ik heb eens gekeken, maar dit is volgens mij niet wat ik zoek. zijn er ook mensen hier die zelf aan kickboksen doen? mijn zoon zit nu twee maanden op kickboksen en heeft het erg naar zijn zin. maar ik vraag me af of het niet te zwaar is (hij moet bijvoorbeeld 20 keer opdrukken enzo)quote:Op maandag 9 januari 2006 09:28 schreef pfaf het volgende:
Zoiets? Het grote K-1 topic deel 4: Nederlandse heerschappij
Ik neem aan dat we er allebei niet waren, kan gebeuren op trainingsavondquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Swetseneger gaat nog steeds door en lokt hierbij een andere onschuldige user uit de tent
User is zelf weer normaal gaan doenhad alleen een eerdere ingreep van jullie verwacht.
geef je het verkeerde topic door.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef popolon het volgende:
[NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
Mag dicht.
je probeerde me in het ootje te nemenquote:
Maandje vakantie, zou jij ook eens moeten doen.quote:
Dan openen jullie de reeks weer stiekem hier zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maandje vakantie, zou jij ook eens moeten doen.![]()
Tuurlijk niet. Wat hebben schaatsen, tennis, voetballen, wielrennen en darts nou met sport te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef XL het volgende:
Dan openen jullie de reeks weer stiekem hier zeker![]()
Jij hebt echt niks beters te doen hè ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eindelijk een lekkere vent voor de dames bij het darten
Kan wel dicht, toch?
vreeeeeeehhhhde op Aaaaaardee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen hè ?
Ow, de eerste sport-discussie in het wedden-topic moet ik nog tegenkomen, maar zoals gezegd, je komt te laat. De discussie is gesloten en houd er nu maar over op....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Wat hebben schaatsen, tennis, voetballen, wielrennen en darts nou met sport te maken.![]()
Bovendien is het hartstikke illegaal heb ik zojuist gelezen, nadat de uiterst behulpzame sportmod mij met een aantal links naar de discussie had verwezen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |