dit is niet gewoon Unilver hequote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ja natuurlijk, je zou best kunnen gaan!
Alleen moet het spul dan uiteindelijk dan weer bij de stichting terecht komen...
Wat gaaf dat ze toch iets doen!
There is more where that came from; check je mailquote:
Ga liggenquote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
There is more where that came from; check je mail
EB meldt zich af met iets dat verdacht veel op een buikgriepje lijkt: misselijk, maagpijn, buikpijn, zeer frequent toiletbezoek en koortsig....
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
EB, snel je bed in dan!
Ik heb m'n avatar weer teruggezet... ik herkende mezelf niet meer.
Ik zit al weer op mn stoel. Een uurtje echt straalberoerd; liep te shaken als een gek. Ennu lijkt het weer over. ElisaB houdt van gevaarlijk leven en gaat zo eten!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
EB, snel je bed in dan!
Oke oke okequote:Op woensdag 16 november 2005 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
EB meldt zich af met iets dat verdacht veel op een buikgriepje lijkt: misselijk, maagpijn, buikpijn, zeer frequent toiletbezoek en koortsig....
Ja tuurlijk die ook!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:17 schreef ElisaB het volgende:
En de rest van de 170 mensen die hebben meegedaan
Deed mijn avatar ookquote:Op woensdag 16 november 2005 13:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit al weer op mn stoel. Een uurtje echt straalberoerd; liep te shaken als een gek. Ennu lijkt het weer over. ElisaB houdt van gevaarlijk leven en gaat zo eten!
Och, en ik wilde nog wel de details fotograferen en postenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:35 schreef Bakkioli het volgende:
Oke oke okeMeer hoeven we niet te weten!
Beterschap
Ken je die van ElisaB die dacht dat ze nu eens écht ziek was....quote:Op woensdag 16 november 2005 19:57 schreef deedeetee het volgende:
enne ElisaB was 't een ééndags griepje of de naweeën van de spannende drukke dagen die je achter de rug hebt ?![]()
ik hoop dat 't nu weer beter gaat.
Believe you me; in betere handen kunnen ze niet zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef boebiedoe het volgende:
Weet je zeker dat de knakworsten in goede handen zijn?.
Yeps, dit overtrof echt elke verwachtingquote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef Sessy het volgende:
Wow dit is echt veeeeeeeeeeeeel groter geworden dan je had verwacht of niet?
Enthousiast isquote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef Bakkioli het volgende:
Oke, dit is (almost) afgerond! Moeten we al gaan kijken wat er voor Warme Voeten 2006 gekocht moet gaan worden! Of ben ik nou heeel erg enthousiast
![]()
![]()
We hadden nog wel wat langer enthousiast willen zijn denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enthousiast is
Je bent alleen een beetje vroeg
Hoeveel nachtjes slapen duurt 't nog dan ?quote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen gaan aftellen tot de uitreiking
Ehm...quote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef deedeetee het volgende:
Hoeveel nachtjes slapen duurt 't nog dan ?![]()
B B B je bent de B vergetenquote:Op maandag 21 november 2005 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm...
Eeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Begin maar vast te tellen: vrijdagmiddag 23 decemberquote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen gaan aftellen tot de uitreiking
Foeiquote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vast sparen gaat voor volgend jaar*
Ik kon niet inloggen enzo, vandaar.....![]()
Zo maak je me in de war, straks raak ik de tel nog kwijtquote:
Haha! Ja!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo maak je me in de war, straks raak ik de tel nog kwijt![]()
eeehhh morgen dus 29
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |