Volgens mij mis je the pointquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Sessy het volgende:
Trouwens misschien een stomme vraag en aan de late kant
maar hadden ze niet beter zelf de erwtensoep kunnen koken? IPV blikjes?
HALLO O O O ......... Soep koken voor 300 mensenquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:21 schreef Sessy het volgende:
Trouwens misschien een stomme vraag en aan de late kant
maar hadden ze niet beter zelf de erwtensoep kunnen koken? IPV blikjes?
Dat is wel wat ze doen hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:06 schreef deedeetee het volgende:
HALLO O O O ......... Soep koken voor 300 mensen![]()
![]()
Ze warmen de blikken op toch ? Dat is iets anders als gewoon zélf erwtensoep koken lijkt mequote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is wel wat ze doen hoor
Nou is het niet elke keer voor 300 mensen, maar wel voor een heleboel
Owwwwwwww, bedoel je datquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:20 schreef deedeetee het volgende:
Ze warmen de blikken op toch ? Dat is iets anders als gewoon zélf erwtensoep koken lijkt me![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwww, bedoel je dat
Laat me niet zo schrikken joh
Nee joh, ik ben gewoon helemaal in het warretjequote:Op zaterdag 26 november 2005 14:17 schreef deedeetee het volgende:
HoezoIk reageerde op Sessy die voorstelde zélf de erwtensoep te koken ipv blikken te kopen.....
te lang naar de sneeuw gekeken ofsow ?![]()
![]()
thanks! zag je mail een beetje laat enzoquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef ElisaB het volgende:
Een korte cryptische boodschap: qu63, Unilever, zelf geregeld; opgelost.
En ik kreeg gisteren van user CC (dat is een afkorting en niet van Copycat) het beloofde doosje sokken
Volgende week rij ik nog een keer naar de stichting, want ik heb hier ook nog drie dozen roerstokjes staan. Bovendien kwamen er bij het terug in orde maken van de auto's ook nog wat blikken soep te voorschijn (waren onder de stoelen gerold)
suc6quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Zo, dit weekend ga ik de administratie afronden, zodat ie volgende week ter controle naar de Stichting kan
Klopt; ik heb het gecheckt. Je naam staat op het dekselquote:Op maandag 12 december 2005 00:26 schreef MouseOver het volgende:
Zie je trouwens dat derde blikje van links? Ja? Nou, da's die van mij
Admie is klaar en klopt tot op de cent. Ik zal maandag even bellen met de penningmeester voor de controle.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef iamredleader het volgende:
En, ElisaB, hoever ben je met de administratie? Wanneer ga je het precies afleveren?
Spannend allemaal...en
![]()
weet ik >>ken het leger en het goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:58 schreef Troel het volgende:
Iris, neem in Enschede contact op met het Leger des Heils. Zij zamelen ook kleding in.
en vooral veelquote:
jupsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |