quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Daar is ie dan, de Warme Wintermuts!
quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij past iig goed op het pashoofdquote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij past volgens mij op elk hoofd. Tis echt toppie hoor!quote:
sorryquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
De muts is gemaild naar qu63, maar die is er ff niet. Mocht iemand anders kunnen / willen hosten, dan hoor ik het graag
En of we plannen hebbenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
HEeel mooi
Had je morgen nou nog planne?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En of we plannen hebben
Vandaag: sjaals rollen, inladen, eindje rijden, uitladen
Foto's, veeeel foto's
ik meld het wel als ik weg gaquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En of we plannen hebben
Vandaag: sjaals rollen, inladen, eindje rijden, uitladen
Foto's, veeeel foto's
Je hebt mij nog niet gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
De sjaals zijn gerold!
En ik ben verliefd... op Pluim!Wat een lieffie is dat zeg!
Leuk dat je je aangemeld hebt en meepostquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:04 schreef Bob. het volgende:
Ik heb als lurker ook mee gedaan met de actie (kan me niet voorstellen dat EliaB al die mensens namen heeft onhouden, maar toch: ik was Mirjam) en heb nu eindelijk ook een account en kan dus ook mee juichenecht geweldig dat er zo veel bij elkaar is gekregen
![]()
dankjequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangemeld hebt en meepost![]()
Ja, jammer idd, maar dat ging even niet anders. Dit kwam voor de stichting het beste uit, zo snel enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ooooooooi Elies..
Jammer dat k niet uitgenodigd was
Ik zou eens even moeten terugzoeken, maar volgens mij was je wel uitgenodigd hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ooooooooi Elies..
Jammer dat k niet uitgenodigd was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |