Believe you me; in betere handen kunnen ze niet zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 20:09 schreef boebiedoe het volgende:
Weet je zeker dat de knakworsten in goede handen zijn?.
Yeps, dit overtrof echt elke verwachtingquote:Op woensdag 16 november 2005 23:57 schreef Sessy het volgende:
Wow dit is echt veeeeeeeeeeeeel groter geworden dan je had verwacht of niet?
Enthousiast isquote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef Bakkioli het volgende:
Oke, dit is (almost) afgerond! Moeten we al gaan kijken wat er voor Warme Voeten 2006 gekocht moet gaan worden! Of ben ik nou heeel erg enthousiast
![]()
![]()
We hadden nog wel wat langer enthousiast willen zijn denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 16:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Enthousiast is
Je bent alleen een beetje vroeg
Hoeveel nachtjes slapen duurt 't nog dan ?quote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen gaan aftellen tot de uitreiking
Ehm...quote:Op maandag 21 november 2005 18:07 schreef deedeetee het volgende:
Hoeveel nachtjes slapen duurt 't nog dan ?![]()
B B B je bent de B vergetenquote:Op maandag 21 november 2005 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm...
Eeeeeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
Begin maar vast te tellen: vrijdagmiddag 23 decemberquote:Op maandag 21 november 2005 18:03 schreef Rewimo het volgende:
We kunnen gaan aftellen tot de uitreiking
Foeiquote:Op maandag 21 november 2005 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vast sparen gaat voor volgend jaar*
Ik kon niet inloggen enzo, vandaar.....![]()
Zo maak je me in de war, straks raak ik de tel nog kwijtquote:
Haha! Ja!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zo maak je me in de war, straks raak ik de tel nog kwijt![]()
eeehhh morgen dus 29
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |