Goede vraag!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:25 schreef Diaboluzzz het volgende:
waarom zijn de mutsen uit de startpost verdwenen?
Je krijgt ze maandag binnen w/s, dpd bezorgd niet op zaterdag heb ik begrepen.
Het zijn 2 dozen, marine blauwe mutsen
Dankjequote:Op zaterdag 12 november 2005 09:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goede vraag!
Edit: Quara heeft zijn best gedaan uit verschillende topics een redelijk up to date OP bij elkaar te knippen en plakken en ik denk dat het stukje 'mutsen' er gewoon per ongeluk even tussenuit is geschoten. Ik heb de mutsen er weer even ingeplakt; die mogen immers niet gemist worden
NPquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:47 schreef Quara het volgende:
Dankje![]()
Ik had toch echt alles nageteld enzo... helaasch dus toch iets tussendoorgeschoten![]()
Ik heb er wielversteviging onder gedaan; komt beslist in orde!quote:
mail ze maar danquote:
Ik heb een grote pan opstaan en krijg net een sms je van het tweede gezinslid dat aankondigt vandaag niet thuis te etenquote:
Ik heb een lekker koppie erwtensoep voor je met extra veel rookworstquote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Foto's komen, uiteraard, maar ElisaB moet eerst even lunchen, want ze heeft een e-norme hongerklap
Mjammiequote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een lekker koppie erwtensoep voor je met extra veel rookworst![]()
Kijkquote:Op maandag 14 november 2005 17:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nét iets te kort, maar dat neemt EB voor haar rekening
Prima plan... voor de zekerheid zeg maar... we bedoelen het uiteraard helemaal goed, maar je weet niet he... nou goed; ff bellen dus!quote:Op maandag 14 november 2005 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Mss overleg met de stichting?
Is het gebaar niet belangrijker dan de moeilijke uitleg over de tekst op de wikkels?quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik me nou zet zit af te vragen he.... zou het niet pedant overkomen als we zeggen dat ze er deze winter tegen kunnen (zie de wikkel). Daar werd ik nou vanochtend mee wakker en het blijft in mn hoofd zitten. Alsof je met een slaal zomaar de winter doorkomt.... Snapt iemand wat ik bedoel? Dat ze denken: "Ja, jij hebt makkelijk lullen"
Hmm.. Ik moet zeggen dat het bij mij waarschijnlijk wel een beetje een dubbel gevoel zou opleveren.. Misschien zoals gezegd wordt inderdaad overleggen met de stichting.quote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef ElisaB het volgende:
Weet je wat ik me nou zet zit af te vragen he.... zou het niet pedant overkomen als we zeggen dat ze er deze winter tegen kunnen (zie de wikkel). Daar werd ik nou vanochtend mee wakker en het blijft in mn hoofd zitten. Alsof je met een slaal zomaar de winter doorkomt.... Snapt iemand wat ik bedoel? Dat ze denken: "Ja, jij hebt makkelijk lullen"
Agree, alleen werd ik er vanmorgen even mee wakker... en als het dan eenmaal in mn kop zit....quote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef frederik het volgende:
Is het gebaar niet belangrijker dan de moeilijke uitleg over de tekst op de wikkels?
De tekst is toch bedoeld als verwijzing naar de koude tijden, en de mutsen en sjaals daarvoor, niet naar financiele problemen, of gebrek aan onderdak ?
Lijkt me dat het gebaar belangrijker is, dan het zinnetje
Nee dat vond ik eik óók maar dorst 't niet goed te zeggen, was bang dat 't te negatief gevonden zou wordenquote:Op maandag 14 november 2005 20:36 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef deedeetee het volgende:
Nee dat vond ik eik óók maar dorst 't niet goed te zeggen, was bang dat 't te negatief gevonden zou worden![]()
Negatief is niet het woord. Tenminste, zo voel ik het niet. Te voorzichtig zou ik eerder zeggen. Of zo... nou ja, whatever; tis weer van de baanquote:ff verder gelezen en gezien dat de stichting 't gelukkig geen probleem vond.
Was dus écht een beetje te negatief van me gedacht![]()
Kom maar op, mutsquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
De muts is gemaild naar qu63, maar die is er ff niet. Mocht iemand anders kunnen / willen hosten, dan hoor ik het graag
Nee, je bent een mutsquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben een doos; heb 'm per ongeluk naar Troel gestuurd![]()
Speaking of which... de buurvrouw had de zending in ontvangst genomen en zei heel enthousiast: "Hier is je doos met mutsen!"quote:
Ze zijn in één woord ge-wel-dig!quote:Op maandag 14 november 2005 22:42 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik kan em zelf ook wel ff hosten als je me pics stuurt, ben van alle markten thuis
Mooi dat ze goed zijn ontvangen
The pleasure was all mine
Ik mag wel hopen dat ze zei 'hier zijn je dozen met mutsen'quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which... de buurvrouw had de zending in ontvangst genomen en zei heel enthousiast: "Hier is je doos met mutsen!"![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Speaking of which... de buurvrouw had de zending in ontvangst genomen en zei heel enthousiast: "Hier is je doos met mutsen!"![]()
![]()
Je hebt gelijk; dát zei zequote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef Diaboluzzz het volgende:
Ik mag wel hopen dat ze zei 'hier zijn je dozen met mutsen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |