Nou ik zie je nick weleens langskomen. Sorry, maar nog geen foto's boven me bed. Teleurgesteld?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Like you didn't know.
Ik ben trouwens alweer het fotospel uitgespeeldKrijg je alleen foto's te zien van mensen die online zijn???
Ik verwijs naar iets wat ik al eens eerder heb gezegd (en wat in jouw fobo is terug te vinden)quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen "wat een achterlijke foto, ik ga je uit mijn matches verwijderen"? Ik zie het probleem niet... (behalve dat 9 van de 10 van dat soort kerels standaard beginnen te zeuren dat ze zomaar door meiden uit hun matches verwijderd worden en dat ze dat zo vervelend vinden enzo, waardoor het eigenlijk al vrijwel niet meer te doen is om ze met enige tact te kunnen verwijderen...maar verder is het heel simpel hoor
)
Zelfs die gozers gaan tactische spelletjes spelen om maar vrouwelijke aandacht te krijgen. Ik had ook zo'n match. Ik had zelf nog niet door dat ik online was of ze spamde me al ziek: wat ik wel niet ging doen vandaag? wat ik gegeten had? Interesse is goed, maar ook dat kan psycho worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef Christine het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen "wat een achterlijke foto, ik ga je uit mijn matches verwijderen"? Ik zie het probleem niet... (behalve dat 9 van de 10 van dat soort kerels standaard beginnen te zeuren dat ze zomaar door meiden uit hun matches verwijderd worden en dat ze dat zo vervelend vinden enzo, waardoor het eigenlijk al vrijwel niet meer te doen is om ze met enige tact te kunnen verwijderen...maar verder is het heel simpel hoor
)
Zet er gewoon voortaan een voetnoot bij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik verwijs naar iets wat ik al eens eerder heb gezegd (en wat in jouw fobo is terug te vinden)![]()
Staan mensen van het FSB ook ingeschreven?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik had 't OneLiner dat ik toch wel een lekker ding ben...![]()
![]()
De rest wist dat je te hoog gegrepen was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Capa het volgende:
Hèhè, eindelijk een speeddate met iemand die me in haar collectie heeft gestopt.![]()
En ze was nog mooi ook.
Mijn msn werkt weer, stuur maar door!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ik had 't OneLiner dat ik toch wel een lekker ding ben...![]()
![]()
En dan binnen vijf minuten mijn foto hier terug zien, voorzien van jouw ongezouten commentaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn msn werkt weer, stuur maar door!.
Welnee, zo ben ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan binnen vijf minuten mijn foto hier terug zien, voorzien van jouw ongezouten commentaar?![]()
Om er nou bij de eerste uitnodiging vol bovenop te springen getuigt nou ook niet van enige klasse...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
De 5 minuten zijn over en NOG geen vernietigende reactie.
Klasse had ik ook nooit achter je gezocht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om er nou bij de eerste uitnodiging vol bovenop te springen getuigt nou ook niet van enige klasse...![]()
Kwaliteiten die je zelf niet bezit, kun je onmogelijk herkennen bij anderen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klasse had ik ook nooit achter je gezocht.
Gek he?
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwaliteiten die je zelf niet bezit, kun je onmogelijk herkennen bij anderen!![]()
Wanneer kan je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil wel daten, maar ik ben te lui om me aan te melden via die site. Wie wilt er met me daten?
Ikke icm een lekker dnb-feestjequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik wil wel daten, maar ik ben te lui om me aan te melden via die site. Wie wilt er met me daten?
WIj hebben al gedatequote:
sodeknets[at]hotmail.comquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om er nou bij de eerste uitnodiging vol bovenop te springen getuigt nou ook niet van enige klasse...![]()
Ik overweeg nog even de voors en de tegens. Mocht jij al wel overtuigd zijn, dan staat mijn MSN adres in m'n profiel...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
sodeknets[at]hotmail.com
Kommaarkommaarkommaar!
Woonplaats: Den Haagquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik overweeg nog even de voors en de tegens. Mocht jij al wel overtuigd zijn, dan staat mijn MSN adres in m'n profiel...
[referentie]Hij is leuk![/referentie]quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1976-02-10
Oh doe eens foto posten wil je![]()
-OT-
Zijn er nog mensen die vandaag een leuke date hebben gehad?![]()
Ik hanteer dezelfde normen als jij als het gaat van het posten van mijn foto's op internet. Zullen we samen tijdelijk even afstand nemen van onze principes?quote:
Ehm neequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef Christine het volgende:
Heb jij een leuke date gehad vandaag dan?
Wacht maar tot je de compositiefoto ziet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
Hmmz... in hoeverre zou ik me aangetrokken voelen tot dit persoon?
Het is wel een motorscooter. En die zijn tofquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef woutabest het volgende:
[afbeelding]
Hmmz... in hoeverre zou ik me aangetrokken voelen tot dit persoon?
Ik tel altijd lekkere wijven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Dutchman77 het volgende:
Op Paiq. Hoe moet je vriendenfoto's eigenlijk beoordelen? Moeten er leuke mensen opstaan? Moeten ze iets leuks doen? Moet je de middelste persoon leuk vinden?
Of is toevallig dat een foto van jou waar je niet herkenbaar opstaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is wel een motorscooter. En die zijn tof.
Eigenlijk gewoon niet... Je weet meestal niet eens om wie het nu eigenlijk gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Dutchman77 het volgende:
Op Paiq. Hoe moet je vriendenfoto's eigenlijk beoordelen? Moeten er leuke mensen opstaan? Moeten ze iets leuks doen? Moet je de middelste persoon leuk vinden?
De ene foto is met een stel sjakie's lam dronken op een boerenfeest en de ander gewoon een paar vrienden gezellig bij elkaar... wat vind je leuker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Dutchman77 het volgende:
Die sjakie's hebben meer lol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De ene foto is met een stel sjakie's lam dronken op een boerenfeest en de ander gewoon een paar vrienden gezellig bij elkaar... wat vind je leuker?
Had jij niet heel kort geleden nog een relatie? Waarom zit je dan weer full te daten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef Sylvana het volgende:
hhm, nog steeds geen bericht gehad van " mijn leuke jongen"
hijs ook nog niet online geweest ofzo, maar moet bekennen dak toch wel een beetje in spanning zit te wachten op zijn reactie
En verder ook geen reacties gehad van anderen, beetje teleurstellend
Ja, maar soms zie ik een grappige foto met wat gewone meiden/jongen en een saaie foto met in ieder geval 1 erg leuke meid. Moet ik nu kiezen voor de de leuke meid of de leuke foto?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De ene foto is met een stel sjakie's lam dronken op een boerenfeest en de ander gewoon een paar vrienden gezellig bij elkaar... wat vind je leuker?
Ik vroeg je net op date, jij botte lul.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Had jij niet heel kort geleden nog een relatie? Waarom zit je dan weer full te daten?
idd, vind die foto's ook niet echt wat van " kijk mij stoer zijn met al me vrienden"quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
Die vriendenfoto's vind ik sowieso een beetje onzin om op te stemmen. Moet je stemmen op mensen die zoveel mogelijk mensen betalen om 'vrienden' te spelen op een foto?
Ah, welke foto zou volgens jou het hoogst scoren dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Delta- het volgende:
Een foto waar jij niet opstaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, welke foto zou volgens jou het hoogst scoren dan?.
[afbeelding]
Altijd schattig als dat uit de mond van iemand zonder fotoboek komtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een foto waar jij niet opstaat.![]()
jemig wat een foute foto's' zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
De linker natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt niet man! Check die dude rechts op de rechterfoto!quote:
Links natuurlijk. Ik ga even iets voor mezelf doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zou eerder voor die linker op de rechterfoto gaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Echt niet man! Check die dude rechts op de rechterfoto!.
Je hebt 4 jaar de kans gehad me daar te bewonderen, dikke pech voor je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Altijd schattig als dat uit de mond van iemand zonder fotoboek komt.
Schaam je maar niet, dat doen ze alemaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zou eerder voor die linker op de rechterfoto gaan
Naja, er zal vast een goede reden zijn geweest om de foto's eraf te halenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt 4 jaar de kans gehad me daar te bewonderen, dikke pech voor je.![]()
Dat was een prima reden ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, er zal vast een goede reden zijn geweest om de foto's eraf te halen.
En? Toevallig veel meer reacties sindsdien?
Nah, bij mij melden de vrouwen zich direct aan op msnquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef Tranceptor het volgende:
Nee sorry ik hou dat niet bij, jij wel he? En? Al meer views dit topic nu?![]()
Waarom zouden mensen op Paiq nu op jou moeten stemmen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef woutabest het volgende:
psstt.. slowchat
En die gene die als 20.000e was heeft niet eens een berichtje gestuurd, dus nou kan ik hem ook niet in het zonnetje zettenquote:Je profiel is 20.000 keer bekeken
Nee, allesbehalve hoor! Ik ben weleens benieuwd naar de personen achter posters, maar dat is meer uitzondering dan regel. Naar jou ben ik bijvoorbeeld helemaal niet nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, bij mij melden de vrouwen zich direct aan op msn.
Dus ongeveer zoals jij het aanpakt zodra een wildvreemde vrouw haar msn adres in een topic post.
Je wordt met de dag desperater hé?
Mensen moeten niet stemmen, maar een hoge rank zou uiteraard wel leuk zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen op Paiq nu op jou moeten stemmen?
Dude, het adres werd er niet voor jou neergezet... Dus hoe kom je in godsnaam bij het idee dat een vrouw als kim op jou zit te wachten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, allesbehalve hoor! Ik ben weleens benieuwd naar de personen achter posters, maar dat is meer uitzondering dan regel. Naar jou ben ik bijvoorbeeld helemaal niet nieuwsgierig.![]()
Nee je kijkt gewoon naar de sfeer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Ja, maar soms zie ik een grappige foto met wat gewone meiden/jongen en een saaie foto met in ieder geval 1 erg leuke meid. Moet ik nu kiezen voor de de leuke meid of de leuke foto?
Knul, volg de eerdere posts. Ik meen toch echt nul avances gemaakt te hebben en daar heb ik ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, het adres werd er niet voor jou neergezet... Dus hoe kom je in godsnaam bij het idee dat een vrouw als kim op jou zit te wachten?.
Op zich ook wel een prestatie natuurlijk, alles met 2 benen en een kut ongevraagd lastigvallen en dan nóg vrijgezel zijn.
Je blijft maar gokjes wagen he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef kastanova het volgende:
En nu niet weer net zoals bij christine via msn of sms zielig gaan doen hé...
Kim kan er immers ook niets aan doen dat jij zo'n desperaat jankzakje bent.
Oh mên, je ongevraagd melden op de msn van wildvreemde vrouwen en dan nóg volhouden dat het je 'uitsluitend om gezellig chatten gaat'quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Tranceptor het volgende:
Knul, volg de eerdere posts. Ik meen toch echt nul avances gemaakt te hebben en daar heb ik ook geen behoefte aan.![]()
Ik benoem je bij deze tot opperkneus van fok. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je blijft maar gokjes wagen he.![]()
Ik vermaak me hier prima Kasta, ga door, vraag nog meer aandacht.
Interesseert me nix. Ik date niemand van fok, al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, je ongevraagd melden op de msn van wildvreemde vrouwen en dan nóg volhouden dat het je 'uitsluitend om gezellig chatten gaat'
En dat in notabene in een datingtopic.
.
Dude, maak ff snel een kloon aan ofzo, want je geloofwaardigheid ben je in slechts 2 dagen volledig kwijtgeraakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |