Loop nou niet zo op de man te spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Pfaf, geef er dan ook even bij aan dat je het programma uitdeelt aan mensen die NIET op de UNI zitten, wat dan WEL illegaal is....... Je mag niet zomaar dingen uitgeven waarvoor een UNI tonnen voor betaald heeft. Dus hang aub niet de schijnheiligerd uit.
Dat is ook niet cool, maar dit komt niet alleen door pfaf (ik denk zelfs dat het niet zijn beslissing is, als zelfs FA's zich ermee bemoeid hebben)quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef sr_firewire het volgende:
Ok, sorry. Maar ik vind het gewoon niet cool dat ze een topic sluiten waar vele members gebruik van maken zonder eerst te waarschuwen.
Ik zal me dan ook nu alleen op het punt waar het om gaat richten... excuses.
Dat heb ik helemaal neit gedaan! Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Pfaf, geef er dan ook even bij aan dat je het programma uitdeelt aan mensen die NIET op de UNI zitten, wat dan WEL illegaal is....... Je mag niet zomaar dingen uitgeven waarvoor een UNI tonnen voor betaald heeft. Dus hang aub niet de schijnheiligerd uit.
Aanvaard. Ook excuses mijnerzijds.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef sr_firewire het volgende:
Maybach... zie feedback.. We zitten al ergens anders
Pfaf, mijn excuses zoals eerder gezegd....
Beetje simplistisch gesteld, maar daarom niet onjuistquote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef Maybach het volgende:
bladiebla
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef Klonk het volgende:
mag ik ff m'm hart luchten, kunnen we nu niet eens voor eens en altijd afspreken waar de dakar topics komen te staan ?
ik vind het zo jammer dat er 2 topics zijn die over hetzelfde onderwerp gaan, waardoor liefhebbers voor mijn gevoel best wel wat missen, kortom samenvoegen die hap en dan maakt het mij geen bal uit of het in PTA of SPT staat.
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit,quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen die in SPT werd geopend warenwe in PTA al halverwege met deel 2
uiteraardquote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef DaPinky het volgende:
Lakeside 2006 (vanaf 7 jan. 2006)
Kan daar even 2006 van gemaakt worden?
Thanks, ik dacht al dat er een topic was, maar jij hebt hem dus gevonden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:
Modjes, dit topic Waterpolo (deel 2) mag dicht omdat er al een ander deel is.![]()
ik heb eens gekeken, maar dit is volgens mij niet wat ik zoek. zijn er ook mensen hier die zelf aan kickboksen doen? mijn zoon zit nu twee maanden op kickboksen en heeft het erg naar zijn zin. maar ik vraag me af of het niet te zwaar is (hij moet bijvoorbeeld 20 keer opdrukken enzo)quote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef pfaf het volgende:
Zoiets? Het grote K-1 topic deel 4: Nederlandse heerschappij
Ik neem aan dat we er allebei niet waren, kan gebeuren op trainingsavondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Swetseneger gaat nog steeds door en lokt hierbij een andere onschuldige user uit de tent
User is zelf weer normaal gaan doenhad alleen een eerdere ingreep van jullie verwacht.
geef je het verkeerde topic door.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef popolon het volgende:
[NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
Mag dicht.
je probeerde me in het ootje te nemenquote:
Maandje vakantie, zou jij ook eens moeten doen.quote:
Dan openen jullie de reeks weer stiekem hier zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maandje vakantie, zou jij ook eens moeten doen.![]()
Tuurlijk niet. Wat hebben schaatsen, tennis, voetballen, wielrennen en darts nou met sport te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef XL het volgende:
Dan openen jullie de reeks weer stiekem hier zeker![]()
Jij hebt echt niks beters te doen hè ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eindelijk een lekkere vent voor de dames bij het darten
Kan wel dicht, toch?
vreeeeeeehhhhde op Aaaaaardee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen hè ?
Ow, de eerste sport-discussie in het wedden-topic moet ik nog tegenkomen, maar zoals gezegd, je komt te laat. De discussie is gesloten en houd er nu maar over op....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat hebben schaatsen, tennis, voetballen, wielrennen en darts nou met sport te maken.![]()
Bovendien is het hartstikke illegaal heb ik zojuist gelezen, nadat de uiterst behulpzame sportmod mij met een aantal links naar de discussie had verwezen.![]()
Man zeur niet zo. Ik zocht het topic en ben blij dat het in UVT staat zonder dat zure humorloze hardline gezeik van 'sportliefhebbers' zoals jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef pfaf het volgende:
Ow, de eerste sport-discussie in het wedden-topic moet ik nog tegenkomen, maar zoals gezegd, je komt te laat. De discussie is gesloten en houd er nu maar over op....
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Man zeur niet zo. Ik zocht het topic en ben blij dat het in UVT staat zonder dat zure humorloze hardline gezeik van 'sportliefhebbers' zoals jij.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
Tip van een kenner:
Jelle Klaasen gediskwalificeerd - titel inleveren
Juist, waarom open je die nu in ONZ....quote:
Misschien een optie om dat dan over twee topics te verdelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:50 schreef pfaf het volgende:
Zal ik even vragen wat de rest er van vind? Ik ben er zelf niet zo'n grote fan van, 't is juist leuk om een beetje commentaar te geven, maar als de meesten voor zijn, wil ik de reacties best verwijderen.
UVT volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Waar is het Wedden op sport topic gebleven
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
UVT volgens mij.
Pfaf weet er het fijne van geloof ik.
Daar kwam het vandaan. Maar vooral de discussie óf het legaal was hoort in WGR, het gokken en de gepaarde verslaving/hobby zelf hoort in UVT.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef Dos37 het volgende:
Ok thx.
Het zal vast zijn redenen hebben dat het hier niet meer zit. Wat ik weet was het verplaatst naar WGR.
quote:Op zondag 29 januari 2006 20:55 schreef komrad het volgende:
woei MOD-battle
we, the users of fok!, have the power
we hebben onze mods precies zoals we ze willen hebben
Lees: De sleet zit er in, ik ben niet meer zo vlug en scherp als in m'n vroege jaren.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef mitt het volgende:
och jongens,
ik hoef me niet meer te bewijzen, die tijd ben ik allang ontgroeid.
in tegenstelling tot pfap, die nog zit met z'n naamswijziging.
Of de verbinding.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lees: De sleet zit er in, ik ben niet meer zo vlug en scherp als in m'n vroege jaren.
Over snelheid gesprokenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef mitt het volgende:
in tegenstelling tot pfap, die nog zit met z'n naamswijziging.
pfaf vraagt het toch vriendelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 12:14 schreef Pfap het volgende:
[..]
Die hebben we nu wel gezien. Ik kan hem moeilijk aanpassen.
Misschien passen ze het aan als hij het in FB vraagt?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef Mr.J het volgende:
Kan iemand deze mongool Sander170 uit het bodybuild topic tyfen?
Is een niets toevoegende troll.
het was echt baggerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef pfaf het volgende:
Dankje Eend. Ik probeer al 2 dagen online te komen, maar telkens als ik tijd heb om te Fok!ken heeft Fok! er geen zin in.
Die krijg ik ook af en toequote:Op zondag 5 februari 2006 16:45 schreef mitt het volgende:
Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@kathe\' for table \'topics\'
linkjes posten vindt Fok! plotseling niet meer leuk ofzoquote:Op zondag 5 februari 2006 16:45 schreef mitt het volgende:
Fatal error: SML failed: SELECT command denied to user: \'live_forum@kathe\' for table \'topics\'
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Googolplexian het volgende:
Nuon: you have mail
Als teruggegooid naar SPT.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Ik wil gaan rodelen.
Dit topic is van SPT naar OWS gegaan. Gaat die straks weer terug naar SPT als OWS dicht gaat, ja of nee?
quote:
Ik zou OWS als archief gebruiken. In de topics die uit OWS komen zijn de spelen (logischerwijs) dominant, terwijl dat toch echt maar 2 (belangrijke) weken uit een periode van vier jaar van een langere carriere zijn. Daarbij zouden er maar veel topics overgeheveld worden (nou dan doen we die ook maar) die eigenlijk in SPT geen bestaansrecht hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef pfaf het volgende:
We zullen even overleggen hoe we dat gaan oplossen..
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
Laat ze inderdaad maar lekker in OWS.
ja hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef popolon het volgende:
[MLB] Season 2006: Spring Training on the way!
Kan die post in de OP van dat topic?
bvd.
We laten de topics mooi in OWS. Indien behoefte, gewoon een nieuw topic maken dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:02 schreef pfaf het volgende:
We zullen even overleggen hoe we dat gaan oplossen..
whehehehhehehehhhhehquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef XL het volgende:
Er zijn twee centrale tennistopics.
Die van mij was de tweede![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
Kan iemand hier even de spelfout uit de TT halen, dus 'autistisch'.
Bvd.
Ik kan zo ook neits vinden, maar ook bij mij ligt dat topic in het geheugen. Ik zal nog even verder speuren...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:18 schreef Keroppi het volgende:
Hallo,
Gisteren had ik zitten lezen in een topic over nummers voor tijdens het sporten (of hardlopen, dat weet ik niet meer) en ik weet bijna dat het in dit forum was. Maar nu ben ik het topic kwijt. Heb het een en ander gezocht met cntr-f maar geen succes. Nog even in Muziek gekeken maar ook met weinig resultaat.
Heb ik hallucinaties, kijk ik eroverheen of is het topic weg?
Ja, maar waarom doen de mannen dat dan ook niet? Omdat het er te nichterig uitziet?quote:Op zondag 2 april 2006 22:51 schreef XL het volgende:
Stof voor de buik is allemaal ballast. Dat moet je helemaal meesjouwen, dus je kunt het beter zonder doen.
![]()
Zit alles in de was en heb je nog alleen maar naveltruitjes van je vriendin voor het sporten?quote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doen de mannen dat dan ook niet? Omdat het er te nichterig uitziet?
Mannelijk bloot is ethisch minder makkelijk te verantwoorden, vrees ik.quote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doen de mannen dat dan ook niet? Omdat het er te nichterig uitziet?
Bij het zwemmen was het just andersom (nu is het bijna hetzelfde... meer stof = beter)quote:Op maandag 3 april 2006 11:42 schreef XL het volgende:
[..]
Mannelijk bloot is ethisch minder makkelijk te verantwoorden, vrees ik.
mn hulpje heeft je al geholpen.quote:Op maandag 10 april 2006 20:47 schreef komrad het volgende:
Schaatsprono 06-07 voorbereidingstopic
dubbel dus mag dicht
1000 dagen.quote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef pfaf het volgende:
Wanneer is m'n proeftijd eigenlijk voorbij en kan ik stoppen met slijmen?
Dat wil ik ook wel eens weten.quote:Op maandag 10 april 2006 22:37 schreef pfaf het volgende:
Wanneer is m'n proeftijd eigenlijk voorbij en kan ik stoppen met slijmen?
Ik dacht er tijdens het kijken vanavond ook al aan.quote:Op zondag 16 april 2006 21:49 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje mijn nominatie topic voor sportman van het jaar 2006 vinden ? Theo Bos verdient wel een nominatie.
Joehoequote:Op woensdag 19 april 2006 23:41 schreef snellejelle het volgende:
[SPT SC] De Sportbar #02: Best gezellig!
kunnen jullie daar 24 van maken?
thnx!
Mitt en zjroentje zijn geen 24 per dag online.quote:
maar dan hebben we pfap ook nog altijd.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:18 schreef XL het volgende:
[..]
Mitt en zjroentje zijn geen 24 per dag online.
Die is alleen blauw. Mitt en zjroentje doen het werk.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
maar dan hebben we pfap ook nog altijd.![]()
Bruce kent de kloons nog niet....quote:Op donderdag 20 april 2006 08:45 schreef XL het volgende:
[..]
Die is alleen blauw. Mitt en zjroentje doen het werk.
Ik ben een kloon van zjroentje, die weer een kloon is van popolon. Mitt is een kloon van zjroentje, terwijl XL en bliksemschigt klonen van elkaar zijn!quote:
en BS en ik runnen samen Rubbereend.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van zjroentje, die weer een kloon is van popolon. Mitt is een kloon van zjroentje, terwijl XL en bliksemschigt klonen van elkaar zijn!
eitjequote:
BS, hij heeft weer een ei gelegd. Verschoon jij hem?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe ik!
Goed ideequote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef popolon het volgende:
[NBA] The PlayOffs - deel 19
Dan kan deze dicht namelijk, ik was weer eens te laat.
jij hier?quote:
Het kan ook hier: Klikquote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als je die nou in een linkje had gestopt, had ik geklikt
Sorry Mitt, zal het niet meer doen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:51 schreef FHR het volgende:
Kan een modje deze TT even aanpassen: [Centraal] Mountainbike Topic Deel 6 -- Eat my dust! Had [Centraal] en deel 6 moeten zijn (tja....bier hè?). Dank!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:52 schreef popolon het volgende:
*zucht* die newbies ook....
[NBA] The Playoffs 05/06 deel 20
Kan dat [NBA] The Playoffs 2006 deel 2 worden of zoiets.
Zwansen .....
Moet je me daar nu de kroeg voor uithalen!?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:42 schreef borisz het volgende:
een mod [DARTS] Holsten Premier League 2006 #3
zou de OP weer ff upgedate kunnen worden, we zijn weer 2 weken verder dus er is weer heel wat veranderd![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:02 schreef XL het volgende:
zjroentje, kun je even een titel aan de sportbar toevoegen. bvd.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Kan iemand van het Giro topic er deel 2 van maken. Straks missen we een deel.
Giro 2006 -#2- Proloog (Wie vertrekt in't Maglia Rosa?)
't gaat nu idd niet zo heel hard meer, maar we doen ons bestquote:Op maandag 8 mei 2006 15:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Inderdaad.
En deze mag ook wel snel vol, leuke titel
pfap probeert nog wat populairder te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja grappenmaker, jij bent mod
Waar heeft popo het dan over?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Nu maar hopen dat die note niet zo triest is als die notes die ik ooit kreeg van golfer met dat Arie van Lent gespam.
Et tu Brutus?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mijn note was toendertijd stukken beter dan die van golfie.![]()
In plaats van jezelf schamen zou je natuurlijk ook die blauwe kunnen verwijten dat ze de andere reacties nog niet hebben weggehaaldquote:
Hé, de beroepszeiker is ook weer aanwezigquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:54 schreef XL het volgende:
[..]
In plaats van jezelf schamen zou je natuurlijk ook die blauwe kunnen verwijten dat ze de andere reacties nog niet hebben weggehaald [afbeelding]
quote:
Denk het wel, post maar ff FOK, of moet ik haar hier even heen verwijzen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Googolplexian het volgende:
Bij wie moet ik wezen voor een vraagje over de prijzen van de F1 manager?
Olga?
Ik heb haar mail adres nog ... iig bedanktquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Denk het wel, post maar ff FOK, of moet ik haar hier even heen verwijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |