Loop nou niet zo op de man te spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Pfaf, geef er dan ook even bij aan dat je het programma uitdeelt aan mensen die NIET op de UNI zitten, wat dan WEL illegaal is....... Je mag niet zomaar dingen uitgeven waarvoor een UNI tonnen voor betaald heeft. Dus hang aub niet de schijnheiligerd uit.
Dat is ook niet cool, maar dit komt niet alleen door pfaf (ik denk zelfs dat het niet zijn beslissing is, als zelfs FA's zich ermee bemoeid hebben)quote:Op woensdag 21 december 2005 16:59 schreef sr_firewire het volgende:
Ok, sorry. Maar ik vind het gewoon niet cool dat ze een topic sluiten waar vele members gebruik van maken zonder eerst te waarschuwen.
Ik zal me dan ook nu alleen op het punt waar het om gaat richten... excuses.
Dat heb ik helemaal neit gedaan! Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:55 schreef sr_firewire het volgende:
Pfaf, geef er dan ook even bij aan dat je het programma uitdeelt aan mensen die NIET op de UNI zitten, wat dan WEL illegaal is....... Je mag niet zomaar dingen uitgeven waarvoor een UNI tonnen voor betaald heeft. Dus hang aub niet de schijnheiligerd uit.
Aanvaard. Ook excuses mijnerzijds.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:49 schreef sr_firewire het volgende:
Maybach... zie feedback.. We zitten al ergens anders
Pfaf, mijn excuses zoals eerder gezegd....
Beetje simplistisch gesteld, maar daarom niet onjuistquote:Op woensdag 21 december 2005 17:48 schreef Maybach het volgende:
bladiebla
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef Klonk het volgende:
mag ik ff m'm hart luchten, kunnen we nu niet eens voor eens en altijd afspreken waar de dakar topics komen te staan ?
ik vind het zo jammer dat er 2 topics zijn die over hetzelfde onderwerp gaan, waardoor liefhebbers voor mijn gevoel best wel wat missen, kortom samenvoegen die hap en dan maakt het mij geen bal uit of het in PTA of SPT staat.
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit,quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Toen die in SPT werd geopend warenwe in PTA al halverwege met deel 2
uiteraardquote:Op maandag 2 januari 2006 13:34 schreef DaPinky het volgende:
Lakeside 2006 (vanaf 7 jan. 2006)
Kan daar even 2006 van gemaakt worden?
Thanks, ik dacht al dat er een topic was, maar jij hebt hem dus gevonden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:
Modjes, dit topic Waterpolo (deel 2) mag dicht omdat er al een ander deel is.![]()
ik heb eens gekeken, maar dit is volgens mij niet wat ik zoek. zijn er ook mensen hier die zelf aan kickboksen doen? mijn zoon zit nu twee maanden op kickboksen en heeft het erg naar zijn zin. maar ik vraag me af of het niet te zwaar is (hij moet bijvoorbeeld 20 keer opdrukken enzo)quote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef pfaf het volgende:
Zoiets? Het grote K-1 topic deel 4: Nederlandse heerschappij
Ik neem aan dat we er allebei niet waren, kan gebeuren op trainingsavondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Swetseneger gaat nog steeds door en lokt hierbij een andere onschuldige user uit de tent
User is zelf weer normaal gaan doenhad alleen een eerdere ingreep van jullie verwacht.
geef je het verkeerde topic door.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef popolon het volgende:
[NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
Mag dicht.
je probeerde me in het ootje te nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |