quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Daar is ie dan, de Warme Wintermuts!
quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij past iig goed op het pashoofdquote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij past volgens mij op elk hoofd. Tis echt toppie hoor!quote:
sorryquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
De muts is gemaild naar qu63, maar die is er ff niet. Mocht iemand anders kunnen / willen hosten, dan hoor ik het graag
En of we plannen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
HEeel mooi
Had je morgen nou nog planne?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En of we plannen hebben
Vandaag: sjaals rollen, inladen, eindje rijden, uitladen
Foto's, veeeel foto's
ik meld het wel als ik weg gaquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En of we plannen hebben
Vandaag: sjaals rollen, inladen, eindje rijden, uitladen
Foto's, veeeel foto's
Je hebt mij nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
De sjaals zijn gerold!
En ik ben verliefd... op Pluim!Wat een lieffie is dat zeg!
Leuk dat je je aangemeld hebt en meepostquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Bob. het volgende:
Ik heb als lurker ook mee gedaan met de actie (kan me niet voorstellen dat EliaB al die mensens namen heeft onhouden, maar toch: ik was Mirjam) en heb nu eindelijk ook een account en kan dus ook mee juichenecht geweldig dat er zo veel bij elkaar is gekregen
![]()
dankjequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangemeld hebt en meepost![]()
Ja, jammer idd, maar dat ging even niet anders. Dit kwam voor de stichting het beste uit, zo snel enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ooooooooi Elies..
Jammer dat k niet uitgenodigd was
Ik zou eens even moeten terugzoeken, maar volgens mij was je wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ooooooooi Elies..
Jammer dat k niet uitgenodigd was
Sorry D_A; dit is echt een gevalletje miscommunicatie geweest en van mij uit zeker niet bewust. Ik heb even van alles teruggelezen en ben er gewoon van uit gegaan dat je - indien dinsdag je zou uitkomen - aan de bel zou trekken voor time & place... Dat was wellicht te gemakkelijk gedacht; sorry daarvoor. Een aantal anderen heeft gemaild en die heb ik teruggemaild...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja maar ik heb niet iets vernomen van hoelaat ofzo.
Ik wist wel op dinsdag maar meer ook niet
Naja niets aan de hand hoor maar ik vroeg het me gewoon ff af. aangezien ik hier toch welaltijd aanwezig was.
Check! Komt er zo aan!quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde dus even wachten tot ElisaB hier weer was met mss wat foto'tjes
Over doorzetten gesproken; we hebben het hele dorp gezien.... drie keerquote:maar we zijn dus idd vanmiddag na het wikkelen van de sjaals het hele spul gaan afleveren.
3 auto's vol, een Combo, een stationwagen en een alfa 145.
We reden allemaal erg soepel en iets doorgezakt aan de achterkant van het gewicht en met de navigator erbij (erg nodig wegens allerlei afgezette straten in het dorpje) hebben we het gevonden.
Héérlijk gebak!quote:Mike en Ria ontvingen ons eerst bij hun thuis, lekker kopje koffie met een nog lekkerder stukje gebak. Zitten kletsen over het werk van de stichting en hoe het vroeger ging etc.
Ook al van die lieve mensenquote:Daarna zijn we naar de andere kant van het dorp gegaan waar de spullen tijdelijk bij de shoarma-boer opgeslagen konden worden. Dat zijn oude buren/goede vrienden van Mike en Ria.
Tegen de tijd dat alles binnen stond, had ik een jetser van een migraine ontwikkeld en was ik de draad een heel klein beetje kwijt. Maar de soep kwam boven mijn hoofd uit en ik kon vooral alleen nog glimlachenquote:Echt een supergezicht die enorme stapel soep en worsten daar!
Helemaal super!
Mike en Ria hebben meerdere keren gezegd hoe geweldig ze het vonden dat zoveel mensen er met zoveel enthousiasme de schouders onder hebben gezet. Ik kan het alleen maar beamen. Ik ben nog steeds overdonderd van alles wat er de laatste weken is gebeurd. Stelletje malle FOK!-ersquote:Ze waren ook echt zo enorm blij met 'ons' ons allemaal dus.
Echt super!
Will do! Als de pakketten worden uitgedeeld, zullen Mike en Ria uiteraard foto's maken. En deze krijgen wij ook toegestuurd voor onze afronding op FOK!quote:Ze gaan als het goed is nog een stukje over deze actie bij hun op de site zetten! Als we daar een linkje van hebben dan zullen we dat hier wel plaatsen.
* eensch ende aansluit!quote:Het is niet helemaal aan mij maar meer aan ElisaB maar ik wil iig ook nog wel even zeggen hoe ontzettend supergaaf ik dit echt allemaal vind! Echt top dat dat gewoon 'even' ontstaat.
Het komt beslist goed hoor; ik zal morgen een keurig postje doen met verslag ende foowtoows; heb er zojuist ook een aantal van de stichting ontvangen. Komt goedquote:
je mag die foto's ook nu alvast malienquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het komt beslist goed hoor; ik zal morgen een keurig postje doen met verslag ende foowtoows; heb er zojuist ook een aantal van de stichting ontvangen. Komt goed
Pics coming upquote:Op woensdag 16 november 2005 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Ikke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |