Klikbare linkjes naar vorige topics zijn zó 2005quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef Capa het volgende:
Fuck, niet zoals ik het hebben wou.
Altijd blijven gelovenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic gaat mijn succestopic worden. Ik voel het!
Jij gaat tijdens dit topic een keertje een leuke date regelen met een niet nader te noemen fokdame?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
Dit topic gaat mijn succestopic worden. Ik voel het!
Nee, die laat me alle hoeken van de kamer zien..quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij gaat tijdens dit topic een keertje een leuke date regelen met een niet nader te noemen fokdame?
Ik wil eerst foto'squote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij gaat tijdens dit topic een keertje een leuke date regelen met een niet nader te noemen fokdame?
Waarom denk je dat ik geen fotoboek heb...quote:
msn?quote:
Ik hou van tradities.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Litpho het volgende:
Klikbare linkjes naar vorige topics zijn zó 2005.
Bang dat ze dan gillend wegrennen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen fotoboek heb...![]()
net als jij?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Bang dat ze dan gillend wegrennen?
Is nog steeds stukquote:
jeetje wat vervelend voor jequote:
wtf? ik ben nog niet eens bevoegd om becijferd te worden...quote:timeloop schreef
Scores voor de foto?
Ikke benieuwd, toch maar even kijken.
En wat zie ik???
neequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Sylvana het volgende:
zou het niet leuk vinden als vanweg dat geslowchat steeds ze hem dichtgooien ( waar ze al paar keer mee gedreigd hebben)
tja, sex met een meisje vind ik niet erg, maar een relatie zie ik niet echt zittenquote:ben je ook bi xxxx
Privacy my dear, privacyquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom knip je de foto's er nou af?.
Bij "instellingen"quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef Roellio het volgende:
Waar zie ik dan welke cijfers mijn foto's hebben? :S
8.5 - 96x
9.2 - 183xquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
Ja Jelmer, ik heb een stuk of 15 mannen een invite gegeven en wederom was het beeld hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
Oh en 'delta', je zegt dat je na de eerste tegenvallende foto van Paiq bent gegaan; en toch weet je dat er praktisch alleen maar watjes op Paiq zitten? Doe mij eens zo'n cursus conclusies trekken
Dat isquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef Christine het volgende:
WTF is die nou aan het doen
[afbeelding]
Iemand met totaal geen babbel en die te verlegen is om een vrouw een bericht te sturen, tja niet mijn idee van een spontaan type.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:29 schreef -Jelmer- het volgende:
Dat maakt de mannen die normaal niet door het buitensporig-hoge-eisen-filter van veel vrouwen komen toch niet meteen 'watjes'?
Ik hoorde mijn naam?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat isPonySpanker
een goeie vriend van mij![]()
(o ja slowchat)
Gast ik wacht nu al een dik kwartier voor ik een speeddate heb, als je het gaat matchen dan zit ik een halve dag te wachten. 90% is gewoon niet boeiend voor me, met alle respect.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:29 schreef -Jelmer- het volgende:
Anyway, zodra de SpeedDate gematched worden zul je eerder een gesprek krijgen met iemand die beter bij je past, qua karakter EN uiterlijk; in plaats van dat het nu is 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'.
Maximaal zetten heeft ook vrij weinig effect helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef -Delta- het volgende:
Maar trouwens, misschien had ik de optie "hoe belangrijk vind je het uiterlijk" wat hoger moeten zetten...
Ik denk dus dat mannen op sites als RP/Lexa die een berichtje sturen al gauw verdwijnen in de zee van berichten die de meeste vrouwen daar krijgen (of in ieder geval de vrouwen met een profiel dat er 'leuk' uitziet).quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Iemand met totaal geen babbel en die te verlegen is om een vrouw een bericht te sturen, tja niet mijn idee van een spontaan type.
Maar trouwens, misschien had ik de optie "hoe belangrijk vind je het uiterlijk" wat hoger moeten zetten...
Ah vandaar dat ik er geen matches bijkrijg. Nou snap ik het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef -Jelmer- het volgende:
En die optie hoe belangrijk uiterlijk voor je is wordt inderdaad meegenomen bij het zoeken van geschikte matches! (niet bij de speeddate op dit moment)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:34 schreef PonySpanker het volgende:
Ik hoorde mijn naam?
Ik heb 50 beoordelingen per foto, 1,5 week lid geloof ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Capa het volgende:
Overigens: die foto-waardering, na hoeveel dagen overstijgt dat het nogal miserabele aantal van 5, zeg 6 'positieve beoordelingen'? Ik begin me namelijk echt een beetje zorgen te maken om mijn zelfbeeld, als anderen zeggen er al een paar honderd te hebben en qua cijfer een 8 ofzo...![]()
Ik geloof toch niet dat dat Paiq iets voor mij is.![]()
Oke, dan pas ik hem aan en neem ik misschien nog een kijkje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef -Jelmer- het volgende:
En die optie hoe belangrijk uiterlijk voor je is wordt inderdaad meegenomen bij het zoeken van geschikte matches! (niet bij de speeddate op dit moment)
Er is dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb 50 beoordelingen per foto, 1,5 week lid geloof ik.
Tja wat heb je liever, dat zielig verlegen volgzame meisje of iemand die goed gebekt is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:19 schreef kastanova het volgende:
Dus stem altijd op de lelijke wijven zodát zij arrogant worden; dan heb je direct twéé redenen om haar te kicken.....
Ah jij bent zon sufkut die lelijke wijven een onevenwichtig zelfbeeld en gebrek aan realiteitszin aanpraat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:19 schreef kastanova het volgende:
Oh, even een tip voor de mannen wat betreft het foto kiezen:
Altijd voor het lelijkste wijf kiezen!
Als een lekker wijf namelijk ook nog eens onwijs veel stemmen krijgt, wordt ze arrogant en gaat ze veeleisend worden...
Dus stem altijd op de lelijke wijven zodát zij arrogant worden; dan heb je direct twéé redenen om haar te kicken.....
Ik heb zelf het liefst een lekker ding dat goed gebekt is, cynisch/sarcastisch en een beetje wereldwijs. Dat schijnt teveel gevraagd te zijn, gek he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja wat heb je liever, dat zielig verlegen volgzame meisje of iemand die goed gebekt is.
Jij bent toch ook arrogant. Niks mis mee.![]()
![]()
k_i_m!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb zelf het liefst een lekker ding dat goed gebekt is, cynisch/sarcastisch en een beetje wereldwijs. Dat schijnt teveel gevraagd te zijn, gek he?
Haar naam op Paiq geeft op Google als eerste match een site vol 'absurdistische verhalen'.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Capa het volgende:
[..]
Haar naam op Paiq geeft op Google als eerste match een site vol 'absurdistische verhalen'.![]()
k_i_m is cool maar heel vervelend.
Dat heb ik weerquote:Lang bericht van ******* (ontvangen: 5/01/06, 12:42)
hallo
ik wens je een gelukkig nieuwjaar en alles wat je maar wensen kan
en aan u de heer om een gesprek te voerren
Had je maar moeten zeggen wie je wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef Thetallguy het volgende:
Christine heeft je uit haar lijst van matches verwijderd![]()
de warequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Had je maar moeten zeggen wie je was
Klein van stuk, maar groot in potentie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef UberPhreak het volgende:
K_I_M is dus nogal klein begrijp ik uit dat stukje tranceptor?
Zit jij ook op datingsites mevrouw CC?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik blijf mezelf niet herhalen!
Kappen met dat slowchatten.
Zou zonde zijn als ook deze reeks daaraan ten onder gaat.
Ik scoor nooit hoger dan een 7,4. Laagste was een 6,2. Wees dus gerust.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Capa het volgende:
[..]Ja je komt als geroepen.
Overigens: die foto-waardering, na hoeveel dagen overstijgt dat het nogal miserabele aantal van 5, zeg 6 'positieve beoordelingen'? Ik begin me namelijk echt een beetje zorgen te maken om mijn zelfbeeld, als anderen zeggen er al een paar honderd te hebben en qua cijfer een 8 ofzo...![]()
Ik geloof toch niet dat dat Paiq iets voor mij is.![]()
Het zijn de keuzes in je leven die je maakt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef Tranceptor het volgende:
Ah jij bent zon sufkut die lelijke wijven een onevenwichtig zelfbeeld en gebrek aan realiteitszin aanpraat.
Ik heb 1 foto die krijgt een 9.5quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik scoor nooit hoger dan een 7,4. Laagste was een 6,2. Wees dus gerust.
Mooie vrouwen krijg al genoeg (té) positieve aandacht zonder dat ze het ook daadwerkelijk verdienen; ik ben dus de man die ze daar vanaf helpt en zo dus voor het evenwicht zorgt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef -Delta- het volgende:
Tja wat heb je liever, dat zielig verlegen volgzame meisje of iemand die goed gebekt is.
Jij bent toch ook arrogant. Niks mis mee.![]()
![]()
Een wereldverbeteraar is altijd idealistischquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mooie vrouwen krijg al genoeg (té) positieve aandacht zonder dat ze het ook daadwerkelijk verdienen; ik ben dus de man die ze daar vanaf helpt en zo dus voor het evenwicht zorgt...
I know, I know, ik ben een idealistische wereldverbeteraar; was iedereen maar zo onbaatzuchtig als ik.
Ik zie je eerder als degene die gaat voor de middelmaat, niet terecht arrogant en niet onterecht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het zijn de keuzes in je leven die je maakt...
Ik ga voor het fatsoenlijk wijf zonder de irritante arrogantiefactor, de lelijke wijven die door die tactiek wél arrogant worden boeien me niet, die zou ik namelijk toch bij voorbaat al niet neuken.
Zie mij maar als de koning die de korstjes van het brood verdeeld onder de armen.
Geinig, ik kreeg vandaag post van ene Kasta met wel weer een egostrelend zinnetje erin, maar hey dat zal je broer wel geweest zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef kastanova het volgende:
Mooie vrouwen krijg al genoeg (té) positieve aandacht zonder dat ze het ook daadwerkelijk verdienen; ik ben dus de man die ze daar vanaf helpt en zo dus voor het evenwicht zorgt...
Mwooaah, 'Mooi meidquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef -Delta- het volgende:
Geinig, ik kreeg vandaag post van ene Kasta met wel weer een egostrelend zinnetje erin, maar hey dat zal je broer wel geweest zijnOf je plaatst me in de categorie lelijke vrouwen, dat kan ook
![]()
Dat is toch grappig, ze wil mij morgen scheren omdat ze een hekel aan haar heeft haha. Ik kan er wel om lachenquote:
Mietje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben bang dat ik strax een foto ga zien waar ik niet zo blij van word, en dat ik weer gemeen moet gaan worden. En daar ben ik niet zo goed in...![]()
Misschien is het wel deze!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben bang dat ik strax een foto ga zien waar ik niet zo blij van word, en dat ik weer gemeen moet gaan worden. En daar ben ik niet zo goed in...![]()
Dudequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Dat is toch grappig, ze wil mij morgen scheren omdat ze een hekel aan haar heeft haha. Ik kan er wel om lachen![]()
Mail nog niet, maar hij is momenteel op msn (weliswaar op lunchpauze, maar toch)quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef -Delta- het volgende:
Christine: Heb je al een mail gehad van die ene jongen op RP?
Nee... Deze:quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien is het wel deze!
[afbeelding]
.
.
.
Ah jij bent dus K_I_M ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien is het wel deze!
[afbeelding]
.
.
.
Like you didn't knowquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah jij bent dus K_I_M ?
Aangenaam ik ben Tranceptor. Hoi.
Nou ik zie je nick weleens langskomen. Sorry, maar nog geen foto's boven me bed. Teleurgesteld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Like you didn't know.
Ik ben trouwens alweer het fotospel uitgespeeldKrijg je alleen foto's te zien van mensen die online zijn???
Ik verwijs naar iets wat ik al eens eerder heb gezegd (en wat in jouw fobo is terug te vinden)quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen "wat een achterlijke foto, ik ga je uit mijn matches verwijderen"? Ik zie het probleem niet... (behalve dat 9 van de 10 van dat soort kerels standaard beginnen te zeuren dat ze zomaar door meiden uit hun matches verwijderd worden en dat ze dat zo vervelend vinden enzo, waardoor het eigenlijk al vrijwel niet meer te doen is om ze met enige tact te kunnen verwijderen...maar verder is het heel simpel hoor
)
Zelfs die gozers gaan tactische spelletjes spelen om maar vrouwelijke aandacht te krijgen. Ik had ook zo'n match. Ik had zelf nog niet door dat ik online was of ze spamde me al ziek: wat ik wel niet ging doen vandaag? wat ik gegeten had? Interesse is goed, maar ook dat kan psycho worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen "wat een achterlijke foto, ik ga je uit mijn matches verwijderen"? Ik zie het probleem niet... (behalve dat 9 van de 10 van dat soort kerels standaard beginnen te zeuren dat ze zomaar door meiden uit hun matches verwijderd worden en dat ze dat zo vervelend vinden enzo, waardoor het eigenlijk al vrijwel niet meer te doen is om ze met enige tact te kunnen verwijderen...maar verder is het heel simpel hoor
)
Zet er gewoon voortaan een voetnoot bij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik verwijs naar iets wat ik al eens eerder heb gezegd (en wat in jouw fobo is terug te vinden)![]()
Staan mensen van het FSB ook ingeschreven?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik had 't OneLiner dat ik toch wel een lekker ding ben...![]()
![]()
De rest wist dat je te hoog gegrepen was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Capa het volgende:
Hèhè, eindelijk een speeddate met iemand die me in haar collectie heeft gestopt.![]()
En ze was nog mooi ook.
Mijn msn werkt weer, stuur maar door!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik had 't OneLiner dat ik toch wel een lekker ding ben...![]()
![]()
En dan binnen vijf minuten mijn foto hier terug zien, voorzien van jouw ongezouten commentaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn msn werkt weer, stuur maar door!.
Welnee, zo ben ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan binnen vijf minuten mijn foto hier terug zien, voorzien van jouw ongezouten commentaar?![]()
Om er nou bij de eerste uitnodiging vol bovenop te springen getuigt nou ook niet van enige klasse...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
De 5 minuten zijn over en NOG geen vernietigende reactie.
Klasse had ik ook nooit achter je gezocht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om er nou bij de eerste uitnodiging vol bovenop te springen getuigt nou ook niet van enige klasse...![]()
Kwaliteiten die je zelf niet bezit, kun je onmogelijk herkennen bij anderen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klasse had ik ook nooit achter je gezocht.
Gek he?
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwaliteiten die je zelf niet bezit, kun je onmogelijk herkennen bij anderen!![]()
Wanneer kan je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil wel daten, maar ik ben te lui om me aan te melden via die site. Wie wilt er met me daten?
Ikke icm een lekker dnb-feestjequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil wel daten, maar ik ben te lui om me aan te melden via die site. Wie wilt er met me daten?
WIj hebben al gedatequote:
sodeknets[at]hotmail.comquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om er nou bij de eerste uitnodiging vol bovenop te springen getuigt nou ook niet van enige klasse...![]()
Ik overweeg nog even de voors en de tegens. Mocht jij al wel overtuigd zijn, dan staat mijn MSN adres in m'n profiel...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
sodeknets[at]hotmail.com
Kommaarkommaarkommaar!
Woonplaats: Den Haagquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg nog even de voors en de tegens. Mocht jij al wel overtuigd zijn, dan staat mijn MSN adres in m'n profiel...
[referentie]Hij is leuk![/referentie]quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1976-02-10
Oh doe eens foto posten wil je![]()
-OT-
Zijn er nog mensen die vandaag een leuke date hebben gehad?![]()
Ik hanteer dezelfde normen als jij als het gaat van het posten van mijn foto's op internet. Zullen we samen tijdelijk even afstand nemen van onze principes?quote:
Ehm neequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef Christine het volgende:
Heb jij een leuke date gehad vandaag dan?
Wacht maar tot je de compositiefoto ziet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
Hmmz... in hoeverre zou ik me aangetrokken voelen tot dit persoon?
Het is wel een motorscooter. En die zijn tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
Hmmz... in hoeverre zou ik me aangetrokken voelen tot dit persoon?
Ik tel altijd lekkere wijven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Dutchman77 het volgende:
Op Paiq. Hoe moet je vriendenfoto's eigenlijk beoordelen? Moeten er leuke mensen opstaan? Moeten ze iets leuks doen? Moet je de middelste persoon leuk vinden?
Of is toevallig dat een foto van jou waar je niet herkenbaar opstaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is wel een motorscooter. En die zijn tof.
Eigenlijk gewoon niet... Je weet meestal niet eens om wie het nu eigenlijk gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Dutchman77 het volgende:
Op Paiq. Hoe moet je vriendenfoto's eigenlijk beoordelen? Moeten er leuke mensen opstaan? Moeten ze iets leuks doen? Moet je de middelste persoon leuk vinden?
De ene foto is met een stel sjakie's lam dronken op een boerenfeest en de ander gewoon een paar vrienden gezellig bij elkaar... wat vind je leuker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Dutchman77 het volgende:
Die sjakie's hebben meer lol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De ene foto is met een stel sjakie's lam dronken op een boerenfeest en de ander gewoon een paar vrienden gezellig bij elkaar... wat vind je leuker?
Had jij niet heel kort geleden nog een relatie? Waarom zit je dan weer full te daten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef Sylvana het volgende:
hhm, nog steeds geen bericht gehad van " mijn leuke jongen"
hijs ook nog niet online geweest ofzo, maar moet bekennen dak toch wel een beetje in spanning zit te wachten op zijn reactie
En verder ook geen reacties gehad van anderen, beetje teleurstellend
Ja, maar soms zie ik een grappige foto met wat gewone meiden/jongen en een saaie foto met in ieder geval 1 erg leuke meid. Moet ik nu kiezen voor de de leuke meid of de leuke foto?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De ene foto is met een stel sjakie's lam dronken op een boerenfeest en de ander gewoon een paar vrienden gezellig bij elkaar... wat vind je leuker?
Ik vroeg je net op date, jij botte lul.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Had jij niet heel kort geleden nog een relatie? Waarom zit je dan weer full te daten?
idd, vind die foto's ook niet echt wat van " kijk mij stoer zijn met al me vrienden"quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
Die vriendenfoto's vind ik sowieso een beetje onzin om op te stemmen. Moet je stemmen op mensen die zoveel mogelijk mensen betalen om 'vrienden' te spelen op een foto?
Ah, welke foto zou volgens jou het hoogst scoren dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Delta- het volgende:
Een foto waar jij niet opstaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, welke foto zou volgens jou het hoogst scoren dan?.
[afbeelding]
Altijd schattig als dat uit de mond van iemand zonder fotoboek komtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een foto waar jij niet opstaat.![]()
jemig wat een foute foto's' zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
De linker natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt niet man! Check die dude rechts op de rechterfoto!quote:
Links natuurlijk. Ik ga even iets voor mezelf doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zou eerder voor die linker op de rechterfoto gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt niet man! Check die dude rechts op de rechterfoto!.
Je hebt 4 jaar de kans gehad me daar te bewonderen, dikke pech voor je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Altijd schattig als dat uit de mond van iemand zonder fotoboek komt.
Schaam je maar niet, dat doen ze alemaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou eerder voor die linker op de rechterfoto gaan
Naja, er zal vast een goede reden zijn geweest om de foto's eraf te halenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt 4 jaar de kans gehad me daar te bewonderen, dikke pech voor je.![]()
Dat was een prima reden ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, er zal vast een goede reden zijn geweest om de foto's eraf te halen.
En? Toevallig veel meer reacties sindsdien?
Nah, bij mij melden de vrouwen zich direct aan op msnquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef Tranceptor het volgende:
Nee sorry ik hou dat niet bij, jij wel he? En? Al meer views dit topic nu?![]()
Waarom zouden mensen op Paiq nu op jou moeten stemmen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef woutabest het volgende:
psstt.. slowchat
En die gene die als 20.000e was heeft niet eens een berichtje gestuurd, dus nou kan ik hem ook niet in het zonnetje zettenquote:Je profiel is 20.000 keer bekeken
Nee, allesbehalve hoor! Ik ben weleens benieuwd naar de personen achter posters, maar dat is meer uitzondering dan regel. Naar jou ben ik bijvoorbeeld helemaal niet nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, bij mij melden de vrouwen zich direct aan op msn.
Dus ongeveer zoals jij het aanpakt zodra een wildvreemde vrouw haar msn adres in een topic post.
Je wordt met de dag desperater hé?
Mensen moeten niet stemmen, maar een hoge rank zou uiteraard wel leuk zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen op Paiq nu op jou moeten stemmen?
Dude, het adres werd er niet voor jou neergezet... Dus hoe kom je in godsnaam bij het idee dat een vrouw als kim op jou zit te wachten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, allesbehalve hoor! Ik ben weleens benieuwd naar de personen achter posters, maar dat is meer uitzondering dan regel. Naar jou ben ik bijvoorbeeld helemaal niet nieuwsgierig.![]()
Nee je kijkt gewoon naar de sfeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Ja, maar soms zie ik een grappige foto met wat gewone meiden/jongen en een saaie foto met in ieder geval 1 erg leuke meid. Moet ik nu kiezen voor de de leuke meid of de leuke foto?
Knul, volg de eerdere posts. Ik meen toch echt nul avances gemaakt te hebben en daar heb ik ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, het adres werd er niet voor jou neergezet... Dus hoe kom je in godsnaam bij het idee dat een vrouw als kim op jou zit te wachten?.
Op zich ook wel een prestatie natuurlijk, alles met 2 benen en een kut ongevraagd lastigvallen en dan nóg vrijgezel zijn.
Je blijft maar gokjes wagen he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef kastanova het volgende:
En nu niet weer net zoals bij christine via msn of sms zielig gaan doen hé...
Kim kan er immers ook niets aan doen dat jij zo'n desperaat jankzakje bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |