De eindstandHet is nu zondagmiddag 6 november in de middag. De actie Warme Voeten is een overweldigend succes geworden! In het totaal is op dit moment ¤ 2.344,86 opgehaald ten behoeve van Stichting De Goede Herder. Een meer dan geweldig resultaat! Ik wil dan ook nogmaals - en wellicht ten overvloede - iedereen die op wat voor manier dan ook heeft bijgedragen, ontzettend bedanken.
Per 7 november, 17:00 uur:Ontvangen:
Bank: ¤ 1.153,45
Giro: ¤ 695,96
Paypal: ¤ 113,45
Verdubbeling: ¤ 300 (bij 150 paar sokken)
Goederen ¤ 82,00
Totaal: 2.344,86 euro
Aantal aanvragen voor de gegevens: gestopt met tellen
Aantal stortingen bijgeschreven: 159
Gemiddeld gedoneerd bedrag: 12,86
Toppie mensen
Het vervolgEn nu? Nu is het tijd voor deel 2 van de actie: spullen kopen, betalen, ontvangen, enzovoorts. De sokken komen per drie paar verpakt, dus die moeten worden uitgepakt en per paar voorzien van een wikkeltje. De sjaals moeten worden opgerold en eveneens voorzien van een wikkeltje.
En dan moet natuurlijk de kas opgemaakt worden om te zien wat er over is. Er moet daarna weer een beslissing worden genomen over hoe we dit geld gaan verdelen over soep en worsten enerzijds en de disposables anderzijds.
Uiteindelijk moet alles afgeleverd worden bij de stichting.
Ik doe niets in mn eentje en niets zomaar. Als er beslissingen moeten vallen, dan zal ik jullie raadplegen. Als er iets staat te gebeuren zal ik dat aankondigen. Het is
onze actie en iedereen heeft er imho recht op mee te beslissen en op de hoogte te zijn!
Dit topic In dit topic zal ik steeds de vorderingen, nieuwetjes en updates posten. Los hiervan zal er een gewoon topic lopen waarin iedereen kan posten. De keuze voor deze manier is uit praktisch oogpunt genomen: iedereen kan zo hier heel gemakkelijk volgen wat er gaande is, zonder alle (min of meer SC-) delen te hoeven doorworstelen. Wel zo makkelijk!
Tot slotTuurlijk ga ik de SC-topics volgen, maar ik kan niet beloven dat ik niets mis. Als je zeker wilt weten dat ik iets lees, of als je me ergens anders voor nodig hebt, mail me dan even op ElisaB@fok.nl.
Het eerdere SC-topic wordt nu unsticky en dit topic gaat boven in de index!
Game on
![]()
---
[ Bericht 5% gewijzigd door ElisaB op 08-11-2005 08:08:40 ]