet echt leuk als je in een half uur beoordelen minimaal 10 keer dezelfde voorbij ziet komen. En dan ook nog als ie volgens mij erg jummie is Dan word je lekker gemaakt en je word er niet mee gematched om een of andere wazige reden.

Maar ik schraap nog wat moed bij elkaar en ga weer vrolijk verder.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33965659
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:21 schreef Roeji het volgende:
ik word wanhopig
Niet omdat ik meteen 'aan de kerel' wil. Maar van dat beoordelen van foto's. Volgens mij zitten er vandaag 15 vaste foto's in het assortiment en word en steeds als 1 van die 15 foto's een keer of 10 is langsgeweest een nieuwe toegevoegd.
Ik moet zeggen dat de foto's erop vooruit zijn gegaan Maar het is ook niet echt leuk als je in een half uur beoordelen minimaal 10 keer dezelfde voorbij ziet komen. En dan ook nog als ie volgens mij erg jummie is Dan word je lekker gemaakt en je word er niet mee gematched om een of andere wazige reden.

Maar ik schraap nog wat moed bij elkaar en ga weer vrolijk verder.
Nou vooruit, ik zal me wel even aanmelden voor een speeddate dan .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:17:42 #126
63411 Roeji
pi_33966743
nou ik ben nu al een poos met iemand aan t chatten. Kwam vanuit een speeddate. Is wel gezellig. Maar verder dan gezellig chatten zal het niet gaan. Hij woont helaas te ver weg. Maar vriendschap is ook al leuk!!
Ik ben zo blij, zo blij
pi_33967160
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Goeie opmerking trouwens. Heb jij de optie 'staat open voor vrienschap' aanstaan? Ben benieuwd of daar ook op wordt gematcht eigenlijk?
Duh... ik bén goed!
Volgens mij heb ik alle opties openstaan, maar ik heb niet het idee dat iemand op Paiq toch serieus op zoek is naar vriendschap. Ik niet in ieder geval. Wel leuk als het toevallig gebeurt, maar als je toch via een datingsite op zoek moet naar (nieuwe) vrienden, dan is er m.i. toch echt iets serieus mis met je social skills...
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:49:43 #128
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_33967474
Ik had ook nog een vraagje aan Jelmer... De laatste tijd word ik vaak gematcht met vrouwen van 45+. Gisteren weer eentje van 53. Kan er niet wat beter op leeftijd gematcht worden? 32 jarige mannen hoeven echt niet gematcht te worden met vrouwen van 10 jaar ouder. Da's vrij kansloos.

Die van 53 jaar hield ook nog vol dat ze in de top 10 stond, maar dus niet in mijn top 10 (na enige random gechat werd er een nogal lelijk persoon zichtbaar). Zijn de statistieken voor iedereen anders.

In de top 10 staan trouwens nogal wat rips van fotomodellen sites lijkt me. Van sommige mannen/vrouwen kan ik me met de beste wil ter wereld niet voorstellen dat ze op een datingsite zitten.

Een invoerveldje met gewicht/lengte zou ook handig zijn. Ben aan het chatten met een leuke meid, maar ik zie alleen haar gezicht. Als daar 120 kg onder hangt of 2 meter aan lengte, dan wordt dat toch een zeer onaangename verrassing als we besluiten te daten, zeker omdat mensen nogal eens de neiging hebben dit soort info te verbergen en vragen staat nogal lullig. Als de foto's dan zichtbaar worden zou je ook dit soort data kunnen opgeven (en eventueel wat extra info zoals wat ze hebben ingevuld bij hobby's etc)
Nu met gitaar!
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:50:32 #129
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33967493
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef Mokster het volgende:
Wel leuk als het toevallig gebeurt, maar als je toch via een datingsite op zoek moet naar (nieuwe) vrienden, dan is er m.i. toch echt iets serieus mis met je social skills...
Ik heb wel één of twee matches in mijn lijstje staan die aangeven alleen maar op zoek te zijn naar vriendschap. Met alle datingervaring die ik heb zijn dat over het algemeen de ergsten. Ze willen alleen niet zo hopeloos overkomen...
pi_33967702
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik heb wel één of twee matches in mijn lijstje staan die aangeven alleen maar op zoek te zijn naar vriendschap. Met alle datingervaring die ik heb zijn dat over het algemeen de ergsten. Ze willen alleen niet zo hopeloos overkomen...
Typisch toch... Dat sommige mensen denken dat je hopeloos bent omdat je op een datingsite komt. Is gewoon een kwestie van je mogelijkheden vergroten, simpelweg vanwege het feit dat je sommige mensen nou eenmaal anders nooit irl zal tegenkomen omdat je sociale leven zich toch meestal geografisch gezien binnen een relatief beperkt gebied afspeelt.
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:09:12 #131
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33967891
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:49 schreef Funkytrip het volgende:
I
Een invoerveldje met gewicht/lengte zou ook handig zijn. Ben aan het chatten met een leuke meid, maar ik zie alleen haar gezicht. Als daar 120 kg onder hangt of 2 meter aan lengte, dan wordt dat toch een zeer onaangename verrassing als we besluiten te daten, zeker omdat mensen nogal eens de neiging hebben dit soort info te verbergen en vragen staat nogal lullig.
Dan vraag je toch gewoon een foto waar ze helemaal op staan
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:18:40 #132
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33968131
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoezo wanhopig?
je trekt het aan geloof ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:56:19 #133
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33969269
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:

[..]

Typisch toch... Dat sommige mensen denken dat je hopeloos bent omdat je op een datingsite komt. Is gewoon een kwestie van je mogelijkheden vergroten, simpelweg vanwege het feit dat je sommige mensen nou eenmaal anders nooit irl zal tegenkomen omdat je sociale leven zich toch meestal geografisch gezien binnen een relatief beperkt gebied afspeelt.
Het alom bekende 'het moet een verlengstuk zijn van je sociale leven, geen vervanging'. Hoe het onder de mannen zit weet ik niet, maar ik kom maar weinig vrouwen tegen waarvoor dat geldt eigenlijk.
pi_33969372
Het zou ook een optie moeten zijn dat men kan aangeven alleen een match met foto te willen ontvangen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:30:58 #135
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_33971906
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:09 schreef Klare het volgende:

[..]

Dan vraag je toch gewoon een foto waar ze helemaal op staan
Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes. Dat kan als een enorme afknapper beschouwd worden.
Nu met gitaar!
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:32:18 #136
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33971955
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:00 schreef Mokster het volgende:

[..]

Ik noem het "voelsprieten uitsteken"
Vampire Romance O+
pi_33972549
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef Mokster het volgende:
Wel leuk als het toevallig gebeurt, maar als je toch via een datingsite op zoek moet naar (nieuwe) vrienden, dan is er m.i. toch echt iets serieus mis met je social skills...
In tegenstelling tot via Fok! .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_33972602
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:18 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

je trekt het aan geloof ik
tja, krijg de laatste tijd idd wel vaak wanhopige mailtjes, maar gelukkig ook nog wel leuke hoor

Zo maar weer eens een bericht naar die ene jongen sturen waar ik zoveel mee bespreek
  donderdag 12 januari 2006 @ 13:56:04 #139
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33972696
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, krijg de laatste tijd idd wel vaak wanhopige mailtjes, maar gelukkig ook nog wel leuke hoor

Zo maar weer eens een bericht naar die ene jongen sturen waar ik zoveel mee bespreek
Je kan in elk geval kiezen straks
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33972739
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je kan in elk geval kiezen straks
ik heb nou 2 jongens waar ik veel mee chat/berichtjes uitwissel, dus met die 2 wil ik iig wel wat afspreken.

me abo loopt de 23e af, dus misschien dat ik voor die tijd nog een leuke jongen opduik

meer keus is altijd makkelijker he
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:24:59 #141
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33973513
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb nou 2 jongens waar ik veel mee chat/berichtjes uitwissel, dus met die 2 wil ik iig wel wat afspreken.

me abo loopt de 23e af, dus misschien dat ik voor die tijd nog een leuke jongen opduik

meer keus is altijd makkelijker he
Soms ook lastiger, als je niet kan kiezen
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:40:38 #142
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33974115
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:30 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat niet zo netjes. Dat kan als een enorme afknapper beschouwd worden.
Vind dat een normale vraag. Je kan het altijd een beetje leuk verpakken, dat haar er zo leuk uit vind zien ofzo
pi_33974450
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef Klare het volgende:

[..]

Vind dat een normale vraag. Je kan het altijd een beetje leuk verpakken, dat haar er zo leuk uit vind zien ofzo
Liegebeest.

Je kunt toch ook gewoon zeggen dat je benieuwd bent naar de rest en vragen of ze misschien een foto heeft waar ze helemaal opstaat. Zoniet, dan block of flikker je haar van dr lijst. Sim-pel.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:56:39 #144
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_33974645
Wat is het enige wat iemand op internet niet anders kan voordoen? Het uiterlijk. Vandaar dat foto's een belangrijk machtsmiddel zijn op datingsites. Ik vind het zelf ook altijd leuk om nog meer foto's van iemand te zien (nieuwsgierig) en ik vraag daar dan ook rustig om. Ik heb daar volgens mij nog nooit een rare reactie op gekregen, maar dat kan ook zijn omdat ik een meisje ben .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_33974695
Precies, zo onbeschoft vind ik dat niet hoor, om te vragen naar een foto waar ze helemaal op staat

Ik heb het ook wel es gehad, had ik een date met iemand waar ik alleen foto's van het hoofd gezien had, bleek ie echt een enorme bierbuik te hebben Dus dat was een flinke afknapper voor me

Ik heb net weer een lang bericht teruggestuurd naar "mijn leuke jongen" en ben nou al benieuwd wat hij terug gaat sturen, alleen hij is nou aan het werk, dus kan vanavond pas reageren, dus wordt nog even afwachten
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:59:33 #146
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33974760
Heeft iemand wel eens op www.nalo.nl gekeken ? Ik sta daar nu zo'n 2 weekjes op ofzo, en heb ook al vrij veel berichten gekregen van leuke meiden. Ok, ze hebben niet altijd iets al te nuttigs te melden, dus zijn ze oo kweer zo van m'n msn af, maar er zitten er wel wat "potentiële" leuke meisjes tussen !! Tis ook gratis, en je kunt 10 berichtjes per dag versturen.

Hopelijk wordt dit niet als SPAM gezien, want das niet mijn intentie !
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:08:31 #147
14746 k_i_m
pi_33975134
Ik klik op snelzoeken, ik ben een vrouw, ik zoek een man, leeftijd 28-36 en er worden 7 profielen gevonden. Van bejaarde dames . Leuke site man!
In my life
Why do I smile
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:11:17 #148
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_33975249
ja KIM, inderdaad, voor het eerst sinds die 2 weken doet ie raar .. Ik had net ook alleen vrouwen van rond de 60 .. Normaal doet ie het wel hoor
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:58:25 #149
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33976990
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:56 schreef k_i_m het volgende:
Wat is het enige wat iemand op internet niet anders kan voordoen? Het uiterlijk. Vandaar dat foto's een belangrijk machtsmiddel zijn op datingsites. Ik vind het zelf ook altijd leuk om nog meer foto's van iemand te zien (nieuwsgierig) en ik vraag daar dan ook rustig om. Ik heb daar volgens mij nog nooit een rare reactie op gekregen, maar dat kan ook zijn omdat ik een meisje ben .
Machtsmiddel is misschien niet helemaal het juiste woord, maar hoe je het ook bekijkt, uiterlijk telt gewoon mee. Je kan nog zulke leuke gesprekken met iemand hebben, als het qua uiterlijk je smaak niet is, dan houdt het gewoon op.

En hoe meer foto's, hoe beter inderdaad. Het geeft je ook meteen een indruk van wat mensen doen, waar ze geweest zijn etc. etc.

Ow ja, ik zou jou ook nog foto's sturen...
pi_33977673
Ik zit nu een tijdje op Paiq, maar ik snap niet echt hoe die matches tot stand komen... er wordt namelijk nergens gevraagd naar werk/hobbies/belangstelling die je hebt, terwijl dat in mijn ogen erg belangrijke aspecten van je persoonlijkheid zijn. Dus wordt ik op basis van die vage karaktereigenschappen steeds gematcht aan mensen die helemaal geen enkele overeenkomst met mij hebben op gebied van interesses enzo. En andere interesses wijzen vaak ook op een andere levensinstelling. En dan ben je behoorlijk gauw uitgepraat, als je wordt gematcht met iemand die niks met je gemeen heeft. Dus om betere matches tot stand te brengen lijkt het me handig om ook hobbies/werk te vragen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_33977816
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef SaskiaR het volgende:
Ik zit nu een tijdje op Paiq, maar ik snap niet echt hoe die matches tot stand komen... er wordt namelijk nergens gevraagd naar werk/hobbies/belangstelling die je hebt, terwijl dat in mijn ogen erg belangrijke aspecten van je persoonlijkheid zijn. Dus wordt ik op basis van die vage karaktereigenschappen steeds gematcht aan mensen die helemaal geen enkele overeenkomst met mij hebben op gebied van interesses enzo. En andere interesses wijzen vaak ook op een andere levensinstelling. En dan ben je behoorlijk gauw uitgepraat, als je wordt gematcht met iemand die niks met je gemeen heeft. Dus om betere matches tot stand te brengen lijkt het me handig om ook hobbies/werk te vragen.
Je hebt ook al de extra vragen beantwoord?
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:39:38 #152
134046 Stayin
Koekjed'rbij?
pi_33978391
Kan iemand mij een Paiq invite sturen? Ik wil het wel eens proberen. zie emailadres in profiel.
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:43:03 #153
14746 k_i_m
pi_33978525
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ow ja, ik zou jou ook nog foto's sturen...
.
In my life
Why do I smile
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:00:56 #154
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_33979291
Het voordeel van PaiQ is wel dat je gekoppeld kan worden aan echt leuke dames qua uiterlijk. Op reguliere datingsites krijgen zij 100 berichtjes per dag, met paiq heb je meer kans om er daadwerkelijk een gesprek mee te hebben zonder dat je in staat moet zijn om een superoriginele openingsmail te verzinnen waarmee je ze direkt inpakt.

Het nadeel is wel dat je hard aan de kant gezet kan worden.... "he nieuwe match, chat, chat,chat, foto zichtbaar,volgende dag,xxx heeft je uit haar matches verwijderd"

Maar goed, in ieder geval een 7.7 voor mijn pasfoto en een paar leuk uitziende meiden waar ik mee chatte hadden lagere cijfers, dus ik ben wel tevree
Nu met gitaar!
pi_33981095
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:00 schreef Funkytrip het volgende:

Het nadeel is wel dat je hard aan de kant gezet kan worden.... "he nieuwe match, chat, chat,chat, foto zichtbaar,volgende dag,xxx heeft je uit haar matches verwijderd"
Dat heb je zelf op een geven moment ook, want wat heb je aan een lijst met matches waar je nooit meer mee praat. Ik had laatst bij een speeddate heel leuk met een meisje gepraat. 2x vijf minuten gepraat, maar toen ik haar foto's zag dacht ik wel een beetje van 'dag hoor'. Geen match van gemaakt, want ik wist toch wel dat dat nix zou worden. Zo werd ik laatst zelf ook aan de kant gezet trouwens op paiq
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:26:38 #156
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_33990350
quote:

Maar goed, in ieder geval een 7.7 voor mijn pasfoto en een paar leuk uitziende meiden waar ik mee chatte hadden lagere cijfers, dus ik ben wel tevree
Je vraagt ze dus naar hun cijfer(s), begrijp ik?
  donderdag 12 januari 2006 @ 22:18:04 #157
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_33993045
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef whisko het volgende:

[..]

Je vraagt ze dus naar hun cijfer(s), begrijp ik?
neuh, want je ziet die foto's toch na een paar berichtjes. Maar het gesprek kwam erop
Nu met gitaar!
pi_33996250
quote:
Dat ligt dan toch echt aan jezelf .
pi_33996302
Ik vind Paiq helemaal geweldig
It is your friends who make your world!
pi_34000149
Wat ik zo super irri vind aan Lexa zijn die klote interesse berichtjes. Yo! Neem eens de moeite om iets te typen, je weet wel, met je vingers op dat toetsenbord rammelen.

Zo, ben beetje frustie.

En hoi overigens, nieuw hier.
pi_34000170
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:59 schreef Biene het volgende:
Wat is zo super irri vind aan Lexa is die klote interesse berichtjes. Yo! Neem eens de moeite om iets te typen, je weet wel, met je vingers op dat toetsenbord rammelen.

Zo, ben beetje frustie.

En hoi overigens, nieuw hier.
je kunt ook instellen dat je geen interesseberichtjes kunt krijgen

heb ik ook gedaan, dus mensen zijn dan verplicht om een berichtje te sturen als ze contact met je willen en zo weet je iig zeker dat ze betalend lid zijn
pi_34000261
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb ik ook gedaan, dus mensen zijn dan verplicht om een berichtje te sturen als ze contact met je willen en zo weet je iig zeker dat ze betalend lid zijn
Oh werkelijk? *klikt lexa open* Okee dan, inderdaad. Maar de 'echte' berichtjes komen wel gewoon aan?

Thanks trouwens!
pi_34000277
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:05 schreef Biene het volgende:

[..]

Oh werkelijk? *klikt lexa open* Okee dan, inderdaad. Maar de 'echte' berichtjes komen wel gewoon aan?

Thanks trouwens!
ja, je krijgt dan wel gewoon echte berichtjes, maar geen interesseberichtjes meer
pi_34000291
Ja, ik zie het nu staan in mijn profiel. Alleen bericht sturen staat er nu bij! Helemaal goed!
Dat scheelt een hoop geen interesse berichtjes terug mailen.
Ja, zo netjes ben ik dan ook weer wel.
pi_34000320
toen ik die interesseberichtjes nog aan had staan stuurde ik ook altijd "geen interesse" terug, nou reageer ik meestal wel even kort waarom ik geen interesse heb, en meestal is dat een standaarberichtje dat ze niet aan mijn profiel voldoen omdat ze te oud zijn of te ver weg wonen
pi_34000420
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:09 schreef Sylvana het volgende:
toen ik die interesseberichtjes nog aan had staan stuurde ik ook altijd "geen interesse" terug, nou reageer ik meestal wel even kort waarom ik geen interesse heb, en meestal is dat een standaarberichtje dat ze niet aan mijn profiel voldoen omdat ze te oud zijn of te ver weg wonen
Soms neem ik de moeite niet eens, dan is zo'n 'geen interesse' toch wel makkelijk.
Well duhhh, lees m'n profiel eens goed! Nog zo iets! Grmbl.
Maar als iemand echte moeite neemt om iets te schrijven dan reageer ik altijd netjes terug.
pi_34000498
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:14 schreef Biene het volgende:

[..]

Soms neem ik de moeite niet eens, dan is zo'n 'geen interesse' toch wel makkelijk.
Well duhhh, lees m'n profiel eens goed! Nog zo iets! Grmbl.
Maar als iemand echte moeite neemt om iets te schrijven dan reageer ik altijd netjes terug.
Ach, je hebt van die mannen die het gewoon altijd proberen, ook al voldoen ze totaal niet aan iemands profiel, sturen ze nog een berichtje En ik heb zelfs in me profiel gezet dat ik daar op afknap, maar zelfs dat helpt nog niet
pi_34000578
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:19 schreef Sylvana het volgende:

Ach, je hebt van die mannen die het gewoon altijd proberen, ook al voldoen ze totaal niet aan iemands profiel, sturen ze nog een berichtje En ik heb zelfs in me profiel gezet dat ik daar op afknap, maar zelfs dat helpt nog niet
Ach, het blijft een leuk tijdverdrijf.
pi_34000588
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef Biene het volgende:

[..]

Ach, het blijft een leuk tijdverdrijf.
idd, en ik heb er toch ook wel een paar leuke contacten aan over gehouden
pi_34000680
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd, en ik heb er toch ook wel een paar leuke contacten aan over gehouden
Je hoort me verder ook niet klagen hoor.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:57:52 #171
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_34001114
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:

Hey, dat is handig
Dat hebben ze niet bij Rp toch? Jammer
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_34001284
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:57 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Hey, dat is handig
Het verschil is die 30 euro per kwartaal.
pi_34003342
mijn paiqmeisje komt vanavond

spannend
  vrijdag 13 januari 2006 @ 07:56:10 #174
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_34003416
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:57 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Hey, dat is handig
Bi RP kun je het ook instellen. Mijn instellingen--->Ik wil interesse berichten ontvangen vink je dan uit
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:24:35 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34009010
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:

spannend
Succes
pi_34009061
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 07:44 schreef snellejelle het volgende:

spannend
veel plezier

Ik had die jongen van mij toegevoegd op msn, maar hijs gewoon nog helemaal niet online geweest.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:26:28 #177
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34009066
Bleh, ik zit nou met 6 matches op PaiQ die nooit online zijn als ik online ben. Dan krijg je van die slowchats waarmee het eeuwig duurt voor je eens een foto krijgt te zien.

Kan er geen match worden bedacht op 'welke tijdstippen online'?
pi_34009252
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik zit nou met 6 matches op PaiQ die nooit online zijn als ik online ben. Dan krijg je van die slowchats waarmee het eeuwig duurt voor je eens een foto krijgt te zien.

Dat is helemaal geen slecht idee. Je zou natuurlijk ook een deel van je slow-slowchat kunnen besteden om een tijd af te spreken, of is dat niet spontaan genoeg? .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:33:21 #179
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34009288
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:

Met een email notifier zie je dat zo
Vampire Romance O+
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:33:50 #180
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34009304
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen slecht idee. Je zou natuurlijk ook een deel van je slow-slowchat kunnen besteden om een tijd af te spreken, of is dat niet spontaan genoeg? .
Dan wordt 't echt een blind date. Of je moet eerst weken heen-en-weer chatten voor je een klein beetje weet met wie je te maken hebt.
pi_34009332
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan wordt 't echt een blind date. Of je moet eerst weken heen-en-weer chatten voor je een klein beetje weet met wie je te maken hebt.
Zie het als een slow speeddate .
pi_34009414
als jullie gewoon alletwee iedere keer flink wat typen dan komt de foto redelijk snel tevoorschijn hoor (ervaring )
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:38:46 #183
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34009446
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Met een email notifier zie je dat zo
Mijn nerd gehalte is nog niet zodanig hoog dat ik:

a) overal e-mail kan en wil ontvangen;
b) als dat zo is, meteen achter internet kan schuiven om te gaan chatten met die matches.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:40:26 #184
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34009492
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mijn nerd gehalte is nog niet zodanig hoog dat ik:

a) overal e-mail kan en wil ontvangen;
b) als dat zo is, meteen achter internet kan schuiven om te gaan chatten met die matches.
Ja, stel je voor zeg...
Vampire Romance O+
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:42:06 #185
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34009543
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ja, stel je voor zeg...
Pst... Ik moet mezelf hier een beetje positief profileren...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:42:47 #186
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_34009569
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:37 schreef het-is-mij het volgende:
als jullie gewoon alletwee iedere keer flink wat typen dan komt de foto redelijk snel tevoorschijn hoor (ervaring )
Dat vind ik maar lastig als je een vraag typt en er geen antwoord komt vanaf de andere kant. Dan wordt het echt zo'n interview...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:56:28 #187
63411 Roeji
pi_34010055
ik zit met tzelfde ook een 6 of 7 matches die nooit online zijn als ik t ben. Zijn altijd midden in de nacht online Dan lig ik lekker te

Is jammer. Ik wacht nog een paar dagen en dan begin ik maar eens een bericht te sturen. Heb idd ook niet echt veel zin in zo'n 'interview'. Dat je een dag zit te wachten op een antwoord.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:36:40 #188
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34011693
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat vind ik maar lastig als je een vraag typt en er geen antwoord komt vanaf de andere kant. Dan wordt het echt zo'n interview...
Dan is het gewoon geen boeiend gesprek en kan je er net zo goed meteen maar mee kappen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_34011871
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Dan is het gewoon geen boeiend gesprek en kan je er net zo goed meteen maar mee kappen
Als dat is omdat de ander niet online is dan kan het nog wel. Is het daarentegen iemand waar je alle vormen van spontaniteit bijna met brute kracht uit moet trekken, laat dan maar .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:52:40 #190
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_34012277
dit kreeg ik net:

Hey juweeltje van een dame.
Goh, wat vind ik uw gezicht een goddelijke verschijning.
Die mij over de kop laat gaan.
Maar moet ook niet vergeten dat u wwaarschijnlijk in het bezit bend van een slank, wondermooi lijf.
Alles tezamen lijkt u een heel bijzondere dame te zijn met een leuke karakter.
Iemand waarmee je heel veel pret kan hebben.
Dit maakt u in mijn ogen een wonderbaarlijke edelsteen.
Een die zelden voorkomt.
En wil in deze graag, heel graag zelfs contact met zo een spontane, spannnende dame als u hebben.

gooeeeddd
pi_34012304
quote:
in het bezit bend
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:55:15 #192
109065 sungaMsunitraM
pi_34012346
Zeker zo een mediterrane casanova met allemaal borsthaar enzo
pi_34012385
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
dit kreeg ik net:

Hey juweeltje van een dame.
Goh, wat vind ik uw gezicht een goddelijke verschijning.
Die mij over de kop laat gaan.
Maar moet ook niet vergeten dat u wwaarschijnlijk in het bezit bend van een slank, wondermooi lijf.
Alles tezamen lijkt u een heel bijzondere dame te zijn met een leuke karakter.
Iemand waarmee je heel veel pret kan hebben.
Dit maakt u in mijn ogen een wonderbaarlijke edelsteen.
Een die zelden voorkomt.
En wil in deze graag, heel graag zelfs contact met zo een spontane, spannnende dame als u hebben.

gooeeeddd
Gedverdamme
Hopeloos mislukte romanticus enzo...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:56:42 #194
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_34012389
Geen idee, hahahaa alleen een foto van hem met zn oma waar ie er niet al te wakker op uitziet
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:00:08 #195
63411 Roeji
pi_34012489
ik moet zeggen dat de meest indrukwekkende reactie die ik tot nu toe heb gehad was:
Msn?
groetjes...

Daar loop je toch spontaan warm voor

ben toch wel even gaan kijken in zijn profiel, was toch wel wat meer indrukwekkend. Woont praktisch bij me om de hoek en zag er ook nog best leuk uit. Ik zit dus nog in dubio, wel of geen contact opnemen
Ik ben zo blij, zo blij
pi_34012633
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:00 schreef Roeji het volgende:
ik moet zeggen dat de meest indrukwekkende reactie die ik tot nu toe heb gehad was:
Msn?
groetjes...

Daar loop je toch spontaan warm voor

ben toch wel even gaan kijken in zijn profiel, was toch wel wat meer indrukwekkend. Woont praktisch bij me om de hoek en zag er ook nog best leuk uit. Ik zit dus nog in dubio, wel of geen contact opnemen
ik krijg zulke berichtjes ook heel vaak, als het profiel me aanspreekt stuur ik een berichtje terug of ze wat meer kunnen vertellen over zichzelf, ga niet zomaar iedereen gelijk toevoegen
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:06:17 #197
109065 sungaMsunitraM
pi_34012678
Een heel uitgebreide wanhopige reactie is niet goed...... 'msn?' is ook niet goed..... sjongejongejonge

Dus Roeji, ik zou m gewoon toevoegen hoor
Wrs is hij gewoon zo realistisch om in te zien dat een heel verhaal typen ook best kansloos is
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:07:18 #198
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_34012702
Nee, dat doe ik ook niet, ik had laatst iemand waar ik ook tegen zei dat ie eerst wat meer moest vertellen en hij zo ja dat doe ik alleen als jij me nu op msn toe gaat voegen, nou dus niet he, byebye
pi_34012741
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nee, dat doe ik ook niet, ik had laatst iemand waar ik ook tegen zei dat ie eerst wat meer moest vertellen en hij zo ja dat doe ik alleen als jij me nu op msn toe gaat voegen, nou dus niet he, byebye
Ja flauw vond ik dat
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:12:07 #200
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_34012845
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:08 schreef Quarktaart het volgende:

[..]

Ja flauw vond ik dat
vergeef me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties