Dat heb ik weerquote:Lang bericht van ******* (ontvangen: 5/01/06, 12:42)
hallo
ik wens je een gelukkig nieuwjaar en alles wat je maar wensen kan
en aan u de heer om een gesprek te voerren
Had je maar moeten zeggen wie je wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef Thetallguy het volgende:
Christine heeft je uit haar lijst van matches verwijderd![]()
de warequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Had je maar moeten zeggen wie je was
Klein van stuk, maar groot in potentie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef UberPhreak het volgende:
K_I_M is dus nogal klein begrijp ik uit dat stukje tranceptor?
Zit jij ook op datingsites mevrouw CC?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik blijf mezelf niet herhalen!
Kappen met dat slowchatten.
Zou zonde zijn als ook deze reeks daaraan ten onder gaat.
Ik scoor nooit hoger dan een 7,4. Laagste was een 6,2. Wees dus gerust.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Capa het volgende:
[..]Ja je komt als geroepen.
Overigens: die foto-waardering, na hoeveel dagen overstijgt dat het nogal miserabele aantal van 5, zeg 6 'positieve beoordelingen'? Ik begin me namelijk echt een beetje zorgen te maken om mijn zelfbeeld, als anderen zeggen er al een paar honderd te hebben en qua cijfer een 8 ofzo...![]()
Ik geloof toch niet dat dat Paiq iets voor mij is.![]()
Het zijn de keuzes in je leven die je maakt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef Tranceptor het volgende:
Ah jij bent zon sufkut die lelijke wijven een onevenwichtig zelfbeeld en gebrek aan realiteitszin aanpraat.
Ik heb 1 foto die krijgt een 9.5quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik scoor nooit hoger dan een 7,4. Laagste was een 6,2. Wees dus gerust.
Mooie vrouwen krijg al genoeg (té) positieve aandacht zonder dat ze het ook daadwerkelijk verdienen; ik ben dus de man die ze daar vanaf helpt en zo dus voor het evenwicht zorgt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef -Delta- het volgende:
Tja wat heb je liever, dat zielig verlegen volgzame meisje of iemand die goed gebekt is.
Jij bent toch ook arrogant. Niks mis mee.![]()
![]()
Een wereldverbeteraar is altijd idealistischquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mooie vrouwen krijg al genoeg (té) positieve aandacht zonder dat ze het ook daadwerkelijk verdienen; ik ben dus de man die ze daar vanaf helpt en zo dus voor het evenwicht zorgt...
I know, I know, ik ben een idealistische wereldverbeteraar; was iedereen maar zo onbaatzuchtig als ik.
Ik zie je eerder als degene die gaat voor de middelmaat, niet terecht arrogant en niet onterecht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het zijn de keuzes in je leven die je maakt...
Ik ga voor het fatsoenlijk wijf zonder de irritante arrogantiefactor, de lelijke wijven die door die tactiek wél arrogant worden boeien me niet, die zou ik namelijk toch bij voorbaat al niet neuken.
Zie mij maar als de koning die de korstjes van het brood verdeeld onder de armen.
Geinig, ik kreeg vandaag post van ene Kasta met wel weer een egostrelend zinnetje erin, maar hey dat zal je broer wel geweest zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef kastanova het volgende:
Mooie vrouwen krijg al genoeg (té) positieve aandacht zonder dat ze het ook daadwerkelijk verdienen; ik ben dus de man die ze daar vanaf helpt en zo dus voor het evenwicht zorgt...
Mwooaah, 'Mooi meidquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef -Delta- het volgende:
Geinig, ik kreeg vandaag post van ene Kasta met wel weer een egostrelend zinnetje erin, maar hey dat zal je broer wel geweest zijnOf je plaatst me in de categorie lelijke vrouwen, dat kan ook
![]()
Dat is toch grappig, ze wil mij morgen scheren omdat ze een hekel aan haar heeft haha. Ik kan er wel om lachenquote:
Mietje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben bang dat ik strax een foto ga zien waar ik niet zo blij van word, en dat ik weer gemeen moet gaan worden. En daar ben ik niet zo goed in...![]()
Misschien is het wel deze!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben bang dat ik strax een foto ga zien waar ik niet zo blij van word, en dat ik weer gemeen moet gaan worden. En daar ben ik niet zo goed in...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |